Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats zal ACF Fiorentina eindigen?

Aantal stemmers
10. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Top 4

    1 10,00%
  • Plaats 5-10

    9 90,00%
  • Rechterrijtje

    0 0%
Pagina 11 van 49 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 495 van 2205

Discussie: ACF Fiorentina oud

  1. #451
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Een nmoeilijke wedstrijd voor Pa+emo vandaag tege4n Fiorentina.Ik zie viola als de favoriet om deze wedstrijd te winnen.de ploerg verkeert in een betere vorm.Ook het missen van Corini en Amauri is een fikse aderlating vopor Palermo.

    Toni zal weer een ´warm´welkom krijgen op Sicilia.

  2. #452
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Rust.

    Palermo-Fiorentina 0-1.
    Volgens de verslaggever een schandalig doelpunt. Fiorentina scoort uit een tegenaanval nadat Guana geblesseerd raakte.
    Guidolin is naar de tribune gewezen na protesteren.

  3. #453
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    1-1 eindstand. Meer weet ik niet over deze wedstrijd.

  4. #454
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov Bekijk bericht
    1-1 eindstand. Meer weet ik niet over deze wedstrijd.
    Ik heb de wedstrijd via de (Palermitaanse) radio gevolgd en Palermo scheen wel de betere te zijn terwijl Fiorentina een beetje op de tegenaanval speelde, maar geheel objectief verslag is dat niet.

    Hier overigens het doelpunt van Mutu. Grappig dat hij na de wedstrijd gelijk riep geen onsportief persoon te zijn.

    KLIK

    Een laf doelpunt, meer hoef ik er niet over te zeggen. Al maakt hij het wel fraai af, hij had die bal gewoon uit moeten spelen.

    Palermo trainer Guidolin was overigens woedend, vooral op Prandelli die zijn team niet stopte en uitbundig het doelpunt vierde. Guidolin ging tijdens de wedstrijd naar hem toe en werd naar de tribune gestuurd met een rode kaart. "Een echte man had zijn team erop gewezen dat scoren in zo'n situatie niet netjes is, maar hij deed dat niet, ik hoef hem nooit meer te spreken".

  5. #455
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Volgend seizoen speelt Anthony Vanden Borre in de Serie A voor Fiorentina. Hij zal naar eigen zeggen niet meer in de tribunes zitten in het Constant vanden Stockstadion. "In de tribunes zitten tussen dat publiek dat me uitgefloten heeft, dat zou ik niet kunnen", aldus de Rode Duivel in Het Laatste Nieuws.

    Anthony Vandenborre kon een transfer afdwingen naar Fiorentina. De club uit Firenze staat voorlopig zevende in de Serie A. Het begon het seizoen wel met vijftien strafpunten, wegens het omkoopschandaal in Italië. Volgens manager Van Holsbeeck zag hij een opgeluchte Vanden Borre toen hij tekende in Italië. De 19-jarige speler zelf geeft toe dat hij zich bij Anderlecht niet meer goed in zijn vel voelde. "Vanaf dat je je zinnen op een transfer hebt gezet wordt het moeilijker. Bovendien fluit het publiek me de laatste tijd uit. Dit seizoen was ik één van de meest uitgefloten spelers. De trainer kiest gemakkelijker voor een speler die niet uitgefloten wordt. Dat is normaal. Ik heb echt geen zin om nog naar matchen te komen kijken. In de tribunes zitten tussen dat publiek dat me uitgefloten heeft, dat zou ik niet kunnen."

    Ook het Belgische voetbal moet eraan geloven. Vooral de jeugdwerking laat te wensen over. "Men wil dat jongeren top zijn, maar men geeft ze niet altijd de middelen. Dan spreek ik over infrastructuur, begeleiding en die dingen. Hier bij Anderlecht is het nog goed gestructureerd, maar zelfs hier heb ik veel jongens met talent zien afvallen. Jongens met een moeilijk karakter die veel op straat rondhangen. De mensen moeten begrijpen dat er jongeren zijn die het moeilijk hebben. Omring je die goed, dan komt het goed. Als je ze laat vallen, komt er vaak niks meer van." Vanden Borre wil naar eigen zeggen enkel nog voor de nationale ploeg naar België terugkomen. "De mentaliteit van de mensen bevalt me niet. Er is weinig respect en er zijn veel valse mensen, hypocrieten. Afgezien van Anderlecht ben ik niemand hier iets verschuldigd."

    Volgens sommigen zou Vanden Borre mentaal niet sterk genoeg zijn om het te maken bij een ploeg als Fiorentina. "Ik zeg dat ik mentaal sterk ben, veel jongens van 19 zouden in dezelfde omstandigheden kraken. Elke dag was er wel kritiek, maar ik ben overeind gebleven. Er werd hier eender wat over mij verteld. Ginder zal ik bekeken worden als elke andere voetballer zonder al die bullshit errond. Er zijn er die wachten tot ik in Firenze op mijn bek ga, daar ben ik zeker van. Op mijn negentiende is het echter nog niet over voor mij."

    Toch geeft de Rode Duivel grif toe dat hij dit seizoen geen constant niveau behaalde. "Ik heb spijt van het feit dat ik dit seizoen teveel hoogtes en laagtes kende. Ik speelde niet elke match op mijn beste niveau." Afscheid wil hij niet nemen. "Ik wil de fans bedanken die me gesteund hebben, maar ik ga geen aandacht schenken aan al die idioten die me uitgefloten hebben. Ik wil enkel de titel en beker vieren. Ik wil geen afscheid, geen geschenken. De fans die me willen bedanken of succes willen wensen zal ik wel de hand schudden."

  6. #456
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Juventus heeft Ajacied John Heitinga al bekeken, maar Fiorentina is al in gesprek met Heitinga's zaakwaarnemer Sören Lerby. De gesprekken over de 23-jarige international zijn al gaande sinds de winterstop.
    "Ik heb al vele malen gespreken met Pantaleo Corvino (technisch directeur Fiorentina, DBINR)", zei Lerby in de Gazzetta dello Sport. "De laatste keer was in februari. Daar zou zeker iets concreets uit kunnen komen."Ajax zou rond de negen miljoen euro voor Heitinga verlangen.

  7. #457
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik hoop met heel mijn hart dat ze hem niet voor 9 miljoen gaan kopen. Die jongen gaat absoluut niet beter spelen wanneer hij Ajax verlaat.

  8. #458
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Luca Toni heeft dan eindelijk besloten: de spits verlaat na dit seizoen Fiorentina. Toni scoorde vorig seizoen 31 keer. Hij wil nu naar een Italiaanse topclub verhuizen, zijn salaris verdubbelen en meer kans maken op Champions League- voetbal. De grootste kanshebber is volgens Gazzetta dello Sport Juventus, dat al langer belangstelling in hem toont.
    Toni heeft nog een contract tot 2009, maar zou volgens de toonaangevende krant zijn ploegmaats al hebben ingelicht dat hij vertrekt. Zijn huis staat al te koop. Dit seizoen scoorde de 29-jarige Toni al 15 keer. Daarmee staat hij tweede op de topscorerslijst achter Francesco Totti van AS Roma, die al 18 keer het net vond.

  9. #459
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Luca Toni heeft dan eindelijk besloten: de spits verlaat na dit seizoen Fiorentina. Toni scoorde vorig seizoen 31 keer. Hij wil nu naar een Italiaanse topclub verhuizen, zijn salaris verdubbelen en meer kans maken op Champions League- voetbal. De grootste kanshebber is volgens Gazzetta dello Sport Juventus, dat al langer belangstelling in hem toont.
    .
    :x

  10. #460
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    hiermee toont Toni wederom aan een echte golddigger te ijn.Hewt is een zeer goede spits maar ook heel erg clubontrouw.

    Overgins was er nog een mooi artikel over Pazzini verschenen.Hierin gaf Toni een beetje gekscherend aan 'als ik niet oppas verlies ik de rest van het seizoen nog mijn plaats aan Pazzini'.Hij complimenteerde de jonge spits met zijn 3 treffers bij de testopening van het nieuwe wembley.Pazzini reageerde verheugd op deze uitlatingen.

  11. #461
    5Måggìø2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Måggìø2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Toni is mercenary maar als hij gaat komen naar Juve vind ik het mooi we kopen weer een speler van la viola. Dit doet me goed om te horen.(h)

  12. #462
    Milanista x Sempre Fenomeno's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 augustus 2006
    Locatie
    Ergens in Limburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    384
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Luca Toni heeft dan eindelijk besloten: de spits verlaat na dit seizoen Fiorentina. Toni scoorde vorig seizoen 31 keer. Hij wil nu naar een Italiaanse topclub verhuizen, zijn salaris verdubbelen en meer kans maken op Champions League- voetbal. De grootste kanshebber is volgens Gazzetta dello Sport Juventus, dat al langer belangstelling in hem toont.
    Toni heeft nog een contract tot 2009, maar zou volgens de toonaangevende krant zijn ploegmaats al hebben ingelicht dat hij vertrekt. Zijn huis staat al te koop. Dit seizoen scoorde de 29-jarige Toni al 15 keer. Daarmee staat hij tweede op de topscorerslijst achter Francesco Totti van AS Roma, die al 18 keer het net vond.
    Dit moet wel pijnlijk nieuws zijn voor een Fiorentina Fan! Of vergis ik mij?
    Jullie hebben wel een zeer goede back up: Pazzini

  13. #463
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Toni is heel erg op zich zelf en geeft weinig om zijn omgeving, al wil hij wel eens anders doen vermoeden. Ik heb dit al eerder van dichtbij meegemaakt in zijn Palermo-periode waar hij na al zijn beloftes toch voor het geld koos in Firenze.
    Vorig seizoen soliciteerde Toni openlijk voor een transfer naar Inter (complimentjes richting Moratti, zeggen dat Inter zijn droomclub is). Toen duidelijk werd dat een transfer er niet in zou zitten na de minpunten was hij opeens de speler die trouw bleef aan Fiorentina om ze in de Serie A te houden, als het aan hem zelf had gelegen was hij vertrokken.


  14. #464
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Voorafgaand aan het seizioen wilde Toni inderdaad al naar inter.Nu lijkt het erop dat de spits naar Juventus gaat vertrekken.De ploeg heeft vergaande interesse en Toni zal er niet negatiuef tegenover staan.

    Hij gaf verder nog aan dat hij zich een grote broer voelde voor Pazzini.De 2 spitsen hebben een zeer hechte band blijkt hier wederom uit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superbiaconer Bekijk bericht
    Toni is mercenary maar als hij gaat komen naar Juve vind ik het mooi we kopen weer een speler van la viola. Dit doet me goed om te horen.(h)
    Mooi nieuws voor je Superbiaconer.Juventus lijkt zich dus uitstekend te gaan versterken al ben ik meer gechameerd van Saviola.

    Toni is wel een garantie voor treffers alleen ik hoop dat jij past in het spelsysteem wat juventus toepast.Pazzini zou ook een uitstekende aanwinst zijn.Dan hebben we echt hele grote spitstalenten lopen mits we ook deze 22 jarige aanvaller van viola erbij zouden kunnen overnemen.
    Laatst gewijzigd door kitno; 26 maart 2007 om 19:43 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  15. #465
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Dario Dainelli de verdediger van Fiorentina pakte tegen AS Roma in de 34ste minuut zijn tweede gele kaart van de partij na een tackle op Francesco Totti. Normaal levert twee gele kaarten in één wedstrijd één schorsingsdag op, maar bij Dainelli werd die schorsing verzwaard naar drie speeldagen wegens het beledigen van de scheidsrechter.

  16. #466
    5Måggìø2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Måggìø2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    (complimentjes richting Moratti, zeggen dat Inter zijn droomclub is)

    Toni voor Inter dan zie ik Toni niet liever komen naar Juventus, we hebben al zo een verrader gehad die ook voor Inter was ik zie zulke spelers niet bij mijn club komen. Liever Pazzini hopelijk is hij niet voor Inter en is veel jonger en word beter dan hem.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Voorafgaand aan het seizioen wilde Toni inderdaad al naar inter.Nu lijkt het erop dat de spits naar Juventus gaat vertrekken.De ploeg heeft vergaande interesse en Toni zal er niet negatiuef tegenover staan.

    Hij gaf verder nog aan dat hij zich een grote broer voelde voor Pazzini.De 2 spitsen hebben een zeer hechte band blijkt hier wederom uit.


    Toni is wel een garantie voor treffers alleen ik hoop dat jij past in het spelsysteem wat juventus toepast.Pazzini zou ook een uitstekende aanwinst zijn.Dan hebben we echt hele grote spitstalenten lopen mits we ook deze 22 jarige aanvaller van viola erbij zouden kunnen overnemen.
    Kitno ik wil geen spelers die voor Inter zijn, toni mag van mij naar Inter zoals ik eerder zei: Liever pazzini dat word een grote.

  17. #467
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superbiaconer Bekijk bericht
    Toni voor Inter dan zie ik Toni niet liever komen naar Juventus
    Ik betwijfel of Toni uberhaupt het woord clubliefde kent. Het geflirt met Inter kwam in eerste instantie vanuit Milano, hij haakte daarop in met die uitspraken omdat het voor hem positieverbetering zou betekenen. Ik denk dat, wanneer Juve of Milan zo openlijk interesse in hem had getoond, hij zijn liefdesverklaringen voor die clubs al had klaarliggen.

    Toni is met zichzelf bezig, en in principe is dat geen slechte eigenschap voor een spits.

  18. #468
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Maar is Toni nog dat talent, wat hij vorig seizoen was?

  19. #469
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Dario Dainelli de verdediger van Fiorentina pakte tegen AS Roma in de 34ste minuut zijn tweede gele kaart van de partij na een tackle op Francesco Totti. Normaal levert twee gele kaarten in één wedstrijd één schorsingsdag op, maar bij Dainelli werd die schorsing verzwaard naar drie speeldagen wegens het beledigen van de scheidsrechter.
    Terecht dat Dainelli die scheids beledigde. Als je kijkt hoe Totti zich weer ongelooflijk aanstelt na een lichte overtreding waar Dainelli dan een gele kaart voor krijgt kan ik het me voorstellen dat je commentaar hebt op de arbitrage.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milanfreak Bekijk bericht
    Dit moet wel pijnlijk nieuws zijn voor een Fiorentina Fan! Of vergis ik mij?
    Jullie hebben wel een zeer goede back up: Pazzini
    Dat doet inderdaad pijn voor een Fiorentina-fan maar Toni is (nog) niet vetrokken.

    Pazzini is een goede back-up en samen met Mutu zal hij het vast goed doen het enige probleem is dat de twee dan totaal geen concurrentie hebben. Reginaldo heeft nog niet veel laten zien.
    Laatst gewijzigd door IgorTitov; 28 maart 2007 om 14:56 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  20. #470
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov Bekijk bericht
    Terecht dat Dainelli die scheids beledigde. Als je kijkt hoe Totti zich weer ongelooflijk aanstelt na een lichte overtreding waar Dainelli dan een gele kaart voor krijgt kan ik het me voorstellen dat je commentaar hebt op de arbitrage.



    Dat doet inderdaad pijn voor een Fiorentina-fan maar Toni is (nog) niet vetrokken.

    Pazzini is een goede back-up en samen met Mutu zal hij het vast goed doen het enige probleem is dat de twee dan totaal geen concurrentie hebben. Reginaldo heeft nog niet veel laten zien.
    Lupoli komt ook volgend jaar he. Dus wat dat betreft zit het wel goed.

    Die Pazzini is na z'n hattrick tegen Engeland opeens ook 'hot' zeg. Opeens willen alle fans van grote clubs hem hebben... Alsof het talent van Pazzini nog niet bekend was...

    Ik zou zeggen, verkoop Toni deze zomer voor een flink zak met geld. Als hij maar niet naar Juve gaat, dan wordt hij zo'n Baggio de 2e. Trouwens, Bianchi wordt al gelinkt met Fiorentina en anders is er met Mutu, Pazzini en Lupoli ook nog wel wat keus voorin.

  21. #471
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik dacht Lupoli een middenvelder was. Inter of Juve, het zijn allebei kutploegen. Dan zie ik hem nog liever naar Milan vertrekken.

  22. #472
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IgorTitov Bekijk bericht
    Ik dacht Lupoli een middenvelder was. Inter of Juve, het zijn allebei kutploegen. Dan zie ik hem nog liever naar Milan vertrekken.
    Nee Lupoli is een talentvolle spits.

    Idd, Inter is ook een klote club, maar Juve wordt gezien als DE riviaal van Fiorentina. Het is hoogverraat als je van Viola naar Juventus gaat. Ik zie Toni het liefst naar het buitenland gaan als hij zo nodig weg wil. Maar Toni is denk ik een echte Serie A spits, dus zal wel naar Turijn of een club in Milaan gaan.

  23. #473
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Nee Lupoli is een talentvolle spits.

    Idd, Inter is ook een klote club, maar Juve wordt gezien als DE riviaal van Fiorentina. Het is hoogverraat als je van Viola naar Juventus gaat. Ik zie Toni het liefst naar het buitenland gaan als hij zo nodig weg wil. Maar Toni is denk ik een echte Serie A spits, dus zal wel naar Turijn of een club in Milaan gaan.
    Toni heeft zelf aangegeven niet naar het buitenland te willen vertrekken.

  24. #474
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Toni heeft zelf aangegeven niet naar het buitenland te willen vertrekken.
    Dan zal dat ook wel niet gebeuren denk ik idd.

    Ach, ergens snap ik het ook wel, dat hij weg wil. Die gast is 30, een laatbloeier die graag nog enkele grote prijzen aan zijn prijzenkast wil toevoegen. En die kans is groter in Milaan en Turijn dan in Firenze. Jammer dat hij gaat, maar als Fiorentina een hoge transfersom voor hem kan afdwingen hebben ze denk ik wel een goede deal gesloten, zeker met de 2 talentvolle spitsen die ze straks hebben.

    Maargoed, een icoon en idool van Firenze zoals Batistuta dat was zal hij toch nooit worden.


  25. #475
    Il Trattore INTER REBEL's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2007
    Berichten
    65
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoniëtta Bekijk bericht
    Maar is Toni nog dat talent, wat hij vorig seizoen was?
    Ik hoop dat je de wedstrijd van vanavond hebt gezien, dan weet je dat hij nog steeds dat talent is...

  26. #476
    5Måggìø2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Måggìø2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Pasqual Promises To 'Fight Till The End'
    The Fiorentina defender is targeting a place in Europe and will not give up before succeeding in helping the Viola reach at least a Uefa Cup spot.

    Manuel Pasqual spoke about the final part of the season which for Fiorentina is all about reaching a European spot for next year by winning as many matches as possible, starting from the derby game against Siena which the Viola will want to win at all cost.

    "For us, the derby against Siena is an important clash for the standings, apart for the match in itself.

    "So far I'm satisfied with my league and with the nice group which is called Fiorentina. We shall work hard and play match after match till the very end to reach our objective."

    Fiorentina currently are in 7th place with 41 points from 30 matches, just four points behind 6th-placed Empoli and a possible spot in the Uefa Cup.

  27. #477
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Lupoli komt ook volgend jaar he. Dus wat dat betreft zit het wel goed.

    Die Pazzini is na z'n hattrick tegen Engeland opeens ook 'hot' zeg. Opeens willen alle fans van grote clubs hem hebben... Alsof het talent van Pazzini nog niet bekend was...

    Ik zou zeggen, verkoop Toni deze zomer voor een flink zak met geld. Als hij maar niet naar Juve gaat, dan wordt hij zo'n Baggio de 2e. Trouwens, Bianchi wordt al gelinkt met Fiorentina en anders is er met Mutu, Pazzini en Lupoli ook nog wel wat keus voorin.
    Ik zou veel liever bij jullie Pazzini halen en die mening had ik al voordat hij zijn hattrick scoorde tegen Engeland op Wembley. Bojinov keert ook zeer waarschijnlijk terug naar viola. Deschamps ziet het helemaal niet in hem zitten en Juventus lijkt geen aanstalten te maken om de 4 miljoen euro die Fiorentina als vraagprijs had vastgesteld te betalen om hem definitief over te nemen.

  28. #478

    Aangemeld
    30 mei 2006
    Berichten
    39
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Palermo zal bij eventuele terugzetting van hogergeklasseerde clubs automatisch geplaatst zijn voor de UefaCup. In eerste instantie zou Palermo inderdaad de dupe zijn van de schandalen van andere clubs, maar nu blijkt dat teams weldegelijk een plek opschuiven als een ander team degradeerd. Palermo zal dus UefaCup gaan spelen, aangezien ik verwacht dat er minimaal een team naar de serie B word gezet.

    Wat Miccoli betreft, hij blijft het liefst bij Benfica, maar die schijnen hem niet te kunnen betalen.


    wie spelen er eigenlijk intertoto in italie?
    nummer 7 ofzo?

  29. #479
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ben de wedstrijd live aan het kijjken. Mooi duel tussen Violqaw en Siena . het is net 1-0 geworden door een kopbal van Mutu na een voorzet van Reginaldo.

  30. #480
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dat is het gelukkig gebleven ook. 3 punten binnen in de Toscaanse derby

  31. #481
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    AS Roma loopt uit op Lazio, AC Milan vierde

    15/4/2007 18:10

    AS Roma verstevigde de tweede plaats in de Serie A door zelf eenvoudig te winnen van Sampdoria en het puntenverlies van stadgenoot Lazio Roma. AC Milan klom naar de vierde plaats.
    AS Roma-Sampdoria 4-0
    AS Roma heeft tegen Sampdoria de frustraties van zich afgespeeld van de 7-1 nederlaag in de Champions League tegen Manchester United. De Romeinen wonnen met 4-0 en kenden in aanvoerder Francesco Totti de grote roerganger.

    De dertigjarige aanvaller opende de score met een kanonskogel van ongeveer dertig meter. Bij de 2-0 liet Totti zich bedienen door Alessandro Mancini. Matteo Ferrari en Christian Panucci waren de makers van de overige goals. Roma blijft soeverein op de tweede plaats, Sampdoria lijkt Europees voetbal te kunnen vergeten.

    Ascoli-Lazio Roma 2-2
    Lazio Roma stelde teleur tegen hekkensluiter Ascoli, maar mocht met het gelijkspel niet eens mopperen. De nummer drie van de Serie A kwam twee keer op achterstand en maakte pas in de 84ste minuut de 2-2. Lazio miste door het puntenverlies een evenaring van een clubrecord. De ploeg had de acht voorgaande wedstrijden gewonnen, maar miste het recordaantal van negen door het gelijkspel tegen Ascoli.

    Tommaso Rocchi maakte namens Lazio de 1-0 van Andrea Soncin ongedaan. De gasten kwamen opnieuw in de problemen door een rode kaart voor Guglielmo Stendardo en een nieuwe achterstand doordat Luigi Di Biagio namens Ascoli een strafschop benutte. Luis Antonio Jimenez redde het punt voor Lazio met zijn late gelijkmaker. De Chileense middenvelder ontsnapte aan de buitenspelval en schoot raak in de korte hoek: 2-2.

    Messina-AC Milan 1-3
    AC Milan kende weinig problemen op bezoek bij Messina en nam de vierde plaats over van Palermo. Na een half uur leidden de gasten al met 2-0 door doelpunten van Kaká en Giuseppe Favalli. Ronaldo liet zijn vijfde doelpunt in Milanese dienst aantekenen met een knal die net onder de lat in het doel verdween. In de slotminuut redde Salvatore Masiello de eer van het in degradatieproblemen verkerende Messina.

    Fiorentina-Siena 1-0
    Een kopbal van Adrian Mutu bezorgde Fiorentina drie belangrijke punten in de strijd om UEFA Cup-voetbal. De Viola hadden alle moeite om de 1-0 over de streep te trekken in de Toscaanse derby. Dat was mede te wijten aan de rode kaart voor Alessandro Gamberini, waardoor Fiorentina de laatste twintig minuten met een man minder speelde

  32. #482

    Aangemeld
    30 mei 2006
    Berichten
    39
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skogar Bekijk bericht
    De nummer 7 gaat toch ook Europa in? (Omdat de finale van de Coppa tussen Roma en Inter gaat)
    speelt de nummer 7 geen intertoto?

  33. #483
    ImportFriulano skogar's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 oktober 2006
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De nr. 7 speelt UEFA. Voor Intertoto moet je je inschrijven, en dat mag alleen als je aan bepaalde voorwaarden (qua eindklassering) voldoet, maar ik weet niet welke dat zijn.

  34. #484
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Rode kaart Pazzini huh de scheidsrechter trekt de kaart terug LOL XD

  35. #485
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Een kans op het behalen van de vierde plek kunnen we wel vergeten na het verlies tegen Parma.

  36. #486
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Fiorentina zou Amauri graag binnen halen wanneer Toni vertrekt, geen onlogisch gerucht, Amauri is immers ook de succesvolle opvolger van Toni bij Palermo.
    Ik geef ze echter weinig kans, zijn waarde word rond de twintig miljoen geschat (wat een half jaar geweldig spelen wel niet kan doen, Zamparini haalde hem voor acht miljoen).

    Van Amauri zelf horen we de laatste tijd weinig nu hij langdurig geblesseerd is, maar hij heeft zelf aangegeven zijn afwezigheid terug te willen betalen in doelpunten en ik vertrouw er op dat hij blijft.

  37. #487
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Fiorentina wint met 1-0 van Lazio! De zoveelste keer dat Fiorentina met miniem verschil wint. Ik ben er blij mee

  38. #488
    Milanista x Sempre Fenomeno's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 augustus 2006
    Locatie
    Ergens in Limburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    384
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Rode kaart Pazzini huh de scheidsrechter trekt de kaart terug LOL XD
    he????

  39. #489
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Toni: Il futuro è in Germania

    Toni lijkt dan toch naar het buitenland te vertrekken, Bayern Munchen om precies te zijn. Toni is al in gesprek met de club en een overeenkomst lijkt een kwestie van tijd. Fiorentina zou ongeveer achttien miljoen voor de spits ontvangen.

  40. #490
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Toni: Il futuro è in Germania

    Toni lijkt dan toch naar het buitenland te vertrekken, Bayern Munchen om precies te zijn. Toni is al in gesprek met de club en een overeenkomst lijkt een kwestie van tijd. Fiorentina zou ongeveer achttien miljoen voor de spits ontvangen.
    Beter daardoor kan Makaay misschien naar PSV komen mjah voor Toni ik weet het niet misschien past een club als Roma of Juventus toch beter bij hem en nog even over Amauri ik denk dat hij niet naar Fiorentina gaat hij moet gewoon bij Palermo blijven en hopen dat hij volgend jaar geen zware blessure krijgt lease:

  41. #491
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Fiorentina heeft een nuttige zege geboekt in de strijd om UEFA Cup-voetbal. De ploeg won vandaag op eigen veld met 1-0 van laagvlieger Chievo Verona en passeerde daardoor Palermo op de ranglijst. Daardoor staat de ploeg nu op een zesde plaats in de Serie A.

    Ferreira Da Silva Reginaldo maakte na twintig minuten spelen in de tweede helft de enige treffer van het duel. De bezoekers probeerden daarna nog de verdediging van Fiorentina te passeren, maar dat lukte de ploeg uit Verona niet. Daardoor blijft de club op één punt boven de degradatiestreep staan.

  42. #492
    Batistuta AC Fiorentina's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    196
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lucarelli: "Volgend seizoen bij Fiorentina"

    Cristiano Lucarelli speelt naar eigen zeggen volgend seizoen voor Fiorentina. De aanvaller van Livorno werd regelmatig met buitenlandse clubs in verband gebracht, maar dat leidde vooralsnog tot niets.

    Tegenover het Italiaanse persbureau Ansa vertelde Lucarelli dat hij vrijwel zeker naar Florence verkast. "Tot het eind van het seizoen zal ik mijn uiterste best doen voor Livorno, maar daarna ben ik speler van Fiorentina."

    Sinds het conflict met voorzitter Aldo Spinelli heeft de topschutter altijd gezegd te vertrekken. De supporters van Livorno reageerden woedend op het nieuws. "Ik heb veel gegeven voor Livorno, maar helaas heb ik er weinig voor teruggekregen."

    Bij Fiorentina moet de 31-jarige spits de hoogstwaarschijnlijk vertrekkende Luca Toni doen vergeten. Hij speelt volgend seizoen mogelijk bij Bayern München, dat maandag al bevestigde belangstelling te hebben voor de productieve aanvaller.

    Viola zal echter wel een hoge transfersom voor Lucarelli moeten ophoesten. Bij Livorno loopt zijn contract namelijk nog tot medio 2010. Mocht de transfer alsnog afketsen, dan zijn ook Internazionale en Manchester United naar verluidt nog in de markt.

    Overigens beleefde Lucarelli, ondanks zijn onvrede bij Livorno, opnieuw een productief seizoen in de Italiaanse Serie A. Tot dusver wist hij al achttien keer het net te vinden en staat hij achter Francesco Totti op de tweede plek in het topscorersklassement.
    Lucarelli nog niet naar Fiorentina
    Tegenover Eurosport heeft Cristiano Lucarelli gezegd dat het nog niet zeker is of hij naar Fiorentina zal verkassen. De aanvaller van Livorno zou in de Italiaanse media gezegd hebben dat de deal al rond was.

    Momenteel wil Lucarelli zich vooral op Livorno en de Serie A richten. Daarom is hij nog niet bezig met de transfermarkt. Na dit seizoen zal zijn zaakwaarnemer Carlo Pallavicino pas aan de slag gaan.

    De 31-jarige spits vertelde bovendien dat er van een deal met Fiorentina nog geen sprake is. "Ik heb niet gezegd dat ik zeker zal vertrekken. Ik overweeg het. Het belangrijkst is om iemand te vinden wie mij wil!"

    Na een ruzie met voorzitter Aldo Spinelli ligt Lucarelli ook bij de supporters van Livorno onder vuur. Toch wil hij nog niet uitsluiten dat hij zal vertrekken. "Ik voelde me gekwetst, maar ik ben al jaren gelukkig bij de club. Ik gaf alles, soms zelfs meer dan dat."

    Internazionale-voorzitter Massimo Moratti bevestigde zondag nog dat de kersverse Italiaanse kampioen gecharmeerd is van de Italiaanse international. "Ik ben blij dat Moratti dat zei, omdat hij één van de weinigen is die ik echt bewonder. Het is mooi om geprijsd te worden door een heer als hij."

    Lucarelli bewijst al jaren een neusje voor de goal te hebben, ook dit seizoen. Hij kwam al achttien keer tot scoren, waarmee hij achter Francesco Totti op de tweede plaats in het topscorersklassement van de Serie A staat.
    Goeie spits! Wel een beetje op leeftijd, maar dan kan hij mooi Pazzini en Lupoli begeleiden.

  43. #493
    Florentijn IgorTitov's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Utrecht & Raalte
    Leeftijd
    34
    Berichten
    303
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Inderdaad. Zou mooi zijn als Fiorentina Lucarelli kon strikken. Hij is een goede speler die altijd veel scoort.

    Reginaldo scoort trouwens ook steeds vaker. Leuk om te zien.

  44. #494
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC Fiorentina Bekijk bericht
    Goeie spits! Wel een beetje op leeftijd, maar dan kan hij mooi Pazzini en Lupoli begeleiden.
    Lupoli zal misschien verhuurd worden volgend seizoen, zoiets dacht ik onlangs te hebben gelezen.
    Met Lucarelli haal je natuurlijk de perfecte vervanger voor Toni binnen, een van de betere spitsen van de Serie A die in een beter draaiend elftal waarschijnlijk nog makkelijker zal scoren. Ik ben benieuwd of hij naar Firenze vertrekt, er zijn meerdere clubs geinteresseerd.

    Overigens maakt Toni ("Ik wil Champions League spelen") wel een vreemde transfer wanneer hij naar Bayern Munchen vertrekt, daar speelt men volgend jaar namelijk UEFACup.

  45. #495
    Alino Diamanti Gasparroni's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Brescia
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Lupoli zal misschien verhuurd worden volgend seizoen, zoiets dacht ik onlangs te hebben gelezen.
    Met Lucarelli haal je natuurlijk de perfecte vervanger voor Toni binnen, een van de betere spitsen van de Serie A die in een beter draaiend elftal waarschijnlijk nog makkelijker zal scoren. Ik ben benieuwd of hij naar Firenze vertrekt, er zijn meerdere clubs geinteresseerd.

    Overigens maakt Toni ("Ik wil Champions League spelen") wel een vreemde transfer wanneer hij naar Bayern Munchen vertrekt, daar speelt men volgend jaar namelijk UEFACup.
    Denk jij dat de transfer van Toni naar Bayern serieus is dan? Volgens mij is het een door de pers verzonnen roddel.
    Ik vind Toni sowieso geen spelers voor Duitsland. Hij hoort in Italië.
    Wanneer Crespo terug gehaald zal worden naar Chelsea, dan zie ik Toni liever naar Inter komen ik denk ook dat hij goed bij Inter zou passen, hij heeft tenslotte vorig jaar toegegeven interista te zijn

Pagina 11 van 49 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •