Pagina 126 van 258 EersteEerste ... 2676116124125126127128136176226 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.626 t/m 5.670 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #5626
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    We gaan het beleven, denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten, en dat er een pak Georgische € naar Amsterdam worden overgemaakt.
    Ik heb geen idee wat Ajax wilt hebben, wel weet ik dat Vitesse nog nooit een (te) hoog bedrag betaald heeft voor een speler (en zeker niet voor eens speler met weinig restwaarden)

    Ik hoop dat het rond komt, lijkt me voor alle parijen ook het beste.

  2. #5627
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Theo is kwaliteit, dat mag wat kosten. Het argument dat Theo eventueel lastig zou worden wanneer die op bank zou belanden lijkt me er een waar Ajax schijt aan heeft, en terecht. Drogargument, totaal geen invloed op de prijs.

  3. #5628
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zijn gewoon de woorden van jullie trainer... We hebben zijn ervaring nodig, hij is belangrijk voor de kleedkamer en er is veel concurrentie op het middenveld. Verder volg ik Ajax weinig, dus in deze praat ik jullie trainer na.. (en Janssen die aangeeft te willen spelen en niet te weten of dat er bij Ajax inzit.)

    Ajax bepaald de prijs, Jordania bepaald of hij dat betaald. Wilt hij dat niet betalen en beland Janssen op de bank, zijn de problemen voor Ajax.
    Welke problemen? De luxe van een goede wisselspeler?

    Wat Johan al zegt, je teksten zijn meer hoop dan feiten. Overigens heeft Ajax Janssen zijn ervaring en attitude ook nodig. Voorlopig is hij gewoon basisspeler. Of dat zal veranderen, geen idee, maar hij zal genoeg wedstrijden gaan spelen.

  4. #5629
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Theo is kwaliteit, dat mag wat kosten. Het argument dat Theo eventueel lastig zou worden wanneer die op bank zou belanden lijkt me er een waar Ajax schijt aan heeft, en terecht. Drogargument, totaal geen invloed op de prijs.
    Voor een basisspeler betaal je meer dan een bankzitter... Theo is idd kwaliteit voor ons, maar ook al wat ouder en geen restwaarden. Ik weet niet hoever Jordania wilt gaan om hem binnen te halen, gezien de eerdere uitgavens zal er geen heel hoog bedrag betaald worden. Ajax had 3,5 betaald? Theo is inmiddels een jaar ouder, niet meer in de vorm van die tijd, en lijkt bankzitter te gaan worden. 1,5 miljoen lijkt me het max.


    Tomas Kalás van Vitesse in A-selectie Tsjechië

    ARNHEM - Verdediger Tomas Kalás van Vitesse is opgeroepen voor de voorlopige A-selectie van Tsjechië, dat 15 augustus een oefenduel speelt in Lvov in Oekraïne. De definitieve selectie van Tsjechië wordt later bekendgemaakt.

    Kalás was tot nu toe jeugdinternational van Tsjechië. De 19-jarige verdediger wordt door Vitesse dit seizoen opnieuw gehuurd van Chelsea. Hij mist donderdag de Europa League-wedstrijd van Vitesse in Moskou tegen FC Anzji wegens een schorsing.

    Guram Kashia, aanvoerder van Vitesse, is uitgenodigd voor een oefeninterland van Georgië, eveneens 15 augustus, in en tegen Luxemburg.

    De oefenwedstrijden komen drie dagen na de competitiestart van Vitesse, 12 augustus in Arnhem tegen ADO Den Haag
    Erg leuk voor Tomas, terecht ook!

  5. #5630
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ja, Ajax zal vast een bepalende speler voor 1,5 miljoen vlak voor de seizoensstart verkopen. Zie je het voor je? Wat dacht je van iets van minimaal 4 miljoen? Vitesse heeft poen zat, laat ze maar flink dokken als ze Theo echt zouden willen halen.

  6. #5631
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Voor 1.5 meloen doet Ajax hem nooit van de hand, Jordania zal meer moeten schuiven voor een basisspeler van Ajax, met nog een contract van een jaar + optie voor een 3e jaar.

  7. #5632
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Welke problemen? De luxe van een goede wisselspeler?

    Wat Johan al zegt, je teksten zijn meer hoop dan feiten. Overigens heeft Ajax Janssen zijn ervaring en attitude ook nodig. Voorlopig is hij gewoon basisspeler. Of dat zal veranderen, geen idee, maar hij zal genoeg wedstrijden gaan spelen.
    Ik maakt dat op uit de woorden van zowel de Boer als Janssen. De Boer geeft aan dat er veel concurrentie is en Janssen geeft aan dat hij niet van plan is braaf op de bank te gaan zitten en hij niet weet of hij veel gaat spelen. Rest geef ik ook aan dat Ajax idd bepaald wat ze willen hebben, maar als ze te veel vragen Jordania daar wss niet in meegaat. Maar dat, als Theo gee basisplaats krijg, je best wat problemen kan verwachten. Dit is geen hoop, dit is wat ik denk na de woorden van Theo en zijn karakter.

    Ik hoop dat Theo komt, maar niet tegen elke prijs. Als Ajax te veel vraagt is het jammer.

  8. #5633
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hehe 4 miljoen zal 't ook nooit worden.

  9. #5634
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ja, Ajax zal vast een bepalende speler voor 1,5 miljoen vlak voor de seizoensstart verkopen. Zie je het voor je? Wat dacht je van iets van minimaal 4 miljoen? Vitesse heeft poen zat, laat ze maar flink dokken als ze Theo echt zouden willen halen.

    Meer dan jullie er voor betaald hebben? Dan houdt je hem maar in Amsterdam... Komen we hem volgend jaar wel ophalen (gratis of voor een klein bedrag)

  10. #5635
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik maakt dat op uit de woorden van zowel de Boer als Janssen. De Boer geeft aan dat er veel concurrentie is en Janssen geeft aan dat hij niet van plan is braaf op de bank te gaan zitten en hij niet weet of hij veel gaat spelen. Rest geef ik ook aan dat Ajax idd bepaald wat ze willen hebben, maar als ze te veel vragen Jordania daar wss niet in meegaat. Maar dat, als Theo gee basisplaats krijg, je best wat problemen kan verwachten. Dit is geen hoop, dit is wat ik denk na de woorden van Theo en zijn karakter.

    Ik hoop dat Theo komt, maar niet tegen elke prijs. Als Ajax te veel vraagt is het jammer.
    Janssen zei dat hij niet vrolijk doet als ie wissel staat. Dat is wat anders. Maar hij zal genoeg gaan spelen. Schone, Janssen, Eriksen, de Jong en Serero zijn allemaal nodig op de 2 posities van aanvallende middenvelder. Mocht ie komend half jaar nou echt nauwelijks spelen, dan kan je altijd in de winter over een verkoop van Theo nadenken. Voorlopig is hij al ruim een jaar basisspeler onder de Boer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hehe 4 miljoen zal 't ook nooit worden.
    Lijkt me ook niet, daarom zie ik hem ook niet vertrekken.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Meer dan jullie er voor betaald hebben? Dan houdt je hem maar in Amsterdam... Komen we hem volgend jaar wel ophalen (gratis of voor een klein bedrag)
    Zou ideaal zijn, iedereen blij. Alhoewel Ajax een optie voor nog een jaar bezit, als ze die lichten ligt Theo nog een jaar vast.

  11. #5636
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Meer dan jullie er voor betaald hebben? Dan houdt je hem maar in Amsterdam... Komen we hem volgend jaar wel ophalen (gratis of voor een klein bedrag)
    Gratis is Janssen pas in 2014.

  12. #5637
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Afhankelijk van wat Ajax doet natuurlijk.

  13. #5638
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Afhankelijk van wat Ajax doet natuurlijk.
    Dat sowieso, maar dat doet niks aan de conclusie af.

  14. #5639
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Janssen zei dat hij niet vrolijk doet als ie wissel staat. Dat is wat anders. Maar hij zal genoeg gaan spelen. Schone, Janssen, Eriksen, de Jong en Serero zijn allemaal nodig op de 2 posities van aanvallende middenvelder. Mocht ie komend half jaar nou echt nauwelijks spelen, dan kan je altijd in de winter over een verkoop van Theo nadenken. Voorlopig is hij al ruim een jaar basisspeler onder de Boer.



    Lijkt me ook niet, daarom zie ik hem ook niet vertrekken.

    - - - Updated - - -



    Zou ideaal zijn, iedereen blij. Alhoewel Ajax een optie voor nog een jaar bezit, als ze die lichten ligt Theo nog een jaar vast.
    Iedereen blij? Theo niet als hij op de bank komt.. En dan is alleen Vitesse achteraf blij omdat we Theo goedkoop opkunnen pikken in Amsterdam, alleen iets later.

  15. #5640
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Moet die eerst op de bank belanden, en zover is het nog niet.

  16. #5641
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Iedereen blij? Theo niet als hij op de bank komt.. En dan is alleen Vitesse achteraf blij omdat we Theo goedkoop opkunnen pikken in Amsterdam, alleen iets later.
    Ja, alleen is Theo dan een jaar ouder. Je merkt wel dat ie niet zo goed meer is als 3 jaar terug. Als Theo echt weg zou willen, dan diende hij wel een transferverzoek in. Denk dat hij sportman genoeg is om te strijden. Denk ook dat hij zich niet minder dan de rest vind.

    Met Ajax kan hij nog een jaar om de titel en beker spelen en meedoen in de CL. Dat zal ook vast meewegen.

  17. #5642
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Moet die eerst op de bank belanden, en zover is het nog niet.
    We gaan het zien... Ben benieuwd wat de Boer gaat doen met de middenvelders.

  18. #5643
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Dat sowieso, maar dat doet niks aan de conclusie af.
    Jawel, want hij kan prima al gratis in 2013 zijn. Indien Ajax de optie niet licht. Neem aan dat Janssen wel erg leuk verdient in Amsterdam en als hij niet aan de verwachtingen voldoet, kan ik me goed voorstellen dat ze van zijn salaris af willen. Zeker aangezien ze nu zo op de centjes letten bij Ajax en dat beleid ook willen uitdragen.

  19. #5644
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    We gaan het zien... Ben benieuwd wat de Boer gaat doen met de middenvelders.
    Inzetten. Seizoen heeft zo'n 50 duels.

  20. #5645
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ja, alleen is Theo dan een jaar ouder. Je merkt wel dat ie niet zo goed meer is als 3 jaar terug. Als Theo echt weg zou willen, dan diende hij wel een transferverzoek in. Denk dat hij sportman genoeg is om te strijden. Denk ook dat hij zich niet minder dan de rest vind.

    Met Ajax kan hij nog een jaar om de titel en beker spelen en meedoen in de CL. Dat zal ook vast meewegen.
    Theo was anderhalf jaar terug op z'n best. Drie jaar terug presteerde hij volgens mij niet direct beter dan het afgelopen halfjaar.

  21. #5646
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ja, alleen is Theo dan een jaar ouder. Je merkt wel dat ie niet zo goed meer is als 3 jaar terug. Als Theo echt weg zou willen, dan diende hij wel een transferverzoek in. Denk dat hij sportman genoeg is om te strijden. Denk ook dat hij zich niet minder dan de rest vind.

    Met Ajax kan hij nog een jaar om de titel en beker spelen en meedoen in de CL. Dat zal ook vast meewegen.
    In de media geeft ie aan open te staan voor Vitesse, ook de Boer geeft aan de wens van Janssen te kennen en veel met hem erover te praten.
    Ik geloof best dat Theo sportman genoeg is om 100% voor Ajax te gaan maar dat hij toch ook graag naar Arnhem gaat is duidelijk.

  22. #5647
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    In de media geeft ie aan open te staan voor Vitesse, ook de Boer geeft aan de wens van Janssen te kennen en veel met hem erover te praten.
    Ik geloof best dat Theo sportman genoeg is om 100% voor Ajax te gaan maar dat hij toch ook graag naar Arnhem gaat is duidelijk.
    Hij zal zeker nog naar Vitesse gaan, maar ik gok na volgend jaar zomer. Daarbij beslist de Boer uiteindelijk wat er echt zal gebeuren. Voorlopig is Janssen nog een belangrijke, bepalende speler. Jammer dat hij niet volledig voor de sport leeft, had ie veel meer kunnen bereiken.

  23. #5648
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Jawel, want hij kan prima al gratis in 2013 zijn. Indien Ajax de optie niet licht. Neem aan dat Janssen wel erg leuk verdient in Amsterdam en als hij niet aan de verwachtingen voldoet, kan ik me goed voorstellen dat ze van zijn salaris af willen. Zeker aangezien ze nu zo op de centjes letten bij Ajax en dat beleid ook willen uitdragen.
    Je kunt lullen tot je een ons weegt, de enige zekerheid die je op dit moment hebt is dat hij in 2014 gratis is. Jouw logica is op als als gebaseerd.

  24. #5649
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Je kunt lullen tot je een ons weegt, de enige zekerheid die je op dit moment hebt is dat hij in 2014 gratis is. Jouw logica is op als als gebaseerd.
    Maar meer dan een paar ton kan je volgend jaar niet meer vragen, vandaar mijn opmerking gratis/klein bedrag.

  25. #5650
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Je kunt lullen tot je een ons weegt, de enige zekerheid die je op dit moment hebt is dat hij in 2014 gratis is. Jouw logica is op als als gebaseerd.
    Ik verkondig nergens dat het een zekerheid is, evenmin is het een zekerheid dat ie pas in 2014 transfervrij is. Ik zeg niet dat jij dat zegt, maar ik wil dat enkel even aangeven. Bij deze. We zullen het wel zien wat er gaat gebeuren de komende weken. Zou het heel leuk vinden als Theo terugkomt, maar als er een andere creatieveling wordt gehaald, vind ik dat ook prima. Zolang er maar een creatieve middenvelder bij komt die het niveau van een Hofs en Cziommer ontstijgt.

  26. #5651
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Maar meer dan een paar ton kan je volgend jaar niet meer vragen, vandaar mijn opmerking gratis/klein bedrag.
    Als Theo zijn optie wordt gelicht ligt hij weer een vol jaar vast. Als Vitesse hem dan weer wil en Ajax laat hem niet makkelijk gaan, waarom zou er dan niet weer een miljoenenbedrag gevraagd kunnen worden?

    Nogmaals, je praat vanuit wat je allemaal hoopt, niet wat realistisch lijkt.

  27. #5652
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Maar meer dan een paar ton kan je volgend jaar niet meer vragen, vandaar mijn opmerking gratis/klein bedrag.
    Zegt wie? Nergens op gebaseerd.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik verkondig nergens dat het een zekerheid is, evenmin is het een zekerheid dat ie pas in 2014 transfervrij is. Ik zeg niet dat jij dat zegt, maar ik wil dat enkel even aangeven. Bij deze. We zullen het wel zien wat er gaat gebeuren de komende weken. Zou het heel leuk vinden als Theo terugkomt, maar als er een andere creatieveling wordt gehaald, vind ik dat ook prima. Zolang er maar een creatieve middenvelder bij komt die het niveau van een Hofs en Cziommer ontstijgt.
    Ik verkondig dat het een zekerheid is op dit moment dat Janssen in 2014 gratis is. Dat je daar nog tegenin harkt zal wel komen door onze gezamenlijke geschiedenis, dus ik vind het nu best.

  28. #5653
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Als Theo zijn optie wordt gelicht ligt hij weer een vol jaar vast. Als Vitesse hem dan weer wil en Ajax laat hem niet makkelijk gaan, waarom zou er dan niet weer een miljoenenbedrag gevraagd kunnen worden?

    Nogmaals, je praat vanuit wat je allemaal hoopt, niet wat realistisch lijkt.
    Een speler van die leeftijd en nog maar een 1 jarig contract is geen miljoenen waard. Ajax mag het best vragen maar dan vangen ze een jaar later niets meer... Janssen word alleen maar minder waard.

    Maar goed, het zou leuk zijn als hij terug komt maar niet tegen elke prijs.

  29. #5654
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Vitesse wil hem, Ajax hoeft hem niet kwijt, ik zeg Ajax zit in een zetel.

  30. #5655
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hihi.
    Van den Brom gaat Annan naar Anderlecht halen

  31. #5656
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Je bent wel weer erg voorbarig, ook dat is nog niet meer dan slechts interesse. Ben benieuwd of Anderlecht wel 't geld ervoor over heeft.

  32. #5657
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Als ze het hebben zullen ze het waarschijnlijk er ook wel voor over hebben. Als jullie hem kunnen kopen zal het niet een spectaculair hoog bedrag zijn lijkt me.

  33. #5658
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ze hebben het sowieso nadat ze die nep-Suarez voor veel geld verkocht hebben.

  34. #5659
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zou rond de 2 miljoen zijn, maar dat wilde Vitesse in eerste instantie niet betalen. Ook omdat Annan zelf flink wat meer dan een miljoen schijnt te verdienen. Wil nog niet zeggen dat Anderlecht dat wil betalen indien ze het geld hebben natuurlijk. Vraag me ook af wat zijn rol bij Anderlecht wordt. Of gaat Biglia eindelijk vertrekken daar? Die jongen kan in elk geval een stap hogerop, maar blijft de laatste jaren maar hangen daar. Enig voordeel voor Annan is wel dat ie bij Anderlecht CL kan spelen.

  35. #5660
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zou rond de 2 miljoen zijn, maar dat wilde Vitesse in eerste instantie niet betalen. Ook omdat Annan zelf flink wat meer dan een miljoen schijnt te verdienen. Wil nog niet zeggen dat Anderlecht dat wil betalen indien ze het geld hebben natuurlijk. Vraag me ook af wat zijn rol bij Anderlecht wordt. Of gaat Biglia eindelijk vertrekken daar? Die jongen kan in elk geval een stap hogerop, maar blijft de laatste jaren maar hangen daar. Enig voordeel voor Annan is wel dat ie bij Anderlecht CL kan spelen.
    Ja, idd dat is het enige voordeel van Anderlecht tov Vitesse....

  36. #5661
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ja, idd dat is het enige voordeel van Anderlecht tov Vitesse....
    Maak eens een opsomming van nog meer voordelen, buiten het feit dat het wellicht een leuke club is.

  37. #5662
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Maak eens een opsomming van nog meer voordelen, buiten het feit dat het wellicht een leuke club is.
    Meespelen om het kampioenschap is ook wel leuk. Minder belasting betalen, ook fijn. Je bent slimmer dan 80% van de mensen op de club, zeker prettig.

  38. #5663
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Maak eens een opsomming van nog meer voordelen, buiten het feit dat het wellicht een leuke club is.
    Het is een absolute topclub die Europees ook nog wel eens wil overwinteren. Wat wil je nog meer? Laat ik het anders stellen, noem eens pluspunten van Vitesse tov Anderlecht. En dan niet van die vage onzin als "hij is hier verzekerd van een basisplek" of "hier is alles vertrouwd".

  39. #5664
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Het is een absolute topclub die Europees ook nog wel eens wil overwinteren. Wat wil je nog meer? Laat ik het anders stellen, noem eens pluspunten van Vitesse tov Anderlecht. En dan niet van die vage onzin als "hij is hier verzekerd van een basisplek" of "hier is alles vertrouwd".
    Een absolute topclub in België ja, die lager aangeschreven staat dan de Nederlandse competitie. Niet voor niets zijn ze de laatste twee jaar door een Nederlandse club uitgeschakeld. En je kunt het vage onzin noemen, maar ik zou liever een seizoen lang in de basis spelen bij een subtopper in Nederland dan eventueel bank zitten bij een topclub in België. Maar goed, dat zou m'n persoonlijke keuze zijn.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Meespelen om het kampioenschap is ook wel leuk. Minder belasting betalen, ook fijn. Je bent slimmer dan 80% van de mensen op de club, zeker prettig.
    Kan ik mee inkomen.

  40. #5665
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Een absolute topclub in België ja, die lager aangeschreven staat dan de Nederlandse competitie. Niet voor niets zijn ze de laatste twee jaar door een Nederlandse club uitgeschakeld. En je kunt het vage onzin noemen, maar ik zou liever een seizoen lang in de basis spelen bij een subtopper in Nederland dan eventueel bank zitten bij een topclub in België. Maar goed, dat zou m'n persoonlijke keuze zijn.
    Ze werden uitgeschakeld door Nederlandse topclubs hè. Niet door clubs van het niveau Vitesse. En ik kan me ook voorstellen dat spelers ambitieus zijn en de zekerheid bij een Nederlandse subtopper inruilen voor een kans bij een (eigenlijk dé) Belgische topclub.

  41. #5666
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Een absolute topclub in België ja, die lager aangeschreven staat dan de Nederlandse competitie. Niet voor niets zijn ze de laatste twee jaar door een Nederlandse club uitgeschakeld. En je kunt het vage onzin noemen, maar ik zou liever een seizoen lang in de basis spelen bij een subtopper in Nederland dan eventueel bank zitten bij een topclub in België. Maar goed, dat zou m'n persoonlijke keuze zijn.

    - - - Updated - - -



    Kan ik mee inkomen.
    Waarom zou hij daar op de bank zitten? Buiten misschien salaris heeft Vitesse niks meer te bieden dan Anderlecht op dit moment. Over 3 jaar is het misschien anders, maar nu niet. Spelen om de titel, spelen in misschien de CL...ik zou dat ook boven Vitesse verkiezen die over een week weer uit Europa liggen.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ze werden uitgeschakeld door Nederlandse topclubs hè. Niet door clubs van het niveau Vitesse. En ik kan me ook voorstellen dat spelers ambitieus zijn en de zekerheid bij een Nederlandse subtopper inruilen voor een kans bij een (eigenlijk dé) Belgische topclub.
    Mhow, AZ is ook meer een subtopper...

  42. #5667
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Zo lang Biglia daar speelt, speelt Annan niet.

  43. #5668
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Mhow, AZ is ook meer een subtopper...
    Op dat moment zeker niet.

  44. #5669
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    +punt voor Vitesse is dat hij hier gespeeld heeft en het heel goed naar zn zin had. En datjongens waar hij mee optrok allemaal gebleven zij.
    Daarbij hebben wij de weg naar boven ook ingezet en spelen in een sterkere competitie.. Maar misschien wel het belangrijkste vd Bo.m ontkent interesse te hebben in Annan. Onzin zegt ie!

  45. #5670
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ik lees op de FP in de wandelgangen (dat zegt op zich wel al wat, maar toch) dat CSKA wellicht de pijlen op Bony gaat richten nu Suarez niet door de medische keuring lijkt te komen. En van Ginkel zou in de belangstelling staan van Leverkusen, maar die zouden slechts 3,5 miljoen willen bieden, dat lijkt me (veel) te weinig.

    Ik zou het wel willen zien overigens. Simpelweg om te zien wie ze dan gaan halen als vervangers.

Pagina 126 van 258 EersteEerste ... 2676116124125126127128136176226 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 47 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 47 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •