Pagina 122 van 258 EersteEerste ... 2272112120121122123124132172222 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.446 t/m 5.490 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #5446
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Quincy had per Twitter destijds zijn ontslag ingediend bij Malaga Dat is al twee jaar terug of zo. Zal nu wel ergens in Griekenland, Israël of de woestijn ballen. Met Barazite is het inmiddels toch ook aardig goed gekomen, al was het bij Vitesse ook noppes (al presteerde toen de hele ploeg niet).

  2. #5447
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Update 16 januari 13:15 uur - Vitesse bevestigt komst van Van Aanholt
    Vitesse heeft zich voor de rest van het seizoen verzekerd van Patrick van Aanholt, zo kondigt het maandag via de officiële kanalen aan. De 21-jarige verdediger wordt gehuurd van Chelsea, de club waarmee Vitesse een samenwerkingsverband heeft. John van den Brom verklaart zich gelukkig met de komst van Van Aanholt, die opgeleid werd bij PSV, maar de overstap naar Chelsea al maakte zonder dat hij ooit in de Eredivisie speelde. Van Aanholt speelde de eerste seizoenshelft bij Wigan Athletic.
    "We zitten al een tijdje verdedigend niet ruim en waren ons al een tijdje aan het oriënteren. De voorkeur ging uit naar een linksbenige speler. Op het moment dat de naam van Patrick ter sprake kwam, was iedereen meteen enthousiast. Het is een jonge talentvolle speler die wil laten zien het hoogste niveau aan te kunnen. Het grote voordeel is dat deze jongen fit is en direct inzetbaar", merkt Van den Brom op.
    Van de FP.
    Linksback dus.

  3. #5448
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    What about Büttner? Ik zag op de FP iemand die opperde dat hij een linie naar voren gaat en Vitesse 442 gaat voetballen maar dat lijkt mij toch stug. Ik vind het juist een van de betere linksbacks van ons land.

  4. #5449
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ach ja, waar speelt Quincy inmiddels? Zijn talloze jeugdtalenten die veel te vroeg de stap maakten.
    21, dan moet je toch inmiddels enige vastigheid hebben. Denk dat ie het nooit gaat redden.
    Ik heb niet het idee dat er zoveel succes verhalen zijn van jeugdspelers die richting Italië/Engeland vertrokken. Ze eindigen bijna allemaal als Sergio de Windt, dat was één, zo niet de 1e die als jeugdspeler de stap naar het buitenland maakte. Die verkoopt tegenwoordig telefoons, daar is hij schijnbaar wel een talent in.

  5. #5450
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    What about Büttner? Ik zag op de FP iemand die opperde dat hij een linie naar voren gaat en Vitesse 442 gaat voetballen maar dat lijkt mij toch stug. Ik vind het juist een van de betere linksbacks van ons land.
    Zegt wel veel over de linksbacks in Nederland, als Büttner bij de besten hoort. 't Is echt zo'n matige verdediger... compenseert alleen veel met z'n drive, al slaat ie er ook vaak in door en veroorzaakt ie een penal of vrije trap op een totaal onnodige manier. John is in de voorbereiding op de tweede seizoenshelft wel aan het experimenteren met 442 (logisch gezien het gebrek aan pure, nu al goede vleugelspelers in de selectie). Maar lijkt me sterk wanneer Büttner zondag tegen NEC niet linksback staat.

  6. #5451
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Dan heb ik misschien hem niet goed genoeg gezien want ik heb een totaal ander beeld van die jongen.

  7. #5452
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Als Twente en AZ komende zomer met een leuk bedrag komt, zou ik zeggen: strik d'r om. En daarin sta ik zeker niet alleen.

  8. #5453
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Kan die jongen toevallig ook centraal achterin?

  9. #5454

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Büttner is eigenlijk ook een middenvelder en geen verdediger. Speelt ook helemaal niet sterk op die positie, alleen verbloemen Kashia en Kalas dat. Door Büttner door te schuiven naar het middenveld kan Van der Heijden centraal in de verdediging spelen.

  10. #5455
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ja maar dat is een oplossing voor de korte termijn (komende weken). Wat als Kashia weer terug is? Büttner maar banken voor een huurling? Terwijl je hem juist komende zomer kunt verkopen voor een mooi prijsje? Lijkt me zeer onverstandig. Bovendien is het ook maar afwachten of Van Aanholt een betere verdediger is.

  11. #5456
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Kan die jongen toevallig ook centraal achterin?
    Die gozer is 1.75 meter lang... Niet dat je dan niet centraal kunt spelen, maar lijkt me allesbehalve handig. Sowieso vraag ik me af of het wel zo'n goede verdediger is. Van die paar potjes Wigan herinner ik me vooral opbouwende kwaliteiten.

  12. #5457
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    ARNHEM - Na aanvoerder Guram Kashia is Vitesse ook middenvelder Davy Pröpper enkele weken kwijt. De Arnhemmer wordt dinsdag geopereerd aan zijn knie. Hij heeft een scheurtje in zijn binnenmeniscus, zo bleek maandag uit een mri-scan in ziekenhuis Rijnstate in Arnhem.

    Pröpper liep zijn blessure op tijdens de laatste training van het trainingskamp op Cyprus. Aanvankelijk leken de klachten mee te vallen, maar tijdens de vliegreis van Cyprus naar Nederland kreeg het 20-jarige talent last van het gewricht. Hij moest daardoor de oefenwedstrijd tegen Schalke 04 zondag aan zich voorbij laten gaan. Pröpper zou die wedstrijd net weer een kans krijgen van trainer John van den Brom. Hij was de laatste maanden zijn basisplaats bij Vitesse kwijt.

    Hoe lang Pröpper uit de roulatie is, wordt pas na de operatie bekend. Waarschijnlijk staat er een hersteltijd van vier tot zes weken voor.

    Vitesse is aanvoerder Kashia ook al de komende drie wedstrijden (NEC, PSV en bekerduel tegen Heerenveen) kwijt vanwege een enkelblessure; eveneens opgelopen tijdens een oefenduel op Cyprus.
    De Gelderlander

    Is al een jaar uit vorm, krijgt ie dit er ook nog bij.

  13. #5458
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vervelend voor die jongen! Maar voor Vitesse maakt niet veel uit op het moment.

  14. #5459
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ja maar dat is een oplossing voor de korte termijn (komende weken). Wat als Kashia weer terug is? Büttner maar banken voor een huurling? Terwijl je hem juist komende zomer kunt verkopen voor een mooi prijsje? Lijkt me zeer onverstandig. Bovendien is het ook maar afwachten of Van Aanholt een betere verdediger is.
    Als jij zo negatief bent over Buttner dan is van Aanholt zeker een betere verdediger. Ik zou het wel vreemd vinden van Vitesse, maar de link met Chelsea he....

  15. #5460
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    En? Hoe speelde onze toekomstige Oranje-international?

  16. #5461
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Uit de VI, Van Leeuwen over Van Aanholt: 'Offensief is Patrick een heel sterke verdediger. Waarschijnlijk is hij het best als linksback, maar volgens mij kan hij ook goed uit de voeten als linkermiddenvelder. Zijn kwaliteiten zijn bekend, nu gaat het om speelminuten. Die zal hij bij ons moeten verdienen.' Afgaande op zo'n uitspraak zie ik 'gewoon' Büttner linksback staan zondag. Gio kan natuurlijk ook wel als linkshalf opereren. Zolang het maar niet Hofs wordt na z'n geweldige optreden tegen Schalke...

  17. #5462
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Capellas blijft nog eens 2 jaar in Arnhem, goede zaak

  18. #5463
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Heel mooi, en Piet hoogwaarschijnlijk 4 jaar!

    En vandaag gaat de eerste paal de grond van het nieuwe trainingscomplex.

  19. #5464
    IMIT
    Guest

    Standaard

    Pietje tot 2016 bij Vitesse

  20. #5465
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Heel mooi, en Piet hoogwaarschijnlijk 4 jaar!

    En vandaag gaat de eerste paal de grond van het nieuwe trainingscomplex.
    Ja? Komt er een trainingscomplex op palen?
    Amsterdam is toch ook een enorme inspiratie voor velen...

  21. #5466
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard



    Assist en een doelpunt voor Bony!

  22. #5467
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Wereldgoal!

  23. #5468
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bij die assist zat natuurlijk ook de nodige mazzel, maar voor de statistieken telt het wel. Bony speelde verder ook een alleraardigste wedstrijd itt Doumbia. Het was eigenlijk een 2-spitsensysteem, maar Bony speelde toch meer als nummer 10. Die rol zie ik hem straks ook graag invullen achter Reis en dan Annan en Ginkel op hun beurt achter Bony. Annan om de verdedigende stelling op het middenveld te bewaken en Ginkel kan met zijn loop- en doorzettingsvermogen van box-to-box spelen. Kunnen Büttner en Chanturia/Ibarra vanaf de linker- en rechterkant spelen. Maar goed, 't is nog drie wedstrijden wachten totdat dit mogelijk is. Zou mooi zijn als Bony dankzij z'n optreden vanavond wellicht ook in het verdere verloop van het toernooi een basisplek krijgt, achter Drogba.

  24. #5469
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    5 spitsen, straks als Bony terug is 6.... Wat moeten we ermee?

  25. #5470
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Die Bosniër is in eerste instantie toch voor de beloften gehaald? En ik ben er nog steeds voor om Lieder te verhuren. Maar dat zal buiten de transferperiode om in Nederland wel niet kunnen? In Engeland kan het in elk geval wel. En zoals al eerder aangegeven in dit topic, zie ik graag Bony achter een spits spelen als ie straks terug is. Dan Reis of Havenaar ervoor. Kan Pedersen op komen draven bij blessures/schorsingen. Denk dat ie ook niet heel lang meer blijft in Arnhem. Speelde vorig jaar sterk in z'n invalbeurten maar heeft dit seizoen amper wat laten zien en gister ook mede verantwoordelijk voor de 1-1. John legde de fout zelfs volledig bij hem neer gezien zijn commentaar na afloop.

    Wel in elk geval duidelijk waar de prioriteit komende zomer moet liggen: een rechtsback en versterking voor het middenveld. Zou mooi zijn wanneer ook Van Aanholt er nog een jaartje aan vast plakt a la Kalas. Dan hoef je al niet naar een linksback te zoeken. Davila mag wel direct terug naar Londen en dan volgend seizoen daarvoor in de plaats Kevin De Bruyne. Heb je meteen die versterking voor het middenveld. En uiteraard de optie in huurcontract Annan lichten en hem dus definitief overnemen. Krijg je dan zoiets:



    Op de bank:
    - Room/Meerits (keep)
    - ? (CV)
    - Yasuda (back)
    - Büttner (back/mid/vleugel)
    - Van der Heijden (stand-in Annan/CM)
    - Chanturia/Ibarra (vleugel)
    - Havenaar (pinchhitter)

  26. #5471
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.101
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Wat is de meerwaarde voor Chelsea om De Bruyne bij Vitesse onder te brengen (kan hij net zo goed bij Genk blijven/verhuurd worden). En wil die jongen dat überhaupt zelf?

  27. #5472
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Geen idee wat ie wil, ik geef dan ook aan wat mijn wens is. Wellicht wil Van Aanholt ook wel niet. De meerwaarde van Vitesse boven Genk? Een betere competitie. Europees voetbal is voor beide clubs op dit moment verre van een zekerheid, dus daar valt weinig over te zeggen. Maar mogelijk dat hij dat ook in Arnhem vindt volgend seizoen en in Genk niet. Kalas is in elk geval een mooi succesvol voorbeeld, dat hopelijk andere goede spelers doet volgen, zoals De Bruyne.

  28. #5473
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Laten we ons eerst maar richten op dit seizoen.

    Piet
    Struijk- Kashia- Kalas- v Aanholt
    ------------- Annan----------------
    -------Marco--------Alex----------
    --------------Bony-----------------
    Ibarra-------Reis-------Gio-------

    Zoiets?

  29. #5474
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tja voor dit seizoen is het makkelijk de pionnetjes invullen, wat mij betreft. Alleen heb ik liever Yasuda dan Struijk. Ook met het oog op de toekomst. Struijks contract loopt af, Yasuda heeft nog een jaar volgens mij.

  30. #5475
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.101
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Geen idee wat ie wil, ik geef dan ook aan wat mijn wens is. Wellicht wil Van Aanholt ook wel niet. De meerwaarde van Vitesse boven Genk? Een betere competitie. Europees voetbal is voor beide clubs op dit moment verre van een zekerheid, dus daar valt weinig over te zeggen. Maar mogelijk dat hij dat ook in Arnhem vindt volgend seizoen en in Genk niet. Kalas is in elk geval een mooi succesvol voorbeeld, dat hopelijk andere goede spelers doet volgen, zoals De Bruyne.
    Nou ja, als je kijkt naar zijn landgenoten die hem onlangs voorgingen, zie ik ook hem niet de overstap maken naar de eredivisie. Lijkt me dat zo'n jongen toch hoger zal mikken. En terecht. En ik vrees dat het verschil tussen de Nederlandse en Belgische top nihil is.

  31. #5476
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Nou ja, als je kijkt naar zijn landgenoten die hem onlangs voorgingen, zie ik ook hem niet de overstap maken naar de eredivisie. Lijkt me dat zo'n jongen toch hoger zal mikken. En terecht. En ik vrees dat het verschil tussen de Nederlandse en Belgische top nihil is.
    Lukaku wilde niet verhuurd worden geloof ik. Die lijkt alleen nog geen stap verder gekomen bij Chelsea. Voor hem zou een verhuur, aan welke club ook, beter zijn. Zoals een Guidetti bij City wel verstandig verhuurd is. Atlético had al interesse in Courtois voordat Chelsea hem overnam geloof ik. Maar ik zie De Bruyne ook niet zo snel in de Spaanse subtop rondhuppelen.

  32. #5477
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.101
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Lukaku wilde niet verhuurd worden geloof ik. Die lijkt alleen nog geen stap verder gekomen bij Chelsea. Voor hem zou een verhuur, aan welke club ook, beter zijn. Zoals een Guidetti bij City wel verstandig verhuurd is. Atlético had al interesse in Courtois voordat Chelsea hem overnam geloof ik. Maar ik zie De Bruyne ook niet zo snel in de Spaanse subtop rondhuppelen.
    Hij werd voor zijn blessure toch wel als een enorm talent gezien. De link met Vitesse is er natuurlijk, dus het valt niet uit te sluiten, maar het lijkt mij onlogisch om van een club die in principe structureel bij de Belgische top hoort, tijdelijk over te stappen naar een nederlandse subtopper.
    Die stap lijkt me te klein.

  33. #5478
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Laten we ons eerst maar richten op dit seizoen.

    Piet
    Struijk- Kashia- Kalas- v Aanholt
    ------------- Annan----------------
    -------Marco--------Alex----------
    --------------Bony-----------------
    Ibarra-------Reis-------Gio-------

    Zoiets?
    Jullie mogen met 12 man spelen?

  34. #5479
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haha scherp, Gio of Ibarra op rechts lijkt me dan, Büttner op links en Marco naast Annan.

  35. #5480
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Jullie mogen met 12 man spelen?
    Ja hebben we aangevraagd..

    Hehe nee.. had ff moeten natellen had per linie gekeken wat me het best leek..
    Bony dan iets achter reis, Marco naast annan en ibarra en Alex aan de buitenkant. Gio op de bank.

  36. #5481
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    We kunnen Annan nog wel een weekje of twee langer kwijt zijn. Z'n moeder is na een kort ziekbed overleden (VP). Blijft wel bij selectie Ghana, waarmee hij zondag tegen Tunesië speelt in de kwartfinale. Kan me alleen goed voorstellen dat ie daarna wel naar familie gaat in Ghana en daar een week of wat langer blijft. Lees op .org ook dat Aborah een contractverlenging voor meerdere jaren heeft gekregen. Moet zeggen dat ie me wel positief verrast heeft, maar dat komt vooral omdat ik niets van hem verwachtte. Maar meer dan een bankzitter moet ie niet zijn de komende jaren. Zou een slecht teken voor de selectie van komend jaar zijn.

  37. #5482
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Bij de persconferentie na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen NAC Breda maakte Vitesse bekend het contract van assistent-trainer Stanley Menzo met twee jaar verlengd te hebben.

    Net als Albert Capellas, waarvan enkele weken geleden ook het contract is verlengd, kwam Menzo in november 2010 bij de club. Beiden bleven na de komt van hoofdtrainer John van den Brom aan als assistent. “In een half jaar heb ik al heel veel mooie dingen zien ontstaan bij deze club en dat wordt alleen maar mooier”, reageerde Menzo na afloop van de wedstrijd dubbel tevreden. “Het belangrijkste is dat je plezier hebt in je werk en dat heb ik nu. We voelen elkaar goed aan en daarom wil ik hier graag deel vanuit blijven maken.”

    Zondag en maandag traint de selectie van Vitesse niet. Dinsdag gaat de ploeg, onder leiding van het trainerstrio, weer aan de slag. Dan start de voorbereiding op het uitduel van volgende week zondag tegen Feyenoord. (Vitesse.nl)

  38. #5483
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heb je als een echte fanboy om een foto gevraagd?

  39. #5484
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hele selectie liep volgens mij in de stad, wij kwamen er ook een stel tegen in de Manhattan. Gewonnen en 2 dagen vrij, geef ze eens ongelijk :-)

  40. #5485
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Begrijpelijke keuze...

    22-02-2012 20:00

    Marcus Pedersen vertrekt per direct op huurbasis naar Noorwegen. Daar komt hij tot 31 juli 2012 uit voor Valerenga IF.

    Technisch directeur Ted van Leeuwen: “Marcus (Pedersen, red.) weet dat hij nu in een positie zit waarin hij weinig speeltijd krijgt. Bij Valerenga, dat naarstig op zoek was naar een spits, kan hij de komende maanden 12 à 13 wedstrijden spelen.” De spits is enkele weken voor de start van de Nederlandse eredivisie terug in Arnhem. “Het is niet erg dat hij hierdoor een gedeelte van de voorbereiding mist, omdat hij toch fit terugkeert.”

    De Noorse Tippeligaen start eind volgende maand. Tijdens de eerste speelronde op 25 maart speelt Valerenga IF thuis tegen FK Haugesund. Vorig seizoen eindigde de ploeg uit de hoofdstad Oslo op de zevende plaats. (clubsite)

  41. #5486
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zal wel om een clausule gaan die in het nieuwe contract is verwerkt/verwijderd. Ik ga nog steeds uit van een vertrek komende zomer.

  42. #5487
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En Kashia tekent tot 2016 Nog veel beter nieuws!

  43. #5488
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nog niet rond toch?

  44. #5489
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Maar dat komt wel goed..

  45. #5490
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    442 ja? Kan net zo goed 433 zijn met Bony op '10'. Büttner weer linksbuiten zoals de laatste wedstrijden. Doodzonde dat VdH boven Ginkel wordt gekozen, al valt er iets voor te zeggen. Nu heb je een links- en rechtspoot naast elkaar (VdH en Annan) indien het dus gewoon 433 blijft, maar dan met punt naar voren.

Pagina 122 van 258 EersteEerste ... 2272112120121122123124132172222 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 26 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 26 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •