Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 945 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #901
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Van de clausule van van Hyfte was ik inderdaad op de hoogte, dat van Ngombo was mij niet bekend. Gewoon een normaal contract tekenen en anders wegwezen, figuren die na een paar goals naast hun schoenen gaan lopen hebben we niet nodig. Zou wel jammer zijn, want er zit zeker potentie in.

    Voor van Peppen moet er inderdaad een goede concurrent komen. Speelt altijd met inzet en lijkt me een prima kerel, maar is helaas een van de zwakste schakels in het elftal. Paulissen gaat nog wel een rol van betekenis spelen na zijn halfjaar bij VVV (14 wedstrijden, 2 doelpunten en 6 assists volgend transfermarkt). Bij Werker wordt het nog even afwachten. Hopelijk ziet de nieuwe trainer het in hem zitten, want de kwaliteit heeft hij volgens wel. Als je Milec en Zhukov kunt houden moet je dat zeker doen, meer dan prima spelers voor Roda. Buijs mag ook nog wel blijven van me, maar de rest van de spelers die in de winter kwamen waren niet zo geweldig.

    Misschien dat er weer bij ADO wordt aangeklopt voor die Gehrt (waar in de winter ook naar gevraagd was). Ook die Robert Muhren van AZ lijkt me geen misselijke spits voor Roda.

  2. #902
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Betreft Buijs, die mag van mij ook wel blijven, maar dan wel als middenvelder en niet als verdediger, als verdediger komt hij in mijn ogen toch echt tekort en laat net te vaak een steekje vallen en hij is sowieso een speler die met meer drive naar voren speelt.

  3. #903
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    Ngombo heeft nog altijd geen contract getekend, zijn zaakwaarnemer wilt 300.000 euro per jaar op tafel zien, dat is wel heel erg gortig. Dus of die er komend jaar nog is weet ik niet. Ik heb trouwens niet zo een hoge pet op van Ngombo zoals de meeste supporters wel hebben omdat die een paar keer gescoord heeft. Wat ik vooral zie is iemand die vaak erg slungelig balverlies leidt, niet al te balvast is en vooral een aantal geluksdoelpuntjes heeft gemaakt. Laat hem eerst maar eens echt wat bewijzen. Van Hyfte heeft overigens een transfervrije optie als bijvoorbeeld een Belgische club zich bij hem komt melden, leuk dat hij topscorer is, maar voetballend is hij gewoon te min in de Eredivisie daar redt je het absoluut niet mee. Dus hopelijk komt die Belgische club zich alsnog melden.

    Verder is de kans groot dat Milec en Zhukov allebei blijven bij de club, zijn voor Roda begrippen prima spelers. Verder hoop ik dat er eens gekeken gaat worden voor een fatsoenlijke linksback zodat Peppie komend jaar op de bank plaats mag gaan nemen. Verder keren Paulissen en Werker ook nog terug.

    Als nieuwe trainer wil ik Anastasiou best wel eens een kans geven, die heeft bij Panatinaikos met beperkte middelen het gewoon uitstekend gedaan, concurreren voor hun met Olympiakos is momenteel niet te doen en het is dan ook volkomen belachelijk dat wanneer je gewoon 2e achter Olympiakos staat alsnog wordt ontslagen. Hopelijk kan hij bij Roda ook een stempel op het spel gaan drukken en halen we met Yannis de nieuwe kroonprins in het trainersgilde binnen
    Ik had ook al zoiets gehoord over Ngombo. Dan mag hij van mij gewoon terug naar Luik gaan. Hij moet niet direct praatjes gaan krijgen, aan dat soort spelers heb ik echt een hekel aan. Een goede linksback is blijkbaar heel moeilijk te vinden, dus ik ben benieuwd wat daarvoor komt. Ik heb echt geen goed gevoel bij Anastasoui. Zoveel stelt Griekenland ook weer niet voor, na Olympiakos is er amper concurrentie dus een wereldprestatie is het ook weer niet. Dan zie ik liever die van der Gaag, heeft zich toch net iets langer bewezen in betere competities, plus hij kent wellicht leuke talenten uit de JL.

  4. #904
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Ik had ook al zoiets gehoord over Ngombo. Dan mag hij van mij gewoon terug naar Luik gaan. Hij moet niet direct praatjes gaan krijgen, aan dat soort spelers heb ik echt een hekel aan. Een goede linksback is blijkbaar heel moeilijk te vinden, dus ik ben benieuwd wat daarvoor komt. Ik heb echt geen goed gevoel bij Anastasoui. Zoveel stelt Griekenland ook weer niet voor, na Olympiakos is er amper concurrentie dus een wereldprestatie is het ook weer niet. Dan zie ik liever die van der Gaag, heeft zich toch net iets langer bewezen in betere competities, plus hij kent wellicht leuke talenten uit de JL.
    Ik denk dat je met Van der Gaag echt van de koude kermis thuis komt. Vorig jaar speelde Eindhoven onder De Jong echt heerlijk voetbal, dit jaar onder Van der Gaag is het in driekwart van de wedstrijden niet om aan te gluren. Misschien kan Roda De Jong wel halen. Een te goede trainer om assistent te zijn en Ten Hag gaat daar nog niet weg.

  5. #905
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Roel Brouwers keert terug bij Roda. Hij heeft voor 2 jaar getekend.

  6. #906
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Buijs gaat weg bij Roda. Faik wil weg bij Roda. Rutjes heeft een contract voor onbepaalde tijd getekend. Volgend seizoen nog selectiespeler, daarna wordt geëvalueerd. Zal dus wel aan Roda verbonden blijven.

    Maecky Ngombo vertrekt eveneens. Denkt meteen dat hij de nieuwe Ronaldo is en vraagt ontzettend veel geld. Daag!
    Laatst gewijzigd door Miln; 18 mei 2016 om 14:07

  7. #907
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    En toch ben ik er niet rouwig om dat zowel Buijs, Faik als Ngombo vetrekken. Buijs, leuke start gemaakt, maar ver terug gezakt. Faik heeft me op Eredivisieniveau totaal niet kunnen bekoren op een paar leuke trappen na was het helemaal niks.

    Ngombo vroeg 300.000 euro salaris en daar was moeilijk mee te onderhandelen. Op zijn 5 doelpunten na ook verder niks laten zien, dus laten gaan. Zeker deze salariseis is buiten proportioneel als je bedenkt dat hij nu een amateurcontract heeft.

    Rutjes wel een goede zet, goede motivator in de groep. Ook buiten trainingen en wedstrijden om is hij veel bij Roda actief, zoals het inspreken van promofilmpjes. Het model staan voor nieuwe kleding van de webshop en noem maar op. Daarbij bevalt het hem hier ontzettend goed en ook met oog op de toekomst een leuke uitdaging voor beide.

  8. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Miln (18 mei 2016)

  9. #908
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Snap ook niet waarom sommige fans zeuren om het feit dat Ngombo vertrekt. Ik vind het een verstandig besluit van de club om niet in zee te gaan met zulke eisen. Dat geld kun je beter investeren in twee andere spelers. Buijs is een leuke speler, maar niet onmisbaar. Faik vond ik echt dé zwakke schakel indien hij speelde. Komt niet tot zijn recht aan de zijkant en komt handelingssnelheid en fysiek te kort voor de '6'. Dat Rutjes blijft, vind ik zelf super. Er gebeurt altijd wat zodra hij invalt en het is alleen maar mooi dat zo'n speler bij de club blijft. Nu nog als speler, over 1 of 2 jaar als trainer van de jeugd.

  10. #909
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    En toch ben ik er niet rouwig om dat zowel Buijs, Faik als Ngombo vetrekken. Buijs, leuke start gemaakt, maar ver terug gezakt. Faik heeft me op Eredivisieniveau totaal niet kunnen bekoren op een paar leuke trappen na was het helemaal niks.

    Ngombo vroeg 300.000 euro salaris en daar was moeilijk mee te onderhandelen. Op zijn 5 doelpunten na ook verder niks laten zien, dus laten gaan. Zeker deze salariseis is buiten proportioneel als je bedenkt dat hij nu een amateurcontract heeft.

    Rutjes wel een goede zet, goede motivator in de groep. Ook buiten trainingen en wedstrijden om is hij veel bij Roda actief, zoals het inspreken van promofilmpjes. Het model staan voor nieuwe kleding van de webshop en noem maar op. Daarbij bevalt het hem hier ontzettend goed en ook met oog op de toekomst een leuke uitdaging voor beide.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Buijs gaat weg bij Roda. Faik wil weg bij Roda. Rutjes heeft een contract voor onbepaalde tijd getekend. Volgend seizoen nog selectiespeler, daarna wordt geëvalueerd. Zal dus wel aan Roda verbonden blijven.

    Maecky Ngombo vertrekt eveneens. Denkt meteen dat hij de nieuwe Ronaldo is en vraagt ontzettend veel geld. Daag!
    Ik heb het bedrag van 300k per jaar letterlijk aan hem gevraagd. Zijn reactie was: hahahaha wtf, didnt even asked the half.

    Als dit waar is en hij vroeg een bedrag van 100-150k, dan had je hem echt wel kunnen gebruiken. Rutjes is echt een topper en het is goed dat hij behouden blijft. Ik had verwacht dat hij misschien naar Sparta zou gaan nu zij gepromoveerd zijn. Buijs is voor Roda's niveau een prima verdediger en kan wat mij betreft makkelijk mee bij iedere club in de Eredivisie van plek 10 tot 18. Faik heeft het niet laten zien, maar toch vind ik hem in potentie als hij zich kan verbeteren op fysiek gebied nog wel een potentiële middenmoot voetballer. Voor nu komt hij te kort.

    Caanen heeft behoorlijk wat werk te doen. Met het gezeur van Kalezic op Caanen, nu Ngombo die zich uitlaat over Caanen geven mij de indruk dat die kerel niet lekker ligt binnen Roda. Zou zomaar eens binnenkort weg kunnen gaan.

  11. #910
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Ik heb het bedrag van 300k per jaar letterlijk aan hem gevraagd. Zijn reactie was: hahahaha wtf, didnt even asked the half.

    Als dit waar is en hij vroeg een bedrag van 100-150k, dan had je hem echt wel kunnen gebruiken. Rutjes is echt een topper en het is goed dat hij behouden blijft. Ik had verwacht dat hij misschien naar Sparta zou gaan nu zij gepromoveerd zijn. Buijs is voor Roda's niveau een prima verdediger en kan wat mij betreft makkelijk mee bij iedere club in de Eredivisie van plek 10 tot 18. Faik heeft het niet laten zien, maar toch vind ik hem in potentie als hij zich kan verbeteren op fysiek gebied nog wel een potentiële middenmoot voetballer. Voor nu komt hij te kort.

    Caanen heeft behoorlijk wat werk te doen. Met het gezeur van Kalezic op Caanen, nu Ngombo die zich uitlaat over Caanen geven mij de indruk dat die kerel niet lekker ligt binnen Roda. Zou zomaar eens binnenkort weg kunnen gaan.
    Ik zag het op twitter man, maar ik denk dat hij liegt. Toen een vriend van mij hem hiermee confronteerde werd hij ook geblokkeerd. Deze jongen heeft een zaakwaarnemer met geld voor de ogen. Roda heeft hem een marktconform aanbod gedaan, maar dat wil hij dus niet. Dat hij zo onprofessioneel reageert zegt in mijn ogen genoeg.

  12. #911
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Doorlopende contracten
    Benjamin van Leer, Ard van Peppen, Ugur Inceman, Tom van Hyfte en Daniel de Silva beschikken allen over een doorlopend contract. Dit geldt ook voor Mitchel Paulissen, die wordt teruggehaald van een verhuurperiode aan VVV-Venlo. Ook Jens van Son (verhuurd aan Fortuna Sittard) en Santiago Palacios (verhuurd aan MVV Maastricht) zijn nog in het bezit van een doorlopend contract.

    Verlengde contracten
    Het contract van Daryl Werker, die het afgelopen halfjaar verhuurd werd aan MVV Maastricht, is verlengd. Dit betekent dat ook hij weer zal aansluiten bij de selectie. Naast Werker zijn ook de contracten van Nathan Rutjes, Farshad Noor en doelman Nick Wolters verlengd. De Kerkradenaar Tim Blättler heeft eveneens een contract getekend bij Roda JC. Routinier Roel Brouwers is eerder deze week gepresenteerd als eerste zomeraanwinst van de club.

    In gesprek
    Momenteel is de club, kijkend naar de huidige selectie, nog in gesprek met Arjan Swinkels, Tomi Juric, Georgy Zhukov, Martin Milec, Marcos Gullón, Martijn Monteyne, Hicham Faik, Rydell Poepon en Mike van Duinen om te bezien of een langer verblijf in Kerkrade mogelijk is. In sommige gevallen heeft Roda JC daarbij de medewerking nodig van de club waarbij ze momenteel onder contract staan.

    Henk Dijkhuizen, die in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle zwaar geblesseerd raakte, heeft een aflopend contract. Met de verdediger en zijn zaakwaarnemer is afgesproken dat wij binnen de geledingen van Roda JC de revalidatiemogelijkheden proberen te optimaliseren. Na zijn herstel kijken we samen of en op welke wijze Dijkhuizen bij de selectie van Roda JC kan aansluiten .

    Definitief vertrek
    De keepers Bram Verbist en Yannick Derix komen evenals de spelers Jordy Buijs, Maecky Ngombo, Bart Biemans, Rigino Cicilia en Nayib Lagouireh niet in aanmerking voor een nieuwe overeenkomst. Zij zullen de club dus verlaten.

    http://www.rodajc.nl/nieuwsbericht/1...da-jc-spelers/

  13. #912
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ben benieuwd wie er definitief overblijven. Swinkels, Zhukov, Milec, Faik mogen we wel houden naar mijn mening. Poepon vind ik twijfelachtig, van Duinen vond ik tegenvallen. Juric enkel bij verlaagde aanbieding en verlenging.

  14. #913
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Was het niet zo met Faik dat hij eerst niet wilde blijven, maar na het vertrekt van Kalezic toch oren had naar een nieuwe aanbieding? Met Buijs was het in ieder geval juist omgedraaid.

    Milec, Zhukov en Juric (mits niet te duur) zijn goede aanwinsten, die moet je houden als het even kan. Swinkels, Gullon en Poepon zijn aardige spelers, maar ook niet geweldig, die kun je er prima bij hebben. Monteyne zal gewoon tweede keus zijn, en van Duinen heeft gewoon niet overtuigd het afgelopen haljaar, die mag terug naar Düsseldorf van mij. Faik wil ik nog een kans geven. Afgelopen jaar was niet zo heel best, maar het was ook pas zijn eerste jaar in de Eredivisie en er zit zeker nog potentie in denk ik. Desnoods misschien een jaartje uitlenen aan een de Graafschap (mits Eredivisie).

  15. #914
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Juric hoeft in ieder geval niet te duur te zijn, want hij is inmiddels ook Europees nu. Dus dat salaris van 4 ton hoeft niet meer betaald te worden mochten ze hem nog een seizoen willen houden. Denk ook niet dat hij betere alternatieven heeft.

    Malki is onderweg naar Schiphol

  16. #915
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoelang het duurt met de afwikkeling van Kalezic en de aanstelling van de nieuwe trainer. Ik hoor weinig nieuwe namen, lijkt mij dat Roda toch echt gaat kiezen tussen Groenendijk en Anastasiou. Mag wel eens snel duidelijkheid komen, dan kunnen ze in samenspraak met de trainer de selectie gaan samenstellen.

  17. #916
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Denk dat ze wel al een nieuwe trainer gevonden hebben ( Anastasiou ), maar ze moeten het eerst inderdaad gaan afhandelen met herr Kalezic. Hoop inderdaad dat het snel opgelost kan worden, maar ik ben er bang voor.

  18. #917
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Goal-columnist Dion van Meel schrijft wekelijks op maandag over wat hem opvalt in de voetballerij. Vandaag over Roda JC-middenvelder Nathan Rutjes.

    Ieder jaar horen we aan het einde van het seizoen weer hetzelfde liedje van de beste tegen de rest. Wie was dit seizoen de meest bepalende speler in de competitie? Welke spelers en trainers gaan die toptransfer maken naar een subtopper in Spanje, Duitsland of Engeland? Wie heeft het best gepresteerd? De maatschappij is afgestemd op winnaars en verliezers.

    Een winnaar zit in de kleine momenten. Een winnaar is iemand die met één moment het verschil maakt. Voor mij is dit seizoen maar één voetballer de beste van de wereld: Nathan Rutjes. De man met de mat, het karakter en de mooie woorden.

    Nathan Rutjes zal komende zomer geen toptransfer maken. Hoeft van hem niet. De 32-jarige Rotterdammer blijft lekker in Kerkrade. Afgelopen week verbond Roda zich voor onbepaalde tijd aan Rutjes. Voor onbepaalde tijd, dat betekent zoiets als: wanneer Nathan weg wil, mag hij weg. Maar Rutjes wil helemaal niet weg. Rutjes zit goed. En dat vindt de club ook; Roda wil dat Rutjes na zijn carrière trainer wordt. Als bonus krijgt Rutjes dan ook een belangrijke functie binnen een stichting van Roda, genaamd Roda JC Kerkrade; Midden in de Maatschappij.

    Rutjes is geen groots voetballer. Hij speelde zeven seizoenen bij Sparta en twee seizoenen bij MVV. Pas vorig seizoen werd de middenvelder gehaald naar Kerkrade om mee te helpen aan promotie. Rutjes speelde alle wedstrijden en de club promoveerde. Rutjes was een vaste kracht in de eerste divisie, maar dit seizoen speelde hij maar drie hele wedstrijden en viel hij twaalf keer in. Niet de cijfers voor een toptransfer of minstens een contractverlenging. Roda JC dacht daar anders over, Rutjes is namelijk een groots persoon. Het siert de Limburgse club dat zij dit ziet. Op hetzelfde moment dat Roda naar buiten bracht dat zij Rutjes aan zich wilde binden voor het leven, stuurde zij de elf jaar jongere ploeggenoot van Rutjes, Maecky Ngombo, naar buiten. De supersub die vier keer scoorde als invaller en vast veel meer potentie als topvoetballer heeft dan Rutjes ooit had, had volgens de club 'onverantwoord exorbitant hoge eisen’ tijdens de contractonderhandelingen. Hij vond zichzelf dat waarschijnlijk waard, maar het Roda-bestuur zei: ‘Lek mich ’n tesj, wij willen geen geldwolven.’ De jonge Belg met z’n grote waffel twijfelt nu of hij niet tóch beter nog een jaartje kan blijven. Hij zal in het Limburgs moeten smeken op zijn knieën.

    Bij Roda horen voetballers met karakter, binnen en buiten het veld. Een Arjan Swinkels, een Ard van Peppen, een Nathan Rutjes; mannen die met man en mat de beuk erin gooien en met hun poten in de klei van de maatschappij staan. Mannen die niet perse hoeven te staan in de basis, maar vooral iets bij willen dragen. Voor Rutjes werden dat dit seizoen 402 waardevolle minuten op het veld. Maar op 28 januari 2016 liet Rutjes zijn waarde zien buiten de wedstrijdminuten om. Hij liet zien wat nodig was binnen het voetbal: een dolblije matchwinner die de kijker liet lachen door te spreken over zijn grote liefde voor het profvoetbal. Die liefde lag in zijn helderblauwe ogen, zijn brede glimlach, maar vooral in zijn woorden. Rutjes sprak over ‘trots’, ‘mijn bijdrage leveren’ en ‘genieten’. Rutjes sprak niet over geld. Hij sprak niet over degraderen of ‘Bij 1-1 had het net zo goed andersom kenne wese.'

    Rutjes sprak over kleine waarden. Waarden die voor onze maatschappij zo belangrijk zijn. Hij eindigde zijn betoog over de liefde voor het voetbal met: ‘Energie is de basis.’ Ik verlang nu al naar Nathan Rutjes als coach in de Eredivisie. Rutjes als de man in pak. Met mat en karakter. En met enorm veel waarde.

    https://www.facebook.com/goal/?pnref=lhc

  19. #918
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nathan Rutjes. Geweldige jongen! En een echte Spartaan die als klein jochie al supporter was en net als ik handtekeningen ging jagen bij de De Nooijertjes. Ik ben in de plezierige omstandigheid dat ik twee keer een potje met Nathan heb kunnen zaalvoetballen. Mocht niet van de trainer, maar omdat ie geschorst was deed ie het toch. Dan zie je trouwens meteen dat een modale voetballer als Rutjes je alle hoeken van het veld laat zien. Zal ook nooit vergeten hoe hij in het dramatische 2010 seizoen voor een play-off wedstrijd het publiek toesprak en vooral moed insprak terwijl we met anderhalf been gedegradeerd waren of hij mij na een training vertelde dat hij voor het eerst in zn leven zou gaan spelen tegen Feyenoord en dat ie daar omdat ie van jongs af aan niets liever wilde dan met Sparta tegen Feyenoord spelen.

    Roda mag zich gelukkig prijzen met zo'n topgozert!

    Eigenlijk zou Nathan Rutjes bij Sparta terug moeten komen, in wat voor rol dan ook. Niet omdat hij de beste voetballer is die we gehad hebben, verre van natuurlijk. Hij kon maar moeilijk mee met het niveau. Maar wel omdat hij een jongen van de club is en je je nauwelijks een beter uithangbord kunt wensen.

  20. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    Miln (30 mei 2016)

  21. #919
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    en je je nauwelijks een beter uithangbord kunt wensen.
    Ehm.


  22. The Following User Says Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    Bernardo (30 mei 2016)

  23. #920
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik vind hem een prima uithangbord voor de club, ja. Ik ben blij dat hij een contract voor onbepaalde tijd heeft gekregen bij Roda.

  24. #921
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Zojuist een artikel gezien over waarom Roda nog in categorie 1 zit van Collard: Om naar categorie 2 te gaan moeten er twee achtereenvolgende meetmomenten voldoende punten gescoord worden. Het eerste meetmoment is al geweest, en daar scoorde Roda ruim voldoende. Het tweede meetmoment vind plaats op 15 juni, en Roda verwacht daar ook ruim voldoende op te scoren. Over twee weken zitten we dus waarschijnlijk gewoon in categorie 2.

    Ik heb het net nog even opgezocht en hoe ik het begrijp is dat er jaarlijks drie meetmomenten zijn (genomen uit een document vanaf de site van de KNVB):
    1 november*

    jaarstukken van voorafgaand boekjaar
    prognose over het lopende seizoen
    controledocument ten behoeve van sportief en organisatie/administratief kader

    1 maart halfjaar-/prognosecijfers over het lopende seizoen
    controledocument ten behoeve van sportief, organisatie/administratief en
    juridisch kader
    ondertekende veiligheidsverklaring door burgemeester van speelstad

    15 juni begroting voor het komende boekjaar

    Ik ga er dan vanuit dat het meetmoment van 1 november nog te vroeg kwam om voldoende punten te scoren en dat het meetmoment van 1 maart de eerste keer was dat er een voldoende werd gescoord. Ook frappant dat er in het topic van twee weken terug iemand was (aanhanger van een niet nader te noemen club binnen een straal van 30 km) die wist te beweren dat er al drie meetmomenten waren geweest sinds de overname en dat er daarom meer aan de hand moest zijn bij Roda.

  25. #922
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Daar heb ik maar een antwoord op: je bent zelf een meetmoment!

  26. The Following User Says Thank You to qsh0x For This Useful Post:

    Superroda ( 1 juni 2016)

  27. #923
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superroda Bekijk bericht
    Zojuist een artikel gezien over waarom Roda nog in categorie 1 zit van Collard: Om naar categorie 2 te gaan moeten er twee achtereenvolgende meetmomenten voldoende punten gescoord worden. Het eerste meetmoment is al geweest, en daar scoorde Roda ruim voldoende. Het tweede meetmoment vind plaats op 15 juni, en Roda verwacht daar ook ruim voldoende op te scoren. Over twee weken zitten we dus waarschijnlijk gewoon in categorie 2.

    Ik heb het net nog even opgezocht en hoe ik het begrijp is dat er jaarlijks drie meetmomenten zijn (genomen uit een document vanaf de site van de KNVB):
    1 november*

    jaarstukken van voorafgaand boekjaar
    prognose over het lopende seizoen
    controledocument ten behoeve van sportief en organisatie/administratief kader

    1 maart halfjaar-/prognosecijfers over het lopende seizoen
    controledocument ten behoeve van sportief, organisatie/administratief en
    juridisch kader
    ondertekende veiligheidsverklaring door burgemeester van speelstad

    15 juni begroting voor het komende boekjaar

    Ik ga er dan vanuit dat het meetmoment van 1 november nog te vroeg kwam om voldoende punten te scoren en dat het meetmoment van 1 maart de eerste keer was dat er een voldoende werd gescoord. Ook frappant dat er in het topic van twee weken terug iemand was (aanhanger van een niet nader te noemen club binnen een straal van 30 km) die wist te beweren dat er al drie meetmomenten waren geweest sinds de overname en dat er daarom meer aan de hand moest zijn bij Roda.
    Ach ja, kijk voor de grap eens op hun forum. Dat is nog lachwekkender. Zijn al aan t beweren dat de FIOD momenteel over Roda gaat. Kansloze figuren, lekker laten lullen.

  28. #924
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kalezic dus per 1 juli weg bij Roda. Blij dat het toch relatief snel geregeld is allemaal. Ook de kosten vallen mee nu hij een aanspraak maakt op de beëindigingsvergoeding.

  29. #925
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Geen aanspraak bedoel je?

    Ik ben benieuwd hoeveel die dan toch nog heeft meegekregen. Zal vast wel vasthangen aan een aantal voorwaarden zodat ze niet met modder kunnen gooien.

    Nu deze week nog de nieuwe trainer aanstellen en we kunnen officieel beginnen.

  30. The Following User Says Thank You to Michael_ For This Useful Post:

    Miln ( 2 juni 2016)

  31. #926
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Klopt, de 'g' vergeten

  32. #927
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Van der Gaag heeft getekend bij Excelsior, dus als het niet al zeker was dat Anastasiou de nieuwe trainer zou worden is het dat nu wel. Ik ben erg benieuwd met welke spelers ze doorgaan en wie ze erbij halen, het is de afgelopen twee weken erg rustig geweest rondom transfers

    Zou het kunnen dat Roda weer bij ADO aanklopt voor die Gehrt? Die wilden ze in de winterstop ook hebben maar toen ging het niet door. heeft nog een contract tot volgend jaar zomer volgens mij.

  33. #928
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik denk dat dat pas over een paar weken kan, we zijn nu nog categorie 1 en dat duurt dus nog twee weken.

    Ik ken de speler verder ook niet.

  34. #929
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Aouassar naar Roda.

    Excelsior wilde hem houden, maar waarschijnlijk ziet ie Roda als een stap hogerop.

  35. #930
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Aouassar naar Roda.

    Excelsior wilde hem houden, maar waarschijnlijk ziet ie Roda als een stap hogerop.
    Dat is ook gewoon zo.

  36. The Following 3 Users Say Thank You to Miln For This Useful Post:

    Bernardo (15 juni 2016),Peerk (16 juni 2016),tie-wrap (16 juni 2016)

  37. #931
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Auassar lijkt me wel een leuke speler. Multi-inzetbaar en transfervrij, zal er zelf ook wel qua salaris op vooruit gaan.

    Ook net gelezen dat Luik Milec nog een jaar aan Roda gaat verhuren, goede zaak. Het begint langzaam op gang te komen, zal er misschien ook mee te maken hebben dat vandaag het tweede meetmoment is geweest waarbij Roda naar categorie 2 gaat promoveren.

  38. #932
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Prima om Auassar er bij te hebben. Leuk voetballertje. Milec blijft behouden en waarschijnlijk Zhukov ook.

  39. #933
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Dat is ook gewoon zo.
    Helemaal mee eens hoor. Maar hij had zn woord al min of meer aan Excelsior gegeven en op de dag dat ie zn contractverlenging zou ondertekenen is ie naar Roda gegaan.

  40. #934
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Als dat maar niet betekent dat Alfons Groenendijk naar Roda komt...

  41. #935
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Middenveld staat op zich redelijk. We hebben sowieso nog een LB nodig en een CV achterin. En voorin hebben we momenteel echt niks? Heb niets van Juric vernomen verder.

  42. #936
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Helemaal mee eens hoor. Maar hij had zn woord al min of meer aan Excelsior gegeven en op de dag dat ie zn contractverlenging zou ondertekenen is ie naar Roda gegaan.
    Kreeg het mee ja, snap de frustratie bij Excelsior ook goed. Er zijn sowieso al veel spelers vertrokken daar. Maar denk dat Roda voor een speler als Auassar toch te mooi is om te laten lopen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Als dat maar niet betekent dat Alfons Groenendijk naar Roda komt...
    Neuh, denk dat de kans dat Yannis komt echt ontzettend groot is nu.

  43. #937
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha, die Auassar kan er echt geen ene klote van. Denk dat Excelsior zich gewoon op het laatste moment bedacht heeft...

  44. #938
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Haha, die Auassar kan er echt geen ene klote van. Denk dat Excelsior zich gewoon op het laatste moment bedacht heeft...
    "De Kralingers hadden goede hoop dat Auassar een driejarige verbintenis zou tekenen op Woudestein. Algemeen directeur Ferry de Haan was zelfs in de veronderstelling dat het zo goed als rond was na een gesprek met de speler en diens zaakwaarnemer."

  45. #939
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    "De Kralingers hadden goede hoop dat Auassar een driejarige verbintenis zou tekenen op Woudestein. Algemeen directeur Ferry de Haan was zelfs in de veronderstelling dat het zo goed als rond was na een gesprek met de speler en diens zaakwaarnemer."
    Ja, even de schijn ophouden. Snap het wel.

  46. #940
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Leuk geprobeerd Momus!

  47. #941
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Leuk geprobeerd Momus!
    Uhm wat precies? Jij kijkt weleens voetbal neem ik aan? Dan zie je toch dat die vent er echt niks van kan?

  48. #942
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Uhm wat precies? Jij kijkt weleens voetbal neem ik aan? Dan zie je toch dat die vent er echt niks van kan?
    ik kijk wel eens voetbal ja, jij ook?

  49. #943
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    ik kijk wel eens voetbal ja, jij ook?
    Ja, daarom weet ik dat die Auassar er geen klote van kan.

  50. #944
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    ik kijk wel eens voetbal ja, jij ook?
    Rusland - Slowakije telt niet als voetbal. Tranmere - Altrincham natuurlijk wel.

  51. The Following User Says Thank You to LFCMokum For This Useful Post:

    Miln (16 juni 2016)

  52. #945
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Rosheuvel naar Roda.

Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •