Pagina 14 van 258 EersteEerste ... 412131415162464114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 586 t/m 630 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #586
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    ROY; ROY; ROY ROY MAKAAY!!!:w00t::worthy:

    Btw, hij liep vorige week nog in arnhem centrum. Direct een stuk of 20 supporters de hele weg winkel in winkel uit om hem heen. Hij vond het wel mooi en op het eind ging hij gewoon zijn eigen persconferrentie geven bij de sint eusebeus ofzo iets.

    1 van die vragen is, kom je nog naar vitesse?

    Hij zei, dat ligt wel in mijn toekomstplannen ja. Als mijn lichaam het toelaat, denk ik na feyenoord. Anders wil ik spitsentrainer worden bij vitesse. Kunnen ze die nekkers weer aftroeven want ik geloof dat die de gier daar spitsentrainert wordt. Ik denk dat ik toch een betere ben
    dat vind ik nou geen makaayaanse uitspraak. en ik zie hem gewoon bij Feyenoord zijn carriere beëindigen. al zou het natuurlijk wel fantastisch zijn mocht hij ooit nog in het geel/zwart een officiële wedstrijd spelen.

    en wat betreft de 3 punten tegen nek: vanaf de eerste seconde gingen wij het spel maken, speelden nek op een hoopje alleen toen de 1-0 erin lag ging alles achteruit. dan is het niet zo raar dat de tegenstander de kansen krijgt, vorig seizoen hadden we waarschijnlijk met twee goals in de slotminuten alsnog verloren maar met een talentvolle goalie en wat geluk (wat je kunt afdwingen) win je toch. en om dat laatste gaat het.

  2. #587
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    ik noem megreleshvili, verhaegh, swerts, sansoni, kaya, pryor, kolk en lorca. Allemaal prima spelers die het spel kunnen maken. Dat dit spelmakende gehalte niet in onze tactiek zit, maar dat we wel de punten halen, is heel mooi
    De wedstrijden waar ze het spel moesten maken, hebben ze geloof ik wel bewezen dat het er nog niet in zit geloof..

    Maar goed, talent hebben we zeker! Jammer genoeg wordt talent op het moment dat ze echt belangrijk worden bijna altijd weg gekocht...

  3. #588
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zojuist is op de officiële site van Vitesse bekend gemaakt dat Jan Streur op 1 november zal vertrekken bij de club.

    Vitesse.nl meldt:
    Manager Voetbal Jan Streuer verruilt Vitesse per 1 november aanstaande voor Shaktar Donetsk uit de Oekraine. Streuer was zeventien jaar verbonden aan de Arnhemse club. De eerste jaren was hij werkzaam in de scouting. Sinds 1997 was Streuer verantwoordelijk voor alle technische zaken.

    Ik denk dat dit een zeer slechte zaak is voor Vitesse aangezien Streur vaak degene was die de aan en verkopen bepaalde bij de club.

  4. #589
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    Zojuist is op de officiële site van Vitesse bekend gemaakt dat Jan Streur op 1 november zal vertrekken bij de club.

    Vitesse.nl meldt:
    Manager Voetbal Jan Streuer verruilt Vitesse per 1 november aanstaande voor Shaktar Donetsk uit de Oekraine. Streuer was zeventien jaar verbonden aan de Arnhemse club. De eerste jaren was hij werkzaam in de scouting. Sinds 1997 was Streuer verantwoordelijk voor alle technische zaken.

    Ik denk dat dit een zeer slechte zaak is voor Vitesse aangezien Streur vaak degene was die de aan en verkopen bepaalde bij de club.
    Ik stond ook ff raar te kijken toen ik dit las...

  5. #590
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik stond ook ff raar te kijken toen ik dit las...
    vraag van radio gelderland op deze situatie

    Is het mogelijk dat jullie iemand van binnenuit benoemen voor deze positie, zoals de mos, met zijn contacten?

    v/d kraan

    We sluiten niet uit dat het iemand van binnenuit wordt nee, maar dat hoeft niet...

    Lekker logisch die vent, maar ook begrijpelijk.

  6. #591
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    EXCLUSIEF: Aad de Mos kan zijn proefballonnetje weer neerhalen. Vitesse ziet er niets in om hem naast hoofdcoach ook manager voetbal te maken. Die positie is vacant omdat Jan Streuer per 1 november naar Shakhtar Donetsk vertrekt.

    'We achten het niet wenselijk die twee functies door één persoon te laten combineren', legt algemeen directeur Paul van der Kraan uit aan VI.nl. 'De trainer is een passant en de manager voetbal zou iemand voor de lange termijn moeten zijn.'

    De Mos vindt het juist wél een ideale situatie om de ingeslagen weg onder Streuer voort te zetten met een dubbelrol voor De Mos. 'Het is zonde om, nu Jan vertrekt, een andere koers te gaan varen. Die kans is namelijk aanwezig als je voor een buitenstaander kiest. Vandaar dat ik mijn ambities in deze richting uitspreek.'

    Van der Kraan gaf aan dat Vitesse extern op zoek gaat naar een opvolger voor Streuer, die eveneens hoofd scouting was. Uiterlijk 1 januari 2008 hopen de Arnhemmers een nieuwe manager voetbal te vinden, om vervolgens in samenspraak met de nieuwe man een hoofd scouting aan te stellen.

    Nou mag v/d kraan GVD wel met een hele goede komen, willen ze zo snel het netwerk van de Mos afslaan:ranting:

  7. #592
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Aad de Mos kan zijn netwerk nu toch ook aanwenden als Vitesse op zoek is naar versterkingen ? Ik vraag me af of er enkele van zijn nieuwe spelers in de selectie op voorhand van Aad de Mos gekomen zijn naar Arnhem dan. Ik vind het een goede zaak dat niet een persoon de twee genoemde functie's gaat bekleden. Dat zou wel eens problemen kunnen geven want dan heeft Aad opeens wel veel zeggenschap in Arnhem ! Ik ben ook benieuwd of men Aad wel langer wil behouden voor de club. Tot op heden zijn zijn prestatie's als trainer niet om over naar huis te schrijven dus misschien is het zelfs wel de bedoeling dat er een nieuwe trainer komt zodat Aad wel de functie van Streur over kan nemen ? We zullen het allemaal gaan zien.

  8. #593
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCW2005 Bekijk bericht
    Aad de Mos kan zijn netwerk nu toch ook aanwenden als Vitesse op zoek is naar versterkingen ? Ik vraag me af of er enkele van zijn nieuwe spelers in de selectie op voorhand van Aad de Mos gekomen zijn naar Arnhem dan. Ik vind het een goede zaak dat niet een persoon de twee genoemde functie's gaat bekleden. Dat zou wel eens problemen kunnen geven want dan heeft Aad opeens wel veel zeggenschap in Arnhem ! Ik ben ook benieuwd of men Aad wel langer wil behouden voor de club. Tot op heden zijn zijn prestatie's als trainer niet om over naar huis te schrijven dus misschien is het zelfs wel de bedoeling dat er een nieuwe trainer komt zodat Aad wel de functie van Streur over kan nemen ? We zullen het allemaal gaan zien.

    mogen ze dat wel aangeven aan de mos... Vitessebestuur is daar geen held in.

  9. #594
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    'Geen contact Meppelink en Vitesse'
    door Peter de Brie


    Vrijdag 12 oktober 2007 - VOETBAL - Altijd weer die Paul van der Kraan-connectie. Ja, natuurlijk kennen de Vitesse-directeur en Rob Meppelink elkaar uit hun gezamenlijke RBC-tijd. Maar nee, de RBC-trainer staat niet op een lijstje om manager voetbal te worden in Arnhem en is niet benaderd.


    Rob Meppelink.
    VORIGE STARTSTOP1/1VOLGENDE
    Dat melden althans beide partijen in reactie op geruchten als zou Meppelink een van de kandidaten zijn om Jan Streuer op te volgen, die deze week meldde per 1 november hoofd scouting te worden bij Shakhtar Donetsk. Zijn functie (manager voetbal en hoofd scouting) wordt bij Vitesse nu gesplitst.

    "Dat namenlijstje bestaat alleen in de media", zegt woordvoerder Esther Bal van Vitesse, die wel weet waar de vermoedens vandaan komen. "In 2004 was er rond het aantreden van Van der Kraan (die net van RBC kwam, red.) even sprake van dat hij Meppelink zou halen."

    Ook toen ging het om de functie van Streuer. Het enige dat volgens Bal klopt, is dat Aad de Mos geen dubbelfunctie krijgt. "Er komt iemand van buiten voor Streuer. We maken eerst een functieprofiel. Daarna gaan we actief zoeken."

    Meppelink haalde gisteren zijn schouders op over de geruchten. "Ik hou niet van indianenverhalen en poppenkast. Ik ken Paul goed, maar we hebben hier geen contact over gehad. Bij RBC heb ik het al jaren naar mijn zin, al staan we nu jammer genoeg lager dan gedacht." Bouwen aan de RBC-organisatie bevalt hem, maar de politieke zomer in Roosendaal is hij niet vergeten. "Ik begrijp de afweging van de gemeente ergens wel, maar als sportman betreur ik het dat een club die de stad jaren eredivisie bood, niet gesteund is. Het lijkt me wel fijn om ooit eens te werken bij een club in een plaats met meer voetbalcultuur en -historie. Dan heb je toch meer mogelijkheden om je ideëen te bewerkstelligen. Maar wat mij betreft, streef ik met RBC naar de play-offs."

    Dat is ook de insteek van directeur Manfred Laros van RBC. "Ik denk dat Van der Kraan gecharmeerd is van Rob, maar die staat hier nog anderhalf jaar onder contract voor een dubbelfunctie. En al vallen de resultaten tot nu toe tegen, zijn positie staat niet ter discussie. We staan niet open voor zijn vertrek."

    Laros zegt geen weet te hebben van concrete interesse voor Meppelink. Komt die wel, dan kost het de kandidaat-koper geld. "Wie zoals ik een financiële achtergrond heeft, dekt zich in. Ik heb dus bepaalde zekerheden ingebouwd in het contract van Meppelink."

    Juan Lorca verliest plaats in selectie Chili
    Geschreven door Jerom Rozendaal op vrijdag, 12 oktober om 11:40

    Juan Lorca behoort niet meer tot de beste voetballers van Chili. De nieuwe bondscoach Marcelo Bielsa heeft hem niet opgeroepen voor de komende WK-kwalificatiewedstrijden.


    De spits van Vitesse zal er zaterdag dus niet bij zijn als Chili het opneemt tegen grote broer Argentinië. Ook als Peru woensdag op bezoek komt is hij er niet bij.

    De 22-jarige aanvaller kon onder bondscoach Nelson Acosta nog blind rekenen op een uitnodiging. “Waarschijnlijk kent de bondscoach mij nog niet”, sprak Lorca eerder in de Gelderlander over zijn relatie met de nieuwe keuzeheer.

    Piet is Piet, beter is er niet

    Op zoek naar een omschrijving van het keeperstalent dat Piet Velthuizen bezit, komt Foppe de Haan in het trainingskamp van Jong Oranje met een one-liner waarmee alles is gezegd.
    ,,Piet is Piet en beter is er niet.’’ Of er een ook een mooie foto bij zijn verhaal komt, wil Piet Velthuizen weten. ,,Als je er eentje uitzoekt, mag het een foto zijn waarbij ik een beetje boos kijk. Vind ik wel mooi,’’ zegt de doelman van Vitesse en Jong Oranje.
    Het gebeurt zelden dat een voetballer zich vooraf mengt in de discussie rond een foto in de krant. Een stijlvolle duik, zo blijkt, vindt hij ook goed. Maar tijdens het interview met Piet Velthuizen (20) wordt pas later duidelijk waarom hij een ‘boze foto’ wel aardig vindt.

    Al vanaf zijn jongste jeugd heeft de Nijmegenaar een idool: Gianluigi Buffon. Doelman van Juventus en Italië. Ruim 1.93 meter lang, handen als kolenschoppen en een formidabele uitstraling. ,,Maar wat hem zo bijzonder maakt,’’ zegt Velthuizen, ,,is de blik in zijn ogen. Hij maakt mensen bang. Hij kan spelers omver kijken.’’
    Boos is Piet Velthuizen buiten het veld nooit. Integendeel, hij staat bekend als een vrolijke kerel. Vol energie, altijd bezig. ,,Tjee,’’ zegt Foppe in de gang van het hotel waar Jong Oranje verblijft, ,,wat een druk baasje is het. Ik had Royston Drenthe al, maar hij kan er ook wat van.’’

    Maar het is dat enthousiasme, versterkt door zijn ontwapenende eerlijkheid, waardoor gelouterde coaches als De Haan en Aad de Mos worden gegrepen. Ook al is hij pas 20 jaar, er staat bij Vitesse een kerel onder de lat. Velthuizen wil er niet te veel ophef over maken, ,,want ik moet gewoon ballen pakken.’’
    Op stille momenten denkt hij wel na over wat zijn trainers beweren. ,,Het is als bij Buffon. Hij heeft een fantastische uitstraling. Daar kom je als keeper ver mee. Als de mensen denken: daar staat wat, zeg. Dan heb je al een heleboel mensen voor je gewonnen.’’

    Het geeft kennelijk ook rust bij verdedigers als er een man achter hen staat op wie ze blind kunnen bouwen. ,,Als we met Vitesse een corner krijgen, zeggen de verdedigers al: Piet, voor jou. En ze weten dat als ik eruit kom, die bal ook echt voor mij is. Dat is vertrouwen, dat bouw je met elkaar op,’’ zegt Velthuizen. Een jaar geleden werd hij in het diepe gegooid door De Mos. In het Gelredome stonden de mensen vanaf de eerste wedstrijd op de banken. Velthuizen zorgt voor spektakel en heeft een explosieve stijl.

    Omdat de club net Vladimir Stojkovic als eerste doelman van Servië had binnengehaald, vond de clubleiding het moeilijk om die op de bank te houden. Dus sneuvelde Velthuizen zonder ook maar één slechte wedstrijd te hebben gespeeld.
    ,,Ik respecteerde de beslissing van de trainer om hem weer nummer één te maken. Hij had hem gehuurd en die jongen verdiende een kans. Je ziet dat hij het nu bij Sporting Lissabon ook goed doet. Hij is een topkeeper, anders zit hij daar niet. Maar ik ben wel trots en blij dat ze hem niet hebben gehouden en voor mij hebben gekozen.’’

    Of hij in de periode dat Stojkovic keepte nooit boos was?
    ,,Ja natuurlijk! Als het je wordt verteld, krijg je wel even een hamer op je kop. Daar moet je mee leren omgaan. Het was voor mij een leermoment. Niet makkelijk, maar ik ben er sterker uitgekomen. Anders kiest De Mos me nu niet. Mijn vader zei, toen ik thuis vertelde dat ik niet meer zou keepen: welkom in de voetbalwereld.
    ,,Mijn vader bedoelde te zeggen dat dit soort dingen gebeuren. De voetbalwereld is keihard, Piet. En je moet leren vechten voor je plek. Je krijgt niks cadeau. Mijn vader is de enige die op dat moment met me kon praten. Mijn ouders betekenen heel veel voor mij. Met mijn vader heb ik een heel speciale band. Zo bijzonder, dat ik denk dat weinig mensen dat hebben.’’

    In een prachtige tv-reportage bij de NOS gaf Velthuizen onlangs een kijkje in zijn privéleven en dat van zijn vader, die ernstig ziek is. Hij bezoekt hem dagelijks en weet dat zijn vader als geen ander meeleeft met de carrière van zijn zoon. Foppe de Haan heeft al besloten dat Piet Velthuizen dinsdag tegen Schotland zal debuteren. Niemand hoeft te vragen voor wie dat eerste Oranje-keepersshirt bestemd zal zijn.

    Bron: Ad 12-10-07

  10. #595
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Swerts blij met rentree in België

    Omroep Gelderland TxT 18-10-07

    Gill Swerts maakte zijn rentree in de Belgische nationale ploeg, die met 3-0 won van Armenië.

    De Vitessenaar werkte een degelijke partij af als rechtsback. "De eerste helft was moeilijk, maar nadat we op voorsprong kwamen speelden we vrijuit", analyseert Swerts. "En dan zie je dat er veel voetbal in deze ploeg zit. 3-0 is een goed resultaat, want er zijn geen kleine landen meer."

    Voor Swerts was het de eerste interland sinds juni 2006. "Ik ben blij dat ik weer zo snel na mij blessure werd geselecteerd. Nu moet ik goed blijven presteren bij Vitesse."

  11. #596
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Aanbieding Swerts en Van der Schaaf
    Vitesse wil sleutelspelers langer aan zich binden.

    De Gelderlander 19-10-07

    Vitesse wil de sleutelspelers Gill Swerts (25) en Remco van der Schaaf (28) langer aan zich binden. Beide spelers, met een aflopend contract, hebben te horen gekregen dat de club graag met hen verder wil.
    Doelman Piet Velthuizen (20) kan in de winterstop een nieuwe aanbieding van de club verwachten.

    Dat heeft voetbalmanager Jan Streuer gistermiddag bevestigd. Van der Schaaf en Swerts kregen van Streuer te horen dat Vitesse graag met hen verder wil. „Het zijn belangrijke spelers voor Vitesse. Wij hebben beiden gevraagd of ze de intentie hebben hier te blijven. Het is nu aan de club om de spelers een contract voor te leggenâ€, aldus Streuer, die 1 november Vitesse verruilt voor een avontuur bij Sjachtar Donetsk in de Oekraïne.
    De spelers kunnen rekenen op een meerjarige aanbieding van Vitesse. Velthuizen heeft zich de voorbije zeven competitieduels dusdanig in de kijker gespeeld dat hij een verbeterd contract kan verwachten. „Piet heeft het erg goed gedaanâ€, aldus Streuer. „Hij weet dat wij in de winterstop met hem om de tafel gaan.â€
    Piet Velthuizen debuteerde deze week bij de olympische ploeg van bondscoach Foppe de Haan met een 4-0 overwinning op Schotland.

    Vitesse richt zich eerst op het behoud van Swerts en Van der Schaaf. Beide spelers hebben een op 30 juni 2008 aflopend contract en waren vorig seizoen langdurig en zwaar geblesseerd. In de huidige jaargang zijn de spelers belangrijke schakels. Van der Schaaf is de dirigent op het middenveld, Swerts zelfs topscorer met twee doelpunten. De Belg maakte woensdagavond ook zijn rentree bij de nationale ploeg van België. Hij versloeg met de Rode Duivels Armenië met 3-0.
    Aanvoerder Remco van der Schaaf bevestigde gistermiddag het verzoek van Vitesse. „ Ze hebben gevraagd of ik de intentie heb bij Vitesse te blijven. Natuurlijk is dat zo, ik wacht nu af waar de club mee komtâ€, aldus de aanvoerder, die net als Swerts in 2005 een driejarig contract tekende.
    Vitesse heeft de intentie om de in juni 2008 aflopende contracten van Gill Swerts en Remco van der Schaaf open te breken en te verlengen

  12. #597
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Herstel Theo Janssen valt tegen

    ARNHEM - Theo Janssen raakte een maand geleden geblesseerd. De middenvelder van Vitesse liep een scheurtje op in zijn likerscheenbeen.

    Zijn herstel verloopt niet naar wens. "Ik ga niet vooruit voor mijn gevoel. Ik kan alleen fietsen en vanaf maandag ga ik aquajoggen. Het komt allemaal door een hakbal tegen Eindhoven. Zoiets heb ik weer. 2007 is mijn jaar niet, ik ben bijna de hele tijd geblesseerd geweest. Als het tegen zit, speel ik dit jaar niet meer.

    "Een second opninion kan belangrijk zijn", denkt trainer Aad de Mos

  13. #598
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Anderlecht toont interesse in Swerts

    RSC Anderlecht volgt onze landgenoot Gill Swerts, dat meldde het Nederlandse weekblad Voetbal International gisteren. De rechtsachter speelt momenteel voor de Nederlandse ploeg Vitesse, maar daar is hij einde contract. Anderlecht zou Swerts willen aantrekken als backup voor de Pool Wasylewski. Sporting ontkent de interesse niet, maar benadrukt dat Swerts momenteel geen prioriteit is voor de club.

    voetbalkrant.be

  14. #599
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Swerts: "Vitesse heeft een streepje voor"
    Het contract van Gill Swerts loopt aan het einde van dit seizoen af bij Vitesse. De Arnhemse club wil de speler langer aan zich binden en Swerts sluit een langer verblijf bij zijn huidige club niet uit.

    "Vorige week was ik bij het Belgische elftal, waarna Jan Streuer bij me kwam met de vraag of ik wilde nadenken over een contractverlenging. Ik ga zeker luisteren naar wat ze hebben te bieden. Vitesse is mijn werkgever en heeft dus een streepje voor", aldus Gill Swerts in Voetbal International.

    De rechtsbenige middenvelder staat ook in de belangstelling van meerdere clubs uit België, waaronder Anderlecht.

    Bron: VoetbalPrimeur.nl


    Vitesse heeft het naar mijn mening weer op zijn beloop gelaten en dat is erg jammer. Indien Anderlecht daadwerkelijk belangstelling zou hebben voor Swerts ben ik bang dat hij voor Vitesse niet te houden is. Vitesse moet voortaan iets sneller zijn met het verlengen van de contracten.

  15. #600
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bevrijd na jaar vol misère

    ARNHEM - Gill Swerts (25) draait een ijzersterk seizoen. Vergeten is de knieblessure die hem bijna een jaar aan de kant hield. De middenvelder van Vitesse is zelfs weer opgenomen in de selectie van het Belgische nationale team.

    Het plezier is terug bij Gill Swerts. Na een lange periode vol blessureleed, een kruisband knapte af bij de Belgische middenvelder, dartelt hij weer vrolijk rond op de voetbalvelden. Zijn trainer Aad de Mos heeft bij de clubleiding al aangegeven dat Vitesse zo snel mogelijk zijn contract, dat aan het eind van het seizoen afloopt, moet openbreken.

    ,,Ik wacht op een uitnodiging voor een gesprek,’’ zegt de Belg in het spelershome van Vitesse. ,,In beginsel sta ik open voor verlenging. Ik lees de laatste tijd regelmatig dat andere clubs ook in me zijn geïnteresseerd. Maar zelf heb ik nog geen enkel contact gehad, met wie dan ook. Ik ben er ook niet zo mee bezig. Ik focus me helemaal op het voetballen. Ik geniet van elk moment op het veld, of het nou tijdens een wedstrijd is of op de training.’’

    Die opstelling van Gill Swerts is begrijpelijk. Vorig seizoen zat hij met een ernstige knieblessure ruim negen maanden aan de kant. Een periode die hij zo snel mogelijk wil vergeten. ,,Het klinkt als een cliché, maar het klopt dat je pas écht leert hoe mooi het leven als voetballer is zodra je langdurig geblesseerd bent,’’ zegt hij. ,,Revalideren is verschrikkelijk zwaar. Je bent ondanks de steun van familie, vrienden en de club toch op jezelf aangewezen.’’

    Hoewel Swerts pas 25 is, loopt hij al een ‘eeuwigheid’ rond op de Nederlandse voetbalvelden. Al op 14-jarige leeftijd maakte hij vanuit Beveren de overstap naar de jeugdopleiding van Feyenoord.

    ,,Ik ben eigenlijk meer Nederlander dan Belg. Mijn broer plaagt me daar ook regelmatig mee. Hij vindt dat ik soms té hard, té direct en té cynisch ben. Zelf heb ik niet zo in de gaten dat ik ben veranderd, dat gaat vanzelf als je je in een ander land aanpast. In Nederland voel ik me Nederlander, in België Belg. Ik kan ook moeiteloos overschakelen van het Nederlands naar het Vlaams.’’

    Ondanks zijn onmiskenbare kwaliteiten is Swerts nog niet echt doorgebroken. Hij is eerlijk genoeg toe te geven dat hij nog niet het maximale uit zijn mogelijkheden heeft gehaald.

    ,,Van Marwijk haalde me na twee jaar Excelsior terug naar Feyenoord. Dat seizoen heb ik best veel gespeeld. Gullit en Wotte zagen het daarna niet in me zitten. Ik moest weg. Ik heb toen een seizoen voor ADO Den Haag gespeeld. Een prachtige club, maar toch was het min of meer een verloren jaar voor me.’’

    Dit seizoen wil Swerts de laatste stap naar de top zetten. ,,Zowel bij Vitesse als de Belgische nationale ploeg. Trainer De Mos en bondscoach Vandereycken hebben vertrouwen in me. Als ik fit blijf, moet voor mij dít het seizoen worden om te zaaien om vervolgens te kunnen oogsten.’’

    Bron: AD

  16. #601
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    weet je wat? Zullen we de opvolger alvast helpen door te zoeken naar ee vervanger van Swertsad3:

  17. #602
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    WAT ER OOK OP HET INTERNET STAAT BERICHGEVING OVER DE LANGDURIGE AFWEZIGHEID VAN V/D SCHAAF KLOPT NIET!!!

    Dit is bevestigt door vitesse.

  18. #603
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos: "De sfeer is fantastisch"
    Aad de Mos was na afloop van het duel met Willem II (1-0 winst) zeer tevreden met het spel van zijn ploeg. De huidige vierde plaats van Vitesse is volgens de coach dan ook geen momentopname.

    Mede met het oog op de maand november kon Vitesse de drie punten goed gebruiken. De Mos na afloop: "We staan eerste van de subtop, kunnen een stootje hebben, we krijgen in november een zwaar programma."

    In de tweede helft speelden de Arnhemmers een stuk aanvallender dan normaal. De oefenmeester licht toe: "Er was enig dualisme in de groep, er waren spelers die op de nul wilden spelen, ik heb voor alles of niets gekozen."

    "We hebben vandaag getoond ook hoog te kunnen spelen. We hebben weer een aantal stappen voorwaarts gezet. De sfeer in deze groep is fantastisch, de ploeg staat op de rails", aldus De Mos, die ook lovend was over invaller en matchwinner Santi Kolk. "Hij had enkele outstanding acties."
    www.voetbalprimeur.nl

    Kolk: "Voeten hebben genoeg gezegd"
    Santi Kolk had verwacht in de basis te staan tegen Willem II, de aanvaller moest echter genoegen nemen met een plaats op de bank. Na een uur mocht Kolk invallen en niet veel later verzorgde hij de 1-0.

    Kolk wilde tegenover de camera's van RTL niet te veel zeggen over zijn gevoelens: "Het is nooit leuk op de bank te zitten. Ik heb een maand geleden een blessure gehad. Vorige week ben ik in de tweede helft ingevallen en deze week heb ik alle dagen getraind. Ik had verwacht te spelen. De trainer heeft besloten dat niet te doen. Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen op tv. Ik heb vandaag genoeg gezegd met mijn voeten."

    Vandaag maakte hij de winnende treffer, lekker voelt Kolk zich echter niet in het verdedigende systeem van Vitesse: "Ik vind het lekkerder om in een aanvallende ploeg te spelen. In de wedstrijden die we tot nu toe wonnen hebben we veel geluk gehad. We spelen verdedigend. Vandaag hebben we echter genoeg kansen gehad, maar die zijn er niet in gegaan. Gelukkig maakte ik hem wel."

    www.voetbalprimeur.nl

    Vitesse vierde na zege op Willem II
    ARNHEM - Vitesse is vrijdagavond door een moeizame zege op Willem II (1-0) naar de vierde plaats op de ranglijst geklommen. Santi Kolk, die na een uur spelen in het veld was gekomen, maakte een kwartier voor tijd het enige doelpunt. De Tilburgers staan dertiende en hebben al vier wedstrijden op rij niet meer gescoord.

    Ondanks de prominente klassering had Vitesse de vorige twee thuiswedstrijden, tegen De Graafschap en Feyenoord, verloren. Tegen laagvlieger Willem II werd het geduld van de fans lang op de proef gesteld. Trainer Aad de Mos miste aanvoerder Remco van der Schaaf, die als corrigerende speler op het middenveld node werd gemist.

    Willem II mocht in de beginfase het tempo bepalen, de Brabanders deden er niets mee. Ondanks de terugkeer van Kevin Bobson en Said Boutahar, die hun schorsingen hadden uitgezeten, waren de bezoekers onschuldig. De ploeg wist al vier competitiewedstrijden op rij niet te scoren. Buiten Tilburg lukte het dit seizoen zelfs nog niet één keer.

    Vitesse rekende op de snelle omschakelingen, die in de eerste helft tot een handjevol kansen leidden. Een kopbal van Mads Junker miste precisie. Haim Megrelishvili faalde in geheel vrijstaande positie. Een kopbal van Harrie Gommans eindigde op de vuisten van doelman Kenneth Vermeer.

    Na de rust had Vitesse het accent verlegd naar tomeloos aanvallen en veranderde het aanvankelijke gefluit onder het dichte dak van het Gelredome in stemmig gezang. Een schot van Sebastien Sansoni werd door de verdediging van Willem II geblokkeerd, Gommans wist een voorzet van Gill Swerts net niet voldoende te raken, Junker kon het hoofd niet goed achter de bal krijgen.

    Na een uur greep De Mos in, hij bracht met Santi Kolk en Juan Lorca in plaats van Gommans en Junker twee nieuwe aanvallers. Die beslissing bleek de juiste. Het wachten op de openingstreffer werd een kwartier voor tijd beloond. Kolk verscheen plotseling alleen voor Vermeer en rondde de aanval koelbloedig af: 1-0

    www.detelegraaf.nl.

  19. #604
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse vreest vertrek Swerts

    31-10-07 VI magazine nr 44

    De kans wordt steeds groter dat Gill Swerts bezig is aan zijn laatste seizoen in dienst van Vitesse. Het contract van de rechtermiddenvelder loopt aan het einde van deze jaargang af en inmiddels hebben al verschillende clubs hun interesse in de Belg kenbaar gemaakt.

    Swerts, vorig seizoen nog aan de kant wegens een gescheurde kruisband, siaat in grote belangstelling van FC Twente. De club uit Enschede overweegt hem zelfs al in de winterstop aan te rekken.
    Vorige week meldde VI al dat ook Anderlecht Swerts op zijn lijstje heeft staan, waarna Herman Van Holsbeeck, manager van de Belgische club, dit bevestigde in de krant Het Laatste Nieuws. 'We zoeken een rechtsback en aangezien zijn contract dit seizoen afloopt, is het logisch dat we naar hem informeren', zei hij.

    Vitesse heeft aangegeven de verbintenis met Swerts graag te willen verlengen, maar ziet in dat het een lastige kwestie wordt. 'Ik twijfel er niet aan dat de club hem een mooie aanbieding zal doen, maar goede spelers zijn altijd lastig te behouden', aldus scheidend manager voetbal Jan Streuer, die ontkent dat Vitesse te laat is met het voorstel.
    'Negen van de tien clubs gaan pas praten met een speler na een zware blessure. Maar dat Gill nu zo goed functioneert, is natuurlijk duidelijk in zijn voordeel. Zoiets valt ons toch niet kwalijk te nemen?'

  20. #605
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Vitesse vreest vertrek Swerts

    31-10-07 VI magazine nr 44

    De kans wordt steeds groter dat Gill Swerts bezig is aan zijn laatste seizoen in dienst van Vitesse. Het contract van de rechtermiddenvelder loopt aan het einde van deze jaargang af en inmiddels hebben al verschillende clubs hun interesse in de Belg kenbaar gemaakt.

    Swerts, vorig seizoen nog aan de kant wegens een gescheurde kruisband, siaat in grote belangstelling van FC Twente. De club uit Enschede overweegt hem zelfs al in de winterstop aan te rekken.
    Vorige week meldde VI al dat ook Anderlecht Swerts op zijn lijstje heeft staan, waarna Herman Van Holsbeeck, manager van de Belgische club, dit bevestigde in de krant Het Laatste Nieuws. 'We zoeken een rechtsback en aangezien zijn contract dit seizoen afloopt, is het logisch dat we naar hem informeren', zei hij.

    Vitesse heeft aangegeven de verbintenis met Swerts graag te willen verlengen, maar ziet in dat het een lastige kwestie wordt. 'Ik twijfel er niet aan dat de club hem een mooie aanbieding zal doen, maar goede spelers zijn altijd lastig te behouden', aldus scheidend manager voetbal Jan Streuer, die ontkent dat Vitesse te laat is met het voorstel.
    'Negen van de tien clubs gaan pas praten met een speler na een zware blessure. Maar dat Gill nu zo goed functioneert, is natuurlijk duidelijk in zijn voordeel. Zoiets valt ons toch niet kwalijk te nemen?'
    weet je wat dit is? Eigen schuld dikke bult. In de zomerstop ruim genoeg de tijd gehad. Godverdomme kutbeleid

  21. #606
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    weet je wat dit is? Eigen schuld dikke bult. In de zomerstop ruim genoeg de tijd gehad. Godverdomme kutbeleid
    Tja, dat is voetbal he? Komt hij zwaar klote terug van zn blessure en je hebt zn contract verlengt dan baal je...

    En zoals nu? Tja kut..

    Maar zolang Swerts nergens anders heeft getekend, hou ik de hoop er in dat hij gewoon blijft!

  22. #607
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse moet eerst maar eens zorgen dat ze met een goed contract komen, want anders loopt ie zo gratis en voor niks weg. Laten ze zich daar maar eens mee bezig gaan houden, want waarschijnlijk speelt ie komende maand ook weer met de Rode Duivels en kan ie zich weer internationaal laten zien.
    En dan is het natuurlijk weer huilen geblazen want dan hadden ze hem zo graag willen houden blabla.

  23. #608
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Vitesse moet eerst maar eens zorgen dat ze met een goed contract komen, want anders loopt ie zo gratis en voor niks weg. Laten ze zich daar maar eens mee bezig gaan houden, want waarschijnlijk speelt ie komende maand ook weer met de Rode Duivels en kan ie zich weer internationaal laten zien.
    En dan is het natuurlijk weer huilen geblazen want dan hadden ze hem zo graag willen houden blabla.
    Vitesse moet hem bieden wat ze kunnen bieden... Als dat niet genoeg is.. Het blijft Vitesse, en veel geld hebben we niet

    Dat is Vitesse niet eerder om de tafel is gegaan, is achteraf misschien niet slim..

  24. #609
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Vitesse moet hem bieden wat ze kunnen bieden... Als dat niet genoeg is.. Het blijft Vitesse, en veel geld hebben we niet

    Dat is Vitesse niet eerder om de tafel is gegaan, is achteraf misschien niet slim..
    lekker achteraf lullen :whack:
    zijn we altijd goed in geweest

  25. #610
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    lekker achteraf lullen :whack:
    zijn we altijd goed in geweest
    Dat is ook het makkelijkste

  26. #611
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dat is ook het makkelijkste
    en dat moeten we al jaren slikken van dit bestuur:23:

  27. #612
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Abubakari Yakubu

    Monoloog: ‘Nederlandse talenten leven in een paradijs’

    Afgelopen zomer dongen enkele buitenlandse clubs naar zijn diensten, maar Abubakari Yakubu (25) bleef Vitesse trouw. De middenvelder wil de Arnhemmers naar Europees voetbal leiden, alvorens zijn weg te vervolgen. Het verhaal van een Afrikaanse strijder die nooit zal opgeven. 'Als je moe bent, moet je nóg harder je best doen.'
    Ik ben weer helemaal terug, voel me topfit en wil belangrijk zijn voor het team. Dat is een groot verschil met vorig seizoen. Door een slepende knie*blessure kwam ik slechts vier duels in actie. Een moeilijke periode. Ik moest vanaf de tribune toezien hoe het de club verging en dat vrat elke week aan me. Ik was dat niet gewend, het gaf mij een vreemd gevoel. Ik moet op het gras staan, strijden voor elke meter en tegenstanders de baas zijn. Ik heb daarom in de zomer geen rust gepakt. Ik ben twee weken in Ghana geweest, maar was met mijn hoofd bij de revalidatie. Eenmaal terug in Nederland ben ik elke dag tekeergegaan. Als ik dat niet had gedaan, had mijn herstel vertraging opgelopen en was ik nu nog geblesseerd geweest. Mijn doorzettings*vermogen heb ik als kind meegekregen. Ik geef nooit op. Als je moe bent, moet je nog harder je best doen. Die gedachte laat mij niet los. Het heeft er ook mee te maken dat ik heb moeten knokken voor mijn carrière, voor het leven dat ik nu leid.

    Of ik mij soms erger aan de nonchalante houding van Nederlandse spelers? Ik vind dat hen niets te verwijten valt. Ik kom uit een omgeving waar ik heb moeten vechten voor mijn plek. Slechts een paar spelers uit Ghana krijgen de kans hun voetbalkwaliteiten in Europa te tonen, en daarbij gaat het niet alleen om technische vaardigheden. Mentaliteit, dat is het sleu*telwoord. De talenten hier leven in een paradijs. Alles wordt voor ze geregeld, van school tot aan de voetbalkleding. Dat vind ik ook goed, de jeugd heeft voor elke club de toekomst. Maar daardoor moet je wel sterk in je schoenen staan. Ik heb het gevoel dat de selectie van Vitesse op dit moment een aantal jonge spelers in de gelederen heeft die wél beseffen waar het om draait. Spelers als Anduele Pryor, Onur Kaya en Rihairo Meulens (nu verhuurd aan AGOVV Apeldoorn, red.) zijn leergierig en gaan een mooie toekomst tegemoet.

    Toen ik op mijn zestiende voor het eerst bij een club ging voetballen, was ik ervan overtuigd dat ik de top zou halen. Toch had ik geen idee hoe het zou zijn in een team te spelen. Tot die tijd voetbalde ik elke dag op straat, dat is toch anders. Ik voetbalde vaak op blote voeten, dat gaf me een vrij gevoel. Op een dag deed ik met wat vrienden mee aan een toernooi in de buurt en stonden er scouts van FC Gapoa te kijken. Dat was de plaatselijke voetbalclub en die haalde mij over daar te komen voetballen. Ik speelde er niet lang, want ik werd na een paar wedstrijden geselecteerd voor het Ghanese jeugdelftal dat deelnam aan het WK Onder-17 in Egypte. Nou ja, geselecteerd: ik was duidelijk niet de enige. Vijftig spelers uit heel het land waren uitge*nodigd. Het was letterlijk: hij of ik. Ik moest me bewijzen, zoveel kansen kreeg ik niet. Ik kon me perfect opladen en haalde het beste in mezelf naar boven, wat resulteerde in een plek bij de laatste twintig. Op het WK was ik basis*speler en maakte ik als verdediger indruk op Ajax-scout Ton Pronk. Ik mocht als zeventien*jarige speler op proef komen bij het grote Ajax in het verre Nederland.

    Ik weet nog goed dat ik aankwam, alles vloog direct langs me heen. De chaos, de drukte: ongekend. Daar kwam natuurlijk nog eens het temperatuurverschil bij. Van dertig graden in Tema kwam ik in het koude Amster*dam. Mijn stageperiode leed er echter niet onder en ik kreeg een contract aangeboden. Voetballen bij Ajax, een Europese topclub. Het was voor mij een droom die uitkwam. Ik ben gelijk begonnen met het leren van de Neder*landse taal. Mijn dagen waren in het begin steeds hetzelfde, 's Morgens had ik Neder*landse les en 's middags was ik aan het trainen. Elke dag moest ik me op beide gebieden be*wijzen en ontwikkelen. Toch zag ik de taalles geen moment als hinderlijk, ik moest mijn teamgenoten op het veld gewoon kunnen verstaan. Als de keeper tegen mij "links" riep, moest ik niet naar rechts lopen. Dat soort kleine dingen was essentieel, maar niet gemakkelijk in het begin. Ik blijf het dan ook onbegrijpelijk vinden dat spelers die al een aantal jaren in Nederland wonen de taal nog niet machtig zijn. Natuurlijk voelde ik me zelf af en toe ook onbegrepen, maar dat is logisch als je in een nieuwe cultuur komt.

    Overigens had ik wel het geluk dat ik bij Ajax perfect werd opgevangen. Daarbij had ik veel hulp van mijn gastgezin, de familie Kok. Vanaf de eerste dag werd ik als hun zoon beschouwd en dat hielp zeker bij mijn aanpassing. In totaal heb ik vijf jaar in het gastgezin gezeten.

    Bij Ajax kwam ik in een talentvolle lichting terecht met onder anderen Darl Douglas, Andy van der Meyde en Mitchell Piqué. We kwamen geregeld in het nieuws en zodoende viel ik ook bij een ander soort publiek op. Ik werd benaderd door de schrijfster Lydia Rood. Ze was bezig met een boek met de titel Nframa, zwarte ster, waarin een Afrikaanse jongen zijn droom profvoetballer te worden verwezenlijkt. Ze zag in mij de rol van Nframa, de hoofd*persoon die uiteindelijk succesvol wordt als voetballer. We hebben een aantal gesprekken gevoerd over Ghana, mijn cultuur en mijn verleden. Op deze manier kreeg zij een beter beeld van mij en mijn achtergrond. Dat kon zij dan weer toepassen op de hoofdpersoon in haar boek. Overigens heeft ze niet alleen met mij gesproken, ook met mijn landgenoten Matthew Amoah en Kofi Mensah, die destijds bij Fortuna Sittard en NAC Breda speelden. Uiteindelijk is het een mooi boek geworden. Het was best grappig om mezelf terug te herkennen in bepaalde passages.

    Als ik aan Ghana denk, word ik warm van binnen. Ik heb er echt een prachtige jeugd gehad. Alles ge*beurde buiten en de sfeer was zó relaxed. Als iets vandaag niet gebeur*de, dan kwam het morgen wel. Ik mis mijn familie, maar de innige band is door de afstand niet kleiner ge*worden. Nog altijd bel ik enkele keren per week met Ghana. Dan wil ik de stem van mijn moeder even horen, of weten hoe het met mijn broertje gaat. Veel wedstrijden uit de Eredi*visie worden daar op televisie uitgezonden, dus ze houden mijn sportieve pres*taties nauwlettend in de gaten.

    Hoe belangrijk de sport voor mij ook is, het is niet het enige in mijn leven. Reggae en geloof zijn voor mij zeker net zo belangrijk, ze vormen de kern van mijn bestaan. Zonder een van beide zou ik niet normaal kunnen leven. Ik ben moslim, bid elke dag en ik doe er alles aan mijn geloof op een goede manier uit te dragen. Ik ben mij ervan bewust dat er niet zomaar iets op mijn pad komt. Daarbij heb ik tijdens het bidden vaak op de achtergrond muziek aanstaan. Dan heb ik het over ontspannende reggaemuziek. Ik vind daarin mijn rust. Door traditionele gospelmuziek waan ik me voor even in een heel andere wereld. Prachtige muziek waarin ik mezelf kan vinden. Dat gevoel heb ik ook bij mijn Ghanese vrienden. Vanaf het begin heb ik hier met een aantal Ghanezen een speciale band opgebouwd. We doen veel samen, het klikte direct. Zo heb ik dagelijks contact met oud-Feyenoorder Christian Gyan en ook Kwame Quansah van Heracles Almelo. We voelen elkaar perfect aan en trekken ons aan elkaar op.

    Door mijn blessure ben ik wél bij het nationale elftal uit beeld geraakt. Vlak voor het WK 2006 in Duitsland raakte ik geblesseerd en daardoor heb ik dat toernooi gemist. Natuurlijk deed dat veel pijn. In januari doet Ghana mee aan de strijd om de Afrika Cup, maar dat komt te vroeg voor mij. Ik moet eerst een periode bij Vitesse spelen voordat ik in aanmerking kom voor een selectie. Maar ik ben pas 25, mijn tijd bij het nationale team komt nog wel. Ik wil de top halen, daar ben ik heel duidelijk in.

    Over mijn periode bij Ajax wil ik het niet meer hebben. De club ben ik dankbaar dat ze mij en kans in Europa heeft gegeven, sportief ging het in het begin perfect, maar op een gegeven moment raakte ik uit beeld. Natuurlijk zijn daar redenen voor te verzinnen, maar die hou ik voor mezelf. Dat is nu ook niet meer belangrijk, ik kijk niet naar het verleden, het is het heden dat telt.

    En dan ben ik heel blij met mijn huidige club. Bij Vitesse is de sfeer super, iedereen gaat op een warme manier met elkaar om. De buitenwereld kan een andere mening hebben, maar zo voel ik het. Ik ben happy en hoef daarom ook niet zo nodig weg. Afgelopen zomer waren enkele clubs concreet en als ik echt wilde was ik weggeweest. Maar daar voelde ik weinig voor. Ik heb een goede band met de supporters en heb nog wat goed te maken. Vitesse heeft vorig jaar de échte Yakki gemist. Het is aan mij nu te laten zien dat ik er nog altijd ben. Als ik fit blijf en mij weer kan vastbijten in elke tegenstander, ben ik klaar voor een volgende stap.'

    Bron: VI magazine nr44 31-10-2007

  28. #613
    Bas1975's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 augustus 2007
    Locatie
    Limburg (België)
    Leeftijd
    49
    Berichten
    472
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Bevrijd na jaar vol misère

    ARNHEM - Gill Swerts (25) draait een ijzersterk seizoen. Vergeten is de knieblessure die hem bijna een jaar aan de kant hield. De middenvelder van Vitesse is zelfs weer opgenomen in de selectie van het Belgische nationale team.

    Het plezier is terug bij Gill Swerts. Na een lange periode vol blessureleed, een kruisband knapte af bij de Belgische middenvelder, dartelt hij weer vrolijk rond op de voetbalvelden. Zijn trainer Aad de Mos heeft bij de clubleiding al aangegeven dat Vitesse zo snel mogelijk zijn contract, dat aan het eind van het seizoen afloopt, moet openbreken.

    ,,Ik wacht op een uitnodiging voor een gesprek,’’ zegt de Belg in het spelershome van Vitesse. ,,In beginsel sta ik open voor verlenging. Ik lees de laatste tijd regelmatig dat andere clubs ook in me zijn geïnteresseerd. Maar zelf heb ik nog geen enkel contact gehad, met wie dan ook. Ik ben er ook niet zo mee bezig. Ik focus me helemaal op het voetballen. Ik geniet van elk moment op het veld, of het nou tijdens een wedstrijd is of op de training.’’

    Die opstelling van Gill Swerts is begrijpelijk. Vorig seizoen zat hij met een ernstige knieblessure ruim negen maanden aan de kant. Een periode die hij zo snel mogelijk wil vergeten. ,,Het klinkt als een cliché, maar het klopt dat je pas écht leert hoe mooi het leven als voetballer is zodra je langdurig geblesseerd bent,’’ zegt hij. ,,Revalideren is verschrikkelijk zwaar. Je bent ondanks de steun van familie, vrienden en de club toch op jezelf aangewezen.’’

    Hoewel Swerts pas 25 is, loopt hij al een ‘eeuwigheid’ rond op de Nederlandse voetbalvelden. Al op 14-jarige leeftijd maakte hij vanuit Beveren de overstap naar de jeugdopleiding van Feyenoord.

    ,,Ik ben eigenlijk meer Nederlander dan Belg. Mijn broer plaagt me daar ook regelmatig mee. Hij vindt dat ik soms té hard, té direct en té cynisch ben. Zelf heb ik niet zo in de gaten dat ik ben veranderd, dat gaat vanzelf als je je in een ander land aanpast. In Nederland voel ik me Nederlander, in België Belg. Ik kan ook moeiteloos overschakelen van het Nederlands naar het Vlaams.’’

    Ondanks zijn onmiskenbare kwaliteiten is Swerts nog niet echt doorgebroken. Hij is eerlijk genoeg toe te geven dat hij nog niet het maximale uit zijn mogelijkheden heeft gehaald.

    ,,Van Marwijk haalde me na twee jaar Excelsior terug naar Feyenoord. Dat seizoen heb ik best veel gespeeld. Gullit en Wotte zagen het daarna niet in me zitten. Ik moest weg. Ik heb toen een seizoen voor ADO Den Haag gespeeld. Een prachtige club, maar toch was het min of meer een verloren jaar voor me.’’

    Dit seizoen wil Swerts de laatste stap naar de top zetten. ,,Zowel bij Vitesse als de Belgische nationale ploeg. Trainer De Mos en bondscoach Vandereycken hebben vertrouwen in me. Als ik fit blijf, moet voor mij dít het seizoen worden om te zaaien om vervolgens te kunnen oogsten.’’

    Bron: AD
    hey Gill, Van Marwijk is weer terug....

  29. #614
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Whahah, Gill wil niet terug naar feyenoord en feyenoord wil gill niet:roflmao:

  30. #615
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Rentree Jansen voor dinsdag gepland


    Michael Jansen zal dinsdag voor het eerst weer een wedstrijd spelen in het shirt van Vitesse.

    Dinsdagavond doet de verdediger mee in de wedstrijd van Jong Vitesse tegen hoofdklasser GVVV. "Dat is wel de bedoeling", zegt Jansen. "Het gaat op zich prima, ik ben alleen een beetje moe aan het einde van de week."

    Michael Jansen speelde in mei 2005 zijn laatste wedstrijd in het eerste elftal van Vitesse. Daarna kampte hij met hartritmestoornissen. In januari 2006 speelde hij een wedstrijd met Jong Vitesse, maar pas anderhalve maand geleden werd hij echt vrijgegeven.

  31. #616
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Opnieuw Vitesse spelers bij nationale selecties

    02-11-07 Vitesse.nl

    Ook voor de komende interlandperiode is weer een aantal spelers opgeroepen om deel te nemen aan de diverse kwalificatiewedstrijden.
    Giovanny Espinoza speelt met Ecuador op 17 en 21 november tegen respectievelijk Paraguay in Asuncion en tegen Peru in Quito.

    Gill Swerts is gepreselecteerd voor de selectie van de Rode Duivels. Hij speelt met België kwalificatiewedstrijden voor Euro 2008. België speelt zaterdag 17 november tegen Polen in Chorzow. Woensdag 21 november staat de wedstrijd tegen Azerbaijan op het programma. Deze wordt gespeeld in het Tofig Bahramov stadion in Baku.

    Piet Velthuizen is opgenomen in de voorlopige selectie van Jong Oranje voor het EK kwalificatieduel Nederland/Macedonië op vrijdag 16 november. Tevens geldt zijn oproep voor het oefenduel van het Olympisch elftal tegen Roemenië op dinsdag 20 november in Venlo.

  32. #617
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts valt geblesseerd uit

    Gill Swerts bleef in de rust in de kleedkamer achter. De Belg had problemen met zijn linkerknie. De Belgische international, die een jaar buitenspel heeft gestaan met een kruisbandblessure voelde ineens dat het in zijn knie schoot: "Ik wilde nog wel door, maar als je nu ziet hoe ik loop is het goed dat ik dat niet heb gedaan. Het voelt in ieder geval niet als de kruisband, want de pijn zit onder mijn knie."

    Over de wedstrijd tegen FC Groningen zegt Swerts: "Het was vandaag Groningen tegen Piet. We mogen daarom blij zijn met een gelijkspel."

    Bron: Omroep Gelderland 04-11-2007

  33. #618
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Gill Swerts valt geblesseerd uit

    Gill Swerts bleef in de rust in de kleedkamer achter. De Belg had problemen met zijn linkerknie. De Belgische international, die een jaar buitenspel heeft gestaan met een kruisbandblessure voelde ineens dat het in zijn knie schoot: "Ik wilde nog wel door, maar als je nu ziet hoe ik loop is het goed dat ik dat niet heb gedaan. Het voelt in ieder geval niet als de kruisband, want de pijn zit onder mijn knie."

    Over de wedstrijd tegen FC Groningen zegt Swerts: "Het was vandaag Groningen tegen Piet. We mogen daarom blij zijn met een gelijkspel."

    Bron: Omroep Gelderland 04-11-2007

    Hehehe, iedere keer dat er ee vitesse speler van waarde dreigt te worden verkocht krijgen ze last van de knie :happydance:

  34. #619
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Hehehe, iedere keer dat er ee vitesse speler van waarde dreigt te worden verkocht krijgen ze last van de knie :happydance:
    Ik kan er eerlijk gezegt niet zo om lachen..

  35. #620
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik kan er eerlijk gezegt niet zo om lachen..
    Nee, ik ook niet. Maar sommige mensen hebben een apart gevoel voor humor.

  36. #621
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Nee, ik ook niet. Maar sommige mensen hebben een apart gevoel voor humor.
    Het hoeft helemaal geen enstige blessure te zijn.. Dit is voor andere clubs alleen een signaal dat in hun ogen swerts blessuregevoelig is... En dat is weer gunstig voor vitesse

  37. #622
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De dans om Gill Swerts is begonnen
    FC Twente heeft zich officieel gemeld bij zaakwaarnemer speler.

    De Gelderlander 05-11-07

    Gill Swerts had gistermiddag even flink de schrik in de benen. De middenvelder van Vitesse raakte in de uitwedstrijd tegen FC Groningen (0-0) opnieuw geblesseerd aan zijn linkerknie, maar de kwetsuur lijkt mee te vallen.
    Swerts liet zich in de Euroborg tijdens de rust vervangen, voor hem kwam Harrie Gommans in de ploeg. „Ik wilde doorgaan, maar als ik zie hoe moeilijk ik nu loop, dan is het verstandig dat ik niet verder heb gespeeld”, zei Swerts na de wedstrijd, toen hij strompelend door de catacomben liep. „Het schoot in één keer in de knie, weer mijn linker. De medische staf heeft er meteen naar gekeken. Het is gelukkig niet weer de kruisband. Het is nu iets net onder de knie. Ik hoop dat het slechts een verrekking is.” Voor Swerts zou nieuw blessureleed wel erg slecht getimed zijn, nu de dans om de 25-jarige voetballer officieel is begonnen. FC Twente heeft zich al gemeld bij zijn zaakwaarnemer. En ook Anderlecht heeft belangstelling voor de 25-jarige Belg. De international zit in een fantastische positie. Hij is aan zijn laatste contractjaar bezig bij Vitesse en dus kan hij Arnhem in de zomer transfervrij verlaten. „ Ik laat alle opties open”, zei Swerts na het brilletje tegen FC Groningen. Maar hij voegde er uiteraard aan toe dat hij sportieve ambities heeft en zo hoog mogelijk wil voetballen.

    Herman Van Holsbeeck, manager van Anderlecht, bevestigde vorige week in de krant Het Laatste Nieuws dat de Belgische topclub op korte termijn bij Swerts gaat informeren of hij een overgang naar de Brusselse club ziet zitten.
    „Over de belangstelling van Anderlecht kan ik weinig zeggen”, aldus Swerts. „In de loop der jaren heeft Anderlecht vaak belangstelling getoond, ik heb geregeld op lijstjes gestaan. Maar ik heb nooit een aanbod gehad. Ik heb ook nooit met Anderlecht gesproken.”
    De interesse uit Twente is al wel concreet. Swerts: „Twente heeft kenbaar gemaakt dat ze met me willen praten. Ze hebben bij mijn zaakwaarnemer ( Rob Jansen van Sportpromotion, red.) gemeld dat ze geïnteresseerd zijn.”
    De Enschedese club wil Swerts al in de winterstop overnemen. In dat geval zou Vitesse nog een afkoopsom ontvangen. Maar Swerts sluit ook een langer verblijf in Arnhem niet uit. Met de inmiddels vertrokken technisch manager Jan Streuer had hij afgesproken dat hij in de komende maanden met de Arnhemse clubleiding om de tafel zal gaan.
    „Ik ga sowieso eerst met Vitesse praten”, aldus Swerts. „Ik wacht op een voorstel van Vitesse. Ik ben benieuwd naar de plannen van Vitesse. Vitesse staat er nu goed voor. Maar sommige zaken kunnen beter, zoals het complex waarop we trainen. Dat soort dingen zal ik meenemen in mijn besluit. Ik ben 25 jaar, misschien wil ik een stap hoger. Maar ik heb een jaar niet gevoetbald en wil nu eerst een heel seizoen goed spelen. Voor mezelf en voor het team.”



    ----------------------------------------------------------------------------------

    Gill Swerts valt uit met 'vreemde' blessure

    "Ik heb geen flauw idee hoe het gebeurde, maar het schoot na een kwartier zomaar in mijn knie." Gill Swerts strompelt door de catacomben van Euroborg, deels kijkend naar zijn zere knie en deels luisterend naar 'man of the match' Piet Velthuizen die de een na de andere verslaggever te woord staat.

    "Het is niet mijn meniscus, dat voel ik. De zere plek zit aan de voorkant, aan de onderkant van de knie. Nadat het er in schoot kon ik nog wel sprinten, maar juist bij het korte werk en het rustige lopen voelde ik de pijn. Misschien is het een slijmbeursontsteking", aldus de Belg na afloop.

    Nader onderzoek moet uitwijzen wat Swerts precies mankeert. Meer informatie volgt zodra bekend.

    www.vitesse.nl

  38. #623
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Het hoeft helemaal geen enstige blessure te zijn.. Dit is voor andere clubs alleen een signaal dat in hun ogen swerts blessuregevoelig is... En dat is weer gunstig voor vitesse
    Hoe vaak is die Arjen Robben wel niet geblesseerd geweest bij Chelsea, en die verkast toch ook zonder problemen naar Real...

  39. #624
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hoe vaak is die Arjen Robben wel niet geblesseerd geweest bij Chelsea, en die verkast toch ook zonder problemen naar Real...
    Swerts en Robben vergelijken is het vergelijken van appels en peren.

    Ten eerste. Swerts heeft (bij lange na) niet het talent wat arjen wel heeft. Hij is belangrijk bij vitesse en wordt als een dragende speler gezien, maar zelfs dan heeft een jong talent van chelsea of real madrid meer aanzien (ploegen waar hij dit seizoen voor uitkwam)

    Ten Tweede: Robben is een zekerheidje, iemand die in europa als ''topper'' wordt omschreven. Swerts daarentegen met alle respect, zal waarschijnlijk geen europese topper worden. Dat hij naar de nederlandse top kan ben ik van overtuigd. Maar dat zal dan ook zijn hoogst haalbare niveau zijn

  40. #625
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Swerts en Robben vergelijken is het vergelijken van appels en peren.

    Ten eerste. Swerts heeft (bij lange na) niet het talent wat arjen wel heeft. Hij is belangrijk bij vitesse en wordt als een dragende speler gezien, maar zelfs dan heeft een jong talent van chelsea of real madrid meer aanzien (ploegen waar hij dit seizoen voor uitkwam)

    Ten Tweede: Robben is een zekerheidje, iemand die in europa als ''topper'' wordt omschreven. Swerts daarentegen met alle respect, zal waarschijnlijk geen europese topper worden. Dat hij naar de nederlandse top kan ben ik van overtuigd. Maar dat zal dan ook zijn hoogst haalbare niveau zijn
    ach aan een geblesseerde Robben heb je net zoveel als aan een geblesseerde Swerts... Dus als REAL het aan druft met Robben, waarom zou een kleinere club het dan niet aan druven met Swerts

  41. #626
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Swerts en Robben vergelijken is het vergelijken van appels en peren.

    Ten eerste. Swerts heeft (bij lange na) niet het talent wat arjen wel heeft. Hij is belangrijk bij vitesse en wordt als een dragende speler gezien, maar zelfs dan heeft een jong talent van chelsea of real madrid meer aanzien (ploegen waar hij dit seizoen voor uitkwam)

    Ten Tweede: Robben is een zekerheidje, iemand die in europa als ''topper'' wordt omschreven. Swerts daarentegen met alle respect, zal waarschijnlijk geen europese topper worden. Dat hij naar de nederlandse top kan ben ik van overtuigd. Maar dat zal dan ook zijn hoogst haalbare niveau zijn
    Ik vergelijk ook Swerts zijn kwaliteiten niet met die van Robben, ik geef alleen een tegenargument op een eerdere uitspraak van jou...

    FCLD snate het wel: Dus als REAL het aan druft met Robben, waarom zou een kleinere club het dan niet aan druven met Swerts

  42. #627
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Het hoeft helemaal geen enstige blessure te zijn.. Dit is voor andere clubs alleen een signaal dat in hun ogen swerts blessuregevoelig is... En dat is weer gunstig voor vitesse
    Maar ik had het niet over die blessure maar over een apart gevoel voor humor, lachen omdat een speler geblesseerd uitgevallen is en dan ook nog een speler van de club die je zelf support.

  43. #628
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    GILL SWERTS VOOR NADER ONDERZOEK NAAR BELGIË


    Gill Swerts gaat voor nader onderzoek naar België. De middenvelder viel zondag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen geblesseerd uit. De medische staf van Vitesse heeft de onfortuinlijke Swerts nu doorgestuurd naar zijn behandeld arts Dokter De Clerq, die hem vorig seizoen aan dezelfde knie heeft geopereerd. Dokter De Clerq is tevens de vaste arts van het Belgisch nationaal elftal.

    Meer informatie volgt na onderzoek.

    vitesse.nl

  44. #629
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De blessure van Gill Swerts valt mee. Tot deze conclusie kwam dokter De Clerq woensdag nadat hij de Belgisch international nader had onderzocht.

    Tot eenzelfde conclusie was de medische staf maandag na de wedstrijd al gekomen, maar om alles uit te sluiten was de Belg doorgestuurd naar zijn behandelend arts in zijn vaderland. Volgens De Clerq is de lichte reactie aan de knie van Swerts te wijten aan een combinatie van vermoeidheid en het zware veld in Groningen.
    De middenvelder is normaal gesproken zondag, wanneer Vitesse in Gelredome aantreedt tegen Heerenveen, inzetbaar.

    Ook het herstel van aanvoerder Remco van der Schaaf gaat de goede kant op.
    Na een revalidatieperiode in Belgie, sluit Van der Schaaf woensdag aan bij de groepstraining. Of hij voldoende ritme op kan doen voor komende zondag zal moeten blijken. De speler is in elk geval medisch vrijgegeven.

    vitesse.nl

  45. #630
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Maar ik had het niet over die blessure maar over een apart gevoel voor humor, lachen omdat een speler geblesseerd uitgevallen is en dan ook nog een speler van de club die je zelf support.
    Ja, natuurlijk is het helemaal niet leuk dat hij weer aan de linkerknie geblesseerd is geraakt. Dit is echter de korte termijn. Op de lange termijn, nu FC Twente en Anderlecht officieel aan vitesse hebben gemeld dat ze nu hij geblesseerd is, opnieuw gaan nadenken over een eventueel bod, is dit toch wel mooi voor de sportieve prestaties van Vitesse. Swerts is namelijk een van de 4 schakels van vitesse die voor een goed functionerend vitesse zorgen

Pagina 14 van 258 EersteEerste ... 412131415162464114 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 35 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 35 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •