Pagina 14 van 68 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 586 t/m 630 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #586
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    helemaal mee eens messi. klose kan inderdaad beter naar bayern komen als naar barca gaan. maar de probleem zit hem in het feit dat werder niet mee gaat werken aan een overstap naar een andere bundesliga club en al zeker niet naar bayern.
    Tja, wel logisch natuurlijk. Een speler als Klose verkoop je niet aan de concurrent. Weet jij of Klose wel iets ziet in een vertrek naar Bayern?

  2. #587
    G. Schurgers's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 maart 2006
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De enige oplossing zou zijn dat er in het contract van Klose zou komen te staan dat hij niet mag spelen tegen Werder. Maar dan kan hij het hele jaar door toch Bayern nog een titel bezorgen. Dus zal dus niet gaan, bovendien schijnt Bayern Toni op het oog te hebben, en dat er een grote schoonmaak gaat plaatsvinden (maar dat zullen jullie wel al weten). Onder meer van der Vaart zou ook op een lijstje staan.

    Voor Klose zie ik geen heil in een transfer naar Barcelona, de kans dat hij er een vaste waarde wordt is redelijk klein.

  3. #588
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Tja, wel logisch natuurlijk. Een speler als Klose verkoop je niet aan de concurrent. Weet jij of Klose wel iets ziet in een vertrek naar Bayern?
    het is geen geheim meer dat klose een aantal keren met ulli hoeness om de tafel heeft gezeten. het zou volgens klose zelf niet om contractbesprekingen zijn gegaan maar slechts om informatie. toch denk ik dat klose graag naar bayern zou willen gaan, je zit namelijk natuurlijk niet voor je lol met één van de topmannen van een groot concurrent gezellig samen aan de koffie.

  4. #589
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    het is geen geheim meer dat klose een aantal keren met ulli hoeness om de tafel heeft gezeten. het zou volgens klose zelf niet om contractbesprekingen zijn gegaan maar slechts om informatie. toch denk ik dat klose graag naar bayern zou willen gaan, je zit namelijk natuurlijk niet voor je lol met één van de topmannen van een groot concurrent gezellig samen aan de koffie.
    Maar dan heb je ook nog te maken met het feit dat Bayern hoogstwaarschijnlijk geen Champions League gaat spelen volgend jaar, en Werder Bremen waarschijnlijk wel. Ik denk dat dat wel invloed zal hebben op de keuze van Klose, of niet?

  5. #590
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G. Schurgers Bekijk bericht
    De enige oplossing zou zijn dat er in het contract van Klose zou komen te staan dat hij niet mag spelen tegen Werder. Maar dan kan hij het hele jaar door toch Bayern nog een titel bezorgen. Dus zal dus niet gaan, bovendien schijnt Bayern Toni op het oog te hebben, en dat er een grote schoonmaak gaat plaatsvinden (maar dat zullen jullie wel al weten). Onder meer van der Vaart zou ook op een lijstje staan.

    Voor Klose zie ik geen heil in een transfer naar Barcelona, de kans dat hij er een vaste waarde wordt is redelijk klein.
    ik denk dat werder er alles aan zal gaan doen om klose aan een buitenlandse club te verkopen, die een redelijk acceptabele bedrag voor de spits over hebben. deze mogelijkheid zal werder tot aan het einde van de zomer gaan blijfen open houden. werder wil klose absoluut niet verkopen aan bayern. maar mocht er geen buitenlandse club klose voor een redelijk bedrag willen overnemen dan zal werder toch nog op het slot van de transfermarkt klose gaan verkopen aan bayern. waarom? omdat klose zijn contract volgend seizoen afloopt en mits werder, die de relatie met klose alsmaar zien verslechteren, hem deze zomer niet verkoopt klose de seizoen erop transfervrij weg wandelt en dan waarschijnlijk naar de grootste concurrent ook.

    waar klose volgend seizoen gaat uitkomen durf ik niet te voorspellen maar één ding is zo goed als zeker en dat is dat klose volgend jaar iig niet in noord-west duitsland te bewonderen zal gaan zijn..of hij zal door hamburg gekocht moeten worden met het geld dat ze aan v/d vaart zijn overstap zullen gaan verdienen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Maar dan heb je ook nog te maken met het feit dat Bayern hoogstwaarschijnlijk geen Champions League gaat spelen volgend jaar, en Werder Bremen waarschijnlijk wel. Ik denk dat dat wel invloed zal hebben op de keuze van Klose, of niet?
    klose zit op het moment niet lekker in zijn fel bij werder en heeft een ook niet zo'n (zachtjes uitgedrukt) goede relatie met een aantal teamgenoten die veel invloed op het club hebben. frings is hier één van.

    ik denk dat op dit moment het mislopen van champions league voetbal door bayern niet zo zwaar zal gaan wegen in zijn beslissing. en bayern mag dan wel champions league mislopen, vergeet niet dat hij bij bayern meer kan gaan verdienen dan bij werder en dus zal het geld ook ongetwijfeld ook haar invloed hebben op wat de uiteindelijke keuze gaat worden
    Laatst gewijzigd door Koba; 2 mei 2007 om 15:16 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  6. #591
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ik zou klose graag zien bij barca indien saviola en/of guddie zouden vertrekken. klose zou dan idd back up worden van eto'o, maar dat is ook niet niks.

    larsson speelde ook genoeg matchen als back up van eto'o, en ik denk dat klose daar best tevreden mee kan/mag zijn. in barcelona zijn de leefomstandigheden ook heel goed (mooie stad, strand, cultuur,...).

    bovendien zal hij idd ook bij barca beter verdienen. maar hij zal sowieso zijn minuten krijgen ook, want het is volgend jaar de africa cup en dan zal eto'o een maand niet beschikbaar zijn. een maand met veel matchen alleszins januari traditioneel een drukke maand is in spanje. een vlotscorende spits en dus een goede back up voor eto'o is dan wel noodzakelijk.

    maar nogmaals; veel zal afhangen van saviola en guddie hun situaties. ik zie overigens niet zowel klose als toni naar bayern komen. het zal er maar één v/d 2 zijn.

  7. #592
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ik zou klose graag zien bij barca indien saviola en/of guddie zouden vertrekken. klose zou dan idd back up worden van eto'o, maar dat is ook niet niks.

    larsson speelde ook genoeg matchen als back up van eto'o, en ik denk dat klose daar best tevreden mee kan/mag zijn. in barcelona zijn de leefomstandigheden ook heel goed (mooie stad, strand, cultuur,...).

    bovendien zal hij idd ook bij barca beter verdienen. maar hij zal sowieso zijn minuten krijgen ook, want het is volgend jaar de africa cup en dan zal eto'o een maand niet beschikbaar zijn. een maand met veel matchen alleszins januari traditioneel een drukke maand is in spanje. een vlotscorende spits en dus een goede back up voor eto'o is dan wel noodzakelijk.

    maar nogmaals; veel zal afhangen van saviola en guddie hun situaties. ik zie overigens niet zowel klose als toni naar bayern komen. het zal er maar één v/d 2 zijn.
    dit zal inderdaad ook niet het geval zal zijn. bayern heeft laten weten dat toni hun nummer 1 prioriteit is en klose als back-up plan heeft in het geval dat luca toni niet zal gaan komen naar munchen.

  8. #593
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    idd koba, maar volgens enkele bronnen zou bayern achter hen beide zitten maar dat klopt dus niet, zoals jij en ik weten

  9. #594
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    dat klopt inderdaad niet maghrabi en zijn de wereld ingeholpen dankzij de bild.

  10. #595
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ik zou klose graag zien bij barca indien saviola en/of guddie zouden vertrekken. klose zou dan idd back up worden van eto'o, maar dat is ook niet niks.

    larsson speelde ook genoeg matchen als back up van eto'o, en ik denk dat klose daar best tevreden mee kan/mag zijn. in barcelona zijn de leefomstandigheden ook heel goed (mooie stad, strand, cultuur,...).
    'T weertje is natuurlijk ook belangrijk he maghrabi
    Maar Larsson was al best op leeftijd, terwijl Klose een aantal jaren jonger is. Dat is natuurlijk iets dat meespeelt of iemand genoegen neemt met een rol als back up of niet

    bovendien zal hij idd ook bij barca beter verdienen. maar hij zal sowieso zijn minuten krijgen ook, want het is volgend jaar de africa cup en dan zal eto'o een maand niet beschikbaar zijn. een maand met veel matchen alleszins januari traditioneel een drukke maand is in spanje. een vlotscorende spits en dus een goede back up voor eto'o is dan wel noodzakelijk.
    Minuten zal Klose bij Barcelona sowieso pakken, maar zoals ik al zei, is de kans groter dat hij zelf de voorkeur geeft aan een andere club waar hij wel een basisplek zal krijgen.

    maar nogmaals; veel zal afhangen van saviola en guddie hun situaties. ik zie overigens niet zowel klose als toni naar bayern komen. het zal er maar één v/d 2 zijn.[/QUOTE]

    En ja inderdaad, als Klose komt dan zal Saviola of Gudjohnson inderdaad verkocht moeten worden.

  11. #596
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    @ messi en maghrabi

    werder heeft onlangs bekend gemaakt dat ze klose niet naar barca zullen laten gaan tenzij barca de prijs opschroeven. klose moet minimaal 15 miljoen gaan kosten.

  12. #597
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    @ messi: dat klopt, larsson was idd oud maar goed. klose zal het toch aantrekkelijk vinden denk ik. hij zal sowieso zijn minuten krijgen idd. veel zal zoals wij ook zeggen afhangen van guddie en saviola.

    koba; is er al meer nieuws over hargreaves? het is al een tijd stil rond hem dus wie weet blijft hij dan toch. schlaudraff is volgens mij met zijn gedachte bij bayern overigens, of niet koba (als je al gelezen hebt wat hem overkwam bij aken).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    @ messi en maghrabi

    werder heeft onlangs bekend gemaakt dat ze klose niet naar barca zullen laten gaan tenzij barca de prijs opschroeven. klose moet minimaal 15 miljoen gaan kosten.
    dat zal geen probleem zijn voor barca

    die prijs geldt overigens voor alle ploegen.
    Laatst gewijzigd door maghrabi; 2 mei 2007 om 16:40 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  13. #598
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht

    koba; is er al meer nieuws over hargreaves? het is al een tijd stil rond hem dus wie weet blijft hij dan toch. schlaudraff is volgens mij met zijn gedachte bij bayern overigens, of niet koba (als je al gelezen hebt wat hem overkwam bij aken).
    het is op het moment erg stil rondom hargreaves. de meningen over zijn toekomst bij bayern zijn ook erg verdeeld met name in het bestuur. dat hitzfeld een fan is en wilt dat hargreaves blijft is geen geheim. evenals uli hoeness, die zelfs een aantal weken zei dat ze bij bayern elk aanrekkelijke aanbod op hargreaves kunnen en zullen gaan afslaan omdat ze financieel er uitstekend voor staan. beckenbauer integendeel wil dat hargreaves verkocht gaat worden aan manchester voor 30 miljoen euro. het is dus erg onduidelijk.

    ik heb het idee dat hargreaves zelf de overstap naar man. united wel ziet zitten. hij heeft echter wel een contract tot 2010 en als het aan de bestuur ligt, op beckenbauer na, dient hij dat contract ook uit. bij bayern zijn ze er aan begonnen om een nieuwe elftal samen te stellen waarin met name jonge spelers veel aandacht krijgen. een team dat op de korte termijn en in het toekomst om prijsen kan gaan strijden. hargreaves speelt hierin een belangrijke rol want hij moet, voor zover hij het al niet is, de leider op het middenveld zijn.

    het bedrag dat manchester voor hem over heeft is aantrekkelijk maar geloof maar dat ze bij bayern er wel zich van bewust zijn dat er geen VM van zijn kaliber te vinden is. niet één tenminste die haalbaar voor bayern is. dus ondanks dat de kans er dik inzit dat hargreaves bayern verlaat in de zomer moet er ook serieus rekening mee gehouden worden dat hij gewoon tot 2010 in duitsland te bewonderen is. hargreaves is één van de belangrijkste pionnen bij bayern en hem verkopen zou zinloos zijn. voor het geld zal het ongetwijfeld niet zijn, dus mocht bayern hargreaves laten gaan dan zal dit enkel als grootste reden zijn om hem aan zijn droom te helpen. het is dus nog onduidelijk waar hargreaves naar de zomer speelt en dit zal de komende weken ook zo blijven denk ik. zolang het bestuur niet gezamelijk tot een conclussie komt wat voor zowel de speler als club het beste is zullen we hierin ook weinig verandering in zien vrees ik.

    en haha schlaudraff is inderdaad met zijn gedachte al bij bayern. maar erg profosioneel is het niet. bij bayern worden alleen echte profs gewaardeerd en op het moment gedraagt schlaudraff zich niet als een prof bij aachen.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    dat zal geen probleem zijn voor barca

    die prijs geldt overigens voor alle ploegen.
    dit zal inderdaad geen probleem (MEER) voor barca zijn want het is zonet juist officieel bekend gemaakt dat klose zijn contract bij werder zal gaan uitdienen en pas in de zomer van 2008 van club zal gaan ruilen!

    http://www.werder-online.de/index.php

  14. #599
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ok, dan kunnen we klose van het lijstje schrappen bij barca. we zien wel wat er gebeurt omtrent die situatie. misschien wordt hij toch nog verkocht dit jaar

    hargreaves moet idd blijven, vanuit bayern munchens standpunt. maar als hij echt weg wil kan je hem niet tegenhouden. maar het is zoals je het zegt: alles kan nog.

    ja, bij bayern willen ze 100% gemotiveerde spelers maar die schlaudraff kan volgens mij gwn niet wachten. aken zal wrs toch degraderen...

  15. #600
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Er gaat dus de komende zomer veel veranderen in de Beierse hoofdstad. Ze moeten wel, want de UEFA-Cup, waarop er grote kans dat ze zich daar voor gaan kwalificeren, is natuurlijk een te laag niveau voor 'Die Rekordmeister'. Een club met zo'n naam en faam hoort feitelijk in de CL plaats. Alleen als de prestaties er niet naar zijn, hoor je daar ook niet in te spelen. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk allemaal gaat veranderen in Zuid-Duitsland. Heel veel iig .

  16. #601
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    er gaat iig zoveel veranderen bij bayern dat ik er niet aan twijfel dat we ons wel gaan kwalificeren voor het champions league seizoen 2008/09.

    @maghrabi, ik twijfel niet aan schlaudraff zijn kwaliteiten maar vind het wel enorm spijtig voor de club aachen hoe hij momenteel met zijn job omgaat. hij had een ontzettende sterke eerste seizoenshelft en heeft die lijn niet vast zien te houden door de ontwikkelingen in zijn carriere. zeker niet profisioneel. maar goed, zolang hij maar volgend seizoen wel goed uit de verf komt want daarvoor is hij gehaald.

  17. #602
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    @ messi en maghrabi

    werder heeft onlangs bekend gemaakt dat ze klose niet naar barca zullen laten gaan tenzij barca de prijs opschroeven. klose moet minimaal 15 miljoen gaan kosten.
    Als we een back up achter Eto'o willen hebben die goed is en goals scoort, dan moeten Barcelona wel bereid zijn een dergelijk bedrag uit te geven.

  18. #603
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    er gaat iig zoveel veranderen bij bayern dat ik er niet aan twijfel dat we ons wel gaan kwalificeren voor het champions league seizoen 2008/09.
    @maghrabi, ik twijfel niet aan schlaudraff zijn kwaliteiten maar vind het wel enorm spijtig voor de club aachen hoe hij momenteel met zijn job omgaat. hij had een ontzettende sterke eerste seizoenshelft en heeft die lijn niet vast zien te houden door de ontwikkelingen in zijn carriere. zeker niet profisioneel. maar goed, zolang hij maar volgend seizoen wel goed uit de verf komt want daarvoor is hij gehaald.
    hahahaha dat mag je op zijn minst eisen en verwachten koba. met dit team hadden ze het ook moeten doen vind ik.

    schlaudraff is een speler die ik zo snel mogelijk aan het werk wil zien bij bayern. ik ben benieuwd of hij het niveau aankan.

  19. #604
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Als we een back up achter Eto'o willen hebben die goed is en goals scoort, dan moeten Barcelona wel bereid zijn een dergelijk bedrag uit te geven.
    waarschijnlijk blijft klose ook volgend seizoen bij werder en dus is hij in de zomer van 2008 transfervrij beschikbaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    hahahaha dat mag je op zijn minst eisen en verwachten koba. met dit team hadden ze het ook moeten doen vind ik.

    schlaudraff is een speler die ik zo snel mogelijk aan het werk wil zien bij bayern. ik ben benieuwd of hij het niveau aankan.
    klopt, maar het was gewoon geen hechte team dit jaar. mischien is het zelfs (voor op de lange termijn) beter dat we dit seizoen zo slecht hebben gepresteerd want nu heeft het bestuur eindelijk het licht gezien en worden er spelers aangetrokken.

  20. #605
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    waarschijnlijk blijft klose ook volgend seizoen bij werder en dus is hij in de zomer van 2008 transfervrij beschikbaar.
    Dan zou Werder hem beter nu verkopen, dan dat hij volgend jaar transfervrij vertrekt.

  21. #606
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Dan zou Werder hem beter nu verkopen, dan dat hij volgend jaar transfervrij vertrekt.
    klopt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    klopt, maar het was gewoon geen hechte team dit jaar. mischien is het zelfs (voor op de lange termijn) beter dat we dit seizoen zo slecht hebben gepresteerd want nu heeft het bestuur eindelijk het licht gezien en worden er spelers aangetrokken.
    klopt voor een deel. ik begrijp je wel maar toch mag je als topclub geen overgangsjaren hebben.
    Laatst gewijzigd door maghrabi; 2 mei 2007 om 17:56 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  22. #607
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Méér dan 15 miljoen per contractjaar voor een speler die tegen de 30 zit, dat is nog veel eigenlijk.

  23. #608
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Dan zou Werder hem beter nu verkopen, dan dat hij volgend jaar transfervrij vertrekt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    klopt
    inderdaad messi. mischien dat werder ook wel een spelletje speelt want bayern was de afgelopen weken de enigste club die serieus geintereseerd was. je zou haast denken dat werder liever expres miljoenen wil mislopen om hem iig niet aan de zuid-duitse concurrent te verkopen.

    ik zie wel ruimte voor een overgang naar barca mits barca een acceptabele bod komt.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    klopt voor een deel. ik begrijp je wel maar toch mag je als topclub geen overgangsjaren hebben.
    klopt. het is dit jaar een ramp en excuses mogen er niet zijn bij een club als bayern.

    ik gaf enkel alleen aan dat het voor de langere termijn achteraf wel beter is gezien het feit dat bayern nu eindelijk eens zich mee gaat bemoeien op de markt en in de voorgaande jaren niet het geval was..terwijl daar er al dat tijd wel het geld voor was.

  24. #609
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    dat klopt, maar dat wil zeggen dat het bestuur gwn haar werk de afgelopen jaren niet goed deed. hadden ze dat wel gedaan, was er geen overgangsjaar nodig. zo zie ik het, maar ik begrijp je standpunt helemaal.

  25. #610
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hitzfeld laat Kahn thuis tegen Gladbach

    Oliver Kahn zal komend weekend niet onder de lat staan bij Bayern München. Trainer Ottmar Hitzfeld laat de routinier thuis voor het uitduel bij Borussia Mönchengladbach en geeft de voorkeur aan Michael Rensing.

    “De knoop is doorgehakt. Oliver zal thuis blijven, want Michael Rensing heeft deze kans verdiend”, vertelde Hitzfeld. “Ik ben niet van plan een concurrentiestrijd te beginnen. Oliver is zeker van zijn plaats en blijft dat ook in het volgende seizoen. Dat weet ook Michael Rensing. Het is alleen voor deze ene wedstrijd.”

    Rensing (22) kwam dit seizoen slechts éénmaal in actie. In de eerste ontmoeting met AC Milan in het kader van de Champions League moest hij tweemaal vissen (2-2). Daarvoor stond hij in totaal twaalf keer onder de lat bij der Rekordmeister, waar de ploeg negen zeges en drie gelijkspelen behaalde.

  26. #611
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    leuk voor rensing en nu maar eens zien, mits rensing weer zeer goed weet te presteren als in de heenwedstrijd tegen ac milan in de champions league, of het inderdaad voor deze ene wedstrijd blijft zoals hitzfeld beweerd.

  27. #612
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Sinds het WK van 2002 is Kahn tot een menselijk klootzak verlopen, hij is al weer in de pers wegens zijn privéleven wat veel invloed ook op zijn Bayern-prestaties heeft (zo denkt tenminste Hitzfeld).

  28. #613
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Makaay hoogstwaarschijnlijk gewoon bij Bayern
    PSV lijkt Roy Makaay van het verlanglijstje te moeten schrappen. De Nederlandse spits van Bayern München zegt in het Algemeen Dagblad zich nog altijd goed te voelen bij zijn huidige werkgever. Een transfer naar Eindhoven wordt daarom niet gezien als een optie.

    Liever blijft Makaay zijn doelpunten maken voor Der Rekordmeister. "Ik heb nog geen signaal gekregen dat Bayern me beu is", aldus de 32-jarige aanvaller. "Ik heb gehoord dat PSV interesse zou hebben, maar in principe wil ik mijn contract bij Bayern gewoon uitdienen."

    Makaay heeft nog een eenjarig contract in München. Mocht de Zuid-Duitse formatie dus nog geld willen vragen voor haar spits, dan moet het deze zomer zaken doen. Tot een verlenging van de verbintenis is het nog niet gekomen.

    PSV lijkt ook Claudio Pizarro, de andere spits van Bayern München, uit het hoofd te moeten zetten. De Peruviaan zou in de belangstelling staan van Werder Bremen en ziet een terugkeer naar zijn oude werkgever wel zitten. Ook Roque Santa Cruz lijkt niet voor een Nederlands avontuur te willen gaan kiezen.

  29. #614
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Bayern is Beckenbauer meer dan zat

    Met zijn pittige columns en aanhoudende kritiek ten opzichte van Bayern Munchen heeft Franz Beckenbauer kwaad bloed gezet. Der Kaiser grijpt in hun ogen ieder moment aan om de clubmensen terecht te wijzen, wat tot ‘groeiende irritatie’ lijdt binnen de club.

    Ook Karl-Heinz Rummenige, de voorzitter van Der Rekordmeister, is Beckenbauer meer dan zat. “Het irriteert niet mij alleen, maar ook de financiële en de administratieve leidinggevenden bij de club.”

    Bayern, wat traditioneel lang meestrijd om alle titels, beleeft sportief gezien een slecht jaar. Op financieel vlak gaat het de club echter voor de wind. De omzet zal met 10 procent stijgen tot ongeveer 220 miljoen euro. De winst komt waarschijnlijk uit op 10 miljoen euro, twee keer zoveel als in het voorgaande boekjaar.

  30. #615

    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

  31. #616
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    Bayern is Beckenbauer meer dan zat

    Met zijn pittige columns en aanhoudende kritiek ten opzichte van Bayern Munchen heeft Franz Beckenbauer kwaad bloed gezet. Der Kaiser grijpt in hun ogen ieder moment aan om de clubmensen terecht te wijzen, wat tot ‘groeiende irritatie’ lijdt binnen de club.

    Ook Karl-Heinz Rummenige, de voorzitter van Der Rekordmeister, is Beckenbauer meer dan zat. “Het irriteert niet mij alleen, maar ook de financiële en de administratieve leidinggevenden bij de club.â€

    Bayern, wat traditioneel lang meestrijd om alle titels, beleeft sportief gezien een slecht jaar. Op financieel vlak gaat het de club echter voor de wind. De omzet zal met 10 procent stijgen tot ongeveer 220 miljoen euro. De winst komt waarschijnlijk uit op 10 miljoen euro, twee keer zoveel als in het voorgaande boekjaar.

    München - De top van Bayern München is de aanhoudende kritiek van de Duitse voetbalgrootheid Franz Beckenbauer zat. „Het irriteert niet mij alleen, maar ook de financiële en de administratieve leidinggevenden bij de clubâ€, liet voorzitter Karl-Heinz Rummenigge zondag weten in een zeldzaam moment van openhartigheid.

    De onaantastbare Beckenbauer is voorzitter van de Raad van Toezicht bij Bayern. Als columnist van het invloedrijke tabloid 'Bild' haalt hij soms hard uit naar zijn eigen clubmensen. Der Kaiser heeft over alles en iedereen een mening en laat niet na zijn standpunten duidelijk naar voren te brengen, dit tot groeiende ergernis bij de clubleiding.

    Bayern beleeft het slechtste seizoen in tien jaar. De ploeg van Roy Makaay en Mark van Bommel grijpt naast alle hoofdprijzen en plaatst zich evenmin voor de Champions League komend seizoen. Volgens Rummenigge maakt Bayern niettemin het beste jaar in financieel opzicht door. De omzet zal met 10 procent stijgen tot ongeveer 220 miljoen euro. De winst komt waarschijnlijk uit op 10 miljoen euro, twee keer zoveel als in het voorgaande boekjaar.


    Een bericht voor wat het waard is. In het vetgedrukte gedeelte staat iets aangegeven dat der Franz nog altijd der Kaiser van Bayern is en doof is voor alle kritiek.

  32. #617
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern vreest niet voor financiële tegenvaller

    Na het 1-1 gelijkspel tegen Borussia Mönchengladbach waren de gevolgen voor Bayern München bekend: de ploeg zal volgend jaar geen Champions League-voetbal spelen. Der Rekordmeister kan hoogstens vierde worden in de Bundesliga en speelt volgend seizoen daarom in de Uefa Cup. Schade: twintig miljoen euro.

    Een immens bedrag, wat FC Hollywood vooral verdiende aan televisiegeld. Daar kan Bayern München volgend seizoen echter naar fluiten. Desondanks is Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge niet bang voor een financiële klap.

    Rummenigge denkt dat er ook in de UEFA Cup voldoende valt te verdienen. "We kunnen ons merk ook neerzetten in de UEFA Cup", denkt de preses. "De interesse van televisiestations voor wedstrijden van Bayern zal groot zijn."

  33. #618
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern Loom As Ajax Scoff At Valencia's Sneijder Offer

    Wesley Sneijder's move to Valencia seems to have run into problems, with Los Che unable to agree upon a price with Ajax. Bayern Munich are witing with a significiantly superior offer.

    Sneijder has been linked with a move to Valencia for a while now, and Ajax have since shown a willingness to listen to offers for their Dutch international midfielder.

    However, the Amsterdam club have publicly scoffed at the bid made by Valencia.

    "The offer from Valencia is far short of our valuation of Sneijder," declared an Ajax director to the media.

    However, Valencia have been quick to claim that Ajax have yet to even set a formal price. Their proposed offer is one of 8 million euros, with 4 more based on the performance of the player over the coming seasons.

    Sporting director Carboni has been working on the Sneijder front very strongly, ever since it became clear that Raul Garcia would rather move to Atletico Madrid. The Dutch international himself desires to move to the Mestalla.

    Carboni is now contemplating his next offer, after Soren Lerby, the player's agent, reportedly informed him that nothing less that 12 million euros and 2 more based on performances will be acceptable for Ajax.

    Bayern Munich have since tabled a direct 14 million bid, though the player's desire to move to Spain leaves Valencia with another shot at it.

  34. #619
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    een interresante quote van ulli hoeness:

    "We had to adjust our transfer policy to the market and we will spend more money than ever before. At one point we will present the whole package. We already have 4 (!) new players, 2 or 3 more are yet to come. Maybe some of our players will realize they won't get much playing time next season and want to leave despite having a contract."

    ik hoop dat hij dit meent. dit is precies hetgene wat nodig is.

  35. #620
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bayern heeft toch Jose Sosa al gehaald? Ik neem aan dat hij goed gescout is en dat die 10 miljoen niet zijn uitgegeven voor niks. Ik heb me laten vertellen dat het een typische nummer 10 is, technisch sterk. Heeft Bayern niet zoveel vertrouwen in die aankoop dat het aantrekken van een andere aanvallende middenvelder noodzaak is?(iets wat ik mij steeds meer begin af te vragen met de geruchten in de pers met Van der Vaart, Diego en nu Sneijder).

  36. #621
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ze hebben sosa, schlaudraff, altintop al aangekocht. wie is de 4de koba?

  37. #622
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ze hebben sosa, schlaudraff, altintop al aangekocht. wie is de 4de koba?
    Luca Toni?

  38. #623
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Luca Toni?
    dat is nog niet bevestigd, al lijkt het erop dat hij idd ook naar bayern gaat.

  39. #624
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Bayern heeft toch Jose Sosa al gehaald? Ik neem aan dat hij goed gescout is en dat die 10 miljoen niet zijn uitgegeven voor niks. Ik heb me laten vertellen dat het een typische nummer 10 is, technisch sterk. Heeft Bayern niet zoveel vertrouwen in die aankoop dat het aantrekken van een andere aanvallende middenvelder noodzaak is?(iets wat ik mij steeds meer begin af te vragen met de geruchten in de pers met Van der Vaart, Diego en nu Sneijder).
    sosa is niet gehaald voor op de positie achter de spitsen amin. sosa is gehaald voor de rechterkant als vervanging voor de gestopte deisler. en er is bij bayern genoeg vertrouwen in sosa want nadat sosa gecontracteerd was, was er geen enkele sprake van interrese voor de evenals rechtsmiddenvelder ribery. van sosa wordt veel verwacht gezien het feit dat het managment meer vertrouwen in hem had als ribery. het schijnt dat sosa net zo veel talent tot zijn beschiking heeft als ribery, mannetjes kan paseren en vanaf de flanken de spitsen goed kan bedienen.

    en qua traptechniek is hij fantastisch. op dat gebied loopt hij al voor op ribery. sosa staat bekend als een speler die wel eens vanaf 25 meter vanuit een vrije trap doelpunten kan maken. vertrouwen zat dus in sosa. ik ben een fan van ribery en vind het spijtig dat hij niet naar bayern is gekomen, maar het zou fantastisch wezen als sosa breng wat van hem verwacht wordt. mocht dit zo zijn zal dit een overwinning al op zich zijn, sosa is namelijk gehaald voor slechts het helft dat marseilla vraagt voor ribery.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ze hebben sosa, schlaudraff, altintop al aangekocht. wie is de 4de koba?
    geen flauw idee maar ik zet mijn geld op toni. italiaanse media reporteerde vanmiddag weer dat de deal gedaan is en dat het slecht een kwestie van tijd is voordat het officieel bekend gemaakt zal gaan worden. toni zou gebleseerd zijn en daarom zou het iets langer als normaliteit gepland is gaan gebeuren.

    het zou ook klose kunnen zijn. bremen zou natuurlijk stom zijn om klose volgend seizoen transfervrij naar munchen te laten wandelen. dat klose naar bayern zal gaan vertrekken staat bijna zo goed als zeker vast. maar zal het al komend seizoen zijn of in 2008...

    ze roberto zou ook kunnen terug komen. de geruchten gaan dat zijn zaakwaarnemer al met de club heeft gesproken. we zullen iig de 4e en de overige 3 nieuwe aankopen niet defenitiev weten tot het seizoen afgelopen is.

  40. #625
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik denk ook dat Klose in het zomer naar Bayern zal gaan, hij heeft naar deze hele drama om zijn mogelijke transfer naar Barca (belachelijk) of naar Bayern geen supporters meer (tussen de fans)bij Werder Bremen.
    Ik kan wel niet begrijpen hoezo Bayern een speler van Aachen (Schlaudraff) hebben gekocht, hij laat veel qua sterkte en snelheid missen en speelt momenteel ook niet voor Aachen. Hij is definitief een kandidaat voor het B-team van Bayern.

  41. #626
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Ik denk ook dat Klose in het zomer naar Bayern zal gaan, hij heeft naar deze hele drama om zijn mogelijke transfer naar Barca (belachelijk) of naar Bayern geen supporters meer (tussen de fans)bij Werder Bremen.
    Ik kan wel niet begrijpen hoezo Bayern een speler van Aachen (Schlaudraff) hebben gekocht, hij laat veel qua sterkte en snelheid missen en speelt momenteel ook niet voor Aachen. Hij is definitief een kandidaat voor het B-team van Bayern.
    schlaudraff is een absolute topvoetballer wanneer die in vorm is. heb jij wel enig idee hoe hij in het eerste seizoenshelft presteerde?

    hij speelt momenteel niet voor aachen vanwege zijn schandalige inzet en motivatieproblemen, niet vanwege voetbaltechnische redenen.

  42. #627
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    volgens diverse duitse kranten zou de 19 jarige de peruviaan andres vasquez, spelend in zweden, in het belangstelling van bayern staan.

    vasquez is bekend door deze (schitterende doelpunt):

    http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ

    of deze jongen nou goed is of niet, deze doelpunt is fantastisch!

  43. #628
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    volgens diverse duitse kranten zou de 19 jarige de peruviaan andres vasquez, spelend in zweden, in het belangstelling van bayern staan.

    vasquez is bekend door deze (schitterende doelpunt):

    http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ

    of deze jongen nou goed is of niet, deze doelpunt is fantastisch!
    De doelpunt is zeker een fantastische één. Maar je moet iemand niet contracteren vanwege één goal. Je moet hem contracteren vanwege zijn totale spel. En denk dat Bayern dat ook doet, tevens zie je iemand met weinig kwaliteit dat ook niet zomaar doen, dus ja als Bayern fan mag je inderdaad hopen dat het een goede is

  44. #629
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miro Bekijk bericht
    De doelpunt is zeker een fantastische één. Maar je moet iemand niet contracteren vanwege één goal. Je moet hem contracteren vanwege zijn totale spel. En denk dat Bayern dat ook doet, tevens zie je iemand met weinig kwaliteit dat ook niet zomaar doen, dus ja als Bayern fan mag je inderdaad hopen dat het een goede is
    ik weet ook niet of de jongen goed is of niet. het enigste wat ik van vasquez afweet is dat het een 19 jarige linkspoot is die in zweden uitkomt. het zal vast een prima voetballer zijn anders zou de management van bayern hem niet volgen, mits we de geruchten mogen geloven.

    de doelpunt zegt inderdaad niets, maar toch blijft het een schitterende één. hoe vaak zie je op zo'n manier de bal in de goal verdwijnen? niet vaak iig. dat maakt het niet een topspeler uiteraard, maar voetballen schijnt hij kennelijk dus wel een beetje te kunnen.

  45. #630
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Koba, hoe zit het met de positie van Makaay, Santa Cruz en Pizarro? Blijven ze, of toch niet? De laatste weken waren er namelijk berichten te lezen dat Santa Cruz en Pizarro ongelukkig zijn bij Bayern omdat ze geen basisplek hebben en daarom zouden willen vertrekken...

Pagina 14 van 68 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •