Pagina 15 van 176 EersteEerste ... 513141516172565115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 675 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #631
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Arnar Vidarsson: 'Mijn broer heeft een prima keuze gemaakt.'

    29 januari 2008
    HENGELO - Arnar Vidarsson krijgt de komende tijd een logé. Zijn door FC Twente gecontracteerde broer Bjarni (foto) trekt voorlopig in bij hem en zijn gezin in Hengelo, zodat de aanpassing van zijn jongste broer zo goed mogelijk kan verlopen. 'Het is niet gemakkelijk om in de winsterstop van club te veranderen', zegt Arnar, die Bjarni adviseerde van Everton naar FC Twente over te stappen. 'Dit is beter dan steeds maar weer te proberen door te breken bij zo'n club als Everton. Hij komt terecht bij een fantastische club. Als ik als negentienjarige bij Fred Rutten terecht was gekomen, was ik nu verder geweest als voetballer. Dat heb ik hem ook verteld', zegt de oudste van drie broers.

    Waarom is het beter voor hem om te vertrekken bij Everton?
    Arnar Vidarsson: 'Hij is nog maar negentien jaar. Everton is een goede club, is de nummer 4 van de Premier League. Er voetballen twee spelers op het middenveld, die vanuit de jeugd zijn doorgebroken toen ze een jaar of 22 waren. Dat is normaal in Engeland. Je moet het daar veel langer bewijzen. Zover is mijn broer nog lang niet.'

    Wat is zijn sterke punt?
    'Bjarni is een slimme voetballer, hij is technisch goed en heeft een prima mentaliteit. Maar hij moet nog veel leren. Hij krijgt een mooie kans die hij zeker zal grijpen.'

    Is het een echte middenvelder?
    'Hij is eigenlijk linkermiddenvelder, maar dat bestaat bij FC Twente niet. Daar ben je middenvelder en krijg je met alle taken van een middenvelder te maken. Zelf ben ik wat meer verdedigend ingesteld. Hij is aanvallender en heeft een betere techniek.'

    Je hebt nog een talentvolle broer?
    'Ha, ha. Ja ik heb nog een broer van 24, David. Hij ging al heel jong naar Noorwegen en heeft ook in België gevoetbald. Maar hij is nu terug in IJsland en spelet bij FH Hafnarfjördur, omdat hij een jaar gemist heeft vanwege een zware achillespeesblessure.'

    Voetbal zit in de genen van de Vidarssons?
    'Ja, dat is zeker. Mijn vader was ook international.'

    Je hebt zelf ook een zoontje.
    'Ja, maar die is pas elf maanden, maar ik denk wel dat hij voetballer gaat worden.'

    Arnar Vidarsson (29) zelf speelde bij anderhalf seizoen bij FC Twente en kwam tot 12 officiële wedstrijden. Daarvoor speelde hij jarenlang bij Lokeren in België. Hij is thans verhuurd aan De Graafschap.

  2. #632
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    RTV Oost (teletext 26-01-2008)

    FC Twente wil Engelaar snel langer vastleggen.

    FC Twente wil op zeer korte termijn het contract met Orlando Engelaar openbreken en verlengen. De overeenkomst loopt nu nog anderhalf jaar maar voorzitter Joop Munsterman wil de middenvelder een contract aanbieden dat tot medio 2011 doorloopt.

    Vrijdag zijn daarover gesprekken gevoerd met Engelaar's zaakwaarnemer Edward Burleson. Ook Ajax wil Engelaar nog steeds inlijven voor het sluiten van de transfertermijn aanstaande donderdag maar Munsterman weigert een aanbieding van de Amsterdammers in beraad te nemen.

  3. #633
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Had het al gepost, maar het lijkt weer een stap dichterbij te komen nu Ajax Vidarsson heeft aangetrokken als extra middenvelder. Zou mooi zijn.

  4. #634
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Goede zaak dat zulke talenten deze club steeds meer als goede opstap zien.

  5. #635
    rutgerlam's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 februari 2007
    Locatie
    Twente
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    hoezo? er staat "nu Ajax Vidarsson heeft aangetrokken" wat bedoel je er mee?

  6. #636
    demeniyo
    Guest

    Standaard

    Maar DE VRAAG is..Wil engelaar verlengen

  7. #637
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ook FC Porto wil Engelaar
    Woensdag 30-1-2008 - Mastho

    Orlando Engelaar houdt de gemoederen flink bezig, want naast Ajax wil nu ook FC Porto de middenvelder overnemen. De Portugese lijstaanvoerder zou dat overigens pas aan het einde van dit seizoen willen verwezenlijken.

    Ondertussen is Twente nog altijd met de linkspoot in gesprek om zijn contract open te breken en te verlengen. De kans dat Engelaar nog in de winterstop vertrekt is inmiddels zeer minimaal geworden. Het prijskaartje van € 15 miljoen dat de Twente-aanvoerder door voorzitter Munsterman kreeg opgespeld lijkt Ajax voorlopig voldoende te hebben afgeschrikt.

  8. #638
    Daar ben ik weer! ALenstra's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Midden vh Land
    Berichten
    308
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Porto lijkt me leuker dan Ajax.

  9. #639
    rutgerlam's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 februari 2007
    Locatie
    Twente
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De interesse in Birger Maertens neemt grote vormen aan. Naast de eerdere belangstelling van FC Utrecht in de verdediger van Club Brugge, hebben nu ook Roda JC en FC Twente interesse getoond, zo meldt De Telegraaf.

    De 27-jarige international, twee interlands, is in Brugge door trainer Jacky Mathijsen op een zijspoor gezet. De verdediger, die zowel aan de rechterkant als in het centrum uit de voeten kan, was jarenlang een vitale pion in de Brugse defensie, maar kwam dit seizoen slechts in vier duels in actie.

    In Utrecht is hij in beeld als opvolger van Tim Cornelisse, die op zijn beurt op het verlanglijstje van AZ staat. De Alkmaarders zijn op zoek naar een vervanger voor de naar Bolton Wanderers vertrokken Grétar Steinsson.


    Iemand die meer weet over deze speler?

  10. #640

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeniyo Bekijk bericht
    Maar DE VRAAG is..Wil engelaar verlengen
    Ja,toevallig wel. Echter wel onder bepaalde voorwaarden. Ondanks de interesse van o.a. Porto,durf ik te vermelden dat Twente verwacht binnen nu en anderhalve week (of terwijl op de korte termijn) rond te komen met Engelaar.

  11. #641
    Yannickr's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Meppel, Drenthe
    Leeftijd
    30
    Berichten
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Engelaar is een goede speler, misschien is het beter als hij een niveau hoger gaat proberen dan de Eredivisie. Gelukkig voor hem zijn er genoeg clubs voor hem die hem wel willen en beter zijn dan de Eredvisie Clubs.

  12. #642

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    'Engelaar verlengt tot 2011 bij FC Twente'
    Woensdag 30 januari 17:52 - Hans Mulder
    Eredivisie -
    Ondanks de interesse van Ajax en FC Porto heeft Orlando Engelaar zijn contract bij FC Twente verlengd tot 2011. Dat vertelde voorzitter Joop Munsterman woensdag tijdens het radioprogramma Binnenkant Paal van RTV Oost. "Net zoals we het contract van El Ahmadi hebben verlengd tot 2011 was het ook onze intentie om dat met onze Engelaar te doen en ik denk dat we in een dusdanig stadium zijn dat we eigenlijk wel kunnen zeggen dat z'n contract wordt verlengd tot 2011" aldus de voorzitter.

    De 28-jarige Engelaar doet het goed in Enschede nadat hij in 2006 overkwam van RC Genk. De geboren Rotterdammer is nu aanvoerder van de club uit Enschede en heeft inmiddels drie interlands achter zijn naam staan. Ajax wilde de middenvelder tijdens de winterstop overnemen, maar de Enschedeërs legde het bod naast zich neer. Vandaag werd bekend dat de Portugese grootmacht FC Porto Engelaar in de zomer over wil nemen, maar volgens Munsterman kunnen de Portugezen dat wel uit het hoofd zetten, want zijn club en Engelaar zijn vrijwel rond voor wat betreft een verlenging van het contract. Met dat nieuwe contract is Engelaar tot 2011 verbonden aan de Enschede eredivisionist.

    Orlando Engelaar maakte in 2000 zijn debuut in het Nederlands betaalde voetbal voor NAC, waar hij 4,5 seizoen zou spelen. In het seizoen 2004/05 vertrok hij naar het Belgische RC Genk waar hij 2,5 jaar onder contract stond.

  13. #643
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Voetbalprimeur meldt het ook.

    'Engelaar verlengt tot de zomer van 2011'

    Ondanks de interesse van Ajax en FC Porto staat Orlando Engelaar zeer dichtbij een contractverlenging. De middenvelder van FC Twente zou zijn contract met twee jaar verlengen tot medio 2011.

    Voorzitter Joop Munsterman liet woensdag in het RTV Oost-programma Binnenkant Paal
    weten dat Engelaar zeer spoedig zijn handtekening onder het nieuwe contract zal zetten. "Net zoals we het contract van El Ahmadi hebben verlengd tot 2011 was het ook onze intentie om dat met onze Engelaar te doen. Ik denk dat we in een dusdanig stadium zijn dat we eigenlijk wel kunnen zeggen dat zijn contract wordt verlengd tot 2011", zo waren de woorden van de voorzitter.

    De 28-jarige Engelaar speelt nu anderhalf jaar in het shirt van Twente. Met zijn goede spel dwong hij selectie bij Oranje af en wekte hij de belangstelling van onder meer Ajax en FC Porto.

  14. #644
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    twentesport:

    Schadevrij FC Twente wil avondje-NAC verpesten

    31 januari 2008
    ENSCHEDE - FC Twente heeft de hectische transfermaand zonder averij doorstaan. De club uit Enschede wist de interesse voor Orlando Engelaar (Ajax) en ook Stein Huysegems (vanuit Rusland) vakkundig te pareren en vervolgt het seizoen met een selectie die er - door de komst van Ibrahim Maaroufi en Bjarni Vidarsson - zelfs groter op is geworden.

    Trainer Fred Rutten kwalificeert het aantrekken van de twee 19-jarige middenvelders als 'strategische zetten voor de toekomst'. 'Deze twee jongens zijn van een hoger kaliber dan de spelers die we zelf in de opleiding hebben. Dat doet niets af aan de kwaliteit van de jeugdacademie, maar deze kansen konden we niet voorbij laten gaan.'

    Maaroufi behoort morgen - voor de uitwedstrijd tegen NAC - tot de wedstrijdselectie, Vidarsson nog niet. Het jongere broertje van de aan De Graafschap verhuurde Arnar is voorlopig onderweg met het nationale elftal van IJsland en sluit daarna nog aan bij Jong IJsland.

    Fred Rutten kan tegen NAC niet beschikken over Orlando Engelaar. De aanvoerder, die bij FC Twente een verbeterd contract tot 2011 kan tekenen, zit een schorsing uit. Waarschijnlijk schuift Luke Wilkshire door naar het middenveld en krijgt Niels Wellenberg een basisplaats als rechtsback.

    FC Twente wil in Breda de kater van de twee recente nederlagen tegen Feyenoord en Sparta wegspoelen. 'We zullen flink aan de bak moeten om het avondje-NAC te verpesten, maar ik heb vertrouwen in een goed resultaat', weet Rutten. 'Wel zullen we realistisch moeten spelen.'

    NAC-FC Twente is het rechtstreekse gevecht om de zesde plaats in de eredivisie. De wedstrijd is live te volgen op RTL7.

  15. #645
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Orlando Engelaar zal binnenkort een verbeterde verbintenis signeren bij FC Twente. De door Ajax begeerde middenvelder heeft laten weten een akkoord te hebben bereikt met de club uit Enschede.

    "We zijn eruit, een dezer dagen zal ik mijn handtekening zetten", zegt Engelaar in De Telegraaf. Het nieuwe contract heeft een looptijd tot de zomer van 2011. De Oranje-international stond deze maand nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. Een overgang ketste af vanwege de door FC Twente verlangde transfersom van vijftien miljoen euro.

    Engelaar verwacht niet dat hij met zijn verbeterde verbintenis een toekomstige transfer naar Ajax uitsluit. In de overeenkomst is een gelimiteerde transfersom opgenomen. "Ik heb aangegeven graag naar Ajax te gaan, maar niets te willen forceren. Wel zijn door de interesse de onderhandelingen over een nieuw contract in een stroomversnelling gekomen."

    Naast de Amsterdammers had ook FC Porto de middenvelder op het lijstje staan. "Ik heb gehoord dat die club belangstelling had. Maar dat Porto zich officieel bij FC Twente heeft gemeld, geloof ik niet. Dan had ik dat moeten weten."

  16. #646
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Tom ik zou Engelaar maar lozen, die gozer is een mooi weer voetballer die zijn club in slechte tijden niet over het dode punt heen kan zetten . Perez 2.
    Ik zie hem op tv heb hem in de Kuip gezien, Drie keer niks.

  17. #647
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rutgerlam Bekijk bericht
    hoezo? er staat "nu Ajax Vidarsson heeft aangetrokken" wat bedoel je er mee?
    Had Lindgren moeten zijn. D'r staat blijkbaar een gelimiteerde transfersom van 5 miljoen euro in Engelaar's nieuwe contract. Wat te maken schijnt te hebben met de uitspraak van het CAS dat een speler na 2 jaar z'n contract kan afkopen. Daardoor zou Engelaar na dit seizoen z'n contract kunnen afkopen en daardoor heel goedkoop worden voor geïnteresseerde clubs.

  18. #648
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Tom ik zou Engelaar maar lozen, die gozer is een mooi weer voetballer die zijn club in slechte tijden niet over het dode punt heen kan zetten . Perez 2.
    Ik zie hem op tv heb hem in de Kuip gezien, Drie keer niks.
    Dan heb jij FC Twente niet zo vaak bekeken. Ook in de wedstrijd FC Twente - BV Veendam speelde FCT zonder Engelaar. Man wat was dat bagger.:dry:

  19. #649
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Donderdag 07 februari 2008

    Vrije val
    Door Peter Bonder

    Natuurlijk gunde ik het Ernie Brandts wel. Je zult maar goed bezig zijn met je ploeg door eindelijk de middelmaat te ontstijgen en de subtop te benaderen. Word je door je eigen bestuur ongenadig te kakken gezet met een openlijke motie van wantrouwen, want NAC gaat op zoek naar een trainer die (ik citeer nu even het persbericht 'zelfbewust, saamhorig, tegendraads en Bourgondisch is'. Dat is toch een klap in het gezicht van elke zichzelf serieus nemende professional? Zo van: 'We spelen vandaag zonder keeper (heel zelfbewust) dat is goed voor de teambuilding (fijn saamhorig) bovendien verwacht de tegenstander dat natuurlijk nooit (nogal tegendraads) en daarna gaan we met z’n allen de kroeg in (gezellig Bourgondisch)'. Zouden ze in Breda misschien iets te vroeg en veel te heftig aan het carnaval begonnen zijn? Nee, aan de ene kant gunde ik het Ernie Brandts wel.

    Aan de andere kant moeten we tot ons leedwezen constateren, dat FC Twente met de derde nederlaag op rij bezig is aan een vrije val, die het hele seizoen in twee weken danig verpest. Natuurlijk was het optreden van de scheidsrechter, in dit geval de heer B. (Blinde) Vink, ook deze keer weer hopeloos slecht en opnieuw zeer beslissend in het nadeel, maar het verlies van negen punten in drie wedstrijden moet toch op z’n minst de wenkbrauwen doen fronsen. Zo niet bij Fred Rutten, dan toch zeker bij de lakeien in de hofhouding van Koning Joop de Eerste, als die tenminste weer terug is op aarde na zijn uitstapje in de hemelse sferen van Voetbal International. Daarin droomde hij hardop van een stadion met 'Gaudi-contouren.' Ja ja, grote Joop kent zijn klassieken. Hij vergeleek zijn speeltje niet voor niets al eens met FC Barcelona ('más que un club'). Je moet maar durven, zoveel visie en ambitie. Maar intussen vraagt de architectonisch wat minder onderlegde supporter zich misschien toch iets heel anders af: Gaudi? Wat moeten we nou met de vierde spits van Barcelona?

  20. #650
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mooi stukje, dit stond op Twente.net trouwens:

    'Play-offs in Arena Auf Schalke'
    Donderdag 7-2-2008 - Fawkes
    FC Twente wijkt in de play-offs vanwege de uitbouw van het Arke Stadion uit naar het stadion van Schalke 04, zo meldt de Tubantia. Slechts de handtekeningen ontbreken om in die periode in Gelsenkirchen te gaan spelen. Munsterman in de Twentse Courant: "We hebben een offerte gehad. Als we naar Arnhem zouden gaan, zouden we net zo veel kwijt zijn, terwijl we bij Schalke veel mooiere faciliteiten hebben. Bovendien is Gelsenkirchen maar drie kwartier rijden van Enschede. Dat red je niet als je in de spits van Enschede naar Arnhem moet." De Arena Auf Schalke biedt plaats aan 61.000 mensen en is eigendom van een aparte stadion bv. De play-offs beginnen op koninginnedag.

  21. #651
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Cees Lok tekent voor twee jaar bij
    Donderdag 7-2-2008 - Fawkes

    FC Twente en Cees Lok hebben elkaar gevonden in een contractverlening van twee jaar, zo meldt twentesport.com. De huidige trainer van de beloften tekende afgelopen zomer een éénjarig contract bij Twente. De resultaten van Jong Twente vielen in het begin wat tegen, met uitschakeling voor de beker tot gevolg, maar inmiddels voeren de beloften de ranglijst aan en werden de laatste twaalf wedstrijden winnend afgesloten. "We zijn tevreden over hem. Hij voegt duidelijk wat toe aan de organisatie en hij werkt goed samen met zijn collega Evert Bleuming", aldus technisch directeur Fred Rutten tegenover Twentesport.

  22. #652
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Cees Lok tekent voor twee jaar bij
    Donderdag 7-2-2008 - Fawkes

    FC Twente en Cees Lok hebben elkaar gevonden in een contractverlening van twee jaar, zo meldt twentesport.com. De huidige trainer van de beloften tekende afgelopen zomer een éénjarig contract bij Twente. De resultaten van Jong Twente vielen in het begin wat tegen, met uitschakeling voor de beker tot gevolg, maar inmiddels voeren de beloften de ranglijst aan en werden de laatste twaalf wedstrijden winnend afgesloten. "We zijn tevreden over hem. Hij voegt duidelijk wat toe aan de organisatie en hij werkt goed samen met zijn collega Evert Bleuming", aldus technisch directeur Fred Rutten tegenover Twentesport.
    Die resultaten, dat boeit eigenlijk niet zo in de beoordeling van een beloftentrainer vind ik. Maakt hij de spelers ook beter, daar moet je naar kijken.

  23. #653
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Twentese twist in Enschede

    Door Eddy van der Ley

    Ze zijn supporter én basisspeler van de club uit hun eigen stad. Jeroen Heubach (FC Twente) en Mark Looms (Heracles) beleven de Twentse derby met bovengemiddelde intensiteit.



    Hoe speciaal is de derby voor je?
    Heubach: ,,Als jongen uit Enschede is het altijd speciaal om tegen de enige opponent uit de regio te voetballen, al lig ik er niet wakker van of zo. Ik heb niet zoveel met Almelo, kom er alleen als ik er moet voetballen.’’
    Looms: ,,Heel speciaal, ook omdat de omgeving er heel nadrukkelijk mee bezig is. Op straat en in de supermarkt is me deze week vaak op het hart gedrukt om drie punten mee te nemen uit Enschede. Aan de andere kant is het één van de 34 wedstrijden. Er staan precies drie punten op het spel.’’

    Hoe leeft de derby in de spelersgroep?
    Heubach: ,,Je praat er wel over, maar voor spelers uit andere delen van Nederland of het buitenland is het gewoon een wedstrijd. En in dit geval een heel belangrijke, want na drie nederlagen op een rij willen we winnen. Of we nu tegen Ajax, Feyenoord of Heracles Almelo spelen: we willen de draad oppakken, om niet af te haken.’’
    Looms: ,,De spelers kennen natuurlijk het speciale karakter, maar ze beleven de derby niet zoals ik. Ik ben de enige Almeloër in de basis. Vreemd? Nee, ik ben het wel gewend. Hoe verder we met Heracles Almelo komen, hoe minder Almeloërs er in de selectie zitten, lijkt het wel.’’

    Het lijkt voor Heracles Almelo een goed moment om het ‘grote FC Twente pijn te doen.
    Heubach: ,,Na de uitstekende eerste helft tegen Feyenoord zijn we in een dipje beland, maar het verlies tegen NAC was erg zuur en onverdiend. Heracles Almelo draait onder de nieuwe trainer redelijk. Als de ontslagen Ruud Brood met de aankopen had mogen werken, had hij misschien wel dezelfde resultaten gehaald. Maar ja, de trainer krijgt altijd de schuld, hé.’’
    Looms: ,,Aan de ene kant heeft FC Twente drie wedstrijden op een rij verloren, aan de andere kant zal de ploeg vlijmscherp zijn om die serie te willen beëindigen. Wij voetballen de laatste weken goed en beginnen met veel zelfvertrouwen aan de derby. Door de 0-5 bij VVV - de eerste uitzege in bijna twee jaar - is er veel van ons afgevallen. De nieuwe trainer Gert Heerkes doet het ook uitstekend. Hij is duidelijk en heeft veel verstand van het spelletje. In mijn ogen is hij zeker geen stroman, zoals wel veel wordt gezegd.’’

    Zou je bij de concurrent kunnen of willen spelen?
    Heubach: ,,Ik bij Heracles Almelo? Zie ik niet gebeuren.’’
    Looms: ,,Als voetballer wil je altijd een stapje hoger, maar of ik bij FC Twente wil spelen? Pfff. Moeilijke vraag…’’

    FC Twente won de heenwedstrijd betrekkelijk eenvoudig met 3-0, wie wint er vanavond?
    Heubach: ,,Wij gaan voor de drie punten, zoals we dat elke wedstrijd doen. Wij zijn favoriet, ik heb er een goed gevoel bij.’’
    Looms: ,,Ik doe niet aan uitslagen, maar wij pakken drie punten, hoe moeilijk het ook zal worden.’’
    Heubach: ,,Zegt Mark dat Heracles Almelo de drie punten pakt? Dan spreek ik hem na de wedstrijd wel, haha. Eén ding is zeker: ik knip dit artikel uit en hang het vandaag nog op in de kleedkamer.’’

  24. #654
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    FC Twente won de heenwedstrijd betrekkelijk eenvoudig met 3-0, wie wint er vanavond?
    Heubach: ,,Wij gaan voor de drie punten, zoals we dat elke wedstrijd doen. Wij zijn favoriet, ik heb er een goed gevoel bij.’’
    Looms: ,,Ik doe niet aan uitslagen, maar wij pakken drie punten, hoe moeilijk het ook zal worden.’’
    Heubach: ,,Zegt Mark dat Heracles Almelo de drie punten pakt? Dan spreek ik hem na de wedstrijd wel, haha. Eén ding is zeker: ik knip dit artikel uit en hang het vandaag nog op in de kleedkamer.’’
    Haha geweldig Heubach

    Overigens komt er ook een FC Twente Webradio. Valt te lezen in de FC Twente Inside!

  25. #655
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Heb het gezien. Ben blij met de overwinning, maar was me eigenlijk net iets te spannend. Die kans voor Lakic was eigenlijk bijna niet te missen. Wel opvallend dat nadat Denneboom d'ruit was er 2 assists van rechts kwamen trouwens.


    A1 was niet zo best van het weekend trouwens. Weer wat verder van de nr.1 positie.

    A1 onderuit tegen nummer laatst
    Zaterdag 9-2-2008 - Fawkes
    De A1 van FC Twente/Heracles heeft vanmiddag een pijnlijke nederlaag geleden in Volendam. In het vissersdorp verloor het van de nummer laatst van de eredivisie met 3-2. Voor Volendam is het de eerste overwinning van het seizoen. De tegenstander kwam al na zes minuten op voorsprong, maar de Tukkers wisten dit binnen vier minuten om te buigen naar een 1-2 stand in hun voordeel via twee doelpunten van Vargin Der. acht minuten later zou het echter alweer gelijk zijn en vlak voor rust scoorde Muhren namens Volendam de laatste en dus winnende treffer.

    B2 stunt in bekertoernooi
    FC Twente/Heracles B2 heeft in de kwartfinales van het bekertoernooi PSV B1 uitgeschakeld. Op eigen veld was het de eindhovenaren de baas waardoor nu de halve finale wacht. Remco Beumer scoorde het enige doelpunt van de wedstrijd.

  26. #656
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Heb het gezien. Ben blij met de overwinning, maar was me eigenlijk net iets te spannend. Die kans voor Lakic was eigenlijk bijna niet te missen. Wel opvallend dat nadat Denneboom d'ruit was er 2 assists van rechts kwamen trouwens.


    A1 was niet zo best van het weekend trouwens. Weer wat verder van de nr.1 positie.

    A1 onderuit tegen nummer laatst
    Zaterdag 9-2-2008 - Fawkes
    De A1 van FC Twente/Heracles heeft vanmiddag een pijnlijke nederlaag geleden in Volendam. In het vissersdorp verloor het van de nummer laatst van de eredivisie met 3-2. Voor Volendam is het de eerste overwinning van het seizoen. De tegenstander kwam al na zes minuten op voorsprong, maar de Tukkers wisten dit binnen vier minuten om te buigen naar een 1-2 stand in hun voordeel via twee doelpunten van Vargin Der. acht minuten later zou het echter alweer gelijk zijn en vlak voor rust scoorde Muhren namens Volendam de laatste en dus winnende treffer.

    B2 stunt in bekertoernooi
    FC Twente/Heracles B2 heeft in de kwartfinales van het bekertoernooi PSV B1 uitgeschakeld. Op eigen veld was het de eindhovenaren de baas waardoor nu de halve finale wacht. Remco Beumer scoorde het enige doelpunt van de wedstrijd.

    Dennenboom speelde dramatisch. Zijn bal-aanname's zijn ver onder niveau. Die twee keer dat hij in de eerste helft op snelheid langs zijn tegenstander kwam werden gevolgd door een belabberde voorzet. Met uitzondering van Braafheid en Elia speelden ook de rest van het team onder hunnen kunnen. Je kunt hooguit zeggen dat Wellenberg nog enigzins zijn niveau haalde. Brama als "man of the match" was ook een lachertje.
    Twente zit echt in een beroerde fase. Hopelijk komt tegen Roda de ommekeer. We weten dat ze veel beter kunnen.

  27. #657
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het is eigenlijk ook nog niet anders geweest met Denneboom. Hersi viel goed in, mag van mij vaker spelen op deze manier. Is in ieder geval technisch een stuk beter dan Denneboom waardoor het positiespel hopelijk vooruit gaat.

  28. #658
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Het is eigenlijk ook nog niet anders geweest met Denneboom. Hersi viel goed in, mag van mij vaker spelen op deze manier. Is in ieder geval technisch een stuk beter dan Denneboom waardoor het positiespel hopelijk vooruit gaat.
    Klopt, met Hersi kwam er veel meer dreiging. Zij inzet was dan ook voorbeeldig. Maar goed, eerder dit seizoen waren zijn invalbeurten ook niet over naar huis te schrijven. Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar op deze manier verdient iemand anders dan Dennenboom een kans. Van mij mag Rutten Arnautovic vaker brengen.

  29. #659
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Klopt, met Hersi kwam er veel meer dreiging. Zij inzet was dan ook voorbeeldig. Maar goed, eerder dit seizoen waren zijn invalbeurten ook niet over naar huis te schrijven. Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar op deze manier verdient iemand anders dan Dennenboom een kans. Van mij mag Rutten Arnautovic vaker brengen.
    Die zie ik dan weer liever op de plek van Huysegems spelen. Die laat ook geen moment zien waarom hij een basisplaats verdient in dit Twente. Maar in ieder geval iemand op rechts lijkt me, die de bal lang genoeg vast kan houden voor Wilkshire om er overheen te komen. Wie van de twee maakt me dan eigenlijk weinig uit.

  30. #660
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Die zie ik dan weer liever op de plek van Huysegems spelen. Die laat ook geen moment zien waarom hij een basisplaats verdient in dit Twente. Maar in ieder geval iemand op rechts lijkt me, die de bal lang genoeg vast kan houden voor Wilkshire om er overheen te komen. Wie van de twee maakt me dan eigenlijk weinig uit.
    En iemand die voldoen ruimte schept voor de rushes van Luke. Valt je niet op dat Denneboom na de schaarse keren dat hij de bal onder controle heeft als een speer richting cornervlag rent? Vlak voor de cornerpaal komt hij dan tot de ontdekking dat de bal eigenlijk negentig graden naar links moet en dan heeft hij weer een probleem want hij heeft geen voorzet. Als hij nou eens een keer per verassing naar binnen zou trekken richting zestien meter dan zou hij a) zelf meer dreigend zijn en b) wanneer die missie dreigt te mislukken kan hij de bal kwijt aan de opkomende Wilkshire die wèl een prima traptechniek heeft.

    Ach ja, ik moet eens met Ruten bellen. :cigar:

  31. #661
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    En iemand die voldoen ruimte schept voor de rushes van Luke. Valt je niet op dat Denneboom na de schaarse keren dat hij de bal onder controle heeft als een speer richting cornervlag rent? Vlak voor de cornerpaal komt hij dan tot de ontdekking dat de bal eigenlijk negentig graden naar links moet en dan heeft hij weer een probleem want hij heeft geen voorzet. Als hij nou eens een keer per verassing naar binnen zou trekken richting zestien meter dan zou hij a) zelf meer dreigend zijn en b) wanneer die missie dreigt te mislukken kan hij de bal kwijt aan de opkomende Wilkshire die wèl een prima traptechniek heeft.

    Ach ja, ik moet eens met Ruten bellen. :cigar:
    Rutten snapt dat wel, zo deed hij dat ook met Kennedy, of in eerdere jaren met v.d. Meyde. Ik heb alleen het idee dat bij Denneboom daarvoor de intelligentie en de techniek ontbreekt. Hij komt kort gezegd gewoon kwaliteit tekort.

  32. #662
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Rutten snapt dat wel, zo deed hij dat ook met Kennedy, of in eerdere jaren met v.d. Meyde. Ik heb alleen het idee dat bij Denneboom daarvoor de intelligentie en de techniek ontbreekt. Hij komt kort gezegd gewoon kwaliteit tekort.
    Ik vrees dat je gelijk hebt. Doodzonde van het dikke salaris dat hij opstrijkt.

  33. #663
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgend jaar als duo aanbieden in ruil voor een goede speler .

  34. #664
    rutgerlam's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 februari 2007
    Locatie
    Twente
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad

  35. #665
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nog weer een scoren in de wijk-actie

    http://fctwente.nl/nieuws/index.php?item=6970

    blijf het toch een prachtig initiatief vinden.

  36. #666
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Nog weer een scoren in de wijk-actie

    http://fctwente.nl/nieuws/index.php?item=6970

    blijf het toch een prachtig initiatief vinden.
    Ben jij op de een of andere manier hierbij betrokken?

  37. #667

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Had Lindgren moeten zijn. D'r staat blijkbaar een gelimiteerde transfersom van 5 miljoen euro in Engelaar's nieuwe contract. Wat te maken schijnt te hebben met de uitspraak van het CAS dat een speler na 2 jaar z'n contract kan afkopen. Daardoor zou Engelaar na dit seizoen z'n contract kunnen afkopen en daardoor heel goedkoop worden voor geïnteresseerde clubs.
    De VI meldde gisteren inderdaad dat er een gelimiteerde transfersom bij inzit.6 miljoen euro , zal deze zomer het prijskaartje zijn voor de aanvoerder.

  38. #668
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    14-2-2008 10:33
    Twente kan Liverpool-keeper voor 6 miljoen overnemen

    De van Liverpool gehuurde keeper kan in Enschede blijven, mits de club 6 miljoen euro op tafel legt voor Nikolay Michajlov.
    De Bulgaarse keeper kwam nog niet in actie voor de Tukkers. Nikolay Michajlov komt op dit seizoen op huurbasis uit voor de ploeg van Fred Rutten. The Sun weet te melden dat FC Twente hem definitief kan overnemen voor 6 miljoen euro.

  39. #669
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hmm, geloof niet dat dat bedragen zijn waar Twente aan kan voldoen...

  40. #670
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Hmm, geloof niet dat dat bedragen zijn waar Twente aan kan voldoen...
    Ze zullen het niet kunnen en vermoedelijk ook niet willen betalen. Maar je kunt je afvragen of die 6 miljoen wel klopt. The Sun geniet een bedenkelijk reputatie als het gaat om waarheidsgetrouwe berichten.

  41. #671
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Engelaar verlengt contract bij Twente
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 14 februari om 16:41

    Orlando Engelaar heeft donderdagmiddag bij FC Twente een nieuwe verbintenis ondertekend, zo meldt de Enschedese club op de officiële website. De oorspronkelijke overeenkomst liep tot volgend jaar zomer en is nu tot medio 2011 verlengd. Engelaar (28) stond de afgelopen weken nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax en FC Porto. Twente wilde alleen meewerken aan een overgang, als een gëinteresseerde club minimaal vijftien miljoen euro zou neertellen. Beide clubs gaven vervolgens aan komende zomer een nieuwe poging te zullen doen.

    De aanvoerder van de Tukkers kwam in de zomer van 2006 over van RC Genk en heeft zich sindsdien goed ontwikkeld. Zijn naam komt tegenwoordig ook voor de lijst van bondscoach Marco van Basten. Tot dusver speelde de Zuid-Hollander 52 competitieduels, waarin hij acht keer scoorde.

    Goeie zaak. Nu nog de contracten van El Ahmadi, Wilkshire, Braafheid en Wielaert openbreken en verlengen. Dan kunnen we de komende jaren verder groeien.

  42. #672
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ben jij op de een of andere manier hierbij betrokken?
    Nee, vind het gewoon een mooie actie die de betrokkenheid van mensen bij Twente en de uitstraling van de club vergroot. Ik probeer dit deel van het forum ook een beetje levendig te houden door zo veel mogelijk nieuws over de club te posten trouwens.

  43. #673
    AMSTERDAM 24ft25's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 mei 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    174
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Engelaar verlengt contract bij Twente
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 14 februari om 16:41

    Orlando Engelaar heeft donderdagmiddag bij FC Twente een nieuwe verbintenis ondertekend, zo meldt de Enschedese club op de officiële website. De oorspronkelijke overeenkomst liep tot volgend jaar zomer en is nu tot medio 2011 verlengd. “Orlando heeft zich bij FC Twente ontwikkeld tot een international”, vertelt voorzitter Joop Munsterman op de website. “Als club zijn we daarom trots dat we deze dragende speler langer aan ons hebben kunnen binden.”

    Engelaar (28) stond de afgelopen weken nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax en FC Porto. Twente wilde alleen meewerken aan een overgang, als een gëinteresseerde club minimaal vijftien miljoen euro zou neertellen. Beide clubs gaven vervolgens aan komende zomer een nieuwe poging te zullen doen.

    De aanvoerder van de Tukkers kwam in de zomer van 2006 over van RC Genk en heeft zich sindsdien goed ontwikkeld. Zijn naam komt tegenwoordig ook voor de lijst van bondscoach Marco van Basten. Tot dusver speelde de Zuid-Hollander 52 competitieduels, waarin hij acht keer scoorde.


    Van de frontpage.

    Mooi voor Twente! Ik ben er zelf ook blij mee omdat de kans nu kleiner is dat Engelaar voor een miljoenen bedrag naar Ajax komt, nu is hij waarschijnlijk geen optie meer.

  44. #674
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 24ft25 Bekijk bericht
    Engelaar verlengt contract bij Twente
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 14 februari om 16:41

    Orlando Engelaar heeft donderdagmiddag bij FC Twente een nieuwe verbintenis ondertekend, zo meldt de Enschedese club op de officiële website. De oorspronkelijke overeenkomst liep tot volgend jaar zomer en is nu tot medio 2011 verlengd. “Orlando heeft zich bij FC Twente ontwikkeld tot een internationalâ€, vertelt voorzitter Joop Munsterman op de website. “Als club zijn we daarom trots dat we deze dragende speler langer aan ons hebben kunnen binden.â€

    Engelaar (28) stond de afgelopen weken nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax en FC Porto. Twente wilde alleen meewerken aan een overgang, als een gëinteresseerde club minimaal vijftien miljoen euro zou neertellen. Beide clubs gaven vervolgens aan komende zomer een nieuwe poging te zullen doen.

    De aanvoerder van de Tukkers kwam in de zomer van 2006 over van RC Genk en heeft zich sindsdien goed ontwikkeld. Zijn naam komt tegenwoordig ook voor de lijst van bondscoach Marco van Basten. Tot dusver speelde de Zuid-Hollander 52 competitieduels, waarin hij acht keer scoorde.


    Van de frontpage.

    Mooi voor Twente! Ik ben er zelf ook blij mee omdat de kans nu kleiner is dat Engelaar voor een miljoenen bedrag naar Ajax komt, nu is hij waarschijnlijk geen optie meer.
    Als het goed is staat er een afkoopsom van 6 miljoen in dat nieuwe contract. Dus de kans is groot dat hij hier volgend seizoen al niet meer voetbalt. Lijkt me dat Ajax en Porto dat bedrag allebei wel neer kunnen tellen.

  45. #675
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Goeie zaak. Nu nog de contracten van El Ahmadi, Wilkshire, Braafheid en Wielaert openbreken en verlengen. Dan kunnen we de komende jaren verder groeien.
    El Ahmadi ligt al vast tot 2011 toch? Zou een goede zaak zijn verder, maar ik las van dezelfde bron die zei dat Maaroufi naar Twente zou komen, dat Wielaert onder meer dan normale belangstelling van PSV stond.

Pagina 15 van 176 EersteEerste ... 513141516172565115 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 19 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 19 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •