Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 586 t/m 630 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

  1. #586
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Net terug van de Arena/ Westplaza, wat was dat vandaag toch een ontzettend mooie wedstrijd.
    7-0 is de hoogste score sinds 27 jaar, en ik mocht er live bij zijn; ik zal het nooit vergeten.
    57.000 man achter HSV, de hele tijd aan het zingen, brullen en feesten.... WOW!!!

    Meer kan ik momenteel niet schrijven, ben nog te veel onder de indruk..

    (En ja, de laatste wedstrijd van VDV en Huub Stevens was het ook nog, echt een dubbele JOEHOE dat deze twee straks weg zijn!!)

  2. #587
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Net terug van de Arena/ Westplaza, wat was dat vandaag toch een ontzettend mooie wedstrijd.
    7-0 is de hoogste score sinds 27 jaar, en ik mocht er live bij zijn; ik zal het nooit vergeten.
    57.000 man achter HSV, de hele tijd aan het zingen, brullen en feesten.... WOW!!!

    Meer kan ik momenteel niet schrijven, ben nog te veel onder de indruk..

    (En ja, de laatste wedstrijd van VDV en Huub Stevens was het ook nog, echt een dubbele JOEHOE dat deze twee straks weg zijn!!)
    Feli met het behalen van de grootste zege in deze eeuw en de UEFA cup kwalificatie.
    Dankzij de 2 bepalende Dutchmen zonder wie HSV nu wel kampioen had kunnen zijn namelijk van de

    zwei



    Huub Stevens held in Hamburg

    Na Uwe Seeler de grootste speler /captain ooit in Hamburg

    sterretje ben jij ook tot in het graf verbonden met HSV?




  3. #588
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Wenn man keine Ahnung hat, einfach mal die Fresse halten! Zonder Huub Stevens zouden wij nu in de 2. Bundesliga zijn en Uwe Seeler en Kevin Keegan waren veel groter dan VDV, die zijn legenden. VDV is zal dat nooit zijn.
    Maar goed.

    Hier nog enkele foto's van gisteren (ik kon niet zo veel maken omdat ik de hele tijd aan het juichen was):

    Onze Nordkurve:


    Eindstand:


    Party op de Westplaza:
    Huub bedankt de supporters:


    In Hamburg sagt man Tschüß!!

  4. #589
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Jeej, eindelijk een nieuwe speler!!!

    http://www.fanartisch.de/news/dittsc...-dittsche-hsv/

    Echt geweldig gedaan van Dittsche!

  5. #590
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Leren ze je op school wel het woordje vergeven sterrie?
    Vergeet niet dat alle andere sterspelers net zo zijn als vdvaart
    want als ze naar een topclub kunnen gaan ze allemaal. Bovendien moet je clubliefde niet zoeken bij spelers

    Het was zaterdag idd een geweldige dag voor Hamburg
    Internationaal voetbal toch gehaald en een echte topwedstrijd van vdvaart. Een treffer en maar liefst 3 assist

    Ook mooi dat Stevens zo'n mooi afscheid heeft gehad, ondanks forse kritiek van ook mij heeft hij zo'n afscheid zeker verdiend
    Hij heeft HSV uit de put gehaald en naar de 4de plek geloost
    Wel met veel fouten, vind ik zelf want Trochowski zovaak buiten het team laten en inruilen voor een verdedigende speler laat zien dat Stevens een zeer voorzichtige man is die zowat elk risiko schuwt
    Hij probeert altijd op zeker te spelen maar het spel van HSV is het in de 2de helft niet ten goede gekomen
    Vaak was het niet om aan te zien en was het zelfs anti-voetbal
    Laatst gewijzigd door SuperRafael; 21 mei 2008 om 01:35

  6. #591
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperRafael Bekijk bericht
    Bovendien moet je clubliefde niet zoeken bij spelers.
    Van der Vaart loopt wel keihard te janken dat ie het zo geweldig vind in Hamburg. Vervolgens loopt ie vrolijk met andere shirts te zwaaien. Dat verdient inderdaad wat extra veren in zijn adamsche reet!

  7. #592
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Van der Vaart loopt wel keihard te janken dat ie het zo geweldig vind in Hamburg. Vervolgens loopt ie vrolijk met andere shirts te zwaaien. Dat verdient inderdaad wat extra veren in zijn adamsche reet!
    Dat was maar 1 keer dat poseren en hij had er naderhand ook spijt van en zei Sorry en dat poseren was niet gericht tegen de supporters maar tegen het HSV bestuur die hem niet wilde laten gaan. Hij heeft ook altijd gezegd ooit naar een topclub te willen, vanaf het begin af aan dus iedereen wist waar ie aan toe was in Hamburg

    Real spreekt zelfs van "slavenarbeid" doelend op de starre houding van United richting Ronaldo, die men ook niet wil laten gaan

  8. #593

    Aangemeld
    13 mei 2007
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperRafael Bekijk bericht
    Dat was maar 1 keer dat poseren en hij had er naderhand ook spijt van en zei Sorry en dat poseren was niet gericht tegen de supporters maar tegen het HSV bestuur die hem niet wilde laten gaan. Hij heeft ook altijd gezegd ooit naar een topclub te willen, vanaf het begin af aan dus iedereen wist waar ie aan toe was in Hamburg

    Real spreekt zelfs van "slavenarbeid" doelend op de starre houding van United richting Ronaldo, die men ook niet wil laten gaan
    "Slavenarbeid"???

    Je speelt bij de beste club ter wereld en dan gaat iemand anders spreken over slavenarbeid? Zegt wel weer genoeg over de arrogantie bij clubs als Real Madrid...

  9. #594
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperRafael Bekijk bericht
    Leren ze je op school wel het woordje vergeven sterrie?
    Vergeet niet dat alle andere sterspelers net zo zijn als vdvaart
    want als ze naar een topclub kunnen gaan ze allemaal. Bovendien moet je clubliefde niet zoeken bij spelers

    Het was zaterdag idd een geweldige dag voor Hamburg
    Internationaal voetbal toch gehaald en een echte topwedstrijd van vdvaart. Een treffer en maar liefst 3 assist

    Ook mooi dat Stevens zo'n mooi afscheid heeft gehad, ondanks forse kritiek van ook mij heeft hij zo'n afscheid zeker verdiend
    Hij heeft HSV uit de put gehaald en naar de 4de plek geloost
    Wel met veel fouten, vind ik zelf want Trochowski zovaak buiten het team laten en inruilen voor een verdedigende speler laat zien dat Stevens een zeer voorzichtige man is die zowat elk risiko schuwt
    Hij probeert altijd op zeker te spelen maar het spel van HSV is het in de 2de helft niet ten goede gekomen
    Vaak was het niet om aan te zien en was het zelfs anti-voetbal
    SuperRafael, leren ze je op school wel wat je bent als je een internet forum opent om contact te hebben met minderjarige meisjes? Nou..... ik zou daar wel een woord voor weten.... (*)

    Wat betreft het punt met "forse kritiek": je praat alles na wat op het officiele HSV forum wordt gezegd, ik lees daar ook mee (al post ik daar niet, dus no need om mij op te zoeken op de ledenlijst) en je haalt je meningen daar vandaan (meningen over Atouba en Troche btw)... maar helaas lees je kennelijk niet het VDV topic (subforum: Aktuelle Spieler) want anders zou je niet nog steeds in hem geloven. Ik wil daar ook niet verder over discussieren omdat ik zo moe ben om dingen continu te herhalen omdat jij ze niet wilt snappen.

    En nee, de wedstrijd tegen Karlsruhe was geen anti-voetbal, het was geweldig, het was mooi om te zien- maar het was geen anti-voetbal. Echte fans gaan wel naar de Arena....

    (*) En ja, ik doel op je forum. Ben wel bang dat je het weer niet snapt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperRafael Bekijk bericht
    Dat was maar 1 keer dat poseren en hij had er naderhand ook spijt van en zei Sorry en dat poseren was niet gericht tegen de supporters maar tegen het HSV bestuur die hem niet wilde laten gaan. Hij heeft ook altijd gezegd ooit naar een topclub te willen, vanaf het begin af aan dus iedereen wist waar ie aan toe was in Hamburg

    Real spreekt zelfs van "slavenarbeid" doelend op de starre houding van United richting Ronaldo, die men ook niet wil laten gaan
    ad3: Hoe naief ben je eigenlijk? Zeker heeft die spijt ervan gehad omdat het bestuur hem voor de rest van het seizoen op de bank wilde zetten... en dan was er sowieso zero interesse in hem geweest!! Daarom heeft hij zijn excuses aangeboden; en zeker ook omdat hij en zijn vrouwtje ineens personae non gratae in Hamburg zijn geweest en Madame toch heel graag een TV-job wilde hebben. Daarom heeft hij dat gedaan. Kennelijk ben je toch niet zo een insider...
    En voor de laatste keer: Wij hebben VDV toen gekocht en wilden hem niet altijd bij ons houden. Wij kopen jongere spelers, laten ze bij ons groeien en verkopen ze dan weer. Wij wisten dus altijd dat VDV zou gaan.
    ZUCHT.

  10. #595
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    "Rahmenterminkalender":

    07.07.08: eerste training na de zomerstop in Hamburg
    14.07.- 20.07.08: trainingkamp in Längenfeld (Oostenrijk) met oefenwedstrijden tegen Liberec en enkele Oostenrijkse clubs.

    Ik moet nog even kijken, maar ben wel van plan om naar Längenfeld te gaan met enkele vrienden om te raften, HSV te kijken enz.

    01.08- 03.08.08: Emirates Cup in Londen, 02.08. spelen wij tegen Real Madrid en 03.08. tegen Juventus Turin. Heb mijn kaartjes plus het ticketje voor de vlucht naar Londen al binnen en verheug me al erg!! (Nu nog even kijken of ik vakantie kan nemen).

  11. #596
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    volgens de Franse media zou HSV al contact hebben opgenomen met Lyon over een eventuele transfer van Kim Kallstrom. Zowel Lyon als de speler zouden wel open staan voor deze transfer, waarbij het naar verluidt om 10 miljoen euro gaat...
    Hiermee speelt HSV duidelijk in op een vertrek van Van der Vaart!

  12. #597
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    volgens de Franse media zou HSV al contact hebben opgenomen met Lyon over een eventuele transfer van Kim Kallstrom. Zowel Lyon als de speler zouden wel open staan voor deze transfer, waarbij het naar verluidt om 10 miljoen euro gaat...
    Hiermee speelt HSV duidelijk in op een vertrek van Van der Vaart!
    Daar heb ik nu niks meer van gehoord, Beiersdorfer zei twee dagen geleden dat ze absoluut met VDV planen (pfff) en dat er geen plannen zijn om een vervanger te halen. Hopelijk wil iemand hem hebben, volgens betrouwbare bronnen binnen het bestuur van HSV heeft nog steeds niemand interesse. *zoecht* Ik blijf hopen.

    Vandaag werden dus de competitieschema's bekend gemaakt en dit seizoen wordt dubbelmooi: De eerste wedstrijd is gelijk thuis in München, waar ik nog woon (verhuis in februari, dus gelukkig maar dat ze er in de Hinrunde al spelen) en de laatste wedstrijd (23 mei 09) is thuis in Frankfurt, waar ik vandaan kom. Hopelijk zullen mijn ouders dan op vakantie gaan en wij gaan het hele weekend met mijn Hamburgse vriendenkring bij ons in de tuin feesten.

  13. #598
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    In de 1.ronde van de DFB Pokal gaat het dus tegen FC Ingolstadt!!!

    Hier enkele fotos van het ESV Stadion van de FC:


    Wow, die Fankurve!!!:




    Hopelijk komen er ook veel HSV supporters, aangezien de wedstrijd tegen Bayern slechts een week later is en niet iedereen zin heeft om twee weken achter elkaar 900 km ten zuiden te reizen.

  14. #599
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Der HSV wird es gerne vernommen haben: Rafael van der Vaart ist am Freitag Spekulationen über einen bevorstehenden Wechsel zu Real Madrid entschieden entgegengetreten. Es gebe weder eine Einigung noch gar eine Kontaktaufnahme mit dem spanischen Meister. "Ich habe alles gecheckt, da ist nichts dran. Ich habe das Gefühl, dass ich noch ein Jahr beim HSV spielen werde", so der Niederländer.

    :dry: het is echte Goede Tijden, Slechte Tijden , Onderweg naar Morgen en al die andere soaps in 1 geworden zo zeg, My god !!!

    maar goed, als ie straks weer begint te scoren (als ie tenminste echt blijft), zijn de fans dit hele circus (deels) vergeten... maar het blijft bizar..

  15. #600
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Het is echt een soap opera- niet van de kant van de club maar van de VDFs. Ze hebben kennelijk de behoefte om over alles met de pers te praten en wat weet ik. Het is niet langer leuk en toen ik van het aanbod van Real heb gehoord dacht ik: "Didi, wees intelligent en verkoop hem!" Wij zullen voor hem nooit 20 miljoen van een ander club ontvangen en 2009 sowieso niet.

    Ik ben gister bij de training geweest en het was echt een grote van der Vaart- show. Bah. Er waren zo veel mensen, zelfs pesten en lief uitschelden lukte niet. Vandaag probeer ik het nog een keer.

  16. #601
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Al enig idee het basiselftal er voor volgend seizoen zal uitzien sterretje?

  17. #602
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Het is echt een soap opera- niet van de kant van de club maar van de VDFs. Ze hebben kennelijk de behoefte om over alles met de pers te praten en wat weet ik. Het is niet langer leuk en toen ik van het aanbod van Real heb gehoord dacht ik: "Didi, wees intelligent en verkoop hem!" Wij zullen voor hem nooit 20 miljoen van een ander club ontvangen en 2009 sowieso niet
    Ja, absoluut... maar zo komen we (nou ja, ik in ieder geval) toch heel even terug bij die achterlijke transferperiode-regeling. Ik vind gewoon dat men zou moeten streven naar (ongeveer hoor) een zelfde 1e speeldag-datum voor de diverse Europese competities, en dat je dan zeker 2 weken voor die datum de transferperiode sluit.

    niet omdat het nu specifiek om Rafael gaat, maar ook om C. Ronaldo, etc...etc..etc..

    zo kan je toch onmogelijk relaxed als trainer naar een seizoen toewerken???

    Ik zie het echt nog gebeuren dat ie 2 dagen voor de eerste Bundesliga-wedstrijd tegen HSV zegt: toedels, ik ben weg naar Spanje...

  18. #603
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Al enig idee het basiselftal er voor volgend seizoen zal uitzien sterretje?
    Mocht VDV niet vertrekken dan waarschijnlijk zoals het basiselftal van 07/08, met Pitroipa in de spits/ als vleugelspeler.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    Ja, absoluut... maar zo komen we (nou ja, ik in ieder geval) toch heel even terug bij die achterlijke transferperiode-regeling. Ik vind gewoon dat men zou moeten streven naar (ongeveer hoor) een zelfde 1e speeldag-datum voor de diverse Europese competities, en dat je dan zeker 2 weken voor die datum de transferperiode sluit.

    niet omdat het nu specifiek om Rafael gaat, maar ook om C. Ronaldo, etc...etc..etc..

    zo kan je toch onmogelijk relaxed als trainer naar een seizoen toewerken???

    Ik zie het echt nog gebeuren dat ie 2 dagen voor de eerste Bundesliga-wedstrijd tegen HSV zegt: toedels, ik ben weg naar Spanje...
    Zeker. Maar ik zie hem liever op 13 augustus vertrekken dan 31 augustus. Dan liever twee dagen voor de wedstrijd tegen die Bauern. Wij hebben zo een probleem gehad in 2006 toen Boulahrouz acteerde alsof hij geblesseerd was, dat was ook begin augustus als ik het goed heb. Ervaring heeft het bestuur dus genoeg.

  19. #604
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Juan Pablo Sorin, de 32-jarige Argentijn die bij HSV door blessures en "ander ongemak" op de bank en aan de zijlijn zat te verpieteren, gaat definitief weg uit Hamburg:

    Die Trennung von Juan Pablo Sorin war bereits beschlossene Sache, nun ist das Aus des Argentiniers beim HSV auch offiziell besiegelt. Die Hanseaten einigten sich mit dem ehemaligen Kapitän der "Gauchos" auf die Auflösung des bis zum 30. Juni 2009 befristeten Vertrages. Der 32-Jährige soll eine Abfindung erhalten haben, im Raum steht eine Summe von rund einer Million Euro.

  20. #605
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Sorin heeft nooit echt laten zien wat hij kan, helaas. Het is in ieder geval beter dat hij weg is, hij heeft HSV ook toen hij ziek was rond 2 milj. € p.a. gekost en dit geld kunnen wij goed voor nieuwe spelers gebruiken.

    --> De DFB-Pokalwedstrijd tussen HSV en Ingolstadt is op 9 augustus 2008, 15.30u. Dit werd vanochtend bekend gemaakt door de DFB.


    bron: www.11freunde.de
    5 Dinge über den HSV


    Martin Jol ist in Hamburg angekommen. Er will - wie Klinsmann - alle Spieler jeden Tag ein bisschen besser machen. Dabei hilft ihm - wie in München - der neue (allerdings buddhafreie) Trainingstrakt und sein siebenköpfiges Expertenteam.

    1. »IM MOMENT« WILL KEINER SO RICHTIG WEG


    »Hamburch, meine Perle, Du wunderschöne Stadt...«. Lotto King Karls Stadionhymne, die im Hamburger Volkspark vor jedem Heimspiel gespielt wird, scheint sich auch in den Köpfen der ausländischen Profis des HSV festgesetzt zu haben. Immer wieder betonen sie, wie wohl sie sich in der schönen Hansestadt fühlen. Viele der potentiellen Wechselkandidaten begründen ihren Verbleib an der Elbe dann auch indirekt mit der Lebensqualität der Stadt. Der frischgebackene Vater Ivica Olic sagt: »Ich habe keine Lust, schon wieder umzuziehen« und enfant terrible Timothée Atouba erklärt allen Wechselgerüchten zum Trotz: »Meine Priorität ist Hamburg. Meine Familie fühlt sich hier gut«.

    Sorgenkind Mohamed Zidan wird dem HSV voraussichtlich ebenfalls erhalten bleiben. Bislang hat das Interesse des saudischen Klubs Al Ittihad Jedda an dem ungestümen Ägypter noch nicht für ein konkretes Angebot gereicht. Deshalb fällt er ebenfalls in den Chor ein und sagt: »Hamburg ist eine sehr schöne und große Stadt«. Auch Mannschaftskapitän van der Vaart und seine überpräsente Sylvie lieben ihre Perle. Nicht zuletzt deshalb hat der 25jährige »im Moment so ein Gefühl«, dass er ein weiteres Jahr für die Rothosen auflaufen wird. Wenn, ja wenn, Real Madrid nicht doch noch offiziell bei Didi Beiersdorfer anfragen sollte. Aber der deutsch-spanische Boulevard-Zeitungs-Krieg um den »kleinen Engel« gehört ja inzwischen fest zum Hamburger Sommerloch und taugt nicht mehr so richtig zum Aufreger. Festzuhalten bleibt: es gibt bislang nur wenig personelle Veränderungen im Kader.

    Mit dem Ende der Saison trennte man sich von Mario Fillinger und Miso Brecko und der bis zum 30. Juni 2009 laufende Vertrag von Juan Pablo Sorin wurde vorzeitig aufgelöst, nachdem der 32jährige verletzungsanfällige Argentinier in zwei Jahren lediglich 24 Bundesliga-Partien für den HSV bestreiten konnte. Sorin kassiert eine Abfindung in Höhe von einer Million und kann sich ablösefrei nach einem neuen Verein umsehen. Dieser Deal nützt auch dem HSV, da er so ca. zwei Millionen Gehalt einspart. Einzige Neuverpflichtungen für die neue Saison sind bislang Dennis Aogo (21) und Jonathan Pitroipa (22) vom Zweitligisten SC Freiburg. In Freiburg waren Aogo und Pitroipa in der vergangenen Saison absolute Leistungsträger und beide sind heiß auf Liga 1. Weiter verstärkt wird der Profikader durch zwei Amateure, die langsam an die Mannschaft herangeführt werden sollen. Der 17jährige Nigerianer Macauley Chrisantus hat seit November einen Amateurvertrag beim HSV. Dieser wird mit Erreichen seines 18. Lebensjahres am 20. August in einen langfristigen Profikontrakt umgewandelt. Ebenfalls von den Amateuren in den Profikader gerückz ist der 18jährige Verteidiger Miroslav Stepanek.

    2. DER NEUE TRAINER UND SEIN BRUDER

    Es ist aber ganz sicher nicht die Stadt allein, welche die Spieler zum Bleiben bewegt. Dafür regnet es eindeutig zu viel. Unter anderem ist da ja auch nach langem hin und her ein neuer Trainer, der ein völlig neues Konzept verspricht. Martin Jol setzt auf temporeichen Offensivfußball und hat dafür gleich drei Spieler aus eben jener holländischen Nationalmannschaft zur Verfügung, die das Publikum bei der EM so begeistert hat. Der wenig veränderte Kader stellt für Jol kein Problem dar. Er will wie Klinsmann alle Spieler jeden Tag ein bisschen besser machen. Dabei hilft ihm der neue 500.000 Euro teure (buddhafreie) Trainingstrakt sowie ein siebenköpfiges Expertenteam. Mit von der Partie ist auch sein älterer Bruder Cornelius Jol. Der 55jährige studierte Germanistik und zieht nicht nur mit in Martin Jols Villa in Othmarschen, sondern steht ihm auch als persönlicher Assistent zur Seite und kümmert sich um Scouting und Spielanalysen.

    3. DIE VORBEREITUNG


    Als letzter Bundesligaverein startete der HSV am siebten Juli in die Vorbereitung. Am vergangenen Wochenende gab es das erste Testspiel gegen eine Amateurauswahl aus Pinneberg. Der HSV lief ohne die EM-Fahrer van der Vaart, Mathijsen, de Jong und Trochowski auf. Bei dem klaren 6:0 Sieg trafen sowohl Guererro als auch das nigerianische Stürmertalent Macauley Chrisantus je zweimal. Jeweils einen Treffer erzielten der viel gescholtene Zidan und Collin Benjamin, der mit Martin Jol nun schon seinen sechsten Trainer in Hamburg erlebt. Gestern brachen die Hamburger Profis dann ins Trainingslager im österreichischen Längenfeld auf. Dort soll individuell und in kleinen Gruppen präzise und hart an der Form für die kommende Saison gearbeitet werden. Am Samstag in einer Woche trifft der HSV dann zur Saisoneröffnung im Volksparkstadion auf Manchester City.

    4. DAS MUSS MAN NICHT WISSEN

    Team-Manager Jürgen Ahlert (48) begann seine Karriere beim HSV vor vierzehn Jahren als Busfahrer. Heute steht er gemeinsam mit Marinus Bester den Neuzugängen mit Rat und Tat zur Seite, wenn es darum geht, sich in Hamburg zurechtzufinden. Gerade half er Martin Jol dabei, das von seiner fünfjährigen Tochter vehement geforderte »weiße Haus« zu finden.

    5. 11FREUNDE ORAKELT


    Die Hamburger besiegen im ersten Spiel Klinsmanns Bayern 3:0 (2x Guerrero, 1x van der Vaart per Strafstoß nach Foul an Jarolim). Es folgt eine glänzende Hinrunde, bei der der HSV nur knapp an der Herbstmeisterschaft vorbeischlittert. Im Januar geht’s dann wieder mit den bekannten 1:1-, 0:1-Gurkenergebnissen los. Eine direkte Champions League-Qualifikation wäre ja auch langweilig. Ende der Saison kommt Sergej Barbarez mit frisch erworbener Trainerlizenz aus Bosnien zurück, zieht den Karren aus dem Dreck und lacht sich den Arsch ab.

  21. #606
    Brida's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 juni 2008
    Berichten
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Waar gaat Sorin heen? Ik las verhalen dat hij in Corinthians een nieuwe club had gevonden. Hij kan dan beter terugkeren in de Argentijnse competitie. Een verdediger met veel kwaliteit, maar ook blessuregevoelig en hij past niet in de Bundesliga.

    Over HSV dan maar weer. Die moeten komend seizoen wel weer kunnen meestrijden om een ticket voor CL voetbal. Voor de titel vind ik dat de ploeg op papier te weinig klasse heeft. Bayern en Werder Bremen zijn sterker.

  22. #607
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    er stond alleen in het Duits nog bij dat hij "meerdere buitenlandse aanbiedingen" heeft... dus dat zal wel binnenkort naar buiten komen.

    Misschien gaat ie inderdaad wel terug naar Argentinie, om daarbij weer/ nog in the picture voor het Argentijns elftal te komen. als zal dat op die leeftijd en na zoveel blessures moeilijk worden

  23. #608
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brida Bekijk bericht
    Waar gaat Sorin heen? Ik las verhalen dat hij in Corinthians een nieuwe club had gevonden. Hij kan dan beter terugkeren in de Argentijnse competitie. Een verdediger met veel kwaliteit, maar ook blessuregevoelig en hij past niet in de Bundesliga.

    Over HSV dan maar weer. Die moeten komend seizoen wel weer kunnen meestrijden om een ticket voor CL voetbal. Voor de titel vind ik dat de ploeg op papier te weinig klasse heeft. Bayern en Werder Bremen zijn sterker.
    Ja op papier misschien, in real life is het meestal anders. HSV wordt gewoon kampioen!!! Hup Hamburg Hup!!(h)

  24. #609
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Ja op papier misschien, in real life is het meestal anders. HSV wordt gewoon kampioen!!! Hup Hamburg Hup!!(h)
    Werder Bremen heeft in mijn ogen ook een sterkere ploeg dan HSV. Al moet het niet zo veel onderdoen. Maar vooral de aanval en verdediging is sterker van SVW.
    Aan Bayern zal niet veel te doen zijn denk ik... Op papier gewoon een van de sterkste teams van Europa.

  25. #610
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Che Joachim Bekijk bericht
    Werder Bremen heeft in mijn ogen ook een sterkere ploeg dan HSV. Al moet het niet zo veel onderdoen. Maar vooral de aanval en verdediging is sterker van SVW.
    Aan Bayern zal niet veel te doen zijn denk ik... Op papier gewoon een van de sterkste teams van Europa.
    Vooral Sanogo is echt een wereldspits.


    HSV 2008/2009:



  26. #611
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Real Madrid klopt Van der Vaart-loos Hamburger SV

    02/08/2008 17:02
    Rafael van der Vaart straalde zaterdagmiddag door afwezigheid in het duel tussen Real Madrid en Hamburger SV in het toernooi om de Emirates Cup in Londen. De aanvoerder van HSV, die op het punt staat over te stappen naar Real, kwam geen minuut in actie.

    'Hij is er momenteel mentaal niet voor honderd procent bij', verwees HSV-coach Martin Jol naar het aanhoudende transferspel tussen Real, HSV en Van der Vaart tegenover het ANP. 'Het duurt nu al drie weken. Daarom heb ik vandaag tegen hem gezegd: Je speelt niet.'

    Real Madrid won met 2-1 van HSV. Ruud van Nistelrooy opende de score door van dichtbij binnen te tikken op aangeven van Michel Salgado. Mohamed Zidan maakte gelijk met een pegel en de winnende kwam van Daniel Parejo, die Wesley Sneijder na 67 minuten kwam aflossen. Arjen Robben was vooral in de eerste op stoom en werd in de zeventigste minuut gewisseld
    Ik heb de indruk dat die transfer van von der Vart , binnen wel rond komt. En verliezen van de grootste club ter wereld is geen schande.

  27. #612
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik snap maar niet waarom het zo lang duurt voordat Zidan een plek in de vaste basis heeft bemachtigd. zijn laatste jaar bij Mainz was hij echt super, maar het huwelijk met HSV is tot nu toe niet echt geweldig, terwijl ik hem toch zeker de meest talenvolle aanvaller vind in de selectie.. Op de Africa Cup liet hij ook geweldige dingen zien, maar toen hij terug kwam was het gewoon weer een plek op de bank.

  28. #613
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ja, het was werkelijk een magistraal doelpunt van hem gistermiddag... :clap:

  29. #614
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    HSV heeft vanmiddag Juventus verslagen in Londen, de 2e wedstrijd van de Duitse club om de Emirates Cup.

    Het werd 3-0 voor de club van Martin Jol, door o.a. 2 fraaie doelpunten van spits Olic en 1 van Guerrero. Bij Juventus werd een doelpunt van Camoranesi onterecht afgekeurd...


  30. #615
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    'Hamburger SV vindt Kuyt te duur'

    Volgens The Daily Mail heeft de leiding van Liverpool Dirk Kuyt proberen te slijten aan Hamburger SV. De Duitsers vinden de vraagprijs van twintig miljoen euro echter veel te gortig.


    De Engelsen zoeken nog altijd naar mogelijkheden om de transfer van de dure Gareth Barry te kunnen afronden. Eerder was Xabi Alonso in beeld om de transfer te fnancieren, maar onder meer Juventus en Arsenal zagen van een transfer af.

    Martin Jol probeerde Kuyt drie jaar geleden, toen Jol nog trainer was van Tottenham Hotspur, ook al in zijn ploeg op te nemen. Ook toen mislukte een transfer.
    Te gortig voor deze kanjer ? Kuijt zou HSV zo naar de titel kunnen schieten !

  31. #616
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Vanmiddag naar de DFB Pokal wedstrijd tussen Ingolstadt en HSV geweest, ruim 2000 Hamburgers kwamen mee.

    Enkele foto's:
    De teams komen het veld op (veel vlaggen vooral ):


    Tijdens de wedstrijd:


    De spelers bedanken de fans na afloop:


    HSV heeft van Ingolstadt met 3-1 gewonnen. Wij begonnen niet echt goed maar waren erg overtuigend in de tweede helft, het was echt een feest.

  32. #617
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    HSV denkt aan Mido

    In de zoektocht naar versterkingen is HSV-trainer Martin Jol terechtgekomen bij Mido.
    De Egyptenaar staat op dit moment onder contract bij het Engelse Middlesbrough, waar hij vrij van pijntjes en blessures hoopt op een goed seizoen.

    Jol kent Mido nog van zijn periode bij Tottenham Hotspur, waar de twee altijd prettig hebben samengewerkt.

    HSV heeft na de verkoop van Rafael van der Vaart voldoende financiele middelen in handen en de komst van Mido zou financieel gezien dan ook geen probleem moeten zijn.

    De inmiddels 25-jarige spits speelde eerder onder meer ook voor Ajax en AS Roma.

    HSV zal echter snel moeten handelen omdat de Duitse competitie komende vrijdag al begint voor de Hamburgers, direct met een duel tegen Bayern Munchen.

  33. #618
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Super interview van Vincent Kompany:
    http://www.hamburg1video.de/video/iLyROoafYmhY.html

    Morgen vanaf 20.15 is de wedstrijd tussen Bayern München en HSV live te volgen op ARD.

  34. #619
    AFC Ajax Melvin's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2008
    Berichten
    27
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik ga zeker kijk, dan wel op Sport1.

  35. #620
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Te gortig voor deze kanjer ? Kuijt zou HSV zo naar de titel kunnen schieten !
    Kom op zeg, beetje erg overdreven. Voor 20 miljoen mogen ze van mij Henry hebben :happydance: Kuijt is een werker maar geen topspits. Zeker nuttig maar geen doelpuntenmachine.

  36. #621
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Rebelse Kompany naar Citizens

    De vete tussen Hamburger SV en Vincent Kompany naar aanleiding van zijn deelname aan de Olympische Spelen heeft uiteindelijk tot een breuk tussen speler en club geleid. De Duitsers maakten donderdag bekend dat de 22-jarige Belg per direct naar Manchester City vertrekt.

    Kompany kwam in 2006 over van Anderlecht naar de Duitse havenstad, en kwam in twee seizoenen tijd tot 29 optredens in de hoofdmacht van die Rothosen. De afgelopen weken verbleef hij in China, waar hij met de Belgische jeugdploeg deelnam aan het Olympische voetbaltoernooi.

    België plaatste zich knap voor de halve finales (die later werd verloren van Nigeria), al kon Kompany daar niet bij zijn. De verdediger werd door zijn club gesommeerd terug te keren naar Duitsland, waar een nieuw Bundesliga-seizoen op het punt van beginnen stond.

    Schoorvoetend keerde de centrale verdediger terug in Hamburg, maar niet zonder een sneer uit te delen naar de clubleiding. Kompany verweet coach Martin Jol en technisch directeur Dietmar Beiersdorfer dat ze hem ‘een kans op een gouden medaille’ zouden hebben ontnomen.

    Desondanks maakte Jol in het openingsduel van het seizoen bij Bayern München bijna een helft lang gebruik van de Belg. Dat de relatie echter bekoeld was geraakt blijkt nu uit het feit dat de club hem nog geen week later overdoet aan Manchester City. Hoeveel The Citizens hebben betaald voor Kompany, die nog een contract had tot 2010 bij HSV, is onbekend.

  37. #622
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Neeeeeeeeee, niet mijn Vincent.

  38. #623
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Kompany weg? Niet fijn voor HSV, hopelijk vangen ze een goed bedrag voor hem.

    Maar goed, heb HSV tegen Bayern in actie gezien, daar deden ze het zonder Kompany achterin beduidend minder dan met hem, met Kompany kwam Bayern namelijk nauwelijks meer voor de goal. Voor de rest hebben ze een superdeal met Dortmund gemaakt, Petric is een uitstekende voetballer en kan van der Vaart doen vergeten. Bovendien staat ie straks voorin met zijn landgenoot Olic, kan een dodelijke combinatie vormen.

    Volgens Bayersdorfer komt er nog een verrassing, ik neem aan dat het een verdediger gaat worden. Die heeft HSV absoluut nodig.

  39. #624
    Forza SV essevee's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 mei 2007
    Locatie
    Ruien-City(Kluisbergen)
    Leeftijd
    32
    Berichten
    4.030
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Respect Vince

  40. #625
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Waarschijnlijk komt Luciano Monzon von Boca Juniors, die deal is zo goed als rond.

  41. #626
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Vind het gewoon ontzettend balen dat die Olympische Spelen zoveel gekloot met zich meebrengt. Haal voetbal gewoon van het Olympisch programma, van dit geouwehoer wordt niemand beter.
    Dan is dit gezeik met Kompany nog maar een voorbeeld...

  42. #627
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door essevee Bekijk bericht
    Respect Vince
    Wenn man keine Ahnung hat einfach mal die Fresse halten, dat zou Vincent zeker als reactie op jouw post zeggen. Belgen... *zucht*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emmenaar Bekijk bericht
    Vind het gewoon ontzettend balen dat die Olympische Spelen zoveel gekloot met zich meebrengt. Haal voetbal gewoon van het Olympisch programma, van dit geouwehoer wordt niemand beter.
    Dan is dit gezeik met Kompany nog maar een voorbeeld...
    HSV en Kompany hebben sinds enkele maanden problemen met elkaar, de situatie omtrent de OS is zeker niet de reden waarom hij nu gaat. Ik vind het nogal verschrikkelijk en ben echt droevig, hij was altijd mijn favoriete speler en ik begrijp niet waarom hij naar zo een club als Man City gaat, dat is nu echt geen top club.

    Volgens kicker.de betaalt Man City 8.5 milj.€ voor hem.

  43. #628
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Man City is een club in opkomst, dus ik snap zijn move wel. Waarschijnlijk was voor hem de maat vol. Hij had vorig jaar al een paar akkefietjes met de club, en dit hele gebeuren met de OS was de druppel. En 8,5 miljoen is te weinig, veel te weinig voor een speler van het kaliber Kompany.

  44. #629
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Man City is een club in opkomst, dus ik snap zijn move wel. Waarschijnlijk was voor hem de maat vol. Hij had vorig jaar al een paar akkefietjes met de club, en dit hele gebeuren met de OS was de druppel. En 8,5 miljoen is te weinig, veel te weinig voor een speler van het kaliber Kompany.
    Ik vind 8.5 milj.€ (mocht het idd kloppen, Beiersdorfer zei alleen dat hij "zeer zeer tevreden" is) voor een speler die twee jaar amper heeft gespeeld en voor die wij twee jaar geleden 10 milj. € hebben betaalt (Kompany was de duurste transfer ooit) absoluut oke.
    En zijn talent heeft hij nooit echt laten zien.

    Jammer dat hij niet naar FC Groningen is vertrokken. (hehehe)

  45. #630
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Och, Babel heeft 3 jaar lang niet laten zien een groot talent te zijn, die vertrok voor 17 meloen naar Liverpool. En zo kan ik nog een paar namen noemen van spelers die voor achterlijk veel geld worden verkocht de laatste tijd. Zo bekeken vind ik die 8,5 voor Vincent te weinig.

Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •