Pagina 118 van 258 EersteEerste ... 1868108116117118119120128168218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.266 t/m 5.310 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #5266
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Nee, zegt wat over de frustraties van Vitesse dat ze van de mat werden geveegd. Constant dat gezeik op de artitrage, terwijl je nog enorm bent gematst.
    Ah dus als je bij een moment gematst wordt, mag je daarna niet meer 'zeiken' als je verdediger omver wordt getrokken en de aanvaller vervolgens scoort, zonder dat er gefloten wordt? Want dat was volgens mij het moment dat John naar de tribune werd gestuurd. Nu blijkt onterecht.

  2. #5267
    Chief
    Guest

    Standaard

    Volgens mij mochten Hofs en Chanturia enorm blij zijn dat ze geen direct rood hebben gekregen. Dus Feyenoord mag zich sowieso het meeste benadeeld voelen.

  3. #5268
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Volgens mij mochten Hofs en Chanturia enorm blij zijn dat ze geen direct rood hebben gekregen. Dus Feyenoord mag zich sowieso het meeste benadeeld voelen.
    Ik heb dat laatste ook niet ontkend. Hij floot gewoon belachelijk slecht voor beide kanten. Daar mag je best kwaad over zijn als trainer, ook al wordt je ploeg net iets minder benadeeld. Geen coach die denkt 'ah laat maar gaan, vorige week krijgen wij al een onterechte penalty, laat nu de tegenpartij maar een voordeeltje krijgen'. Ik geef enkel aan dat, nu John verder niet geschorst wordt door gebrek aan bewijs, die uitspraak van de aanklager het slechte leiden van de arbitrage van gisteren onderstreept.

  4. #5269

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Volgens mij mochten Hofs en Chanturia enorm blij zijn dat ze geen direct rood hebben gekregen. Dus Feyenoord mag zich sowieso het meeste benadeeld voelen.
    Je hebt volkomen gelijk. Alleen zijn zowel die overtredingen als het nalaten van de scheidsrechter om daar adequaat tegen op te treden directe gevolgen van zijn dramatische fluiten van de eerste helft. Vitesse zat vol met frustratie die deels terecht was en Nijhuis durfde vanwege de explosieve sfeer niet meer kordaat te fluiten.

  5. #5270
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik vind dat vd Brom niet moet zeuren. Scheids was slecht richting 2 partijen, maar Vitesse heeft duidelijk nog het meeste voordeel gehad. Beter gaat hij proberen die vaatjes buskruit in zijn selectie wat rustiger te houden.

  6. #5271
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Je hebt volkomen gelijk. Alleen zijn zowel die overtredingen als het nalaten van de scheidsrechter om daar adequaat tegen op te treden directe gevolgen van zijn dramatische fluiten van de eerste helft. Vitesse zat vol met frustratie die deels terecht was en Nijhuis durfde vanwege de explosieve sfeer niet meer kordaat te fluiten.
    Dat kan, maar die spelers moeten ook zelfkritiek kennen. Gelukkig heeft Hofs dat wel, hij zei ook gewoon dat hij rood had verdiend. Maar het stoort wel erg als een scheids constant rare beslissingen maakt.

  7. #5272
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik vind dat vd Brom niet moet zeuren. Scheids was slecht richting 2 partijen, maar Vitesse heeft duidelijk nog het meeste voordeel gehad. Beter gaat hij proberen die vaatjes buskruit in zijn selectie wat rustiger te houden.
    Makkelijk gezegd, als het Frank de Boer betrof had je wel anders geluld. En kennelijk is ie ook niet over de schreef gegaan gezien het besluit van de aanklager.

  8. #5273
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dat kan, maar die spelers moeten ook zelfkritiek kennen. Gelukkig heeft Hofs dat wel, hij zei ook gewoon dat hij rood had verdiend. Maar het stoort wel erg als een scheids constant rare beslissingen maakt.
    Laten we dan hopen dat Hofs zichzelf schorst uit principe.

  9. #5274
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Makkelijk gezegd, als het Frank de Boer betrof had je wel anders geluld. En kennelijk is ie ook niet over de schreef gegaan gezien het besluit van de aanklager.
    Heb je Frank de Boer na Utrecht uit gehoord over de arbitrage die Ajax 2x geen strafschop gaf waar het wel had gemoeten?

  10. #5275
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Heb je Frank de Boer na Utrecht uit gehoord over de arbitrage die Ajax 2x geen strafschop gaf waar het wel had gemoeten?
    Wat heeft Vd Brom dan allemaal geroepen volgens jou? De Boer zal ongetwijfeld ook wel wat geroepen hebben destijds, zaterdagavond hoorde ik hem nog schreeuwen op tv 'heeeeey, hij speelt toch gewoon de bal man', bij de terechte gele kaart voor Enoh.

  11. #5276

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dat kan, maar die spelers moeten ook zelfkritiek kennen. Gelukkig heeft Hofs dat wel, hij zei ook gewoon dat hij rood had verdiend. Maar het stoort wel erg als een scheids constant rare beslissingen maakt.
    Frustrerend is vooral dat toen het er nog toe deed Nijhuis consequent in het nadeel van Vitesse floot. Dat hij, toen de wedstrijd al lang en breed gespeeld was, nog wat belachelijke beslissingen nam die in het voordeel van Vitesse uitpakken doet daar dan niet zoveel meer aan af, voor je gevoel.

    Maargoed, ik Van den Brom en Marcel013 hebben allen al aangegeven dat Feyenoord uitstekend speelde en terecht gewonnen heeft.

  12. #5277
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Volgens mij mochten Hofs en Chanturia enorm blij zijn dat ze geen direct rood hebben gekregen. Dus Feyenoord mag zich sowieso het meeste benadeeld voelen.
    Klopt daar kwamen we HEEL goed weg.

    Ik ga nu ff mijn gevoel over de eerste helft beschrijven. We begonnen veeel en veel te slap. Worden keihard afgestraft, binnen 5 minuten 0-1. Terecht. Vitesse leek wakker te worden, en begon een beetje te voetballen. Kleine overtredingen van Feyenoord werden niet bestraft, dat zorgde voor de eerste irritaties op het veld. Na een overtreding van ik geloof Hofs wijst Annan Nijhuis hierop door het aan te geven en te wijzen naar de plek waar nog geen 20 sec. daarvoor een overtreding werd gemaakt door een Feyenoorder maar wat weg gewuift werd door Nijhuis, hij kreegt hier direct een gele kaart voor. Frustraties werden groter en groter, eerste fluitconcerten zijn te horen. Stadion ontplofte voor de eerste keer echt net voor de 0-2. Annan legt de bal snel goed omdat Feyenoord aan het treuzelen was. De bal lag waar Nijhuis hem wilde hebben, Annan loopt weg. Nijhuis vind het dan echter nodig om de bal weer op te pakken en hem aan Feyenoord te geven ipv Feyenoord er op te wijzen dat dat getreuzel niet hoort.

    Goed, de frustraties op het veld en de tribune werd erger en erger. Moment met Hofs en Cabral was dom van Hofs, maar Cabral haalde op dat moment bij iedereen het bloed onder de nagels vandaag (stadion onplofte al voor de tik van Hofs), en er was al een opgefokte sfeer.. Het juichen van die Zweed (wijs lopen doen voor de Zuidtribune) zorgde voor nog meer frustraties.

    Had Nijhuis in het begin van de wedstrijd gewoon gefloten had voor de overtredingtjes van Feyenoord, had hij een veel makkelijkere middag gehad.
    Maar goed, ik heb het hier al een paar keer gezegd, de groep moet hiermee leren omgaan. Het mag niet zo zijn dat je alleen maar bezig ben met randzaken en daardoor niet meer aan het voetballen kom. En je moet je ook niet laten uitdagen door die jongens van Feyenoord. Laat dit een les zijn voor de jonge jongens.

  13. #5278
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hoe is het trouwens met Kalas?

  14. #5279
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Gematst door Nijhuis bij die 0-4? Mwoah. Ik ben niet iemand die gauw klaagt over de arbitrage, maar wat ik zondag in de eerste helft heb gezien tart elke beschrijving. Alle twijfelgevallen consequent naar Feyenoord, op een gegeven moment leek hij het erom te doen. In de tweede helft probeerde hij te compenseren waardoor hij in een aantal gevallen juist naliet om tegen Vitesse te fluiten.

    Van den Brom moet zich niet druk maken. Maar dan vooral vanwege de stand op dat moment. Die 0-4 was een lachtertje en exemplarisch voor het fluiten van Nijhuis. Verder doet dat er weinig aan af. Ook met een fatsoenlijke scheidsrechter was er hoogstwaarschijnlijk wel verloren.
    Nee, bij die 0-4 werd je idd niet gematst en die had afgekeurd moeten worden ja, maar had jij of Van den Brom (wat denk je?) het idee dat daar het kantelmoment van de wedstrijd lag?
    Feyenoord wandelde met 2 vingers in de neus door de Vitesse verdediging. Stel je voor dat de arbitrage wat daadkrachtiger had opgetreden en Vitesse deze wedstrijd met 10 of zelfs 9 man had laten doorvoetballen...
    Ik ben blij dat iedereen zegt dat Feyenoord de betere ploeg was en verdiend heeft gewonnen, maar bij bepaalde lieden komt die opmerking na een hele tirade over hoe beroerd de artitrage was.
    Vorige wedstrijd werden wij genaaid door een buitenspelgoal, maar dat vond ik lang niet zo irritant als onze wedstrijdinstelling die dag. Als ik jullie was zou ik me daar ook wat meer op gaan focussen dan op de arbitrage.

  15. #5280
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Nee, bij die 0-4 werd je idd niet gematst en die had afgekeurd moeten worden ja, maar had jij of Van den Brom (wat denk je?) het idee dat daar het kantelmoment van de wedstrijd lag?
    Feyenoord wandelde met 2 vingers in de neus door de Vitesse verdediging. Stel je voor dat de arbitrage wat daadkrachtiger had opgetreden en Vitesse deze wedstrijd met 10 of zelfs 9 man had laten doorvoetballen...
    Ik ben blij dat iedereen zegt dat Feyenoord de betere ploeg was en verdiend heeft gewonnen, maar bij bepaalde lieden komt die opmerking na een hele tirade over hoe beroerd de artitrage was.
    Vorige wedstrijd werden wij genaaid door een buitenspelgoal, maar dat vond ik lang niet zo irritant als onze wedstrijdinstelling die dag. Als ik jullie was zou ik me daar ook wat meer op gaan focussen dan op de arbitrage.
    Ik hoop ook dat onze groep hier van geleerd heeft, je frustraties mogen nooit de overhand krijgen.

    Op de inzet was het hele seizoen niets aan te merken, gister was het minder maar over het algemeen laat deze groep zien heel graag te willen. Ik hoop dat ze het weer oppakken.

    vdB tikte die man alleen ff op de schouder, meer niet. Dat die vent vervolgens beweerd dat ie geduwd wordt maakt vdB nog geen gefrusteerd mannetje

  16. #5281
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    En bij de 0-1 van Davila lag ie ook aan de basis met een geweldige dribbel. Toch krom dat zo'n wedstrijd wel (uit)gespeeld wordt, terwijl het net zo mistig is, zo niet erger, als bij Sparta-Emmen of Excelsior-AZ. Ik zeg: Vako op links, Pedersen centraal, Gio op rechts en Bony achter Marcus.

  17. #5282
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Hoe is het trouwens met Kalas?
    Volgens VI komend weekend weer beschikbaar, staat trouwens ook een leuke, realistische monoloog van Tomas in de VI van deze week.

  18. #5283
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tomas Kalas is bij Vitesse gelukkiger dan bij Chelsea
    'Voor het eerst voel ik me een echte prof'

    Vitesse kende dit seizoen zeperds tegen Ajax (4-1 nederlaag), AZ (4-0) en Feyenoord (0-4), maar in de overige tien duels kregen de Arnhemmers slechts vier tegengoals. De defensie oogt in ieder geval veel sterker dan afgelopen seizoen. Stille kracht daarachter is Tomas Kalas (18). Huurling van Chelsea, Tsjechisch jeugdinternational én idool van het Gelderse publiek. Een zelfportret.

    De genieter
    'Drie maanden woon en voetbal ik in Nederland, en ik kijk mijn ogen uit. Voor het eerst in mijn leven speel ik in een hoogste competitie. Het is een wereld van verschil met het voetbal in Tsjechië. Qua niveau, qua aandacht en dus ook qua druk. Bij Chelsea heb ik alleen voor de reserves gespeeld. Nu word ik herkend in de stad, ik leef toe naar de zaterdag of zondag, en bekijk de stand telkens aandachtig. Voor het eerst voel ik me een echte prof, en wordt er ook op die manier met me omgesprongen. De stap naar Vitesse is een hele goede geweest.'

    'Ook Arnhem bevalt prima. Het is een beetje zoals de stad waar ik geboren ben. Olomouc in Tsjechië, met ruim honderdduizend inwoners. Ik moet weten waar het centrum, de winkels, mijn huis, het stadion en het trainingscomplex zijn, en dat weet ik inmiddels. Voldoende lijkt me. Momenteel woon ik dicht bij het stadion, maar over een paar weken gaan mijn vriendin en ik verhuizen. Richting de dierentuin, in de buurt van het park. Vooral voor mijn vriendin leuk. Kan ze met de hond wandelen en spelen. Alhoewel, een hond... persoonlijk vind ik het meer een insect: een chihuahua. Haar keuze, uiteraard. Mijn keuze zou zijn geweest om helemaal geen huisdier te nemen. Maar ik snap haar wel. Ik heb de trainingen, wedstrijden, mensen op de club, en zij? Ze kan een beetje tv kijken, muziek luisteren, en dat was het dan wel. Door dat beestje zal ze zich hier vast een stuk beter thuis gaan voelen.'

    De huurling
    'Wat ik allemaal al van Vitesse wist? Weinig, ben ik eerlijk in. Vroeger gokte ik nog weleens op wedstrijden. De Eredivisie was dan een van mijn favorieten, want daarin kwamen regelmatig verrassingen voor. En ik speelde het liefst op de hoge quoteringen. Ik wist dus van het bestaan van Vitesse, heb er vast ooit weleens op ingezet, maar niets over het niveau. Dat veranderde afgelopen zomer toen ik er met Slobodan Rajkovic over sprak. Hij vertrok bij Vitesse, ging via Chelsea naar Hamburger SV, en ik was de voornaamste kandidaat om hem in Arnhem op te volgen. "Een leuke club met een prachtig stadion", zei hij, "maar het mooiste is dat de Eredivisie een competitie is waar je als centrale verdediger veel leert." In Nederland is aanvallend voetbal het hoogste doel, en daar heb ik heel veel aan. In Tsjechië heb ik nog nooit gezien dat een wedstrijd in 4-4 eindigt, terwijl het hier zelden 0-0 wordt. Natuurlijk is het lastig af te gaan op de ervaringen van één speler, maar Rajkovic had dus wel gelijk.'

    'Het was afgelopen zomer toen André Villas-Boas naar me toe kwam. Met spelers als David Luiz, John Terry en Branislav Ivanovic voor me in de hiërarchie was er nu eenmaal weinig ruimte voor mij bij Chelsea. Dat zag ik zelf ook wel in. Heel simpel, het was onmogelijk voldoende aan spelen toe te komen. André vroeg me of ik wilde vertrekken, om ergens anders ervaring op te doen. En toen kwam al snel Vitesse in beeld. Nadat ik er erven met mijn zaakwaarnemer en familie over had gepraat, was ik akkoord. Op 22 augustus kwam ik over, Vitesse had een geweldige start achter de rug. En toen kwamen de wedstrijden tegen Ajax en AZ (respectievelijk 4-1 en 4-0 nederlaag, red.). Ik speelde weliswaar nog niet mee, maar mijn invloed was al zichtbaar, haha. Met mijn echte debuut, die 5-0 thuis tegen Roda JC, heb ik dat wel rechtgezet. Een beter begin had ik me niet kunnen wensen. Met Chelsea heb ik ooit vriendschappelijk bij Portsmouth gespeeld, voor twintigduizend mensen, maar mijn de buut hier was de eerste keer écht voor een vol stadion. Met druk van de supporters, media en coach. Sindsdien hadden we tot de wedstrijd tegen Feyenoord van afgelopen zondag alleen van NAC Breda verloren.'

    De verdediger
    'Zo'n fanatieke aanhang heb ik nog nooit meegemaakt. Beter dan hoe de Vitesse-fans ons steunen kan ik me niet voorstellen. Neem alleen al de Derby, in Nijmegen tegen NEC. Het was ongelooflijk, twee uur na afloop zaten we nog opgesloten in het stadion, omdat de fans van NEC ons wilden vermoorden. Vond ik fantastisch, uiteraard omdat ik ook wel wist dat het niet zou gebeuren... Dat fanatisme, die rivaliteit, dat maakt voetbal zo mooi. Die avond gingen we met de bus naar de Korenmarkt, waar we met de supporters feest hebben gevierd. Alsof we al kampioen waren geworden. En net op het moment dat ik onderweg naar huis was, werd ik gebeld. Merab Jordania was in het café aangekomen, en wilde het met ons vieren. Geeft aan hoe hij is. Roman Abramovich zat bij Chelsea wat op de tribune, klapte in zijn handen, maar liet zich nooit zien bij het team. Zegt toch genoeg dat ik hem nooit heb ontmoet? Jordania geeft om de club en om de spelers. Zijn betrokkenheid bij de ploeg zegt veel over zijn ambities.'

    'Het doet me goed dat ik inmiddels populair ben bij de supporters. Dat is sneller gegaan dan ik had verwacht. Natuurlijk is het aan anderen te oordelen over mijn spel, maar ik kan niet ontevreden zijn. Mijn doel is Vitesse aan de hand te nemen en naar de bovenste plaatsen op de ranglijst te leiden. De eerste vier, vijf is gewoon realistisch. Het halen van de play-offs is de ondergrens, alles daarboven een mooi doel. Liever haal ik rechtstreeks Europees voetbal. Zou mijn vriendin, gezien de langere vakantie, ook niet erg vinden.'

    'We hebben een vrij complete selectie. Natuurlijk gaat de aandacht vooral uit naar Wilfried Bony en Gio Chanturia, logisch, zij vermaken het publiek. Maar achterin staat het normaal gesproken als een huis. Ik heb inmiddels tien wedstrijden meegespeeld, en daarin hebben we maar acht tegendoelpunten gekregen, en daar zitten dan ook nog die vier tegen Feyenoord bij (Kalas viel zelf vlak voor rust licht geblesseerd uit bij een 0-3 stand in het voordeel van de Rotterdammers, red.). Dat is toch een goed gemiddelde? Natuurlijk draag ik er aan bij, maar de credits moeten ook naar Guram Kashia. Echt een rots in de branding. Een geboren leider en niet voor niets aanvoerder. Hij heeft mij in drie maanden tijd al zoveel beter gemaakt. We vullen elkaar aan en zijn eigenlijk een ideaal koppel.'

    De atleet
    'Mijn hele leven heeft in het teken gestaan van prof worden. Ik ben ooit begonnen door mijn vader, die voetbal- en atletiektrainer was. Hij heeft ook gevoetbald, al was het niet op zo'n hoog niveau. Alles draaide bij ons thuis om sport. En omdat we niet genoeg geld hadden om twee tv's te kopen, werd er democratisch besloten dat mijn moeder ook voetbal moest kijken. Zelf is ze operazangeres, maar voordat ze begon met studeren was ze een begenadigd atlete. Uiteindelijk heeft die combinatie van sporten ertoe geleid dat ik ben waar ik nu ben. Veel mensen hadden kritiek omdat atletiek me blessures zou opleveren, maar ik weet zeker dat het me alleen maar sterker heeft gemaakt. Hoewel er nooit twijfel was over welke sport mijn voorkeur had, stond ik twee keer per week op de atletiekbaan. Daardoor ben ik nu ook zo snel en wendbaar. Elke dag sportte ik, en dat was maar goed ook want als kind was ik hyperactief. Een vreemde snuiter. Rennen, tegen de muur springen en op de grond vallen. Niemand wist wat me mankeerde. Inmiddels is het minder, putten de trainingen me meer uit. Maar ik heb nog regelmatig momenten dat ik me verveel.'

    'Toen ik tien was, gingen mijn ouders uit elkaar. Sindsdien woonde ik bij mijn moeder. Het was saai. Omdat ik alleen maar vrienden van voetbal had, en geen van hen bij ons in het dorp woonde, kon ik thuis alleen maar studeren. Terwijl dat eigenlijk niet nodig was, omdat ik én redelijk kon leren én mijn vader leraar op onze school was. Voor mij was dat een makkelijke situatie. Toch bracht het ook druk met zich mee. Zowel qua gedrag als qua prestaties moest ik me voorbeeldig gedragen. Anders had hij een probleem. Dat lukte. Ik haalde alleen maar enen en tweeën, in Tsjechië het hoogste wat er is. Natuurlijk ging het me om voetbal, maar als je goed kunt leren is dat nooit weg. Op dit moment rond ik via internet het laatste jaar van mijn gymnasiumopleiding af, en als ik straks echt weet waar ik langere tijd ga spelen, wil ik wel iets aan de universiteit gaan doen. Sportmanagement ofzo. Voetbalmanager, scout, dat lijkt me wel iets. Lekker voor je werk langs alle stadions ter wereld reizen. Dat ik na mijn carriere in het voetbal actief blijf, is wel iets dat zeker is.'

    Het toptalent
    'Op mijn vijftiende kwam de eerste aanbieding van Chelsea. Natuurlijk streelde dat me, maar ik heb er geen moment serieus over nagedacht. Vijftien! Ik was nog kind. Zo jong al in m'n eentje in Londen, dat leek me helemaal niets. Bovendien speelde ik bij Sigma Olomouc in een goed team, waarmee we in onze leeftijdsklasse kampioen van Tsjechië werden. Vlak na de kampioenswedstrijd, die we met 2-0 van Sparta Praag wonnen, raakte ik geblesseerd. Aan een spier tussen mijn hamstring en mijn bil. Waarschijnlijk het gevolg van het feit dat ik midden in een groeiproces zat. Het leek niet ernstig, totdat de dokter na de check een brief schreef. Ik zou volgens hem nooit meer op het hoogste niveau kunnen spelen. Mijn hele droom viel in duigen. Toen mijn vader het hoorde, dook hij meteen de kroeg in om het verdriet weg te drinken, en zelf moest ik bijna halen, raakte ik in een depressieve bui. Nadat ik vervolgens mijn heil had gezocht bij een andere arts, ging het steeds beter. En ongeveer een halfjaar na het slechte nieuws kreeg ik weer een brief uit Londen, met het contract. Daarmee ben ik toen wel even naar het ziekenhuis gegaan, waarna die arts met open mond stond te stamelen. De medische keuring was geen probleem, op mijn zeventiende was ik opeens speler van Chelsea.'

    'Uit het niets was ik 5,2 miljoen pond waard. Zelden betaalden clubs zo'n bedrag voor een Tsjechische speler, laat staan voor iemand van mijn leeftijd. De deal kende alleen maar winnaars, omdat ik meteen nog een seizoen aan Sigma Olomouc werd uitgeleend. Voor de trainers daar was het heel bijzonder dat ik deze stap, naar de absolute Europese top, wist te maken. Ik kwam terecht in een fantastisch gastgezin, waar de derde verdieping van een groot huis helemaal voor mij alleen was. Toen ik voor het eerst op het trainingsveld in Londen aankwam, zag ik de meeste spelers wel een beetje kijken. Wie is dat nou, was de algemene gedachte. Carlo Ancelotti, toen nog manager van Chelsea, legde het uit, en met hulp van onder anderen Petr Cech was ik na ruim een week wel aardig ingeburgerd. Naarmate de tijd vorderde, werd ik een van hen, ook al zat ik in kleedkamer twee. Maar als ik me in het gesprek mengde, of als ik grappen maakte, ik werd altijd voor vol aangezien. Daaraan zie je in mijn ogen het verschil tussen het hoge en lagere niveau. In Tsjechië klitten de oudere en jongere spelers in groepjes samen, bij Chelsea was dat niet het geval. Je merkt dat ze met z'n allen het hoogste doel nastreven, en daar hoort iedereen bij.'

    De realist
    'En zo waande ik me opeens in mijn eigen FIFA-spel. Thuis, achter de computer, creëerde ik altijd een eigen fictieve speler met mijn naam, die ik naast John Terry in het elftal van Chelsea zette. Terry, mijn absolute held en voorbeeld. Anderhalf jaar later was het opeens realiteit. Dat pakken ze me in elk geval nooit meer af. De minuten die ik in dat prachtige blauwe shirt heb mogen spelen, weliswaar bij de beloften, waren fantastisch. En toch zie ik het nu niet als mijn grote wens om ooit nog in het eerste van Chelsea te spelen. Misschien wel omdat ik realistischer ben dan de dromers. Chelsea 1, dat gaat 'm niet worden. Al is het maar omdat Terry heeft aangegeven dat hij tot zijn dood wil blijven voetballen. Gelijk heeft hij. Het probleem is dat op het niveau van Chelsea jongen talenten de kans niet kunnen krijgen. Ook niet in wedstrijden tegen, bijvoorbeeld, Fulham. Elk punt kan het verschil maken tussen wel of geen titel, en dus hangen van elke wedstrijd miljoenen af. Bovendien, als je een talent voor de leeuwen gooit en het gaat mis, weet je zeker dat het met hem gedaan is. Pas als ze het gevoel hebben dat je het net zo goed zult doen als Terry, heb je een kans. En ik ben heel eerlijk, een Terry zal ik niet snel zijn.'

    'Hoe graag ik het ook zou willen, een beetje hetzelfde geldt voor de nationale ploeg van Tsjechië. Ik ben dolblij dat ze zich hebben gekwalificeerd voor het EK. Na een paar magere jaren hadden we dit echt nodig, maar de kans op speelminuten in Polen en Oekraïne lijkt me nihil. Ik ben achttien, dat is geen leeftijd waarop ze je even uit gaan testen tijdens een eindtoernooi. Natuurlijk ben ik ambitieus, maar ik leef liever bij de dag. Het EK met Jong Tsjechië, over twee jaar, dat is realistisch. En ik richt me op Vitesse. Dat Chelsea me ooit heeft gehaald, is goed voor mijn naam, maar vanaf nu moet ik het zelf doen. Als ik met deze club Europees voetbal kan halen, ben ik helemaal tevreden. Eindelijk speel ik in een grote competitie, voor een vol stadion, dus momenteel voel ik me zelfs gelukkiger dan rond mijn overgang naar Chelsea. En als we dit seizoen Europees voetbal halen, wil ik hier zeker nog een seizoen blijven.
    Uit de VI van 23 november 2011. Stonden wel flink wat taalfouten in. Ongelofelijk, dat noemt zich dan journalist David de Vries.

  19. #5284
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wat een leuk realistisch mannetje. Soms vergeet je dat ie pas 18 is. Als ie wilt blijven, graag!!

  20. #5285
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    ARNHEM - Ruud Vormer staat in de belangstelling van Vitesse. Roda JC heeft de Arnhemmers toestemming gegeven in gesprek te gaan met de 23-jarige middenvelder, wiens contract na dit seizoen afloopt. Dat liet technisch directeur Gerard Wielaert van de club uit Kerkrade vrijdag weten.

    Vormer, die sinds sinds 2008 voor Roda JC speelt, debuteerde bij AZ in het betaalde voetbal. Volgens Wielaert is Vitesse de enige club die zich officieel heeft gemeld, al zou ook Feyenoord interesse hebben. Vormer ontkent stellig dat hij al een contract heeft getekend bij de Rotterdammers.

    Het is niet uitgesloten dat de middenvelder in de winterstop al uit Kerkrade vertrekt. „We zullen de sportieve en financiële gevolgen in dat geval tegen elkaar afwegen”, aldus Wielaert. „Vitesse wil Vormer in principe na dit seizoen hebben.” (DeGelderlander)
    Heb sterk mijn vraagtekens bij die jongen, of ie ook die stap naar de Nederlandse (sub)top definitief kan maken. Maar gezien zijn leeftijd is ie het proberen waard, bovendien een gezonde Hollandse jongen gezien z'n vriendin.

  21. #5286
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    En reactie van Ruudje zelf:

    'Ze hebben zich netjes gemeld. Mijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht gaat nu met ze praten'', aldus de Roda-speler tegenover Voetbal International. ''Zelf sta ik na Roda JC voor alles open. Dat heb ik al eerder aangegeven. Feyenoord lijkt me een mooie uitdaging, maar zij zijn niet concreet. Vitesse nu wel, dus dan ga ik daar serieus naar kijken. Sportief gezien lijkt het me in elk geval wel een stap omhoog.''
    Volgens VI wil Vitesse hem wel al in de winterstop hebben. Ook wel logisch gezien ons middenveld te licht is.

  22. #5287
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En Feyenoord heeft zich ook gelijk maar ff officieel gemeldt..

  23. #5288
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Leuk interview zeg, zo vol van zichzelf maar dan ook weer niet, wat zonde is. Kan best Chelsea 1 halen hoor. Ben echt blij dat hij het zo goed doet bij Vitesse. Jullie moeten meer spelers van ons huren. Keepers na dan.

  24. #5289
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pensionista Bekijk bericht
    Leuk interview zeg, zo vol van zichzelf maar dan ook weer niet, wat zonde is. Kan best Chelsea 1 halen hoor. Ben echt blij dat hij het zo goed doet bij Vitesse. Jullie moeten meer spelers van ons huren. Keepers na dan.
    Ja Kalas is pas 18 vergeet je soms nog weleens hé . zou het kunnen redden , maar voorlopig denk ik nog van niet want Chelsea heeft natuurlijk ook nog David Luiz hé en ook Bruma is een groot talent.

    Ik vind wel dat Dávila het eens mag proberen vanaf de flank van slechter dan Jenner is hij zeker niet.

  25. #5290
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Davila heeft begin dit seizoen kansen gehad op de flank alleen het probleem met hem is dat hij continu naar binnen dribbelt/beweegt en nooit het veld breed houdt. Tegen Twente speelden we met Vako en Ibarra op de flanken. Die jongens konden zich daarin amper onderscheiden door de spelopvatting van Vitesse, maar wat mij betreft krijgen ze tegen RKC weer een basisplek.

  26. #5291
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Davila heeft begin dit seizoen kansen gehad op de flank alleen het probleem met hem is dat hij continu naar binnen dribbelt/beweegt en nooit het veld breed houdt. Tegen Twente speelden we met Vako en Ibarra op de flanken. Die jongens konden zich daarin amper onderscheiden door de spelopvatting van Vitesse, maar wat mij betreft krijgen ze tegen RKC weer een basisplek.
    Ik vond die Vako heel erg veel indruk maken eerlijk gezegd, je zag dat hij talent had. Ibarra had ik nog weinig van gezien. maar ik zie dan wel liever Dávila dan Jenner.

  27. #5292
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Gelredome is geen Vitesse maar het verhaal van Jasper van Amstel zorgt toch wel voor een schok. Wat is er gebeurd dat hij tot dit in staat is?
    Oke we weten niet wat er gebeurd is, maar zo wreed. Vooral voor zijn kinderen! Wat een horrornacht hebben die beleefd. In 1x zowel je moeder als vader kwijt.

  28. #5293
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Laten we eerst het onderzoek en een eventuele uitspraak van een rechter maar afwachten voordat je conclusies trekt. Het klinkt als een goedkoop excuus dat ze van de trap is gevallen, maar toch.

  29. #5294
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Laten we eerst het onderzoek en een eventuele uitspraak van een rechter maar afwachten voordat je conclusies trekt. Het klinkt als een goedkoop excuus dat ze van de trap is gevallen, maar toch.
    Waar trek ik een conclussie? Behalve dan dat het een horrornacht is voor de kinderen?

  30. #5295
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wat is er gebeurd dat hij tot dit in staat is?
    Daarmee veroordeel je hem

  31. #5296
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Daarmee veroordeel je hem
    Dat er iets fout is gegaan lijk me duidelijk. Of hij nu geduwd heeft of weet ik veel wat. Er is 's nachts ruzie geweest met haar dood tot gevolg.
    Ik vraag me gewoon af wat er gebeurd is, staat er misschien wat onhandig, maar de zin daarna geef ik dat zelf ook aan (we weten niet niet wat er gebeurd is). Vind jou reactie dus een beetje overdreven.

  32. #5297

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Hij heeft opgebeld met de mededeling dat hij zijn vrouw had vermoord......

  33. #5298
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Aldus Geenstijl. Heb dat ook nergens verder terug gelezen. Lijkt me ook sterk dat de politie dit nu al naar buiten heeft gebracht.

  34. #5299

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Aldus Geenstijl.
    Aldus Omroep Gelderland.....

  35. #5300
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    Aldus Omroep Gelderland.....
    Dat kan hij in paniek geroepen hebben. Maar een ruzie midden in de nacht. Zo erg dat de kinderen er van wakker worden en naar de buren vluchten is heftig, die conclusie mag ik wel stellen toch?,

  36. #5301
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ja ja zoals voorspeld, Chelsea toont ook interesse in Bony nu vertrek van Drogba en Anelka aanstaande lijkt. Zou mogelijk al gaan om een transfer in de winterstop. Maar goed, voorlopig blijft het slechts bij interesse van Sevilla en Chelsea. Enkel CSKA heeft al in een eerder stadium een bod uitgebracht. Denk in elk geval dat het niet reëel is om te verwachten dat Wilfried nog lang in Arnhem speelt. Nu hopen dat je goed kunt cashen.

  37. #5302
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    ARNHEM - Vitesse treedt zondag tegen RKC met dezelfde basis aan als tegen FC Twente. Trainer John van den Brom was tevreden over de ploeg die een punt tegen de Tukkers pakte.

    Dat betekent dat Renato Ibarra en Valeri 'Vako' Kazaishvili weer voorin de vleugels bezetten. Verdediger Frank van der Struijk keert terug van een blessure, maar hij begint zeer waarschijnlijk op de bank.

    Vermoedelijke opstelling: Velthuizen; Yasuda, Kashia, Kalas, Büttner; Aborah, Annan, Van der Heijden; Ibarra, Bony en Kazaishvili. (Omroep Gelderland)

  38. #5303
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Reis zou vanmiddag aanwezig zijn geweest tijdens de wedstrijd tegen RKC om te praten over een eventueel contract. Hoe betrouwbaar het is, weet ik niet want het zijn voornamelijk nog geruchten.

  39. #5304
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dit staat op PSV Netwerk:

    Vitesse heeft Jonatan Reis gecontracteerd tot het eind van het seizoen. Dat heeft de club zojuist bekendgemaakt. Bevalt van beide partijen de samenwerking, heeft Vitesse de mogelijkheid de 22-jarige Reis langer vast te leggen. "Een zeer gecompliceerde operatie, maar aangezien het kraakbeen ongeschonden is, is de hoop op volledig herstel realistisch. Het is niet te zeggen wanneer hij wedstrijdfit is. Dat gaan we in januari testen", aldus technisch directeur Ted van Leeuwen.

  40. #5305
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wat een verrassing is dit dan weer. Dacht dat Reis al bij PSV een voorcontract had getekend. Niet dus. In principe halen ze wel een klasse spits binnen, het is alleen nog even afwachten of hij ooit zijn niveau weer haalt.

  41. #5306
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Komt volledig uit de lucht vallen ja. Niet geschoten is altijd mis. Als hij zijn oude niveau haalt, heb je een gratis opvolger voor Bony.

  42. #5307
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vitesse meldt het inmiddels zelf ook op de site, is dus wel rond:

    Vitesse contracteert Jonatan Reis
    04-12-2011 18:25

    Vitesse heeft Jonatan Reis gecontracteerd tot het eind van het seizoen. Bevalt van beide partijen de samenwerking, heeft Vitesse de mogelijkheid de 22-jarige Reis langer vast te leggen.

    Jonatan Jackson de Lima Reis, zoals hij voluit heet, revalideert nog altijd van de zware knieblessure die hij op 19 december 2010 in de wedstrijd PSV v Roda JC opliep. Na een botsing met Roda JC-keeper Tyton bleek hij zowel zijn voorste als achterste kruisband afgescheurd te hebben. Reis werd in de Verenigde Staten geopereerd door de befaamde orthopedisch chirurg Richard Steadman in Vail, Colorado.

    "Een zeer gecompliceerde operatie, maar aangezien het kraakbeen ongeschonden is, is de hoop op volledig herstel realistisch. Het is niet te zeggen wanneer hij wedstrijdfit is. Dat gaan we in januari testen", aldus technisch directeur Ted van Leeuwen. Reis, een product van de PSV opleiding, kwam in 2007 over van Atletico Mineiro naar Eindhoven, waar hij een turbulente carriere kende. Reis werd na drugsgebruik in 2010 zelfs op staande voet ontslagen, nadat hij in 2009 door de toenmalige coach Huub Stevens om disciplinaire redenen al eens was weggestuurd en voor een half jaar verbannen werd naar Tupi FC, een club op het vierde niveau in Brazilië. Nochtans was zijn talent onmiskenbaar en ontpopte hij zich tot publiekslieveling in Eindhoven.

    Van Leeuwen: "Jonatan Reis is overlever pur sang. Hij heeft zijn portie mentale en lichamelijke ellende wel gehad. Hij heeft alle kelders van misere verkend. Toch is hij er nog altijd. Dat zegt veel over zijn karakter. Reis is een winnaar, geen loser. Het lijkt een medisch wonder dat hij een jaar na het ongeluk alweer traint bij zijn eigen Braziliaanse fysiotherapeut Dr. Eduardo Santos.

    Op het moment dat er inhoudelijk meer te melden valt over deze transfer, wordt dit op de website gemeld.

  43. #5308
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Niet heel verrassend dat hij niet terug naar PSV gaat. Zij hebben natuurlijk veel voor hem betekent, maar er zijn de laatste tijd genoeg signalen geweest dat het zeker niet zo was dat hij gewoon weer terug zou gaan naar Eindhoven. Ik ben bang dat hij zijn oude niveau nooit, meer zal halen maar via deze constructie kan Vitesse daar misschien wel achter komen.

  44. #5309
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Er van utgaande dat hij op niveau terug komt zou dit een geweldig zet zijn. Ik neem aan dat Havenaar nu niet meer doorgaat. Ben nu overigens wel beniewd wat er met Pedersen gaat gebeuren.

  45. #5310
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watta Bekijk bericht
    Er van utgaande dat hij op niveau terug komt zou dit een geweldig zet zijn. Ik neem aan dat Havenaar nu niet meer doorgaat. Ben nu overigens wel beniewd wat er met Pedersen gaat gebeuren.
    Pedersen is altijd nog maar 21 jaar en als Bony naar de Afrika Cup gaat, mag hij zich laten gelden.

Pagina 118 van 258 EersteEerste ... 1868108116117118119120128168218 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 56 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 56 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •