Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 946 t/m 990 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

  1. #946
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Chileentjes hebben expres gewacht tot 24u voor de wedstrijd om die video naar FIFA te sturen. Nu ga ik sowieso niet meer kijken, maar ik hoop (alhoewel dat onmogelijk lijkt) dat ze vanavond winnen, gewoon als dikke middelvinger naar Chili.

    Als Grondona er nog was, verscheen Leo straks gewoon aan de aftrap. Hoe corrupt die man ook is, sinds hij vertrokken is is het nog erger geworden binnen de AFA. Geen greintje stabiliteit meer.

  2. #947
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Zie net op Twitter dat Di Maria een één op één mist en wat denk je? Uit de tegenaanval scoort Bolivia 1-0 haha. Kitno, ik hoop dat je niet zit te kijken man.

  3. #948
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Lol. 2-0. Ze hebben in de hele kwalificatiereeks geen wedstrijd gewonnen zonder Messi. Dit is iig Bauza's laatste wedstrijd, dus dat is positief.

  4. #949
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Zie net op Twitter dat Di Maria een één op één mist en wat denk je? Uit de tegenaanval scoort Bolivia 1-0 haha. Kitno, ik hoop dat je niet zit te kijken man.

    Helaas zit ik deze wedstrijd wel te kijken. Het mag dan op 7200 meter hoogte en dat zal ook wel weer het excuus zijn. Maar ik verlang terug na een coach zoals Sabella.

    Pizarro, Roncaglia en Angel Correa in de basis. Ondanks de schorsingen en blessures blijf ik het knap vinden hoe slecht Bauza deze ploeg kan laten spelen...

    Romero hoort ook allang niet meer in de basis, en als invaller voor de geblesseerde Ramiro Funes Mori brengt hij Caruzzo.

    Het enige positieve aan deze wedstrijd zal zijn dat indien er wordt verloren dat ze Bauza ontslaan..

    Di Maria en Banega als zo vaak in de nationale ploeg ook weer zwaar ondermaats.
    Laatst gewijzigd door kitno; 28 maart 2017 om 23:32

  5. #950
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Helaas zit ik deze wedstrijd wel te kijken. Het mag dan op 7200 meter hoogte en dat zal ook wel weer het excuus zijn. Maar ik verlang terug na een coach zoals Sabella.

    Pizarro, Roncaglia en Angel Correa in de basis. Ondanks de schorsingen en blessures blijf ik het knap vinden hoe slecht Bauza deze ploeg kan laten spelen...

    Romero hoort ook allang niet meer in de basis, en als invaller voor de geblesseerde Ramiro Funes Mori brengt hij Caruzzo.

    Het enige positieve aan deze wedstrijd zal zijn dat indien er wordt verloren dat ze Bauza ontslaan..

    Di Maria en Banega als zo vaak in de nationale ploeg ook weer zwaar ondermaats.
    Hoe doet Enzo het als RM? Hopelijk doet hij het goed, want in die man heb ik vertrouwen. Ik denk oprecht dat we onder de volgende trainer(of het nou Gallardo, Sampa of weer een idioot wordt) 75% van de huidige spelers niet meer terugzien. Met oog op de publieke opinie kun je het niet meer maken om dezelfde debielen op te roepen, kan gewoon niet meer.

    Stel nou dat je Masche één linie naar achteren schuift, Enzo en Paredes als pivot.. Voetbal, dynamiek en kracht. Het is met al die Argentijnse voetballers echt niet zo moeilijk om een goed team op te stellen. Maar goed het is allemaal te laat. We gaan een WK zonder de grootste aller tijden tegemoet. Doet pijn dit.

  6. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (29 maart 2017)

  7. #951
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Hoe doet Enzo het als RM? Hopelijk doet hij het goed, want in die man heb ik vertrouwen. Ik denk oprecht dat we onder de volgende trainer(of het nou Gallardo, Sampa of weer een idioot wordt) 75% van de huidige spelers niet meer terugzien. Met oog op de publieke opinie kun je het niet meer maken om dezelfde debielen op te roepen, kan gewoon niet meer.

    Stel nou dat je Masche één linie naar achteren schuift, Enzo en Paredes als pivot.. Voetbal, dynamiek en kracht. Het is met al die Argentijnse voetballers echt niet zo moeilijk om een goed team op te stellen. Maar goed het is allemaal te laat. We gaan een WK zonder de grootste aller tijden tegemoet. Doet pijn dit.
    Enzo Perez deelde vandaag in de malaise. Ik heb in hem ook nog wel het vertrouwen. Enige positieve vandaag was de invalbeurt van Acuna. Hij heeft in de 20 minuten dat hij meespeelde veel meer laten zien dan Di Maria de hele westrijd.

    Vooral bij het tweede doelpunt van Bolivia was het comedy capers achterin bij de Argentijnen. Onbegrijpelijk dat Peruzzi en Tagliafico niet worden opgeroepen als backs.

    Pratto vandaag ook zwaar ondermaats, en totaal niet balvast zoals hij dat in zijn eerdere wedstrijd wel was voor Argentinie.

    De uitslag was lager dan destijds de nederlaag met een overgevende Messi uit tegen Bolivia, maar het spel was net zo slecht.

    De hoogte zal een rol hebben meegespeeld, maar de grootste oorzaak blijft de coach die totaal niet weet waar hij mee bezig is. Tite bewijst bij Brazilië dat hij de ploeg weer op de rails heeft gekregen, en indien Argentinie het WK wil halen dan moeten ze meteen een andere coach aanstellen. Grote probleem blijft dat het een grote rotzooi is bij de bond, en dat er waarschijnlijk geen geld is om Bauza te ontslaan, en om het salaris van de volgende coach te betalen.

    Indien de schosring wordt geaccepteerd dus ook de komende vier WK kwalificatieduels geen Messi...

  8. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  9. #952
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Voorlopige stand:

    1 Brazilië 13-30
    2 Colombia 14- 24
    3 Uruguay 13 -23
    4 Chili 14-23
    5 Argentinie 14-22
    6 Ecuador 14-20
    7 Paraguay13- 18
    8 Peru13 - 15
    9 Bolivia 14 - 10
    10 Venezuela 14-5

    Chili - Venezuela is om 24.00 begonnen, en Chili staat na 10 minuten al met 2-0 voor. Ecuador staat ook met 0-2 achter tegen Colombia.

    Vannacht Brazilië - Paraguay en Peru - Uruguay.

    Het meest gunstige voor Argentinië zal zijn als Uruguay en Brazilië winnen. Voorlopig zit er niet meer in dan een 4e of 5e plats waarbij ze een play off moeten spelen.

  10. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  11. #953
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Enzo Perez deelde vandaag in de malaise. Ik heb in hem ook nog wel het vertrouwen. Enige positieve vandaag was de invalbeurt van Acuna. Hij heeft in de 20 minuten dat hij meespeelde veel meer laten zien dan Di Maria de hele westrijd.

    Vooral bij het tweede doelpunt van Bolivia was het comedy capers achterin bij de Argentijnen. Onbegrijpelijk dat Peruzzi en Tagliafico niet worden opgeroepen als backs.

    Pratto vandaag ook zwaar ondermaats, en totaal niet balvast zoals hij dat in zijn eerdere wedstrijd wel was voor Argentinie.

    De uitslag was lager dan destijds de nederlaag met een overgevende Messi uit tegen Bolivia, maar het spel was net zo slecht.

    De hoogte zal een rol hebben meegespeeld, maar de grootste oorzaak blijft de coach die totaal niet weet waar hij mee bezig is. Tite bewijst bij Brazilië dat hij de ploeg weer op de rails heeft gekregen, en indien Argentinie het WK wil halen dan moeten ze meteen een andere coach aanstellen. Grote probleem blijft dat het een grote rotzooi is bij de bond, en dat er waarschijnlijk geen geld is om Bauza te ontslaan, en om het salaris van de volgende coach te betalen.

    Indien de schosring wordt geaccepteerd dus ook de komende vier WK kwalificatieduels geen Messi...
    Die keer dat Messi moest spugen was vier jaar terug. Toen speelden ze 1-1 daar, maar hadden ze zich wel allang en breed gekwalificeerd onder Sabella(die inmiddels wel recht heeft op een paar standbeelden). Jij doelt waarschijnlijk op die 6-1, maar dat was 9 jaar terug onder Diego haha. Kan me die wedstrijd nog goed herinneren en ik had nooit verwacht dat ze ooit dieper zouden kunnen zinken dan ze toen deden.

    Ja, ik hoor veel positieve verhalen over die Acuna. Is het iemand die het overzicht behoudt wanneer hij de bal in bezit heeft? Want ik heb het inmiddels wel gezien met Di Maria die bij elke fucking balcontact als een kip zonder kop rent zonder ook maar met de gedachte te spelen om even te kijken wat er om zich heen gebeurd.
    Talkshows worden wel smullen geblazen. Hopelijk veel gescheld en veel beschuldigingen, daar zijn die Argentijnen goed in. Ik zag dat Diego achter FIFA's beslissing stond. Die man heeft ook 0 schaamte gewoon.

  12. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (29 maart 2017)

  13. #954
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Die keer dat Messi moest spugen was vier jaar terug. Toen speelden ze 1-1 daar, maar hadden ze zich wel allang en breed gekwalificeerd onder Sabella(die inmiddels wel recht heeft op een paar standbeelden). Jij doelt waarschijnlijk op die 6-1, maar dat was 9 jaar terug onder Diego haha. Kan me die wedstrijd nog goed herinneren en ik had nooit verwacht dat ze ooit dieper zouden kunnen zinken dan ze toen deden.

    Ja, ik hoor veel positieve verhalen over die Acuna. Is het iemand die het overzicht behoudt wanneer hij de bal in bezit heeft? Want ik heb het inmiddels wel gezien met Di Maria die bij elke fucking balcontact als een kip zonder kop rent zonder ook maar met de gedachte te spelen om even te kijken wat er om zich heen gebeurd.
    Talkshows worden wel smullen geblazen. Hopelijk veel gescheld en veel beschuldigingen, daar zijn die Argentijnen goed in. Ik zag dat Diego achter FIFA's beslissing stond. Die man heeft ook 0 schaamte gewoon.
    Ik haal de wedstrijden inderdaad even door elkaar,

    Acuna kan inderdaad het overzicht behouden, en heeft ook een goede voorzet en zijn versnelling is ook goed. Speler met veel flair en een echte buitenspeler. Di Maria en Banega vond ik vandaag als daar tenminste over te spreken is de zwakste aan de kant van Argentinië. Het zijn toch 2 spelers met veel ervaring, en ze konden de ploeg niet bij de hand nemen.

    Romero zag er ook weer knullig uit bij beide tegentreffers.

    Acherhoede blijft een groot probleem, maar ik zou kiezen voor Peruzzi ( Gomez van Lanus is een uistekende back up), Garay, Mascherano en op de Lb Tagliafico.

    Musacchio vond ik vandaag ook matig, en Ramiro Funes Mori blijft subtop. Otamendi heeft nooot zijn niveau meer gehaald van destijds en was vandaag ook weer qua positionering een drama. Rojo is een goede back up, maar niet meer dam dat.

    Biglia, Roncaglia, Romero, Pizarro zover mogelijk van de nationale ploeg vandaan houden, en Dybala moet nu zijn kans gaan grijpen. Naast Dybala zou ik momenteel kiezen voor Alario en ondanks zijn persoonlijkheid zou ik Icardi een kans geven. Ook Driussi , Ascacibar verdienen een kans. Acuna de komende tijd in de basis ten kostte van Di Maria, en ook Aguero stelt telkens teleur in d e nationale ploeg. Higuain is alleen handig tegen de kleintjes, en staat er amper in de grote wedstrijden, en heeft de Argentijnen meer dingen gekost dan succes opgeleverd,

    Het wordt tijd voor een grote schoonmaak, en die dient al te beginnen met de jeugdelftallen. De prestaties zijn ook vam de jeugd ondermaats gezien de kwaliteit die er rondloopt.

    Verder zou het niet meer dan logisch zijn dat Bauza wordt ontslagen. Zelfs Maradona dezed het beter dan hem.

    Ik zat net even de opstelling terug te kijken van Argentinie dat toen met 6-1 verloor van Bolivia, maar daar stond toen tenminste qua namen een elftal dat veel beter is dan hetgene dat Bauza vanavond opstelde. Ik vind dat de blessures en schorsingen vanavond ook geen excuus mogen zijn voor deze prestatie.

    Basisopstelling.
    Carrizo, Zanetti, Heinze, Demichelis, Papa, Mascherano, Lucho Gonzalez, Gago, Maxi Rodriquez, Messi, Tevez.

    Marcelo Moreno scoorde toen en vanavond ook.
    Laatst gewijzigd door kitno; 29 maart 2017 om 00:53

  14. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  15. #955
    ☆☆☆ Campione d'Italia ☆☆☆ WiseGuy1897's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 april 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.923
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Die keer dat Messi moest spugen was vier jaar terug. Toen speelden ze 1-1 daar, maar hadden ze zich wel allang en breed gekwalificeerd onder Sabella(die inmiddels wel recht heeft op een paar standbeelden). Jij doelt waarschijnlijk op die 6-1, maar dat was 9 jaar terug onder Diego haha. Kan me die wedstrijd nog goed herinneren en ik had nooit verwacht dat ze ooit dieper zouden kunnen zinken dan ze toen deden.

    Ja, ik hoor veel positieve verhalen over die Acuna. Is het iemand die het overzicht behoudt wanneer hij de bal in bezit heeft? Want ik heb het inmiddels wel gezien met Di Maria die bij elke fucking balcontact als een kip zonder kop rent zonder ook maar met de gedachte te spelen om even te kijken wat er om zich heen gebeurd.
    Talkshows worden wel smullen geblazen. Hopelijk veel gescheld en veel beschuldigingen, daar zijn die Argentijnen goed in. Ik zag dat Diego achter FIFA's beslissing stond. Die man heeft ook 0 schaamte gewoon.
    Deze wedstrijd staat nog op m'n netvlies gebrand, dat potje was m'n enige fout op mijn betje die ik speelde. Toen was ik ook voor het eerste op de hoogte gesteld dat ze in Bolivië een paar km boven zeehoogte spelen, haha.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to WiseGuy1897 For This Useful Post:

    kitno (29 maart 2017)

  17. #956
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Wiseguy, never betten op Zuid-Amerikaanse wedstrijden.

    Maar hoe de fuck is Bauza nog steeds trainer dan? Ik had verwacht dat hij op Ezeiza al een ontslagbrief in z'n hand gedrukt zou krijgen. Trouwens kitno is Gallardo iemand die evenals Bauza vasthoudt aan één systeem of is hij daar flexibeler in?

    Ik zat er namelijk effe over na te denken, maar met Gallardo als trainer en deze spelers in een 352-systeem moet het toch mogelijk zijn om weer vier passjes achter elkaar te kunnen voltooien.

    -------------Icardi Dybala

    ----------------Leo

    Acuna/Di Maria -------- Jose Gomez/Enzo Perez

    ------Paredes --- Augusto Fernandez/Kranevitter

    ----------Mamana Masche Garay

    ------------------Rulli

  18. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (29 maart 2017)

  19. #957
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Wiseguy, never betten op Zuid-Amerikaanse wedstrijden.

    Maar hoe de fuck is Bauza nog steeds trainer dan? Ik had verwacht dat hij op Ezeiza al een ontslagbrief in z'n hand gedrukt zou krijgen. Trouwens kitno is Gallardo iemand die evenals Bauza vasthoudt aan één systeem of is hij daar flexibeler in?

    Ik zat er namelijk effe over na te denken, maar met Gallardo als trainer en deze spelers in een 352-systeem moet het toch mogelijk zijn om weer vier passjes achter elkaar te kunnen voltooien.

    -------------Icardi Dybala

    ----------------Leo

    Acuna/Di Maria -------- Jose Gomez/Enzo Perez

    ------Paredes --- Augusto Fernandez/Kranevitter

    ----------Mamana Masche Garay

    ------------------Rulli
    Gallardo is een stuk flexiber qua tactieken. Laatste tijd gebruikt hij vaak het 4222 en heeft hij ingezien dat Driussi een spits is in plaats van een aanvallende flakmiddenvelder in het 4231 systeem dat hij eerst gebruikte. Hij heeft aangegeven dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging en dat hij in December stopt bij River. Hij haf destijds als reden aan dat hij graag in de toekomst trainer van de nationale ploeg zou worden, maar dat hij eerst nog meer ervaring als coach wilde opdoen.

    Ik zou persoonlijk gaan voor het 4222 systeem dat Gallardo ook hanteert bij River. Hopelijk krijgt Lo Celso spoedig minuten bij PSG of laat hij zich voor 1 seizoen verhuren. Eventueel zou ook een 4231 systeem wel werken bij de nationale ploeg.

    Franco Cervi doet het goed bij Benfica, en is ook een optie voor de nationale ploeg.

    Mammana ontwikkelt zich uitstekend bij Lyon, en ik hoop dat hij bij de volgende wedstrijd wordt opgeroepen . Opvallend feitje is dat Mammana eerder minuten in de nationele ploeg maakte dan in het eerste van River Plate.

    Hopelijk wordt Bauza snel ontslagen, en volgt er een grote schoonmaak bij de nationale ploeg.

  20. #958
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - AFA vice-president Daniel Angelici on Bauza's future: "Bauza was appointed by the Normalisation Commission & we are going to evaluate." Angelici also denied reports he approached Sevilla: "It is not true that I contacted people from Seville for Sampaoli.

    - Angelici on the Bolivia defeat: "The team didn't play well, but we are going to qualify directly. We have great players."

    - Angelici on Messi's suspension: "We have 10 days to file the appeal. The article I read didn't state that he should be given four matches."

    - And finally: "There is no margin of error, we need to do things well."
    Ain't that the truth!

    - As expected, Chiqui Tapia is the new AFA president. After the famous 38-38 tie, Tapia got 40 from 43 possible votes.

    - The 3 that didn't vote for the unchallenged candidate, just gave a white vote - one of which was River Plate reportedly.

    - Chiqui Tapia: "To those who do not share our project, we have to tell them that we need them to reestablish the AFA."

    - Lionel Messi says (in AFA letter to FIFA) that he wasn't insulting linesman on Thurs, but shouting out of frustration. That fits with the officials' version, which was that they didn't think they were being insulted. AFA want suspension reduced to 2 games.

    - Reports from Italy - Lazio are after Lucas Alario & Roma want Santiago Ascacibar.

    Tite - Played 8 Won 8 Qualified for World Cup
    Bauza - Played 8 W 3 D 2 L 3
    Laatst gewijzigd door kitno; 29 maart 2017 om 23:26

  21. #959
    De koning der Romeinen ASR10Totti's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2012
    Berichten
    6.516
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Santiago Ascacibar, is dat wat?

  22. #960
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radja Bekijk bericht
    Santiago Ascacibar, is dat wat?
    Een van de grootste talenten uit de Argentijnse competitie. Uitstekende nummer 6 die op jonge leeftijd al de absolute leider is bij de ploeg van Estudiantes. Defensief sterk, goede tackle, sterk qua positionering en hij heeft ook een uitstekende pass.

  23. #961
    De koning der Romeinen ASR10Totti's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2012
    Berichten
    6.516
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Een van de grootste talenten uit de Argentijnse competitie. Uitstekende nummer 6 die op jonge leeftijd al de absolute leider is bij de ploeg van Estudiantes. Defensief sterk, goede tackle, sterk qua positionering en hij heeft ook een uitstekende pass.
    Meteen materiaal voor de absolute top of zou een tussenstap beter zijn? Roma zou namelijk interesse tonen in hem, vandaar.

  24. #962
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Bauza wordt maandag ontslagen. Je zou toch denken dat Messi iig één keer in z'n interlandcarriere met een capabele trainer zou mogen samenwerken.

    Sampaoli wordt het vaakst genoemd. Als die het niet wordt dan hopelijk Gallardo of Pochettino, want Cholo zie ik het toch niet doen.

  25. #963
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radja Bekijk bericht
    Meteen materiaal voor de absolute top of zou een tussenstap beter zijn? Roma zou namelijk interesse tonen in hem, vandaar.
    Ik denk dat hij het niveau Roma nu al aan zou kunnen. Als jullie hem brengen zoals destijds met Lamela heb ik er heel veel vertrouwen in dat hij het bij jullie gaat redden.

    - Santiago Ascacibar: Has made more tackles (130) than any other player in the Argentine Primera Division since February 2016.

    Het zou fantastischs zijn als Sampaoli de bondscoach van Argentinië gaat worden. Hij lijkt er ook niet omwillend tegenover te staan, en met hem als coach zie ik de nationale ploeg zich plaatsen zonder een play off te spelen tegen de winnaar van Oceanië.

    Ik zou graag dit team zijn bij de Argentijnen

    Rulli
    Peruzzi Mammana Garay Tagliafico
    Mascherano Ascacibar ( of Kranevitter)
    Messi Acuna
    Dybala Alario

    Helaas speelt Lo Celso amper bij PSG en staat hij stil in zijn ontwikkeling.

  26. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    ASR10Totti ( 3 april 2017)

  27. #964
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Waarom zouden Sampaoli en Pochettino in hemelsnaam hun huidige baan willen inruilen voor de Argentijnse ploeg?

  28. #965
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Waarom zouden Sampaoli en Pochettino in hemelsnaam hun huidige baan willen inruilen voor de Argentijnse ploeg?
    Er valt natuurlijk genoeg eer te behalen als bondscoach van Argentinië, en slechter dan Martino en Bauza kun je het niet doen. Sampaoli heeft altijd aangegeven dat een baan als bondscoach van Argentinië voor hem het hoogst haalbare is. Ik zou het Messi ook gunnen dat hij eindelijk een fatsoenlijke trainer bij de nationale ploeg krijgt.

    Aanstellen van Sampaoli zou een uitstekende keuze zijn, maar er is nog genoeg werk te verzetten. De faciliteiten voor de jeugd moeten vernieuwd worden. Ook daar moeten capabele trainers komen, en er moet onderhand definitief afscheid worden genomen van het Grondona. Zelfs na zijn dood heeft Humberto Grondona nog steeds een grote slechte invloed op de staat van het Argentijns voetbal. Het belachelijke idee van hem om een competitie te gaan spelen met 30 teams is een ware doodsteek voor het niveau van het Argentijns voetbal.

    Ik hoop dat ze het spoedig inkrimpen tot 18 hooguit 20 teams.

    Ook is het duidelijk dat het financieel een wanorde van jewelste is bij de AFA, en dat er veel geld is weggesluisd na bepaalde personen.


    Ik ben ook benieuwd wat de nieuwe president hier aan gaat doen, en ook of hij wel de Barra Bravas durft aan te pakken.

  29. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    Gladde Chevin ( 1 april 2017)

  30. #966
    Chief
    Guest

    Standaard

    Sterker, Sampaoli wil dolgraag Oranje coachen lees ik net.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=302623

  31. #967
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Sterker, Sampaoli wil dolgraag Oranje coachen lees ik net.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=302623
    Ik zou het een fantastische trainer vinden voor elk land. Ik vind hem persoonlijk tactisch beter dan Bielsa waar hij vaak mee vergeleken wordt.

    - Apparently Ole is saying that Jorge Sampaoli could be install as the new manager of Argentina in the coming days.

    Ole is de groostste sportkrant van Argentinië, en zitten vaak wel goed met hun voorspellingen.

    Er zijn ook tegenstanders als Sampaoli bondscoach van de Argentijnen gaat worden.

    Bilardo: "The day Sampaoli takes over as Argentina coach... I will take a boat and head to Uruguay." Bilardo: "(Sampaoli) is not good. He's not a good coach or good person. He was a disaster in Chile and everyone wanted to sack him."

    ....

  32. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  33. #968
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Bilardo voelt zich bedreigd en is bang dat Sampaoli zijn legacy zal evenaren/zal doen vergeten door iets groots te bereiken met de Seleccion. Beetje hetzelfde gedrag als Maradona met Messi.

  34. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 1 april 2017)

  35. #969
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Bilardo voelt zich bedreigd en is bang dat Sampaoli zijn legacy zal evenaren/zal doen vergeten door iets groots te bereiken met de Seleccion. Beetje hetzelfde gedrag als Maradona met Messi.
    Bauza en Bilardo hebben ook een goede band voor zover ik weet. Het zou prachtig zijn als Messi een grote prijs zou weten te winnen met Argentinië. De tijd begint nu ook te dringen voor hem, en het zou dan op het WK in Rusland moeten gebeuren. Sampaoli vind ok de beste kandidaat die Argentinië zich kan wensen. Enige probleem lijkt mij te zijn hoe de bond die nagenoeg failliet is zijn salaris gaat betalen. Het beste kunnen ze dan gaan werken met flinke premies bij plaatsing voor het WK.

    Blijkbaar wil Sampaoli Sevilla gaan verlaten omdat ook Monchi bij de club weggaat.

    Ik verwacht ook dat Sampaoli durft door te selecteren, en dat er eindelijk afscheid genomen gaat worden van Lavezzi en andere overbodige spelers.

    Volgens de media gaat de keuze tussen Almirón ( Lanus), Gallardo en Sampaoli.

    Het lijkt me wel zeker dat Bauza maandag ontslagen gaat worden.

    - UAE gaat een poging wagen om Sabella te strikken als bondscoach voor hun land. Hij blijft de beste manager van de nationale ploeg van de afgelopen decennia. Het blijft de vraag of hij in zal gaan op het aanbod van de UAE vanwege zijn hartproblemen waarvoor hij al diverse malen is opgenomen in het ziekenhuis.
    Laatst gewijzigd door kitno; 1 april 2017 om 22:12

  36. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  37. #970
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    AS Roma en Fiorentina hebben volgens diverse Argentijnse media interesse om Driussi over te nemen. Het zou goed voor zijn ontwikkeling zijn om nog minimaal 1 seizoen bij River te blijven. Dit seizoen is zijn grote doorbraak in het eerste en het is goed voor zijn ontwikkeling als hij nog veel minuten bij River maakt.

    - Alario zou in de belangstelling van Lazio staan.

    Newell's Old Boys heeft met 1-0 gewonnen van Ateltico Rafaela, en Newell's blijft het goed doen dit seizoen.

    - 36 - Angel Di Maria has delivered 36 assists with Paris in all comps since 2015/16, 18 more than any other player in this period.

    En bij de nationale ploeg speelt hij bijna altijd als een natte krant...
    Laatst gewijzigd door kitno; 1 april 2017 om 23:50

  38. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  39. #971
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Argentina have announced the preliminary list for the U20 World Cup.

    With qualification done and dusted, it’s time to look at the U20 World Cup and the Argentina U20 preliminary list of 36 players has been announced. Included are three players from European clubs (COLOMBATTO, PONCE and MONTOYA). Here’s the list of players:

    Argentinos:
    Ignacio MENDEZ
    Leonel MOSEVICH

    Belgrano:
    Cristian ROMERO

    Boca:
    Julian CICCHO
    Nahuel MOLINA
    Marcelo TORRES
    Manuel ROJJO

    Independiente:
    Ezequiel BARCO
    Gaston TOGNI

    Lanus:
    Tomas BELMONTE
    Gabirle CARRASCO

    Tigre:
    Ramon MIEREZ

    Newell’s:
    Lisandro MARTINEZ
    Milton VALENZUELA

    Platense:
    Nazareno Colombo FERNANDEZ

    River Plate:
    Matias MOYA
    Franco PETROLI
    Exequiel PALACIOS
    Gonzalo MONTIEL

    Rosario Central:
    Marcelo MINO

    San Lorenzo:
    Tomas CONECHNY
    Marcos SENESI
    Nicolas ZALAZAR
    Franco MOYANO

    Velez:
    Santiago CACERES
    Matias VARGAS

    Racing:
    Lautaro MARTINEZ
    Matias ZARACHO

    Estudiantes:
    Santiago ASCACIBAR
    Juan FOYTH
    Lucas RODRIGUEZ

    Trapani (Italy):
    Santiago COLOMBATTO

    Granada (Spain):
    Ezequiel PONCE

    Rayo Vallecano (Spain):
    Ezequiel Navarro MONTOYA

    Argentina, which remain the most successful team at this age group, have own the World Cup a record 6 times with the last one coming in 2007 in Canada. This year’s edition, which will be played in South Korea between May 20 and June 11 has Argentina in Group A with the hosts South Korea, Guinea and England.

    The Argentina U20 team will open their tournament on May 20 against England before playing hosts South Korea on May 23 and closing out the group on May 26 against Guinea.

  40. #972
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - People asking about Bauza, AFA and money. Argentina Olympic coach last summer had to take money from his daughter for financial aid. Another piece. Lionel Messi paid the Argentina National Team security's salary for 6 months. They were not paid by AFA. Messi paid them.

    - The AFA asked the Argentina players to pay for their flights and food during the 2016 Copa America. Literally, AFA have no money.

  41. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  42. #973
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate met 1-2 gewonnen van Codoy Cruz en de winnende goal werd gescoord door Rodrigo Mora ( hij had precies 1 jaar niet gescoord). Laatste weken speelt River een stuk beter dan aan het begin van het seizoen. Inmiddels is de ploeg ook gestegen na de 5e plaats in de competitie, en staan ze 8 punten achter koploper Boca Juniors.

    Alario gisteren ook gescoord, en de assist was van Pity Martinez. Pity speelt een heel stuk beter sinds Gallardo heeft besloten met twee aanavallende flankmiddenvelders te spelen, en ook Driussi is in dit systeem veel beter als second strik dan als aanvallende flankmiddenvelder.

  43. #974
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - The meeting between Edgardo Bauza and AFA president Chiqui Tapia has been suspended.

    Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Bauza nog steeds niet is ontslagen.

    - Edgardo Bauza: "When we qualify, we'll evaluate what the team will be for the World Cup." Edgardo Bauza: "My problem is not Sampaoli."Edgardo Bauza: "I want Argentina to do well. If they fire me, I'll get up and leave."

    - Di Maria "I'm not going to think about the rumours of the coach's exit".

    - Jorge Sampaoli: "No one from the AFA has called me."

  44. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  45. #975
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Martin Arevalo heeft goede contacten binnen de AFA. Hij heeft zojuist gemeld dat de AFA besloten heeft om Bauza te ontslaan.

  46. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 3 april 2017)

  47. #976
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Martin Arevalo heeft goede contacten binnen de AFA. Hij heeft zojuist gemeld dat de AFA besloten heeft om Bauza te ontslaan.
    Ik hoop dat het de geruchten waar zijn en dat Bauza woensdag ontslagen gaat worden. Volgens de Argentijnse media zou daarna Sampaoli een contract krijgen aangeboden tot het WK 2022.

    Er gaan ook geruchten dat Icardi zijn kans gaat krijgen tijdens het volgende oefenduel van Argentinië tegen Brazilië.

    Ik hoop dat Pity Martinez van River nu eindelijk eens een constant niveau gaat halen, want qua kwaliteiten is het een speler die een meerwaarde voor de nationale ploeg is.

    De laatste tijd heeft Gallardo het ook weer goed op de rit gekregen bij River Plate, en qua spel evenaart de ploeg het niveau van het jaar waarin de ploeg de Copa Libertadores won.

    - Enzo Francescoli: "Gallardo is ready to manage Argentina. I know Marcelo's personality and he wouldn't have any problem."

  48. #977
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Gerardo “Tata” MARTINO’s assistant files lawsuit against the AFA

    It has been a busy day for everyone in the AFA offices with regards to the exit of Edgardo BAUZA as Argentina’s manager and the search of who is going to take the hottest seat in Argentine football.

    Well if the AFA feels they already have enough on their plate to deal with, they just got a few millions more!

    According to TyC Sport, Jorge PAUTASSO, Adrián CORIA and Raúl MARCOVICH (Tata MARTINO’s coaching staff in the National Team) have just file a lawsuit against the AFA. It is said that the lawsuit is pertaining to the unpaid salary, amounting to over three million dollars.

    - Juan Sebastian Veron on FoxSportsArgentina "I would prefer Pochettino, Berizzo or Simeone to be next Argentina coach".

    - Boca Juniors' Pablo 'Amarilla' Pérez: "I am going to see a psychologist to control the issue with cards."

    - Belgrano move fast and name Sebastián Méndez as their new manager

  49. #978
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - According to l'equipe , Lille have made an offer to Estudiantes for highly rated, Argentina U20 centre back Juan Foyth.

    - Victor Blanco, the AFA secretary on radiolared "Bauza will stay on until the end of the qualifiers, pending if there is any changes".

  50. #979
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    All the goals from Primera round 18

    Atlético Tucumán 0 – 1 Gimnasia
    Independiente 1 – 1 Vélez Sarsfield
    Newell’s Old Boys 1 – 0 Atlético de Rafaela
    Temperley 1 – 0 Aldosivi
    Quilmes 2 – 3 Racing Club
    Belgrano 0 – 1 Colón
    Boca Juniors 1 – 0 Defensa y Justicia
    Estudiantes 2 – 0 Arsenal
    Lanús 4 – 2 Banfield
    Sarmiento 2 – 2 Rosario Central
    Tigre 4 – 3 San Lorenzo
    Huracán 0 – 0 Patronato
    Godoy Cruz 1 – 2 River Plate
    Olimpo 0 – 0 San Martín
    Unión 4 – 2 Talleres




  51. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno ( 7 april 2017)

  52. #980
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Chiqui Tapia: "Today, Bauza is Argentina manager. He left a good impression".

    - Bauza still in charge of Argentina & they will have another meeting next week.

    Er kan geen andere reden zijn dat er geen geld is bij de AFA om hem te ontslaan, en dat ze hopen dat hij uit zijn eigen opstapt.

    - Bad news for Boca - Sebastián Pérez has ruptured his knee ligaments & will be out for at least 6 months

    - When AFA president Chiqui Tapia was asked if he liked Bauza today, his response was "I don't like men."

  53. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 9 april 2017)

  54. #981
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Mooie overwinning weer en voor opa ook weer wat te juichen!!


    Boca Juniors maintain five-point lead at the top after win over Vélez


    If the defeat to Talleres was supposed to be a signal the wheels may come off at Boca Juniors, Guillermo Barros Schelotto’s side have responded well and on Sunday night a 3-1 victory over Vélez Sarsfield was a third consecutive win since that loss.

    Despite missing Fernando Gago and Sebastián Pérez through injury, Boca were on the front foot from kickoff and had already gone close to an opener when Cristian Pavón rattled the crossbar.

    However, the visitors didn’t need to wait long and another swift break led by Ricardo Centurión saw Pavón square the ball for Darío Benedetto to slam past Fabián Assmann.

    If Vélez’s task was already tough, Héctor Canteros made it far more difficult when he was shown a straight red for a rash, studs up challenge on Juan Insaurralde.

    With the man advantage, Boca doubled their lead and it was former Vélez defender Gino Peruzzi with the goal, arriving in the penalty area to head firmly into the bottom corner.

    Vélez pulled a goal back through young centre forward Maxi Romero but hopes of a comeback were almost immediately dashed thanks to Pavón sliding in to convert Frank Fabra’s cross past the dispairing Assmann.

    Without a win in four, Vélez are still looking over their shoulder in the descenso table while Boca ensure that no one is closing their lead at the top.

    Vélez Sarsfield 1 – 3 Boca Juniors



    Laatst gewijzigd door MAGICA; 10 april 2017 om 19:27

  55. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (13 april 2017)

  56. #982
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River heeft momenteel de vorm die het destijds onder Gallardo behaalde in het seizoen dat de Copa Libertadores werd gewonnen. Het 4222 systeem werkt uitstekend, en Pity Martinez begint ineens constant een goed niveau te behalen. De aanval Alario - Driussi is momenteel de beste van de hele competitie.

    Alleen ik blijf twijfels houden bij Batalla. Hij stond destijds in de belangstelling van Real Madrid, maar hij lijkt echt moeite te hebben indien hij onder druk wordt gezet, en ook vind ik hem zwak bij het uitkomen. Regelmatig dit seizoen ook al een blunder gemaakt, en ik zou graag zien dat River gaat proberen om Chichizola terug te halen die nog steeds in de Serie B bij Spezia keept.

    Lucas Martinez is een openbaring centraal achterin, en hij vormt een ijzersterk blok met Maidana. Ook credits voor Ignacio Fernandez die constant voor gevaar zorgt, en ook heel goed is qua positionering op het middenveld.

    Backs Jorge Moreira en Milton Casco ben ik nog steeds niet van overtuigd. Ook Ponzio heeft in sommige wedstrijd duidelijk moeite met het tempo.

    WHAT WENT WRONG FOR EL PATÓN? WHY THE AFA MESS MADE IT DOOMED FROM THE START, WHY BAUZA’S DECISIONS MADE IT WORSE & WHY THE AFA STILL DON’T HAVE A CLEAR PLAN

    From being the only man available at a tough time to a refusal to accept footballing reality with Argentina, the short reign of Edgardo Bauza was a troubled one

    After only eight months and eight matches in charge the axe has finally fallen on Edgardo Bauza, bringing an end to a messy few weeks of speculation and leaving Argentina in the market for a third coach since the 2014 World Cup.

    The writing has been on the wall for Bauza since last month’s unconvincing victory over Chile and his bizarre post-match comments (perhaps even earlier) but Monday’s confirmation that the 59-year-old was out came as little surprise after a World Cup qualifying campaign that has lurched to crisis, leaving La Albiceleste contemplating missing out on Russia 2018.

    A record of three wins, two draws and three defeats – the worst win percentage from an Argentina manager since 1974 – a failure to address key deficiencies and a disjointed, unimaginative style that has shown no sign of improvement, hardly make Bauza a blameless victim in all this but perhaps El Paton’s tenure was doomed to fail from the start.

    From being the only man available at a tough time to a refusal to accept footballing reality with Argentina, the short reign of Edgardo Bauza was a troubled one

    After only eight months and eight matches in charge the axe has finally fallen on Edgardo Bauza, bringing an end to a messy few weeks of speculation and leaving Argentina in the market for a third coach since the 2014 World Cup.

    The writing has been on the wall for Bauza since last month’s unconvincing victory over Chile and his bizarre post-match comments (perhaps even earlier) but Monday’s confirmation that the 59-year-old was out came as little surprise after a World Cup qualifying campaign that has lurched to crisis, leaving La Albiceleste contemplating missing out on Russia 2018.


    A record of three wins, two draws and three defeats – the worst win percentage from an Argentina manager since 1974 – a failure to address key deficiencies and a disjointed, unimaginative style that has shown no sign of improvement, hardly make Bauza a blameless victim in all this but perhaps El Paton’s tenure was doomed to fail from the start.

    When Gerardo Martino walked into the sunset after a second consecutive Copa America final defeat, the AFA was in complete and utter institutional chaos. Tata hadn’t been paid for months and had seen his plans for the summer Olympic tournament undermined, while the AFA were under the rule of a FIFA appointed normalisation committee.

    Any list of exciting, potential successors was swiftly cut as coaches ruled themselves out amid AFA’s madness and as options dried up, Bauza was left as what many referred to as ‘the best of a bad bunch.’

    An excellent track record in South American football, Bauza is a two-time Copa Libertadores winning coach, once with relative minnows Liga de Quito and again with San Lorenzo, but most importantly for the AFA, he was willing and his club at the time, Sao Paulo required no compensation.

    An accomplished coach, albeit on a relatively modest scale, Bauza didn’t provide the lift that Argentine football needed after the disappointment of three final defeats in three years.

    Not only was it underwhelming but it stylistically appeared at odds with the tools available to Argentina.

    Alejandro Sabella came closest to harnessing Argentina’s attacking power in the build-up to the 2014 World Cup with a sometimes haphazard 4-3-3 but Bauza’s pragmatic and cautious approach to coaching was unlikely to replicate that and all too often, El Paton has been left to appear outdated, outthought and outgunned.

    The highlight for Bauza was coaxing Lionel Messi out of his brief international retirement and an opening victory against Chile but it has been downhill since then and poor results and even worse performances left El Paton’s position virtually untenable.

    The claims of Messi-dependence have reached new levels under Bauza as an increasingly disjointed or non-existent midfield seem set up to rely on moments of individual brilliance from their captain.


    Uninspired squad selections have only served to exacerbate the issue and a refusal to look to the future and incorporate new faces has left a stagnant feel to La Albiceleste for which Bauza must shoulder responsibility, even if the alleged author of this ‘friends club’ is Javier Mascherano.

    Last month’s qualifier against Chile was a must-win and while Argentina secured the three points required, it was plain to see that mistakes were being repeated and future success remained equally unlikely. Bauza’s glib appraisal that it was a ‘ten out of ten’ performance only antagonised supporters and when Lionel Messi was subsequently hit with a four-match ban, confidence in securing a place in Russia dropped further.

    With good reason – in the eight matches Messi has missed during this campaign, Argentina have won just once and there has been scant evidence to suggest Bauza can select a side and prepare it to achieve the wins necessary to guarantee a place in the qualifying positions.

    Eight months on and a new look AFA are back in the same position and while the two favourites Jorge Sampaoli and Diego Simeone excite supporters, their wildly differing styles suggest a lack of clear planning as to where Claudio Tapia and his team want Argentina to go.

    Ultimately if La Albiceleste are winning and qualify for the World Cup, the AFA are unlikely to care but to some extent this short-term mindset is responsible for many of the issues within Argentine football.

    Armed with the money from a new television deal, Bauza’s termination has already been agreed and now the AFA head to Europe and try and persuade Sampaoli. For many the Sevilla coach will be the answer to all problems but there is still a great deal of work to do and Claudio Tapia has much more to do in order to restore order in Argentina.
    Laatst gewijzigd door kitno; 13 april 2017 om 02:36

  57. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (15 april 2017)

  58. #983
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Marcelo Gallardo: "Can Alario be Argentina's number 9? Lucas Alario can be the number nine in any team in the world."

    - Marcelo Gallardo currently on foxsportsargentina: "I can't leave River until the end of the year. I gave my word."

    - Edgardo Bauza at farewell presser: 'I know Argentina are in a tough situation, but they're going to qualify.'

    Diverse Argentijnse media komen met het nieuws dat de volgende spelers zich zorgen moeten maken over een verder verloop van hun interland loopbaan.

    Romero
    Zabaleta
    Rojo
    Roncaglia
    Mascherano
    Di María
    Biglia
    Higuaín
    Agüero
    Andujar
    Correa
    Laatst gewijzigd door kitno; 13 april 2017 om 04:04

  59. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (15 april 2017)

  60. #984
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Bij veel van die namen had je dat allang moeten doen. Op basis van wat een Romero mag keepen is mij een raadsel. Zeker aangezien je Rulli hebt.

    Maar Mascherano zou ik nog niet afschrijven. Je kan hem niet als middenvelder gebruiken maar lijkt me ideaal naast de grote Garay. Mussachio is toch nog niet helemaal de oude na zijn beenbreuk. Garay-Masche lijkt me prima. Aguero en Pipita hoeven niet in de basis maar zou ik altijd selecteren. Ook zij hadden te maken met dramatische trainers. Angel zou ik altijd gebruiken. Het is aan de trainer om te kijken in welke rol. Wil je met flankspelers gaan spelen dan heb je niet veel betere. En zelfs in een 4-4-2 zie ik hem graag als linkshalf.

    Correa afschrijven is sowieso onzin. Heel slecht dit seizoen, maar nog jong. Mocht hij ooit een basisplaats veroveren bij Atléti dan kan je hem gewoon selecteren. Tot die tijd niet.

  61. The Following 2 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    MAGICA (15 april 2017)

  62. #985
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Angel Correa zou ik ook niet afschrijven, en dat zijn naam wordt genoemd lijkt mij vanwege de verslagenheid die heerst bij de Argentijnen na de kansloze nederlaag tegen Bolivia, en waar hij de slechtste speler aan de kant van Argentinië was.

    Di Maria zou ik gezien zijn prestaties bij de nationale ploeg voorlopig wel op de bank zetten.

    Marcos Acuña doet het uistekend bij Racing Club en viel ook sterk in tegen Bolivia, en hij verdient een kans als basisspeler.

    Ik neem aan dat er veel nieuwe namen bij de selectie zullen zitten voor het vriendschappelijke duel tegen Brazilië.

    Persoonlijk zou ik Icardi, Alario, Driussi, Tagliafico, Cervi, Mammana en Ascacibar een kans geven in deze wedstrijd.

    Rulli hoort gewoon de eerste doelman te zijn, en achterin zie ik ook een rol voor Mascherano. Ondanks dat hij niet meer zo goed is als eerst blijft hij in de kleedkamer ook ontzettend belangrijk en ik vind hem de leider van de Argentijnse ploeg,

    Otamendi hoeft van mij ook niet meer worden opgeroepen, en Mas komt ook tekort op de back positie.

    Verder blijf ik het jammer vinden dat Lo Celso geen echte kans krijgt bij PSG. Een van de grootste talenten die er in Argentinie speelde de afgelopen seizoenen.

  63. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (15 april 2017),RaulVilla (13 april 2017)

  64. #986
    De koning der Romeinen ASR10Totti's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2012
    Berichten
    6.516
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Sampdoria en Roma zouden interesse hebben in Sebastian Driussi van River Plate. Kun je wat meer vertellen over deze speler?

  65. The Following User Says Thank You to ASR10Totti For This Useful Post:

    MAGICA (15 april 2017)

  66. #987
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radja Bekijk bericht
    Sampdoria en Roma zouden interesse hebben in Sebastian Driussi van River Plate. Kun je wat meer vertellen over deze speler?
    Beetje een mix van Icardi en Dybala. Net als Icardi iemand die op het juiste moment de ruimtes induikt, heeft best veel goals gemaakt zoals die van Icardi vandaag. Maar hij kan wel beter voetballen, komt vaak in de bal en heeft een aardige dribbel. Buiten z'n dribbel doet vooral zijn manier van schieten mij aan Dybala schieten. Hoe die die bal raakt is haast identiek.

    Ik baseer dit trouwens puur op samenvattingen van wedstrijden van River, kitno weet sowieso veel meer over hem. Maar denk wel dat het op termijn een grote kan worden.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 16 april 2017 om 00:28

  67. The Following 4 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    ASR10Totti (17 april 2017),Gladde Chevin (17 april 2017),kitno (16 april 2017),MAGICA (16 april 2017)

  68. #988
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radja Bekijk bericht
    Sampdoria en Roma zouden interesse hebben in Sebastian Driussi van River Plate. Kun je wat meer vertellen over deze speler?
    Dit seizoen is zijn echte doorbraak. Vooraf aan dit seizoen waren er geruchten dat hij aan een Argentijnse laagvlieger zou worden verhuurd. Hij werd in het verleden misbruikt als aanvallende flankmiddenvelder, want Mora had altijd de voorkeur in de spits van Gallardo.

    Ik had er zelf twijfels bij of hij zijn potentie die hij in de jeugd liet zien uiteindelijk in het eerste zou etaleren.

    Dit seizoen bewijst hij dat hij als schaduwspits dat hij heel makkelijk scoort, en samen met Alario heeft River de beste aanval van de Argentijnse competitie.

    Voor Driussi zijn ontwikkeling lijkt het mij goed dat hij hierna nog 1 seizoen bij River blijft. Hij is nu een vaste basisspeler, em heeft gewoon speeltijd nodig om zich nog verder te ontwikkelen.

    Er zijn overigens heel veel clubs die interesse hebben om hem te contracteren.

  69. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    ASR10Totti (17 april 2017),MAGICA (16 april 2017)

  70. #989
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    - Marcelo Gallardo: "Can Alario be Argentina's number 9? Lucas Alario can be the number nine in any team in the world."

    - Marcelo Gallardo currently on foxsportsargentina: "I can't leave River until the end of the year. I gave my word."

    - Edgardo Bauza at farewell presser: 'I know Argentina are in a tough situation, but they're going to qualify.'

    Diverse Argentijnse media komen met het nieuws dat de volgende spelers zich zorgen moeten maken over een verder verloop van hun interland loopbaan.

    Romero
    Zabaleta
    Rojo
    Roncaglia
    Mascherano
    Di María
    Biglia
    Higuaín
    Agüero
    Andujar
    Correa
    Ik mis Lavezzi en Otamendi in dit lijstje. Correa zou ik idd wel erbij houden als wisselspeler, die kan zoals Lavezzi vroeger, een wedstrijd doen kantelen als invaller. Masche kan blijven, maar wel op één voorwaarde: dat hij geen stap meer op het middenveld zet. Buiten schreeuwen en schelden voor de buhne heeft hij sinds het WK niks goed gedaan in het Argentijnse shirt. Speelt al 7 jaar als centrale verdediger bij zijn club, maar bij Argentina vinden ze het leuk om die ouwe constant overlopen te zien worden. Maar hoe dan ook moet het na het WK(als natuurlijk) over zijn. Je merkt gewoon dat het minder en minder wordt.

    Hij hoort obv zijn prestaties allang niet meer bij de seleccion, maar ik zou Aguero op de een of andere manier toch missen. Dat was t/m de Copa in 2015 gewoon mijn favorietje. Hij is in de afgelopen twee jaar erg veranderd. Hij heeft nog wel een neusje voor de goal, maar de man is zo traag geworden. Bij Atleti was hij vliegensvlug, wou hij altijd maar dribbelen en kwam hij gewoon mensen voorbij. Ik weet nog hoe graag ik hem toen bij Barça wilde hebben. Maar tegenwoordig durft hij amper nog een bal te vragen buiten zijn positie, laat staan dat hij een dribbel gaat wagen. Ik wil hem eigenlijk nooit meer in een Argentijns shirt zien, maar weet tegelijkertijd dat hij Messi's beste vriend is. Dus da's een beetje dubbel. Als hij de mascotte-rol wil overnemen van Lavezzi, kan hij met een beetje geluk nog mee naar Rusland.
    Maar hoe dan ook een prima lijst. Als daar ook maar 3 namen van kloppen, ben ik al meer dan blij.

    Zoooooooooo heerlijk dit haha.

    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 16 april 2017 om 01:00

  71. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (16 april 2017),MAGICA (16 april 2017)

  72. #990
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ik mis Lavezzi en Otamendi in dit lijstje. Correa zou ik idd wel erbij houden als wisselspeler, die kan zoals Lavezzi vroeger, een wedstrijd doen kantelen als invaller. Masche kan blijven, maar wel op één voorwaarde: dat hij geen stap meer op het middenveld zet. Buiten schreeuwen en schelden voor de buhne heeft hij sinds het WK niks goed gedaan in het Argentijnse shirt. Speelt al 7 jaar als centrale verdediger bij zijn club, maar bij Argentina vinden ze het leuk om die ouwe constant overlopen te zien worden. Maar hoe dan ook moet het na het WK(als natuurlijk) over zijn. Je merkt gewoon dat het minder en minder wordt.

    Hij hoort obv zijn prestaties allang niet meer bij de seleccion, maar ik zou Aguero op de een of andere manier toch missen. Dat was t/m de Copa in 2015 gewoon mijn favorietje. Hij is in de afgelopen twee jaar erg veranderd. Hij heeft nog wel een neusje voor de goal, maar de man is zo traag geworden. Bij Atleti was hij vliegensvlug, wou hij altijd maar dribbelen en kwam hij gewoon mensen voorbij. Ik weet nog hoe graag ik hem toen bij Barça wilde hebben. Maar tegenwoordig durft hij amper nog een bal te vragen buiten zijn positie, laat staan dat hij een dribbel gaat wagen. Ik wil hem eigenlijk nooit meer in een Argentijns shirt zien, maar weet tegelijkertijd dat hij Messi's beste vriend is. Dus da's een beetje dubbel. Als hij de mascotte-rol wil overnemen van Lavezzi, kan hij met een beetje geluk nog mee naar Rusland.
    Maar hoe dan ook een prima lijst. Als daar ook maar 3 namen van kloppen, ben ik al meer dan blij.

    Zoooooooooo heerlijk dit haha.

    Ik heb ook een zwak voor Aguero, en bij zijn club scoort hij regelmatig, maar het lijkt wel dat hij helemaal blokkeert als hij het Argentijnse shirt aanheeft. Ik zou hem wel meenemen na het WK, en hopen dat hij toch iets van zijn vorm terug weet te vinden.

    Ik vind hem wel een speler die ik niet veel langer zie spelen dan tot een jaar of 32. Ik verwacht ook dat hij nog 2 seizoenen in Europa gaat spelen, en dan terugkeert na Independiente.

    Mascherano heeft veel betekend voor de nationale ploeg, en hij en Messi zouden als beloning een grote prijs met we nationale ploeg moeten winnen.

    Otamendi, Lavezzi, Roncaglia, Biglia, Higuain, Romero, Zabaleta, Andujar en Mas zou ik niet meer oproepen.

    Mercado kan gebruikt worden als rotatiespeler, en Di Maria zou ik voorlopig ook als invaller het laten proberen, want zijn optredens zijn dramatisch de laatste tijd bij de nationale ploeg.

    Ik vind het wel jammer dat Lamela alweer geruime tijd geblesseerd is. Indien fit zou ik hem zeker oproepen.

    Alejandro Gómez doet het goed bij Atalanta, en verdient eigenlijk ook wel een uitnodiging voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Brazilië.

    Gonzalo Escalante moet het ook goed doen bij Eibar, maar bij hem moet ik nog altijd denken aan de wedstrijd die hij met Boca Junuors speelde tegen San Martin San Juan, en die Boca met 6-1 verloor. Escalante viel toen na de rust in.

  73. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (16 april 2017)

Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •