Pagina 20 van 87 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 856 t/m 900 van 3874

Discussie: FC Twente Wedstrijdentopic

  1. #856
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Willem II wordt met de week slechter
    Nee, de tegenstander wordt met de week sterker. Van NAC via Groningen, Vitesse, Roda JC naar Twente. Gewoon een makkelijkere start dan de laatste drie opponenten.

  2. #857
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    @radicofani,
    Jij schrijft: Aansluiting tussen verdediging en middenveld was niet goed. Bij balverlies schakelde WIllem II zeer snel om en daar hadden we moeite mee, en dat tegen een ploeg (met alle respect) als Willem II.

    Dit is natuurlijk mede te wijten aan de nieuwe jongens he, :
    vooral Braafheid die mijns inzien niet voldoende wedstrijd ritme heeft, hij is op zich niet nieuw ,maar toch terug van weg geweest en dat is te zien en te merken.
    Wisgerhof die meerdere keren verkeerd staat opgesteld waardoor anderen meer werk moeten verrichten.
    Er stond een ander middenveld waardoor de automatismen niet van zelf sprekend zijn, zelfs Brama was af en toe de weg kwijt.
    Dus dat de eerste helft niet 100% was is logisch te verklaren.
    Na de rust was FC Twente overal een stap eerder en ging ook het positie spel een rol van betekenis spelen.

    Verder is Boyata nieuw in de ploeg, ook hij moet wennen.
    Ik hoop dat Boyata in het centrum kan opereren naast Douglas.
    Verder ja speelde Willem Janssen niet als basis speler omdat Schilder doorschoof ten gevolge van Braafheid in de ploeg en zowel de Chileen als Brama wel op het middenveld speelden.

    Al met al is dit misschien wel goed dat meerdere speler s op meerdere plaatsen in het elftal kunnen worden opgesteld zodat de kracht van het elftal alleen maar sterker wordt.

  3. #858
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    FC Twente trapt donderdagavond de groepsfase van de Europa League af met een thuiswedstrijd tegen Hannover 96. In een lastige poule met naast Hannover 96 ook Levante UD en Helsingborgs lijkt een goede start cruciaal.

    Steve McClaren wil dan drie punten pakken in eigen huis. "We spelen niet op de nul, want als je niet wilt verliezen, verlies je juist", zei de Engelsman tijdens de persconferentie. "We gaan dus voor de winst."

    Dat klinkt tegenstrijdig met vorig seizoen, toen McClaren belangrijke spelers spaarde tegen Schalke 04. "Het is niet zo dat ik Europese wedstrijden als ballast zie, integendeel", aldus McClaren. "Iedereen kent FC Twente door de wedstrijden in Europa en spelers ontwikkelen zich via deze competitie, dus de wedstrijd van donderdag is zeer belangrijk. Wel is het zo dat ik de competitie belangrijker vind en destijds hadden we veel blessures en een krappe selectie."

    McClaren kijkt met vertrouwen vooruit naar het duel met Hannover 96. "We hebben vaker Duitse tegenstanders gehad, mijn spelers weten wat ze te doen staat, we hebben eerder al grote tegenstanders verslagen in de Europa League, het is niet nieuw voor ze."

    De trainer van FC Twente kan donderdag geen beroep doen op Leroy Fer, Dmitry Bulykin en Andreas Bjelland. Bulykin gaat volgende week voorzichtig weer trainen. Achter een aantal namen staat nog een vraagteken, maar McClaren wilde niet kwijt wie dat zijn. Edwin Gyasi en Nicky Kuiper zijn niet speelgerechtigd.

    Ik ben benieuwd en zeker doordat Ajax vrij goed staand is gebleven geef ik ook FC Twente best wel kansen om te winnen.

  4. #859
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Dedryck Boyata is verrast en weet niet wat hij allemaal mee maakt bij FC Twente op het trainingsveld gezien het volgende bericht:

    Trainer Steve McClaren kiest vanavond wellicht voor Dedryck Boyata in het centrum van de defensie. De snelle en dynamische verdediger wordt door de Tukkers tot het einde van het seizoen gehuurd van Manchester City.

    Boyata snapt wel waarom hij bij de Engelse grootmacht niet op speeltijd hoefde te rekenen. "City heeft 62 spelers voor twee teams, dan weet je het wel. Vorig seizoen werden er maar liefst 28 spelers verhuurd, waaronder ikzelf, aan Bolton Wanderers. Ik vond het frustrerend, want ik was in 2010 zo goed bezig", vertelt hij. "Ik speelde vaak en begon zelfs in de basis tegen United. De fans begonnen me te herkennen. Een paar maanden later vroegen ze me: 'Wat is er gebeurd? We zien je nooit meer'."

    Hij vervolgt: "Ze kijken niet naar de eigen jeugd en de eerste elf halen is bijna onmogelijk. Op mijn leeftijd kun je in Nederland al honderd wedstrijden achter je naam hebben staan, kijk maar naar Leroy Fer. Dat is ook de reden dat ik naar Nederland ben gekomen, ik wil minuten maken. Het liefst was ik permanent vertrokken bij City, maar dat wilde de club niet. Ze zien in mij nog steeds een spelers voor de toekomst", vertelt Boyata, die nog tot 2014 vastligt bij de Citizens.

    De Belgische jeugdinternational voelt zich op zijn gemak bij FC Twente. "Het gaat hier puur om voetbal. Ik wist niet wat ik meemaakte tijdens de eerste training. In Engeland lopen we vooral veel en af en toe wordt er een beetje gevoetbald. Hier draait alles om voetbal. Ik denk dat het niveau van een training bij Twente hoger ligt dan bij City. De trainer mag dan Engels zijn, hij heeft een Nederlandse stijl. Ik heb FC Twente ooit zien spelen tegen Manchester City, ook voor de Europa League. Ik was zeventien en zat op de tribune. Nu speel ik hier en hoop ik dat dit de club is waar ik me kan laten zien en wat kan bereiken", besluit hij hoopvol.

  5. #860
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Hey,
    potverdorie, wedstrijd verslag FC Twente - Hannover 96 verplaats zonder toestemming mijnerzijds.

  6. #861
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Net terug..... eerst een biertje, en de opmerking; Castangios is een klojo.............

  7. #862
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Verdomd jammer en onnodig Radico, Tom en Pegasus. Maar alle kans nog.

  8. #863
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Eindstand: FC Twente - Hannover 96 2 - 2

    FC Twente heeft zichzelf te kort gedaan door of de voorsprong niet vast te houden ( 2 - 1 viel van geluk binnen,Landzaat kreeg de bal tegen de voet en klutste voor de voet van een tegen speler , die wist wel wat tie er mee moest)
    De 2- 2 is wederom een fout van Wisgerhof, ik snap niet waarom deze te langzame speler nog steeds het vertrouwen geniet.
    Wisgerhof kan het niet bij benen en moet daarom keuzes maken, door keuzes te maken maak je dan ook vaak de verkeerde keuze en scoort dus in eigen goal.
    Wisgerhof had alle tijd om om zich heen te kijken, echter hij kijkt niet en doet on willekeurig een trap poging richting bal zonder overtuiging, dus logisch gevolg: eigen doelpunt.

    AAn de andere kant zijn er na de 2 - 2 nog voldoende kansen geweest om deze wedstrijd te winnen.
    Vooral Castangios ontbreekt het aan techniek en rust aan de bal, geen killers instinct.
    Castangios kreeg minimaal drie keer de kans om een doelpunt te maken voor FC Twente.

    Al met al viel het resultaat tegen, echter het voetbal was vooral in de eerste helft van zeer behoorlijk niveau,
    na de rust vooral na de 2 - 0 tot aan de 2 - 2 ging het rustiger aan, echter het laatste gedeelte liet FC Twente zien dat het de betere ploeg was vanavond.
    FC Twente had meer verdiend, echter zo gaat dat niet altijd in het voetbal, soms zit het mee, dan weer tegen.
    Echter FC Twente kan zomaar in en bij Hannover 96 winnen.

    Conclusie: Het Nederlandse voetbal ( top eredivisie) is gelijkwaardig en vast niet minder dan het Duitse voetbal ( top bundesliga )
    Organisatorisch positieoneel zelfs beter; wat FC Twente en ook Ajax hebben laten zien.
    En dan die Arnold Bruggink met zijn pas op, pas op, Hannover 96 is de favoriet, man , je bent of hebt nog steeds duitse trekjes.

  9. #864
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Je beseft dat Hannover niet tot de absolute top van de Bundesliga behoort? Al heeft Ajax wel keurig lang standgehouden tegen Dortmund. Bij de top van de Bundesliga denk ik aan Bayern en Dortmund met ook nog net Schalke erbij. Juist tegen die laatste ploeg ging Twente vorig seizoen flink eraf. Maar gisteravond was inderdaad onnodig puntverlies voor Twente. Bruggink heeft óf Hannover overschat óf de Duitsers hadden een complete off-day. Ik zie op basis van gisteravond geen enkele reden om bang te zijn voor die Duitsers als Twente zijnde.

  10. #865
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Nee, ik zie andere problemen. O.a. een Castaignos die geen potten kan breken. Het was de bedoeling, na het vertrek van De Jong, dat Castaignos FC Twente een reddingsboei zou toewerpen. Het is FC Twente die hem een reddingsboei toewerpt. Nu die Rus ook nog eens langdurig geblesseerd is moeten we het voorlopig doen met een kneus die kansen mist die zelfs Janko in zijn slechtste tijd geblinddoekt binnen zou lopen.

    Verder zagen we na een minuut of 60 weer nonchalance en een tikkie arrogantie die we ook in de laatste 10 wedstrijden van het vorig seizoen zagen. Ontzettend dom gevoetbald die laatste 30 minuten. Nu was het volgens mij ook een breekpunt dat Braafheid en Schilder er af moesten. Braafheid had het links prima op orde en de samenwerking met Schilder was top. Die was verdedigend erg sterk en opbouwend tactisch, snel en brutaal. Na die 2 wissels, al vroeg in de tweede helft, begon het al te wankelen.

    Positief is de pot van Boyata. Wat een rust gaat daar van uit, een sterke verschijning met lef die alleen nog wat meer zelfvertrouwen moet krijgen. Maakte vaak een actie om vervolgens de bal toch weer terug of breed te leggen, bang het verkeerde te doen.

    Chadli speelde niet zijn meest sterkte wedstrijd, maar was onzichtbaar toch héél belangrijk voor de ploeg. Een positief punt dus, want Chadli is meer een individu dan een teamspeler. Tadic had het moeilijk, maar iemand met zijn spel heeft het altijd moeilijk in de grote wedstrijden. Dan lig je aan een leibandje, waar hij op zich goed mee omging.

    Op naar zondag. Wat mij betreft zonder Castaignos. Als je een grote bek hebt dat je niet meer op de vleugel wilt maar enkel in de spits of op de bank moet maar bloeden voor zijn gebrek aan scorend vermogen na zo'n opmerking. Helaas is zijn alternatief geblesseerd en is Mirco Born in de ogen van McClaren waarschijnlijk geen alternatief, tenminste niet voor een hele wedstrijd.

  11. #866
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    @radicofani,
    ik vind je wel vrij negatief in zijn geheel.

    Vooral Castaignos, natuurlijk is hier veel op aan te merken, echter ik neem aan dat een aantal scouts toch positief over hem zijn geweest.
    Castaignos moet je nageven dat hij werkt als een paard, Castaignos mist nog veel, nog heel veel, echter hem nu totaal afschrijven doe ik niet.
    Na de winterstop kan en heb je een beter beeld hoe Castaignos zich gaat ontwikkelen en of er vooruitgang in zit.
    Dus laat Castaignos gewoon staan en geef hem het vertrouwen dat hij o zo nodig heeft.
    Dat is 1

    Dan de overige speler s die je noemt:
    Of het door de wissels komt weet je nooit zeker, echter feit is wel dat Schilder een openbaring is die je meteen mist indien hij eruit is.
    Braafheid, dat is voor mij nog niet de man die alles op orde heeft, zijn wedstrijd ritme zal hem sterker moeten maken, maar Braafheid is er nog niet, hij is of oogd wat sloom.
    Boyata is inderdaad een talent dat veel wedstrijden moet spelen, echter van mij mag Boyata gelijk aanstaande zondag naar het centrum verhuizen, ik ben die Wisgerhof zat, Wisgerhof is helaas niet top meer in deze tijd van voetbal en snelheid.
    Tadic en Chadli zijn beide geweldige speler s die vele verdedigingen kapot spelen of het hun verdomde lastig maken.
    Altijd dreiging, altijd verrassend, altijd zoekend naar openingen, gewoon beide heel goede speler s.

    Ik zie een totaal ander FC Twente dan vorig seizoen, er is weer honger naar de bal, er is weer honger naar goed voetbal, er is weer honger naar overwinningen.
    Mede door de vele versterkingen is het mogelijk om nu wel te rouleren daar waar het vorig seizoen mis ging en de selectie op was en door het ijs zakte.
    Dit zie ik dit seizoen niet gebeuren.

  12. #867
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard




  13. #868
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Vandaag 23 - 09 b2012 de erdivisie wedstrijd:
    FC Twente - Heerenveen.

    Mooi begin aan de wedstrijd was dat Tutu aanwezig was en op de elftal foto ging.

  14. #869
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    FC Twente heeft wel een overwicht, echter de echte grote scoringskansen moeten nog komen.
    Wel hier en dar wat kleinere kansen maar de rust stand is 0 - 0
    Braafheid was zowaar nog aan het knoeien net voor rust en verspeelde op klungelige wijze de bal, gelukkig scoorde Heerenveen niet omdat ook deze speler schijnbaar schrok van de kans.

  15. #870
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ach, en als het dan niet lukt kun je altijd als Twente-adept nog op Zeist vertrouwen...weer een pingel om de zaak op voorsprong/3 punten te helpen.

  16. #871
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Zorgeloos naar de titel. Een Zeister connectie, onbetaalbaar.

  17. #872
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    28
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Eerst al tegen VVV in de laatste minuut, daarna nog de beslissing tegen NEC en nu deze weer. Het gaat ze wat dat betreft goed af inderdaad.

  18. #873
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Haha, en als de gelijkmaker er dan invliegt...keurt Zeist hem gewoon af.

  19. #874
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    28
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    En ik maar denken dat Twente niet verder uit ging lopen. Maar nee, de gelijkmaker verdween weer van het bord.

  20. #875
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Er moet per seizoen toch aardig wat glijmiddel doorheengaan in de scheidsrechterskamer op kosten van Munsterman.

  21. #876
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Hey, lekkere zeurkousen van/tegen mij,

    18 punten uit 6 wedstrijden.

    FC Twente pakt wederom de volle buit en maakt de beste seizoen start sinds de jaren .. een eind terug in ieder geval.
    Vandaag een penalty benut door voetbal ster : Tadic

  22. #877
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Hey, lekkere zeurkousen van/tegen mij,
    Waarom zou het om jou gaan in dit topic ? Dan post ik wel in jouw Ajax sectie.

  23. #878

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Wat een dom gedrag hier, penalty was terecht en de goal terecht afgekeurd. Jullie kunnen je beter met het slechte spel van je eigen clubs bezig houden.

  24. #879
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Penalty was wel terecht, maar arbiter had consequenter moeten optreden. Wisgerhof had na 20minuten al op scherp moeten staan, mag vervolgens nog hands op de 16 maken en de bal wegtrappen wanneer ze 1-0 voorstaan. Zomer en Gouweleeuw bij de eerste overtreding geel. Twente had vandaag zeker een kaart of 3 kunnen pakken en dan sta je toch een stuk minder stabiel. En het was al niet heel stabiel.

  25. #880
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Wat een dom gedrag hier, penalty was terecht en de goal terecht afgekeurd. Jullie kunnen je beter met het slechte spel van je eigen clubs bezig houden.
    Haha, zegt wie? Zie eerst eens in de Eredivisie te komen lutser, voordat je praatjes denkt te moeten hebben.

  26. #881

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Haha, zegt wie? Zie eerst eens in de Eredivisie te komen lutser, voordat je praatjes denkt te moeten hebben.
    Moeilijk he normaal reageren.

  27. #882
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Je oogst wat je zaait.

  28. #883
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Wat een dom gedrag hier, penalty was terecht en de goal terecht afgekeurd. Jullie kunnen je beter met het slechte spel van je eigen clubs bezig houden.
    Als er iemand niet moet zeveren over het moeten hebben over je eigen club ben jij het wel. Jankmuilen over andere clubs is door jou persoonlijk tot kunst verheven.

  29. #884

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Als er iemand niet moet zeveren over het moeten hebben over je eigen club ben jij het wel. Jankmuilen over andere clubs is door jou persoonlijk tot kunst verheven.
    Haha, wat zijn Johan C en Laird opeens grote vrienden. Boek een kamer.

  30. #885
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Haha, wat zijn Johan C en Laird opeens grote vrienden. Boek een kamer.
    Dat is ook een manier om de waarheid te verkroppen, natuurlijk

  31. #886
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Haha, wat zijn Johan C en Laird opeens grote vrienden. Boek een kamer.
    Sorry, herenliefde laat ik aan jou en je vaselinevriendjes over. Maar daarom ben je nog niet slecht hoor, alleen n beetje eng.

  32. #887
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.621
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Het niveau in dit topic komt wel aardig overeen met het niveau van Heerenveen op dit moment.

  33. #888
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Het niveau in dit topic komt wel aardig overeen met het niveau van Heerenveen op dit moment.
    Valt best wel mee,
    Marco had een goede tactiek vandaag, Heerenveen heeft goed gewerkt.

  34. #889
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Matig gespeeld. Verdiend gewonnen.
    Wat wil een kampioenskandidaat nog meer?

  35. #890
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Het niveau in dit topic komt wel aardig overeen met het niveau van Heerenveen op dit moment.
    Ik ga zo ook even vegen en enkele berichten nader beoordelen op inhoud.

  36. #891
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    wat is Castaignos reteslecht zeg.

  37. #892
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Hij komt er nog wel. Moet even door deze periode heen.

  38. #893
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Valt best wel mee,
    Marco had een goede tactiek vandaag, Heerenveen heeft goed gewerkt.
    Marco van Basten had Tannane er niet in moeten zetten. Die gast is 18, komt net kijken, te egoistisch aan de bal. Kums of De Ridder had daar moeten staan, het meevoetballen miste je echt.

  39. #894
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Shit man, nog steeds geen felicitaties van Laird. Slechte pot vanmiddag, eerste helft was slaapverwekkend en de verdediging stond nou niet bepaald als een huis. Paar flinke kansen weggegeven, zou eigenlijk niet mogen gebeuren.

    Op het einde toch weer de overwinning en voor de zesde maal op rij drie punten. Mij hoor je niet klagen.

    Oja en over Castaignos, die komt er wel. Is gewoon nog (heel erg, dat wel) ongelukkig in de afwerking, maar dat komt nog wel goed. De loopacties zijn in ieder geval wel steeds goed!

  40. #895
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Shit man, nog steeds geen felicitaties van Laird.
    Oeps, excuus. Van harte heren Tom, Radico en Pegasus.

    Ik zie de felicitaties voor onze overwinning wel verschijnen he.

  41. #896
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Haha bij deze dan!

  42. #897
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.351
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Het niveau in dit topic komt wel aardig overeen met het niveau van Heerenveen op dit moment.
    Haha zegt Sampdoria, kijk je wel eens een wedstrijdje eredivisie? Hveen is 2 keer zwaar door het ijs gezakt tegen Nec en Ado en voor de rest valt het reuze mee. Kijk voor de grap eens naar de wedstrijden die we hebben gehad, FEY,AZ,AJA,TWE . Komt allemaal goed

  43. #898
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feankenner Bekijk bericht
    Marco van Basten had Tannane er niet in moeten zetten. Die gast is 18, komt net kijken, te egoistisch aan de bal. Kums of De Ridder had daar moeten staan, het meevoetballen miste je echt.
    Hey, heeij,
    van Basten kwam in eerste instantie om te verdedigen en niet om te aanvallen, slechts sporadisch indien mogelijk.
    Met dit systeem zal van Basten zeker nog punten gaan pakken

  44. #899
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Tadic geeft voorzet aan FC Twente om te scoren:

    FC Twente boekte zondagmiddag een moeizame overwinning op SC Heerenveen. Dankzij een benutte strafschop van Dusan Tadic pakten de Tukkers drie punten. Toch was het klasseverschil duidelijk te zien in De Grolsch Veste.

    Filip Djuricic viel als enige op bij SC Heerenveen. De twintigjarige Serviër was met afstand de gevaarlijkste speler van de Friezen, vond ook zijn landgenoot Dusan Tadic.

    "Filip zou goed bij FC Twente passen. Hij heeft absoluut de kwaliteiten voor FC Twente", zegt Tadic. "Bij de Servische ploeg speelde ik op de nummertienpositie en hij in de aanval. Het is heerlijk om met hem samen te spelen, dus ik zou het toejuichen als hij komt.

    "Het is dit seizoen moeilijk voor Filip, omdat hij bij SC Heerenveen een grote last op zijn schouders heeft", vervolgt hij. "Het is heel lastig om altijd alles alleen te moeten doen. Daarom vind ik het nu zo heerlijk om in een goed elftal te spelen, waarin je meer ondersteuning krijgt."

    Djuricic werd zondag voortijdig gewisseld. "Ik had last van mijn hamstrings, mijn kuiten, mijn liezen", aldus Djuricic. "Ik had last van alles. Mijn benen waren zo zwaar. Dat komt door alle wedstrijden die ik heb gespeeld. Niet alleen met SC Heerenveen maar ook met de nationale ploeg van Servië."

  45. #900
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    40
    Berichten
    8.539
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Haha zegt Sampdoria, kijk je wel eens een wedstrijdje eredivisie? Hveen is 2 keer zwaar door het ijs gezakt tegen Nec en Ado en voor de rest valt het reuze mee. Kijk voor de grap eens naar de wedstrijden die we hebben gehad, FEY,AZ,AJA,TWE . Komt allemaal goed
    Is dat niet net het probleem? De wedstrijden waarbij je punten móet pakken, laat Heerenveen het ook na. Je verliest op deze manier wel heel gemakkelijk aansluiting met de subtop. Toch zonde dat je nu al 4 tot 11 punten op enkele (voorlopige) concurrenten als Ado, RKC, Utrecht en Groningen achterloopt, waarbij dit niet het geval was geweest als je 'gewoon' thuis had gewonnen van NEC en ADO.
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 24 september 2012 om 10:49

Pagina 20 van 87 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2518
    Laatste bericht: 26 augustus 2024, 13:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •