Pagina 22 van 74 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 946 t/m 990 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #946
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSalvador'91 Bekijk bericht
    Ik moest van het weekend ene toernooi voetballen, zaterdag en zondag.


    20 Minuten per Wedstrijd
    Zaterdag
    Wij (2d klasse) - 4d klasse 6-1
    Wij (2d Klasse) - 3d Klasse 7-0
    Wij (2d Klasse) - Hoofdklasse 0-0
    Wij (2d Klasse) - 3d Klasse 5-0
    we werden op 1 doelpunt verschil 2d in de poule

    Zondag finalepoule
    Wij (2d Klasse) - Hoofdklasse 0-1
    Wij (2d Klasse) - 2d Klasse 2-0
    Wij (2d Klasse) - 3d Divisie nationaal 0-1 !!!
    Wij (2d Klasse) - Hoofdklasse 1-0 !!!

    er deden 20 teams mee, we werden zaterdag 2d in de poule en daarom deden wezondag mee in 1 van de 2 finalepoule's. Van de 5 teams werden we daarin 3d.
    Over het hele toernooi gezien werden we 5d.
    Goede prestatie vind ik zelf!
    Dat kan in de toornooi topic.


    Ik heb trouwens morgen 1 inhaalwedstrijd.
    Ik ga met de sponserloop niet mee doen anders kan ik s'avonds niet meedoen met de wedstrijd..
    Want ik heb pijn aan me voet kan niet echt super rennen kan wel rennen enzo maar het doet wel pijn...
    En ik wil liever sponserloop goed afsluiten..

  2. #947
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Selectiewedstrijd (B2)

    OJC Rosmalen Selectie B2 - Margriet Selectie B2

    1ste helft

    Ik moest er van de trainer uitstaan, vraag niet aan mij de rede.

    We begonnen redelijk goed, zetten snel druk, en met paar mensen die dit jaar ook al in B2 zetten, nam het team op sleeptouw. Ze waren zwakker dan we verwachten, dit merkten we al vanaf de eerste minuut. We begonnen goed, maakten snel de 1-0 en 2-0, 2-0 zeer mooi uitgespeeld, 1-2 met links-midden en de buitenspeler, en goed over keeper heen getikt. Na tijdje druk van hun kant, terwijl we toch alles onder controle hadden, kwamen wij er met 1 counter uit, en scoorden de 3-0, en ook al gauw de 4-0. Na geklungel in de verdediging, werd het nog 4-1

    Rust
    Ik kreeg te horen dat ik 2de helft erin mocht

    2de helft
    We begonnen gewoon bagger in de 2de helft, geen een pass kwam aan, en ik zelf speelde ook slecht. En zo kregen we al snel de 4-2 tegen. Niemand liet kopjes hangen en dit bleek dan ook wel. Ik begon als links-half, maar al snel moest ik naar linksbuiten. Normaal gesproken niet mijn positie, maar toch, het liep aardig. Na enkele slechte acties, veel overtredingen van mij, ging ik alleen maar meer uit m'n concentratie, waardoor ik meer harde overtredingen ging maken op tegenstander. Maar al snel werd het 5-2, 6-2, 6-3, en 7-3, die gruwelijk was, hij, maakte een staande omhaal, ging er op snelheid langs, en keeper stond ver voor z'n goal en tikte hij hem met binnenkant voet over de keeper heen. Hierna kwam ik, eindelijk, want het liep niet lekker, maar ik scoorde!!! Zo werd het 8-3. Hierna scoorde onze spits nog van buiten de zestien, een goed geplaatst schot, in de linkerboven hoek. We kregen meer en meer overwicht, tegenstander was niet veel, vooral fysiek niet, en we speelden ze weg. En het werd nog zelfs 10-3, onze spits kreeg de bal, passte op mij, nam aan, kapte een speler uit en schoot met rechts (ik ben links) in de rechterhoek.

    Eindstand 10 - 3 voor OJC !!!

  3. #948
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    2-2 net geworden was wel opstootjes en op laatste wilden ze slaan grote mond kwam er eentje op ons afgelopen duwt eentje.
    En kwam er eentje van tegenpartij haalde hem weg.
    Op einde toen ik weg ging naar huis keek ik lachend naar hem zoals ik al de hele tijd deed.
    Hij dacht volgens mij ik pak je zo hoor.

  4. #949
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ik snap er niks van.

  5. #950
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Ik snap er niks van.
    In de wedstrijd werd er 1 eruit gestuurd omdat hij ruzie had met iemand uit mijn team.
    Einde van de wedstrijd liepen we naar de lokalen en iemand bij ons zei iets en die gast zei zo wat dan moet je klappen.
    En die van mijn team lachde en zei iets die gast liep naar hem toe duwde hem en hij werd door zijn teamgenoten weg gehaald hij keek ook steeds naar mij ik bleef maar lachen.
    Op einde toen ik naar huis ging met nog jongen keek hij mij vuil aan ik bleef lachen.

    Zo goed??

  6. #951
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    En de competitie/toernooien/vriendschappelijke duels zitten erop!
    We zijn niet gedegradeerd uit de 2e Divisie, en we hebben donderdag een goed bezet toernooi gewonnen! Oléeeee

  7. #952
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Gisteren mijn eerste wedstrijd gespeeld. Na een fikse ochtendtraining moest ons 1e tegen een team dat 2 klassen hoger speelt. Bij voorbaat waren we al kansloos..

    Ik mocht in de basis beginnen, als rechtsbuiten met rugnummer 7.. We begonnen zeer goed.. de middenvelders gebruikten mijn kwaliteiten goed door de lange bal te hanteren.. de verdedigers waren allemaal best traag dus dat was in mijn voordeel. Uit zon uitbraak kon ik de 1-0 maken in de verre hoek!

    We verloren wel met 7-1 maar dat was wel naar verwachting.

  8. #953
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Over 2 weken, begint ons voetbal weer tegen een andere club uit de regio, Emplina. Ik heb er nu al weer zin in

  9. #954
    #12 yayyay's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    Souberucht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik moet morgen meespelen met ons eerste op een redelijk belangrijk toernooi..
    borsele sloepoort cup heet het, het is het bekendste toernooi uit zeeland..
    maar ik vind t leuk dat k mee mag doen, aangezien ik nog maar 16 ben, hoop ik dat de trainer iets in me ziet zitten...

  10. #955
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    zaterdag eerste bekerwedstrijd...
    vandaag eerste training, we waren met 5 man. en alle 5 waren gister op stap geweest, heerlijk getraind. verdorie zeg, iedereen was brak, niemand was vooruit te branden

  11. #956
    10TOTTI10's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.669
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Ik moet volgende week ook al weer aan de bak met de A1. Dinsdag en donderdag trainen, dan zaterdag de eerste wedstrijd voor de beker. Heb er wel zin in!

  12. #957
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ik moet nog lang niet voetballen...geloof ik.

  13. #958
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    heb vorige week zondag moeten voetballen tegen SV Veurne, aan de rust stond het 0-5 in ons voordeel. de tweede helft slikten we toch 3 doelpunten (tot 3-5).
    daarna kopten zijn nog een terugspeelbal over hun eigen keeper en wonnen we de wedstrijd met 3-6. de eerste helft waren we echt sterk maar de tweede helft speelden we rampzalig. dit weekend waren we vrij.

  14. #959
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    haha niet te geloven we spelen een uitwedstrijd op eigen veld het veld van de tegenstander is niet goedgekeurd ofzo en nu spelen we thuis uit...en de andere 2 bekerwedstrijden ook. dus dat scheelt. heerlijk

  15. #960
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Wij moeten volgende week 3 wedstrijden spelen, we hebben geen trainer, geen leider, en nog geen een keer getraind. Kwam ik net achter

  16. #961
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Wij moeten volgende week 3 wedstrijden spelen, we hebben geen trainer, geen leider, en nog geen een keer getraind. Kwam ik net achter
    Lol. Leuk cluppie dan

  17. #962
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FcDB Bekijk bericht
    Lol. Leuk cluppie dan
    Update! We hebben tijdelijk een trainer, en gaan woensdag trainen

    Lekkere voorbereiding! Om meteen volgende week 3x te spelen

  18. #963
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Gisteren voor het eerst getraint, gelukkig niet zoveel rondjes

  19. #964
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zaterdag wedstrijd tegen scharn B4 en Geleen Zuid B3.

  20. #965
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mijn club, en dan het team waar ik in zou komen, moet zaterdag tegen Excelsior Zetten C2. Ik ga kijken. Voor degene die bij Excelsior Zetten spelen, en hier zitten: Ik ben lang, ik heb een bril, lijkt een beetje zonder montuur, maar die is wit, de bovenkant zwart, blauwe Puma's aan, eigenlijk ben ik best makkelijk te herkennen, vooral door m'n lengte denk ik.

  21. #966
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Wij moeten zaterdag tegen Alcides A1, woensdag tegen Veno A1, en zaterdag tegen Urk A2 (al doe ik niet mee tegen Urk). En dat allemaal met 1 training. We gaan keihard ingemaakt worden weet ik nu al (h)

  22. #967
    ☆☆☆ JC14's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2006
    Locatie
    Maasje
    Leeftijd
    32
    Berichten
    154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Morgen begint het seizoen! Eindelijk, wat heb ik er naar uitgekeken. Schitterend ook dat mijn rentree plaats vindt op 'eigen' bodem.. Bekerwedstrijd tegen Heer B1. De C van hun waren vorig jaar laatste geworden in de competitie, kreeg ik te horen. Dus, dat moet op papier geen probleem opleveren.

  23. #968
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Wij moeten zaterdag tegen Alcides A1, woensdag tegen Veno A1, en zaterdag tegen Urk A2 (al doe ik niet mee tegen Urk). En dat allemaal met 1 training. We gaan keihard ingemaakt worden weet ik nu al (h)
    En wat heb ik ook een geweldig inzicht (h)

    Zonder keeper, leider of trainer, gingen we tegen Alcides A1 (die 2 klassen hoger speelt dan ons) het bekerduel aan. Met een lekker geimproviseerd team gingen we vol goeie moed (ahum) aan de wedstrijd beginnen, en het ging niet eens zo slecht. De verdediging stond aardig, we hebben een enkel aanvalletje gemaakt, maar ons middenveld werd wel overklast. We hebben het zeker een kwartiertje volgehouden, maar na een afstandsschot dat niet werd verwerkt door onze 'keeper', kwamen we toch achter te staan. Toch maakte we de eerste helft niet slecht aan, we kregen slechts 3 tegentreffers tegen.

    Tweede helft was wat minder serieus was het niet meer, iedereen was moe (kwam door de grandioos vele trainingen die we al hadden doorstaan :w00t, en we kregen er maar 9 door in de tweede helft.

    :roll:

  24. #969
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lol. Wij 1-1, ik zat er al naar 10 minuten helemaal doorheen, en dat nog wel als Mid-mid. Ik liep gewoon op het veld tot de eerste helft was afgelopen. Ik had ook al last van 2 blaren, naar 5 minuten had ik ze al :S. Maar 1-1, met 10 eerstejaars B-spelers toch nog redelijk, en dat met al die traingingen, ahum.

  25. #970
    ☆☆☆ JC14's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2006
    Locatie
    Maasje
    Leeftijd
    32
    Berichten
    154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Macka Bekijk bericht
    Morgen begint het seizoen! Eindelijk, wat heb ik er naar uitgekeken. Schitterend ook dat mijn rentree plaats vindt op 'eigen' bodem.. Bekerwedstrijd tegen Heer B1. De C van hun waren vorig jaar laatste geworden in de competitie, kreeg ik te horen. Dus, dat moet op papier geen probleem opleveren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    En wat heb ik ook een geweldig inzicht (h)
    Je bent niet de enige...

    Ze kwamen aan met 8 man bij ons. Wachten, wachten, maar nog steeds geen compleet elftal. Gebeld, om vijf mensen van de C te sturen. Maar dat duurde een eeuwigheid, toen hebben ze maar gezegd gewoon te beginnen. Na vijf minuten stond het al 2-0 in ons voordeel. Inmiddels waren die andere gearriveerd. Maar dat was ook niet genoeg om de Standaard-trein te stoppen, we zochten de kleedkamers op met een stand van 5-1. In de tweede helft ging het nog redelijk vlotjes met scoren, de uiteindelijke eindstand: 8-2. Dat hadden er meer moeten zijn, maar de afwerking was soms niet optimaal. Ook nog de assist op de 2-0, 6-1 (net niet genoeg effect, anders was hij er zonder aantikken in gegaan) en de 8-2. Trouwens leek het meer op FC Hollywood, ze gingen zo makkelijk naar de grond. Soms werd het doorzien door de scheidsrechter en ik ben niet de beroerdste, dus deed ik het één keer even voor hoe het wél moest..(h)

    Een geslaagde rentree op de velden..

  26. #971
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    nou ik kwam om 4 uur uit het vliegtuig vanmorgen, en moest vanmiddag om half 3 al banken bij het 1e. ik moest tot mijn eigen ontzetting al na 45 minuten invallen, en was na een kwartier al doodop.. heb toen een kwartier wat verstopt gezeten, waardoor ik in de laatste minuten nog wat over had. we kwamen 2x op achterstand, maar wisten in de laatste minuten toch nog de forcing te maken: 4-2.

    Ik maakte nog wat aardige acties.. stuurde mezelf een keer goed weg en een andere jongen stuurde ik 2x alleen op de keeper af, maar er kwam niks uit helaas. kreeg wel veel complimentjes.

  27. #972
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svsdoo Bekijk bericht
    Mijn club, en dan het team waar ik in zou komen, moet zaterdag tegen Excelsior Zetten C2. Ik ga kijken. Voor degene die bij Excelsior Zetten spelen, en hier zitten: Ik ben lang, ik heb een bril, lijkt een beetje zonder montuur, maar die is wit, de bovenkant zwart, blauwe Puma's aan, eigenlijk ben ik best makkelijk te herkennen, vooral door m'n lengte denk ik.
    Deze wedstrijd is geëindigd in 4-3 voor S.V.SDOO. de 1-0 was een beauty, de keeper schoot scleht uit, en Robbert, de jongen die scoorde, bestrafte dat op een hele mooie manier. Van 20 meter achter de keeper. Toen werd het ongelukkig 1-1 door een verdedigingsfout, de 2-1 was een assist van Robbert die iemand anders via de keeper inschoot, was eigenlijk een lucky, maar ja, lukcy's horen er bij, de 3-1 was van diezelfde Robbert, en Romano Denneboom0- goal, links staan, rechts naast je iemand hebben, aannemen en met links schieten achter de keeper. Deze goal maakte Denneboom ook, tijdens de wedstrijd NEC- Ajax, 30 december 2006. 3-1 was gelijk de ruststand. De 2de helft speelde "wij" belabberd, en daar kon Excelsior van profiteren. Het werd 2-3, door een slechte uittrap van onze keeper, die Excelsior ook heel mooi bestrafte, eigenlijk net zo'n goal als de 1-0. Robbert zei toen: "Beetje mijn goals afkijken he", iedereen moest keihard lachen, haha. De 3-3 was een geweldige goal, ik denk dat de C2 het daar ook mee eens was, een halve omhaal vanuit een corner, echt een geweldig doelpunt. De 4-3 kwam een beetje ongelukkig voor Excelsior. Iedereen dacht dat 't gelijk zou worden, maar toen een van onze spelers nog tegen de lat schoot en iemand anders met open doel de bal verkeerd raakte en dus miste, moesten wij winnen, dat stond vast, en we wonnen ook, door in de laatste minuut een goal door m'n halfbroer. Een corner werd slecht genomen en slecht weg gewerkt, toen schoot Rick, zo heet-ie een beetje slap in, maar degene die een minuut daarvoor nog voor open doel miste, deed een handig overstapje, zodat de bal achter de keeper verdween, en dat was ook gelijk de laatste aanval. Het was een leuke wedtrijd. Wat me wel opviel, was dat Excelsior heel sportief was. Hun namen de achterstanden heel goed op, en ik ken clubs die dan op elkaar beginnen te schelden en te schreeuwen als ze achter kwamen te staan

  28. #973
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ik moest met ons 2e elftal ( vorig jaar 1 na laatste in de 2 klasse) meedoen tegen de nummer 4 van de reserve hoofdklasse vorig jaar, CVVB. CVVB trad ook nog eens aan met 4(oud)-1e elftal spelers. ik had niks in te brengen als 16 jarige spits tussen 2 van die geroutineerde(re) spelers, al had ik 1 keer toch een leuke actie. die niks opleverde eindstand 11-0. mede door een keeper met 4 blunders, maar toch. ik kan niet wachten om weer met de A1 te spelen, eindelijk...

  29. #974
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    ai vanavond weer met de a1 meetrainen :kwasny:
    Heb daar helemaal geen zin meer in nu ik al 2 maanden heb meegetraind met de selectie. Ik heb de A1 zaterdag al zien trainen, en het stelt niets voor! een stuk of 5 jongens die nog nooit hebben gevoetbald zitten erbij. moet je nagaan als die allemaal speelminuten moeten krijgen. Dat is nou het nadeel van zon kleine club..

  30. #975
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    haha en ik zag net dat mijn naam in de streekkrant staat bij bovengenoemde wedstrijd. Ik had niet eens gescoord. er stond alleen; in de tweede helft ging lopik veel beter draaien met jeugdspeler benni in de gelederen

  31. #976
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zaterdag kwam geleen Zuid niet opdagen.
    Dus een hele wedstrijd tegen de B4 gespeeld.
    Uiteindelijk won B4 met 1-2.

    Ik moest maar keepen want we hebben geen keeper.

    Aanstaande zaterdag moeten wij naar Geleen Zuid toe maar dan moeten we tegen de B2 spelen.

    Hopenlijk hoef ik dan niet te keepen want dat is Dramatisch!!

  32. #977
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Morgen heb ik mijn eerste bekerwedstrijd. Vorige week heb ik de eerste bekerwedstrijd van de A1 gemist omdat ik nog op vakantie was. Heb er zin in, nieuwe groep jongens die ik allemaal wel ken en ook nog eens goed kunnen voetballen. Slechter dan vorig seizoen kan toch niet, heb er zin in :w00t:

  33. #978
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ik heb er echt totaal geen zin in :kwasny:

    Geen trainer, geen leider, helemaal niks hebben we. Opzich is het team niet eens zo slecht, maar iedereen is zo gedemotiveerd (wat opzich te begrijpen is), dat het ook niet echt leuk is. Afgelopen zaterdag verloren we met 13-0, morgen gaan we met 8-0 verliezen, en volgende zaterdag met 16-0...

  34. #979
    ☆☆☆ JC14's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2006
    Locatie
    Maasje
    Leeftijd
    32
    Berichten
    154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Morgen wederom een bekerwedstrijd. Uit, tegen IBC '03. Wij spelen één klasse hoger, op papier dus weer een makkelijke opgave. Maar goed, in dat gehucht kan van alles gebeuren.. En een veld waar je niet goed van wordt.

  35. #980
    Benassi's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juni 2007
    Locatie
    Somewhere under the Frisian sun
    Leeftijd
    31
    Berichten
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Wij moeten zaterdag tegen Alcides A1, woensdag tegen Veno A1, en zaterdag tegen Urk A2 (al doe ik niet mee tegen Urk). En dat allemaal met 1 training. We gaan keihard ingemaakt worden weet ik nu al (h)
    Urk-uit, altijd lastig. In de competitie zitten we bij Urk C3- én C4 :angry: Ik betwijfel het, aangezien de scheidsrechters daar áltijd tegen de uitploeg fluiten. :furious:

  36. #981
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    1-2 en we bekeren door. ik speelde wel een flut wedstrijd. hopen dat de coach het door de vingers ziet.

  37. #982
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benassi Bekijk bericht
    Urk-uit, altijd lastig. In de competitie zitten we bij Urk C3- én C4 :angry: Ik betwijfel het, aangezien de scheidsrechters daar áltijd tegen de uitploeg fluiten. :furious:
    Tuurlijk, dat is net zoals Veno. En dan heb je ook nog de grensrechter...
    Gelukkig moeten we thuis (niet dat dat zo'n groot voordeel is), en daarnaast ben ik er niet, dus we moeten kunnen winnen, haha:happydance:

  38. #983
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Vanavond voor het eerst getraind met de nieuwe groep. Ben heel erg enthiousiast. Morgen eerste bekerwedstrijd en donderdag een gesprek met de trainer. De trainer ken ik al jaren dus dat is wel prettig.

  39. #984
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zaterdag mijn 1e wedstrijd gespeeld bij mijn nieuwe vereniging en ik mocht starten als spits. Na 5 minuten gaf ik een assist op de linksbuiten die makkelijk kon scoren. Het ging gelijk op en na zo'n 20 minuten ga ik door mijn enkel en ben ik er gelijk uit gegaan. Ik hoorde iets kraken en ging maar gelijk ijsen. Dag erna naar huisarts die zij dat het erg verrekt was en wellicht een beetje ingescheurd. Ik heb nu verband met tape om me poot zitten en mag minimaal 3 weken niet voetballen :furious:

    Damn héy, het seizoen is amper begonnen of ik ben al geblesseerd.

  40. #985
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    afgelopen zaterdag 1e bekerwedstrijd, toch niet, te weinig man. vandaag dan? nee hoor weer te weinig man.. lekker begin van het seizoen zeg. zaterdag, wat de laatste wedstrijd in de beker poule zou zijn word dus de 1e(hoop ik). lekker...

  41. #986
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Eerste bekerwedstrijd gehad vandaag, de vorige miste ik wegens vakantie. 6-0 gewonnen, in de 2e helft mocht ik samen met nog iemand in de spits lopen, niet echt een gebruikelijke positie voor mij. Ging best aardig al zeg ik het zelf. Mijn eerste goede daad weer verricht door hun keeper geblesseerd het veld uit te trappen (we gingen beide voor de bal, maar ik raakte zijn knie).

  42. #987
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benassi Bekijk bericht
    Urk-uit, altijd lastig. In de competitie zitten we bij Urk C3- én C4 :angry: Ik betwijfel het, aangezien de scheidsrechters daar áltijd tegen de uitploeg fluiten. :furious:
    Je hebt het over Urk? Woudsend, dat is het toppunt, vandaag tegen gespeeld, drie spelers geblesseerd geschopt, waarvan een naar het ziekenhuis, waar het schijnt maand eruit. Vervolgens maakte ik dan eens een overtreding, schopt die gast tot twee keer toe na, tegen mijn neus onder het oog van de scheids, bloedneus maar volgens de scheids niks aan de hand. Als je zeurt over Urk, dit is echt het kwadraat van Urk, en dan nog even vergeten dat we met 4 teams op het zelfde veld warming up hadden, maar goed, 1-4 gewonnen, twee gescoord waarvan een pingel en de andere beauty. Was 0-1 en 1-2 dus ook niet onbelangrijk, maar goed, snel vergeten en hopen dat de schade overal meevalt.

  43. #988
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ach, we verloren met 0-6 van Veno A1. Viel dus allemaal best mee.

  44. #989
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Ach, we verloren met 0-6 van Veno A1. Viel dus allemaal best mee.
    6-0 maar? Hartstikke goed :clap:

  45. #990
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperSvennie Bekijk bericht
    6-0 maar? Hartstikke goed :clap:
    Zou jij niet eens tegen durven voetballen :furious:

Pagina 22 van 74 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •