Feyenoord heeft nog wat lege flessen ingeleverd en bod zou nu richting acht miljoen gaan.
Feyenoord heeft nog wat lege flessen ingeleverd en bod zou nu richting acht miljoen gaan.
Wel benieuwd wie er straks moet banken als die komt.
Twente zwaait lachend de Rotterdamse blaaskaken de deur uit. Of ze gelijk hebben.
Jans en Streuer stoppen na het seizoen. Bruggink gaat Streuer opvolgen.
Prima, zeg ik als potentieel concurrent.
Prima. We hebben een flink tekort aan docenten Duits.
Toptrainer duur Jans:
"Ik ben normaal gesproken altijd optimistisch, maar deze week miste ik al het goede gevoel. Ik wist het vooraf gewoon niet", aldus de vertrekkend trainer.
Brenet uit selectie gezet. Gezellig richting einde seizoen daar in Enschede.
Dat krijg je ervan als je zo vroeg aankondigt dat de trainer weg gaat
Radicofani ( 4 maart 2023)
En tegelijkertijd spelers een mooie transfer door de neus boort.
Waar kom Brenet heen dan?
Fulham.
Ik ben wel verbaasd door alles. De aankondiging van Jans doet toch wel afbreuk aan zijn gezag en aan wat hij bereikt heeft bij onze FC. Dat hij wil stoppen snap ik best, volgens jaar staat er zeer waarschijnlijk een selectie die niet in de schaduw kan staan van die van dit jaar, maar had het dan zo gemoeten?
Jawel ja
Dominique Scholten nieuwe algemeen directeur FC Twente.
v.d. Kraan blijft aan tot februari 2024
Benieuwd wat voor straf FC Twente gaat krijgen. Zal niet mals worden. En terecht. Grote schande voor Enschede.
Leon ten Voorde gun ik alle ellende toe als het op Twente aankomt. Wat een lul is dat zeg.
Bij FC Twente wijzen ze alleen maar naar de Zweden.
Deze clown ook..
FC Twente-directeur Paul van der Kraan vindt het opvallend dat de spelers van Hammarby IF de situatie op de tribune niet goed wisten in te schatten : https://t.co/XBNGHX1aFv
— VoetbalPrimeur (@VoetbalPrimeur) July 28, 2023
Wie lokt wie aan/uit ?
Voor wat?
Waarom?
Mensen zijn tegenwoordig sooh opgefokt, ze gebruiken hun gezonde verstand niet meer en uitten slechts zielige frustraties om maar rotsooi te kunnen trappen.
Hoe hou je de echte relschoppers buiten het stadion ????????????
Helaas hebben ook meerdere mensen een tekort lontje .
Het lijkt me beter dat er totaal geen uit supporters, wie of waar dan ook meer toegelaten kunnen worden zolang er rotsooi schoppers in de stadion s zijn.
Zouden er drugs gebruikt zijn onder die gestoorde tuig-gasten ???????????
Haha, ja. Als het bij Twente gebeurt, is het uitgelokt.
Rare kwast.
De innige band met Schalke 04 wel weer aangehaald. Benieuwd of ze ook mee naar Zweden gaan.
In Heerenveen zie je ze niet
Ik keur alles af..
Niels van den Berg, locoburgemeester van Enschede, is van mening dat de voetbalrellen tussen supporters van FC Twente en Hammarby IF nog veel ernstiger hadden kunnen zijn. Hij begrijpt dat het besluit om Zweedse fans te weren in de binnenstad voor frustratie heeft gezorgd, maar hij blijft achter zijn beslissing staan.
Van den Berg deelt zijn gedachten met Tubantia over de uit de hand gelopen wedstrijd. Na het duel in de Conference League, waarin Twente met 1-0 won, kwamen supporters van beide partijen met elkaar in conflict.
Om escalatie te voorkomen, waren Zweedse fans drie dagen lang niet welkom in de binnenstad van Enschede. "Achteraf gezien was het de juiste beslissing. Anders waren er waarschijnlijk heftige confrontaties ontstaan, en niet van kleine aard", stelt de locoburgemeester. "Natuurlijk wil je iedereen graag welkom heten in de stad. Helaas werden veel goedwillende supporters van zowel Twente als Hammarby de dupe van deze situatie."
De locoburgemeester weerlegt het idee dat het besluit van de stad de rellen heeft veroorzaakt en beschouwt dit als grote onzin. "Er waren van verschillende kanten signalen dat supporters van beide clubs op confrontaties aanstuurden. Daardoor zouden veel mensen benadeeld worden. Ik begrijp dat ons het verweten wordt, maar die mensen zijn niet op de hoogte van de ernst van die signalen. Het idee dat de noodverordening verantwoordelijk is voor deze rellen is echt ongegrond."
Twente neemt eindelijk een verstandige beslissing en neemt toch geen fans mee.
Bruggink goed bezig.
2 spelers erbij.
Dan willen ze weghorst halen in de zomer.
Twente wil van Brenet af omdat die zonder rijbewijs reed. Apart.
Pröpper verkast naar Schotland. Rangers nieuwe club. Mooie stap voor hem en fijn voor de eredivisie.
Waarom fijn voor de eredivisie ?
Dan is er maar 1 club waar je heen kunt. Club van criminelen en hartpatiënten.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...je-brenet.html
Muse (10 september 2024)
Deze club bedoel je?
https://www.vi.nl/nieuws/brenet-feye...e-graag-willen
Twente is ook wel een criminele hol geweest.
Geen idee wie ze bedoelen met Ron S.
Stam.
Er zijn op het moment 38 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 38 gasten)
Favorieten/bladwijzers