Pagina 15 van 258 EersteEerste ... 513141516172565115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 675 van 11587

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #631
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Het Vitesse wil zolang mogelijk wachten met het verlengen van contracten topic

    We laten Velthuizen niet zomaar gaan’
    Vitesse wil talentvolle doelman (21) langer aan zich binden.
    Piet Velthuizen is het grootste keeperstalent van Neder*land. De prangende vraag, na zijn waanzinnig sterke optreden in Groningen: hoe lang kan Vitesse de 21-jarige doelman nog behou*den? „We laten hem niet zomaar gaan”, stelt algemeen directeur Paul van der Kraan. „Piet maakt dit seizoen gewoon af bij Vitesse”, zegt Louis Laros, de zaakwaarnemer van de goalie uit Nijmegen.

    Velthuizen pakte zondag in zijn eentje een punt voor Vitesse. De jeugdinternational dreef de spelers van FC Groningen tot wanhoop, door de ene na de andere wereld*redding te verrichten (0-0). Later op de avond verklaarde Jan Reker, algemeen directeur van PSV, voor de camera’s van de NOS dat Velt*huizen nadrukkelijk wordt ge*volgd door de landskampioen. Zijn huidige contract bij Vitesse loopt door tot medio 2010. Die ver*bintenis heeft al voor de nodige opschudding gezorgd. Velthuizen heeft het laagste basiscontract van alle basisspelers bij Vitesse. De doelman ziet zijn salaris stijgen, naarmate hij meer wedstrijden in de hoofdmacht speelt.

    Vorig seizoen was Velthuizen nog stand-in voor Harald Wapenaar en ( nadien) Vladimir Stojkovic. De gewezen technisch manager Jan Streuer wilde Velthuizen niet meteen een beter contract geven, nog voordat de Nijmegenaar aan zijn eerste volledige seizoen als eer*ste keeper was begonnen. Na de pikstart van Velthuizen in dit sei*zoen kwamen beide partijen wel overeen in de winter met elkaar om de tafel te kruipen. „Daar houden we ons aan”, geeft Van der Kraan aan. „Dat Piet zich zo goed ontwikkelt, is voor ons geen reden nu al te handelen. Het is fantastisch dat hij het zo goed doet. Maar we houden ons ge*woon aan de afspraak die gemaakt is met zijn zaakwaarnemer.”

    Waarom Vitesse geen haast maakt? Van der Kraan: „Piet heeft een doorlopend contract, dus we hebben niet te maken met de druk van een aflopende verbintenis. Hij speelt zich nu in de kijker, maar we zullen hem niet zomaar laten gaan. Dat kunnen we ook niet ma*ken ten opzichte van onze suppor*ters. Wij willen graag dat Piet zich verder ontwikkelt bij Vitesse.”

    Die optie laat Louis Laros ook open, ondanks de onvrede over het lage contract van de sluitpost. „Piet zit in een ideale situatie”, zegt de zaakwaarnemer. „ Als hij zich zo blijft ontwikkelen, dan ko*men de clubs vanzelf. We hebben geen haast. Het kan best zijn dat hij bij Vitesse blijft. Het belangrijk*ste is dat hij blijft spelen, en niet ergens op de bank belandt. We gaan het gesprek met Vitesse aan. Zijn contract zal opgewaardeerd moeten worden, maar Vitesse zal de duur willen verlengen. Piet moet kijken of hij dat wil.”

    „ De bal ligt bij Vitesse”, vervolgt Laros. „Wij staan overal voor open. Op dit moment is er geen andere club concreet, maar Piet staat bij alle clubs in het boekje. Dat is logisch. Er zijn tig clubs uit binnen- en buitenland die hem volgen. Ik zeg ze altijd dat het pas concreet kan worden als ze een bod doen bij Vitesse. In dat sta*dium zijn we nog niet. We heb*ben ook uitgesproken dat Piet dit seizoen gewoon afmaakt bij Vites*se. Wat er daarna gebeurt, dat zien we dan wel weer.”

    Bron: De Gelderlander 06-11-07


    Ik weet niet hoelang de meeste vitesse kenners op dit forum al op deze wereld rondlopen, maar toch begint het mij flink te ergereren dat vitesse wacht tot het laatste jaar van het contractjaar om spelers een aanbod te doen. Dit is er ingeslopen toen dit blijkbaar in 1995 een trend in de wereld bleek te zijn, toen werkelijk iedere club dit deed. Echter de meeste clubs lijken uit deze trend te zijn ontgroeid, behalve vitesse.

    Bij spelers van het kaliber Takak wind ik me daar minder over op dan wanneer het gaat over spelers van het kaliber swerts, v/d schaaf en velthuizen:ranting:

    En mensen die zich afvragen wat het ovenstaande bericht er staat. Ik zie het al weer voor me dat hij voor 1,5 in termijnen vertrekt naar psv

  2. #632
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard


    Neuzen Vitesse staan weer dezelfde kant op
    Vitesse-trainer Aad de Mos en algemeen directeur Paul van der Kraan hebben woensdag in een dialoog hun onderlinge onenigheid de wereld uit geholpen. Dat schrijft De Gelderlander.

    Van der Kraan en De Mos gingen om de tafel vanwege recente uitspraken van de oefenmeester. Die verklaarde vorige week de ambitie binnen de club te missen.

    Hoewel beide heren geen inhoudelijke mededelingen wilden doen over het gesprek verliet De Mos het Gelredome goedgemutst. "Ik hoop dat de wensen die ik bij de club heb neergelegd in vervulling gaan", voegde hij daaraan toe. Directeur Van der Kraan gaf tegenover Omroep Gelderland commentaar: "We hebben nu onze ambities op elkaar afgestemd. Er is verder geen enkel probleem."

    Hehe, eindelijk weer vriendjes :kus

  3. #633
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Ik weet niet hoelang de meeste vitesse kenners op dit forum al op deze wereld rondlopen, maar toch begint het mij flink te ergereren dat vitesse wacht tot het laatste jaar van het contractjaar om spelers een aanbod te doen. Dit is er ingeslopen toen dit blijkbaar in 1995 een trend in de wereld bleek te zijn, toen werkelijk iedere club dit deed. Echter de meeste clubs lijken uit deze trend te zijn ontgroeid, behalve vitesse.

    Bij spelers van het kaliber Takak wind ik me daar minder over op dan wanneer het gaat over spelers van het kaliber swerts, v/d schaaf en velthuizen:ranting:

    En mensen die zich afvragen wat het ovenstaande bericht er staat. Ik zie het al weer voor me dat hij voor 1,5 in termijnen vertrekt naar psv
    Maar Piet heeft nog een contract tot medio 2010. Het is dan wel een veredeld jeugdcontract, maar zijn contract loopt nog lang niet af. En die nieuwe aanbieding zal in de loop van dit seizoen wel komen als de nieuwe technische directeur er is. Gaat natuurlijk ook beetje lastig om nu te gaan onderhandelen. Dus maak je er niet zo druk om, is niet goed voor je hart.

  4. #634
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Maar Piet heeft nog een contract tot medio 2010. Het is dan wel een veredeld jeugdcontract, maar zijn contract loopt nog lang niet af. En die nieuwe aanbieding zal in de loop van dit seizoen wel komen als de nieuwe technische directeur er is. Gaat natuurlijk ook beetje lastig om nu te gaan onderhandelen. Dus maak je er niet zo druk om, is niet goed voor je hart.
    Zo'n veredeld jeugdcontract stelt niets voor. Dat kan met het grootste gemak worden afgekocht en dan is hij dus weg...

    Maarja, ik zal maar je medische adviezen opvolgen

  5. #635
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sansoni en Espinoza moeten wachten

    Vitesse wacht nog met het lichten van de eenzijdige opties in de contracten van Sébastien Sansoni en Giovanny Espinoza.
    Het contract van beide spelers loopt na dit seizoen af. Beide spelers hebben een optie voor nog een jaar, die door Vitesse kan worden gelicht. Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft in overleg met trainer Aad de Mos besloten dat dit pas in januari of februari wordt bekeken.

    De Ecuadoriaan Espinoza kwam in januari naar Vitesse, maar voldeed nog niet aan de hoge verwachtingen. Over Sansoni bestaat wel tevredenheid.

    Omroep Gelderland TxT 20-11-2007


    Vitesse forum online vragenuurtje met vd Schaaf en Keizer
    Op dinsdagavond 4 december is er een exclusief on-line vragenuurtje op het Vitesse forum.
    Bron: SV Vitesse 15-11-07


    Bevredigende rentree Michael Jansen

    Michael Jansen heeft zijn eerste speelminuten gemaakt sinds zijn herkeuring. De verdediger speelde 45 minuten met Jong Vitesse tegen Sparta Nijkerk, waar met 3-2 werd verloren.
    "Het begin was even wennen en na twintig minuten was ik best moe, maar daarna ging het steeds beter. Ik speelde centraal achterin en heb zelfs nog bijna gescoord."

    De planning is om steeds meer te gaan spelen. "De volgende keer misschien een uurtje en dan langzaam opbouwen. Donderdag train ik gewoon weer bij het eerste. Ik heb verder nergens last van. Dit is echt een nieuw begin."

    Omroep Gelderland TxT 20-11-2007


    Michael Jansen mag echt voetballen

    Vitesse-speler Michael Jansen is eindelijk vrijgegeven door het UWV om te gaan voetballen.
    De verdediger maakt dinsdagavond direct zijn opwachting bij Jong Vitesse, dat een oefenwedstrijd speelt uit tegen hoofdklasser Sparta Nijkerk. Jansen stond 2,5 jaar buitenspel door hartritmestoornissen.

    In augustus doorstond hij met succes een herkeuring. Sinds half september traint Jansen weer mee met het eerste elftal, maar om ook daadwerkelijk wedstrijden te spelen, was het wachten op de vrijgave door het UWV. Dat verzorgde de herkeuring.


    Sparta Nijkerk oefent tegen Jong Vitesse
    Op dinsdag 20 november speelt het 1e elftal van Sparta Nijkerk een vriendschappelijke wedstrijd tegen Jong Vitesse. De aftrap van deze wedstrijd zal op de Ebbenhorst om 20.00 plaats vinden. Toegang gratis
    Omr.Gelderland/Sparta Nijkerk 20-11-2007


    Vitesse en Velthuizen willen verder

    Vitesse en Piet Velthuizen hebben de intentie om langer met elkaar in zee te gaan.
    De Arnhemse club wil het tot 2010 doorlopende contract van de 21-jarige doelman openbreken. "Ik heb een gesprek gehad met zijn zaakwaarnemer", licht algemeen directeur Paul van der Kraan toe. "Dat verliep positief."

    "Piet wil graag bij ons blijven en wij willen dat ook. Hij maakt een geweldige ontwikkeling door. We moeten er nog uitkomen in financiële zin en wat betreft de contractduur. Maar er is duidelijk een basis om met elkaar verder te praten."

    Omroep Gelderland TxT 20-11-2007


    Vitesse doet doelman Velthuizen aanbieding

    Vitesse wil het contract van doelman Piet Velthuizen (21) openbreken en met twee jaar ver*lengen tot medio 2012.
    De Arn*hemse club heeft een eerste bod neergelegd bij Louis Laros, de zaak*waarnemer van de keeper uit Nij*megen. Beide partijen kwamen nog niet tot een akkoord.
    Velthui*zen heeft een relatief laag basiscon*tract. De jeugdinternational heeft de intentie langer bij Vitesse te blij*ven, mits uit het nieuwe contract voldoende waardering spreekt
    De Gelderlander 20-11-2007

  6. #636
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Onderzoek WK-waardig Gelredome
    Aannemer bekijkt of in stadion plaats is voor 40.000 stoelen.
    Als het wereldkampioen*schap voetbal van 2018 aan Neder*land en België wordt toegewezen, wil Gelredome dolgraag een van de speelsteden worden. Daarom laat evenementenbedrijf Gelredome een aannemer onder*zoeken of het aantal plaatsen in het Arnhemse stadion kan wor*den uitgebreid naar 40.000. Deze minimale capaciteit is een keihar*de eis die de internationale voet*balbond Fifa aan plaatsen stelt die in aanmerking willen komen als speelstad.

    Gelredome kan bij voetbalwedstrij*den nu 27.000 toeschouwers her*bergen. Voor het einde van het jaar moet duidelijk zijn of Gelre*dome kan worden uitgebreid. Gelredome- directeur Jasper van Amstel zegt geen voorspelling te kunnen doen over de uitkomst van het onderzoek. „Ik heb nu geen flauw idee waar die 13.000 extra plaatsen gewonnen zouden moeten worden. Maar ik ben geen technicus. Ons aannemersbedrijf heeft echter op voorhand niet ge*zegd dat het onmogelijk is.†Ook al is de uitbreiding mogelijk, dan nog maakt Van Amstel een voorbehoud. „We gaan voor één evenement niet het hele stadion op de kop zetten. Maar als het enigszins mogelijk is, gaan we er*voor. Het WK zou een prachtig evenement voor ons zijn.â€

    Als Gelredome aan de capaciteits*eis kan voldoen, is het stadion een goede kandidaat bij de KNVB, weet Amstel. „Toen duidelijk werd dat de KNVB serieus gaat probe*ren het WK binnen te halen, heb*ben we direct met Harry Been ( bij de KNVB de grote trekker van het WK in 2018, red.) gesproken. Hij heeft gezegd dat we serieus mee*dingen.â€

    Dat heeft volgens Van Amstel twee redenen. In de eerste plaats heeft Gelredome tot twee keer toe een goed visitekaartje afgegeven bij de KNVB. Bij Euro 2000, toen in Gelredome drie poulewedstrij*den werden gespeeld, en dit jaar bij het EK onder de 21 jaar. In de tweede plaats steunt de ge*meente Arnhem de kandidatuur van Gelredome. Gezien de grote, fi*nanciële belangen van het WK speelt dat bij de besluitvorming een grote rol.

    De concurrentie voor Gelredome is groot. Bij een eventuele toewij*zing mag Nederland vijf speel*steden leveren. Amsterdam en Rot*terdam zijn wel zeker. Voor de drie andere plekken komen behal*ve Arnhem ook Eindhoven, Alk*maar, Utrecht, Heerenveen en Gro*ningen in aanmerking. Gelredome onderzoekt of het stadion kan worden uitgebreid van 27.000 naar 40.000 plaatsen. Dat is nodig om speelstad van het WK 2018 te worden.

    Bron: De Gelderlander 20-11-07

  7. #637
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitessefan Bekijk bericht
    Onderzoek WK-waardig Gelredome
    Aannemer bekijkt of in stadion plaats is voor 40.000 stoelen.
    Als het wereldkampioen*schap voetbal van 2018 aan Neder*land en België wordt toegewezen, wil Gelredome dolgraag een van de speelsteden worden. Daarom laat evenementenbedrijf Gelredome een aannemer onder*zoeken of het aantal plaatsen in het Arnhemse stadion kan wor*den uitgebreid naar 40.000. Deze minimale capaciteit is een keihar*de eis die de internationale voet*balbond Fifa aan plaatsen stelt die in aanmerking willen komen als speelstad.

    Gelredome kan bij voetbalwedstrij*den nu 27.000 toeschouwers her*bergen. Voor het einde van het jaar moet duidelijk zijn of Gelre*dome kan worden uitgebreid. Gelredome- directeur Jasper van Amstel zegt geen voorspelling te kunnen doen over de uitkomst van het onderzoek. „Ik heb nu geen flauw idee waar die 13.000 extra plaatsen gewonnen zouden moeten worden. Maar ik ben geen technicus. Ons aannemersbedrijf heeft echter op voorhand niet ge*zegd dat het onmogelijk is.†Ook al is de uitbreiding mogelijk, dan nog maakt Van Amstel een voorbehoud. „We gaan voor één evenement niet het hele stadion op de kop zetten. Maar als het enigszins mogelijk is, gaan we er*voor. Het WK zou een prachtig evenement voor ons zijn.â€

    Als Gelredome aan de capaciteits*eis kan voldoen, is het stadion een goede kandidaat bij de KNVB, weet Amstel. „Toen duidelijk werd dat de KNVB serieus gaat probe*ren het WK binnen te halen, heb*ben we direct met Harry Been ( bij de KNVB de grote trekker van het WK in 2018, red.) gesproken. Hij heeft gezegd dat we serieus mee*dingen.â€

    Dat heeft volgens Van Amstel twee redenen. In de eerste plaats heeft Gelredome tot twee keer toe een goed visitekaartje afgegeven bij de KNVB. Bij Euro 2000, toen in Gelredome drie poulewedstrij*den werden gespeeld, en dit jaar bij het EK onder de 21 jaar. In de tweede plaats steunt de ge*meente Arnhem de kandidatuur van Gelredome. Gezien de grote, fi*nanciële belangen van het WK speelt dat bij de besluitvorming een grote rol.

    De concurrentie voor Gelredome is groot. Bij een eventuele toewij*zing mag Nederland vijf speel*steden leveren. Amsterdam en Rot*terdam zijn wel zeker. Voor de drie andere plekken komen behal*ve Arnhem ook Eindhoven, Alk*maar, Utrecht, Heerenveen en Gro*ningen in aanmerking. Gelredome onderzoekt of het stadion kan worden uitgebreid van 27.000 naar 40.000 plaatsen. Dat is nodig om speelstad van het WK 2018 te worden.

    Bron: De Gelderlander 20-11-07
    Laten we dat maar even niet doen.... zitten wij straks in een stadion dat nog niet voor de helft vol zit!

  8. #638
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Laten we dat maar even niet doen.... zitten wij straks in een stadion dat nog niet voor de helft vol zit!
    nee, dat vullen we op met 10 kaartjes bij 50 euro boodschappen bij de ah ofzo....

    allemaal dagjesmensen duslease:

  9. #639
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Aad de Mos geeft Juan Lorca een boete voor laat melden van blessure

    Vitesse- trainer Aad de Mos heeft zijn speler Juan Lorca een boete opgelegd. De aanvaller uit Chili heeft verzuimd tijdig de medische staf van de Arnhemse club in te lichten over zijn blessure.
    Lorca liep afgelopen week een lichte enkelkwetsuur op bij de nationale ploeg van Chili, waardoor hij gisteren niet inzetbaar was in de uitwedstrijd tegen Ajax. De Chileen keerde zaterdag terug uit Zuid-Amerika. Pas toen hoorden de technische en medische staf van Vitesse dat hij in Amsterdam niet kon spelen. De huisregels bij Vitesse schrijven voor dat een speler een blessure nog dezelfde dag moet melden bij de club.

    Lorca liep de blessure op tijdens een training van Chili in de aanloop naar de WK- kwalificatiewedstrijd in en tegen Uruguay (2-2). Ook de met 3-0 verloren interland tegen Paraguay, afgelopen woensdag, ging aan de Chileense spits voorbij. Na vier speelronden staat Chili zevende in de poule van Zuid-Amerika. De eerste vier landen gaan rechtstreeks naar het WK 2010, de nummer vijf speelt een barrage. Het was gisteren nog niet bekend hoe lang Lorca buitenspel zal staan.

    Bron: De Gelderlander 26-11-07

  10. #640
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Aad de Mos ziet beste wedstrijd van Vitesse

    Vitesse- trainer Aad de Mos sprak ondanks de 4-1 nederlaag bij Ajax van de beste wedstrijd van zijn ploeg in dit seizoen. „De uitslag geeft het spelbeeld niet weer”, aldus de coach. „Vitesse was beter dan Ajax. Maar dat moet je uitdrukken in goals. Wij deden dat niet. Kolk en Swerts misten kansen, die ze in andere wedstrijden wel hebben benut. Ajax strafte onze fouten af, dat is een kwaliteit van deze topploeg.”

    De Mos: ‘ Veldslag om plek in de play- offs’

    „Het gaat een veldslag worden in de strijd om Europees voetbal”, zei Vitesse-trainer Aad de Mos na de 4-1 nederlaag bij Ajax. „ Achter de top vier zijn acht ploegen in de race voor de plekken in de play-offs. Wij staan nu op de laatste plaats (twaalfde, red.), Heerenveen staat eerste (vierde, nog voor AZ, red.). Vijf ploegen gaan het linkerrijtje halen, drie ploegen niet. Dat wordt een veldslag.”

    De Mos ziet titelstrijd tussen Ajax en AZ

    Vitesse- trainer Aad de Mos verwacht dat Ajax en AZ de twee ploegen zijn die dit seizoen om het landskampioenschap zullen strijden. Hij noemt regerend kampioen PSV en Feyenoord niet. „ AZ heeft de beste voetballers”, zei De Mos gisteren. „ AZ zal terugkomen als titelkandidaat. Die ploeg zal bijna geen wedstrijd meer verliezen, nu hun spitsen scoren. Ik denk dat Ajax met AZ gaat uitmaken wie kampioen wordt.”

    Bron: De Gelderlander 26-11-07

  11. #641
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Anders Due wil echt weg bij Vitesse

    De Deen Anders Due wil in de winterstop vertrekken bij Vitesse.
    Due veroverde dit seizoen vanuit een vrij kansloze positie een basisplaats, maar viel tegen Ajax weer buiten de selectie. "Twee weken geleden was iedereen nog tevreden en nu ben ik opeens niet meer goed genoeg voor de eerste 18. Ik snap er niks van. De trainer vindt Yu Hai kennelijk beter. Prima, maar dan wil ik weg. Mijn leven is te kort om dit te laten gebeuren."

    Due verwacht geen hoge transfersom. "Dat kan niet voor iemand die niet bij de 18 hoort. Ik wil graag in Nederland blijven, ze weten hier nu wat ik kan."
    Dit was te verwachten... Doodzonde... Goede voetballer voor Vitesse, jammer dat Aad dat niet wilt zien...

  12. #642
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dit was te verwachten... Doodzonde... Goede voetballer voor Vitesse, jammer dat Aad dat niet wilt zien...
    ik vind het getuige van geen doorzettingsvermogen. Vorig seizoen heeft hij zelf toegegeven dat zijn niveau onder dat van vitesse lag. Kon hij mee leven. Nu staat hij een paar keer in de basis en daarna weer niet en krijgt meneer kapsones. Nou ik zal hem niet missen, yu hai zal zijn niveau ook kunnen bereiken.

    voor 1 due kan je er zo weer 1 voor terug vinden. Hij hoort helemaal niet in het rijtje swerts, schaaf, sansoni, sprockel, verhaegh, haim, velthuizen. (janssen???)
    Hij hoort bij het rijtje takak, hai, blondelle, gommans, junker
    Misschien dat hij nu er boven uit stijgt, maar ik vind het maar een wisselvallige speler.

    Verder wil ik wel zien welke nederlandse club interesse in hem heeft en het geld voor hem kan ophoesten. Directe concurrenten en daarboven vallen af. Middenmoot daar valt nek ook vanf, samen met utrecht. En clubs als willem II, sparta, heracles zie ik het geld niet ophoesten:cigar:

  13. #643
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    ik vind het getuige van geen doorzettingsvermogen. Vorig seizoen heeft hij zelf toegegeven dat zijn niveau onder dat van vitesse lag. Kon hij mee leven. Nu staat hij een paar keer in de basis en daarna weer niet en krijgt meneer kapsones. Nou ik zal hem niet missen, yu hai zal zijn niveau ook kunnen bereiken.

    voor 1 due kan je er zo weer 1 voor terug vinden. Hij hoort helemaal niet in het rijtje swerts, schaaf, sansoni, sprockel, verhaegh, haim, velthuizen. (janssen???)
    Hij hoort bij het rijtje takak, hai, blondelle, gommans, junker
    Misschien dat hij nu er boven uit stijgt, maar ik vind het maar een wisselvallige speler.

    Verder wil ik wel zien welke nederlandse club interesse in hem heeft en het geld voor hem kan ophoesten. Directe concurrenten en daarboven vallen af. Middenmoot daar valt nek ook vanf, samen met utrecht. En clubs als willem II, sparta, heracles zie ik het geld niet ophoesten:cigar:
    Man we zijn zelf een middenmoter! Due hoort hier gewoon in de basis!

    Due heeft gewoon gelijk... Je moet wel de kans krijgen je te bewijzen! Die krijgt hij gewoon niet van de Mos! Ik zag dit gewoon aankomen, hij speelde gewoon goed en wordt zonder een goede (of jij moet een paar goede trainingen van die Chinees een goede reden vinden) op de bank gezet! Om vervolgens zelfs op de tribune te worden geplant! Dan knapt er iets bij een speler!! Due wilt voetballen, en terecht.. En dat zal hij naar alle waarschijnlijkheid niet doen onder de Mos..
    Ik weet niet wat het is, maar het lijkt er op dat de Mos Anders niet moet.. want verklaar anders maar waarom sommige spelers het eeuwige kridiet lijken te hebben en hij er uitvlieg zodra hij 45 minuten minder speelt (en dat terwijl toen op Piet na, niemand een voldoende scoorde)

  14. #644
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    ARNHEM - Anders Due wordt voorlopig uit de selectie van Vitesse gezet.

    De Deen liet zich in de media negatief uit over trainer Aad de Mos, met wie hij niet meer wenst te werken. "Ik heb nergens spijt van", laat Due weten. "Hij heeft dingen over mij gezegd en ik over hem, dat komt niet meer goed."

    De Deen wil vertrekken bij Vitesse. "Ik vind niet dat ze nog veel geld voor mij kunnen vragen. Ik heb wel veel steun van mijn medespelers gekregen toen ik vanochtend naar de training ging, waar ik niet welkom bleek te zijn. Ik moet nu bij het 2e trainen, maar dat maakt mij niet uit."

    Bron: omroep gelderland

  15. #645
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    ARNHEM - Anders Due wordt voorlopig uit de selectie van Vitesse gezet.

    De Deen liet zich in de media negatief uit over trainer Aad de Mos, met wie hij niet meer wenst te werken. "Ik heb nergens spijt van", laat Due weten. "Hij heeft dingen over mij gezegd en ik over hem, dat komt niet meer goed."

    De Deen wil vertrekken bij Vitesse. "Ik vind niet dat ze nog veel geld voor mij kunnen vragen. Ik heb wel veel steun van mijn medespelers gekregen toen ik vanochtend naar de training ging, waar ik niet welkom bleek te zijn. Ik moet nu bij het 2e trainen, maar dat maakt mij niet uit."

    Bron: omroep gelderland
    :x wat wordt ik kotsmisselijk van hem zeg. Zulke dingen hoor je intern te bespreken, maar nee, meneer vindt het blijkbaar leuk om nu al met modder te gaan gooien in de media:ranting:. Verder heeft hij een contract tot 2010. Dit moet worden afgekocht door andere clubs, wat nogal duur is. Ik denk dat meneer er verstandig aan doet in de zomervakantie zijn eigen contract af te kopen, en van mijn part naar de moraalridders over de waal te lopen :wedgie:

  16. #646
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Canadese jeugdinternational op proef
    Vitesse.nl 28-11-07

    Vitesse heeft de 17-jarige Octavio Maginnis een week op proef. De Canadese jeugdinternational heeft zich inmiddels in Arnhem gemeld en zal naar verwachting donderdag of vrijdag met Jong Vitesse meetrainen.

    Maginnis is een centrale verdediger die tevens als defensieve middenvelder inzetbaar is. In 2006 speelde de Canadees twee oefeninterlands met zijn nationale elftal onder 17 jaar. Dit jaar kwam Maginnis uit in het jeugdelftal van het Engelse Peterborough. Daarvoor speelde hij in Mexico voor Atlas (Guadalajara).


    http://nl.youtube.com/watch?v=8LF2r4AKwq0


  17. #647
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Anders Due schendt afspraak’
    Middenvelder Vitesse krijgt straf na interview in de Gelderlander.
    Anders Due is door de clubleiding van Vitesse voor onbe*paalde tijd teruggezet naar de selec*tie van het tweede elftal. De 25-ja*rige voetballer uit Denemarken wordt gestraft voor uitlatingen die hij gisteren heeft gedaan in de me*dia.

    Due gaf aan dat hij in de winter*stop wil vertrekken, omdat hij voor zichzelf geen toekomst ziet bij Vitesse zolang Aad de Mos daar hoofdtrainer is. De linksbenige middenvelder heeft een contract tot medio 2010. Due raakte de voorbije weken weer uit beeld bij De Mos, die de Deen voor het duel met Ajax zelfs buiten de selectie hield. Afgezien van de collectieve wanprestatie in en tegen Groningen, was Due juist aan zijn sterkste fase bezig bij Vi*tesse, sinds zijn komst in de zomer van 2006.

    Nadat De Mos de uitlatingen van Due had gelezen, wilde de trainer de Deen tot aan de winterstop te*rugzetten naar het tweede elftal. Na een crisisgesprek met alge*meen directeur Paul van der Kraan werd Due gistermiddag ‘voorlopig teruggezet’, zoals de club nadien verklaarde. Due zou de afspraak hebben ge*schonden dat hij zich niet negatief mag uitlaten over de club of over werknemers van de club.

    Anders Due heeft zich volgens de clubleiding van Vitesse niet gehouden aan de gedragscode, die geldt voor werknemers van de Arnhemse club. Daarom is de spe*ler voor onbepaalde tijd terugge*zet naar het tweede elftal. Dat is de uitkomst van het crisisgesprek dat trainer Aad de Mos en alge*meen directeur Paul van der Kraan gistermiddag hadden.

    „ Anders Due is voorlopig terugge*zet naar het tweede elftalâ€, zo luid*de de officiële persverklaring van Vitesse gistermiddag, „ op basis van uitspraken in de media. Die uitspraken zijn in strijd met de af*spraak, dat je je niet negatief mag uitlaten over medewerkers van Vit*esse en over de club.†Due wordt gestraft voor uitspra*ken die hij gisteren deed in deze krant. In een vraaggesprek met de Gelderlander zei Due: „ Ik heb er genoeg van. Ik wil niet meer bij Vitesse blijven zolang deze trainer er is (...) Dit was de druppel. Ik weet niet waarom ik tegen Ajax niet bij de selectie zat. Ik heb goed gespeeld. Het kunnen dus geen voetbaltechnische redenen zijn.â€

    En: „Het moet iets persoonlijks zijn. Ik heb geen idee wat het is. Ik heb altijd gedacht dat het in het voetbal erom gaat hoe je presteert, maar dat is hier blijkbaar niet het geval (...) De trainer heeft me niet verteld waarom ik niet meer speel. Vanuit de pers heb ik vernomen dat hij de voorkeur geeft aan Yu Hai. Dat is zijn keuze. De trainer heeft de vrijheid te bepalen wie hij opstelt. Maar dan is het voor mij beter te vertrekken.â€

    Van der Kraan wilde gisteren niet ingaan op de vraag hoe lang Due moet meetrainen met het tweede elftal. „De term voorlopig hebben we heel bewust gekozenâ€, aldus de algemeen directeur. „Ik wil ner*gens op vooruit lopen. We kijken wat dit betekent in tijdsduur.†Due zelf wilde gisteren wel reage*ren, maar hij gaf aan dat hij dat niet mocht van de clubleiding. „Het spijt me, maar ik kan niets meer zeggen. Je moet het maar bij Paul van der Kraan of de trainer proberen.†van der Kraan had reeds gerea*geerd (zie hierboven). De Mos gaf gisteravond aan dat hij vooralsnog geen behoefte ziet de affaire toe te lichten.

    Bron: De Gelderlander 29-11-07


    Het is wel heel snel een crisis gesprek bij de gelderlander he :bawl:

  18. #648
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    :x wat wordt ik kotsmisselijk van hem zeg. Zulke dingen hoor je intern te bespreken, maar nee, meneer vindt het blijkbaar leuk om nu al met modder te gaan gooien in de media:ranting:. Verder heeft hij een contract tot 2010. Dit moet worden afgekocht door andere clubs, wat nogal duur is. Ik denk dat meneer er verstandig aan doet in de zomervakantie zijn eigen contract af te kopen, en van mijn part naar de moraalridders over de waal te lopen :wedgie:
    Ach en het is blijkbaar wel normaal om een jongen naar een training te laten komen en hem dan waar de groep bij is te melden dat hij zich voorlopig niet meer bij het eerste hoeft te melden..

    kom op, Anders heeft gewoon gelijk! Goed misschien niet slim om het in de media te vertellen.. Maar zijn woede is niet meer dan begrijpelijk... Daarbij wat zeg hij nou verkeerd? Dat hij denkt dat Aad iets tegen hem heeft? Dat hij geen kans meer ziet? Dat Vitesse niet te veel kan vragen voor hem... Kom zeg, dat zijn dingen die wij zelf ook allemaal wel weten/denken! Wat had hij dan moeten zeggen tegen de Gelderlander..

    trouwens als Anders zn bek moet houden? waarom word kolk dan niet aangepakt? Die deed zondag het zelfde (niet dat ik wil dat Kolk terug gezet wordt, maar ik wil er mee aangevan dat er met 2 maten wordt gemeten door Aad)

  19. #649
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    :kwasny:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ach en het is blijkbaar wel normaal om een jongen naar een training te laten komen en hem dan waar de groep bij is te melden dat hij zich voorlopig niet meer bij het eerste hoeft te melden..

    kom op, Anders heeft gewoon gelijk! Goed misschien niet slim om het in de media te vertellen.. Maar zijn woede is niet meer dan begrijpelijk... Daarbij wat zeg hij nou verkeerd? Dat hij denkt dat Aad iets tegen hem heeft? Dat hij geen kans meer ziet? Dat Vitesse niet te veel kan vragen voor hem... Kom zeg, dat zijn dingen die wij zelf ook allemaal wel weten/denken! Wat had hij dan moeten zeggen tegen de Gelderlander..

    trouwens als Anders zn bek moet houden? waarom word kolk dan niet aangepakt? Die deed zondag het zelfde (niet dat ik wil dat Kolk terug gezet wordt, maar ik wil er mee aangevan dat er met 2 maten wordt gemeten door Aad)
    Kolk heeft niet de club of een van de leden in discrediet gebracht. Er zou ook niks aan de hand geweest zijn als due het had gelaten bij ´´ik vind dat ik in de basis 11 thuis hoor´´:bawl:

    Nu hij dus persoonlijk de mos in de media heeft ´´aangevallen´´ heeft hij de clubregels overtreden, terwijl hij wist wat deze waren. (staan in zijn contract). Een voetballer is niets anders dan een andere werknemer. Hij hoort zich aan de regels van de werkgever te houden

  20. #650
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Aad de Mos ziet weg terug voor Due

    Vitesse-trainer Aad de Mos wilde Anders Due tot de winterstop uit de selectie zetten, maar inmiddels denkt de trainer er weer anders over.
    "Er is altijd een weg terug. Deuren zijn nooit gesloten. Ik neem aan dat hij beseft dat hij over de schreef is gegaan. De groep en de technische staf gaan hem helpen om weer in beeld te komen", is de opvallende verklaring van Aad de Mos.

    De verbannen Due gaf aan niet meer onder De Mos te willen werken. "Ja, spelers zeggen wel meer. Iedereen moet zich houden aan de regels en ik ben dan de corrigerende factor."

    Bron: Omroep Gelderland 29-11-2007

  21. #651
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    :kwasny:

    Kolk heeft niet de club of een van de leden in discrediet gebracht. Er zou ook niks aan de hand geweest zijn als due het had gelaten bij ´´ik vind dat ik in de basis 11 thuis hoor´´:bawl:

    Nu hij dus persoonlijk de mos in de media heeft ´´aangevallen´´ heeft hij de clubregels overtreden, terwijl hij wist wat deze waren. (staan in zijn contract). Een voetballer is niets anders dan een andere werknemer. Hij hoort zich aan de regels van de werkgever te houden
    kolk viel Aad wel degelijk aan.. Maakt verder ook niet uit, de straf van Anders is misschien ook wel terecht.. Maar de reactie en boosheid is niet meer dan begrijpelijk

  22. #652
    Legende
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Aad de Mos ziet weg terug voor Due

    Vitesse-trainer Aad de Mos wilde Anders Due tot de winterstop uit de selectie zetten, maar inmiddels denkt de trainer er weer anders over.
    "Er is altijd een weg terug. Deuren zijn nooit gesloten. Ik neem aan dat hij beseft dat hij over de schreef is gegaan. De groep en de technische staf gaan hem helpen om weer in beeld te komen", is de opvallende verklaring van Aad de Mos.

    De verbannen Due gaf aan niet meer onder De Mos te willen werken. "Ja, spelers zeggen wel meer. Iedereen moet zich houden aan de regels en ik ben dan de corrigerende factor."

    Bron: Omroep Gelderland 29-11-2007
    Ach, die Due is toch maar een matige speler. Ik zie Vitesse alleen in de samenvattingen en Due is me nooit positief opgevallen. Mooi terug naar Denemarken die jongen!

  23. #653
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerrard41 Bekijk bericht
    Ach, die Due is toch maar een matige speler. Ik zie Vitesse alleen in de samenvattingen en Due is me nooit positief opgevallen. Mooi terug naar Denemarken die jongen!
    :bawl:

    laatste tijd speelt hij boven z´n niveau, daarvoor was het zwaar eronder

  24. #654
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Canadese jeugdinternational op proef
    Vitesse.nl 28-11-07

    Vitesse heeft de 17-jarige Octavio Maginnis een week op proef. De Canadese jeugdinternational heeft zich inmiddels in Arnhem gemeld en zal naar verwachting donderdag of vrijdag met Jong Vitesse meetrainen.

    Maginnis is een centrale verdediger die tevens als defensieve middenvelder inzetbaar is. In 2006 speelde de Canadees twee oefeninterlands met zijn nationale elftal onder 17 jaar. Dit jaar kwam Maginnis uit in het jeugdelftal van het Engelse Peterborough. Daarvoor speelde hij in Mexico voor Atlas (Guadalajara).


    http://nl.youtube.com/watch?v=8LF2r4AKwq0

    damn! that bloke has some skills :clap:

    http://media.putfile.com/tavinhoIII69

  25. #655
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    damn! that bloke has some skills :clap:

    http://media.putfile.com/tavinhoIII69
    de Mos, halen die kerel en samen met sansoni de 2 aanvallend ingestelde middenvelders. :happydance:

    :bawl:hij is verdediger hoor, ja dat weten we nu ook wel, maar de mos durft dat tenminste

  26. #656
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En nu laat Aad, yakkie wel staan onder het mom je moet spelers vertrouwen geven ook na een dramatische wedstrijd.... Tja, en het dan gek vinden dat Due gaat mopperen omdat na een (halve) slechte wedstrijd zijn plek kwijt is!

  27. #657
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    En nu laat Aad, yakkie wel staan onder het mom je moet spelers vertrouwen geven ook na een dramatische wedstrijd.... Tja, en het dan gek vinden dat Due gaat mopperen omdat na een (halve) slechte wedstrijd zijn plek kwijt is!
    Yakki heeft zich natuurlijk wel al veel meer bewezen de afgelopen twee jaar.

  28. #658
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Yakki heeft zich natuurlijk wel al veel meer bewezen de afgelopen twee jaar.
    plus het feit dat het nu weer de verkeerde kant op gaat met de sfeer in de groep, als je het zo in de media leest:dry:

  29. #659
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mads Junker middel tegen onrust

    30-11-07 Omroep Gelderland TxT

    Vitesse-spits Mads Junker beseft dat er flink wat druk staat op Vitesse voor de wedstrijd tegen Roda.

    "Winnen is daarom het beste middel tegen de onrust van de laatste week", vindt de aimabele Deen. "Het is bij ons de laatste tijd half-half. Tegen Ajax speelden we onze beste wedstrijd, maar daarvoor was het echt minder."

    Junker is weer basisspeler. "Eindelijk sta ik er weer in. Dat is genieten. Als ik een doelpunt scoor, blijf ik ook wel staan. En dan zou ik met drie doelpunten onze topscorer zijn, dat is eigenlijk wel een beetje zielig na twaalf of dertien wedstrijden."

  30. #660
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Mads Junker middel tegen onrust

    30-11-07 Omroep Gelderland TxT

    Vitesse-spits Mads Junker beseft dat er flink wat druk staat op Vitesse voor de wedstrijd tegen Roda.

    "Winnen is daarom het beste middel tegen de onrust van de laatste week", vindt de aimabele Deen. "Het is bij ons de laatste tijd half-half. Tegen Ajax speelden we onze beste wedstrijd, maar daarvoor was het echt minder."

    Junker is weer basisspeler. "Eindelijk sta ik er weer in. Dat is genieten. Als ik een doelpunt scoor, blijf ik ook wel staan. En dan zou ik met drie doelpunten onze topscorer zijn, dat is eigenlijk wel een beetje zielig na twaalf of dertien wedstrijden."
    :happydance: voetballend vind ik hem nog steeds geen basisplaats waardig, maar buiten het veld zeker een leuke jongen

  31. #661
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    :happydance: voetballend vind ik hem nog steeds geen basisplaats waardig, maar buiten het veld zeker een leuke jongen
    Buiten het veld idd een leuke jongen, heb er vanmiddag nog ff mee staan kletsen. Heb ook nog geprobeerd iets uit Due te krijgen maar die zegt aleen nog ja of nee. Verder nog ff met Swerts staan praten en voor de rest van het rustig vandaag daar.

  32. #662
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Buiten het veld idd een leuke jongen, heb er vanmiddag nog ff mee staan kletsen. Heb ook nog geprobeerd iets uit Due te krijgen maar die zegt aleen nog ja of nee. Verder nog ff met Swerts staan praten en voor de rest van het rustig vandaag daar.
    Enige wat die hai zegt is asjebief :dry: :happydance:

  33. #663
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Enige wat die hai zegt is asjebief :dry: :happydance:
    haha maar ik heb ook niks over die Hai gezegd

  34. #664
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    haha maar ik heb ook niks over die Hai gezegd
    verder vandaag

    - wou aad het absoluut niet ove voetbal hebben met mij
    - is takak aan het sonja bakkeren
    - gommans heeft geen goede relatie met junker
    - takak vindt dat theo ook aan het bakkeren moet
    - heeft espinoza me weer wat spaans geleerd

    En dat was weer een leuke dag op papendal :happydance:

  35. #665
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    verder vandaag

    - wou aad het absoluut niet ove voetbal hebben met mij
    - is takak aan het sonja bakkeren
    - gommans heeft geen goede relatie met junker
    - takak vindt dat theo ook aan het bakkeren moet
    - heeft espinoza me weer wat spaans geleerd

    En dat was weer een leuke dag op papendal :happydance:

    haha bof je even dat je weer een leuke dag hebt gehad
    Mijn dag op papendal was ook weer leuk. Was vooral weer leuk om weer ff met Swerts bij te kletsen.

  36. #666
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    haha bof je even dat je weer een leuke dag hebt gehad
    Mijn dag op papendal was ook weer leuk. Was vooral weer leuk om weer ff met Swerts bij te kletsen.
    Ja, swerts ontliep mij maar weer eens met een big smle op z´n gezicht. Zet ie het op een lopen, roept hij: Je weet genoeg over m´n toekomstplannen en m´n prive leven:roflmao:

  37. #667
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Ja, swerts ontliep mij maar weer eens met een big smle op z´n gezicht. Zet ie het op een lopen, roept hij: Je weet genoeg over m´n toekomstplannen en m´n prive leven:roflmao:
    haha en terecht! Zou ik ook doen bij jou

  38. #668
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    haha en terecht! Zou ik ook doen bij jou
    :o

    Ach ja, ik heb nu een nieuwe soulmate/slachtoffer gevonden. Jasar takak. Geweldige kerel moet je ook eens een praatje mee maken:happydance:

  39. #669
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    :o

    Ach ja, ik heb nu een nieuwe soulmate/slachtoffer gevonden. Jasar takak. Geweldige kerel moet je ook eens een praatje mee maken:happydance:
    Haha grapje .
    haha daar heb ik al eens een praatje mee gemaakt

  40. #670
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Haha grapje .
    haha daar heb ik al eens een praatje mee gemaakt
    met wie niet he miss

    Kut, piet helemaal vergeten :o

    Had hij speciaal tijd voor me vrijgemaakt, belt hij me op terwijl ik met jasar sta te praten: Ja semi prof journalist, waar blijf je nou :happydance:

  41. #671
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Yakki heeft zich natuurlijk wel al veel meer bewezen de afgelopen twee jaar.
    Eerste jaar, tweede jaar was hij vooral geblesseerd..

    Maar daar gaat het niet om, je kan niet de ene na een 1 slechte helft slachtofferen en de andere niet...

  42. #672
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    met wie niet he miss

    Kut, piet helemaal vergeten :o

    Had hij speciaal tijd voor me vrijgemaakt, belt hij me op terwijl ik met jasar sta te praten: Ja semi prof journalist, waar blijf je nou :happydance:
    Tja idd met wie niet.

    Piet is af en toe gewoon een iritant ... ventje.

  43. #673
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Tja idd met wie niet.

    Piet is af en toe gewoon een iritant ... ventje.
    Ventje ja :happydance:

    Owja, ook verhaegh nog gesproken over het incident met swerts gisteren.

    Hij had de rekening van de stomerij al bij zih :roflmao:

    Soh, nu heb ik iedereen wel weer gehad dacht ik

  44. #674
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    met wie niet he miss

    Kut, piet helemaal vergeten :o

    Had hij speciaal tijd voor me vrijgemaakt, belt hij me op terwijl ik met jasar sta te praten: Ja semi prof journalist, waar blijf je nou :happydance:
    Ben je echt journalist of heb je flexibele werktijden dat je de trainingen bezoekt?

  45. #675
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Ventje ja :happydance:

    Owja, ook verhaegh nog gesproken over het incident met swerts gisteren.

    Hij had de rekening van de stomerij al bij zih :roflmao:

    Soh, nu heb ik iedereen wel weer gehad dacht ik
    Heb trouwens gister nog een interview gehad met Verhaegh, was wel een leuk interview.

Pagina 15 van 258 EersteEerste ... 513141516172565115 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 21 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 21 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •