Pagina 16 van 38 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 676 t/m 720 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #676
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    De spuug beweging is compleet te zien.
    Enkel de spuug is niet te zien met het blote oog.
    De scheidsrechter heeft allicht het shirt uitgewassen, anders zou je zo een laffe gozer gelijk voor een compleet seizoen schorsen met het dna.

  2. #677
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De spuug beweging is compleet te zien.
    Enkel de spuug is niet te zien met het blote oog.
    De scheidsrechter heeft allicht het shirt uitgewassen, anders zou je zo een laffe gozer gelijk voor een compleet seizoen schorsen met het dna.


    Terechte beslissing

  3. #678
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Roda-bril.


  4. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Cudi (19 februari 2015)

  5. #679
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Roda-bril.

    Totdat het bij dat clubje van jou gebeurt. Dan is de wereld te klein zeker.

  6. #680
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Nee. Dan wordt de speler geschorst. Zoals het hoort.

  7. #681
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Nee. Dan wordt de speler geschorst. Zoals het hoort.
    Dan zou die rode kaart niet eens zijn gegeven.

  8. #682
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Dan zou die rode kaart niet eens zijn gegeven.
    Voor (veel) minder dit seizoen al rood gehad. Kul dus.

    Ook kenmerkend dat Roda geen afstand neemt van een spugende speler. Bevestigt het enge imago wat de club heeft.

  9. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Keiser (19 februari 2015)

  10. #683
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Voor (veel) minder dit seizoen al rood gehad. Kul dus.

    Ook kenmerkend dat Roda geen afstand neemt van een spugende speler. Bevestigd het enge imago wat de club heeft.
    Dom lullen over elke club behalve die van jou. Bevestigt het slechte imago dat jullie hebben.

  11. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Cudi (19 februari 2015)

  12. #684
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Dom lullen over elke club behalve die van jou. Bevestigt het slechte imago dat jullie hebben.
    Niet happen, laat toch gaan joh.

  13. #685
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Niet happen, laat toch gaan joh.
    Kan jij nog even uit die close up laten zien waar te zien is dat het echt geen spugen was?

  14. #686
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Kan jij nog even uit die close up laten zien waar te zien is dat het echt geen spugen was?
    Dat is onrelevant. Het zgn. moment waarin dhr. Sanders beweert bespuugd te worden is prima te zien. Hier is geen spugen te zien, dus is dit beeldmateriaal onbruikbaar als steunbewijs voor een schorsing. Gelukkig in Nederland moet je in veel gevallen schuld bewijzen in plaats van onschuld bewijzen.

  15. #687
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Gelukkig in Nederland moet je in veel gevallen schuld bewijzen in plaats van onschuld bewijzen.
    Nogmaals, die vlieger gaat niet op op het veld dus kap eens met die onzin. Als jij de scheids toefluistert dat je hem een vieze, vuile **** vindt mag je gewoon aan de kant voor een paar wedstrijden, ook al heeft verder niemand het gehoord.

  16. #688
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Dat is onrelevant. Het zgn. moment waarin dhr. Sanders beweert bespuugd te worden is prima te zien. Hier is geen spugen te zien, dus is dit beeldmateriaal onbruikbaar als steunbewijs voor een schorsing. Gelukkig in Nederland moet je in veel gevallen schuld bewijzen in plaats van onschuld bewijzen.
    Irrelevant.
    Het moment van spugen is dus helemaal niet goed te zien omdat hij achter de scheids langs loopt.
    Je praat poep. Maar dat doen wel meer Limbabwanen.

  17. #689
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Nogmaals, die vlieger gaat niet op op het veld dus kap eens met die onzin. Als jij de scheids toefluistert dat je hem een vieze, vuile **** vindt mag je gewoon aan de kant voor een paar wedstrijden, ook al heeft verder niemand het gehoord.
    Is dat zo? Kan me herinneren dat die jongen van Ajax toen iets vrij onvriendelijks zei over een grensrechter en dat daar toen pas actie op is ondernomen toen een of andere analist dat had opgerakeld, nietwaar?

  18. #690
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Is dat zo? Kan me herinneren dat die jongen van Ajax toen iets vrij onvriendelijks zei over een grensrechter en dat daar toen pas actie op is ondernomen toen een of andere analist dat had opgerakeld, nietwaar?
    Ik snap niet wat jouw vraag / opmerking te maken heeft met hetgeen ik zeg. Als de scheids jou rood geeft omdat je wat lomps tegen hem zegt, is er geen 'ondersteunend bewijs' nodig om jou toch te schorsen. Dus de opmerking 'schuld bewijzen ipv onschuld bewijzen' die dezelfde persoon al meermalen gemaakt heeft slaat in dezen nergens op.

  19. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Keiser (19 februari 2015)

  20. #691
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Ik snap niet wat jouw vraag / opmerking te maken heeft met hetgeen ik zeg. Als de scheids jou rood geeft omdat je wat lomps tegen hem zegt, is er geen 'ondersteunend bewijs' nodig om jou toch te schorsen. Dus de opmerking 'schuld bewijzen ipv onschuld bewijzen' die dezelfde persoon al meermalen gemaakt heeft slaat in dezen nergens op.
    Ik weet dus niet of je daar gelijk in hebt. Als het woord van de scheidsrechter lijnrecht tegenover dat van de speler staat, krijgt de scheidsrechter dan ondersteuning van de tuchtcommissie? In dit geval in ieder geval niet...

  21. #692
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Ik weet dus niet of je daar gelijk in hebt.
    Ik weet wel dat ik daar gelijk in heb

    Als het woord van de scheidsrechter lijnrecht tegenover dat van de speler staat, krijgt de scheidsrechter dan ondersteuning van de tuchtcommissie?
    Ja, dat krijgt hij normaal gesproken.

    In dit geval in ieder geval niet...
    Vandaar dat er hier al gespeculeerd is over het waarom. De kleinste nuance in de verklaring van de scheidsrechter zelf kan al voldoende zijn natuurlijk, om maar een voorbeeld te noemen.

  22. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    LFCMokum (19 februari 2015)

  23. #693
    Passie voor mooi blik autofan's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 september 2011
    Berichten
    564
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Roda en Trost uit elkaar, kon ook niet uitblijven.
    Eens kijken of dat nog wat gaat opleveren voor Roda, kan alleen maar beter gaan tenslotte!

  24. #694
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Gaat natuurlijk niets opleveren. Een van de weinigen die zich dit seizoen echt heeft ingezet voor Roda. Geen enkele trainer gaat dit zooitje aan de praat krijgen. Er is een grote schoonmaak nodig deze zomer.

  25. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Pazza-Inter ( 7 april 2015)

  26. #695
    2010 Pazza-Inter's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.911
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wou net zeggen. Makkelijkste oplossing en korte termijn politiek van de bovenste plank. Weer een trainerswissel zal echt niet veel opleveren.

  27. #696
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Al heb ik wel vernomen dat Trost al tweemaal eerder zijn ontslag heeft aangeboden. Denk dat het meer vanuit zijn kant is gekomen dan vanuit het bestuur. Begrijp ik ook wel van René. Hier valt niets te behalen.

  28. #697
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Al heb ik wel vernomen dat Trost al tweemaal eerder zijn ontslag heeft aangeboden. Denk dat het meer vanuit zijn kant is gekomen dan vanuit het bestuur. Begrijp ik ook wel van René. Hier valt niets te behalen.
    Trost vind ik eigenlijk best wel een goede coach, maar hij krijgt het blijkbaar niet meer aan de praat. Het was voor de winter ook niet eens zo slecht bij Roda, zowel qua resultaat als qua voetbal streed Roda mee om de eerste plek. Snap niet zo goed hoe het aardige voetbal zo ver is weg gezakt...

    Ik weet niet precies hoe het qua blessures en schorsingen zit, maar wat er maandag stond komt kwaliteit te kort. Dan kun je als trainer ook niet veel beginnen. Als Nathan Rutjes die het puur van rennen, hollen en vliegen moet hebben je beste man is zegt dat veel over de rest.

  29. #698
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Trost vind ik eigenlijk best wel een goede coach, maar hij krijgt het blijkbaar niet meer aan de praat. Het was voor de winter ook niet eens zo slecht bij Roda, zowel qua resultaat als qua voetbal streed Roda mee om de eerste plek. Snap niet zo goed hoe het aardige voetbal zo ver is weg gezakt...

    Ik weet niet precies hoe het qua blessures en schorsingen zit, maar wat er maandag stond komt kwaliteit te kort. Dan kun je als trainer ook niet veel beginnen. Als Nathan Rutjes die het puur van rennen, hollen en vliegen moet hebben je beste man is zegt dat veel over de rest.
    Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten, maar hij is gewoon te lief. Als je dan veel rotjochies in de team hebt die denken dat ze vedettes zijn, dan wordt het heel lastig.

  30. #699
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Trost vind ik eigenlijk best wel een goede coach, maar hij krijgt het blijkbaar niet meer aan de praat. Het was voor de winter ook niet eens zo slecht bij Roda, zowel qua resultaat als qua voetbal streed Roda mee om de eerste plek. Snap niet zo goed hoe het aardige voetbal zo ver is weg gezakt...

    Ik weet niet precies hoe het qua blessures en schorsingen zit, maar wat er maandag stond komt kwaliteit te kort. Dan kun je als trainer ook niet veel beginnen. Als Nathan Rutjes die het puur van rennen, hollen en vliegen moet hebben je beste man is zegt dat veel over de rest.
    Nou nee. De eerste seizoenshelft stak NEC er qua voetbal ook echt al ver boven uit. Zo vaak Roda met een doelpunt verschil heeft gewonnen waar de tegenstander eigenlijk wel recht had op een punt, is niet meer op een hand te tellen. Dat is overigens bij meerdere ploegen bovenin (Eindhoven bijvoorbeeld), maar bij NEC niet.

  31. #700
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Nou nee. De eerste seizoenshelft stak NEC er qua voetbal ook echt al ver boven uit. Zo vaak Roda met een doelpunt verschil heeft gewonnen waar de tegenstander eigenlijk wel recht had op een punt, is niet meer op een hand te tellen. Dat is overigens bij meerdere ploegen bovenin (Eindhoven bijvoorbeeld), maar bij NEC niet.
    Ik baseer het wellicht te veel op de onderlinge duels met Sparta (want al die samenvattingen zeggen niet zo veel over het wedstrijdbeeld), maar daarin heeft Roda ons in Kerkrade twee keer weggespeeld met verzorgd en aanvallend voetbal, terwijl NEC op het Kasteel laf voor de goal ging hangen en totaal geen voetballende intenties toonde (en in Nijmegen was Sparta eigenlijk ook de meest 'aanvallende' ploeg). NEC was en is vooral enorm stabiel. Die gaan vind ik meer uit van een goede organisatie en op basis van redelijk behoudend voetbal en heel veel individuele klasse winnen ze haast elke pot.

    Hoe Roda het in andere wedstrijden deed weet ik niet. Ze scoorden in elk geval wel veel voor de winter en in combinatie met wat ik van ze gezien heb ga je er dan vanuit dat ze in elk geval altijd aanvallend goed gespeeld hebben. Achterin was nooit echt veel natuurlijk met spelertjes als Dijkhuizen, Van Peppen en Ramos.

  32. #701
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ik baseer het wellicht te veel op de onderlinge duels met Sparta (want al die samenvattingen zeggen niet zo veel over het wedstrijdbeeld), maar daarin heeft Roda ons in Kerkrade twee keer weggespeeld met verzorgd en aanvallend voetbal, terwijl NEC op het Kasteel laf voor de goal ging hangen en totaal geen voetballende intenties toonde (en in Nijmegen was Sparta eigenlijk ook de meest 'aanvallende' ploeg). NEC was en is vooral enorm stabiel. Die gaan vind ik meer uit van een goede organisatie en op basis van redelijk behoudend voetbal en heel veel individuele klasse winnen ze haast elke pot.

    Hoe Roda het in andere wedstrijden deed weet ik niet. Ze scoorden in elk geval wel veel voor de winter en in combinatie met wat ik van ze gezien heb ga je er dan vanuit dat ze in elk geval altijd aanvallend goed gespeeld hebben. Achterin was nooit echt veel natuurlijk met spelertjes als Dijkhuizen, Van Peppen en Ramos.
    Dan heb je echt een vertekend beeld van ons spel. De thuiswedstrijd tegen Sparta was zowat onze beste wedstrijd van het seizoen. Wij hebben teveel wedstrijden gewonnen door stilstaande spelsituaties, kopballen van verdedigers. Als onze topscorers top 5 bestaan uit: M. Höcher met 7, J. Plat met 7, B. Biemans met 5, H. Dijkhuizen met 5 en T. van Hyfte met 4 goals. Dan lijken dit eerder de statistieken van een club die in de onderste helft staat. NEC had met Sjoerd Ars iemand met 24 goals, dat is bijna onze gehele top 5. Onze hele voorhoede samen heeft er maar 30 gemaakt. Wij hebben totaal geen scorend vermogen. Er is veel te makkelijk gedaan over het toenmalige vertrek van Malki, dat heeft ons de degradatie gekost en daarna is er nog minder bijgekomen. Daarnaast is het verdedigend gewoon subtop JL en middenveld top JL / bodem Eredivsie. Ik heb het al eerder gezegd, maar als je met deze ploeg tussen 2 en 5 eindigt dan is dat gewoon prima. Niet in vergelijking met de ambities en wensen, maar wel qua spelerskwaliteit.

    Stel wij halen de Play-offs dan maken wij geen schijn van kans. Mochten wij uberhaupt wonder boven wonder promoveren, dan zijn wij de gedoodverfde degradant. Promoveren wij niet? Dan zou het mij helemaal niet verbazen als wij als club de Kerst niet eens halen en failliet gaan.

  33. The Following User Says Thank You to Michael_ For This Useful Post:

    tie-wrap ( 9 april 2015)

  34. #702
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ok, jij zal het beter weten dan ik

    Wat dat laatste betreft, zo'n vaart zal t wel niet lopen. Roda is nog steeds te groot om failliet te gaan. Maar als Roda volgend jaar weer JL speelt zal het moeten leven naar de realiteit (iets wat bij Sparta pas na het vertrek van Wiljan V. is doorgedrongen) en dat is dat je geen financiële risico's kunt nemen en dat je daarom qua spelersbudget nauwelijks meer te besteden hebt dan de reguliere subtop van de competitie.

  35. #703
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ok, jij zal het beter weten dan ik

    Wat dat laatste betreft, zo'n vaart zal t wel niet lopen. Roda is nog steeds te groot om failliet te gaan. Maar als Roda volgend jaar weer JL speelt zal het moeten leven naar de realiteit (iets wat bij Sparta pas na het vertrek van Wiljan V. is doorgedrongen) en dat is dat je geen financiële risico's kunt nemen en dat je daarom qua spelersbudget nauwelijks meer te besteden hebt dan de reguliere subtop van de competitie.
    Ik denk dat bij ons dan het te grote stadion en bijbehorende vaste lasten en schulden waar je volgend seizoen ook niet vanaf bent ons echt de nek gaat omdraaien. Roda kan niet té sterk terug in begroting omdat het zoveel vaste uitgaven heeft.

  36. #704
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Ik denk dat bij ons dan het te grote stadion en bijbehorende vaste lasten en schulden waar je volgend seizoen ook niet vanaf bent ons echt de nek gaat omdraaien. Roda kan niet té sterk terug in begroting omdat het zoveel vaste uitgaven heeft.
    Dat snap ik. Wij hadden exact hetzelfde probleem met een stadion dat qua jaarlijkse lasten 'per stoeltje' misschien wel het duurste in Nederland was. Het is dan snijden in de selectie, die dit jaar nog veel te duur is. Helemaal voor de kwaliteit die er geleverd wordt. Spelers als Van Peppen, Dijkhuizen, Ramos, Höcher, Jansen, Biemans spelen echt niet voor een appel en een ei.

  37. #705
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gebrek aan scorend vermogen zit ik hier mooi te verkondigen...

  38. #706
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zoveel scoren als Roda is op zich prima, maar niet als je ze zo makkelijk tegen krijgt. Dan is het toch wel lekker als je een speler hebt die er wel 20+ in legt.

  39. #707
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Faber heeft Roda definitief afgezegd. Heeft schijnbaar een betere aanbieding ( NEC ) gekregen. Ben benieuwd wat die dan gaat doen als NEC voor Been gaat.

  40. #708
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247739

    Darije Kalezic mag gaan proberen om Roda JC Kerkrade in de Eredivisie te houden. De onlangs gepromoveerde club uit Zuid-Limburg maakt donderdag bekend dat de coach overkomt van Jong PSV, waar hij de afgelopen twee seizoenen aan het roer stond. Hij tekent in Kerkrade een tweejarig contract en is daarmee de opvolger van interim-coach Rick Plum.
    /
    "Uiteraard zijn we erg blij dat we Darije voor de komende twee seizoenen hebben kunnen vastleggen. We hebben een aantal goede gesprekken met elkaar gevoerd en daaruit bleek al vrij snel dat hij past binnen de profielschets van Roda JC. Darije is een ervaren trainer met een goede visie over voetbal", zegt algemeen directeur Wim Collard op de website van de club.
    Kalezic, die vrijdag officieel wordt gepresenteerd, was eerder werkzaam bij De Graafschap, het Belgische Zulte Waregem en Stockport County uit Engeland. Zijn grootste succes beleefde de Bosniër in Doetinchem, waar hij in 2010 kampioen werd van de Jupiler League. Als coach van Jong PSV won hij in het seizoen 2013/14 de Bronzen Stier als beste trainer van de tweede periode.
    Kalezic officieel trainer van Roda.

  41. #709
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Goede keuze met oog voor de toekomst.
    Typische Jupiler League coach.

  42. The Following 3 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bernardo (18 juni 2015),Johan C (18 juni 2015),Miln (11 juni 2015)

  43. #710
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    http://www.rodajc.nl/Nieuws/2472/1/r...alacios-macedo

    Roda JC contracteert Jens van Son en Santiago Palacios Macedo
    Roda JC Kerkrade heeft zich versterkt met de diensten van Jens van Son en Santiago Palacios Macedo. Van Son, die als verdediger en als middenvelder uit de voeten kan, komt transfervrij over van FC Eindhoven. Aanvaller Palacios komt transfervrij over van Topklasser De Treffers uit Groesbeek.

    Jens van Son
    De 26-jarige Van Son, op de foto boven in duel met Ard van Peppen, behoorde in het seizoen 2006-2007 voor het eerst tot de selectie van FC Eindhoven. Na zes seizoenen bij de club uit Brabant verkaste hij in 2012 naar Sparta Rotterdam om na een seizoen weer terug te keren naar FC Eindhoven. Van Son heeft ruim 200 wedstrijden in het betaald voetbal achter zijn naam staan. Hij tekent een contract voor drie jaar in Kerkrade.

    Santiago Palacios Macedo
    De 24-jarige Mexicaanse aanvaller werd dit seizoen met 27 doelpunten topscorer in de Topklasse voor De Treffers. In maart werkte hij reeds een meerdaagse stage af bij Roda JC en speelde hij mee in de oefenwedstrijd tegen KVC Westerlo, waarin hij eenmaal wist te scoren. Voordat Palacios bij de Treffers speelde kwam hij uit voor de Mexicaanse profclub Pumas UNAM. Palacios is een contract overeengekomen van twee seizoenen met een optie -eenzijdig door Roda JC te lichten- voor nog een jaar.

  44. #711
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Over die Palacios ben ik erg tevreden, in de Topklasse 1 op 1 lopen qua doelpunten vind ik erg sterk.
    Als ik zijn YouTube filmpje bekijk zie ik in 9 minuten heel veel typische spitsengoaltjes, altijd op de goede plek, intikkers. Ik denk dat hij dit seizoen wel eens onze onbetwiste spits kan worden.


  45. #712

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Zelfs Thijs Houwing kan zulke filmpjes laten zien.

  46. #713
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Over die Palacios ben ik erg tevreden, in de Topklasse 1 op 1 lopen qua doelpunten vind ik erg sterk.
    Als ik zijn YouTube filmpje bekijk zie ik in 9 minuten heel veel typische spitsengoaltjes, altijd op de goede plek, intikkers. Ik denk dat hij dit seizoen wel eens onze onbetwiste spits kan worden.

    Klopt, en hij beviel ook goed in de testwedstrijden die hij bij Roda speelde. Scoorde ook nog volgens mij. Kan best een verrassing worden komend seizoen.

  47. #714
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Zelfs Thijs Houwing kan zulke filmpjes laten zien.
    Valt blijkbaar toch tegen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Klopt, en hij beviel ook goed in de testwedstrijden die hij bij Roda speelde. Scoorde ook nog volgens mij. Kan best een verrassing worden komend seizoen.
    Ja precies, het zal ook een beetje van de promotie afgehangen hebben denk ik. Is ook nog jong dus kan wellicht nog jaren mee, als hij en Blattler zich richting Eredivisie niveau ontwikkelen heb je voor de komende 10 jaar een spitsenduo of twee spelers met verkoopwaarde, zoniet, dan heeft het ook niks gekost. Lijkt alsof ze nu wel eens verstandig inkopen, werd tijd.

  48. #715
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heeft die Palacios ook een EU-paspoort? Anders is het best een dure gok (qua salaris) voor Roda.

  49. #716
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Heeft die Palacios ook een EU-paspoort? Anders is het best een dure gok (qua salaris) voor Roda.
    Heeft ook een Frans paspoort.

  50. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    marcel013 (18 juni 2015)

  51. #717
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dit is wel gaaf: GoPro-beelden van de promotie van Roda

  52. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Michael_ (23 juni 2015)

  53. #718
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sankoh voor 1 jaar naar Roda lees ik.

  54. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Almogaver ( 6 juli 2015)

  55. #719
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.186
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    In de week van 19 juli ben ik vanuit Engeland weer bij mijn ouders in zuidelijk Limburg, zeer waarschijnlijk willen we het geel-zwarte 'vriendenduel ' tegen Alemannia gaan meepikken, ben benieuwd daar...
    Zou me niets verbazen als daar zo'n 10.000 man komen kijken, heb deze pot nog al eens meegemaakt in de sportief betere tijden voor Aken, toen zat het ook zeer goed vol..

    Gemoedelijk zo, beide supportersgroepen gewoon bij klaar. Op die dinsdagavond in die week staat die wedstrijd vooralsnog gepland

  56. #720
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    In de week van 19 juli ben ik vanuit Engeland weer bij mijn ouders in zuidelijk Limburg, zeer waarschijnlijk willen we het geel-zwarte 'vriendenduel ' tegen Alemannia gaan meepikken, ben benieuwd daar...
    Zou me niets verbazen als daar zo'n 10.000 man komen kijken, heb deze pot nog al eens meegemaakt in de sportief betere tijden voor Aken, toen zat het ook zeer goed vol..

    Gemoedelijk zo, beide supportersgroepen gewoon bij klaar. Op die dinsdagavond in die week staat die wedstrijd vooralsnog gepland
    Yep, 21 juli. Vorige keer zaten ze ook gewoon door elkaar, dus dat zal dit keer ook vast het geval zijn

Pagina 16 van 38 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •