Pagina 15 van 30 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 675 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #631
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Kreegt zijn moeder serieus een hartaanval ?:ill_h4h: Dat gaat dan een beetje te ver.

  2. #632

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Kreegt zijn moeder serieus een hartaanval ?:ill_h4h: Dat gaat dan een beetje te ver.
    Yeps
    Fatih Terim had het een dag ervoor bekendgemaakt. Het gaat idd te ver. De Turkse media was een tijdje geleden alleen bezig met Emre.

    BTW
    Emre is geen spelmaker, maar Fatih Terim blijft hem op de nummer10 positie zetten. Omdat we niemand anders hebben. Eigenlijk hebben we Yildiray Basturk nog, maar die wil niet meer onder Terim spelen.

  3. #633
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Yeps
    Fatih Terim had het een dag ervoor bekendgemaakt. Het gaat idd te ver. De Turkse media was een tijdje geleden alleen bezig met Emre.
    Als Turkije speelt hoe ze ook op het EK lieten zien dan verwacht ik ze gewoon op het WK. Wat waren ze levensgevaarlijk alleen tegen kleine landen wilt het niet winnen. Sinds EK gaat het niet meer zo perfect.

  4. #634
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    BTW
    Emre is geen spelmaker, maar Fatih Terim blijft hem op de nummer10 positie zetten. Omdat we niemand anders hebben. Eigenlijk hebben we Yildiray Basturk nog, maar die wil niet meer onder Terim spelen.
    Emre is een controleur natuurlijk. De man van de pass en een enorme loopvermogen. Daarom snap ik ook niet waarom de GS gasten zitten te schreeuwen om zijn prestatie.

  5. #635

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Turkije mist ook wel veel spelers. Nihat, Hamit, Tuncay, ...
    Deze zijn erg belangrijk voor het elftal.
    Maar verdedigend hebben we een groot probleem.
    We hebben drie lange gasten achterin, maar elke stilstaande fase is direct gevaarlijk.
    Die Hakan Balta, Servet en Gokhan Zan zijn allemaal zkr 1meter90, maar koppen kunnen ze niet. En dan hebben we een dwaze keeper Volkan die soms de beste van de wereld wordt en soms een dwaze vent die blundert.

    Dus onze verdediging moet gewoon veranderen. Deze mannen zijn dan ook veel te traag.

    ------

    Vele GS-supporters zijn gewoon gefrustreerd. Ik geef toe dat Emre momenteel niet zo goed bezig is, maar hij speelt nu zelfs beter dan de gemiddelde Turkse speler in Turkije.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 19 oktober 2008 om 02:54

  6. #636
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Hij zal wel bewijzen dat hij die euro's waard is. Hij heeft momenteel nog altijd aanpassingsproblemen, maar wordt beter en beter.



    Een typische ultrAslan_19 reactie alweer.
    Waarom zijn ze nu allemaal jaloers?
    Adnan Polat (voorzitter van GS) heeft het volgende over Guiza gezegd: Guiza is een goede speler. Zulke spelers hebben goede en slechte periodes. Maar eens ze beginnen scoren dan stoppen ze moeilijk.
    Wij hebben het geld niet om spelers als Guiza te kopen. Maar een Guiza zou ik in mijn ploeg gewild hebben.
    Moge elke GS-supporter zoals Polat praten.



    Ik vraag me af hoe je dat meet?
    De Spaanse competitie heeft een hoger niveau, maar dat betekent niet dat elke speler daar moeilijker scoort. Dat hangt af van wat voor een speler het is.





    Hierom moet ik echt lachen. Maar ik ga niet kinder8ig lachen zoals sommige kleine kinderen hier op het forum.


    1) Het zou me niet verbazen dat deze twee gequoteerde persoonlijkheden hetzelfde IP-adres hebben of dezelfde persoon zijn of contacten hadden hiervoor.
    2) Deze zogezegde Nederlanderr is van Turkse afkomst, vermoed ik.



    En als ik deze fan van BJK erbij haal, dan valt er mij iets op. Deze twee zijn nieuw gekomen en praten in een stijl als ultrAslan_19 ( dus kortom: in zijn voordeel ). Dit klein detail bekrachtigt punt 1).



    Idd jongeman. Het is al een eeuw geleden dat jullie op verplaatsing tgn ons zijn gewonnen. Nu wil ik ook lachen, maar ik ga het niet op een kinder8ige manier doen.



    Trabzon zal waarschijnlijk zoals elk jaar verliezen tegen Galatasaray.
    En Kocaeli heeft zo te zien geen gehakt gemaakt van Fenerbahçe.



    Oww gaan we de belangrijkste sporten in Turkije dus ook vermelden? Ok ik zal maar beginnen met het verleden jaar:

    Basketbal vrouwen :
    Fenerbahçe 1ste plaats
    Galatasaray: 2de plaats

    Basketbal mannen:
    Fenerbahçe: 1ste plaats
    Galatasaray: uitgeschakeld in de kwartfinale van de play-offs, dus 5de tot 8ste plaats

    Volleybal mannen:
    Fenerbahçe: 1ste plaats
    Galatasaray: uitgeschakeld in de kwarfinale van de play-offs, dus 5de tot 8ste plaats ( als ik me niet vergis )

    Volleybal vrouwen:
    Fenerbahçe: 2de plaats
    Galatasaray: zat in de tweede klasse. Ze gaan over naar de eerste klasse. En dit doordat een ploeg die zich had gepromoveerd, licensieproblemen heeft. Dus de ploeg die het hoogste stond tussen de ploegen die zich niet hadden kunnen kwalificeren, mocht promoveren. En deze ploeg was Galatasaray.

    En dan zwijg ik over de bekers die ze hebben behaald.
    Jezus wat lul jij allemaal man:roflmao: Ik heb het op de verjaardag, ga janken ofzo man!

    Emre heeft jullie geboord. Jullie betalen 14 miljoen in totaal voor hem exclusief premies. Hij heeft nu 6 matches ofzo gespeeld, 1 gescoord en hoeveel assists??
    Voor 10 miljoen hebben wij Meira en Baros gehaald.
    Meira is de blok achterin
    Baros heeft er 8 uit 6.
    Emre wordt uitgefloten door de eigen fans.
    Wij wilden Emre geen eens.

    Emre die beter speelt als de gemiddelde speler van Turkije? HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHA HAHA

    Tegen KIEV werd hij weggevaagd. Tegen Haceteppe speelde hij of niet of bagger. Tegen Sivas ook. Tegen Kayserispor was hij na 30 minuten van het veld gehaald. Gisteren speelde hij niet. Tegen Porto kon hij niets.

    Zelfs Taner Gulleri presteert nog beter dan Emre, wat een onzin lul jij man, jezus.

    Zet deze punten achter elkaar en misschien snap je het dan. Ik kan begrijpen dat je nu vol adrenaline zit achter je PC met een Fener liedje op na een prachtige overwinning op Kocaelispor ( lees: laatste plaats met 1 punt ).
    Dat over Guiza heeft Polat nog nooit gezegd, als je Baros en Umit Karan ( ja die speler die jullie zo graag wilden ) en daarna nog Nonda 20 CM hebt dan mag Guiza lekker in het kanariehokje rondvliegen.

    Meira heeft trouwens de vorige twee interlands gespeeld hoor, de rest volg ik niet, jullie mogen dromen van een Portugees (co) aanvoerder.

    Ik wil jou dinsdag weleens horen

    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 19 oktober 2008 om 10:10

  7. #637

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Jezus wat lul jij allemaal man :roflmao: Ik heb het op de verjaardag, ga janken ofzo man!
    Buh
    Niveau van ultrAslan_19
    Niet veel aan toe te voegen...
    We worden het gewoon.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Emre heeft jullie geboord. Jullie betalen 14 miljoen in totaal voor hem exclusief premies. Hij heeft nu 6 matches ofzo gespeeld, 1 gescoord en hoeveel assists??
    Linderoth van GS heeft in totaal nog niet eens 10 matches gespeeld tot nu toe. Lincoln heeft vorig seizoen minder wedstrijden dan Roberto Carlos gespeeld. En dan kan ik zo verder zeveren als jij. Het is niet omdat een speler weinig wedstrijden heeft gespeeld dat hij dan de oorzaak is van een doorboringskromme.
    Jullie sterspeler Kewell heeft elke wedstrijd gespeeld zkr bij GS. Hiervoor was hij bijvoorbeeld ook gekwetst.
    Emre heeft door naar de aartsrivaal te gaan GS geboord. Velen kunnen er gwn niet tgn. Ze doen alsof Emre de slechtste speler ter wereld is, maar eigenlijk weten ze dat die jongen toch wat heeft in zich. Maar als dat eens naar buiten komt hé, dan gaat ultrAslan_19 op zijn manier 'janken'. Want daar zouden ze zkr niet tegen kunnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Voor 10 miljoen hebben wij Meira en Baros gehaald.
    Meira is de blok achterin
    Baros heeft er 8 uit 6.
    Tuurlijk he
    Meira start volgens jou elke keer basis bij Portugal. Dit was echt grappig om te horen. Maar dat overkomt me meerdere malen in deze Topic.
    En Baros heeft er 8 tegen degraderende teams.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Emre wordt uitgefloten door de eigen fans.
    Wij wilden Emre geen eens.
    Ja ja
    De term janken wil ik nu alweer gebruiken. Want GS-supporters als jou jankten toen te hard.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Emre die beter speelt als de gemiddelde speler van Turkije? HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHA HAHA
    Wat is hier nu grappig aan? Je niveau bepaalt gwn alles over je manier van denken PUNT

    BTW
    Als je het tegengestelde beweert, toon het dan eens aan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Tegen KIEV werd hij weggevaagd. Tegen Haceteppe speelde hij of niet of bagger. Tegen Sivas ook. Tegen Kayserispor was hij na 30 minuten van het veld gehaald. Gisteren speelde hij niet. Tegen Porto kon hij niets.


    Zelfs Taner Gulleri presteert nog beter dan Emre, wat een onzin lul jij man, jezus.
    Een gefrustreerde GS-supporter kan toch wel soms zo kinder8ig doen.
    Ik kan je begrijpen, maar je moet er tgn kunnen. Emre heeft FB boven GS verkozen en daar kan je niet tgn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Zet deze punten achter elkaar en misschien snap je het dan. Ik kan begrijpen dat je nu vol adrenaline zit achter je PC met een Fener liedje op na een prachtige overwinning op Kocaelispor ( lees: laatste plaats met 1 punt ).
    Ja
    Je hebt vele letters getypt, maar uiteindelijk staat er niets anders dan frustratie. Ik zie geen onderbouwde argumenten. Ik zie het volgende telkens terugkomen:
    " ... gaat gehakt maken van fener." " hahahahahah ( ik ben een kind)" " wij hebben dit dat dit dat en daarom zijn wij de beste" " GS is de beste Turkse club, daarom presteren ze zeer goed op Europees vlak. We hebben Inter, Sevilla, Chelsea,... opgerold" " Vorig jaar was het wennen, van de jaar gaan we beter zijn in de CL" ( maar uiteindelijk blijven ze UC spelen) " Die spelers van Fener zijn losers, wij hebben de beste spelers"

    Op zulke infantiele berichten wil ik eigenlijk niet meer antwoorden. Deze verlagen het niveau van deze Topic.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Dat over Guiza heeft Polat nog nooit gezegd, als je Baros en Umit Karan ( ja die speler die jullie zo graag wilden ) en daarna nog Nonda 20 CM hebt dan mag Guiza lekker in het kanariehokje rondvliegen.
    Hoe weet jij dat man? Jij weet bijna niets over GS. Volgens jou was de UEFA Cup voor een groot deel te danken aan Jardel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Meira heeft trouwens de vorige twee interlands gespeeld hoor, de rest volg ik niet, jullie mogen dromen van een Portugees (co) aanvoerder.
    Ben je nu echt een leugenaar of ben je een kind? Vorige wedstrijd heeft Portugal thuis tegen Albanië gespeeld. En uw Meira heeft geen minuut op het veld gestaan.

    Zo te zien ken jij je eigen spelers nog niet eens. Ik vraag me af met wat voor één ik aan het discussieren ben. Want elke keer probeer je andere mensen iets wijs te maken door te LIEGEN.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik wil jou dinsdag weleens horen
    Het verschil is als het volgt:
    Ik kijk naar Europese wedstrijden
    Jij kijkt naar de wedstrijden in de Turkse Superlig.

    Ik zie dus mooiere wedstrijden dan jou. Het kan daarom wel zijn dat je vele dingen niet kan begrijpen
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 19 oktober 2008 om 11:52

  8. #638
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Buh
    Niveau van ultrAslan_19
    Niet veel aan toe te voegen...
    We worden het gewoon.


    Linderoth van GS heeft in totaal nog niet eens 10 matches gespeeld tot nu toe. Lincoln heeft vorig seizoen minder wedstrijden dan Roberto Carlos gespeeld. En dan kan ik zo verder zeveren als jij. Het is niet omdat een speler weinig wedstrijden heeft gespeeld dat hij dan de oorzaak is van een doorboringskromme.
    Jullie sterspeler Kewell heeft elke wedstrijd gespeeld zkr bij GS. Hiervoor was hij bijvoorbeeld ook gekwetst.
    Emre heeft door naar de aartsrivaal te gaan GS geboord. Velen kunnen er gwn niet tgn. Ze doen alsof Emre de slechtste speler ter wereld is, maar eigenlijk weten ze dat die jongen toch wat heeft in zich. Maar als dat eens naar buiten komt hé, dan gaat ultrAslan_19 op zijn manier 'janken'. Want daar zouden ze zkr niet tegen kunnen.


    Tuurlijk he
    Meira start volgens jou elke keer basis bij Portugal. Dit was echt grappig om te horen. Maar dat overkomt me meerdere malen in deze Topic.
    En Baros heeft er 8 tegen degraderende teams.


    Ja ja
    De term janken wil ik nu alweer gebruiken. Want GS-supporters als jou jankten toen te hard.


    Wat is hier nu grappig aan? Je niveau bepaalt gwn alles over je manier van denken PUNT

    BTW
    Als je het tegengestelde beweert, toon het dan eens aan.


    Een gefrustreerde GS-supporter kan toch wel soms zo kinder8ig doen.
    Ik kan je begrijpen, maar je moet er tgn kunnen. Emre heeft FB boven GS verkozen en daar kan je niet tgn.


    Ja
    Je hebt vele letters getypt, maar uiteindelijk staat er niets anders dan frustratie. Ik zie geen onderbouwde argumenten. Ik zie het volgende telkens terugkomen:
    " ... gaat gehakt maken van fener." " hahahahahah ( ik ben een kind)" " wij hebben dit dat dit dat en daarom zijn wij de beste" " GS is de beste Turkse club, daarom presteren ze zeer goed op Europees vlak. We hebben Inter, Sevilla, Chelsea,... opgerold" " Vorig jaar was het wennen, van de jaar gaan we beter zijn in de CL" ( maar uiteindelijk blijven ze UC spelen) " Die spelers van Fener zijn losers, wij hebben de beste spelers"

    Op zulke infantiele berichten wil ik eigenlijk niet meer antwoorden. Deze verlagen het niveau van deze Topic.


    Hoe weet jij dat man? Jij weet bijna niets over GS. Volgens jou was de UEFA Cup voor een groot deel te danken aan Jardel.


    Ben je nu echt een leugenaar of ben je een kind? Vorige wedstrijd heeft Portugal thuis tegen Albanië gespeeld. En uw Meira heeft geen minuut op het veld gestaan.

    Zo te zien ken jij je eigen spelers nog niet eens. Ik vraag me af met wat voor één ik aan het discussieren ben. Want elke keer probeer je andere mensen iets wijs te maken door te LIEGEN.


    Het verschil is als het volgt:
    Ik kijk naar Europese wedstrijden
    Jij kijkt naar de wedstrijden in de Turkse Superlig.

    Ik zie dus mooiere wedstrijden dan jou. Het kan daarom wel zijn dat je vele dingen niet kan begrijpen
    Ik hoop toch echt dat je inziet dat wij met neppe spelers met 6 punten verschil kampioen zijn geworden. Met Baris Ozbek en co zijn wij kampioen geworden, dus LAAT STAAN als linderoth er was.

    Veel plezier met Emre, hij heeft FB boven GS verkozen, bo ho ho

    Meira speelde de vorige 2 matches.

    Nog veel succes in de CL! Geniet ervan, volgend jaar spelen jullie misschien met een gelukje nog in de Intertoto!

  9. #639

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vandaag moeten we tegen Trabzonspor in Ali Sami Yen. De stadion is helemaal uitverkocht. Ik vraag me af of Trabzon daar wel uit zou kunnen komen?

  10. #640

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik hoop toch echt dat je inziet dat wij met neppe spelers met 6 punten verschil kampioen zijn geworden. Met Baris Ozbek en co zijn wij kampioen geworden, dus LAAT STAAN als linderoth er was.
    Zoals ik al eerder heb vermeld: Ik kijk naar Europese successen en jij kijkt naar de Turkse Super Lig. Fenerbahçe zat vorig seizoen in de kwartfinale van de CL, terwijl Galatasaray 5tegendoelpunten kreeg van Leverkusen.
    Dat is het verschil tussen ons. Ik kijk naar Europese successen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Veel plezier met Emre, hij heeft FB boven GS verkozen, bo ho ho
    Tjah...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Meira speelde de vorige 2 matches.
    Jongen AUB
    Ga je nog altijd hetzelfde zeggen. Toon eens aan
    Vorige wedstrijd van Portugal was tegen Albanië en zie hier:
    http://www.fifa.com/worldcup/prelimi...503/index.html

    Zie je hier Meira in het elftal? Hij staat er gwn op de bank. Dus stop met verkeerde info door te geven. Zoek het eerst goed op en praat daarna.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Nog veel succes in de CL! Geniet ervan, volgend jaar spelen jullie misschien met een gelukje nog in de Intertoto!
    Bestaat intertoto nog?


    Kijk man
    Als je wat zinnigs te zeggen hebt over de Turkse competitie of Turks voetbal, doe het dan. Maar probeer je ploeg niet elke keer op te hemelen of de andere ploegen zwart te maken.


    -------------

    Besiktas heeft juist gescoord tgn Gençlerbirligi.

  11. #641

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    Zoals ik al eerder heb vermeld: Ik kijk naar Europese successen en jij kijkt naar de Turkse Super Lig. Fenerbahçe zat vorig seizoen in de kwartfinale van de CL, terwijl Galatasaray 5tegendoelpunten kreeg van Leverkusen.
    Dat is het verschil tussen ons. Ik kijk naar Europese successen.



    Tjah...



    Jongen AUB
    Ga je nog altijd hetzelfde zeggen. Toon eens aan
    Vorige wedstrijd van Portugal was tegen Albanië en zie hier:
    http://www.fifa.com/worldcup/prelimi...503/index.html

    Zie je hier Meira in het elftal? Hij staat er gwn op de bank. Dus stop met verkeerde info door te geven. Zoek het eerst goed op en praat daarna.



    Bestaat intertoto nog?


    Kijk man
    Als je wat zinnigs te zeggen hebt over de Turkse competitie of Turks voetbal, doe het dan. Maar probeer je ploeg niet elke keer op te hemelen of de andere ploegen zwart te maken.


    -------------

    Besiktas heeft juist gescoord tgn Gençlerbirligi.

    -Verschil tussen ons is heel groot ja. Wij hebben tenminste 1 uefa & 1 super cup. Jullie hebben in 100 jaar tijd, maar 1 keer de kwart finales bereikt. Gelijk de jaar daarna worden jullie (tot nu toe) geslacht in de groepfases van de cl.

    Galatasaray heeft meerdere keren kwart finale cl heeft bereikt. Ze hebben ook 1 keer de halve finales bereikt. Daarom is Galatasaray ook de grootste club van Turkije.(Met grootste heb ik het over: de club die het meeste heeft bereikt in Europa).

  12. #642

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    -Verschil tussen ons is heel groot ja. Wij hebben tenminste 1 uefa & 1 super cup.
    Beweer ik het tegengestelde?
    BTW
    Ik was bezig met het manier van denken tussen ultrAslan_19 ( of Nederlanderr of Memobjk, hoe je hem ook wil noemen ) en mij. Ik kijk naar Europese successen en deze jongeman kijkt alleen naar de Turkse superlig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    Jullie hebben in 100 jaar tijd, maar 1 keer de kwart finales bereikt.
    Uhu
    Fenerbahçe is de eerste Turkse club met een niet-Turkse beker . Dus leer de geschiedenis eens.
    Fenerbahçe had zijn goede tijden in de eerste helft van de twintigste eeuw. Op Europees vlak heeft GS meer bereikt dan FB. Ik beweer niet het tegengestelde. In Turkije daarentegen heeft FB meer bereikt dan GS.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    Gelijk de jaar daarna worden jullie (tot nu toe) geslacht in de groepfases van de cl.
    Meneer de Nederlanderr dit is een typische ultrAslan_19 bericht. Hoe dat komt weet ik vooral niet mayah.
    Ik ga niet meer op infantiele berichten reageren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    Galatasaray heeft meerdere keren kwart finale cl heeft bereikt. Ze hebben ook 1 keer de halve finales bereikt.
    Je bedoelt Europacup 1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    Daarom is Galatasaray ook de grootste club van Turkije.(Met grootste heb ik het over: de club die het meeste heeft bereikt in Europa).
    Als jij je alleen daarop baseert, dan geef ik je gelijk.
    Maar de grootste club van Turkije bepaal je niet alleen door de Europese successen. Je moet alle aspecten erbij halen.

    Hetzelfde geldt ook voor jou meneer de zogezegde NEDERLANDER:

    "Kijk man
    Als je wat zinnigs te zeggen hebt over de Turkse competitie of Turks voetbal, doe het dan. Maar probeer je ploeg niet elke keer op te hemelen of de andere ploegen zwart te maken. "


    ----------------


    Bjk staat al met 0-3 voor

  13. #643
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Blijf jezelf vooral zo voor de gek houden .

    Uhu
    Fenerbahçe is de eerste Turkse club met een niet-Turkse beker . Dus leer de geschiedenis eens.
    Fenerbahçe had zijn goede tijden in de eerste helft van de twintigste eeuw. Op Europees vlak heeft GS meer bereikt dan FB. Ik beweer niet het tegengestelde. In Turkije daarentegen heeft FB meer bereikt dan GS.
    Leuk, Fenerbahce wint die illigale Satuday League cups. En die Mehmet Ali cups, veel plezier daarmee! Ik heb liever een dikke UEFA en Super Cup dan 100 illigale bekertjes. Het staat 17-17 en Gala heeft veel vaker de bekertoernooi gewonnen. Supercup ook 1-1, Gala heeft gewoon veel meer bekers, ablijf jij maar lekker die domme cups zoals de Ataturk Cup erbij tellen. Om de kupa is het iets van 14-4, dus dan is het in totaal 32-23 exclusief de Europese bekers.

    http://www.tff.org/default.aspx?pageID=411

    Europa:
    #

    # Het Turkse team met de eerste zege in Europees verband.
    # De enige Turkse voetbalclub dat belandde in de halve finales van de Europacup I.
    # Het eerste Turkse team dat in de kwartfinales van de Champions League raakte.
    # Het Turkse team met de meeste wedstrijden in Europees verband.

    Tevens hebben we de meeste overwinningen.

    UEFA.Com:
    Fener:
    148 50
    Gala:
    211 77

    Waarvan 133 op de CL niveau.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 19 oktober 2008 om 15:41

  14. #644

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Blijf jezelf vooral zo voor de gek houden .
    Leuk, Fenerbahce wint die illigale Satuday League cups. En die Mehmet Ali cups, veel plezier daarmee!
    Doe normaal jongen.
    Fenerbahçe is de eerste ploeg die met een niet-Turkse beker kwam naar turkije ok. Als je het niet weet zoek het op of zal ik het je vermelden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik heb liever een dikke UEFA en Super Cup dan 100 illigale bekertjes. Het staat 17-17 en Gala heeft veel vaker de bekertoernooi gewonnen. Supercup ook 1-1, Gala heeft gewoon veel meer bekers,
    Wat jij doet is de laatste 50jaar vergelijken, maar wat is ervoor gebeurd? Dat verzwijg je liever zkr? Of nog een optie is: Je weet het gwn niet. Zoek het eerst op en kom daarna met mij discussieren, want anders ga je domme dingen zeggen zoals: De Uefa Cup is voor een groot deel te danken aan Jardel.

    Als je Fenerbahçe en Galatasaray wil vergelijken moet je van in het begin de hele geschiedenis een beetje kennen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    ablijf jij maar lekker die domme cups zoals de Ataturk Cup erbij tellen.
    Niveau -10 zoals het in Moskou altijd -10graden is, toch?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Europa:
    #

    # Het Turkse team met de eerste zege in Europees verband.
    # De enige Turkse voetbalclub dat belandde in de halve finales van de Europacup I.
    # Het eerste Turkse team dat in de kwartfinales van de Champions League raakte.
    # Het Turkse team met de meeste wedstrijden in Europees verband.
    # Het team dat bij uitwedstrijden een langste ongeslagen reeks heeft (40 wedstrijden).

    Zo kan ik vele statistieken van Fenerbahçe hierbij halen. Wat jij momenteel doet is: de goede zaken van Galatasaray erbij halen en al de rest verzwijgen. Denk je dat je zo GS btr laat blijken?

  15. #645
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Er zijn al diverse programma's geweest dat het historie van Fener een grote leugen is, zoek het maar op op YouTube. Het is pas serieus bijgehouden vanaf '61 en daarbij houden we het. Dat zijn de regels, anders ga je maar naar je Fener Cumhuriyeti.

  16. #646

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Om de kupa is het iets van 14-4, dus dan is het in totaal 32-23 exclusief de Europese bekers.
    Waar zijn dan de competities van ervoor? Of ken je ze niet?
    Begin vandaag ermee, mss ken je ze tegen volgende week. Alleszins veel succes.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    UEFA.Com:
    Fener:
    148 50
    Gala:
    211 77

    Waarvan 133 op de CL niveau.
    Zoals ik al eerder heb vermeld:
    GS heeft tot nu toe op Europees vlak meer gedaan
    FB heeft tot nu toe in Turkije meer gedaan

    Ik kan het je mooi aantonen. Maar waarschijnlijk ga je dat alweer niet kunnen toegeven en dan ga je weer kinder8ige berichten posten zoals: " wij hebben dit dat dit dat, jullie hebben niets hahahah( wat ben ik een kind)"

    Ik ben het eigenlijk gewoon beu. Ik wist niet dat je zo .... was. Wees een beetje volwassen en praat hier over de Turkse competitie, Turks voetbal, ...
    Je moet niet elke keer je ploegje proberen op te hemelen en de rest zwartmaken maakt je ploeg niet groter.

    kapis?

  17. #647

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Er zijn al diverse programma's geweest dat het historie van Fener een grote leugen is, zoek het maar op op YouTube.
    Wat zeg je hier AUB?
    Dus ik moet op youtube programma's vinden waar de historie van FB wordt ontkent. En wat ben ik ermee? Toon jij mij die programma's eens.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Het is pas serieus bijgehouden vanaf '61 en daarbij houden we het. Dat zijn de regels, anders ga je maar naar je Fener Cumhuriyeti.
    Het komt jullie gwn btr uit. Want in de eerste helft van de 20ste eeuw had Fenerbahçe meer bereikt.

    Er zijn menig mensen die die tijden hebben meegemaakt. En die competities zijn allemaal wel bewezen. De Istanbul competitie, Zondag competities zijn allemaal bijgehouden. Dus ik weet vooral niet waarover jij het hebt.

    Als je het hebt over de goede daden van Fenerbahçe tijdens de onafhankelijkheidsoorlog (namelijk 50wedstrijden gespeeld waarvan 4verloren en 5gelijk ofzo iets), dan heb je het ook mis.
    Want die zijn allemaal erkend als bewijs

  18. #648

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    1 uefa vind ik even waard als 500 Turkse bekers bij elkaar. Fener heeft zoveel Turkse bekers gewonnen.( 1907- 1950 ??)
    Maar vraag jij je wellis af waarom fener geen een europa beker heeft? Ze hebben zoeen balken beker volgens mij? Maar geen een echte Europese beker waar de beste teams van de wereld aan meedoen.

    Als iemand bijvoorbeeld vraagt: Wie is de grootste club van Italië? Dan zegt die gene : Milan want, ze hebben de meeste bereikt in Europa. Voorbeeld:"Ze zeggen niet : Nee milan is niet de grootste, want as roma heeft meer bereikt in Italië.

    ...Daarom zijn wij ook de grootste club van Turkije.

  19. #649

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    En wil je aub ophouden met : Jij bent : ultrAslan_19. Ik ken hem alleen via hier.

  20. #650
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    1 uefa vind ik even waard als 500 Turkse bekers bij elkaar. Fener heeft zoveel Turkse bekers gewonnen.( 1907- 1950 ??)
    Maar vraag jij je wellis af waarom fener geen een europa beker heeft? Ze hebben zoeen balken beker volgens mij? Maar geen een echte Europese beker waar de beste teams van de wereld aan meedoen.

    Als iemand bijvoorbeeld vraagt: Wie is de grootste club van Italië? Dan zegt die gene : Milan want, ze hebben de meeste bereikt in Europa. Voorbeeld:"Ze zeggen niet : Nee milan is niet de grootste, want as roma heeft meer bereikt in Italië.

    ...Daarom zijn wij ook de grootste club van Turkije.
    Blijkbaar volg je geen Italiaans voetbal. Maargoed voor mij is wie de meeste landstitel heeft gewonnen de beste van het land en dat is natuurlijk ook zo. Je gaat niet Europees vergelijken wie de beste club is. So wrong dus...

  21. #651
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    35
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ηet is niet in elke land zo en ik geef hem daarom wel gelijk...
    In griekenland wordt bv olympiakos de kampioen maar vaak verdienen ze het niet en ze bewijzen het elke keer in europa en panathinaikos bewijst in europa dat ze beter dan olympiakos zijn...

  22. #652

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Blijkbaar volg je geen Italiaans voetbal. Maargoed voor mij is wie de meeste landstitel heeft gewonnen de beste van het land en dat is natuurlijk ook zo. Je gaat niet Europees vergelijken wie de beste club is. So wrong dus...
    Ik volg geen Italiaans voetbal. Maar zoals ik al zei : het was maar een Voorbeeld.


    Btw, Trabzonspor(1ste van de Turkse super lig) is genadeloos afgemaakt door Galatasaray. 3-0. En het kon veel meer worden. Volgende keer hebben ze minder geluk

  23. #653
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellas04 Bekijk bericht
    Ηet is niet in elke land zo en ik geef hem daarom wel gelijk...
    In griekenland wordt bv olympiakos de kampioen maar vaak verdienen ze het niet en ze bewijzen het elke keer in europa en panathinaikos bewijst in europa dat ze beter dan olympiakos zijn...
    Het grappige hieraan is dat Galatasaray wel kampioen wordt bij in Turkije maar er kan alsnog niet worden toegegeven door de Fener-fans dat Galatasaray gewoon veel meer aanzien heeft.

    http://nl.youtube.com/watch?v=-6zKGvT0Thc

    Arda Turan oleey!!!!!!

  24. #654

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    [youtube]-6zKGvT0Thc[/youtube]

    Zeer mooie goal van Arda Turan.

  25. #655
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellas04 Bekijk bericht
    Ηet is niet in elke land zo en ik geef hem daarom wel gelijk...
    In griekenland wordt bv olympiakos de kampioen maar vaak verdienen ze het niet en ze bewijzen het elke keer in europa en panathinaikos bewijst in europa dat ze beter dan olympiakos zijn...
    Europees en landelijk kan je never met elkaar vergelijken. Het zijn 2 compleet verschillende competities. Europees heeft niks met landelijk te maken. Maar als je landelijk bovenaan staat dan geeft het jou toegang naar de Europees competitie. Ook al als (nu ik ga even off topic) Olympiakos 10x de CL wint en Panathinaikos meer landstitels heeft dan Olympiakos heeft dan is Pana gewoon de beste club van het land.

  26. #656

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    1 uefa vind ik even waard als 500 Turkse bekers bij elkaar. Fener heeft zoveel Turkse bekers gewonnen.( 1907- 1950 ??)
    Maar vraag jij je wellis af waarom fener geen een europa beker heeft? Ze hebben zoeen balken beker volgens mij? Maar geen een echte Europese beker waar de beste teams van de wereld aan meedoen.

    Als iemand bijvoorbeeld vraagt: Wie is de grootste club van Italië? Dan zegt die gene : Milan want, ze hebben de meeste bereikt in Europa. Voorbeeld:"Ze zeggen niet : Nee milan is niet de grootste, want as roma heeft meer bereikt in Italië.

    ...Daarom zijn wij ook de grootste club van Turkije.
    'K had normaal gezien wel een reactie geschreven, maar dat is de moeite niet waard. Want rond de pot heen draaien doet je even mooi als je vriend ultrAslan_19 meneer NEDERLANDER.

    We waren hier in deze topic dus aan het praten over kinderachtige berichten. En ik gaf het verschil aan tussen het manier van denken tussen mij en ultrAslan (en jou zelfs). En dan probeer jij in te grijpen door een ander onderwerp te openen. Dat was een mooie poging, maar helaas is het achterhaald. De volgende keer kan je het heimelijk doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlanderr Bekijk bericht
    En wil je aub ophouden met : Jij bent : ultrAslan_19. Ik ken hem alleen via hier.
    Heb ik zoiets vermeld? Lees beter zou ik zeggen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Het grappige hieraan is dat Galatasaray wel kampioen wordt bij in Turkije maar er kan alsnog niet worden toegegeven door de Fener-fans dat Galatasaray gewoon veel meer aanzien heeft.

    http://nl.youtube.com/watch?v=-6zKGvT0Thc

    Arda Turan oleey!!!!!!
    Meneertje veelweter, praat geen onzin aub. Ik wil niet elke keer jou terechtwijzen. Je weet duidelijk bijna niks over je eigen club en dan begin je wat onzin te verkopen. Niemand moet hier ultrAslan_19 axioma's aanvaarden.
    Dus ik vraag je alweer om deftig over de Turkse competitie, Turks voetbal, ... te schrijven ipv elke keer te provoceren ( of zoals ik het al 100keer heb herhaald: andere ploegen zwartmaken, je eigen club ophemelen )


    -------------------


    Gisteren heb ik duidelijk gezien dat dit Trabzonspor niet veel voorstelt. Maar veel kan ik hen momenteel niet verwijten. Het is een nieuw team, dus men moet hen tijd gunnen.

    Galatasaray daarentegen laat me nog altijd geen structuur in het spel zien. De goals komen voor een groot deel door indivuduele acties van spelers. Dit kan je volhouden tegen minder sterke ploegen, maar op Europees niveau gaat het wat moeilijker worden. Zelfs in de UC kan je sterke ploegen moeilijk zo verslaan. De verdediging trekt nog altijd op niets. Zoals vele Turkse voetballers is Servet ook geen regelmatige voetballer. Hakan Balta vind ik geen goede voetballer. Ik hoop gewoon dat die Alparslan zo snel mogelijk speelminuten krijgt, want hij kan de linksback van het nationaal elftal worden.
    Ik ben benieuwd wat ze tgn olympiakos gaan doen. Hoop dat ze winnen, maar veel moed heb ik niet.

    Over Besiktas wil ik geen oordeel vellen. Mustafa Denizli is een goede coach, maar hij is er juist bij.

    En over mijn eigen club Fenerbahçe hé
    Tjah hopen dat ze niet veel tgnkrijgen van Arsenal. We missen gwn veel belangrijke spelers. Sommigen onder hen zijn pas teruggekomen. Je kan op het moment moeilijk veel verwachten van hen.

  27. #657

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Europees en landelijk kan je never met elkaar vergelijken. Het zijn 2 compleet verschillende competities. Europees heeft niks met landelijk te maken. Maar als je landelijk bovenaan staat dan geeft het jou toegang naar de Europees competitie. Ook al als (nu ik ga even off topic) Olympiakos 10x de CL wint en Panathinaikos meer landstitels heeft dan Olympiakos heeft dan is Pana gewoon de beste club van het land.

    Dat hangt eigenlijk af hoevaak er een beker is gewonnen in dat land. In Turkije zijn er in totaal (gokje) 100 Turkse bekers gewonnen.(sinds 1950)

    Turkse teams hebben tot nu toe maar 1 Uefa en 1 Super Cup. En dat was het dan. Daarom is Galatasaray ook de grootste club van Turkije.


    Bijvoorbeeld als een land ongeveer evenveel Europese bekers als normale bekers hebben, dan is het natuurlijk weer een ander verhaal.

    In Turkije is het zo dat er sinds de Super Lig is begonnen , Galatasaray 17 Superlig Bekers heeft en Fenerbahce ook. De enige verschil is eigenlijk dat Galatasaray rond de 10 supercups meer heeft dan Fener. Daarboven op komt dan natuurlijk weer een uefa & super cup beker. Tjah , dan is het voor iedereen , een hele makkelijke beslissing.(Welke club de grootste is van Turkije)

  28. #658

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht
    -------------------


    Gisteren heb ik duidelijk gezien dat dit Trabzonspor niet veel voorstelt. Maar veel kan ik hen momenteel niet verwijten. Het is een nieuw team, dus men moet hen tijd gunnen.

    Galatasaray daarentegen laat me nog altijd geen structuur in het spel zien. De goals komen voor een groot deel door indivuduele acties van spelers. Dit kan je volhouden tegen minder sterke ploegen, maar op Europees niveau gaat het wat moeilijker worden. Zelfs in de UC kan je sterke ploegen moeilijk zo verslaan. De verdediging trekt nog altijd op niets. Zoals vele Turkse voetballers is Servet ook geen regelmatige voetballer. Hakan Balta vind ik geen goede voetballer. Ik hoop gewoon dat die Alparslan zo snel mogelijk speelminuten krijgt, want hij kan de linksback van het nationaal elftal worden.
    Ik ben benieuwd wat ze tgn olympiakos gaan doen. Hoop dat ze winnen, maar veel moed heb ik niet.

    Over Besiktas wil ik geen oordeel vellen. Mustafa Denizli is een goede coach, maar hij is er juist bij.

    En over mijn eigen club Fenerbahçe hé
    Tjah hopen dat ze niet veel tgnkrijgen van Arsenal. We missen gwn veel belangrijke spelers. Sommigen onder hen zijn pas teruggekomen. Je kan op het moment moeilijk veel verwachten van hen.

    Ik denk dat Galatasaray met deze opstelling wel ver kan komen in Uefa. Ookal zijn er hele sterke tegenstanders. We zijn op dit moment sterker dan je denkt.

    Trabzon heeft tot nu toe alle wedstrijden gewonnen en 1x gelijk gespeeld, en natuurlijk , 1x verloren , tegen Galatasaray. En dat vind ik persoonlijk wel netjes. Hun zijn zeker geen club om te onderschatten. Ze hebben slecht gespeeld omdat er nu geen Fenerbahce,Kocaeli voor hun stond, maar Galatasaray. Daarom werden ze ook verpletterd. Volgende keer hebben zij minder geluk. Galatasaray heeft best veel ''gratis doelpunt posities'' gemist. Het kon met gemak 5-0 worden.

    Wat ik ook nog is prachtig vind is dat Galatasaray best veel makkelijk scorende spelers heeft. Arda Turan kan elke moment een goal maken, Kewell,Lincoln,Baros, dit zijn allemaal spelers die gemiddeld bijna elke wedstrijd scoren.

    Hopelijk heb jij gezien hoe Galatasaray de derde goal heeft gescoord. Zeer snelle tik werk, dat werd trabzon iets teveel. Zoeen sterke Galatasaray heb ik al jaren niet gezien. Het wordt een mooie seizoen, voor de Galatasaray fans

  29. #659
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Iedereen is geblesseerd van Olympiakos

  30. #660

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Als ik jou was , zou ik olympiacos maar niet onderschatten.

  31. #661

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Mooi, alle kaartjes zijn uitverkocht.

  32. #662
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ja lees het net De kaartjes via internet waren met een half uur uitverkocht!



    :evil2:

  33. #663

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Over 20 uurtjes ongeveer begint onze wedstrijd. Ik verheug me er nu al op.

    Ik wens Galatasaray veel succes.

  34. #664

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Mooie overwinning van Galatasaray! Zeer goed gevoetbald, het kon met gemak 4-0 worden.

    Galatasaray 1-0 Olympiacos

  35. #665
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    35
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Had ik nou gelijk over de sfeer en over de spelers van olympiakos?

    Maja tijdens een derby is het altijd erger,galata-fener ,panathinaikos-olympiakos

  36. #666
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Heerlijk!

    HARRY KEWELL # 23

    Galatasaray dat de punten binnenbrengt voor Turkije, de dagen komen terug

  37. #667

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard



    Mooi om Galatasaray als eerste van de poule te zien.

  38. #668

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Een paar mooie foto's:














  39. #669
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Turkish Cafu sportief dat je je naam wijdt aan een rechtsback van de aartsrivaal

  40. #670
    El Chino's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2006
    Berichten
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Besiktas 1-1 na doelpunt van Mehmet Yildiz die tussen twee man naar de bal kan komen en 1-1 van Delgado met knap puntertje. Delgado speelt echt goed, schot in de kruising werd er net uitgehaald.

  41. #671
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    35
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Mooie fotos,behalve de 5e...Zulke mensen moeten gewoon kappen,van beiden kanten

  42. #672

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Op foto 8 hebben ze een kleine stukje weggelaten. Daaronder stond het volgende:

    - ATTENTION! YOU MAY FALL INTO THE SEA! ( onafhankelijkheidsoorlog in 1920-1923. Waarbij de grieken werden verslagen en in de zee werden gegooit in Izmir(Turkije). )


    Of dit soort dingen ooit zullen ophouden? Hopelijk wel , maar de kans acht ik klein.

  43. #673
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    35
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik vind zelf zulke mensen gewoon geen normale mensen,van beide kanten en ze zijn allemaal zwaar achterlijk.
    Wat er vorige jaar dus gebeurde hellas-turkije in athene vond ik zwaar achterlijk,het zijn geen mensen,het zijn gewoon dieren of zo dat ze niets kunnen begrijpen.
    Ik vond het heel ergl goed hoe de Turken reageerden na de overwinning van Hellas in Turkije en de 3 fotos van het wedstrijd tussen galata-oly vond ik ook zwaar achterlijk.

    Het is maar altijd een kleine groepje die alles probeert te verpesten,het lukt gelukkig niet altijd.

  44. #674

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    39
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Galatasaray is gister pijnlijk onderuit gegaan....


    ---

    Iedereen weet hoe Galatasaray voetbald. Wanneer Galatasaray met:

    1 spits
    5 middenvelders
    4 verdedigers voetbald, dan heeft in Turkije geen een team een kans om Galatasaray te verslaan, mits Galatasaray met zijn volle team voetbald. Dus ,

    Aanval
    - Milan Baros

    Middenveld
    -Harry Kewell
    -Meira
    -Lincoln
    -Ayhan/Mehmet Topal
    -Arda Turan

    Verdediging
    -Sabri
    -Emre Asik
    -Servet
    -Hakan Balta

    We hebben gisteren gezien hoe belangrijk Lincoln voor ons is. We hebben hem even hard nodig als Alex bij Fenerbahce. Skibbe was genoodzaakt om de systeem te veranderen. We hebben gisteren met 2 spitsen gevoetbald waardoor onze middenveld en onze verdediging onderuit ging. Ik hoop dat Galatasaray zo snel mogelijk weer met zijn volle team en met de juiste systeem zal gaan voetballen.

  45. #675
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wie is jullie keeper ?

Pagina 15 van 30 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 13 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 13 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 10:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 16:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •