Leeft nog niet echt hier.
Ik wacht op City tegen PSG.
Ajax kijk ik met een halve oog.
Haller wordt deze jaargang iig topscorer van de CL.
Ajax laat Besiktas erg slecht lijken maar Ajax is goed bezig. Zoiets kan je zien als kwaliteit. De subtop clubs in Europa worden nu afgemaakt.
Echt klasse volwassen spel zeg. Klein mazzeltje bij die bal op de paal, maar dat was ook ongeveer de enige kans. Had ook al 4-0 kunnen staan. Dit hoop je wel, maar verwachten durfde ik nog niet te doen. Standaard is de afgelopen weken wel echt omhoog gegaan.
Turkjes maken zich weer geliefd. Triest volk in het uitvak zeg.
Gladde Chevin (29 september 2021),Johan C (28 september 2021)
Haller had er al wel 2 mogen maken, en dan bedoel ik buiten de gekregen eigen goal.
Tweede helft matig maar resultaat is wederom top.
Die blessure van Lassina Traoré was echt eng.
Messi speelt goed vandaag. Was belangrijk bij het doelpunt.
Lol
Cudi (28 september 2021)
Typisch Real.
Johan C (28 september 2021)
Ok het wordt zo'n avond dus
Haha! FC Franco met maar weer eens een presentje.
Haha wauw wat een doelpunt, was te verwachten. Zo slap allemaal.
Hahahahhaha. Wel geweldige beelden van die coach van Sheriff
Haha! Genieten dit!
Messi is helemaal de weg kwijt, gewoon gedegradeerd tot muurligger. Wtf.
somagunner (28 september 2021)
Zonder Messi had PSG nooit gewonnen. City een paar hele goede kansen. Pep speelt meer dan een seizoen zonder spits, die man begint gek te worden.
Was dit echt een pingel in Milaan?
Hoogkamp (29 september 2021)
Wat een goal, leuk dit
Voetbal zonder Mbappe zou zoveel leuker zijn.
Harvey (29 september 2021)
Chimaera (29 september 2021)
Mja mooie overwinning, bemoedingend dat het inmiddels vrij teleurstellend is om een Europese thuiswedstrijd met "maar" 2-0 te winnen. De tweede helft en de mentaliteit die daar getoond is, is zorgelijk.
Verbouwde Katwijkse dominee kan hem in zijn zak steken
Na de 1-2 overwinning op Real Madrid haalde Sheriff-trainer Vernydub op de persconferentie uit naar oud-international Dirk Kuijt. pic.twitter.com/yDnFlP12oK
— ESPN NL (@ESPNnl) September 29, 2021
Woensdagavond, CL-avondje, Sergi Roberto en Luuk de Jong basis. Wat wil een man nog meer?
RaulVilla (30 september 2021)
Hahahahahahahaha Sergi Roberto. Heerlijk hoe die man al 10+ jaar salaris pakt gewoon.
Bizar om te zien hoe weinig respect kleine clubs hebben voor Barcelona zonder Messi.
Geen greintje angst meer, iedereen jaagt ze gewoon op eigen helft op. En altijd met succes want in 1 op 1-duels delft Barça altijd het onderspit met die trage chappies die niet kunnen verdedigen.
Luuk. Geen woorden.
GET LUUK DE JONG OUT OF MY CLUB- pic.twitter.com/ijylbGSrq7
— andrea (@andreaxxfc) September 29, 2021
Allegri maakt de wedstrijd dood. Bus parkeren in eigen huis tegen Chelsea. 75% balbezit voor Chelsea.
Geef die Turkse scheids een hond en stok. Botman idiote pingel tegen, speelde gewoon de bal.
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers