Pagina 112 van 176 EersteEerste ... 1262102110111112113114122162 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.996 t/m 5.040 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #4996
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Tja. Keiser bleef Joop maar geloven en verdedigen. Zo verblind. Sneu. Hebben toch meerdere pogingen gedaan de oogjes open te krijgen.

  2. #4997
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Eerder dit jaar...

    Braaksel is het enige wat ik overgeven kan na het zien van deze luchtkastelen verhalen.
    Toneel spelers van de eerste orde Joop en Aldo.
    Dat had ik en velen met mij never en nooit en nu niet gedacht dat het op deze manier zou eindigen.

  3. #4998
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Tja. Keiser bleef Joop maar geloven en verdedigen. Zo verblind. Sneu. Hebben toch meerdere pogingen gedaan de oogjes open te krijgen.
    Een rots vast vertrouwen is niet zomaar gebroken, ook al omdat het toneelstuk best echt leek.
    Ben dur nu wel kots beroert van allemaal.

    Aldo moet mijns inzien vanavond nog opstappen en moet vrezen samen met Joop voor een pak slaag van menig toeschouwer.

  4. #4999

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Braaksel is het enige wat ik overgeven kan na het zien van deze luchtkastelen verhalen.
    Toneel spelers van de eerste orde Joop en Aldo.
    Dat had ik en velen met mij never en nooit en nu niet gedacht dat het op deze manier zou eindigen.
    Haha velen met mij. De meesten hadden paar maanden geleden het licht al gezien...maar Keiser

  5. #5000
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wel grappig dat het beleidsplan van Munsterman ''working on a dream'' heette

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Chief For This Useful Post:

    Johan C (24 november 2015),Keiser (24 november 2015)

  7. #5001
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.935
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    vd Laan opgestapt. Begin van het einde?

  8. #5002
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    vd Laan opgestapt. Begin van het einde?
    Waar lees je dat dan?

  9. #5003

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Waar lees je dat dan?

    Van der Laan stapt per direct op als voorzitter FC Twente http://nos.nl/l/874599

  10. The Following User Says Thank You to Bernardo For This Useful Post:


  11. #5004

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Kan ook wel weer een probleem opleveren, wie gaat nu de salarissen betalen?

  12. #5005
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Goh. Verrassend.

  13. #5006
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Kunnen die gasten niet aangeklaagd worden (vd Laan/Munsterman)? Lijkt me toch dat ze wel iets dubieus hebben geflikt.

  14. #5007
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Eindelijk is die huichelaar ook weg, is gewoon net zo schuldig aan dit hele debacle als Joop. Godver zeg, wat hebben die twee (i.c.m. de gehele toenmalige RvC) deze mooie club (hoi Maradona) naar de tering geholpen. Sjongejonge. Ongelooflijk.. We storten van crisis in crisis in crisis.

    Schoon schip maken daar, hopen dat de licentiecommisie dit pure bedrog van die twee mafkezen niet bestraft met het weghalen van de licentie en dan, opnieuw, beginnen met puinruimen..

    Overigens haal ik uit die brief die V/d Belt naar Doyen stuurt dat die clausules op Ebecilio en Eghan worden opgeheven? Of doelt hij daar niet op in die brief.

  15. #5008
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Eindelijk is die huichelaar ook weg, is gewoon net zo schuldig aan dit hele debacle als Joop. Godver zeg, wat hebben die twee (i.c.m. de gehele toenmalige RvC) deze mooie club (hoi Maradona) naar de tering geholpen. Sjongejonge. Ongelooflijk.. We storten van crisis in crisis in crisis.

    Schoon schip maken daar, hopen dat de licentiecommisie dit pure bedrog van die twee mafkezen niet bestraft met het weghalen van de licentie en dan, opnieuw, beginnen met puinruimen..

    Overigens haal ik uit die brief die V/d Belt naar Doyen stuurt dat die clausules op Ebecilio en Eghan worden opgeheven? Of doelt hij daar niet op in die brief.
    Mooie club? Mwoah.... Beetje ranzig hoe alles is gelopen en hoe Twente heeft gehandeld. Erg makkelijk om alles af te schuiven, maar jullie liepen natuurlijk allemaal in polonaise achter Joopie aan. En ik kan me tevens nog redelijk goed herinneren hoe het toontje was toen Twente o.a. Fer van Feyenoord overnam en Feyenoord in de shit zat. Dat toontje destijds.
    Mooi dat het dubbel zo hard terug komt. Karma. Lullig voor bepaalde supporters. Prachtig voor de roeptoeters.

  16. #5009
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Mooie club? Mwoah.... Beetje ranzig hoe alles is gelopen en hoe Twente heeft gehandeld. Erg makkelijk om alles af te schuiven, maar jullie liepen natuurlijk allemaal in polonaise achter Joopie aan. En ik kan me tevens nog redelijk goed herinneren hoe het toontje was toen Twente o.a. Fer van Feyenoord overnam en Feyenoord in de shit zat. Dat toontje destijds.
    Mooi dat het dubbel zo hard terug komt. Karma. Lullig voor bepaalde supporters. Prachtig voor de roeptoeters.
    Haha, wat verwacht jij als je als klein clubje een van de betere spelers van concurrent (toen nog) en rivaal kan overnemen. Dat is toch het mooie van voetbal, supporters onderling (al is het bijna faillissement van een club natuurlijk andere koek, eens).

    In ieder geval, transfers zoals die van Fer, even voor 5,5 miljoen omdat het kan zo'n speler ophalen, daar begon de ellende eigenlijk al, met de wijsheid van nu uiteraard. Als iemand als Munsterman de club binnen 7 jaar van failliet naar kerngezond en landskampioen maakt, heb hij de jaren daarna voldoende vertrouwen en krediet opgebouwd dat je je over dit soort dingen geen zorgen maakt. Kan het me gewoon niet voorstellen dat je als voorzitter van zo'n club, waar supporters enorm betrokken zijn, je supporters zó gigantisch kan voorliegen, keer op keer.

  17. #5010
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Aldo heeft de biezen gepakt zoals ik aan het begin van deze avond al (voor)stelde.

    En nu?

    Joost mag het weten?

  18. #5011
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Gegokt en verloren.
    Als je de video van DMF ook ziet dan is het inmiddels duidelijk dat Twente in de ambitie om vooruit te komen zichzelf voorbij is gelopen. Wat wel bizar is dat FC Twente zo is omgesprongen met de contracten met het investeringsbedrijf, mijn god zeg. Dat is wel echt van een andere orde.

  19. #5012
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Staat nu opstappen niet gelijk aan toegeven dat de nu online gekomen papieren echt zijn?

  20. #5013
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zou de bodem al in zicht zijn?
    Nee dus...... En de titel op de FP: "Chaos bij Twente compleet", is ook nog onjuist. De chaos is nog lang niet compleet. Dit zal zijn weerslag ook wel weer op de ploeg hebben. Leuke avond gaat dat worden zaterdag. Ik denk er sterk aan om zaterdag voor het eerst in 17 jaar maar eens zonder valide reden lekker thuis te blijven en een mooie fles uit de kast te trekken met wat vrienden.

    Ik zit er tevens aan te denken om een briefje naar Twente te doen dat in het geval van wederom puntaftrek of gedwongen degradatie ik mijn geld voor de seizoenkaarten van dit jaar terug wil op grond van het verstrekken van valse informatie. Eens kijken wat ze te zeggen hebben. De algemene voorwaarden van de overeenkomst tussen mij en de club zijn sowieso al geschonden, dus...... Ik kan een lul van een vent zijn in dit soort gevallen. Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan.

  21. #5014
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Hoe moeilijk het ook is en zal zijn, maar echte toeschouwers zijn fan voor eeuwig en blijven daarom vrienden van de club.
    Ben wel benieuwd wie wat van deze echte Doyen inhoud kende.
    Mocht het zo zijn dat slechts Joop munsterman en Aldo v.d. Laan zij de enige waren dan kan je de club niet zo zwaar straffen.
    De club zou dan aangifte tegen deze twee heren moeten doen.
    Zijn er binnen de club meerdere personen die weten van de lepel en de vork dan kan de club alsnog zwaar gestraft gaan worden.
    Laatst gewijzigd door DMF; 25 november 2015 om 10:11

  22. #5015
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Hoe moeilijk het ook is en zal zijn, maar echte toeschouwers zijn fan voor eeuwig en blijven daarom vrienden van de club.
    Ben wel benieuwd wie wat van deze echte Doyen inhoud kende.
    Mocht het zo zijn dat slechts Joop munsterman en Aldo v.d. Laan zij de enige waren dan kan je de club niet zo zwaar straffen.
    De club zou dan aangifte tegen deze twee heren moeten doen.
    Zijn er binnen de club meerdere personen die weten van de lepel en de vork dan kan de club alsnog zwaar gestraft gaan worden.
    Waar zeg ik dat ik geen fan blijf?
    Laatst gewijzigd door DMF; 25 november 2015 om 10:11

  23. The Following 2 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Johan C (25 november 2015),Keiser (25 november 2015)

  24. #5016
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Hoe moeilijk het ook is en zal zijn, maar echte toeschouwers zijn fan voor eeuwig en blijven daarom vrienden van de club.
    Ben wel benieuwd wie wat van deze echte Doyen inhoud kende.
    Mocht het zo zijn dat slechts Joop monsterman en Aldo v.d. Laan zij de enige waren dan kan je de club niet zo zwaar straffen.
    De club zou dan aangifte tegen deze twee heren moeten doen.
    Zijn er binnen de club meerdere personen die weten van de lepel en de vork dan kan de club alsnog zwaar gestraft gaan worden.
    Joop Munsterman en Aldo van der Laan waren in dat contract de club.

  25. #5017
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Joop Munsterman en Aldo van der Laan waren in dat contract de club.
    Ja en neen.

    Bij bestuurlijke zaken behoor je als bestuur open te zijn voor geheel je bestuur, wat betekent dat je alle info open en bloot moet kunnen inzien en aanhoren.
    Zo niet, dan ben je in gebreke en ik denk ook strafbaar.

    Voor de fijnkenner/liefhebber:

    http://www.uwwet.nl/wetten-en-regeli...vereniging.htm

  26. #5018
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Dat Joop en Aldo niet alle informatie hebben gedeeld met de 'Ster van Twente' is een schande 1e klas...
    Joop en Aldo waren niks meer of minder dan de opperstalmeesters bij FC Twente, club is onderuit gegaan door slecht bestuur en grootheidswaanzin. Het zou volkomen logisch zijn wanneer de club keihard wordt afgestraft voor hun wanbeleid.

  27. #5019
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het nieuwe bestuur van Fc Twente kan toch wel een rechtszaak beginnen tegen Munstermann en de voltallige RvC van destijds? Lijkt me genoeg aanleiding toe. Onbehoorlijk bestuur, valsheid in geschrifte, fraude, weet ik veel wat al niet meer. Of kan een bedrijf dat niet doen tegen zn eigen bestuursleden?

  28. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    Keiser (25 november 2015)

  29. #5020
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Het nieuwe bestuur van Fc Twente kan toch wel een rechtszaak beginnen tegen Munstermann en de voltallige RvC van destijds? Lijkt me genoeg aanleiding toe. Onbehoorlijk bestuur, valsheid in geschrifte, fraude, weet ik veel wat al niet meer. Of kan een bedrijf dat niet doen tegen zn eigen bestuursleden?
    Zeker wel. Sowieso zijn bestuurders hoofdelijk aansprakelijk wanneer er bewezen kan worden dat er sprake is van wanbeleid. Dus naast dat FC Twente een groot probleem heeft, zou Munsterman zelf ook nog wel eens het haasje kunnen zijn.

  30. #5021
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Het nieuwe bestuur van Fc Twente kan toch wel een rechtszaak beginnen tegen Munstermann en de voltallige RvC van destijds? Lijkt me genoeg aanleiding toe. Onbehoorlijk bestuur, valsheid in geschrifte, fraude, weet ik veel wat al niet meer. Of kan een bedrijf dat niet doen tegen zn eigen bestuursleden?
    Dat moet eerst bewezen worden.
    Rechtszaak beginnen om? Gelijk te halen? Schade te verhalen? Om de KNVB te teasen zodat ze mild straffen?

  31. #5022
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Dat Joop en Aldo niet alle informatie hebben gedeeld met de 'Ster van Twente' is een schande 1e klas...
    Joop en Aldo waren niks meer of minder dan de opperstalmeesters bij FC Twente, club is onderuit gegaan door slecht bestuur en grootheidswaanzin. Het zou volkomen logisch zijn wanneer de club keihard wordt afgestraft voor hun wanbeleid.
    Je bent en blijft net een klein kind, beetje toeten en blazen over over drie gram los zand in een boterkuipje.
    Je hebt een hekel aan bepaalde clubs en mensen, zeg dat dan gewoon.

  32. #5023
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Dat moet eerst bewezen worden.
    Rechtszaak beginnen om? Gelijk te halen? Schade te verhalen? Om de KNVB te teasen zodat ze mild straffen?
    Dat laatste lijkt me niet opportuun. Als Munsterman inderdaad de boel bewust geflest heeft, deed hij dat nog altijd in belang van Twente en niet in zijn eigen belang (vermoed ik). Twente heeft jarenlang geprofiteerd van het wanbeleid, en het controlerende orgaan binnen de club vond het allemaal kennelijk wel prima. Ik weet niet of de KNVB het aandurft om toch een relatief grote club ineens de licentie af te pakken, maar verwacht op zijn minst toch wel een zeer forse straf.

  33. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Radicofani (25 november 2015)

  34. #5024
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Dat moet eerst bewezen worden.
    Rechtszaak beginnen om? Gelijk te halen? Schade te verhalen? Om de KNVB te teasen zodat ze mild straffen?
    Dat lijkt me de belangrijkste reden. Ik heb alleen geen idee hoeveel kans je maakt. Maar het lijkt er toch sterk op dat Munstermann in zn eentje contracten heeft gesloten die niet toegestaan zijn binnen het voetbal, die daardoor kunnen leiden tot het intrekken van de licentie en die hij bewust heeft verzwegen voor de voetbalbond en wellicht zelfs leden van het stichtingsbestuur van de club zelf. Ik kan me niet voorstellen dat je daar heel makkelijk mee weg kunt komen. Natuurlijk moet je het bewijzen, maar an sich moet dat toch bestraft kunnen worden.

    Voor de bond maakt het niet uit hoe het er binnen Twente aan toe ging, die beschouwen Twente als club en de club zal ook wel sancties krijgen. Maar dat wil niet zeggen dat je een clubbestuurder helemaal niks kunt maken.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 25 november 2015 om 10:11

  35. #5025

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Je bent en blijft net een klein kind, beetje toeten en blazen over over drie gram los zand in een boterkuipje.
    Je hebt een hekel aan bepaalde clubs en mensen, zeg dat dan gewoon.
    En jij hebt gewoon een grote plaat voor je kop. Twente moet gewoon hard gestraft worden. Als er zulk beleid word gevoerd, eigen schuld.

  36. The Following 2 Users Say Thank You to Bernardo For This Useful Post:

    Feankenner (25 november 2015),Johan C (25 november 2015)

  37. #5026

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Dat lijkt me de belangrijkste reden. Ik heb alleen geen idee hoeveel kans je maakt. Maar het lijkt er toch sterk op dat Munstermann in zn eentje contracten heeft gesloten die niet toegestaan zijn binnen het voetbal, die daardoor kunnen leiden tot het intrekken van de licentie en die hij bewust heeft verzwegen voor de voetbalbond en wellicht zelfs leden van het stichtingsbestuur van de club zelf. Ik kan me niet voorstellen dat je daar heel makkelijk mee weg kunt komen. Natuurlijk moet je het bewijzen, maar an sich moet dat toch bestraft kunnen worden.
    Die Aldo vd Laan wist ook overal vanaf. Waarom denk je dat hij ineens is opgestapt.

  38. #5027
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    En jij hebt gewoon een grote plaat voor je kop. Twente moet gewoon hard gestraft worden. Als er zulk beleid word gevoerd, eigen schuld.
    Gelukkig gaan daar anderen over.
    Alhoewel deze kwestie juridisch flink in elkaar geschaard is.

  39. #5028
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Dat laatste lijkt me niet opportuun. Als Munsterman inderdaad de boel bewust geflest heeft, deed hij dat nog altijd in belang van Twente en niet in zijn eigen belang (vermoed ik). Twente heeft jarenlang geprofiteerd van het wanbeleid, en het controlerende orgaan binnen de club vond het allemaal kennelijk wel prima. Ik weet niet of de KNVB het aandurft om toch een relatief grote club ineens de licentie af te pakken, maar verwacht op zijn minst toch wel een zeer forse straf.
    Ik gok op een transferverbod en een paar punten in mindering ofzo. Gedwongen degradatie of het intrekken van de licentie durven ze toch niet bij een grote club. Dat doen ze alleen bij de Veendammetjes en Haarlemmetjes van deze wereld. Om een paar ton schuld...

  40. #5029
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Staat nu opstappen niet gelijk aan toegeven dat de nu online gekomen papieren echt zijn?
    Ergens in die geest .

    Erg, schandalig is het wel dat je met/als twee wolven in herders kleren zoiets durft.
    Ik het sterke vermoeden dat Joop en Aldo op eigen houtje hebben gewandeld met Doyen en gehandeld met Doyen zonder openheid van zaken te geven aan een ieder die hiervan wel moest weten.

  41. #5030
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Dat laatste lijkt me niet opportuun. Als Munsterman inderdaad de boel bewust geflest heeft, deed hij dat nog altijd in belang van Twente en niet in zijn eigen belang (vermoed ik). Twente heeft jarenlang geprofiteerd van het wanbeleid, en het controlerende orgaan binnen de club vond het allemaal kennelijk wel prima. Ik weet niet of de KNVB het aandurft om toch een relatief grote club ineens de licentie af te pakken, maar verwacht op zijn minst toch wel een zeer forse straf.
    Weet je nog? Munsterman was Statutair directeur en zat in de RvC. Die constructie werd door iedereen afgeraden, en nu weten we waarom.

  42. The Following 5 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    DonK (25 november 2015),Feankenner (25 november 2015),Johan C (25 november 2015),Keiser (25 november 2015)

  43. #5031
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ik gok op een transferverbod en een paar punten in mindering ofzo. Gedwongen degradatie of het intrekken van de licentie durven ze toch niet bij een grote club. Dat doen ze alleen bij de Veendammetjes en Haarlemmetjes van deze wereld. Om een paar ton schuld...
    Onzin, schuld an sich is geen criterium, waarom blijven mensen die denkfout toch maar weer maken. Daarnaast heeft Twente eerder punten in mindering gekregen voor hun situatie (en dat was toen minder 'erg' dan wat we nu zien). Met een flink aantal punten in mindering is degraderen natuurlijk ook wel heel erg dichtbij, ze staan nu al rond die streep.

  44. #5032
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ik gok op een transferverbod en een paar punten in mindering ofzo. Gedwongen degradatie of het intrekken van de licentie durven ze toch niet bij een grote club. Dat doen ze alleen bij de Veendammetjes en Haarlemmetjes van deze wereld. Om een paar ton schuld...
    Als er één ding is wat Twente helemaal niet (meer) is, is het wel een grote club zijn. Ik gok op een zwaardere straf. Twente heeft zo'n beetje alle mogelijke straffen al gehad, van een boete via een waarschuwing tot aan meerdere malen puntenaftrek. Daarmee doorgaan maakt de licentiecommissie en de KNVB ook ongeloofwaardig.

  45. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Bernardo (25 november 2015)

  46. #5033
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Weet je nog? Munsterman was Statutair directeur en zat in de RvC. Die constructie werd door iedereen afgeraden, en nu weten we waarom.
    Nee, dat weet ik niet (meer). En natuurlijk wordt dat afgeraden, ik wist niet eens dat dat überhaupt mocht.

  47. #5034
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Nee, dat weet ik niet (meer). En natuurlijk wordt dat afgeraden, ik wist niet eens dat dat überhaupt mocht.
    Lees maar eens de horrorstory.....

  48. #5035
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Lees maar eens de horrorstory.....
    Hiervoor heeft de club op zich al gedeeltelijk straf gehad met tweemaal drie punten in mindering.

  49. #5036
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Hiervoor heeft de club op zich al gedeeltelijk straf gehad met tweemaal drie punten in mindering.
    Uhm nee, die waren er omdat de boekhouding niet klopte.
    Jij hebt echt geen idee, hè?

  50. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bernardo (25 november 2015),Johan C (25 november 2015)

  51. #5037
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Uhm nee, die waren er omdat de boekhouding niet klopte.
    Jij hebt echt geen idee, hè?
    Plan van aanpak straf ja, maar geloof mij nu maar dat ook toen al is mee overwogen hoe Munsterman enkele speler s eigenzinnig heeft binnen gehaald wat in principe niet door de beugel kon.

  52. #5038
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Plan van aanpak straf ja, maar geloof mij nu maar dat ook toen al is mee overwogen hoe Munsterman enkele speler s eigenzinnig heeft binnen gehaald wat in principe niet door de beugel kon.
    Waarom zouden ze dat dan niet naar buiten brengen? Natuurlijk ging het niet daarom.

  53. #5039
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Je bent en blijft net een klein kind, beetje toeten en blazen over over drie gram los zand in een boterkuipje.
    Je hebt een hekel aan bepaalde clubs en mensen, zeg dat dan gewoon.
    Dat jij even fijntjes erop wordt gewezen dat je een enorme plaat voor je hoofd hebt, betekend niet dat ik een hekel aan je heb. Integendeel. Vind je wel wat dom. Maar een hekel, nee.
    Heb ook geen hekel aan FC Twente. Zonder een type als Joop, die jij tot in de treuren hebt verdedigd, best een mooie club.

  54. #5040
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Ik ben heel benieuwd wat de licentiecommissie hiermee gaat doen. Ik denk niet dat ze rechtstreeks de licentie af zullen nemen, maar een transferverbod voor minstens een jaar en een flinke puntenaftrek lijkt mij geen onrealistische optie. Dat zou zo goed als zeker degradatie betekenen en dan zijn de gevolgen helemaal niet te overzien.

Pagina 112 van 176 EersteEerste ... 1262102110111112113114122162 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 13 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 13 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •