Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 675 van 1560

Discussie: Willem II Nieuws

  1. #631

    Aangemeld
    16 mei 2010
    Berichten
    42
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Nee Willem-II niet failliet gaan .. Ik ben nog maar even fanatiek fan van willem-ii ( 3 jaar ongeveer) maar ik hoop echt NIET dat deze mooie (velen vinden van niet) club failliet gaat..

  2. #632
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Er zal geen een supporter van een andere club hopen dat WillemII failliet gaat.

  3. #633
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WII Tilburg Bekijk bericht
    Nee Willem-II niet failliet gaan .. Ik ben nog maar even fanatiek fan van willem-ii ( 3 jaar ongeveer) maar ik hoop echt NIET dat deze mooie (velen vinden van niet) club failliet gaat..
    Geloof me zelfs onze aartsrivaal nac gunt een faillissement niet ik gun niemand een faillissement ook nac niet. Het zal denk niet zover komen als de gemeente 1,5 miljoen betaalt want olv de mensen die er nu zitten Bottelier en z,n mannen zie ik het na verloop van jaren helemaal goed komen.

    Jammer da ik er vanavond niet bij kan zijn ivm mijn tafeltennistraining die ik aan de jeugd moet geven Maar ik lees het vast wel op VZ en Tilbo.

  4. #634
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Er zal geen een supporter van een andere club hopen dat WillemII failliet gaat.
    Er zullen er echter ook niet zoveel rouwig om zijn, mocht Willem II failliet gaan.

  5. #635
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Denk dat je je daarin vergist. Een stad als Tilburg hoort gewoon een profclub te hebben.

  6. #636
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Denk dat je je daarin vergist. Een stad als Tilburg hoort gewoon een profclub te hebben.
    Willem II speelt al jaren geen rol van betekenis meer. Daarbij hebben weinig buiten Tilburg ook iets met Tilburg, dus of ze het ook echt zo belangrijk vinden of die stad een Profclub heeft of niet. Laten we het zo stellen, ik zou niet verbaasd worden als merendeel daar niet mee in de maag zit.

  7. #637

    Aangemeld
    16 mei 2010
    Berichten
    42
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Geloof me zelfs onze aartsrivaal nac gunt een faillissement niet ik gun niemand een faillissement ook nac niet. Het zal denk niet zover komen als de gemeente 1,5 miljoen betaalt want olv de mensen die er nu zitten Bottelier en z,n mannen zie ik het na verloop van jaren helemaal goed komen.

    Jammer da ik er vanavond niet bij kan zijn ivm mijn tafeltennistraining die ik aan de jeugd moet geven Maar ik lees het vast wel op VZ en Tilbo.
    Ik bedoelde eigenlijk dat veel mensen Willem II geen mooie club vinden

  8. #638
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Noodzaak? Het is gewoon korte termijn politiek van Willem II geweest, die nu afgestraft wordt.
    Simpel zat.
    Net zoals ze nu bij PSV het stadion niet aan de westkant kunnen uitbreiden aangezien de parkeerplaats destijds is verkocht om geld te genereren. De nieuwe torens staan een uitbreiding aan die kant nu in de weg. Bestuurders blijven (vaak) passanten die alleen denken en handelen over de korte termijn en de opvolgers opzadelen met de gevolgen daarvan.

    Willem II heeft overigens niets te eisen bij de gemeente omdat ze zelf die afspraken hebben gemaakt. Die handtekening staat niet zomaar ineens op papier. Wel zadelt de gemeente zichzelf nu met het probleem Willem II. Bij een faillissement is financieel gezien de gemeente de grote verliezer. Nog afgezien van het gezichtsverlies. Een middelgrote stad zonder betaald voetbal. Houden ze festival Mundial en de kermis over.

  9. #639
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    @ FP:

    Bottelier: 'Fusie tussen Willem II en RKC is helemaal zo gek nog niet
    '

    De mogelijkheid bestaat dat Willem II en RKC Waalwijk binnen afzienbare tijd zullen fuseren. Maandag maakten de Tilburgers bekend dat zij er op financieel gebied beroerd voor staan en volgens crisismanager Paul Bottelier moet dan ook niks worden uitgesloten om betaald voetbal te kunnen blijven spelen.

    “Als je moet kiezen tussen een fusie of een faillissement, lijkt me dat een serieuze optie. De supporters van Willem II moeten er maar eens goed over gaan nadenken”, zei Bottelier tijdens de presentatie, waarin hij bekend maakte dat de jaarcijfer van Willem II wederom uitzonderlijk slecht uitvallen. De club lijkt met een schuldenlast van 4,8 miljoen euro ten dode opgeschreven als er niet snel iets gebeurt.

    Eén van de dingen die de Tricolores kan redden is een teruggave van de gemeente. Volgens Bottelier zijn er teveel zaken onterecht in rekening gebracht bij Willem II. Hij ziet in ieder geval niets in het geopperde idee om af te dalen naar de Jupiler League, zodat RKC en Sparta mogen strijden om een plaatsje op het hoogste niveau. “Dat lost voor Willem II niks op.”

    “Dan blijven we toch ook zitten met de huidige tekorten, met bovendien lagere inkomsten en een lagere begroting”, vervolgt Botteliaar. “Nee, een fusie is zo gek nog niet. Er zijn sowieso al te veel profclubs in Nederland.” Willem II speelde zich zondag veilig dankzij een 3-0 overwinning op Go Ahead Eagles.

  10. #640

    Aangemeld
    16 mei 2010
    Berichten
    42
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik weet niet wat ik van een fusie moet vinden :S... Als het echt echt moet oké, maar niet te snel aub

  11. #641
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Het was noodzaak destijds, en de gemeenteraad van toen heeft daar dus aardig gebruik/misbruik van gemaakt. De gemeente zou Willem II redden, maar maakt daar nu dus belachelijk veel winst op. Zou de gemeente Tilburg sieren als ze een deel van die winst afstaan om Willem II (nog een keer......) te redden.
    Ik vind het maar een vreemde redenatie hoor, probeer als particulier maar eens een huis te verkopen en jaren later aanspraak te maken op de eventuele winst bij doorverkoop. "Ja, dat zou je sieren man want ik had toen geldnood en dus moest ik verkopen en dus heb jij eigenlijk misbruik van de situatie gemaakt"

    Je wordt uitgelachen als de koper tenminste al de moeite neemt om op je te reageren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik denk dat er in Tilburg (200.000 inwoners) best plek is voor een stabiele Eredivisie-club, ondanks de grote concurrentie in Brabant. Moet er wel beter beleid worden gevoerd, en niet 1 miljoen aan salaris (bron: Smitsies bericht) op de bank zitten, dan is het snel afgelopen..
    Ik lees dat men 30 contractspelers had, veel te veel natuurlijk. Een selectie van 18 man + contracten voor de beste junioren was voldoende geweest. Clubs die dergelijk wanbeleid voeren verdienen het eigenlijk niet om gered te worden. Had je maar beter beleid moeten voeren.

  12. #642

    Aangemeld
    16 mei 2010
    Berichten
    42
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    En wij kunnen het beleid veranderen dan?! Die vieze Jonker.......

  13. #643
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WII Tilburg Bekijk bericht
    En wij kunnen het beleid veranderen dan?! Die vieze Jonker.......
    Zo gaat dat nu eenmaal, als je bijvoorbeeld bij een bedrijf werkt waar men er een potje van maakt en daardoor failliet gaat kom je ook op straat te staan ondanks dat je er zelf misschien niks aan kan doen.

    Ik vind het best als clubs geholpen worden in het geval van extreme omstandigheden, maar gewoon dom wanbeleid is wat mij betreft geen reden. Laat ze maar lekker fuseren ofzo inderdaad.

  14. #644
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Er zullen er echter ook niet zoveel rouwig om zijn, mocht Willem II failliet gaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Willem II speelt al jaren geen rol van betekenis meer. Daarbij hebben weinig buiten Tilburg ook iets met Tilburg, dus of ze het ook echt zo belangrijk vinden of die stad een Profclub heeft of niet. Laten we het zo stellen, ik zou niet verbaasd worden als merendeel daar niet mee in de maag zit.
    Vul bij WillemII Vitesse in, bij Tilburg Arnhem, en je kunt hetzelfde verhaal afsteken.
    Kortom, lekker belangrijk.

  15. #645
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik vind dat dit soort clubs net als in Engeland gestraft moeten worden met een punt vermindering of als het echt te erg voor woorden is een directe degradatie. Wil Nederland weer een rol van betekenis gaan spelen in Europa dan moeten er twee competities komen met enig niveau en die ook nog eens financieel gezond zijn. Misschien moeten de Eredivisie en Jupiler League beide maar snel terug naar 16 clubs want het lijkt erop dat er in Nederland geen 36 gezonde, sterker BVO's mogelijk zijn.

  16. #646
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Ik vind dat dit soort clubs net als in Engeland gestraft moeten worden met een punt vermindering of als het echt te erg voor woorden is een directe degradatie. Wil Nederland weer een rol van betekenis gaan spelen in Europa dan moeten er twee competities komen met enig niveau en die ook nog eens financieel gezond zijn. Misschien moeten de Eredivisie en Jupiler League beide maar snel terug naar 16 clubs want het lijkt erop dat er in Nederland geen 36 gezonde, sterker BVO's mogelijk zijn.
    32 gezonde en sterke BVO's in Nederland lijkt me ook een utopie.

  17. #647

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WII Tilburg Bekijk bericht
    Ik weet niet wat ik van een fusie moet vinden :S... Als het echt echt moet oké, maar niet te snel aub
    Nooit van m'n leven, het zou dan niet meer mijn clubje zijn hoor.

  18. #648
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubio17 Bekijk bericht
    Nooit van m'n leven, het zou dan niet meer mijn clubje zijn hoor.
    Ook hier kan ik me in vinden maar jongens het hoeft allemaal niet aldus de reactie's van mensen die die erbij waren. ( Ik kon er niet bijzijn helaas )

    +1 #4 UNITED 2010-05-17 20:30
    Het was een mooie bijeenkomst. Bottelier was heel erg duidelijk over hoe de situatie er voor staat. Ik denk dat alle aanwezigen er een positief gevoel aan over hebben gehouden. Deze club mag niet kapot en gaat niet kapot!

    +1 #3 ruudje43 2010-05-17 20:28
    Bottelier, wat een fantastische man. Ik heb er veel vertrouwen in. Ga er maar vanuit dat het goed gaat komen, de gemeente zal wel bijspringen en wat Opstelten ook zei tegen Bottelier: ''Deze club houd niet op met bestaan.''

    (1e keer dat Opstelten iets goed zegt over Willem II )

    Maar dit zijn 2 goede reactie's het word nog een spannende zomer voor nu ben ik best wel opgelucht.

  19. #649
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Plaat voor de kop??

    De afgelopen dagen zijn er diverse open brieven verschenen naar aanleiding van de laatste wedstrijd van dit seizoen. Nu, 1 dag later op maandag kan ik het niet laten er nog een open brief aan toe te voegen, ditmaal aan de twee heren die ik hoogstpersoonlijk verantwoordelijk hou voor de situatie waarin wij als Willem II momenteel verkeren. Woedend, teleurgesteld en om mijn frustratie te uiten kon ik het niet laten onderstaande tekst op tilbo.com te plaatsen. Waarschijnlijk geeft het uiting aan de gevoelens die veel supporters hebben. Laten we er op hopen dat we volgend seizoen ook echt nog eredivisie voetballen en dat we uberhaupt nog bestaan.

    Open brief aan Hans Verbunt en Loeks van der Veen
    Zijn jullie nu tevreden? Jarenlang hebben jullie, samen met een aantal anderen onze club stelselmatig en structureel de vernieling in geholpen! Jarenlang hebben jullie iedereen voor de gek gehouden. Er was niets aan de hand, de media en supporters zagen alles verkeerd.

    Nu, een dag na de enorme euforie, ontlading van het lijfsbehoud, blijkt dat jullie jarenlange wanbeleid, mogelijk gaat leiden tot faillissement van Willem II, ONZE club.

    Waarschijnlijk waren jullie gisteren ook aanwezig in het stadion. Hebben jullie met die plaat voor jullie kop ook nog eens meegevierd dat Willem II volgend seizoen ook nog eredivisie voetbalt. In het slechtste geval hadden jullie zelfs je clubkostuum en/of stropdas nog aan (het zou immers niet de eerste keer zijn dit gebeurd na jullie noodgedwongen vertrek!!!) en hebben jullie joviaal rondgelopen alsof er niets aan de hand was. Nee, want jullie is tenslotte niets te verwijten!

    Onlangs nog hebben diverse supporters met je gesproken Loeks van der Veen. Je wist toen te beweren dat de actievoerende supporters er mede schuldig aan waren dat Willem II inkomsten mis is gelopen. Dat deze supporters bij hadden gedragen aan een verslechterd imago van onze club. Helaas voor jou, en dat blijkt vandaag tot mijn grote spijt, hadden deze supporters wel degelijk gelijk. Het waren niet de supporters die de club in een negatief daglicht hebben geplaatst, dat was jij, samen met jouw medeverantwoordelijken!!

    In bepaalde gevallen hoop ik jullie ooit tegen te komen. Om te vertellen hoeveel verdriet jullie duizenden Willem II supporters momenteel aandoen. De onzekerheid waarin deze mensen momenteel leven, omdat jullie als zelfzuchtige, op macht beluste en egocentrische persoonlijkheden hebben geopereerd. Alleen maar vanuit eigen belang, des te meer blijkt uit diverse feiten die nu boven tafel komen. Alles blijkt een grote leugen en aan een schakelijking van foute keuzes te zijn geweest.

    Het is ongelofelijk dat er in de afgelopen jaren nooit iemand heeft ingegrepen in jullie solistische en in bepaalde gevallen narcistische optredens. De mensen die dit konden, hebben het om diverse redenen nagelaten en zijn daarom net zo schuldig.

    Meer dan het van me afschrijven van mijn woede, haat en frustratie richting de (wan)beleidsbepalers binnen de club kan en wil ik niet. Maar geloof mij als ik zeg dat deze haat, woede en frustratie bij al die duizenden supporters aanwezig is!

    Het is te daarom hopen dat al deze personen, maar jullie twee in het bijzonder, nooit, maar dan ook nooit meer een voet zetten bij de club die Willem II heet. Als je het namelijk jarenlang zo verkloot hebt, dan ben je het niet waard om jezelf Willem II supporter te noemen!

    Marco Cruijssen

    Bestuurslid stichting KingZine.

    Stichting Red Willem II Tilburg

    De Supportersclub Willem II en Stichting KingZine, Tilburg Tifosi en diverse supporters hebben vanavond het initiatief genomen tot de oprichting van de Stichting Red Willem II Tilburg. Deze week zal er een speciale website online komen waarop geld kan worden gestort en supporters hun ideeën voor acties kunnen achterlaten om onze club die volgend jaar 115 jaar bestaat overeind te houden. Morgen zal ook de procedure worden afgerond bij de notaris en de bank om de Stichting officieel aan te melden bij de Kamer van Koophandel.

    Zoals vandaag na de euforie van gisteren bekend werd, kampt Willem II met de acute dreiging van een faillissement. Interim bestuurder Paul Bottelier moet 27 mei de salarissen overmaken en de benodigde € 700.000 heeft Willem II niet in kas. Voor juni moet er een bedrag van € 800.000 beschikbaar komen om in juni de lonen te kunnen uitbetalen. Opnieuw hebben alle supportersgroepen bij Willem II de koppen bij elkaar gestoken om in actie te komen om zoals nu de situatie ervoor staat mee te helpen om de Tricolores te steunen om het hoofd boven water te houden.

    Nogmaals willen wij als Supportersgremia Dhr. Bottelier hartelijk danken voor zijn inzet voor onze club. Het vertrouwen in zijn aanpak blijft bij ons onverminderd groot.

    Die stichting kan altijd zorgen voor extra inkomsten een mooi intiatief !!



    De site van de stichting: www.redwillemiitilburg.nl Ik zou zeggen neem allemaal een kijkje ook al ben je Geen Willem II supporter. Iedereen weet hoe belangrijk jouw club is en als jouw club failliet dreigt te gaan dan stort jouw wereld in elkaar net als de mijne op dit moment..
    Laatst gewijzigd door smitsie14; 18 mei 2010 om 12:57

  20. #650
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    @ FP:

    Bottelier: 'Fusie tussen Willem II en RKC is helemaal zo gek nog niet
    '

    De mogelijkheid bestaat dat Willem II en RKC Waalwijk binnen afzienbare tijd zullen fuseren. Maandag maakten de Tilburgers bekend dat zij er op financieel gebied beroerd voor staan en volgens crisismanager Paul Bottelier moet dan ook niks worden uitgesloten om betaald voetbal te kunnen blijven spelen.

    “Als je moet kiezen tussen een fusie of een faillissement, lijkt me dat een serieuze optie. De supporters van Willem II moeten er maar eens goed over gaan nadenkenâ€, zei Bottelier tijdens de presentatie, waarin hij bekend maakte dat de jaarcijfer van Willem II wederom uitzonderlijk slecht uitvallen. De club lijkt met een schuldenlast van 4,8 miljoen euro ten dode opgeschreven als er niet snel iets gebeurt.

    Eén van de dingen die de Tricolores kan redden is een teruggave van de gemeente. Volgens Bottelier zijn er teveel zaken onterecht in rekening gebracht bij Willem II. Hij ziet in ieder geval niets in het geopperde idee om af te dalen naar de Jupiler League, zodat RKC en Sparta mogen strijden om een plaatsje op het hoogste niveau. “Dat lost voor Willem II niks op.â€

    “Dan blijven we toch ook zitten met de huidige tekorten, met bovendien lagere inkomsten en een lagere begrotingâ€, vervolgt Botteliaar. “Nee, een fusie is zo gek nog niet. Er zijn sowieso al te veel profclubs in Nederland.†Willem II speelde zich zondag veilig dankzij een 3-0 overwinning op Go Ahead Eagles.
    NOOIT een fusie met dat RKC, jeugdfusie is al erg zat.

    Verder, bedankt kutbeleid:

  21. #651
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    NOOIT een fusie met dat RKC, jeugdfusie is al erg zat.

    Verder, bedankt kutbeleid:
    Maakt dat voor jou uit dan? Jij ziet die RKC supporters toch niet achter teletekst?
    Verder erg trieste zaak, en op een zeer vervelend tijdstip, net na het behoud van de eredivisie. Vraag me af hoe het gegaan zou zijn als Willem II zou degraderen.

  22. #652
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjapperellie Bekijk bericht
    Maakt dat voor jou uit dan? Jij ziet die RKC supporters toch niet achter teletekst?
    Verder erg trieste zaak, en op een zeer vervelend tijdstip, net na het behoud van de eredivisie. Vraag me af hoe het gegaan zou zijn als Willem II zou degraderen.
    faillissement....

  23. #653
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Er zullen er echter ook niet zoveel rouwig om zijn, mocht Willem II failliet gaan.
    En een paar dagen later zit je eigen clubje ook in zwaar weer....daar ga je dan met je grote bek.

  24. #654
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Andreas Lasnik voor 2 jaar naar Willem II

    Andreas Lasnik verruilt Alemannia Aachen voor Willem II. De 26 jarige middenvelder is geboren in Oostenrijk. Hij speelde tot nu toe één internland. In het verleden is de speler al is uitgekomen voor Heracles Almelo hij speelde daar mee als speler op "proef".

    Meer informatie volgt later...

    Welkom Andreas en veel succes ! Kan iemand wat over deze speler vertellen ?

  25. #655

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mijn Rood Wit Blauw hart gaat steeds sneller kloppen. Sinds de komst van Bottelier alleen nog maar fantastisch nieuws. De actie Red Willem II loopt storm, nieuwe hoofdsponsor, nieuwe spelers, compleet verbeterd beleid!

  26. #656
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Eerst maar eens zorgen dat de gemeente je helpt.

  27. #657
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Geen probleem in tilburg

    Het College van Bestuur van de gemeente Tilburg heeft Willem II voorlopig van de ondergang gered. Besloten werd om de club met terugwerkende kracht een huurverlaging van 2,4 miljoen euro te geven. Hierdoor zijn de Brabanders uit de acute financiële problemen.

  28. #658
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Aerts naar Hertha BSC en dan zeggen ze dat ze binnen een jaar weer terug willen keren....

  29. #659
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Voormalig Willem II-speler Sylla overleden
    Mohamed Sylla is woensdag in een ziekenhuis in Marseille na een langdurig ziekbed overleden, zo meldt Voetbal International. De voormalig Willem II-speler is 39 jaar oud geworden.

    Sylla kwam in 1989 naar Nederland toe via scout Piet de Visser. Daarvoor was hij productief geweest bij Hafia FC (Guinee) en USM Libreville (Gabon). De voormalig aanvoerder van Guinee, die meer dan veertig interlands speelde, vertrok in 1995 bij de Tilburgse club.

    In de Eredivisie kwam de voormalig voetballer tot 145 duels en 24 doelpunten. Later was de Afrikaan actief voor FC Martigues, Chamois Niortais FC, FC Istres (allen Frankrijk), Ayr United FC (Schotland), Panilaikos Pirgos (Griekenland) en Stade Tunisien (Tunesië).

  30. #660
    Chief
    Guest

    Standaard

    Update: Heerkes ondertekent tweejarig contract bij Willem II

    Donderdag, 10 juni 2010 om 20:25 | Wed gratis €50 op Nederland tijdens het WK!

    Gert Heerkes kan als hoofdtrainer terugkeren in de Eredivisie. De voormalig coach van Heracles Almelo, die momenteel werkzaam is bij SC Heerenveen, is volgens het Brabants Dagblad de belangrijkste kandidaat om hoofdtrainer te worden bij Willem II. Willem II hoopt net voor of net na het weekeinde de naam van de nieuwe coach bekend te maken.

    De Tricolores namen in het afgelopen seizoen afscheid van Alfons Groenendijk, die zijn loopbaan voort zal zetten bij FC Den Bosch, en maakten het voetbaljaar af met Arno Pijpers en Theo de Jong. Hij keerde aan het einde van de rit terug naar China, maar werd daar al snel weer ontslagen. Willem II is niet van plan om De Jong een vast contract aan te bieden.

    Heerkes, die assistent was bij Heerenveen maar na de komst van Ron Jans een nieuwe rol kreeg binnen de club, is de belangrijkste kandidaat. Kwartiermaker Paul Bottelier bevestigt dat er is gesproken met de coach, die één van de drie namen op de Tilburgse lijst is. Eén van die kandidaten, Adri Bogers van RKC Waalwijk, is inmiddels al afgevallen.

    Update 20:25 uur: Heerkes ondertekent tweejarig contract bij Willem II
    Willem II heeft Gert Heerkes (44) aangesteld als hoofdtrainer. De benoeming volgt na een periode van zorgvuldig zoeken en afwegen en geldt voor een periode van twee jaar met een optie voor een derde jaar, stellen de Tricolores via de officiële kanalen. "Hij heeft bij Heracles bewezen een team op te kunnen bouwen. Gert houdt bovendien ook van vechtlust", aldus bewindsvoerder Paul Bottelier tegenover het Brabants Dagblad.

  31. #661
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    'Willem II versterkt zich met doelman Kuperus en aanvaller Van Zaanen'
    Vrijdag, 18 juni 2010 om 23:18 | Wed op WK wedstrijden, ontvang 50 bonus
    Willem II heeft een dubbelslag geslagen op de transfermarkt. De Tilburgers, volgend seizoen onder leiding van Gert Heerkes, hebben zich volgens het Brabants Dagblad versterkt met Harmen Kuperus en Rowin van Zaanen. Willem II heeft dit nieuws nog niet bevestigd via de officiële kanalen.

    Beide spelers komen transfervrij naar Tilburg toe: Kuperus komt over van Telstar, terwijl Van Zaanen FC Volendam verlaat. Eerstgenoemde is een 33-jarige keeper en neemt de plek in van Maikel Aerts, maar zal volgend jaar waarschijnlijk derde doelman worden. Niki Maenpää krijgt vermoedelijk het vertrouwen tussen de palen.
    Van Zaanen is een 25-jarige aanvaller die zijn gehele loopbaan voor Volendam speelde. De Amsterdammer kwam tot 129 competitiewedstrijden voor de club en was in het afgelopen seizoen basiskracht, maar besloot om zijn aflopende contract niet te verlengen. Bij Willem II gaat hij verder in de Eredivisie.

  32. #662
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Nieuwe klap voor Willem II: gemeente Tilburg trekt subsidie in

    Eredivisionist Willem II kampt met een groot probleem, nu de gemeente Tilburg een eerder min of meer toegezegde subsidie van vier ton alsnog heeft ingetrokken. De subsidie was de club door het college van burgemeester en wethouders in het vooruitzicht gesteld, maar de gemeenteraadsleden keurden de subsidie af.

    Daardoor heeft het college het subsidievoorstel ingetrokken en moet Willem II het dus zonder de vier ton van de gemeente zien te redden. Vanaf zijn vakantieadres liet crisismanager Paul Bottelier aan het ANP weten dat dit besluit een grote klap is voor Willem II.

    De Tilburgse Eredivisionist vreest opnieuw in acute geldnood te belanden en er wordt al rekening mee gehouden dat de spelerssalarissen deze maand wellicht niet op tijd kunnen worden betaald. Ruim een maand geleden was de gemeente nog de reddende engel voor de Tricolores. Een faillissement van de club werd afgewend doordat de gemeente besloot de stadionhuur met terugwerkende kracht te verlagen.

  33. #663
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Geen geld maar wel spelers aantrekken en deze vervolgens al niet kunnen betalen. Ergens klopt er iets niet.

  34. #664
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ze zijn transfervrij en goedkoop qua salaris, waar dure krachten weggaan of al weg zijn.

  35. #665
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Ze zijn transfervrij en goedkoop qua salaris, waar dure krachten weggaan of al weg zijn.
    Toch blijf ik het raar vinden dat clubs spelers aantrekken (duur of goedkoop) terwijl de begroting nog niet eens rond is. Zo voer je geen beleid. Jij kan toch ook geen huis kopen als je niet zeker weet of je het kan fiancieren?

  36. #666
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FunkyGroove Bekijk bericht
    Toch blijf ik het raar vinden dat clubs spelers aantrekken (duur of goedkoop) terwijl de begroting nog niet eens rond is. Zo voer je geen beleid. Jij kan toch ook geen huis kopen als je niet zeker weet of je het kan fiancieren?
    Het is ook niet mijn soort beleid, maargoed, het is een verademing tov de laatste jaren dat er nu niet voor vele tonnen spelers als Aerts en Veloso op de loonlijst worden gezet. Voetballerij is dan ook niet te vergelijken met een sectoren, daar zit de voetballerij te apart voor in elkaar.

  37. #667
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FunkyGroove Bekijk bericht
    Toch blijf ik het raar vinden dat clubs spelers aantrekken (duur of goedkoop) terwijl de begroting nog niet eens rond is. Zo voer je geen beleid. Jij kan toch ook geen huis kopen als je niet zeker weet of je het kan fiancieren?
    Bovendien ging het in het geval van die keeper om een derde doelman. Het lijkt me dat als je in financieel zwaar weer zit dat je gewoon een jeugdspeler 3e keeper maakt.

  38. #668
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Bovendien ging het in het geval van die keeper om een derde doelman. Het lijkt me dat als je in financieel zwaar weer zit dat je gewoon een jeugdspeler 3e keeper maakt.
    Niet alleen bij financiën in zwaar weer wat mij betreft.

  39. #669
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Niet alleen bij financiën in zwaar weer wat mij betreft.
    Hoe bedoel je dat?

  40. #670
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat?
    Dat ten alle tijde een jeugdkeeper derde keeper is, de kans dat hij speelt is toch minimaal.

  41. #671
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Dat ten alle tijde een jeugdkeeper derde keeper is, de kans dat hij speelt is toch minimaal.
    Dat lijkt mij niet meer dan logisch. Echter blijkt uit jouw bricht dat die Kuperus die nu gehaald is, kennelijk derde doelman zal worden. Mocht dat zo zijn is het natuurlijk gewoon schandalig beleid, al geloof ik best dat die jongen niet zo veel salaris vraagt.

  42. #672
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Klopt, ik vind dat ook vrij onzinnige 'aankoop' als ie idd derde doelman is straks.

  43. #673
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    update: Willem ii haalt gravenbeek weg bij vitesse

    giovanni gravenbeek is de volgende speler die vertrekt bij vitesse. De verdediger speelde in het afgelopen seizoen als amateur voor de gelderse club en legde een aanbieding voor een eenjarig contract naast zich neer, zo meldt de gelderlander.

    De 22-jarige rechtsback, die in de slotfase van het seizoen een basisplaats veroverde, kon zich niet vinden in de aanbieding die vitesse hem deed. Gravenbeek deed de club nog een tegenvoorstel, maar hier wilde vitesse dan weer niet op ingaan. Beide partijen gaan nu uit elkaar.
    Gravenbeek speelde negen competitiewedstrijden, waarvan vijf als basisspeler, en is de achtste speler die vertrekt bij vitesse. Eerder trokken onder meer paul verhaegh, nicky hofs en claudemir de deur van de gelredome achter zich dicht. Dalibor stevanovic staat bovendien in de belangstelling van 1. Fc köln.

    Update 16:06 uur - willem ii haalt gravenbeek weg bij vitesse
    willem ii is de nieuwe eigenaar van giovanni gravenbeek. De tricolores maken donderdagmiddag officieel bekend dat zij de 22-jarige verdediger voor één seizoen hebben vastgelegd. Bovendien heeft de club een optie ingesloten, waarmee hij nog eens twee jaar langer zou kunnen blijven. Ook lars hutten (20) komt willem ii versterken; de aanvaller speelde tussen 1999 en 2002 in de jeugdopleiding van willem ii en stapte daarna over naar de jeugd van psv. Hij is voor twee seizoenen vastgelegd.
    vz

  44. #674
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.524
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Nah, hoe kan WII nou een betere aanbieding neerleggen dan Vitesse? Zijn ze wel heel enthousiast aan het kopen met weinig centjes...

  45. #675
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Ze zijn transfervrij en goedkoop qua salaris, waar dure krachten weggaan of al weg zijn.
    Toch vond Vitesse zijn salariseis te gortig, dus ik vraag me dan toch af hoe het kan dat Willem II het wel kan ophoesten!
    (terwijl er hier ook een hoop spelers zijn vertrokken)

    En wat ie er van kan? Zoveel heeft hij niet gespeeld.. Is eigenlijk een voorhoedespeler maar heeft vooral als rechtsback gespeeld (bij wegvallen Verhaegh). Dat deed hij leuk, zolang hij geen echte tegenstander had.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 25 juni 2010 om 07:56

Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws van de dag
    By Laird in forum De maatschappij
    Reacties: 52399
    Laatste bericht: 10 mei 2024, 13:25
  2. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •