Joaquin. Wat een speler.
goal ! pic.twitter.com/f2A4fyKgJD
— Felipe Gutiérrez (@FelipeG12072204) September 15, 2022
Oude bekende net lang in beeld volgens mij.
Misschien moet Slot z'n beste speler ook gewoon op z'n beste positie zetten?
Kunnen lang en breed discussiëren over welke middenvelder waar moet staan, maar met al dat puin voorin doet het er niet zo heel veel toe.
Dat is het probleem dus, er is geen beste. Alleen minst slechte. Geen enkele buitenspeler heeft rendement of diepgang. De spitsen geldt eigenlijk hetzelfde voor. Dat de goals de laatste tijd van middenvelders en verdedigers moeten komen vat het probleem wel aardig samen. Al vind ik ook dat Geertruida niet op middenveld hoort hoor. Maar dat is dus imo niet ons grootste zorgenkindje.
Ik vind de Mexicaan een stuk beter dan de Ajacied die gehaald is.
✋ Marcos Lopez met een nieuwe manier van dribbelen... �� pic.twitter.com/rhIcUXS9b1
— ESPN NL (@ESPNnl) October 14, 2022
Dit is het meest idiote dat ik in lange tijd heb gezien. Nog boos worden ook.
Had toch wel meer ingezeten voor psv. Waarom zo behouden spelen.
Playa (20 oktober 2022)
Full-time: Arsenal 1-0 PSV.
— afcstuff (@afcstuff) October 20, 2022
xG: 2.80 - 0.34.
[@xGPhilosophy] #afc
Peerk is echt waus.
— Dean Cz (@CzGooner) October 21, 2022
Prima overwinning van PSV.
Braga ook verloren. Nu Feyenoord nog even de plicht doen en het is weer een heel behoorlijke coëfficiëntenweekje.
Río (27 oktober 2022)
Wie van de Gooners hier zat met zn chick bij psv op de tribune.
X (28 oktober 2022)
Schaamteloos dat Feyenoord. Voor straf vind ik dat we alsnog dit weekend tegen ze moeten spelen.
Wat was Feyenoord aan het doen de tweede helft? De eerste helft komt Graz er totaal niet aan te pas, maar de 2e helft zakt het totaal in. Snap de wissels allemaal ook niet echt moet ik zeggen.
Wat een verval zeg.
Simons in Oranje.
Graz vakkundig verbouwd. Klasse!
Juventino (28 oktober 2022)
PSV was erg goed, al was de motivatie van Arsenal ver te zoeken, die hadden het liever schriftelijk afgedaan leek het. Deed niet af aan hoe vooral Simons zich liet zien, dat is voor mij echt de grootste verrassing van dit seizoen.
Feyenoord was echt triest, eerste helft vergeten ze het overwicht wat ze hebben omdat Sturm niks goed kon doen te verzilveren. Tweede helft zijn ze dat volledig kwijt omdat Sturm ze op elk vlak overklast. Elke tweede bal was voor Sturm, passing veel accurater, meer beweging. Die Lopez van Feyenoord kan niet veel meer dan shirtje trekken en appelleren, hele zwakke speler. Zou wel mooi zijn als Feyenoord en Jutland volgende week winnen, eindigt iedereen op 8 punten haha.
Knap werk. Nu de Polen er toch zijn..
Deuren, wc's en cateringpunten werden gemolesteerd. Een UEFA-banner werd in brand gestoken. Meerdere supporters zeggen dat het zou gaan om een groep van 50 tot 100 supporters, die gesteund werden door zo'n 30 tot 40 Polen van de club Pogon Szczecin. #stufey pic.twitter.com/E5lalKBAKW
— Voetbal Ultras (@VoetbalUltras) October 28, 2022
Zoiets zouden Ajax supporters nooit doen!
Ze zijn toch overstag. Trommelen maar!
De ultras van Feyenoord met een corteo in Graz! #stufey pic.twitter.com/78Ppwhjsi2
— Voetbal Ultras (@VoetbalUltras) October 27, 2022
PSV zou Ajax dit seizoen moeten kunnen pakken. Betere spelers, betere trainer, mooier stadion en stad.
voskat (29 oktober 2022)
Mooiere stad? Haha de andere zijn te betwisten, maar als je Eindhoven mooier vindt dan Amsterdam dan mankeert er iets aan je zintuigen denk ik.
Ajacied16 (29 oktober 2022)
Kan nog wel een ton aan boetes bij. Vreemde logica in Rotterdam.
Fluit maar af.
Op zich geen verkeerde eerste helft. Paar kleine kansen. Ook een paar weer dom wgeggeven. Danilo zie ik nog steeds echt niks in, handelt steeds veel te paniekerig
Echt enorme verbetering onder Slot. Ahum.
Blijft spannend.
Wat een bizarre ontknoping in die poule.
Wadapardja
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers