Pagina 23 van 259 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 991 t/m 1.035 van 11613

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #991
    Chief
    Guest

    Standaard

    Je moet eens ophouden die gozer te stalken.

  2. #992
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Je moet eens ophouden die gozer te stalken.
    Tegen wie heb je het??????

  3. #993
    Chief
    Guest

    Standaard

    Take a guess

  4. #994
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Take a guess
    nee, ik ga niet raden. Zeg het zelf maar.

  5. #995
    Chief
    Guest

    Standaard

    De Swerts stalker

  6. #996
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Tegen wie heb je het??????
    Ik vraag het me ook af..

    We hebben het over de gemeente en meneer begint over stalken. Ik heb nog nooit bij de gemeente op de stoep gestaan? Jij wel haha!!

    Maar volgens mij is het niet eens zo een slecht idee, om als supporter eens bij de gemeente langs te gaan.. Want dit slaat toch echt alles, Vitesse moet niet zeuren over ruim anderhalf jaar vertraging en zelf gaan janken over 2,5 maand....

  7. #997
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    De Swerts stalker
    Tja, vind het onderhand al niet meer grappig om mij stalker te gaan noemen, terwijl ik de enige supporter ben die hem altijd gesteund heeft in goede maar ook mindere tijden. Wordt ondertussen wel iritant als je dan steeds stalker word genoemd.

  8. #998
    Chief
    Guest

    Standaard

    Heb ik je wel eens stalker genoemd dan?
    Was gewoon een geintje
    Verbaast me alleen wel dat ie zo openhartig is tegen iemand van buiten Vitesse rondom zijn toekomst.

  9. #999
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Maar Jos, waar op deze pagina gaat het over Swerts? Is je grapje dan niet een beetje misplaats?

  10. #1000
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Heb ik je wel eens stalker genoemd dan?
    Was gewoon een geintje
    Verbaast me alleen wel dat ie zo openhartig is tegen iemand van buiten Vitesse rondom zijn toekomst.
    Bijna iedereen vindt het hier tegenwoordig grappig om mij zo te noemen en bij Vitesse lachen ze me 9 van de 10 keer uit, zulke dingen wordt je ook een keertje zat.
    Tja, sommige supporters hebben nou eenmaal een goede band met een voetballer en die voetballer weet dat zijn vertrouwen niet geschaad wordt.

  11. #1001
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik vergiste me, las de vorige pagina met wat dingen over hem die Sharon van hem hoorde. Zag niet dat er nog een pagina volgde My mistake. Maar goed, was een geintje, wat een ophef haha

  12. #1002
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik vergiste me, las de vorige pagina met wat dingen over hem die Sharon van hem hoorde. Zag niet dat er nog een pagina volgde My mistake. Maar goed, was een geintje, wat een ophef haha
    Tja die ophef krijg je als mensen sommige geintjes zat worden

  13. #1003
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik vergiste me, las de vorige pagina met wat dingen over hem die Sharon van hem hoorde. Zag niet dat er nog een pagina volgde My mistake. Maar goed, was een geintje, wat een ophef haha
    Nou doordat je een pagina te laat was met je opmerking, komt hij een beetje vreemd & vervelend over.. Iniedergeval dat was voor mij de reden om er ook op te reageren!

  14. #1004
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse onthaalt Ajax knallend met zeventig confetti-kanonnen

    Fans van Vitesse hebben zondagmiddag in stadion Gelredome een warm onthaal in petto voor het bezoekende Ajax. De stichting Vitesse support heeft een financier gevonden voor liefst zeventig confetti-kanonnen, waarvan ‘enkelen van Amerikaanse makelij’. De zeventig kanonnen zullen voor aanvang van het competitiueduel met hevige knallen grote wolken geelzwarte confetti de lucht in spugen.
    Volgens Jacques Smits, zelfbenoemd mediator tussen de stichting, club en sponsor, zullen de bezoekers niet weten wat ze meemaken. „Van alle kanten wordt er geschoten, het wordt een geweldig spektakel met wolken geelzwarte confetti. Ook de spelers van Vitesse weten niet wat ze meemaken”, voorspelt Smits, die de financiering ( 2.000 euro) lospeuterde van een uitzendbureau. „Iedereen zal weten dat wij op weg zijn naar Europa”, spreekt Smits.

    De sfeercommissie begint zondag ochtend in alle vroegte met de opbouw van de kanonnen, die aan alle kanten rondom het veld worden opgesteld. Om 12.30 uur wordt afgetrapt voor het zondagse lunchduel Vitesse-Ajax in Gelredome.

    Bron: De Gelderlander 25-01-2008

    Als de spelers er dan ook nog eens ff een knallende match van maken.

  15. #1005
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Velthuizen en van Diermen geselecteerd

    Piet Velthuizen heeft van Foppe de Haan een uitnodiging ontvangen voor het Olympisch elftal.
    Kevin van Diermen is door KNVB coach Wim van Zwam geselecteerd voor het Nederlands elftal onder 19 jaar.
    Het Olympisch elftal oefent op 5 februari in Italie tegen de Azzurri. De interland wordt om 21.00 uur gespeeld in het Paolo Mezza Stadion in Ferrara.

    Oranje onder 19 speelt woensdag 6 februari een oefeninterland in en tegen Schotland. In stadion Broadwood in Cumbernauld wordt om 19.00 uur afgetrapt.

    Bron: Vitesse.nl 25-01-2008

  16. #1006
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nii Lamptey wil graag naar Vitesse

    Nii Lamptey heeft aangegeven dat hij graag voor Vitesse zou spelen.
    De 33-jarige Ghanese aanvaller verklaarde voor Lokaal Mondiaa dat hij graag weer zou samenwerken met .Aad de Mos, die hem al op 16-jarige leeftijd liet debuteren bij Anderlecht. waar hij uitgroeide tot een sensatie.

    In 1993 haalde De Mos de Ghanees naar PSV, waar hij tien doelpunten scoorde. Daarna zwierf Lamptey over de hele wereld. Hij speelde onder meer in Engeland, Argentinië, Italië, China, de Verenigde Arabische Emiraten en laatstelijk in zijn vaderland, waar hij speelde voor Kumasi Asante Kotoko.

    Bron: Omroep Gelderland 25-01-08

  17. #1007
    Ball magician_tak CSKMash's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2006
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Nii Lamptey wil graag naar Vitesse

    Nii Lamptey heeft aangegeven dat hij graag voor Vitesse zou spelen.
    De 33-jarige Ghanese aanvaller verklaarde voor Lokaal Mondiaa dat hij graag weer zou samenwerken met .Aad de Mos, die hem al op 16-jarige leeftijd liet debuteren bij Anderlecht. waar hij uitgroeide tot een sensatie.

    In 1993 haalde De Mos de Ghanees naar PSV, waar hij tien doelpunten scoorde. Daarna zwierf Lamptey over de hele wereld. Hij speelde onder meer in Engeland, Argentinië, Italië, China, de Verenigde Arabische Emiraten en laatstelijk in zijn vaderland, waar hij speelde voor Kumasi Asante Kotoko.

    Bron: Omroep Gelderland 25-01-08
    Ik betwijfel of hij zijn oude niveau nog kan halen; een versleten speler volgens mij...

  18. #1008
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Cees Keizers verscheurde moment van glorie

    ‘ Voor mijn gevoel had ik met die basisplaats tegen AZ al heel veel bereikt’

    26-01-08 De Gelderlander

    Cees Keizer zal het lot niet tarten. Tweemaal kwam de ongelukkige middenvelder van Vitesse Kemy Augustien tegen, tweemaal scheurde hij zijn voorste kruisband af. Nu is de voormalig Ajacied op de weg terug.

    Tussen de wedstrijden Vitesse- Ajax ( zondag in Gelredome) en AZ-Vitesse (30 maart in Alkmaar) zitten ruim twee maanden. Precies de periode die Cees Keizer (22) hoopt nodig te hebben om weer een wedstrijd te kunnen spelen.
    Maar de kans dat hij over twee maanden tegen AZ zijn rentree maakt, is bijna net zo groot als de kans dat hij zondag thuis tegen zijn oude club Ajax aantreedt. Bij AZ loopt hij de kans Kemy Augustien te treffen en van alle ontmoetingen op het voetbalveld is dat de enige die Cees Keizer vreest.

    „Toen ik bij Ajax voor het eerst mijn kruisband, links, scheurde, speelde ik tegen Kemy Augustien, die toen bijWillem II zat. Bij mijn eerste basisplaats voor Vitesse tegen AZ speelde ik weer tegen Kemy en scheurde ik mijn rechter kruisband. Niet dat het zijn schuld was. Hij gaf een duw, meer niet, hij kon er niks aan doen.”
    „We hebben nog samen in Oranje onder 18 gespeeld. Na die tweede keer belde hij mij op. De eerste keer herinnerde hij zich ook nog.

    Hij voelde zich lullig. Hij heeft dat natuurlijk ook niet gewild. Voor de wedstrijd tegen AZ gaf ik hem een hand, ik dacht er geen moment aan. Achteraf ga je allerlei oorzaken bedenken. Direct na de wedstrijd bekeek ik mijn noppen en dacht ‘dit is niet slim, die langwerpige noppen’. Maar dat was het niet, ik stond niet vast in de grond, het gebeurde bij de landing. Had ik mijn linkerbeen verwaarloosd?
    Was ik extra gespannen? Ik voelde me juist sterk en topfit.”
    „Ik ben er niet uit. Het kan van alles zijn, ook gewoon toeval. Maar de volgende keer Kemy Augustien, laat ik aan mij voorbij gaan. Je hoeft het ook niet op te zoeken.”
    In de tiende minuut van de wedstrijd Vitesse-AZ eindigde een tot dan toe wolkeloze week. Tweeënhalf jaar was hij, een groot talent op de Nederlandse velden, bij Ajax bezig geweest te herstellen van een gescheurde kruisband en allerlei vervelende complicaties.

    Bij Ajax was zijn tijd voorbij, maar een paar wedstrijdjes Jong Ajax, waarvan één onder de aandachtige blikken van Aad de Mos, brachten hem in de armen van Vitesse.
    Hij had zondag 19 augustus tegen Sparta zijn debuut gemaakt, voor Vitesse en in het betaalde voetbal.
    De volgende donderdag werd hij door Jong Vitesse-trainer Bob Kootwijk halverwege uit een oefenduel gehaald. ‘Bereid je er maar op voor dat je moet spelen’, hoorde Keizer. Hij rekende nergens op, zijn trainer zou hem langzaam brengen. Een dag later trainde De Mos in verschillende varianten, de meeste met Keizer als basisspeler.

    Die zaterdagavond maakte hij voor het eerste deel uit van de basis, tot de tiende minuut. „Voor het eerst die wedstrijd had ik het gevoel dat ik iets met de bal kon. Hij kwam van Remco van der Schaaf. Achteraf had ik simpel moeten kaatsen, maar dit was mijn moment. Dit was de bal, ik wilde opendraaien en openen. Ik vond niet snel genoeg een oplossing, toen kwam die duw.”
    Keizer lag op de grond. Hij dacht direct aan de kruisband. Fysiotherapeut Jos Kortekaas voelde het gewricht en vond dat het er niet goed uitzag. Toch kreeg hij hoop.
    Het gewricht werd niet dik, zoals bij zijn vorige kruisbandblessure.
    Pas toen er in de knie werd gesneden om de ook beschadigde meniscus te herstellen, kwam de echte schade aan het licht. Een maand later lag hij weer onder het mes.
    Keizer had het zwaar. Hij woonde inmiddels in Oosterbeek met zijn vriendin. Het liefst sprak hij niemand. „ Als iemand vraagt hoe het gaat, moet je telkens antwoorden ‘slecht’. Daar had ik geen zin in.”

    Hij koos voor een eerste herstelperiode bij bekende fysiotherapeuten in Amsterdam, ooit geadviseerd door Sjaak Swart, zijn zaakwaarnemer. Weg van Arnhem en Vitesse. „ Als ik iets zeker wist, was het dat ik niet hier wilde blijven.
    Je kunt niet eens meepraten over de training of de wedstrijd.”
    Inmiddels werkt hij met Kortekaas dagelijks het loodzware revalidatieprogramma af. Alles ligt op schema, zelfs zijn studie fiscale economie. „ Ik wilde mijn studie sowieso afronden. Dat had ik met de trainer besproken, misschien zou ik een training missen vanwege een tentamen.”
    Zijn eerste tentamen is gehaald, het tweede (‘zeg maar boekhouden’) volgt over een week. Dan nog één en hij is bachelor. Tegen die tijd hoopt hij terug te keren op het voetbalveld. Slechts heel even mocht hij proeven aan zijn droom. Een invalbeurt tegen Sparta (14 minuten) en 10 minuten tegen AZ; 24 in totaal.
    „Voor mijn gevoel had ik met die basisplaats tegen AZ al heel veel bereikt. Ik kwam het veld op in dat volle stadion, tegen een mooie club als AZ. Het was voor mij echt iets heel goeds wat er gebeurde, ik leefde al een week in een roes, na zo veel ellende. Dan raak je bijna het plafond van geluk. En in één klap donder je naar beneden.”

    Langzaam klauterde hij omhoog.
    „ Stiekem reken ik erop dat ik dit seizoen volledig kan trainen en ik hoop op wedstrijden. Het is prettig dat ik wel tegen AZ heb gespeeld, ze weten nu dat je iets kunt. Ik heb nog helemaal niets bereikt, maar de trainer heeft tenminste vertrouwen in mij gehad.”

  19. #1009
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Aad de Mos wijkt geen millimeter
    Sansoni terug; Vitesse start met de elf die tegenWillem II faalden.

    26-01-08 De Gelderlander

    Trainer Aad de Mos van Vitesse wijkt geen millimeter van zijn lijn. Ook de onthutsende nederlaag dinsdag bij hekkensluiter Willem II ( 4- 0) doet de trainer voor de thuiswedstrijd tegen Ajax niet van gedachten veranderen.

    „Ik begin met dezelfde elf spelers. Zij hebben tien punten gehaald uit vijf duels. We hebben wel iets goed te maken. Ik vond het tegen Willem II een slappe vertoning. De spelers hadden zelf het idee dat het gelijk opging, wij langs de kant helemaal niet”, zei De Mos. „We waren niet scherp. Ik heb er met de spelers over gesproken. Zij hadden het gevoel dat die goal toch wel zou vallen.”

    Volgens De Mos is er geen reden een tweede wanvertoning te verwachten. „Ik vind dat wij een redelijk volwassen groep hebben. Er wordt niet met vingertjes naar elkaar gewezen. We hebben als ploeg niet de druk naar voren kunnen geven die we in die andere wedstrijden wel hebben gegeven.”
    De goals waar de spelers van Vitesse dinsdagavond in Tilburg op rekenden, vielen aan de andere kant; liefst vier in getal. Daarmee verdween het positieve doelsaldo van Vitesse in een klap van de kaart. De nederlaag viel zelfs hoger uit dan eerder dit seizoen bij Ajax: 4-1 in de Arena.

    Toch hoeft Vitesse volgens De Mos het bezoek van Ajax niet te vrezen. „ Al vond ik Ajax tegen Utrecht, in het vertrouwde systeem, wel weer aardig spelen. Die wedstrijden daarvoor tegen NEC en NAC waren helemaal niks. Maar Ajax heeft het altijd moeilijk tegen Vitesse. We zullen ze onder druk moeten zetten, willen we iets afdwingen. Als je van Ajax wil winnen, moet je strijd leveren.”

    De Mos verwacht Sébastien Sansoni terug in de basis nadat de Franse verdediger dinsdag de wedstrijd vroegtijdig verliet met een spierblessure ( hamstring). Ook Gill Swerts, die gisteren de training verliet, is er gewoon bij. „Hij kreeg ergens een tikkie, geen probleem volgens de medische staf.”
    Doelman Balázs Rabózcki is ziek. Stephan Veenboer is voldoende hersteld om als stand-in te dienen voor Piet Velthuizen. Velthuizen is selecteerd voor (de voorselectie van ) het olympisch elftal, dat 5 februari een oefenduel speelt in en tegen Italie. Cees Keizer revalideert nog van een knieoperatie.

  20. #1010
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Yu Hai speelt alleen met Jong Vitesse

    Yu Hai maakt zondag geen deel uit van de selectie van Vitesse voor het duel tegen Ajax. Hij is net terug van zijn trip met Jong China, maar vertrekt dinsdag weer.
    Hai is geselecteerd voor de nationale ploeg van China, die een kwalificatiewedstrijd tegen Irak afwerkt. Dat duel wordt uit veiligheidsoverwegingen in Dubai gespeeld.

    Yu Hai speelt maandag wel met Jong Vitesse tegen Jong NEC.

    Bron: De Gelderlander 26-01-08

  21. #1011
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Interview met Gill Swerts na de match tegen Ajax (bron: www.depers.nl)

    http://www.depers.nl/video/274948/He...gespeeld.html#
    ------------------------------------------------------------------------------------

    Eredivisie Assistent-trainer bekijkt duel ‘live’

    Controverse om laptop van Vitesse Om de haverklap zeuren trainers over de arbitrage bij (vermeende) buitenspelgoals. Vitesse zette tegen Ajax (2-2) een wel heel opvallend, maar verboden middel in tegen het onrecht: een laptop met wedstrijdbeelden.
    Nou, Vitesse-trainer Aad de Mos was het even – met alle respect natuurlijk – helemaal niet eens met zijn collega van Ajax. Adrie Koster analyseerde dat Ajax verdiend had te winnen tegen de Arnhemmers. Dat zag De Mos helemaal anders. De oefenmeester vond dat de tweede goal van Ajax van Luis Suárez een buitenspeldoelpunt was. Langs de lijn foeterde hij tegen de vierde official, Mike van der Roest, vanwege de onterechte goal. En om de rechtvaardigheid van zijn woede te ondersteunen, had hij nog bewijs ook. Meende hijzelf, althans.

    Vitesse hanteert al sinds bijna een jaar een systeem van Team Support Systems (TSS) en de Rijksuniversiteit Groningen, Effectivity Live geheten. Drie studenten zitten ergens hoog in de nok van het stadion, met beelden voor hun neus, de passes van de Arnhemse spelers te coderen, op een schaal van één tot tien met rood (slecht), geel (matig) en groen (goed). Assistent-trainer Pieter Huistra van Vitesse ziet de beelden tijdens het duel eveneens op een tablet, ‘een soort laptop’.

    De voormalig linksbuiten zag dus ook direct dat debutant Bruno Silva van Ajax Klaas-Jan Huntelaar in buitenspelpositie aanspeelde. Vervolgens legde Huntelaar af op zijn collega Suárez, die via de handen van Vitesse-keeper Piet Velthuizen de tweede Ajax-treffer maakte.

    Huistra stormde, ‘in de emotie’, met z’n tablet naar de vierde official. Kijk dan, het is buitenspel! Zie het met je eigen ogen! Ogenblikkelijk wees Van der Roest hem terecht: óf dat ding gaat uit en je stopt hem onder je stoel, óf je vertrekt linea recta naar de tribune. Punt.

    De Mos kan geen begrip opbrengen voor de halsstarrige houding van ‘de vierde man’ ten opzichte van Vitesses ‘vijfde man’, zoals het TSS-sys-teem ook wel wordt genoemd. De oefenmeester fulmineert nog maar een keer tegen de vierde official: het incident ‘geeft nog maar eens aan dat het robotten zijn’, aldus De Mos. ‘Dit systeem is alleen maar bedoeld om onze spelers beter te maken.’ Niets meer. Zijn assistent Huistra was er overigens geenszins op uit om ‘controverse’ te creëren, verontschuldigt hij zich meermaals. Dat zal er nu wel van komen, zie je hem denken.

    En jawel hoor. De KNVB laat via een woordvoerder weten dat wedstrijdbeelden op de bank absoluut niet zijn toegestaan. ‘Daar zullen wij nader op gaan toezien’, aldus de KNVB. Het incident zal van de week nog wel een staartje krijgen.

    Huistra zelf baalt flink van zijn actie. Stom, stom, had-ie niet moeten doen. Mea culpa’s alom. Maar: ‘We zien vanavond wel bij RTL of ik gelijk had’, zegt Huistra.

    Uit de tv-beelden, later die avond, blijkt dat Huistra en zijn laptop behoorlijk mis zaten. Huntelaar stond on side, zoals dat heet.

    KNVB 2, Vitesse 0.

    Bron: De Pers 27-01-2008

  22. #1012
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    FC Groningen aast op Theo Janssen

    FC Groningen wil Theo Janssen per direct overnemen van Vitesse. De Groningse club ziet in de 26-jarige linkspoot uit Arnhem de ideale vervanger voor Rasmus Lindgren, die waarschijnlijk naar Ajax vertrekt. FC Groningen-trainer Ron Jans bevestigde de belangstelling gisteren voor VI. nl. „ Ik heb hem ( Janssen, red.) altijd al een goede voetballer gevonden”, aldus Jans. „Maar verder is het nog wat voorbarig.”
    Janssen staat bij Vitesse tot medio 2009 onder contract. FC Groningen heeft (nog) geen contact opgenomen met Vitesse om te praten over een afkoopsom. Paul van der Kraan, de algemeen directeur van Vitesse, verklaarde gisteravond dat zich geen enkele club heeft gemeld bij Vitesse voor welke speler dan ook. De transfermarkt sluit op 1 februari.

    Janssen wilde gisteravond niet ingaan op de interesse uit Groningen. „ Het heeft geen zin te reageren op geruchten die niet concreet zijn”, aldus Janssen

    Bron: De Gelderlander 28-01-2008

    ------------------------------------------------------------------------------------

    Velthuizen nuchter onder interesse
    Doelman van Vitesse in belangstelling van Ajax en Arsenal.

    Piet Velthuizen speelde gisteren tegen de club waarmee hij zo nadrukkelijk in verband wordt gebracht. Maar na de 2-2 tegen Ajax bleek dat de doelman van Vitesse niet bijster onder de indruk is van de belangstelling uit Amsterdam. „ Ajax? Daar ben ik helemaal niet mee bezig.”

    De 21- jarige doelman uit Nijmegen staat bovenaan het verlanglijstje bij Ajax, mocht de huidige Ajax-doelman Maarten Stekelenburg komende zomer vertrekken. De reservekeeper van het Nederlands elftal mag zich warmen aan interesse van Tottenham Hotspur en Arsenal. Velthuizen weet dat zijn naam veelvuldig valt bij Ajax, maar voor hem was de ontmoeting met Ajax gisteren niet speciaal. „Nee. Ajax thuis is een leuke wedstrijd. Daar geniet ik van. Maar de geruchten doen me niets. Het zijn maar geruchten. Ik concentreer me op één ding en dat is winnen. En dat hebben we vandaag jammer genoeg niet gedaan”, zo stelde Velthuizen koeltjes.

    In zijn eerste volledige seizoen onder de lat bij Vitesse heeft Velthuizen al zo veel indruk gemaakt, dat zijn zaakwaarnemer Louis Laros voortdurend telefoontjes krijgt van geïnteresseerde clubs. Gisteren was Arsenal- scout Peter Clarke voor hem in Gelredome. Volgens bronnen rondom de Engelse club was hij met name voor Ajax- spits Klaas-Jan Huntelaar, Stekelenburg en Velthuizen afgereisd naar Arnhem. Ook daarop reageerde Velthuizen nuchter. „Iedereen weet dat Arsenal een mooie club is”, sprak de goalie. „Maar voorlopig heb ik een contract tot 2011 bij Vitesse. Ik draai nu goed en hoop met Vitesse bij de eerste negen te eindigen. Dat is belangrijk voor mij. Met andere dingen ben ik helemaal niet bezig.”

    Vitesse heeft het contract van Velthuizen onlangs opengebroken en verlengd. „Ik heb een goed contract. Waarom zou ik weggaan? In voetbal weet je nooit iets zeker. Maar ik ben heel tevreden met Vitesse. En zolang mijn zaakwaarnemer Louis Laros niets hoort, is er ook niets serieus”, aldus Velthuizen, die met een dubbel gevoel terugkeek op de heerlijke, meeslepende pot tegen Ajax. „ Jammer, die tweede goal”, doelde de sluitpost op de 1-2 van Luis Suárez (1-2). „Ik blokte hem, kon de bal in eerste instantie nog stoppen. Maar dan gaat-ie er in de rebound in. Daar baal ik van.”

    Maar met de remise had hij vrede. En zoals bijna altijd het geval is, speelde Vitesse in de thuiswedstrijd tegen Ajax op de toppen van haar kunnen. En dat, terwijl de Arnhemse ploeg vijf dagen eerder nog een wanprestatie leverde bij Willem II (4-0). „Iedereen heeft wel eens een slechte dag”, zo verklaarde Velthuizen het grote verschil tussen de twee laatste optredens van zijn ploeg. „Wij hadden dinsdag een off-day. Maar vandaag stonden we er weer. We hebben laten zien dat we een team zijn en dat we heel goed kunnen voetballen. Dit is heel belangrijk voor Vitesse.”

    Bron: De Gelderlander 28-01-08

  23. #1013
    Geboren & Getogen Groninger's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 juli 2006
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Transfer Janssen gaat niet door.

  24. #1014
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    'Obodai moet Janssen opvolgen bij Vitesse'

    De mogelijke vervanger van Theo Janssen bij Vitesse speelt in de Jupiler League. RKC-middenvelder Anthony Obodai geldt als de belangrijkste kandidaat om Janssen op te volgen, weet het AD.
    Het clubicoon van de Arnhemmers staat in de nadrukkelijke belangstelling van FC Groningen. Groningen verloor immers zondag Rasmus Lindgren, die verkaste naar Ajax.

    Obodai, voormalig Ajacied, heeft nooit onder stoelen of banken gestoken weer op het hoogste niveau te willen voetballen. De 25-jarige Nigeriaanse middenvelder kwam in Nederland verder uit voor Sparta Rotterdam.
    Maar waarom blijven er geruchten als dit word gezegd:

    Ook Theo Janssen, de 26-jarige linksbenige middenvelder van Vitesse, werd gisteravond met FC Groningen in verband gebracht. Algemeen directeur Hans Nijland heeft ook met diens zaakwaarnemer Karel Janssen (geen familie) over hem gesproken. ”En ik ben ook heel gecharmeerd van hem. Ik zeg niet dat Theo Janssen nooit naar FC Groningen komt, maar niet in deze transferperiode.” Het transferwindow gaat donderdag om middernacht dicht.

  25. #1015
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Groninger Bekijk bericht
    Transfer Janssen gaat niet door.
    Tegenvaller voor Vitess. want

    Vitesse al weer bijna failliet

    door Harry van Gelder
    AMSTERDAM - De kans is groot dat voetbalclub Vitesse failliet gaat. Het college van B& W van Arnhem gaat vandaag hoogst waarschijnlijk niet akkoord met het plan om een schuld van 11,3 miljoen kwijt te schelden. Daarmee vervalt het plan om de gehele schuld van 27 miljoen van de club te saneren. De overeenkomst over de schuldsanering geldt alleen als iedere schuldeiser akkoord gaat. " Als de gemeente niet instemt met de sanering, dan vragen wij surseance van betaling aan", zegt directeur Paul van de Kraan van Vitesse. "Een club die een omzet heeft van 14 miljoen euro heeft en een schuld van 27 miljoen euro is technisch gewoon failliet." oor Vitesse kan het faillissement grote gevolgen hebben, omdat de gemeente Arnhem in dat geval de vergunning kan intrekken.

    Volgens ingewijden bij de club kan de gemeente Arnhem, ook al zou ze willen, niet aan de wensen van Vitesse voldoen. Brussel zou het kwijtschelden van de miljoenen zien als een verboden, verkapte subsidie en het bedrag plus boete meteen terugvorderen.


    Het huidige saneringsvoorstel is het zoveelste sinds de club afscheid nam van Karel Aalbers als voorzitter. Onder Aalbers schreef de club nog zwarte cijfers, maar daarna verloor Vitesse in rap tempo talloze miljoenen. In 2003 redde de gemeente Arnhem Vitesse nog met een bedrag van circa 30 miljoen euro. De gemeenteraad ging toen net aan akkoord. Nu lijkt de raad tegen. Voor de 30 miljoen euro kreeg de gemeente onder meer het stadion Gelredome in handen.


    In 2005 werd het Arnhemse stadion, dat 160 miljoen euro heeft gekost, voor 16,5 miljoen euro verkocht aan projectontwikkelaar Eurocommerce uit Deventer.
    De grootste verliezers van de huidige sanering zouden de 'Vrienden van Vitesse' zijn. De heren Guijt, Snellenburg en Veenendaal, die miljoenen in de club hebben gestoken, zouden nog slechts enkele tonnen overhouden van hun huidige tegoed van 8,5 miljoen euro.


    Denk toch dat Aalbers terug moet, als hij nog wil , want een HC zonder de Gelderse Trots Vitess is , vindt ik ondenkbaar.

  26. #1016
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik heb eigenlijk niets met Vitesse, maar dit zou ik toch echt jammer vinden. Hopelijk komen ze er uit.

  27. #1017
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Yu Hai niet naar Chinese A-ploeg

    Yu Hai blijft de komende tijd gewoon bij Vitesse in Arnhem.
    De Chinees was geselecteerd voor de nationale ploeg van zijn land, maar is afgevallen. De anders zo goedlachse Yu Hai trekt een pruilmond als het onderwerp ter sprake komt. "Ja, ik ben enorm teleurgesteld. Ik dacht dat ik erbij zou zitten tegen Irak. Maar ja, ooit speel ik wel voor de nationale ploeg., daar wacht ik op. Nu concentreer ik mij op Vitesse."

    Yu Hai was op stage met de Olympische selectie. "Fijn om al mijn vrienden weer te zien en lekker Chinees te praten. Het was wel een zware stage."

    Bron: Omroep Gelderland TxT 28-01-2008

  28. #1018
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Tegenvaller voor Vitess. want




    Denk toch dat Aalbers terug moet, als hij nog wil , want een HC zonder de Gelderse Trots Vitess is , vindt ik ondenkbaar.


    Ik roep al jaren dat Aalbers terug moeten komen bij Vitesse, en mijn vader heeft het ook altijd geroepen. Dus van mij mag ie komen.

  29. #1019
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse wil basisspelers behouden

    ARNHEM - Vitesse wil tijdens de laatste dagen van de transferperiode proberen om de basisspelers te behouden. De Arnhemse club is daarom blij dat de verkoop van Theo Janssen niet is doorgegaan

    Vanuit België is er nog steeds interesse in Gill Swerts, maar zowel Standard Luik als Anderlecht hebben zich niet officieel gemeld bij Vitesse. Hetzelfde geldt voor Feyenoord, dat Civard Sprockel volgt.

    De enige speler uit de selectie die weg mag is Abubakari Yakubu, maar zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk slaagde er vooralsnog niet in een club te vinden.

    Bron: Omroep Gelderland 29-01-2008

  30. #1020

  31. #1021
    Chief
    Guest

    Standaard

    Vitesse betreurt antisemitisme tegen Ajax

    Vitesse zegt het te betreuren dat zich zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax een antisemitisch incident heeft voorgedaan. Op de videoschermen in Gelredome was de tekst 'hoezee, hoezee, lang leve Zyclon B' te lezen.

    Bezoekers kunnen via een speciaal telefoonnummer sms-jes doorsturen. Normaal worden deze gescreend op racistische of beledigende uitingen, maar deze glipte er volgens een woordvoerster van Vitesse door.

    De club gaat de afzender achterhalen en waarschuwen niet in herhaling te vallen.

  32. #1022
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Vitesse betreurt antisemitisme tegen Ajax

    Vitesse zegt het te betreuren dat zich zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax een antisemitisch incident heeft voorgedaan. Op de videoschermen in Gelredome was de tekst 'hoezee, hoezee, lang leve Zyclon B' te lezen.

    Bezoekers kunnen via een speciaal telefoonnummer sms-jes doorsturen. Normaal worden deze gescreend op racistische of beledigende uitingen, maar deze glipte er volgens een woordvoerster van Vitesse door.

    De club gaat de afzender achterhalen en waarschuwen niet in herhaling te vallen.
    Kan gebeuren, fouten zijn menselijk.. De verstuurder opsporen is wel genoeg, snap eerlijk gezegt niet dat het ook nog is in de krant moet... Heb het SMSje overigs ook niet gelezen, geen tijd gehad om de smsjes te lezen, wedstrijd was veel te spannend

  33. #1023
    Chief
    Guest

    Standaard

    Die stomme dwarsbalken achter de tv's zorgen er wel voor dat je vanaf zuid de andere tv helemaal niet kan zien...
    Moest me een hernia bukken om ergens af te lezen op hoeveel minuten we zaten

  34. #1024
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Die stomme dwarsbalken achter de tv's zorgen er wel voor dat je vanaf zuid de andere tv helemaal niet kan zien...
    Moest me een hernia bukken om ergens af te lezen op hoeveel minuten we zaten
    Ik kan het scherm op Noord juist hardstikke goed lezen vanaf Zuid.. En vanaf oost & west zijn beide schermen te zien...

    Waar heb je dan op zuid gezeten? want ik kan het scherm gewoon goed zien

  35. #1025
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zat wat aan bovenkant, vandaar dat ik tegen dwarsbalken aan keek. Vind ik niet zo prettig, ben natuurlijk de ArenA gewend en daar zijn de schermen vanaf alle kanten goed zichtbaar

  36. #1026
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Column Paul v/d Kraan

    Vitesse.nl

    Beste Vitesse-supporters,

    “Iets eerder dan gepland, richt ik mij vanaf deze plaats tot jullie. Zoals jullie weten beslist de gemeenteraad van Arnhem vandaag of zij instemmen met het vrijwillige crediteurenakkoord dat Vitesse alle crediteuren heeft voorgelegd. De gemeente is één van de laatste crediteuren die nog niet heeft ingestemd met dit akkoord.
    Verreweg het grootste deel van de crediteuren heeft dit al wel gedaan.

    Hoewel het officiële antwoord van de gemeente dus later vandaag volgt, wil ik toch vast reageren op een bericht in De Telegraaf van vandaag.
    Gisteren werd ik gebeld door Harry van Gelder, journalist bij de krant. Hoewel ik meneer Van Gelder minder dan een minuut aan de telefoon heb gehad en hem op zijn vraag “Wat gebeurt er als de gemeente morgen nee zegt tegen het vrijwillig crediteurenakkoord?” heb geantwoord dat Vitesse zich dan gaat beraden over de next steps, vond meneer Van Gelder het nodig dit te interpreteren zoals hij heeft gedaan.
    Daarnaast staat het bericht van zijn hand vol feitelijke onjuistheden. Zo wordt een bedrag van 11,3 miljoen schuld aan de gemeente genoemd, terwijl Vitesse een geldlening van 6,5 miljoen heeft uitstaan bij de gemeente. De circa 30 miljoen die volgens Van Gelder uitgegeven is om ‘Vitesse te redden’ klopt ook niet, want hij vergeet hierbij voor het gemak dat het ook om reddingsactie voor stadion Gelredome ging. Bovendien heeft Vitesse jarenlang verliezen geleden. Verliezen die in verscheidene seizoenen zijn kwijtgescholden door particulieren en bedrijven. Pas sinds het seizoen 06/07 is de club in staat zonder kwijtscheldingen een positief netto resultaat te halen.

    De quotes die mij in hetzelfde bericht worden toegeschreven, komen ook al niet uit mijn mond. Wanneer er nieuws te melden zou zijn geweest dan zouden jullie, na het personeel en de stakeholders van de club, de eerste zijn geweest aan wie ik dit nieuws zou hebben verteld. Ik sta openheid en transparantie voor. In de eerste plaats naar onze achterban, en daarnaast ook in onze relatie met de media. Niet voor niets publiceren wij al enige jaren de jaarcijfers en het jaarverslag van het bestuur. Echter, in het proces dat nu gaande is, is het niet in het belang van de club en betrokkenen om openheid van zaken te geven zolang niet alle beslissingen zijn genomen. Het moment dat dit wel kan is dichtbij. Ik verwacht jullie op z’n vroegst morgen verder te kunnen informeren over de stand van zaken met betrekking tot het vrijwillige crediteurenakkoord, de beslissing van de gemeente (en de consequenties die een ja/nee met zich mee brengen) en over de volgende stappen die wij zullen nemen in het traject van de schuldensanering. Bij belangrijke ontwikkelingen met betrekking tot de schuldsanering zal ik zorgen voor een informatie/forumavond, waarbij ik persoonlijk een en ander zal verduidelijken en antwoord zal geven op jullie vragen.”

    Gr. Paul van der Kraan

  37. #1027
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Swerts geselecteerd voor oefenduel Rode Duivels

    Vitesse.nl 29-01-08

    Gill Swerts heeft van bondscoach René Vandereycken een uitnodiging ontvangen voor het Belgische nationale elftal. De Rode Duivels spelen woensdag 6 februari in Luik tegen het plaatselijke Standard. De linksback van Vitesse is daarom op vijf en zes februari afwezig. Gill Swerts speelde tot nu toe zes officiële wedstrijden voor België.

  38. #1028
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    OPROEP
    AAN ALLEN DIE VTESSE EEN WARM HART TOEDRAGEN.


    Opnieuw naar het gemeentehuis!
    Vandaag heeft de Gemeenteraad besloten om de uitspraak over een schuldsanering voor onze club op te schorten tot vrijdag. De gemeente is één van de laatste crediteuren die nog niet heeft ingestemd met dit akkoord.
    De gemeente is een aantal jaren geleden schuldeiser geworden in het kader van een reddingsplan. Dit plan heeft echter naar nu blijkt niet het gewenste effect gehad. Vitesse is niet gered! In tegenstelling tot andere clubs die door hun gemeente zijn gesteund, wordt het dagelijks functioneren van Vitesse belemmerd door een enorme en schuldenlast. Hierdoor wordt bovendien een gezonde opbouw van de club in de toekomst onmogelijk. De supportersvereniging schaart zich daarom achter het verzoek van de Vitesse-directie om te komen tot een crediteurenakkoord. Wij zien hierin de enige mogelijkheid om Vitesse gezond te maken en dus Arnhem te geven wat het verdient: een voetbalclub die meedraait in de subtop van de hoogste voetbalcompetitie en daardoor ook meedraait in alle lagen van de samenleving.

    Wij willen weer kunnen genieten van een goed potje voetbal zonder dat die strop om onze hals steeds strakker wordt. Zonder dat het eerste gesprek onder supporters altijd de financiële situatie moet zijn en dat voetballers moeten vertrekken. Wij willen zo onderhand wel eens een keer dat voetballers die toonaangevend zijn voor Vitesse behouden kunnen blijven. Laten wij iedereen ervan overtuigen dat Vitesse en Arnhem niet zonder elkaar kunnen. Om Vitesse te redden zal de Gemeenteraad vrijdagochtend een moedige beslissing moeten nemen. Er zal kritiek neerdalen op de hoofden van de voorstemmers. Toch zijn we ervan overtuigd dat ze op lange termijn gelijk zullen krijgen als Vitesse weer de trots is van Gelderland. Laten we daarom de mensen die de moedige beslissing moeten nemen op alle mogelijke manieren steunen. Laat de Gemeenteraad de juiste beslissing nemen in het belang van Vitesse én Arnhem.

    Ga vrijdagochtend met ons mee naar de raadsvergadering en kleur het stadhuis opnieuw geel/zwart. Verzamelen vrijdag om 9:00 uur bij het supportershome (vervoer wordt geregeld) of 9:30 uur bij het gemeentehuis

    Supportersvereniging Vitesse

    Bron: SV Vitesse 30-01-2008

  39. #1029
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos onder indruk van Heerenveen

    Aad de Mos heeft zijn elftal, en in het bijzonder Piet Velthuizen, gewaarschuwd voor de kracht van SC Heerenveen.
    "Zij zetten heel veel druk naar voren", weet De Mos. "Dat is begonnen tegen AZ en dat is met succes doorgezet. Opbouwen is moeilijk daar. het wordt vechten om de tweede bal. Als wij de adrenaline kunnen opbrengen als tegen Ajax, NAC en Heracles, dan kun je problemen makkelijk opvangen."

    Over de toekomst van Jasar Takak, wiens contract afloopt, zegt De Mos: "We hebben over hem gesproken. Het lijkt me logisch hem te verlengen."

    Bron: Omroep Gelderland TxT 01-02-08

    -----------------------------------------------------------------------------------
    Vitesse ongewijzigd tegen Heerenveen

    Vitesse staat zaterdag in Heerenveen tegen de plaatselijke sc voor de zesde keer op rij in dezelfde samenstelling aan de aftrap. Omdat er geen schorsingen of blessures zijn en ook de resultaten hiertoe geen aanleiding geven, is er in de ogen van trainer Aad de Mos geen reden de basiself te wijzigen. De oefenmeester ziet de wedstrijd in Heerenveen met vertrouwen tegemoet, maar rept wel over ‘een tegenstander in vorm’. Aad de Mos: “Heerenveen is één van de meest scorende teams van de Eredivisie. Ik denk zelfs dat ze zonder Alves sterker zijn, dan met. Het gedoe met Alves heeft de saamhorigheid binnen de selectie alleen maar versterkt.” Volgens De Mos wordt de grootste klus zaterdag onder de druk van Heerenveen uit te blijven, omdat de ploeg over het hele veld druk zet. “Het wordt een ping-pong wedstrijd, waarbij de ploeg die structureel de tweede bal weet te bemachtigen en daarnaast de dode spelmomenten weet te benutten, waarschijnlijk spekkoper wordt.”
    Over zijn eigen team zei De Mos het volgende: “Het gaat zaterdag vooral om één ding en dat is adrenaline. Kunnen we dezelfde mate van adrenaline opwekken als tegen NAC, De Graafschap en afgelopen zondag tegen Ajax, dan geloof ik dat we met drie punten in de binnenzak terug naar Arnhem kunnen. De mate van adrenaline bepaalt namelijk hoe graag je wilt winnen of en hoe je de duels aangaat en of de tweede bal voor jou is. Tegen Willem II (4-0 verlies) was het er niet. Juist die wisselvalligheid maakt Vitesse (nog) geen subtopper, zoals Heerenveen dat op dit moment wel is. Ik heb de jongens ook meegegeven ongecompliceerd te spelen.”

    Opstelling Vitesse: Velthuizen, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Swerts, Takak, Van der Schaaf, Janssen, Kolk, Gommans, Junker

    Reservespelers: Raboczki, Van Diermen, Megrelishvili, Kaya, Pryor, Lorca, Yakubu

    Nog niet wedstrijdfit: Cees Keizer

    Overig nieuws:
    Piet Velthuizen zit bij de definitieve selectie van het Olympisch Nederlands Elftal dat dinsdag 5 februari a.s. in Paolo Mezza Stadion in Ferrara een oefenwedstrijd speelt tegen Italië.

    Bron: Vitesse.nl 01-02-08

  40. #1030
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Van der Schaaf: we kregen een lesje

    Vitesse is in Heereveen met 7-0 vernederd door het sprankelende spel van de Friezen. "We komen snel 2-0 achter. Daarna speelden we een fase lang best redelijk, maar we komen dramatisch uit de kleedkamer", zegt Van der Schaaf. "Vervolgens wisselt de trainer drie keer en wordt het 7-0."
    Ook van Der schaaf werd gewisseld. "De trainer wisselde iedereen die op scherp stond. We hebben hier een lesje gekregen. Je kan duidelijk zien dat Heerenveen een paar stappen verder is. Het was heel erg slecht. Het was een beetje zoals Willem 2 uit".

    Bron: Omroep Gelderland 02-02-2008

    -----------------------------------------------------------------------------------
    De Mos: dit moet als doping werken

    Vitesse is in Heerenveen afgeslacht met 7-0. Het is de grootste nederlaag voor Vitesse sinds de rentree in de eredivisie in 1989. "We werden overlopen door hun snelheid van handelen en hun technische vaardigheden", zegt trainer De Mos. "Het veldspel was niet eens zo slecht, maar we verdedigden dramatisch."
    Aad de Mos kijkt vooruit naar de wedstrijd tegen FC Groningen. "Deze wedstrijd was voor iedereen pijnlijk, maar de wedstrijd tegen Groningen staat voor de deur. Dit moet als doping werken", aldus De Mos.

    Bron: Omroep Gelderland 02-02-2008

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Velthuizen was machteloos

    Zaterdagavond verloor Vitesse met enorme cijfers van SC Heerenveen. Een grote teleurstelling voor de coach van de Arnhemmers, Aad de Mos. De ervaren trainer liet zich echter niet door deze vernedering uit het veld slaan en stond toch de pers te woord. Hij roemde vooral de klasse van zijn Friese opponent, ook verweet hij zijn doelman Piet Velthuizen niks.
    De Mos moest het volgende bekennen: "Voetbal is ook verdedigen, dat hebben we vandaag niet goed gedaan. Aan de bal hebben we goede aanvallen opgezet. Maar wij benutten onze kansen niet. Dit Heerenveen is in vorm: alles lukt ze. Ze stralen vertrouwen uit. Dit is een elftal waar veel snelheid inzit, veel dynamiek. Ik ben benieuwd hoe ze zich houden tegen de koploper PSV."

    Hij vervolgde: "Piet Velthuizen was machteloos. Ik hoopte dat de scheidsrechter snel af floot, het was te erg. Ik haalde alle spelers eraf die op scherp stonden. Het was gewoon de klasse van de Friezen. Heerenveen heeft een goed scoutingsapparaat: het beste in Nederland. Ze hebben Noorse connecties en Braziliaanse scouts. Wij hebben geen versterkingen gehaald. We doen het fantastisch onder deze omstandigheden. Wij willen een nieuwe start maken. Of je 1-0 of 7-0 verliest maakt voor ons niet uit. Het gaat erom dat we voldoende punten halen."

    Bron: NPS 02-02-2008

  41. #1031
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Defensieve problemen voor Vitesse

    02-02-08 Omroep Gelderland TxT

    Vitesse kampt momenteel met flinke defensieve problemen.

    Behalve de zeven tegendoelpunten tegen het ontketende Heerenveen liep Vitesse nog meer schade op. Trainer Aad de Mos wisselde drie van de vier spelers die op scherp stonden voor een schorsing, maar uitgerekend de vierde, Civard Sprockel, kreeg geel en is er zaterdag tegen FC Groningen niet bij.

    De andere centrumverdediger Sebastien Sansoni liep opnieuw een hamstringblessure op, maar kon niet meer worden gewisseld. Sansoni is onzeker voor Groningen, waardoor De Mos achterin moet improviseren.

  42. #1032
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse haalt Braziliaan Claudemir

    Vitesse heeft de Braziliaan Claudemir voor 4½ jaar gecontracteerd.
    De Arnhemse club was al tijden bezig met de middenvelder, die begin oktober een uitstekende indruk maakte tijdens een proefperiode. Afgelopen vrijdag kwam de tewerkstellingsvergunning rond. Claudemir is afkomstig van de Braziliaanse club Sao Carlos. Hij kan uit de voeten als rechtshalf of als controlerende middenvelder.

    "Het is een speler voor de toekomst, wij waren al lang met hem bezig", verklaart algemeen directeur Paul van der Kraan. Claudemir wordt komende vrijdag in Arnhem verwacht.

    Omroep Gelderland TxT 03-02-2008

  43. #1033
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nu hopen dat we de nieuwe Kaka in huis hebben. Of tenminste een speler met genoeg talent om na twee jaar voor een mooi bedragje te verkopen. Als je een speler drie maand op stage hebt, mag het ook geen miskoop meer zijn.

  44. #1034
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos heeft geen spijt van wissels
    Trainer van Vitesse lijdt in Heerenveen grootste nederlaag ooit (7-0).

    Vitesse-trainer Aad de Mos had na de blamerende 7-0 nederlaag geen spijt van zijn driedubbele wissel. Bij de stand 4-0 haalde hij Remco van der Schaaf, Jasar Takak en Paul Verhaegh naar de kant, omdat hij Onur Kaya wilde brengen en omdat een gele kaart voor Van der Schaaf en Verhaegh een schorsing zou betekenen.

    „ Op dat moment was de strijd al gestreden”, sprak De Mos. „ Ik wilde voorkomen dat we een dubbele nederlaag zouden lijden, door schorsingen op te lopen voor de komende wedstrijd tegen Groningen. Ik heb alleen spijt dat ik Civard Sprockel niet heb gewisseld, want door zijn kaart is hij geschorst voor Groningen.” „ Of je 1- 0 of 7- 0 verliest, dat maakt eigenlijk niets uit”, vervolgde De Mos. „ Je verliest maar drie punten. Deze wedstrijd was voor iedereen pijnlijk, maar de wedstrijd tegen Groningen staat voor de deur. Dit moet als doping werken.”

    De Mos ( 60) is al 25 jaar hoofdtrainer in het internationale voetbal. De trainer uit Eindhoven had nog nooit zo dik verloren als zaterdag in het Abe Lenstra Stadion. „Mijn hoogste nederlaag was geloof ik 4-0”, somberde de coach. „Heerenveen heeft de meeste goals gemaakt in de eredivisie, 63. Je weet dat ze thuis bijna niet te stoppen zijn. We zijn door hun snelheid en loopvermogen overklast.”

    De Gelderlander 04-02-2008

  45. #1035
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Janssen: ‘ Je laat rest verzuipen’
    Ingreep trainer leidt voor Janssen grootste nederlaag 10 jaar in.

    Theo Janssen is bezig aan zijn tiende seizoen als selectiespeler van Vitesse. Nooit eerder verloor de 26-jarige Arnhemmer met 7-0. „Belachelijk”, vond de linker middenvelder zaterdagavond in het Abe Lenstra Stadion. „7-0 slaat nergens op. Ons spel was in de tweede helft een vijfdeklasser onwaardig.
    Hoe dit kan? Vraag de trainer maar. Hij haalt Van der Schaaf, Verhaegh en Takak er ineens af, dan vraag je erom. Je laat de rest verzuipen”, vond Janssen.

    „ Die spelers heb je juist dan hard nodig. Ik snap de trainer wel. Hij wil schorsingen voorkomen, maar je geeft ook een signaal naar die andere acht. En Sansoni liep al geblesseerd in het veld. Die kun je niet meer wisselen.” Linker middenvelder Janssen wisselde om die reden nog van positie met centrale verdediger Sansoni. „ En later speelt Harrie Gommans linker middenvelder omdat Sansoni niet meer kan.”
    Sansoni was een van de weinige Vitesse- spelers die voetballend op het niveau van Heerenveen meekon. Hij kreeg al snel last van een spierblessure ( hamstring), maakte de 90 minuten vol, maar kon geen tegengas bieden.

    Terwijl Vitesse juist handen en voeten te kort kwam om de ontketende Friezen van een monsterscore te houden. Dat lukte niet. Trainer Aad de Mos liet desgevraagd weten geen spijt te hebben van zijn besluit. „Ik heb er alleen spijt van dat ik Sprockel niet naar de kant heb gehaald. Nu krijgt hij geel en mis ik hem door een schorsing tegen FC Groningen. Maar ik wilde Onur Kaya ( hij kwam voor Takak, red.) een kans geven omdat die jongen het verdient vanwege zijn inzet op de training en zijn spel in het tweede elftal.”

    Dat De Mos de wedstrijd als verloren beschouwde, gaat er bij Janssen wel in, maar de cijfers spelen ook een rol. Janssen: „ Laat dan een speler als Remco van der Schaaf staan. Die is echt wel slim genoeg om in zo’n wedstrijd geen gele kaart meer te pakken. Natuur*lijk maakt het uit met hoeveel je verliest. Dit is niet goed voor je vertrouwen. Het moet de komende wedstrijden blijken hoe slecht dit is”, vond Janssen, die zelf ook slecht speelde.

    „Kijk nou eens hoe wij die eerste goals weggeven. Niet doordekken, stappen, het is allemaal zo simpel. We kwamen in die eerste helft nog redelijk terug, kregen een paar kansjes (Sprockel kopt uit een hoekschop van Janssen op de paal, red.) maar we maken ’m niet. Er was best vertrouwen, maar dan begint de tweede helft net als de eerste en is het gelopen. Je mag nog blij zijn dat het bij 7- 0 blijft”, aldus de speler, die de oorwassing had gemist als FC Groningen de daad (een transfersom betalen) bij het woord (wij willen Theo Janssen halen) had gevoegd.
    Janssen: „ Zo gaat het in het voetbal. Ik hoorde via via zelfs dat het al rond was en ineens gaat het niet door. Ik vind het niet erg hoor, al had ik deze wedstrijd natuurlijk wel graag gemist.”

    Bron: De Gelderlander 04-02-08

Pagina 23 van 259 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 14 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 14 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •