Pagina 105 van 259 EersteEerste ... 55595103104105106107115155205 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.681 t/m 4.725 van 11613

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4681
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Erg jammer dat Petrovic niet kwam, ik heb zelf erg hoge verwachtingen van Chanturia.. Ik zag filmpjes van hem op youtube en ik vond het wel een talent Ik heb iig veel vertrouwen in VD Brom en de huidige selectie, hopen dat er nog wat spelers bijkomen en ook een nieuwe keeper. Denk dat het dan een leuk seizoen gaat worden !
    Van Chanturia heb ik ook hoge verwachtingen maar Youtube filmpjes zeggen mij weinig! zo had je ooit een Kerlon die de zeehondendribbel deed en daar hoor je nu weinig van.

    Ze hebben met Deerits een nieuwe keeper, Die jongen ken ik niet goed maar ze hebben ook nog Room(Hoewel ik dat zeker geen topper vind) dus of er een nieuwe keeper betwijfel ik. Wat ik trouwens wel raar vind is dat Delac geen kans heeft gekregen want ik vind die Room drie keer niks.

  2. #4682
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Oke bedankt, wie keepte tegen Arnhemse Boys? Ik zou graag echt zo'n ervaren keeper bij Vitesse zien.. Ik hoop dat dit forum niet zo anti-Jordania is, enige stomme wat hij heeft gedaan is zeggen dat Vitesse voor kampioenschap speelt, voor de rest vind ik het helemaal niet zo slecht gaan

  3. #4683
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Oke bedankt, wie keepte tegen Arnhemse Boys? Ik zou graag echt zo'n ervaren keeper bij Vitesse zien.. Ik hoop dat dit forum niet zo anti-Jordania is, enige stomme wat hij heeft gedaan is zeggen dat Vitesse voor kampioenschap speelt, voor de rest vind ik het helemaal niet zo slecht gaan
    De eerste helft Room en de tweede helft Meerits. Die Meerits is trouwens 19 jarige talent afkomstig uit Estland, hij heeft al 1 wedstrijd gespeeld voor het NAtionale Elftal en hij komt over van FC Flora Tallin.

  4. #4684
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Oke bedankt, wie keepte tegen Arnhemse Boys? Ik zou graag echt zo'n ervaren keeper bij Vitesse zien.. Ik hoop dat dit forum niet zo anti-Jordania is, enige stomme wat hij heeft gedaan is zeggen dat Vitesse voor kampioenschap speelt, voor de rest vind ik het helemaal niet zo slecht gaan
    Hehe nou ook hier zul je genoeg 'jaloerse' posts tegenkomen

  5. #4685

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Ik zou graag echt zo'n ervaren keeper bij Vitesse zien..
    Grote broer NEC heeft nog wel een ervaren topkeeper over.

  6. #4686
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hehe nou ook hier zul je genoeg 'jaloerse' posts tegenkomen
    Ja klopt, ik vind hem niet eens zo slecht doen.. enige wat ie niet had moeten doen was zeggen dat vitesse binnen 3 jaar kampioen wordt

  7. #4687
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Ja klopt, ik vind hem niet eens zo slecht doen.. enige wat ie niet had moeten doen was zeggen dat vitesse binnen 3 jaar kampioen wordt
    Vooralsnog vind ik het hem ook wel aaridg doen, alleen Ferrer hoofdcoach maken vond ik niet zo handig was een risico wat je bijna degradatie(play-offs) kost en daarnaast moeten ze niet spelers als Jordi Lopez, Babangida en Riverola halen. Haal gelijk dan goede spelers want anders ben ik van mening dat ik lier een speler als Pröpper , Van Ginkel of Snijders komt.

    Ik ben overigens benieuwd welke spelers er nu nog gaan komen.

  8. #4688
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Ja klopt, ik vind hem niet eens zo slecht doen.. enige wat ie niet had moeten doen was zeggen dat vitesse binnen 3 jaar kampioen wordt
    Dat is iets wat in NL niet goed valt nee maar in heel veel oostblok landen wel dus opzich niet zo gek dat hij dat riep. Ik vind het tot nu toe wel mee vallen. Heb niet het idee dat we er slechter van zijn geworden maar beter ook nog niet.

  9. #4689
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Dat is iets wat in NL niet goed valt nee maar in heel veel oostblok landen wel dus opzich niet zo gek dat hij dat riep. Ik vind het tot nu toe wel mee vallen. Heb niet het idee dat we er slechter van zijn geworden maar beter ook nog niet.
    Je woont in A'dam en je bent voor Vitesse?

    Het idee dat we slechter worden komt denk ik door luiigheid, de keeper die ballen laat gaan die ik er nog uit kan houden.. Tegen willem II als eerste club verliezen omdat je gewoon 0% inzet hebt.. Wat ik overigens wel goed vind van Vitesse hoe ze het met VD Brom hebben gedaan, ADO dacht makkelijk geld te kunnen krijgen maar Vitesse smeet er niet zomaar mee.. Uiteindelijk toch geld af ge troggelt

    Misschien niet meeste waar wat ik zeg, maar ik ben pas 14 hou er rekening mee

  10. #4690
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Je woont in A'dam en je bent voor Vitesse?

    Het idee dat we slechter worden komt denk ik door luiigheid, de keeper die ballen laat gaan die ik er nog uit kan houden.. Tegen willem II als eerste club verliezen omdat je gewoon 0% inzet hebt.. Wat ik overigens wel goed vind van Vitesse hoe ze het met VD Brom hebben gedaan, ADO dacht makkelijk geld te kunnen krijgen maar Vitesse smeet er niet zomaar mee.. Uiteindelijk toch geld af ge troggelt

    Misschien niet meeste waar wat ik zeg, maar ik ben pas 14 hou er rekening mee
    Ik vond Room niet een goede indruk maken en ik vond het ook raar dat Delac geen kans kreeg, Scheen een bijzonder groot talent te zijn. Maar er kwamen ook vaak goals door Communicatie-problemen en nee ik ga neit zeuren over de buitenlanders in de achterhoede en taalproblemen maar ik ben wel van mening dat alle voetballer Engels VERPLICHT moeten leren om zich verstaanbaar te maken., zeker bij een sport als voetbal.

    Ik denk dat van der Brom een hele goede trainer is, die speler echt beter maakt. Verhoek was altijd een redelijk speler maar vorig seizoen was hij geweldig. Coutinho was een matige keeper die deed het plots goed. hij durfde ook spelers als Vicento en Leeuwin een kans te geven.

    Ik denk dat het een goede keuze is.

  11. #4691
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Je woont in A'dam en je bent voor Vitesse?

    Het idee dat we slechter worden komt denk ik door luiigheid, de keeper die ballen laat gaan die ik er nog uit kan houden.. Tegen willem II als eerste club verliezen omdat je gewoon 0% inzet hebt.. Wat ik overigens wel goed vind van Vitesse hoe ze het met VD Brom hebben gedaan, ADO dacht makkelijk geld te kunnen krijgen maar Vitesse smeet er niet zomaar mee.. Uiteindelijk toch geld af ge troggelt

    Misschien niet meeste waar wat ik zeg, maar ik ben pas 14 hou er rekening mee
    De "we" slaat op de Nederlandse competitie. Niet op Vitesse. Ihlosi is aanhanger van de mooiste club van de wereld.

  12. #4692
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Je woont in A'dam en je bent voor Vitesse?
    Nee, bedoelde met WE het Nederlands voetbal.

  13. #4693
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Dat is iets wat in NL niet goed valt nee maar in heel veel oostblok landen wel dus opzich niet zo gek dat hij dat riep. Ik vind het tot nu toe wel mee vallen. Heb niet het idee dat we er slechter van zijn geworden maar beter ook nog niet.
    We? Ik wist niet dat jij voor Vitess was?

    Beter zijn we er wel zeker op geworden, anders waren we er zeer waarschijnlijk niet meer geweest.

    Edit: Ik zie al wat je bedoelt

  14. #4694
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    De "we" slaat op de Nederlandse competitie. Niet op Vitesse. Ihlosi is aanhanger van de mooiste club van de wereld.
    Daarom praat hij dus hier mee

  15. #4695
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    De "we" slaat op de Nederlandse competitie. Niet op Vitesse. Ihlosi is aanhanger van de mooiste club van de wereld.
    Feyenoord?

  16. The Following User Says Thank You to Cudi For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (14 juli 2016)

  17. #4696
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    De "we" slaat op de Nederlandse competitie. Niet op Vitesse. Ihlosi is aanhanger van de mooiste club van de wereld.
    wat hebben een hoop mensen toch een verwrongen beeld van de wereld als ik de reacties hierop zo lees...

  18. #4697
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRN Bekijk bericht
    Feyenoord?
    Hier zitten denk ik niet zoals yB amsterdammers die voor Feyenoord zijn

  19. #4698
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Ja klopt, ik vind hem niet eens zo slecht doen.. enige wat ie niet had moeten doen was zeggen dat vitesse binnen 3 jaar kampioen wordt
    Juist wel. Het roepen van datgene is niet een per se een doelstelling maar meer een signaal. Zowel naar de eigen aanhang toe als naar spelers. Als Vitesse nu een speler benaderd die niet zo bekend is met Vitesse, dan gaat deze rondvraag doen of zoeken op het internet. Het eerste wat hij dan te horen of te lezen krijgt is dat de club een steenrijke eigenaar heeft die de ambitie heeft om binnen korte termijn kampioen te worden.

    Dat is gewoon ontzettend slim geweest van Jordania. Hij wordt er wel om uitgelachen maar dat is gewoon als je kortzichtig kijkt naar zo een uitspraak.

  20. #4699
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Juist wel. Het roepen van datgene is niet een per se een doelstelling maar meer een signaal. Zowel naar de eigen aanhang toe als naar spelers. Als Vitesse nu een speler benaderd die niet zo bekend is met Vitesse, dan gaat deze rondvraag doen of zoeken op het internet. Het eerste wat hij dan te horen of te lezen krijgt is dat de club een steenrijke eigenaar heeft die de ambitie heeft om binnen korte termijn kampioen te worden.

    Dat is gewoon ontzettend slim geweest van Jordania. Hij wordt er wel om uitgelachen maar dat is gewoon als je kortzichtig kijkt naar zo een uitspraak.
    Dat is onzin. Zo'n speler laat z'n makelaar dat gesrpek aangaan en die krijgt het echt wel te horen. heeft zo'n pers bericht niets mee te maken.

  21. #4700
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Dat is onzin. Zo'n speler laat z'n makelaar dat gesrpek aangaan en die krijgt het echt wel te horen. heeft zo'n pers bericht niets mee te maken.
    Een uitgesproken ambitie in het openbaar is een stuk serieuzer te nemen dan een mooi praatje tijdens onderhandelingen.

  22. #4701
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    28
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Door die uitspraken is er wel veel aandacht voor Vitesse geweest. Als je een eventueel kampioenschap uitspreekt zal dat nooit in je nadeel werken. Een speler gaat toch liever naar een club met ambities dan een club die onderin speelt en als doelstelling degradatie voorkomen heeft. Het enige wat nadelig is, is dat je er de hele tijd mee geconfronteerd wordt en als het uiteindelijk niet lukt, dan zal je er nog wel aan herinnerd worden.

  23. #4702
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Het is idd een stuk geler dan de shirts van de laatste jaren, een tikkeltje te geel.
    Voor het eerst in jaren vind ik het shirt er niet uit zien als een goedkoop shirt van de Xenos. Vind het wel wat hebben de manier waarop de shirts er nu uitzien, al zouden ze de strepen wel iets verder mogen doortrekken richting de nummers. Maar dat zal wel weer bedrukt worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Juist wel. Het roepen van datgene is niet een per se een doelstelling maar meer een signaal. Zowel naar de eigen aanhang toe als naar spelers. Als Vitesse nu een speler benaderd die niet zo bekend is met Vitesse, dan gaat deze rondvraag doen of zoeken op het internet. Het eerste wat hij dan te horen of te lezen krijgt is dat de club een steenrijke eigenaar heeft die de ambitie heeft om binnen korte termijn kampioen te worden.

    Dat is gewoon ontzettend slim geweest van Jordania. Hij wordt er wel om uitgelachen maar dat is gewoon als je kortzichtig kijkt naar zo een uitspraak.
    Ik kan het hier wel in vinden Mustafa, maar ik betwijfel of hij dit bewust gedaan heeft destijds.

  24. #4703
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Verdediger Clayton Daniels zal een week bij Vitesse aansluiten in Bad Göttingen. De speler is op proef.(Vitesse.org)
    Schijnt dat ie ook bij Ajax op proef is geweest, maar dat De Boer in hem geen basisspeler zag en dat het voor Daniels geen zin heeft om op de bank te verpieteren gezien zijn leeftijd (27)? (en daarnaast zal ie natuurlijk een aardig salaris ophoesten als non-EU'er).

    Daarnaast schijnt Chelsea het contract met Rajkovic te willen verlengen, nadat ze eerst hadden geprobeerd om hem in de evt. transfer van Coentrao te betrekken. Aangezien die naar Real is, wil Chelsea het contract verlengen en hem weer in Arnhem stallen. Heeft nog onvoldoende caps om speelgerechtigd te zijn in Engeland. En Merab gaat deze week ook naar Duitsland waar Vitesse het trainingskamp heeft, om bij de groep aanwezig te zijn. (Vitesse.org)
    Laatst gewijzigd door marcel013; 11 juli 2011 om 13:41

  25. #4704

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik vind Jordania ook een sympathieke man. Z'n interview in de Voetbal International van een aantal weken geleden was een genot om te lezen.

  26. #4705
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    28
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Schijnt dat ie ook bij Ajax op proef is geweest, maar dat De Boer in hem geen basisspeler zag en dat het voor Daniels geen zin heeft om op de bank te verpieteren gezien zijn leeftijd (27)? (en daarnaast zal ie natuurlijk een aardig salaris ophoesten als non-EU'er).
    Die is inderdaad bij Ajax op proef geweest. Hij komt van Ajax Cape Town en is daar basisspeler. Bij Ajax is hij inderdaad niet nodig en voor meer informatie moet je bij Ihlosi terrecht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ik vind Jordania ook een sympathieke man. Z'n interview in de Voetbal International van een aantal weken geleden was een genot om te lezen.
    Door dat interview heb ook ik sympathie voor hem gekregen. Hij kwam daar over als een hele aardige en normale man.

  27. #4706
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Schijnt dat ie ook bij Ajax op proef is geweest, maar dat De Boer in hem geen basisspeler zag en dat het voor Daniels geen zin heeft om op de bank te verpieteren gezien zijn leeftijd (27)? (en daarnaast zal ie natuurlijk een aardig salaris ophoesten als non-EU'er).
    Daniels is verdedigend erg sterk alleen opbouwend wat minder. Weet niet hoegoed jullie verdediging op dit moment is maar hij is zeker eredivisie (subtopper) waardig.

  28. #4707
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat interview heb ik helaas niet gelezen, leuk dat er supporters van andere clubs ook positief kunnen zijn over Vitesse ik zit op een ander forum en daar is het alleen maar gezeur en gezeik en dat is het ook in RL aangezien iedereen voor NEC is

  29. #4708
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vooral verdedigend moeten we nog versterkingen krijgen. Alleen Yasuda en Kashia zijn momenteel van aardig niveau. Rajkovic is nog niet zeker en over Derijck zijn enkel geruchten (al is ie voor maar 7 ton op te halen). Maar is het een centrale verdediger of back? En is ie links- of rechtsbenig?

  30. #4709
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    28
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Dat interview heb ik helaas niet gelezen, leuk dat er supporters van andere clubs ook positief kunnen zijn over Vitesse ik zit op een ander forum en daar is het alleen maar gezeur en gezeik en dat is het ook in RL aangezien iedereen voor NEC is
    Ik ben voor Ajax, maar heb ook wel sympathie voor Vitesse. Het kampioenschap gun ik ze niet (dat is ieder jaar gewoon voor Ajax ), maar ik denk dat er op de lange termijn best wel wat kan worden neergezet. Er zal geduld voor nodig moeten zijn, maar als je ziet welke spelers Vitesse nu haalt/mee onderhandelt dan zijn dat echte versterkingen. Uiteindelijk wordt de Nederlandse competitie er ook beter door. Ik ga er ook niet vanuit dat Jordania doorslaat a la Manchester City, dat zou wel kwalijk zijn.

  31. #4710
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik zou hem centraal zetten en dan kashia op de back, ik vind Kashia erg goed met zijn slidings zou wel handig zijn tegen buitenspelers zoals Assaidi

  32. #4711
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Vooral verdedigend moeten we nog versterkingen krijgen. Alleen Yasuda en Kashia zijn momenteel van aardig niveau. Rajkovic is nog niet zeker en over Derijck zijn enkel geruchten (al is ie voor maar 7 ton op te halen). Maar is het een centrale verdediger of back? En is ie links- of rechtsbenig?
    Echt een, 27-jarige, centrale verdediger, 1,79 lang, zo'n 80 kilo, rechtsbenig, houd van Bob Marley, Piza en z'n lievelings auto is een Golf 6 en een Range Rover Sport.

  33. #4712
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Die is inderdaad bij Ajax op proef geweest. Hij komt van Ajax Cape Town en is daar basisspeler. Bij Ajax is hij inderdaad niet nodig en voor meer informatie moet je bij Ihlosi terrecht.



    Door dat interview heb ook ik sympathie voor hem gekregen. Hij kwam daar over als een hele aardige en normale man.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ik vind Jordania ook een sympathieke man. Z'n interview in de Voetbal International van een aantal weken geleden was een genot om te lezen.
    Suggererende dat bij City en Chelsea geen normale mensen zitten of? Ik ben het overigens wel met jullie eens. Hij handelt met een idee, met visie en heeft het geld om dit versnelt ten uitvoer te brengen. Ik zie nooit zo goed wat daar mis mee is. Hij geeft duidelijk aan dat hij Vitesse als club naar een hoger niveau wil tillen, in plaats van alleen het eerste elftal. Dat is voor het Nederlands voetbal alleen maar positief.

  34. #4713
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Ik zou hem centraal zetten en dan kashia op de back, ik vind Kashia erg goed met zijn slidings zou wel handig zijn tegen buitenspelers zoals Assaidi
    Kashia op de backpositie was ook geen groot succes, daar voelt ie zich duidelijk ook niet thuis. Er moet gewoon nog een centrale verdediger (naast Rajkovic) en linksback komen. Yasuda rechtsback en Kashia dan back-up centraal.

  35. #4714
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Kashia op de backpositie was ook geen groot succes, daar voelt ie zich duidelijk ook niet thuis. Er moet gewoon nog een centrale verdediger (naast Rajkovic) en linksback komen. Yasuda rechtsback en Kashia dan back-up centraal.
    Dan is Daniels opzich een goede optie. Kost denk ik tussen de 3 en 5 ton.

  36. #4715
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Kashia op de backpositie was ook geen groot succes, daar voelt ie zich duidelijk ook niet thuis. Er moet gewoon nog een centrale verdediger (naast Rajkovic) en linksback komen. Yasuda rechtsback en Kashia dan back-up centraal.
    Ben ik de enige die Yasuda rechtsback minder vind/vond opvallen als linksback?

  37. #4716
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik kan me vanaf rechts vooral schitterende op maat voorzetten herinneren op Riverola (Heerenveen-thuis) en Van Ginkel (AZ-thuis). Aan de rechterkant heeft ie met z'n rechterpoot ook niet eerst terug te kappen. Verdedigend mag het nog stukken beter bij hem, maar gelukkig is het gemiddelde niveau van een back in de eredivisie abominabel.

  38. #4717
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Want vonden jullie beste wedstrijd van het seizoen van vitesse? ik heb er 2, NEC en ROda thuis beide, zo heerlijk gevoel toen pedersen scoorden

  39. #4718

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam_vitesse Bekijk bericht
    Want vonden jullie beste wedstrijd van het seizoen van vitesse? ik heb er 2, NEC en ROda thuis beide, zo heerlijk gevoel toen pedersen scoorden
    In die wedstrijd speelde Vitesse helemaal niet goed.

  40. #4719
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dat hoeft toch ook niet per se voor een goede wedstrijd? Sowieso speelden we bijna geen één wedstrijd echt op hoog niveau afgelopen seizoen. Roda-thuis was wel een schitterende pot om mee te maken, maar Vitesse-NEC heeft natuurlijk altijd iets speciaals. Zeker als je die pot wint. Dan doet het spel er niet eens toe om te concluderen of het een goede wedstrijd was of niet. Het was in elk geval spannend en dan komt ook nog die ontlading van de 2-1.

  41. #4720
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Door die uitspraken is er wel veel aandacht voor Vitesse geweest. Als je een eventueel kampioenschap uitspreekt zal dat nooit in je nadeel werken. Een speler gaat toch liever naar een club met ambities dan een club die onderin speelt en als doelstelling degradatie voorkomen heeft. Het enige wat nadelig is, is dat je er de hele tijd mee geconfronteerd wordt en als het uiteindelijk niet lukt, dan zal je er nog wel aan herinnerd worden.
    Enig nadeel als die spelers googled is dat ie ook onze 15de plek van afgelopen seizoen vind.

  42. #4721

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dat hoeft toch ook niet per se voor een goede wedstrijd? Sowieso speelden we bijna geen één wedstrijd echt op hoog niveau afgelopen seizoen. Roda-thuis was wel een schitterende pot om mee te maken, maar Vitesse-NEC heeft natuurlijk altijd iets speciaals. Zeker als je die pot wint. Dan doet het spel er niet eens toe om te concluderen of het een goede wedstrijd was of niet. Het was in elk geval spannend en dan komt ook nog die ontlading van de 2-1.
    Oké, dat kan jouw definitie zijn van 'een goede pot'. Maar dan is iedere Gelderse derby tussen deze twee clubs een goede pot en daar ben ik het niet helemaal mee eens. Boeiend is het wel bijna altijd.

  43. #4722
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    In die wedstrijd speelde Vitesse helemaal niet goed.
    Moet je nagaan hoe slecht NEC was, grootste gedeelte van de wedstrijd hadden ze niets in te brengen!

  44. #4723

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Moet je nagaan hoe slecht NEC was, grootste gedeelte van de wedstrijd hadden ze niets in te brengen!
    Klets niet. Het was een gelijk opgaande match die in beide voordelen beslecht had kunnen worden. Dit keer in het voordeel van Vitesse, maar als het niveau komend seizoen vergelijkbaar zal zijn (wat ik niet mag hopen), dan kan NEC hem zomaar pakken.

  45. #4724
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Klets niet. Het was een gelijk opgaande match die in beide voordelen beslecht had kunnen worden. Dit keer in het voordeel van Vitesse, maar als het niveau komend seizoen vergelijkbaar zal zijn (wat ik niet mag hopen), dan kan NEC hem zomaar pakken.
    Eerste helft was volledig voor Vitesse, dit gaf zelfs jullie trainer toe. 2de helft was NEC wat feller waardoor het leek te kantelen, alleen zette NEC niet door en kon Vitesse zich herpakken.

    Maar goed, 16 oktober moeten wij maar eens gaan winnen in Nijmgen! Zien we jullie wel na de winterstop in Arnhem

  46. #4725
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Als we met 0-3 eraf gaan is het juist alles behalve een goede wedstrijd vanuit Vitesse-perspectief.

Pagina 105 van 259 EersteEerste ... 55595103104105106107115155205 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •