Pagina 24 van 176 EersteEerste ... 1422232425263474124 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.036 t/m 1.080 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #1036
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Janssen was al voor het begin van de voorbereiding gecontracteerd... Tiote heeft El Ahmadi vervangen.

  2. #1037
    arcover
    Guest

    Standaard

    Janssen kan Engelaar niet doen vergeten. Tiote is wel een goede aankoop.

  3. #1038
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We zullen zien, ik denk dat hij het net zo goed gaat doen.

  4. #1039
    AFC Ajax Melvin's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2008
    Berichten
    27
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcover Bekijk bericht
    Janssen kan Engelaar niet doen vergeten. Tiote is wel een goede aankoop.
    Inderdaad, vond Orlando Engelaar toch meer controle in z'n spel hebben, maar we zullen inderdaad zien.

  5. #1040
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Janssen speelt weer directer, schiet wat sneller(en beter) en heeft een betere afstandspass. D'r zijn verschillen maar ik denk echt niet dat Janssen het minder gaat doen dan Engelaar.

  6. #1041
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Met McClaren zal de speelstijl anders zijn, misschien een speelstijl waarin Janssen dan beter rendeert dan Engelaar bijv. Sowieso moeilijk de huidige aankopen met hun voorlopers te vergelijken omdat McClaren waarschijnlijk anders gaat spelen,

    Ik ga vanavond in elk geval in volle spanning kijken, succes voor iedereen die Twente een warm hart toedraagt!

    Ik hoop persoonlijk op een stuntje, eindelijk weer eens 2 Nederlandse clubs in de CL zou erg leuk zijn.

  7. #1042
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Engelaar vervangen zal moeilijk worden maar janssen is zeker een goede aankoop. Tiote is gewoon een groot talent. El ahmadi zal wel te vervangen zijn, engelaar wat moeilijker maar denk dat we niet veel slechter zijn op t middenveld dan vorig seizoen. Komt bij dat twente nog steeds op zoek is naar een hele goede nummer 10.

    Hier eerste kleine impressie van de korenmarkt in arnhem van uurtje terug.

    http://nl.youtube.com/watch?v=lHOEwjyPIfU

  8. #1043
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Kan weleens goed uit de klauwen lopen daar

  9. #1044
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanovic Bekijk bericht
    Met McClaren zal de speelstijl anders zijn, misschien een speelstijl waarin Janssen dan beter rendeert dan Engelaar bijv. Sowieso moeilijk de huidige aankopen met hun voorlopers te vergelijken omdat McClaren waarschijnlijk anders gaat spelen,

    Ik ga vanavond in elk geval in volle spanning kijken, succes voor iedereen die Twente een warm hart toedraagt!

    Ik hoop persoonlijk op een stuntje, eindelijk weer eens 2 Nederlandse clubs in de CL zou erg leuk zijn.
    Zo heel veel zal het wel niet veranderen, de rest van de technische staf loopt er al een tijdje, en Ten Hag doet redelijk veel trainingen. Hij zal wat accenten anders leggen, en verder denk ik de opstellingen maken en het woord nemen bij wedstrijden. Maar een hele andere speelstijl moet je niet vanuit gaan.

  10. #1045
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Claudemir lijkt me een geweldige speler voor Twente, ik denk alleen dat Vitesse een bedrag gaat vragen dat FC Twente niet wil en kan betalen (en terecht). Dan maar die Andersson binnenhalen?

  11. #1046
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik zie wel, Claudemir voor rechts en Andersson voor het middenveld zou ook niet verkeerd zijn. Ik weet alleen niet hoeveel geld Twente via sponsoren nog los kan krijgen, en wat er nog aan ruilen mogelijk is. Een hele tijd geleden zag ik ergens staan dat Grolsch geld in spelers wilde steken, of dat nou qua salarissen of transfersommen is weet ik niet, maar zou niet gek zijn.

    Mooi artikel uit de telegraph over gisteravond:

    Steve McClaren's new charges Twente stretch young Arsenal
    FC Twente (0) 0 Arsenal (0) 2


    By Henry Winter at Arnhem
    Last Updated: 7:43AM BST 14 Aug 2008

    Familiar chants filled the air here, from "one nil to the Arsenal'' when William Gallas scored to "Theo, Theo'' after Walcott set up the second for Emmanuel Adebayor, but the Gelredome also reverberated to some unlikely lyrics – "there's only one Steve McClaren''.

    As well as taking an unwanted manager, Twente's magnificent fans had also appropriated English football's most famous anthem, "You'll Never Walk Alone''. After walking through a storm with England, McClaren seems to have found some friends here. Even in defeat, McClaren and his purposeful players were applauded from the field.

    England coaches rarely find life easy after leaving the Impossible Job, but McClaren impressed here, his tactics confusing Arsene Wenger's side until midway through the second half when Gallas and Adebaylor rendered the second leg largely insignificant.

    Used to taking teams out of European contention, McClaren can still take pride from the way his players responded so well to his tactics.

    For an hour, McClaren could have permitted himself one of those famous, gleaming smiles. For an hour, his Twente side had outmuscled and out-thought the celebrated visitors from London. For an hour, until Gallas struck from close range, Arsenal had failed to come up with answers to some awkward questions.

    McClaren had set Arsenal a range of problems, collectively with the high tempo maintained by his Twente players and individually for Robin van Persie. Arsenal's Dutchman found himself shadowed by Cheick Tiote, Twente's stocky anchorman. Tiote made Van Persie's life a misery in the first half, tackling him relentlessly, body-checking him, even executing a Cruyff turn to spirit the ball away from Arsenal's No 11. Not until the second half did Van Persie demonstrate his gifts.

    For an hour, such was Twente's outwitting of their distinguished guests at their borrowed Vitesse Arnhem home (while their own is renovated), that the Twente fans even broke into "there's only one Steve McClaren'', a chant never heard during his England days. For an hour, the "Wally with the Brolly'' appeared the "Man with the Plan'', particularly with Tiote man-marking Van Persie so assiduously.

    Van Persie had been dropping off Adebayor in a 4-4-1-1 formation to assist a midfield missing such talents as Cesc Fabregas, Tomas Rosicky and Abou Diaby. During Twente's upbeat opening, Arsenal's under-strength midfield was often outmanoeuvred.

    No wonder Wenger's eyes lit up before kick-off when Ray Parlour, out here on commentary duty, wandered across for a quick stroll down memory lane. Wenger could have been forgiven for asking whether his former player, whom he had released to McClaren at Middlesbrough, had brought his boots.

    As the first half highlighted, Arsenal were short of experienced midfielders, reflected in the sight of 17-year-old Aaron Ramsey making his competitive debut for the London team with the hugely promising Jack Wilshere on the bench. The last time Arsenal met Twente, in a 1984 friendly, they had such respected campaigners as Brian Talbot, Paul Davis and Stewart Robson in midfield with Paul Mariner dropping back to help out.

    Operating alongside Denilson in the centre, Ramsey endured an uncertain start, persistently hounded by Wout Brama as McClaren's plan to swamp midfield took hold promisingly. With pace out wide in Romano Denneboom and the left-sided Eljero Elia, and non-stop industry in the centre, FC Twente worked the ball time and again towards their busy target man, Marko Arnautovic.

    McClaren had described his side as the "very big underdog'' in this tie, yet they almost seized the lead after 24 minutes. Using Luke Wilkshire as a decoy down the right, Denneboom exploited confusion between Denilson and Gael Clichy on the edge of Arsenal's box. Denilson let Denneboom go, and the winger darted into the gap, wasting the moment with a hurried shot.

    Refused time on the ball by McClaren's well-organised passion players, Arsenal struggled to get into their fast-moving stride. When Clichy and Denilson did embark on some long runs, they were tugged back. Wenger became increasingly unhappy at some of Twente's challenges, but he should also have fretted about his defence, which was occasionally caught square.

    When the lively Denneboom then slipped Arnautovic through, the Twente striker had time to compose himself and place the ball past Manuel Almunia, but he hurried his shot, allowing Arsenal's keeper to block with relative comfort.

    The drums of the Twente supporters echoed the percussive pressure being placed on Arsenal. Such was the packed nature of the Twente ranks that Wenger's men elected to shoot from range. After a rare Arsenal corner, Clichy let fly from 30 yards, the shot catching Sander Boschker unawares, the keeper shovelling the ball inelegantly out. The ball fell to Bacara Sagna, but the angle was too tight and he skewed his shot into a delighted crowd.

    The second half began as the first concluded, with Van Persie being frustrated by Tiote, who hacked him down and then dispossessed him with a far more impressive challenge. Arsenal's frustrations grew because some of Twente's tactics were so underhand, incensing Wenger.

    When Adebayor finally created some space down the inside-right channel, Twente's defence was caught out, gaps everywhere. Denilson had spotted this, the Brazilian speeding forward, only to be cynically baulked by Brama. With Van Persie so closely marked, Arsenal needed Adebayor to start roaming, and the tall Togo international began moving to better effect.

    Gifted a free-kick opportunity on the right just after the hour, Van Persie's trusted left foot sped into the ball, sending it curling into the box, None of McClaren's men reacted strongly enough, allowing Gallas to bundle the ball home and send a wave of relief flooding through the 300 Arsenal fans.

    To their great credit, McClaren's men refused to fold and continued to attack. Arnautovic should have equalised but shot into the side-netting.

    Twente's magnificent fans sighed with disappointment, yet their good humour quickly returned, and did not dip even when Arsenal effectively killed off the tie, Adebayor turning in Walcott's terrific cross from the right.

    Match details

    FC Twente (4-1-4-1): Boschker; Wilkshire, Wielaert, Douglas, Braafheid; Tiote; Denneboom, Brama, Janssen, Elia; Arnautovic.
    Subs: Paauwe (g), Zomer, Huysegems, Heubach, Wellenberg, Gerritsen, Chery.
    Arsenal (4-4-1-1): Almunia; Sagna, Djourou, Gallas, Clichy; Eboue, Denilson, Ramsey, Walcott; Van Persie; Adebayor.
    Subs: Fabianski (g), Vela, Wilshere, Bendtner, Hoyte, Gibbs, Randall.
    Goals: Gallas 63, Adebayor 82

  12. #1047
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Ik zie wel, Claudemir voor rechts en Andersson voor het middenveld zou ook niet verkeerd zijn. Ik weet alleen niet hoeveel geld Twente via sponsoren nog los kan krijgen, en wat er nog aan ruilen mogelijk is. Een hele tijd geleden zag ik ergens staan dat Grolsch geld in spelers wilde steken, of dat nou qua salarissen of transfersommen is weet ik niet, maar zou niet gek zijn.

    Mooi artikel uit de telegraph over gisteravond:

    Inderdaad, mooi artikel. Ook in The Sun en de Daily Mail staan gelijkluidende commentaren. Zelfs Steve McClaren (The Wally with the Brolly") lijkt nu al op weg naar rehablitatie. Al met al een mooie voetbal-avond ondanks het teleurstellende en onnodige resultaat. Het optreden van FC Twente geeft hoop op opnieuw een goed seizoen. Hopelijk wordt er de komende tijd niet te hard aan Tioté getrokken. Wat is die jongen nu al goed met zijn 21 jaar. Ben er van overtuigd dat Wenger zijn ogen heeft uitgekeken. En niet alleen Wenger trouwens. Ik heb het nare voorgevoel dat hij niet lang in Enschede blijft en zal verkassen naar de Premier League. Hij heeft alle kwaliteiten om daar te slagen.
    Wat hebben ze bij Anderlecht een stront in de ogen zeg. Hoe hebben ze die jongen kunnen laten gaan.

  13. #1048
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Alles wat jong en talentvol is wordt bij Anderlecht de deur uitgewerkt voor dure buitenlanders, wees er maar blij mee. Hele goeie ervaring verder voor Tiote, Douglas, Elia en die andere jonge spelers. Brama viel mij erg op trouwens. Nam de bal een aantal keren schitterend aan, en kon ook nog eens mee in het hoge tempo van passen. Met een goede rechtsbuiten en als er nog geld is, een goede aanvallende middenvelder krijgen we weer een mooi seizoen.

  14. #1049
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Alles wat jong en talentvol is wordt bij Anderlecht de deur uitgewerkt voor dure buitenlanders, wees er maar blij mee. Hele goeie ervaring verder voor Tiote, Douglas, Elia en die andere jonge spelers. Brama viel mij erg op trouwens. Nam de bal een aantal keren schitterend aan, en kon ook nog eens mee in het hoge tempo van passen. Met een goede rechtsbuiten en als er nog geld is, een goede aanvallende middenvelder krijgen we weer een mooi seizoen.
    Volgens mij speelde Brama een van zijn beste wedstrijden ooit. Zijn handelingssnelheid was gisteren een stuk beter dan in het verleden. Daarnaast was hij balvast en liet hij zich fysiek niet aan de kant zetten. Hij verdiend een grote pluim.
    Vooral Elia wordt in de engelse pers en door de Arsenal supporters geroemd. Ik vond hem zeker niet slecht maar Tioté vond ik de echte uitblinker. Wat heb ik gisteravond van hem genoten. Ik wist noet dat hij zo goed kon voetballen. En dat met 21 jaar en op zo'n podium. Wie hebben er allemaal zitten slapen zodat Twente hem zomaar kon kopen?

  15. #1050
    arcover
    Guest

    Standaard

    Twente heeft me de eerste helft echt gigantisch positief verrast. Alleen die Denneboom vind ik 10x niks. Voor de rest op alle plekken echt goede spelers/talenten. En met die Tiote hebben ze een geweldige aankoop mee gedaan. Tegen Arsenal was hij de baas en had Denilson veel overtredingen nodig. Jullie kunnen met een gerust hart op de competitie wachten.

  16. #1051
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Denneboom blijft een zwakke plek. Van de andere kant, als hij z'n kans d'rin schiet, en Arnautovic scoort die opgelegde kans, staat hij wel op een goal en een assist. Maar over het algemeen is het gewoon te weinig. Ik hoop echt nog op een speler die op de rechtsbuiten kan.

  17. #1052
    arcover
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Denneboom blijft een zwakke plek. Van de andere kant, als hij z'n kans d'rin schiet, en Arnautovic scoort die opgelegde kans, staat hij wel op een goal en een assist. Maar over het algemeen is het gewoon te weinig. Ik hoop echt nog op een speler die op de rechtsbuiten kan.
    Als je zoveel tijd hebt om te schieten moet dat schot minstens tussen de palen zijn. Hij probeert altijd acties 9 van de 10 x loopt die zich vast. De ene keer schiet hij er dan wel een bal in maar dat is gewoon te weinig. die jonge heeft nergens echt kunnen imponeren. Die kale belg had er veel eerder in gemoeten.

  18. #1053
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ben het wel met je eens hoor. Erger me over het algemeen kapot aan Denneboom. Gewoon compleet gebrek aan techniek en inzicht. Al valt er op z'n werklust en loopvermogen niks aan te merken trouwens. Maar ik hoop echt dat daar nog eens wat anders voor wordt gevonden.

  19. #1054

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Denneboom blijft een zwakke plek. Van de andere kant, als hij z'n kans d'rin schiet, en Arnautovic scoort die opgelegde kans, staat hij wel op een goal en een assist. Maar over het algemeen is het gewoon te weinig. Ik hoop echt nog op een speler die op de rechtsbuiten kan.
    Die komt zowieso niet meer.Helaas.Denneboom kan het wel , maar is te onzeker.

  20. #1055
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Die komt zowieso niet meer.Helaas.Denneboom kan het wel , maar is te onzeker.
    Volgens mij kan hij echt niet beter. Als je hem in de dekking aanspeeld heeft hij veel te veel tijd nodig om de bal te controleren. Vervolgens kan hij in het gunstigste geval nog terugleggen op Wilkshire of een middenvelder, maar vaak lukt het hem niets eens om de bal te controleren en brengte hij daardoor de tegenstander gewoon weer in balbezit.
    Als je hem in de diepte de bal kunt meegeven is hij wel levensgevaarlijk. Met zijn snelheid en zijn sterke lichaam is hij dan niet te stoppen.

  21. #1056

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nu ik het filmpje van fctwente.nl terug kijk,dan zie je toch eigenlijk wel heel goed hoe knullig die 2 goals eigenlijk vallen.Bijzonder jammer,heb er nog steeds een erg zuur gevoel over.Omdat het volgens mij niet had gehoeven.Bij voorbaat was je kansloos , maar gezien het spelbeeld had je hier met een beetje geluk volgens mij zelfs kunnen winnen.
    Hopen dat het spel van woensdag perspectief biedt voor de rest van het seizoen en misschien kunnen we in de return , aangemoedigt door min. 3000 Tukkers , toch nog een gelijkspel in de wacht slepen.

    Heb alles voor de reis inmiddels helemaal rond,en hoop op een paar gezellige dagen in Londen.Als ik het zo lees en hoor zal naast de Korenmarkt,ook Covent Garden Tukkers' domein worden.Zit er zelf een aardig eind van Covent Garden af,in Deptford om precies te zijn (dicht bij Millwall stadion),maar heb er enorm veel zin aan.Waar zit jij ergens Pegasus ? Nog meer lieden die de oversteek maken ?

  22. #1057
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Nu ik het filmpje van fctwente.nl terug kijk,dan zie je toch eigenlijk wel heel goed hoe knullig die 2 goals eigenlijk vallen.Bijzonder jammer,heb er nog steeds een erg zuur gevoel over.Omdat het volgens mij niet had gehoeven.Bij voorbaat was je kansloos , maar gezien het spelbeeld had je hier met een beetje geluk volgens mij zelfs kunnen winnen.
    Hopen dat het spel van woensdag perspectief biedt voor de rest van het seizoen en misschien kunnen we in de return , aangemoedigt door min. 3000 Tukkers , toch nog een gelijkspel in de wacht slepen.

    Heb alles voor de reis inmiddels helemaal rond,en hoop op een paar gezellige dagen in Londen.Als ik het zo lees en hoor zal naast de Korenmarkt,ook Covent Garden Tukkers' domein worden.Zit er zelf een aardig eind van Covent Garden af,in Deptford om precies te zijn (dicht bij Millwall stadion),maar heb er enorm veel zin aan.Waar zit jij ergens Pegasus ? Nog meer lieden die de oversteek maken ?
    We gaan met zijn tienen. Iemand uit onze box (een jonge hond die één overnachting zoals aangeboden bij het Twente-arrangement te weinig vond) heeft het een en ander georganiseerd. We vliegen dinsdagochtend om 10.50 met BA vanaf Dusseldorf naar London Heathrow en vliegen donderdagmiddag om 13.45 weer terug. We slapen in een hotel vlakbij het Hyde Park. Jammer dat we niet minstens een gelijkspel hebben kunnen halen. Het zou dik verdient zijn geweest en we waren tenminste met een kleine illusie naar Londen vertrokken. Nu wordt het meer een gezellig uitje. Ook wel leuk, maar toch...

  23. #1058
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Twente mag zich echt onwijs gelukkig prijzen met Tioté. Zo'n geweldenaar, zo jong, aangetrokken voor 'slechts' 2,5 miljoen euro. Geweldige deal, Anderlecht zet zichzelf wederom voor schut. Tegen Arsenal was Tioté eigenlijk de beste man van het veld, het middenveld was van hem.

    Ook Elia, Arnautovic (die wel een beetje 'arrogant' voetbalde en veel balverlies leed) en Douglas zijn erg grote talenten (Dan hebben we het nog niet eens over de volgende lichting met spelers als Maaroufi, Rendla, Vidarsson, Schimpelsberger). Brama speelde goed, Janssen is een goede middenvelder. Wielaert, Wilkshire en Braafheid zijn goede/degelijke verdedigers en keepers Boschker is oud maar nog steedse erg goed. Denneboom is duidelijk de minste speler in de basiself.

  24. #1059
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Twente mag zich echt onwijs gelukkig prijzen met Tioté. Zo'n geweldenaar, zo jong, aangetrokken voor 'slechts' 2,5 miljoen euro. Geweldige deal, Anderlecht zet zichzelf wederom voor schut. Tegen Arsenal was Tioté eigenlijk de beste man van het veld, het middenveld was van hem.

    Ook Elia, Arnautovic (die wel een beetje 'arrogant' voetbalde en veel balverlies leed) en Douglas zijn erg grote talenten (Dan hebben we het nog niet eens over de volgende lichting met spelers als Maaroufi, Rendla, Vidarsson, Schimpelsberger). Brama speelde goed, Janssen is een goede middenvelder. Wielaert, Wilkshire en Braafheid zijn goede/degelijke verdedigers en keepers Boschker is oud maar nog steedse erg goed. Denneboom is duidelijk de minste speler in de basiself.
    Ik verbaas me over jouw kennis van de FC Twente selectie. Veel Ajax en Feyenoord supporters zijn zo "arrogant" dat ze alleen maar aandacht hebben voor hun eigen club en een klein beetje voor de andere twee "topclubs". Je merkt het ook aan de geringe reacties op dit Twente-forum van anderen dan Twente supporters, zelfs wanneer FC Twente tegen Arsenal speelt. Maat je pikt inderdaad de toptalenten eruit. Ook met jouw inschatting van Wilksire, Braafheid en Wielaert ben ik het helemaal eens. Bovendien vind ik het knap dat je zelfs de grootste talenten van de aankomende lichting goed kent. Mijn compliment hiervoor.
    :clap:
    Laatst gewijzigd door pegasus1; 15 augustus 2008 om 14:52

  25. #1060
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Staan nog mooie dingen te gebeuren in ieder geval. D'r wordt al weer druk gescout voor nog weer een nieuwe lichting, en vanuit de eigen(Nederlandse) jeugd verwacht ik de komende 2 jaren ook nog een paar talenten die bij het eerste aanpikken. Ik hoop dat Reimerink zo snel mogelijk doorgroeit eigenlijk.

  26. #1061
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Staan nog mooie dingen te gebeuren in ieder geval. D'r wordt al weer druk gescout voor nog weer een nieuwe lichting, en vanuit de eigen(Nederlandse) jeugd verwacht ik de komende 2 jaren ook nog een paar talenten die bij het eerste aanpikken. Ik hoop dat Reimerink zo snel mogelijk doorgroeit eigenlijk.
    Over talenten gesproken. Toen FC Twente in Alstätte tegen FC Farul Constanta uit Roemenië speelde zag ik voor het eerst Tjaronn Cherry aan het werk. Hij maakte op mij een prima indruk. Wat vind jij van deze speler en wat weet je van zijn achtergrond?
    Laatst gewijzigd door pegasus1; 15 augustus 2008 om 14:50

  27. #1062
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Niks meer dan jij denk ik. Informatie over de beloften haal ik van de site's waar jij geloof ik ook op zit, fctwente online, en de officiële site. Alles wat op fora zoals dit, fok en soccerquest komt, staat bijna altijd ook op die site. Maar wat ik d'r van gehoord heb is het een soort EA alleen iets aanvallender ingesteld geloof ik. Technisch erg sterk, wendbaar, en misschien iets makkelijker scorend.

  28. #1063
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Niks meer dan jij denk ik. Informatie over de beloften haal ik van de site's waar jij geloof ik ook op zit, fctwente online, en de officiële site. Alles wat op fora zoals dit, fok en soccerquest komt, staat bijna altijd ook op die site. Maar wat ik d'r van gehoord heb is het een soort EA alleen iets aanvallender ingesteld geloof ik. Technisch erg sterk, wendbaar, en misschien iets makkelijker scorend.
    Ik durf het bijna niet te vragen maar doe het toch. Wat is een EA?

  29. #1064
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Een El Ahmadi. Ik zie dat je zelf al een topic hebt gestart op Twente online . Linkshalf dus, die ook AM kan. Linkshalf is sowieso een positie die wat moeilijker te bezetten is, omdat het grootste deel van de spelers rechts is. Zou mooi zijn als ie komend seizoen flink wat minuten gaat maken.
    Laatst gewijzigd door Solstice; 15 augustus 2008 om 15:50

  30. #1065
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Staan nog mooie dingen te gebeuren in ieder geval. D'r wordt al weer druk gescout voor nog weer een nieuwe lichting, en vanuit de eigen(Nederlandse) jeugd verwacht ik de komende 2 jaren ook nog een paar talenten die bij het eerste aanpikken. Ik hoop dat Reimerink zo snel mogelijk doorgroeit eigenlijk.
    Wou net een reply gaan typen over reimerink maar hoeft al niet meer
    Reimerink is misschien wel het grootste talent wat we in huis hebben. DEnk dat hij dit seizoen al menigmaal zal invallen voor denneboom. DEnk nml. niet dat gerritsen nog op nivo komt.

  31. #1066
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ff ander vraagje.Ik zit ook al heel lang op het twente forum. Jullie dus ook maar replyen jullie daar ook? Zo jah onder welke naam want de namen die jullie hier gebruiken komen niet voor op t twente forum.

  32. #1067
    Chief
    Guest

    Standaard

    Mannen, zonde van de 0-2 tegen Arsenal, was niet nodig geweest. Ik vond Twente een uur indrukwekkend goed. Vloeiende combinaties en zeker 1, zelfs 2 prima kansen tegen Arsenal. 2 Knullige goals, ook niet een verdiende, maken er alleen bij de return een formaliteit van. Althans, ik geef Twente 1%, Arsenal die andere 99.

  33. #1068
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Mannen, zonde van de 0-2 tegen Arsenal, was niet nodig geweest. Ik vond Twente een uur indrukwekkend goed. Vloeiende combinaties en zeker 1, zelfs 2 prima kansen tegen Arsenal. 2 Knullige goals, ook niet een verdiende, maken er alleen bij de return een formaliteit van. Althans, ik geef Twente 1%, Arsenal die andere 99.
    Kwaliteitsverschil waar je uiteindelijk niet omheen kan, jammer voor Twente maar je kan igg niet zeggen dat niet alles er aan gedaan is.

  34. #1069
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    Ff ander vraagje.Ik zit ook al heel lang op het twente forum. Jullie dus ook maar replyen jullie daar ook? Zo jah onder welke naam want de namen die jullie hier gebruiken komen niet voor op t twente forum.
    Als Pegasus net als hier!

  35. #1070
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Een El Ahmadi. Ik zie dat je zelf al een topic hebt gestart op Twente online . Linkshalf dus, die ook AM kan. Linkshalf is sowieso een positie die wat moeilijker te bezetten is, omdat het grootste deel van de spelers rechts is. Zou mooi zijn als ie komend seizoen flink wat minuten gaat maken.
    Datzij dat topic weet ik nu dat hij geboren en opgegroeid is in Enschede en dat hij Antilliaanse roots heeft. Verder las ik dat hij al vanaf C1 bij Twente zit en pas sinds twee jaar grote stappen maakt in zijn ontwikkeling. Ook schijnt hij een flinke pegel in zijn benen te hebben.
    Leuk om te weten dat een jongen uit de stad mogelijk komend seizoen zijn officiele debuut in het eerste gaat maken. Ik hoop het in elk geval. Naar aanleiding van wat ik van hem gezien heb durf ik te beweren dat hij een speler met grote mogelijkheden is.

  36. #1071
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Mannen, zonde van de 0-2 tegen Arsenal, was niet nodig geweest. Ik vond Twente een uur indrukwekkend goed. Vloeiende combinaties en zeker 1, zelfs 2 prima kansen tegen Arsenal. 2 Knullige goals, ook niet een verdiende, maken er alleen bij de return een formaliteit van. Althans, ik geef Twente 1%, Arsenal die andere 99.
    Het vertoonde spel geeft goede hoop op opnieuw een goed seizoen. Hopelijk laten ze de revelatie van het voorseizoen, Cheik Tiote, voorlopig met rust.

  37. #1072
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lijkt me niet dat Tiote nou al weer zou verhuizen. Douglas en Arnautovic liggen geluk voor lange tijd vast. Wilkshire is de enige waar ik me druk om maak op dit moment. Wel erg jammer van die CL, met een slordige 15 miljoen of meer los je toch 1/4e van je lening af en kun je er ook nog eens versterkingen bijhalen.

  38. #1073

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Lijkt me niet dat Tiote nou al weer zou verhuizen. Douglas en Arnautovic liggen geluk voor lange tijd vast. Wilkshire is de enige waar ik me druk om maak op dit moment. Wel erg jammer van die CL, met een slordige 15 miljoen of meer los je toch 1/4e van je lening af en kun je er ook nog eens versterkingen bijhalen.
    Volgens vrienden van mij binnen Twente,is het absoluut zeker dat Wilkshire blijft en ook hij misschien zelfs een nieuw contract tekent (2014) net als Wieleart.

  39. #1074
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Volgens vrienden van mij binnen Twente,is het absoluut zeker dat Wilkshire blijft en ook hij misschien zelfs een nieuw contract tekent (2014) net als Wieleart.
    Ik heb begrepen dat jij ook naar Arsenal-Twente gaat. Hoe ga jij daar naar toen?

  40. #1075

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ik heb begrepen dat jij ook naar Arsenal-Twente gaat. Hoe ga jij daar naar toen?
    Dat heb je helemaal goed,ga volgende week dinsdagochtend met de boot er heen,en donderdagnacht met boot terug,dus 3 volle dagen Londen.Zeer goedkope reis overigens.Eerste dag lekker pilsen op Covent Garden en 's avonds het nachtleven in,woensdag verzamelen rond de middag op Covent Garden en donderdag lekker door de stad heen slenteren en hopelijk paar stadia bezoeken.

  41. #1076
    Daar ben ik weer! ALenstra's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Midden vh Land
    Berichten
    308
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Arsenal heeft een beperkt aantal kaarten voor de wedstrijd tegen FC Twente in de general sale gedaan.

  42. #1077
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Zomer op huurbasis naar Vitesse'

    Donderdag 21-8-2008 - Fawkes
    De TC Tubantia weet te melden dat de onderhandelingen tussen Vitesse en FC Twente over een verhuur van Ramon Zomer in de afrondende fase zitten. Vandaag of morgen zal de Tukker de overstap maken naar de Arnhemmers.

    De 24-jarige verdediger was jaren een vaste basiskracht bij Twente, maar moest de laatste jaren lijdzaam toezien hoe Edson Braafheid en Douglas op zijn plek excelleerden. De geboren Daarlevener heeft nog een contract tot medio 2010 bij Twente.



    Clubloze Jacobsen in beeld bij Twente

    Donderdag 21-8-2008 - Fawkes
    Volgens Twentesport.com is de Deense international Lars Jacobsen de beoogde opvolger voor Luke Wilkshire. De 27-jarige rechtsback zit zonder momenteel zonder club, daar hij zijn verbintenis liet ontbinden toen hij vorig jaar degradeerde met 1. FC Nürnberg. Ook Roda JC en Betis Sevilla zouden naar de handtekening van Jacobsen dingen.

    De Deen speelde jaren voor FC Kopenhagen voor hij vorig seizoen naar Duitsland vertrok. Ook in het jaar dat Ajax werd uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League speelde hij bij de club en wist zich in de picture te spelen tijdens het hoofdtoernooi.

  43. #1078
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zou mooi zijn. Geweldige rechtsback Wilkshire, maar met zo'n speler ga je er denk ik niet eens zoveel op achteruit.

  44. #1079

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Zou mooi zijn. Geweldige rechtsback Wilkshire, maar met zo'n speler ga je er denk ik niet eens zoveel op achteruit.
    Je bedoelt wanneer je die Jacobsen binnenhaalt ?

  45. #1080
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja, Wilkshire rendeerde, ondanks z'n eigen kwaliteiten, ook vooral geweldig omdat hij hier perfect op z'n kwaliteiten werd benut. Nog een mooi stuk van voetbalvandaag:

    Beleid maken? 'Stick to the plan'
    Hans Nijland: "Wij doen normale, logische dingen."
    Jan van Halst: "Als een stoeltje vies is, doen we er wat aan."

    Mark Penterman
    ENSCHEDE/GRONINGEN - Wie beleid wil maken moet een plan hebben en daar aan vasthouden. In woorden is het zo simpel, in daden ligt dat anders. In het voetbal regeert vaak de waan van de dag. Echter niet in Groningen en Enschede. Wat is het geheim van de smid? Algemeen directeur Hans Nijland (FC Groningen) en manager commerciële zaken Jan van Halst (FC Twente) aan het woord.

    "In het algemeen doen wij normale, logische dingen. Het is belangrijk dat een Betaald Voetbal Organisatie bedrijfsmatig te werk gaat. Aan het eind van de maand moet je gewoon je gas, water en licht betalen", zegt Nijland, die alweer twaalf jaar de scepter zwaait in het noorden. In die hoedanigheid beleefde hij de degradatie in 1998 en de promotie twee jaar later. Sindsdien gaat het crescendo met de Groningers. "Het succes ligt voor een groot deel aan de Euroborg. Daardoor konden we enorm doorgroeien. Het is een echt voetbalstadion. Het geluid en de sfeer blijven er hangen. Eén van de succesfactoren is ook onze trainer Ron Jans, die al aan zijn zevende seizoen begint. Ook het hoofd jeugdopleidingen Peter Jeltema zit hier al acht jaar." Nijland wil ermee zeggen dat dit de cultuurbewakers zijn. Ze zitten lang op hun positie en dat is goed voor de continuïteit. "Het stadion en de mensen in de organisatie zijn heel belangrijk. Verder moet je altijd alert en scherp zijn om ergens op in te kunnen springen."

    Bij FC Twente is het eigenlijk niet anders. De Raad van Commissarissen (RvC), met voorzitter Joop Munsterman aan het hoofd, is dezelfde als pak 'm beet vijf, zes jaar geleden, toen de club bijna surseance van betaling moest aanvragen. Van Halst: "De RvC maakte een plan: 'Uit de steigers'. Zij hebben alles in kaart gebracht, de lijken uit de kast gehaald en de organisatie erop aangepast. Toen is er in de kosten gesneden en sinds drie jaar behoren we tot de categorie C, de gezondste clubs van Nederland. Je moet gewoon niet teveel risico's nemen, zuinig zijn. Vergelijk het maar met thuis. Daar kun je ook niet uitgeven wat je niet hebt."

    Jan van Halst, zelf ooit speler van de Tukkers, legt verder uit hoe de organisatie in elkaar steekt en hoe zij te werk gaan. "Er is continuïteit in de leiding. De RvC is al jaren bij elkaar, evenals het managementteam. Hierdoor kan de raad gemakkelijk dingen aansturen en bovendien onderhouden we korte lijntjes met elkaar. De RvC is erg betrokken. Ook hebben we de banden, van supporters tot sponsoren, aangehaald. We proberen hun wensen te realiseren. Als er bijvoorbeeld een mailtje binnenkomt dat er een stoeltje vies is, om maar wat te noemen, dan doen we er wat aan. De club is altijd toegankelijk, het is een club van de regio."

    Voetbal is een immer groeiende en veranderende bedrijfstak. Spelers komen en gaan, begrotingen stijgen ieder jaar weer. Die van Groningen steeg met twee miljoen naar 16,7 miljoen euro, bij FC Twente is zelfs sprake van een explosieve groei. Was de begroting vorig seizoen nog 16,5 miljoen, dit jaar is die bijna verdubbeld naar 29,5 miljoen euro.

    In Groningen is men nuchter onder de groei. Nijland weet dat hij nooit klaar is met zijn werk. "We zijn er wel trots op, ja. Maar we zijn ook 'Grunningers'. We moeten ons realiseren dat we er nog niet zijn. Er is werk aan de winkel. Tijd om van het succes te genieten is er nauwelijks. De concurrentiestrijd is enorm. De begrotingen blijven groeien. Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is."

    De stadions van beide voetbalverenigingen zijn staaltjes van moderne voetbalarchitectuur. FC Twente nam in 1998 afscheid van het Diekman, FC Groningen speelt zijn thuiswedstrijden alweer twee jaar in de Euroborg, de vervanger van het Oosterpark. Alsof dat nog niet genoeg is, breiden beide clubs de onderkomens alweer uit. De Enschedeërs voetballen komend seizoen in een stadion met 24.000 stoeltjes, Groningen vergrootte de capaciteit met 2.700 plaatsen naar een dikke twintigduizend. "Het stadion is cruciaal", vertelt de commercieel manager van Twente. "Zo kunnen we veel meer mensen binden, want we zijn al jaren uitverkocht. Die 13.000 supporters hielden hun jaarkaart vast, er kwamen geen nieuwe mensen bij. Nu kunnen er 11.000 bij en is er alweer een wachtlijst. Hierdoor kunnen we het budget verruimen, want ook commercieel hebben we alles uitgebreid. Het stadion en de horeca zijn in eigen beheer, waardoor we ook op niet-wedstrijddagen inkomsten kunnen genereren."

    Voortdurende uitbreiding, doorgroei en continuïteit dus. Zomaar een paar woorden die de beide beleidsplannen kenmerken. Europees voetbal is uiteraard ook een belangrijke bron van inkomsten. FC Groningen miste dat afgelopen seizoen echter. "We zijn nu drie keer achter elkaar in het linkerrijtje geëindigd. Je moet blijven aanpikken. We moeten nu laten zien dat we een structurele subtopper zijn", aldus Nijland. "Kijk, Ajax, Feyenoord en PSV zijn de topclubs, dat zal ook altijd zo blijven. Daarachter heb je AZ, Heerenveen, Twente. Petje af voor Twente. Wij werden drie jaar geleden vijfde en streden toen ook met Ajax om de voorronde van de Champions League. Maar laten we eerlijk zijn. We hebben twee jaar op rij Europees voetbal gehaald, nu even niet. Afgelopen jaar stak NEC erboven uit, die hebben het dan ook verdiend. Natuurlijk hebben we wel even gebaald, maar het is geen ramp, nee."
    FC Twente mocht dit seizoen zelfs voor het eerst een stap in het kampioenenbal wagen. Het is een teken dat de club de laatste jaren met zevenmijlslaarzen door Eredivisieland is gestapt.

    Plannen zijn er genoeg in Enschede. Van Halst: "We willen het trainingscentrum betrekken bij het stadion, als een soort FC Twente-village. Nu ligt dat nog in Hengelo. Ook het WK van 2018 hebben we in ons achterhoofd zitten." Met een capaciteit van 40.000 toeschouwers, waar FC Twente in de toekomst naartoe wil, zal het stadion WK-waardig zijn. De bomen lijken tot in de hemel te groeien.

Pagina 24 van 176 EersteEerste ... 1422232425263474124 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •