Pagina 24 van 30 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.036 t/m 1.080 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #1036
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    Fenerbache trekt zich waarschijnlijk uit de LIG, Mooier en mooier
    En dan?

  2. #1037

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Terecht, me dunkt. UEFA heeft de documenten die verzameld zijn door de Turkse voetbalbond (TFF) opgevraagd (lees: in beslag genomen) en meteen (!) kunnen concluderen dat Fenerbahce - blijkbaar - onterecht in een positie zijn gekomen dat recht geeft op CL-voetbal. Schandalig dat de Turkse voetbalbond niet op een zelfde wijze durft te handelen m.b.t. de competitie. Uit het handelen van de UEFA kunnen we namelijk opmaken dat Fenerbahce wel degelijk schuldig is.
    Ze hebben niet de bewijsdocumenten van de TFF gepakt maar rechtstreeks van de Politie en de rechter van de zaak.dus geen kopiee's maar de ware documenten. TFF heeft alles gedaan wat Aysal had voorgesteld. Wat een niveau weer

  3. #1038

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Dan stoppen ze met het voetbal branche ?

  4. #1039
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    De Turkse competitie lijkt n beetje op de tour de france. Uitslagen onder voorbehoud.

  5. #1040
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    Dan stoppen ze met het voetbal branche ?
    Ja, dat is wel heel erg aannemelijk. Geloof je het zelf?

    Ze mogen blij zijn als ze geen divisie teruggezet worden. Als ze schuldig bevonden zijn dan moet je ze a la Juventus in 2006 een divisie lager zetten.

  6. #1041

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Last minute : Waarschijnlijk zal kopenhagen de plaats innemen van Fenerbahce.

  7. #1042
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    Last minute : Waarschijnlijk zal kopenhagen de plaats innemen van Fenerbahce.
    Verzin je dit nou? Kopenhagen speelt over een uurtje zelf.

  8. #1043
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Ja, ik ben Galatasaray fan, maar ik vind het écht jammer dat het zo moet lopen in de Turkse competitie, ook zou ik willen dat Fener CL zou spelen.
    Slecht voor de coëfficiëntenlijst dit, en onze competitie wordt er ook berucht door.

    Jammer, jammer, jammer..

  9. #1044

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Verzin je dit nou? Kopenhagen speelt over een uurtje zelf.
    Ze komen na Fenerbahce in de lijst. Als ze uitgeschakeld worden kunnen ze misschien wel ? De turkse media heeft het over kopenhagen.

  10. #1045
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ja, dat is wel heel erg aannemelijk. Geloof je het zelf?

    Ze mogen blij zijn als ze geen divisie teruggezet worden. Als ze schuldig bevonden zijn dan moet je ze a la Juventus in 2006 een divisie lager zetten.
    Inderdaad. Maar, en dit is geen complot gelul of wat dan ook, de voorzitter van de Turkse voetbalbond, was voorheen lid van het bestuur bij Fenerbahce. Hij kwam laatst met nieuws dat ze uitslag van het onderzoek en de daarbij komende sancties publiekelijk zou maken op x-datum. Eenmaal x-datum kwamen ze tijdens de persconferentie met het bericht dat ze vonden dat ze niet voldoende bewijs hadden kunnen verzamelen om een sanctie op te leggen en dat het onderzoek nog voort zou duren (dit onderzoek zou overlappen met de start van de competitie, terwijl x-datum wel voor de competitie was en dus Fenerbahce indien schuldig al gedegradeerd had moeten/kunnen worden). In andere woorden: ze stellen het net zolang uit, tot degradatie geen optie meer was ivm een lopend competitie. Nu is de UEFA gaan ingrijpen en binnen twee (?!) dagen tot de conclusie gekomen dat Fenerbahce schuldig is. De TFF houdt dus een hand boven de hoofd van de topclub. Schande.

  11. #1046
    Chief
    Guest

    Standaard

    Bedankt voor de uitleg!

    Wel grappig, op de VZ frontpage roepen Fener fans juist dat zij genaaid worden door die voorzitter.

  12. #1047
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.769
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Ik heb het met jullie te doen. Kijk naar mijn cluppie: we zijn nu bijna 6 jaar verder en de ellende is nog steeds niet opgelost.
    Dit blijft je jaren achtervolgen.

  13. #1048
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Bedankt voor de uitleg!

    Wel grappig, op de VZ frontpage roepen Fener fans juist dat zij genaaid worden door die voorzitter.
    Nja, ze moeten zich toch tegen iemand afzetten? Die voorzitter roept namelijk nu dat ZIJ (lees: de TFF) de beslissing genomen hebben. Dat zegt hij natuurlijk enkel en alleen om gezichtsverlies te voorkomen (/beperken). Want UEFA bemoeit ermee en er wordt meteen een, in het nadeel van Fenerbahce, een beslissing genomen die voorheen uitgebleven is. Welk ander conclusie dan de hand boven het hoofd houden, kun je trekken? De TFF heeft immers toegang tot en beschikking over dezelfde bewijslast als de UEFA.

  14. #1049
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Ik heb het met jullie te doen. Kijk naar mijn cluppie: we zijn nu bijna 6 jaar verder en de ellende is nog steeds niet opgelost.
    Dit blijft je jaren achtervolgen.
    Als ze gewoon schuldig zijn net als jouw club dan heb ik met niemand te doen. Eigen schuld, dikke bult.

    Ze worden niet voor niets uitgesloten. De bewijzen zijn schijnbaar talrijk.

  15. #1050
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.769
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Als ze gewoon schuldig zijn net als jouw club dan heb ik met niemand te doen. Eigen schuld, dikke bult.

    Ze worden niet voor niets uitgesloten. De bewijzen zijn schijnbaar talrijk.
    Lees het Calciopoli topic eens goed door en kom dan eens terug op jouw reactie.
    Onwetend als de pest en dan met 'feiten' komen.

  16. #1051
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Als ze gewoon schuldig zijn net als jouw club dan heb ik met niemand te doen. Eigen schuld, dikke bult.

    Ze worden niet voor niets uitgesloten. De bewijzen zijn schijnbaar talrijk.
    Maar dat neemt niet weg dat het extra zuur is voor de fans

  17. #1052
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Lees het Calciopoli topic eens goed door en kom dan eens terug op jouw reactie.
    Onwetend als de pest en dan met 'feiten' komen.
    Ik lees daar regelmatig mee hoor. Maar laten we nou niet doen of het een complot was om Juventus te laten degraderen.
    Dat er meer clubs bij betrokken waren sluit ik niet uit, maar van Juventus is het bewezen.

    Van Fenerbahce schijnbaar ook.

  18. #1053
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Maar dat neemt niet weg dat het extra zuur is voor de fans
    Dat ben ik weer met je eens. Zij kunnen er niks aan doen. Al is het wel pijnlijk hoe sommigen toch Fenerbahce blijven verdedigen door het op een groot complot te gooien. Vast erg aannemelijk.

  19. #1054
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.769
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik lees daar regelmatig mee hoor. Maar laten we nou niet doen of het een complot was om Juventus te laten degraderen.
    Dat er meer clubs bij betrokken waren sluit ik niet uit, maar van Juventus is het bewezen.

    Van Fenerbahce schijnbaar ook.
    Lees het beter.

  20. #1055

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    1 woord : G-e-r-e-c-h-t-i-g-h-e-i-d

  21. #1056
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Dan zou je kunnen voorstellen om Trabzonspor naar de groepfase door te laten.
    En Athletic Bilbao gewoon rechtstreeks laten doorstromen naar de groepfase van de Europa League.
    De Europese voetbalbond (UEFA) heeft officieel bevestigd dat Fenerbahçe niet mee mag doen aan de Champions League, dit seizoen. Competitiegenoot Trabzonspor, vorig seizoen tweede in de Turkse competitie, gaat in plaats daarvan donderdag mee in de loting voor de groepsfase. Athletic Bilbao mag op haar beurt deelnemen aan de Europa League. De Spanjaarden moesten donderdag de return tegen Trabzonspor spelen, maar die wedstrijd is nu geannuleerd.
    Zoals ik al zei

  22. #1057

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Zoals ik al zei
    Belachelijk. Galatasaray verdiende het om naar de CL te gaan.

  23. #1058
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    Belachelijk. Galatasaray verdiende het om naar de CL te gaan.
    Als nummer 11 van de vorige competitie (toch?)...ja, dan verdien je het wel.

  24. #1059
    ☆☆☆ Paperboy's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2009
    Berichten
    1.874
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Trabzonspor, wat hoop ik dat Ajax deze veredelde amateurs loot. Duidelijk de zwakste van de CL-deelnemers.

  25. #1060

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Als nummer 11 van de vorige competitie (toch?)...ja, dan verdien je het wel.
    Als nummer 8 van het seizoen

    1Fenerbahce
    2Trabzon
    3Bursaspor
    4Gaziantepspor
    5Besiktas
    6Eskisehirspor
    7Kayserispor
    8 Galatasaray

    Dikgedrukte clubs worden verwacht van omkoperij of ze zijn omgekocht.

    Dan heb je Trabzonspr die al europees tegen bilbao speelt en Bursaspor speelt tegen Anderlecht. gaziantep heeft verloren van legia in europa. Dan zijn wij toch aan de beurt?

  26. #1061
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paperboy Bekijk bericht
    Trabzonspor, wat hoop ik dat Ajax deze veredelde amateurs loot. Duidelijk de zwakste van de CL-deelnemers.
    Je hebt ook nog Otelul Galati he

  27. #1062
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Galatasaray verdiende het absoluut niet. Terechte keuze van de UEFA. Ajax zou Trabzonspor overigens wel moeten kunnen pakken. Hebben enkel een stevige spits imo. Zeerrr zwakke verdediging op dit moment, maar die zullen nu wel meteen wat transfers (willen) doen na CL-inkomsten-garantie.

  28. #1063
    Chief
    Guest

    Standaard

    Verdacht van is wat anders als veroordeeld voor, zoals Fenerbahce.

  29. #1064

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Het is maar een oefenduel hoor maar ik begin het begon me aardig te irriteren die Real Madrid watjes. eerst janken dat Barca als meisjes speelt en zelf de volgende wedstrijd elke keer op de grond liggen bij geen enkele contant.

    Schwalbes :
    Di Maria 7 keer
    Marcelo 2 keer
    Callejon 2 keer
    Ramos 2 keer
    Ronaldo 3 keer

    Bal wegtrappen :

    Ronaldo 2 keer
    Maria 2 keer
    Marcelo 1 keer

    Vieze overtredingen die zeker geel mochten krijgen :
    Marcelo op de benen van ujfalusi
    Marcelo tikje op de hoofd van Eboue
    Pepe knie in de rug van Baros
    Benzema op de tenen staan van Hakan Balta.

    En het ergste was nog dat Yekta in de laatste minuten klasse de bal afpakte van Ronaldo die er blijkbaar niet tegen kon en als een mafkees met 2 benen op de benen van Yekta ging. Ronaldo heeft geluk dat Yekta wel een proffesioneel is en geen Daniel alves anders had Ronaldo 3 keer rood ontvangen voor die tackle.

    Scheidsrechter was gewoon een drama mocht zeker een paar kaarten vallen gele en rode kaarten.
    Maar we zijn wel gewend om te spelen tegen thuisfluiters

    Real Madrid was gewoon beter kan je niet ontkennen ben gewoon blij met een beperkte 2-1 nederlaag. We zijn nog niet in top-vorm zoals we vandaag zagen maar dat gaat in de Competitie goedkomen want als we in vorm komen dan zullen ze ons moeilijk stoppen.

    Geweldig publiek van Real 90 minuten lang hoorde ik alleen maar Mourinho . Jammer dat die op de bank zat met een gezicht waarvan je bijna moet gaan huilen.

    Wat ik nooit meer wil zien : Ayhan die gaat natrappen , Kazim schwalbe's gaat maken . Zan die als een mafkees iedere keer de bal terugspeelt.

    Beste speler GS : Muslera

  30. #1065
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hahaha, oh dus jij bent Aslantepe op FP. Grappig.

  31. #1066

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Hahaha, oh dus jij bent Aslantepe op FP. Grappig.
    Ja dat ben ik . Ik hoop van harte dat Real Madrid volgende wedstrijden niet als meisjes gaat voetballen. De grote jongen Pepe ging bij elke duel figuurlijk dood.

  32. #1067
    Chief
    Guest

    Standaard

    Update 26 augustus 14:13 uur - Fenerbahçe vraagt Turkse bond om te mogen degraderen

    Het gaat van kwaad tot erger bij Fenerbahçe. De club meldt vrijdag dat het in een gesprek met afgevaardigden van de Turkse bond heeft gevraagd te mogen degraderen naar de tweede klasse. Volgens vice-president Ali Koç heeft de club dit gedaan uit protest tegen de zware maatregelen van de bond. Die besloot eerder deze week om Fenerbahçe terug te trekken uit de Champions League. “Als we niet in de Champions League kunnen spelen, waarom zitten we dan in de Süper Lig?”, verduidelijkte coach Aykut Kocaman.
    Vz

    Haha, hopelijk krijgen ze een ja als antwoord. Benieuwd of ze het dan nog echt doorzetten.

  33. #1068
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Mocht Fener degraderen dan zou dat betekenen dat Diego Lugano transfervrij naar Juventus kan gaan? Pijnlijk voor Fener (ik kan het weten) maar voor de speler in kwestie wel mooi (qua transfer dan).

  34. #1069
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Fenerbahçe vraagt om vrijwillige degradatie

    ISTANBUL - De Turkse topclub Fenerbahçe wil per direct vrijwillig degraderen en komend seizoen in de tweede Turkse klasse voetballen. De regerend landskampioen heeft daartoe vrijdag een verzoek ingediend bij de Turkse bond. Fenerbahçe ziet geen andere uitweg meer om alle problemen - die zijn ontstaan na de sterke vermoedens van betrokkenheid bij een groot omkoopschandaal - het hoofd te bieden.

    Het besluit komt een dag nadat de Turkse bond het beroep verwierp dat Fenerbahçe had ingesteld tegen de beslissing om de club uit de lucratieve Champions League te halen. Volgens Fenebahçe loopt de club daardoor 25 miljoen euro aan inkomsten mis.

    Het Turks voetbal is al weken in de ban van een omkoopschandaal waarbij naast Fenerbahçe ook topclubs als Besiktas en Trabzonspor betrokken zijn. De politie doet onderzoek naar meer dan 19 verdachte duels en heeft de afgelopen tijd meer dan 80 managers, spelers en trainers aangehouden en verhoord
    Van nu.nl.

  35. #1070

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Vrijwillig my ass. Fenerbahce weet dat ze gaan degraderen want de turkse voetbalbond is onder erge druk van de UEFA die maatregelen wil zien tegen Fenerbahce. UEFA heeft ze uit CL geknikkerd door druk te zetten op turkse voetbalbond. Nou moet turkse voetbalbond laten zien dat ze onpartijdig zijn en Fenerbahce naar bankasya sturen. Fenerbahce doet dit gewoon om later te komen met hun bullshit zoals altijd.

    Ik wens Fener veel succes daar.

    Every Story has a end!

  36. #1071
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Hehe, Fenerbahce probeert gezichtsverlies te voorkomen door de gedwongen degradatie als gevolg van een uitspraak van de rechtbank in Turkije en daaruit vloeiende beslissing van de TFF voor te zijn en met vrijwillige degradatie zichzelf als slachtoffer te profileren.

    Trouwens, Sa2sa: ik las vannacht dat de onderhandelingen met buitenlandse clubs gestart was inzake Lugano. Zojuist las ik iets over een beklonken deal met PSG. Weet niet of het officieel is maar zou echt een stomme zet van Juve zijn.

  37. #1072
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Heb ook iets gelezen over Psg en Lugano maar net daarvoor las ik ook iets van Lazio en Lugano en daarvoor iets van Lugano met Juventus

    PSG zal hem ook wel een enorm hoog salaris durven te geven (+3.5 miljoen per jaar) en ik weet niet of Juventus dit zomaar gaat doen. Aangezien zij eerst willen snijden in de salarissen zou dat wel vervelend kunnen zijn.

  38. #1073

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Trabzonspor 0-1 IBB

    Trabzonspor controleerde deze wedstrijd maar wist hun kansen niet af te maken. Wel een domme zet om een andere spits speeltijd gunnen tegen een van de meest gevaarlijke ploegen in Turkije namelijk IBB. IBB zat weer met 10 man op eigen helft maar kwamen zoals vorige week er gevaarlijk uit. Die Dokka gaat nog veel clubs pijn doen in de Super Toto lig. Gelijkspel was verdiend geweest maar IBB was effecienter

    Orduspor 1-0 Manisaspor

    Orduspor heeft iets ongeveer 16 nieuwe spelers gehaald omdat ze zijn gepromoveerd, Vele mensen dachten dat zei even gaan degraderen maar het ziet er niet uit dat ze gaan degraderen. Spelen fris en fruitig voetbal en hebben zeker goede spelers gehaald, een paar afdankertjes van grote clubs die zeker van meerwaarde kunnen zijn. Culio speelde vandaag weer fantastisch zoals tegen Fenerbahce.

    Gisteren :

    Gaziantep 1-3 Fenerbahce
    Wat kun je zeggen? Een fantastisch vrije trap van Olcan adin zorgt voor de 1-0 en daarna slaat de keeper 2keer de bal in eigen goal. Wisselt Gaziantep zomaar zijn 2 beste spelers op het veld en krijgt Fenerbahce een penalty als Bieniveau een schwalbe maakt, gelukkig wordt die nog gemist.

    Kayserispor 0-1 Antalyaspor.
    Kayserispor zit gewoon in de shit, Spelen niet meer verzorgd voetbal als vorig jaar en kunnen dus met hun technisch sterke spelers niet veel klaar maken in een harde competitie, Het is wachten tot ze in vorm raken en Antalyaspor speelde gewoon op 1 punt en ging weg met 3 punten.

    Gencerbirligi 2-1 Karabukspor
    Zakelijke overwinning van Genclerbirligi die toch hun 2 beste turkse spelers zijn kwijtgeraakt namelijk Orhan Sam en Mustafa Pektemek.
    Laatst gewijzigd door Mehmet; 19 september 2011 om 20:59

  39. #1074

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    3-1 gewonnen. Fantastisch doelpunt van Felipe Melo.
    http://www.youtube.com/watch?v=wLbKGyosL1M

  40. #1075

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Besiktas 3-1 Ankaragucu

    Wat is Besiktas toch ver afgegleden. Een slechte trainer als Carvalhal aangesteld een legioen aan Portugezen binnen gehaald maar toch even dik 85 minuten lang in de problemen komen tegen Ankaragucu. Die worden never nooit kampioen zeg. Quaresma en Simao kunnen niet denken in teambelang onemanarmy is het bij hun. Edu kan niet eens een normale pass geven en scoren kan die al helemaal niet, Als Almeida zijn kansen had gekregen was Almeida nu topscoorder van turkse competitie doordat hij vandaag 5 keer had gescoord. Egemen en Sidnei zijn een goed duo alleen niet echt getest. Cenk is weer de zoveelste keeper van Besiktas die overrated is, elke keer maar fouten maken en dergelijke hou toch op man, Sinan bolat zou hier goed kunnen doen.

    Door de omkoopschandalen kan de #3 van Turkije niet meer dan 8.000 supporters trekken in een thuiswedstrijd? Dramatisch en bedankt Turkse Voetbalbond.

  41. #1076
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    Door de omkoopschandalen kan de #3 van Turkije niet meer dan 8.000 supporters trekken in een thuiswedstrijd? Dramatisch en bedankt Turkse Voetbalbond.
    Denk dat je eerder de individuele daders de schuld moet geven en niet direct de voetbalbond.

  42. #1077

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Denk dat je eerder de individuele daders de schuld moet geven en niet direct de voetbalbond.
    Geloof me ik weet heus wel wie ik wel en niet de schuld moet geven. Natuurlijk zullen er misschien daders bij betrokken zijn maar de turkse voetbalbond klopt van geen kant. De competitie wordt stilgelegd door vermeende omkoopschandalen van bepaalde clubs. Daarna gaan ze ongeveer dik boven de 100 mensen overhoren en eindigen er een groot aantal in de bak. Fenerbahce,Trabzonspor,Besiktas worden niet uitgesloten van Europese deelname door vermeende aan omkoopschandalen, 1 dag voor de loting wordt Fenerbahce eruit gehaald op aandringen van de UEFA. De competitie is dus al 1 maand stilgelegd door de TFF(turkse voetbalbond) en na 1 maand komen ze met het antwoord dat ze de onderzoek gaan afwachten terwijl de competitie dus gewoon door kon gaan, verloren geld voor veel clubs en hebben nu weer wedstrijden met maar 2 dagen rust te hebben. Als voorbeeld Fenerbahce die 3/4 wedstrijden speelt in 14 dagen, Galatasaray die zondag avond gaat spelen en woensdagmiddag weer op het veld moet staan om een competitiewedstrijd te spelen.

    Daarnaast komt de Turkse voetbalbond met een briljante idee(not) om Play-offs te regelen zoals het in Belgie gaat. Wat gewoon competitievervalsing is, stel je bent kampioen over 34 weken en toch verlies je de finale van play-offs , sta je daar dan 34 weken lang geknokt voor die eerste plaats en zomaar wordt je niet kampioen, totale bullshit regel natuurlijk.

    Turkse voetbalbond heeft alles gewoon verkeerd aangepakt.

  43. #1078

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Fenerbahçe speelt onder toeziend oog van louter vrouwen en kinderen
    Dinsdag, 20 september 2011 om 15:32
    Het is in het verleden niet zelden voorgekomen dat voetbalwedstrijden zonder publiek gespeeld moesten worden, vaak als gevolg van supporters die zich eerder hadden misdragen. In Turkije vindt dinsdagavond, tijdens het duel tussen Fenerbahçe en Manisapor, een variant hierop plaats.

    Tijdens de competitiewedstrijd is er op de tribunes louter plaats voor vrouwen en kinderen jonger dan twaalf jaar oud, zo heeft de Turkse voetbalbond bepaald. De straf voor Fener is opgelegd naar aanleiding van een ontmoeting in de voorbereiding met Shakhtar Donetsk, een wedstrijd die uit de hand liep en afgebroken moest worden.
    Volgens de Turkse voetbalbond is de maatregel een primeur, en de verwachting is dat de regel aan zal slaan. “Na deze beslissing, die uniek is in de voetbalwereld, zal er geen sprake meer zijn van stille en saaie wedstrijden zonder publiek”, luidt het statement. “De verandering zal de clubs aan de schoonheid en waarden van het voetbal herinneren.”

    Welkom in verneukte turkse competitie.

  44. #1079

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    IK wordt echt kotsmisselijk van het feit dat de turkse voetbalbond met al die shitregels aan komen zetten. Ik heb niet eens zin meer om de turkse competitie te volgen ik volg liever de Eredivisie waar clubs niet winnen als ze de meeste geld op tafel leggen of de voetbalbond met een of andere rare beslissing komt. Turkse competitie is 85% voor mij afgelopen. Ik heb me LigTv abbonoment al vandaag opgezegd en ik zal de wedstrijden van Galatasaray wel via streams bekijken.

  45. #1080

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Fenerbahce 1-1 Manisaspor.

    Fenerbahce werd 1ste helft letterlijk overklast op alle fronten door Manisaspor alleen de doelpunt bleef uit en als je niet scoort krijg je hem tegen en dit was ook het geval vandaag. Fener 1ste helft 1 kans is ook gelijk een doelpunt, wel lekker geschoten van Dia. Manisaspor die met 10 man komt te staan maar toch de 1-1 maakt en de wedstrijd proffesioneel uit speelt ( Met 11 man op eigen 16) . Go Manisaspor!

Pagina 24 van 30 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 10:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 16:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •