Pagina 105 van 176 EersteEerste ... 55595103104105106107115155 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.681 t/m 4.725 van 7917

Discussie: Twente Nieuws

  1. #4681
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    ach-ach, neeng-neegn, tien -tien.

  2. #4682
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    Natuurlijk je hebt gelijk... Iets met verbloemen etc.
    Wat wordt hier verbloemt? Doe me eens een citaatje?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    Het is goed met je, maar van een lege stichting/BV is geen geld te halen, ook al ben handelingsonbekwaam als stichting/BV. Met andere woorden: de curator kan geen geld uitkeren aan de schuldeisers en stichting/BV wordt uiteindelijk opgedoekt. Als de licentie er niet in had gezeten dan was die stichting failliet gegaan en hadden alle schuldeisers met lege handen gestaan. Mocht er nog wel iets van waarde zijn, dan was dat waarschijnlijk voor de Belastingdienst en eventueel daarna nog iets voor de overige schuldeisers. De belastingdienst is bij mijn weten namelijk een instantie die voor andere schuldeisers gaat. De licentie kon niet even snel onder gebracht worden in een andere stichting/BV, dat wist de Belastingdienst waarschijnlijk net zo goed als de club en vandaar ook de aanvraag tot een faillissement vanuit de Belastingdienst. Hiermee is de club onder druk gezet. De licentie was trouwens niet overdraagbaar naar een andere stichting/BV op dat moment, zou de KNVB niet aan mee werken.
    Ja, het is zelfs heel goed met me. Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken. De BLD is inderdaad een preferente schuldeiser, samen met het UWV en personeel met een (loon)vordering, maar dat maakt in deze casus niets uit. Als je geweten had waar het over ging wist je dat het ging om een geschil over niet afgedragen loonbelasting van ca. 3 miljoen waar Twente een dispuut over had met de BLD. En mocht je via google nog met een citaatje komen dat er meer schulden waren, ja, dat klopt, dat was een schuld van ca. 10 miljoen (guldens) aan het spelersfonds van de broertjes Wessels. Ook dat is netjes geregeld. En verder mag je zelf met een paar citaten komen waarom Twente gewoon door kon voetballen in 2003 en verdere jaren als die licentie onder druk had gestaan. Ik wacht je antwoord met belangstelling af.
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 12 april 2015 om 00:17

  3. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (12 april 2015)

  4. #4683
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Wie weet wat er misschien nu al die minder goede berichten ook een keer een goed bericht naar voren komt?

  5. #4684

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Met verbloemen bedoel ik incidentele opbrengsten opnemen in de begroting, zoals inkomsten uit de CL. Je weet als club dat je niet ieder seizoen kampioen wordt en dat je deze inkomsten niet moet opnemen in de begroting. Ook niet in de begroting van een komend seizoen waarin je het wel speelt. Tuurlijk mag je wel iets begroten, maar het blijft merendeels een incidentele opbrengst.

    Het was die ene stichting die enorm veel schuld had, de spelers zaten in een andere. Dus best dubieus dat er ook een afdracht voor spelers in dezelfde stichting zat. Dat zou niet zonder reden zijn geweest. Al met al denk ik dat Twente die stichting failliet had laten gaan als de licentie er niet in had gezeten. De KNVB zou de licentie niet zomaar over laten gaan als er sprake was van een sterfhuisconstructie. Dus kom maar met bewijzen dat het anders is en geen citaten vanuit de media van Munsterman of andere bobo's van Twente.

  6. #4685
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonevacia Bekijk bericht
    Als Twente failliet zou gaan en ophoud te bestaand, dan geldt dit toch hopelijk ook voor Keiser ofniet?
    Wat maak je me nauw?

  7. #4686
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    Met verbloemen bedoel ik incidentele opbrengsten opnemen in de begroting, zoals inkomsten uit de CL. Je weet als club dat je niet ieder seizoen kampioen wordt en dat je deze inkomsten niet moet opnemen in de begroting. Ook niet in de begroting van een komend seizoen waarin je het wel speelt. Tuurlijk mag je wel iets begroten, maar het blijft merendeels een incidentele opbrengst.
    Dat was vanaf 2011, zoals ik al eerder aangaf en niet van de jaren 2009 e.v. zoals jij beweerde. Je zit je eigen verhaal te ontkrachten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    Het was die ene stichting die enorm veel schuld had, de spelers zaten in een andere. Dus best dubieus dat er ook een afdracht voor spelers in dezelfde stichting zat. Dat zou niet zonder reden zijn geweest. Al met al denk ik dat Twente die stichting failliet had laten gaan als de licentie er niet in had gezeten. De KNVB zou de licentie niet zomaar over laten gaan als er sprake was van een sterfhuisconstructie. Dus kom maar met bewijzen dat het anders is en geen citaten vanuit de media van Munsterman of andere bobo's van Twente.
    Ik hoef niets te bewijzen, de tijd heeft aangetoond wat het werkelijke verhaal was. FC Twente is niet gestopt met voetballen, de licentie is niet in gevaar geweest en de rechtbank heeft in hoger beroep het faillissement terug gedraaid. De totale belastingschuld is vastgesteld op ca. 3 miljoen en is met o.a. hulp van de gemeente Enschede betaald. Die gemeente is later ook weer keurig terug betaald.

    Ik zal je nog even herinneren aan je stelling die je verdedigd;

    In 2003 wou de club een stichting al failliet laten gaan om onder een schuld uit te komen.....
    En ik zeg nogmaals, daar klopt helemaal niets van. FC Twente had een dispuut, heeft bezwaar en beroep aangetekend en is na de faillissementsaanvraag in hoger beroep gedeeltelijk in gelijk gesteld. Als FC Twente, zoals jij verdedigd, moedwillig op een faillissement uitwas had men niet zo gehandeld.

  8. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (13 april 2015)

  9. #4687
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Genoeg nu.
    Lafaard om zo proberen de boel te verneuken.

  10. #4688
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hij is al weg bij je club hoor, die lafaard.

  11. #4689
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.167
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Hoofdsponsor XXImo is voorlopig niet van plan de laatste termijn in de overeenkomst met FC Twente te betalen.

    "De lol is er wel af", zegt directeur Patrick Bunnik van het mobiliteitsbedrijf tegen Tubantia. Volgens XXImo heeft Twente zich niet aan de afspraken gehouden.

    Het bedrijf uit Den Bosch meldde vorige week na dit seizoen te stoppen als hoofdsponsor omdat het teleurgesteld is in de clubleiding.

    Twente worstelt dit seizoen met flinke financiële problemen. Voorzitter Joop Munsterman is vertrokken, de club heeft zes punten in mindering gekregen en achttien mensen moeten ontslaan.

  12. #4690
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Hoofdsponsor XXImo is voorlopig niet van plan de laatste termijn in de overeenkomst met FC Twente te betalen.

    "De lol is er wel af", zegt directeur Patrick Bunnik van het mobiliteitsbedrijf tegen Tubantia. Volgens XXImo heeft Twente zich niet aan de afspraken gehouden.

    Het bedrijf uit Den Bosch meldde vorige week na dit seizoen te stoppen als hoofdsponsor omdat het teleurgesteld is in de clubleiding.

    Twente worstelt dit seizoen met flinke financiële problemen. Voorzitter Joop Munsterman is vertrokken, de club heeft zes punten in mindering gekregen en achttien mensen moeten ontslaan.
    Gelul, eind vorig seizoen al was al bekend de overkomst niet verleng zou worden. XXIMO heeft enkel de verplichting nog om 300.000 euro over te maken aan FC Twente.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Wie weet wat er misschien nu al die minder goede berichten ook een keer een goed bericht naar voren komt?
    De kans is aanwezig dat Dik Wessels, de miljardair uit Rijssen en die tevens supporter is van FC Twente zich van zijn goede kant wil laten zien en voor een slordige 35 miljoen euro wil bijspringen.

    Later meer ...

  13. #4691
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Hoofdsponsor XXImo is voorlopig niet van plan de laatste termijn in de overeenkomst met FC Twente te betalen.

    "De lol is er wel af", zegt directeur Patrick Bunnik van het mobiliteitsbedrijf tegen Tubantia. Volgens XXImo heeft Twente zich niet aan de afspraken gehouden.

    Het bedrijf uit Den Bosch meldde vorige week na dit seizoen te stoppen als hoofdsponsor omdat het teleurgesteld is in de clubleiding.

    Twente worstelt dit seizoen met flinke financiële problemen. Voorzitter Joop Munsterman is vertrokken, de club heeft zes punten in mindering gekregen en achttien mensen moeten ontslaan.
    Ze maken er echt een zooitje van bij FC Twente. En dan de sponsor nog besodemieteren ook. Bah!

  14. #4692
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    JohanC,

    je bent een serieuze seurkous met haken erop ,eraan en erin.

  15. #4693
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ze maken er echt een zooitje van bij FC Twente. En dan de sponsor nog besodemieteren ook. Bah!
    Het zou zomaar kunnen dat Xximo zelf even geen cent te makken heeft en de problemen bij Twente aangrijpt om even goedkoop onder haar verplichting uit te komen.

    Verontwaardigde reacties
    Het bericht kwam XXImo op een lawine aan verontwaardigde reacties te staan, want de hoofdsponsor leek de ellende in Enschede aan te grijpen om even goedkoop te scoren over de rug van FC Twente en om onder betaling uit te komen. XXImo had de club in december immers al laten weten niet door te willen als hoofdsponsor en is tot op heden zelf financieel ook geen groot succes. Het jonge bedrijf is verliesgevend en de aandeelhouders hebben geld moeten bijstorten. Volgens directeur Bunnik van XXImo speelt dat echter geen enkele rol.

  16. #4694
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Kan er ook nog wel bij. Als die sponsor omvalt staat Twente niet bepaald bovenaan het lijstje bij de curator vermoed ik.

  17. #4695
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De kans is aanwezig dat Dik Wessels, de miljardair uit Rijssen en die tevens supporter is van FC Twente zich van zijn goede kant wil laten zien en voor een slordige 35 miljoen euro wil bijspringen.

    Later meer ...
    Heb je daar een bron bij? Dit verhaal hoor ik meer, maar ik denk dat Dikkie Dik wel gek is. En wil je wel bij een club horen die aan elkaar hangt van geld van dit soort machtige geldschieters. Zijn broer heeft ons ook al eens gered met een miljoen of 10 toen het spelersfonds op -16 miljoen stond.

  18. #4696
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Ook oud speler s gaan bezig euro s bij elkaar te brengen.
    Onder andere Hennie Ardesch is bezig met het opzetten van een en ander.

  19. #4697
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Kan er ook nog wel bij. Als die sponsor omvalt staat Twente niet bepaald bovenaan het lijstje bij de curator vermoed ik.
    Ze zien er schijnbaar zelf nog wel brood is, gezien het bijstorten van de aandeelhouders. Een faillissement was waarschijnlijk ook een optie geweest. En dan stond Twente sowieso buitenspel.

  20. #4698
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Heb je daar een bron bij? Dit verhaal hoor ik meer, maar ik denk dat Dikkie Dik wel gek is. En wil je wel bij een club horen die aan elkaar hangt van geld van dit soort machtige geldschieters. Zijn broer heeft ons ook al eens gered met een miljoen of 10 toen het spelersfonds op -16 miljoen stond.
    Ik schreef slechts: kans

    Kans is aanwezig, niet meer en niet minder.
    Het is afwachten, want Dik zal ongetwijfeld zijn eisen op tafel brengen en niet zomaar 35 miljoen euro in de club steken.
    Morgen kan het misschien alweer over zijn bij wijze van spreken, maar wie weet ......

  21. #4699
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ze zien er schijnbaar zelf nog wel brood is, gezien het bijstorten van de aandeelhouders. Een faillissement was waarschijnlijk ook een optie geweest. En dan stond Twente sowieso buitenspel.
    Dat is mijn punt inderdaad; dat faillissement is eventueel nog steeds een optie (als ze bijvoorbeeld blijven weigeren Twente te betalen).

  22. #4700
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Dat is mijn punt inderdaad; dat faillissement is eventueel nog steeds een optie (als ze bijvoorbeeld blijven weigeren Twente te betalen).
    Mjah, ik ga er niet van uit dat de aandeelhouders een paar tientjes hebben gestort. Zal waarschijnlijk toch wel om veel geld gaan, en dat doen ze niet als ze weten dat een paar maanden later de zaak alsnog op omvallen komt te staan.

  23. #4701
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Mjah, ik ga er niet van uit dat de aandeelhouders een paar tientjes hebben gestort. Zal waarschijnlijk toch wel om veel geld gaan, en dat doen ze niet als ze weten dat een paar maanden later de zaak alsnog op omvallen komt te staan.
    Niet als die zekerheid er is, maar het feit dat er geld moet worden bijgestort zegt dat de reguliere kasstromen onvoldoende zijn en een dreiging voor het voortbestaan (tenzij de bijstorting slechts is bedoeld voor het doen van een specifieke investering, maar daar ga ik niet vanuit want dan kan Twente ook 'gewoon' betaald worden). Het feit dat ze nu kennelijk de laatste termijn niet willen betalen is toch ook al een veeg teken aan de wand. Los daarvan, als ze weigeren om Twente te betalen zul je toch iets moeten. Of dat nou beslag leggen op is, of een faillisement aanvragen.... het geld is er in beide gevallen op korte termijn sowieso niet dan dus Twente gaat daar last van hebben als het verhaal zo is als dat het nu naar buiten komt.

  24. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Radicofani (14 april 2015)

  25. #4702
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Het zou zomaar kunnen dat Xximo zelf even geen cent te makken heeft en de problemen bij Twente aangrijpt om even goedkoop onder haar verplichting uit te komen.
    Kan. Zoals Twente onder Schreuder uit probeert/probeerde uit te komen zeg maar.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Heb je daar een bron bij? Dit verhaal hoor ik meer, maar ik denk dat Dikkie Dik wel gek is. En wil je wel bij een club horen die aan elkaar hangt van geld van dit soort machtige geldschieters. Zijn broer heeft ons ook al eens gered met een miljoen of 10 toen het spelersfonds op -16 miljoen stond.
    Zijn enige bron is Derksen gisteravond bij VI. 35 meloen is uit de lucht gegrepen.
    Keiser probeert weer eens interessant te doen. Dat jij er nog steeds intrapt..

  26. #4703
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Zijn enige bron is Derksen gisteravond bij VI. 35 meloen is uit de lucht gegrepen.
    Keiser probeert weer eens interessant te doen. Dat jij er nog steeds intrapt..
    Ik?? Ik vroeg juist om een bron. Omdat ik het meer hoor maar er grote vraagtekens bij zet.

  27. #4704
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Keiser om een bron vragen, dan gaat niet goedkomen.

  28. #4705
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Mijn bron aan ervaring wil jij niet weten, kom je in vele opzichten ernstig tekort.

  29. #4706
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Joop moet haast wel iedere droom in daden hebben omgezet en totaal buiten de werkelijkheid hebben geleefd.
    Joop speelde gewoon met de werkelijkheid alsof het een monopoly spelletje was.

  30. #4707
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Komt net via twitter binnen, er is een (zeer) grote actie onder supporters in voorbereiding die het vertrek van de gehele trainersstaf eisen.

  31. #4708
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Die paar afkoopsommen op een totale schuld van tientallen miljoenen kunnen er inderdaad makkelijk bij.

  32. #4709
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Die paar afkoopsommen op een totale schuld van tientallen miljoenen kunnen er inderdaad makkelijk bij.
    Het vertrek.
    Niet het ontslag.

  33. #4710
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Bronvermelding is verplicht toch bij sommige uitspraken ? Zo niet hoor ik het graag.

  34. #4711
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ja maar keiser is oud en wijs dus dat is anders.

  35. #4712
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Zo dan, FC Twente waarschijnlijk 5 jaar uitgesloten van Europees voetbal. Pittig.

  36. #4713
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Zo dan, FC Twente waarschijnlijk 5 jaar uitgesloten van Europees voetbal. Pittig.
    Je punt is duidelijk Laird, inderdaad moet in principe bij nieuwsberichten volgens de huisregels ook aan bronvermelding gedaan worden, dus ook door keiser. Niet alleen vanwege eventueel copyright (bij het kopieren van volledige berichten), maar ook om de betrouwbaarheid te kunnen toetsen door de andere forumgebruikers. In dit geval was de bron kennelijk VI (?).

  37. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Laird (14 april 2015)

  38. #4714
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Je punt is duidelijk Laird, inderdaad moet in principe bij nieuwsberichten volgens de huisregels ook aan bronvermelding gedaan worden, dus ook door keiser. Niet alleen vanwege eventueel copyright (bij het kopieren van volledige berichten), maar ook om de betrouwbaarheid te kunnen toetsen door de andere forumgebruikers. In dit geval was de bron kennelijk VI (?).
    Dank. Maar de bron werd gevraagd aan hem maar daar wenste hij geen gehoor aan te geven.

  39. #4715
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Deze kwam via twitter binnen vanavond;
    Dit is dus precies wat ik bedoelde Radio. Die lui maken er gewoon misbruik van. Smerig bedrijf.

  40. #4716
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Komt net via twitter binnen, er is een (zeer) grote actie onder supporters in voorbereiding die het vertrek van de gehele trainersstaf eisen.
    Ik snap dit nooit, wat schiet je hier nou mee op man. Stel idioten die denken dat ze macht hebben en verhaal halen.

  41. #4717
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Dank. Maar de bron werd gevraagd aan hem maar daar wenste hij geen gehoor aan te geven.
    Hiervandaan komt het bericht:
    Twente fans:

    https://twitter.com/hashtag/fctwente?src=hash

  42. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Radicofani (14 april 2015)

  43. #4718
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Broodje aap, volgens Wessels zelf.

  44. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (14 april 2015)

  45. #4719
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Stel idioten die denken dat ze macht hebben en verhaal halen.
    Die denken niet dat ze macht hebben, dat hebben ze ook. En terecht natuurlijk, supporters zijn de enige aandeelhouder van de club.

  46. The Following 2 Users Say Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Peerk (15 april 2015),Radicofani (15 april 2015)

  47. #4720
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Gemeente Enschede schiet FC Twente te hulp

    ENSCHEDE - De gemeente Enschede komt FC Twente tegemoet. De in grote financiële problemen verkerende club hoeft anderhalf jaar lang niet af te lossen op de door de gemeente Enschede verstrekte lening voor bouw en verbouw van het stadion. Dit scheelt de club 900.000 euro aan uitgaven.


    Geen aflossing, alleen rente

    Op die in 2011 verstrekte lening van 20 miljoen euro is inmiddels 3 miljoen afgelost. FC Twente moet wel gewoon de rente blijven betalen, waardoor er geen sprake is van verboden staatssteun. Het besluit heeft daardoor ook geen gevolgen voor de gemeentelijke begroting.


    Enschede schiet FC Twente te hulp, omdat ook de banken en de particuliere investeerders die FC Twente geld hebben geleend akkoord zijn gegaan met een jaar niet aflossen. Die particuliere investeerders zijn o.a. vier commissarissen van FC Twente, die samen bijna nog 10 miljoen euro tegoed hebben van de club.

    Lucht

    De handreiking van de schuldeisers geeft de club lucht. Vanaf het seizoen 2015/2016 moet er weer worden afgelost, maar vanaf dat moment is FC Twente verlost van contracten van een aantal grootverdieners. Die verbintenissen lopen nu nog door.

    Plan van aanpak

    De bovengenoemde handreiking van de gemeente Enschede is onderdeel van het gewijzigde plan van aanpak waarmee de licentiecommissie van de KNVB eind april in moet stemmen. Voor het voortbestaan van de club is instemming met het plan cruciaal.

    Bron...
    4 commissarissen die nog 10 miljoen krijgen. Nu snap ik waarom Aldo voorzitter is geworden............ Verder mooi kloten, weer aan het infuus van de gemeente. Net zoals in 2003.

  48. #4721
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Echte geldschieters kunnen zich vanaf nu melden.

  49. #4722
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Hij is al weg bij je club hoor, die lafaard.
    Je weet totaal niet wat je nu schrijft.

    Wees dankbaar dat er zulke mensen rond lopen en diverse clubs al in Nederland van de ondergang hebben gered.
    Soms gaan die mensen dan dooor en gokken ergens verkeerd.
    Maar dat is menselijk toch ?

  50. #4723
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Je weet totaal niet wat je nu schrijft.

    Wees dankbaar dat er zulke mensen rond lopen en diverse clubs al in Nederland van de ondergang hebben gered.
    Soms gaan die mensen dan dooor en gokken ergens verkeerd.
    Maar dat is menselijk toch ?
    Ik schrijf het helemaal niet nu.

  51. #4724
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    FC Twente ziet af van Europees ticket om komend seizoen mee te doen.
    Op basis van Fair Play zou Nederland FC Twente kunnen in schrijven.

  52. #4725
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Bron?

Pagina 105 van 176 EersteEerste ... 55595103104105106107115155 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 25 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 25 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3873
    Laatste bericht: 14 september 2024, 18:26
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2518
    Laatste bericht: 26 augustus 2024, 13:16
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •