Pagina 124 van 258 EersteEerste ... 2474114122123124125126134174224 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.536 t/m 5.580 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #5536
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Bony naar Rubin Kazan? Zal me niet verbazen, niet lullig bedoeld, maar om een of andere reden vind ik hem een typische voetballer voor de Russische competitie. Nooit weer iets van horen, bij 1400 Brazilianen geld vangen van een sjeik.
    Juist de spelers van de topteams in Rusland worden in Europa toch ook steeds bekender? Ik noem een Vagner Love en een Doumbia als goede voorbeelden, die verder niet via EK/WK of andere Europese clubs bekend zijn geworden. Tenminste als je 't voetbal (Europa en Champions League) een beetje volgt. Of je nu naar de (sub)top van Portugal, Frankrijk of Rusland gaat, zal weinig verschil maken. Alleen zullen sommigen de uitslagen/standen misschien iets meer volgen van een Franse Ligue 1.

  2. #5537
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.524
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Vagner Love komt toch van de Europese subtop vandaan en is naar Rusland gegaan? Je merkt het nu toch ook met Honda? Van Moskou naar PSG, is nog steeds niet echt top. Voor mij blijft Rusland een paradijs voor Afrikanen, Brazilianen en mensen die mislukt zijn in de Europese top (op Eto'o na) waar men financieel onafhankelijk kan worden. Een Qatar, maar dan 20 graden kouder.

  3. #5538
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Vagner Love komt toch van de Europese subtop vandaan en is naar Rusland gegaan? Je merkt het nu toch ook met Honda? Van Moskou naar PSG, is nog steeds niet echt top. Voor mij blijft Rusland een paradijs voor Afrikanen, Brazilianen en mensen die mislukt zijn in de Europese top (op Eto'o na) waar men financieel onafhankelijk kan worden. Een Qatar, maar dan 20 graden kouder.
    Nee hoor. Vagner Love heeft enkel in Brazilië gevoetbald (waar ie nu weer speelt) en voor CSKA Moskou in Europa. Gaat Honda weer weg ja bij CSKA? Was ik nog niet van op de hoogte, maar ook hem had je afgelopen seizoen in de CL in actie kunnen zien als ie niet geblesseerd was geweest. Nederland staat voorlopig achter Rusland op de coëfficiëntenlijst dus kennelijk hebben ze daar wel aardige voetbalteams. Zenit had ook amper Braziliaantjes en dergelijken rondlopen volgens mij toen ze met Advocaat de UEFA Cup wonnen. Vind het in elk geval een beetje denigrerend om het Russische voetbal zo af te serveren.

    In Rusland leeft het competitievoetbal sowieso nog maar een korte periode. Twee decennia? De doorstroom van eigen jeugd zal nog wel niet optimaal zijn, naast het feit dat voetbal denk ik niet volkssport nummer één is. Ze zullen daar wel meer gefocust zijn op wintersporten als ijshockey. Ik snap wel dat buiten de Eredivisie de Nederlandse voetbalvolger vooral de focus heeft liggen op Engeland, Duitsland, Spanje en Italië, maar wiens fout is dat? Onbekend maakt onbemind.

    Dat er veel geld zit en het vooral daardoor aantrekkelijk is, lijkt mij logisch. Maar ik denk niet dat de clubs daar, vooruit op Anzhi na, meer spenderen dan de 'Europese' (sub)top. Alleen willen die absolute topspelers, uitzonderingen als Eto'o en Roberto Carlos nagelaten, nog niet naar Rusland en dus moeten ze gaan shoppen in het segment met Bony, Martins, Doumbia en Vagner Love. En dat soort jongens zul je juist steeds vaker terugzien door de verbeterende prestaties in de Europese competities van de Russische (sub)topclubs.

  4. #5539
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.524
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    En juist daarom vind ik Bony een typische voetballer voor de Russische competitie

  5. #5540
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De vergelijking met Qatar vind ik niet helemaal eerlijk. Daar ga je echt alleen heen om geld te verdienen, qua voetbal stelt het daar natuurlijk echt niet veel voor. Dat is in Rusland wel anders. Natuurlijk verdien je er aardig, maar dat doe je in de Premier League of de Primera Division ook. Rusland zit er, naast als land, ook als voetballand aan te komen. Al zal het nooit zo worden als in West-Europa, waar het met de paplepel wordt ingegoten.

  6. #5541
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    En juist daarom vind ik Bony een typische voetballer voor de Russische competitie
    Daar ging ik ook niet op in, misschien had ik 't even vetgedrukt moeten maken maar het ging me om 'Nooit weer iets van horen'. Alsof ie in niemandsland zou verdwijnen met een transfer naar Rubin.

  7. #5542
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.524
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Daar ging ik ook niet op in, misschien had ik 't even vetgedrukt moeten maken maar het ging me om 'Nooit weer iets van horen'. Alsof ie in niemandsland zou verdwijnen met een transfer naar Rubin.
    Mooi. Verder wel met Gerhard eens?

  8. #5543
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik vind hem ook wel in de Russische competitie passen, ja. Het lag er na afgelopen winter ook wel dik bovenop dat ie die kant uit zou gaan. Toen waren al meerdere Russische clubs geïnteresseerd. Hij heeft natuurlijk voor Vitesse al in Oost-Europa gevoetbald en inderdaad, enkele Afrikanen zijn al succesvol als spits in Rusland. Doumbia en Eto'o dan met name. Bony kan prima in dat rijtje terechtkomen. Twee jaar Rubin lijkt me een mooie opstap naar een Europese topclub. Dan is ie nog altijd maar 26, voor zover wij weten Al was een move naar een Franse (sub)topper nu denk ik ook niet gek geweest. Maar goed, eerst even afwachten op het moment dat de transfer er daadwerkelijk door is.

  9. #5544
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ben overigens wel benieuwd hoeveel Vitesse uiteindelijk dan voor Bony vangt. Minimaal 10+ miljoen lijkt me. En met Reis al de spits voor volgend seizoen in huis. Kan er mooi geïnvesteerd worden in het middenveld (Annan lijkt definitief overgenomen te worden van Schalke en er moet nog een creatieve man bij), een goede linksbuiten en rechtsback.

  10. #5545
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Claudemir terug

    Maar laten we eerst maar opzoek gaan naar een trainer. Al mag wat mij betreft Menzo het ook gewoon doen..

  11. #5546
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dat zou ik heel hard toejuichen, al is hij ook geen echte creatieve speler. Meer een loper net als Van Ginkel.

  12. #5547
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Aissati schijnt terug te komen...

  13. #5548
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Aissati schijnt terug te komen...
    Heeft ie wat laten liggen?

  14. #5549
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Heeft ie wat laten liggen?
    Was ook het eerste wat ik vroeg, ja.. Maar ze zijn er toch vrij zeker van dat hij hier gaat tekenen. Ik weet het verder niet, ik schrijf hier ook alleen maar op wat ik hoor/lees.

  15. #5550
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Was ook het eerste wat ik vroeg, ja.. Maar ze zijn er toch vrij zeker van dat hij hier gaat tekenen. Ik weet het verder niet, ik schrijf hier ook alleen maar op wat ik hoor/lees.
    Reken er niet teveel op.

  16. #5551
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Volgens wie?

  17. #5552
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Reken er niet teveel op.
    HEHE, ik reken er liever niet op.. Ook goed? Heb toch liever een andere middenvelder van jullie... (als we dan toch bij Ajax gaan shoppen)

  18. #5553
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Volgens wie?
    Volgens een forummer op supporterssite die het al vaker bij het juiste eind had. Voor mij hoeft het niet zo nodig, eigenlijk.. Al is hij wel een creative middenvelder.

  19. #5554
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    'Engelse interesse voor Büttner'

    ARNHEM - Vitesse-speler Alexander Büttner staat in de belangstelling van diverse clubs uit de Premier League en uit de Bundesliga, zo meldt zijn zaakwaarnemer Alexander Bursac.

    "De belangstelling is echt boven verwachting," zegt Bursac. "Het gaat zelfs om Europese subtop." Büttner (23) heeft bij Vitesse nog een contract voor één seizoen.

    Volgens zijn zaakwaarnemer wil Büttner eerst de ontwikkelingen bij Vitesse afwachten voordat hij een keuze maakt over zijn toekomst. (Omroep Gelderland)
    Een club als Newcastle zou wel een hele fraaie stap zijn. Tenminste, daar denk ik aan bij subtop in Engeland. Newcastle, Everton misschien. Maar dan houdt het al snel op. Al weten zaakwaarnemers er altijd wel een mooie draai aan te geven om meer uit onderhandelingen te halen.

  20. #5555
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    HEHE, ik reken er liever niet op.. Ook goed? Heb toch liever een andere middenvelder van jullie... (als we dan toch bij Ajax gaan shoppen)
    Aissati is transfervrij, dus met shoppen bij Ajax heeft het geen reet te maken.

  21. #5556
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ook goed Johan, het is maar waar je je druk om maakt

    begreep alleen wel dat Ajax verder met hem wilde. In dat geval zou het toch vervelend zijn als hij voor niets bij Vitesse tekent.

    - - - Updated - - -

    Ook goed Johan, het is maar waar je je druk om maakt

    begreep alleen wel dat Ajax verder met hem wilde. In dat geval zou het toch vervelend zijn als hij voor niets bij Vitesse tekent.

  22. #5557
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    We kunnen het seizoen met aardig wat zelfvertrouwen ingaan. Voor het eerste interlandweekend hebben we ADO-thuis, Zwolle- en Willem II-uit en als toetje Feyenoord-thuis. Minimaal 9 punten.

  23. #5558
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zooo........we gaan ons maar weer op Vitesse
    Aissati lijkt dus toch te komen.. Ik hoor liever nieuws over Annan en Kalas, nieuwe trainer...Vitesse schiet een beetje op over 2 weken beginnen we weer!!
    Laatst gewijzigd door FCLD; 14 juni 2012 om 09:26

  24. #5559
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kalas blijft toch gewoon nog een seizoen? En Vitesse was er met Schalke uit over Annan, alleen Annan moet er persoonlijk nog uitkomen met de club. Zal wel loslopen.

  25. #5560
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Goedhart nieuwe clubarts Vitesse

    Vitesse heeft Edwin Goedhart benoemd tot Hoofd Medische Zaken. Goedhart (39) is tot 1 juli werkzaam bij Ajax. Goedhart wordt verantwoordelijk voor alle medische zaken binnen de club, zowel bij de senioren als junioren.

    Als clubarts neemt Goedhart de plaats in van Leo Heere. Vitesse kijkt wel naar een mogelijkheid Heere, die de pensioengerechtigde leeftijd nadert, bij de club te blijven betrekken.

    Eerder haalde Vitesse al fysiotherapeut Jos Kortekaas terug van Ajax, als opvolger van Han van den Berg, die na 17 jaar een andere uitdaging zocht.

    Ook wordt Terry Peters aan de staf van het eerste elftal toegevoegd. Peters is afkomstig van NOC*NSF en verantwoordelijk voor de loop- en coördinatietrainingen. Hij werkte op parttime basis al voor de Vitesse/AGOVV Voetbalacademie. Nu komt hij in full time dienst bij de A-selectie.

    Edwin Goedhart is een grote naam in de sportgeneeskunde. Zijn eerste ervaringen deed hij op bij HFC Haarlem, werkte vervolgens zes jaar als Hoofd Medische Staf voor Ajax, werd in 2008 benoemd bij AZ, maar keerde na een jaar Alkmaar weer terug naar Amsterdam.

    Als huisarts is Casper Alferink aan Vitesse verbonden.

    Technisch directeur Ted van Leeuwen is verguld met de komst van Goedhart. “Edwin heeft een grote reputatie met zeer ruime internationale ervaring. Omdat Leo Heere binnen afzienbare tijd met pensioen gaat, zochten we iemand die een nieuwe medische strategie bij zowel de senioren als de academie kan implementeren. We zijn als club op allerlei fronten in de groei, Edwin heeft een soortgelijk proces bij AZ meegemaakt. Hij kent het traject en het niveau waarnaar wij toe willen groeien.”

  26. #5561
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zou voor Vitesse een goede aanwinst zijn Aisatti, Maar ik hoop dat ze de prioriteiten leggen bij Kalas ,wat een toptalent is dat zeg :O hij speelt als een routinier en dat nu al op zijn 18de , heeft daarbij nauwelijks overtredingen nodig, vormde een ijzersterk duo met Kashia.

  27. #5562
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Kalas zal wel blijven. Vitesse, Kalas en Chelsea waren er al uit. Alleen nieuwe trainer van Chelsea kon nog roet in het eten gooien, maar die komt ernier.

  28. #5563
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik ben eigenlijk helemaal niet zo kapot van Aissati, op basis van het seizoen dat ie al in geel-zwart speelde. Maar goed, het hele team draaide toen niet en de laatste maanden deed ie 't wel aardig bij Ajax. Dus ik ben benieuwd... al heeft ie nog niet getekend natuurlijk.

  29. #5564
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Bekijk bericht
    Toch jammer dat Ted zich inhield bij zijn teksten over Goedhart.
    Straks staat Tedje buiten, en Goedhart binnen bij Vitesse.
    Het is voor Vitesse te hopen dat die beter functioneert dan bij Ajax, hij er is er niet voor niks uitgebonjourd.

  30. #5565
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Was hij het niet die een heel schema of verslag gemaakt had waar de Boer 0,0 iets meegedaan waarna de medische staf de technische staf de schuld gaf van de vele blessures? Speelde vd winter toch?

  31. #5566
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Was hij het niet die een heel schema of verslag gemaakt had waar de Boer 0,0 iets meegedaan waarna de medische staf de technische staf de schuld gaf van de vele blessures? Speelde vd winter toch?
    Ik ken dit verhaal niet.

  32. #5567
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dat werd toen gezegd toen bekend werd dat kortekaas terug naar vitesse ging. Dat rommelde tussen technische en medische staf. Dat dat ook de reden was dat Kortekaas terug kwam. Ik heb me er toen niet verder in verdiept omdat het verder toch niet belangrijk was voor Vitesse. Geen idee ook of het waar is en wie met dat verhaal toen kwam.

    Hij is overigens zelf opgestapt omdat hij tot kamp v Gaal hoorde.

    Ahja we zien het wel.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 15 juni 2012 om 16:51

  33. #5568
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Rutten dus (wss) trainer, Valckx TD

  34. #5569
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Waar Valckx is, is het bier en Lemic ook binnen handbereik.

  35. #5570
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Waar Valckx is, is het bier en Lemic ook binnen handbereik.
    Dat wekt dan weer geen verbazing gezien die semi criminele voorzitter en zijn vazallen!

  36. #5571
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Er schijnt wel een biertje op tafel hebben gestaan..

  37. #5572
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah ja Lemic, de tijd dat PSV nog wel eens kampioen wist te worden.

  38. #5573
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat wekt dan weer geen verbazing gezien die semi criminele voorzitter en zijn vazallen!
    Je kan er zeker op zijn dat binnen enkele dagen/weken de naam Lemic op zal duiken in Arnhem. Zit Arnesen nog in Hamburg, die komt binnenkort ook een biertje doen.

  39. #5574
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wees gerust Tempel, Lemic was al vaker in het Gelredome afgelopen seizoen. Ook niet gek gezien de connectie tussen Jordania en Abramovich.

  40. #5575
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

  41. #5576
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wees gerust Tempel, Lemic was al vaker in het Gelredome afgelopen seizoen. Ook niet gek gezien de connectie tussen Jordania en Abramovich.
    Die hebben een Valckx dan precies weer op die positie waar ze hem het liefst zien. Die was zo blij dat hij bij PSV op non-actief werd gezet zodat hij uit die schimmige wereld was. Geen idee wat zijn toegevoegde waarde was in China en Polen maar nu duikt hij opnieuw die wereld in.

  42. #5577
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Iniedergeval heeft Reis voor 4 jaar getekend.

  43. #5578
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En ook Kalas blijft nog een jaar:


    Vitesse start zondag 1 juli, 12.00 uur nieuwe seizoen!

    Vitesse begint zondag 1 juli aan het nieuwe seizoen. De eerste training op Papendal begint om 12.00 uur. Een week later spelen de Arnhemmers de eerste oefenwedstrijd in Gendt tegen vv de Bataven.

    Kalas wel; Wilfried, Havenaar en Annan (nog) niet

    Aanwezig op de eerste training is Tomas Kalas. De Tsjech meldt zich zondag weer op Papendal. Kalas werd vorig jaar gehuurd van Chelsea en dat zal komend seizoen ook weer zo zijn.
    Wilfried Bony en Mike Havenaar ontbreken nog op de eerste training. De aanvallers melden zich een week later in Arnhem. Na het behalen van Europees voetbal hadden Bony en Havenaar nog ruim een week interlandverplichtingen met respectievelijk Ivoorkust en Japan. Beide spelers melden zich op zaterdag 9 juli. Met Anthony Annan is Vitesse nog in onderhandeling. Lukt het om hem langer aan Vitesse te binden, dan zal ook hij een week later beginnen.

    Om 12.00 uur wordt gestart op het veld bij het Happy Home. Het terrein van Papendal is vanaf 11.00 uur geopend voor Vitesse-supporters. Het Happy Home is dan ook direct geopend. De Vitesse Fanzone is ook aanwezig met een flightcase met merchandising.

    Kom naar de eerste training en start net als Vitesse aanstaande zondag het seizoen 2012|2013.

    Voorbereidingsschema seizoen 2012|2013

    De Bataven vs Vitesse
    Datum: zaterdag 7 juli
    Tijd: 16.00 uur
    Locatie: Sportpark Walburgen, Nijmeegsestraat 65b, 6691 CM in Gendt
    Kaartverkoop: Leden van De Bataven hebben op vertoon van hun leden pas gratis toegang, evenals donateurs en sponsoren van De Bataven.
    Losse kaart: €7,50

    De Valk vs Vitesse
    Datum: dinsdag 10 juli
    Tijd: 19.30 uur
    Locatie: Sportpark Het Valkennest, Bosstraat 85, 5555 JA in Valkenswaard
    Kaartverkoop:
    Volwassenen: €8,00
    Kinderen tot en met 12 jaar: €5,00

    Wilhelmina ’08 vs Vitesse
    Datum: donderdag 12 juli
    Tijd: 19.30 uur
    Locatie: Sportpark Drakesteyn, Drakesteyn 8, 6006 AG in Weert
    Kaartverkoop:
    Volwassenen: €8,00
    Kinderen tot en met 12 jaar: €5,00

    FC Den Bosch vs Vitesse
    Datum: zaterdag 14 juli
    Tijd: 16.00 uur
    Locatie: Stadion De Vliert, Victorialaan 21, 5213 JC in ’s Hertogenbosch
    Kaartverkoop: Kaartverkoop volgt zodra deze bekend is.

  44. #5579
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Iniedergeval heeft Reis voor 4 jaar getekend.
    Dan weet je ieder geval zeker dat Fred Rutten jullie coach wordt.

  45. #5580
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Dan weet je ieder geval zeker dat Fred Rutten jullie coach wordt.
    Aangezien ze gisteren op het terras bij vd Valk zaten waar iedereen kan komen was dat voor mij toch al wel vrij duidelijk
    Dat een dag later Reis voor 4 jaar tekent is idd wel een beetje een bevestiging.
    Ook dat er ineens een hoop nieuws is, is op zn minst opvallend.

    We zouden overigens ook een nieuwe kledingsponsor hebben: Nike.

Pagina 124 van 258 EersteEerste ... 2474114122123124125126134174224 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 44 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 44 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •