Pagina 25 van 74 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.081 t/m 1.125 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #1081
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    SCE C2- S.V.SDOO C2 Zaterdag 15 september 2007

    12 jongens gaan op richting Sportpark Lindenholt in Nijmegen. Ze komen met volle moed aanrijden en ik zeg: Hierm voetballen mijn vrienden! (omdat het Nijmegen was) Nou, naarmate de wedstrijd vorderde, waren het niet echt bepaald vrienden. Het stond 4-0 bij rust, waarvan 1 zeer onterecht. De bal was achter, die speler schiet de bal nog in, onze speler schiet de bal uit: Corner, volgens scheidsrechter. 1ste helft was een goede helft wat betreft de sportivitiet. 2de helft, wat een schande! 1 van onze aanvallers wordt tijdens een corner keihard op z'n kop gemept! Scheids ziet het niet. Ik had die scheids echt een paar klappen verkocht als ik de kans daarvoor kreeg. Een paar minuten later, de aanvoerder, Jordi, komt met gestrekt been op de keeper in! Scheids: Niks aan de hand, doorvoetballen! Wat een ongelofelijke arrogante boer! Weer een paar minuten later: De nr. 11 zit zich ONTIECHELIJK aan te stellen door te doen alsof hij op zijn oog valt. Ik zei nog: Die speler heeft niks! Die doet gewoon alsof hij zijn ogen gelaserd zijn en zijn bril vergeten is mee te nemen! Dan reageert er zo'n echte Hollandse boer (lang, rood haar) op mijn commentaar en zegt dat ik stil moet zijn! Als hij niks had gezegd, was er niks aan de hand. Echt waar, het was gewoon kl**e. Maar dat komt denk ik dat dit pas de 1ste keer was dat we tegen een stadselfta moesten. We hebben wel eens tegen Ede gespeeld, maar dat is geen stad, of ieder geval niet zonder stadsrechten. Mjn vader zei: Dit is nog maar het begin! Dat is waar, volgende week Blauw- Wit C4 thuis, kijken wat die allemaal doen

  2. #1082
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Vandaag wedstrijd afgelast ofzo...

  3. #1083
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    13-0 verloren:ill_h4h:

    Schoen in mijn gezicht echt typische boeren, ging er hierna ook af.

    Stond toen nog maar 4-0 na 50 minuten met mij als laatste man:dry:

    wat een compliment naar mezelflease:

  4. #1084
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ok, je bent heel goed .

    Wij vandaag met 6-1 gewonnen van WSC uit waalijk .

  5. #1085
    Koos Emotieloos Wastum's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.208
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    VV Hoogland A6 (4 - 2) Huizen A4

    Mijn tweede wedstrijd, en mijn eerste in de competitie. Stond weer rechtsbuiten en het ging stukken beter dan de vorige keer, maar het kon nog wel beter. Had weer een assist, sta daarop 2 op 2 Ik ontving een bal uit de lucht, en vervolgens gaf ik een loepzuivere steekpass waaruit eenvoudig 1-0 kon worden gemaakt Had ook nog een kans op een assist van de 3-0, maar mijn linkervoet is nog niet erg goed, waardoor een te zachte pass gaf.

    Heb ook alweer geel te pakken. Te late sliding Was nogal dik, en had 3 minuten voor tijd nog een pijnlijk ongelukje met die gast. Ik was met die dude in duel, ik gaat onderuit, en hij valt vervolgens met zijn volle gewicht op mijn reet. Ik was direct uitgeschakeld

  6. #1086
    El Chino's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2006
    Berichten
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vandaag tegen DEM B3 gewonnen!!

    11-0 :love:

    Ik heb 1x gescoord als verdedigende middenvelder (we spelen 4-4-2)

    Ik kreeg de bal op eigen helft. Ik ga één man voorbij, loop over de middenlijn, nog niemand staat vrij. Ik ga op eigen avontuur, de laatste man ga ik voorbij. Hij probeert me nog van achter onderuit te halen maar raakte me niet. Ik kom bij de keeper en schiet em koeltjes in de korte hoek binnen Ook nog 6 assist.

    Heerlijk weer 'ns scoren :love:

  7. #1087
    Trezeguet's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Den-Haag
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VCS B2 (1ste klasse) - Soccer Boys (2e klasse)

    VCS met 3-2 gewonnen!!
    Het was een leuke oefenduel , ik had een 2 mooie assisten gegeven ,
    Ik speel linkshalf

    Ik mocht bijna met VCS A1 spelen...
    dan zouden we tegen FC Den Bosch spelen.

  8. #1088
    ☆☆☆ JC14's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2006
    Locatie
    Maasje
    Leeftijd
    32
    Berichten
    154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Standaard B1 (2-8) Hulsberg B1

    Na eerdere nederlagen tegen Eijsden (0-7) en RKVVL (4-0), stond vanmiddag Hulsberg thuis op het programma; de nummer vijf. Wij bezetten de laatste plaats.

    eerste helft:
    In de beginfase waren we duidelijk de betere partij. Het goeie veldspel werd beloond met een paar enkele grote kansen, maar ze werden niet verzilverd. Zij kregen één kans en het was meteen raak. Maar al snel wisten wij ook het net te vinden, uit een mooie voorzet stond de linksbuiten vrij voor het doel en wist hem dit keer wel in het net te leggen. Maar al snel was het 1-2 en 1-3, de kopjes gingen omlaag en we verloren de grip op de wedstrijd. Schelden op elkaar, van alles en écht alles was fout wat je deed in de ogen van een ander. Daar profiteerden zij van. En uit een corner, door een dekkingsfout van mij, werd ook de 1-4 op het wedstrijdformulier vermeld. We kregen nog een mooie mogelijkheid om het tweede doelpunt te maken, maar de inzet werd gepareerd door hun keeper. Ónze keeper wist de stand nog beperkt te houden, met een aantal fraaie reddingen. Maar had geen antwoord op een schot vanaf de zestien, die nog lichtjes aan werd geraakt door de voorstopper: 1-5.

    tweede helft:
    We kwamen minder sterk uit de kleedkamers, maar ook zij konden niet echt windeieren leggen. Maar uit het niets was het wel al snel 1-6. We kregen langzaamaan weer grip op de wedstrijd en bij vlagen speelde we nog leuk voetbal, maar de kansen die we creerde gingen er maar niet in. Heel frustrerend, maar het zij zo. Doordat de linksback een grove fout maakt, moest ik corrigeren. Op een correcte manier, vond ik. De scheidsrechter zag het anders: een penalty, wat dus helemaal géén was, betekende de 1-7. Maar dit keer wisten we wel gewoon de moed erin te houden en bleven we knokken voor iedere bal en dat zag je ook goed terug in het veld, ze kwamen er geen enkele keer meer aan de pas en wij creerde weer genoeg kansen. Maar goed, je kan van alles creeren, als je toch niet scoort heb je er vrij weinig aan. Maar één bal, weer van dezelfde persoon, die overigens vrij goed stond te voetballen, viel weer goed en het stond 2-7. Met nog tien minuten op de klok, de schade beperkt houden en nog een paar proberen te scoren. Maar het tij keerde zich en ze komen weer voor het doel en de 2-8 lag in de netten. Drie minuten voor tijd viel ik nog uit, door een knieblessure. Achteraf niet ernstig, gelukkig maar. Maakte me wel eventjes zorgen, want het was aan de knie waar ik aan geopereerd was.

    We creeren dus genoeg kansen, maar die willen er maar niet ingaan. We waren zeker niet de mindere partij, maar zij weten wél te scoren. Maar goed, werken naar komende zaterdag. Dan staat ons Partij uit te wachten...

  9. #1089
    Red or Dead
    Aangemeld
    24 maart 2007
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    23
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Normaal doe ik dit niet, maar dit was toch wel héél speciaal...
    Purmersteijn C1 - SVW'27 C1
    Vol goede moed begonnen wij (lees: SVW'27) de wedstrijd, wél wetende dat deze wedstrijd gewonnen moest worden om ons vast te klampen aan de top van de hoofdklasse. We speelden sterk, en Purmersteijn had het moeilijk met ons aanvalsspel, waardoor we meerdere kansen kregen, helaas lobte onze nummer 10 over, wist onze rechtsbuiten een voorzet van de spits op de paal te krijgen en maaide ik zelf over een heerlijke voorzet heen (tsja... ik ben niet voor niets verdediger geworden).

    Na ongeveer vijftien minuten wisten we toch de eerste slag uit te delen: na een vlotte combinatie door het centrum scoorde onze koelbloedige spits (Thomas, voor Nitsu) een prima goal. Nog geen vijf minuten daarna was het alweer gelijk, Purmersteijn kwam er één keer uit, en na verdedigend geklungel wist hun - overigens goed spelende - aanvallende middenvelder de bal in de rechterhoek te tikken. Daarna was het spel 'gewoon' weer voor ons, we creëerden opnieuw grote kansen, maar wisten pas uit een penalty (wéér door Thomas) te scoren. 2-1, op slag van rust. Purmersteijn bleek echter koppig, en zette nog voor de rust aan. De linkshalf wist een knappe solo (en héél veel verdedigend gekloot van onze voorstopper) af te ronden met een heerlijk geplaatste stiftbal, waarop meteen afgefloten werd.

    De tweede helft werd ik op linkshalf gezet, voor meer lopend en verdedigend vermogen op het middenveld. Onze opbouw verliep echter slordig, waardoor we geen grote kansen meer kregen. Purmersteijn wist daarna een belangrijke goal te maken. Na wéér een verdedigende fout, dit keer van de rechtsback en de stand-in laatste man (waar ik dus anders speel) kwam Purmersteijn niet onverdiend op voorsprong, het leek beslist, want veel tijd was er niet meer.
    Daarna hebben we kans na kans gekregen, werd ik weer laatste man en ging de gelegenheids-laatste man naar linksbuiten: meer snelheid en lengte voorin. In de laatste minuut van de officiële zeventig minuten kregen we nog een corner, dé kans op de 3-3. Bal komt heerlijk voor de goal en.... wordt weggekopt:kwasny:. In diezelfde periode volgt echter een schandalige overtreding. De bal was al lang en breed weggekopt, en de keeper van Purmersteijn C1 trapt vól in de maag van een SVW-speler, een opstootje ontstaat, waarin veel harde woorden richting de scheidsrechter vallen (in mijn ogen terecht, want dit is gewoon schorsen, en nóóit meer het veld op). Maar goed, we staan achter, dus het moet snel in de blessuretijd. In de allerlaatste minuut gooien we 'm nog eens diep en uit de kluts: 3-3! Purmersteijn kon wel janken, maar moest de laatste minuut nog uitspelen. De aftrap werd genomen, we pakten snel de bal af, gooien 'm weer diep en jahoor, het onmogelijke voltrekt zich: van 2-3 in de laatste minuut naar 4-3.

    Één minpunt: mijn stem is kapot, van het juichen welteverstaan.

  10. #1090
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrtn Bekijk bericht
    Purmersteijn C1 - SVW'27 C1
    Vol goede moed begonnen wij (lees: SVW'27) de wedstrijd, wél wetende dat deze wedstrijd gewonnen moest worden om ons vast te klampen aan de top van de hoofdklasse. We speelden sterk, en Purmersteijn had het moeilijk met ons aanvalsspel, waardoor we meerdere kansen kregen, helaas lobte onze nummer 10 over, wist onze rechtsbuiten een voorzet van de spits op de paal te krijgen en maaide ik zelf over een heerlijke voorzet heen (tsja... ik ben niet voor niets verdediger geworden).

    Na ongeveer vijftien minuten wisten we toch de eerste slag uit te delen: na een vlotte combinatie door het centrum scoorde onze koelbloedige spits (Thomas, voor Nitsu) een prima goal. Nog geen vijf minuten daarna was het alweer gelijk, Purmersteijn kwam er één keer uit, en na verdedigend geklungel wist hun - overigens goed spelende - aanvallende middenvelder de bal in de rechterhoek te tikken. Daarna was het spel 'gewoon' weer voor ons, we creëerden opnieuw grote kansen, maar wisten pas uit een penalty (wéér door Thomas) te scoren. 2-1, op slag van rust. Purmersteijn bleek echter koppig, en zette nog voor de rust aan. De linkshalf wist een knappe solo (en héél veel verdedigend gekloot van onze voorstopper) af te ronden met een heerlijk geplaatste stiftbal, waarop meteen afgefloten werd.

    De tweede helft werd ik op linkshalf gezet, voor meer lopend en verdedigend vermogen op het middenveld. Onze opbouw verliep echter slordig, waardoor we geen grote kansen meer kregen. Purmersteijn wist daarna een belangrijke goal te maken. Na wéér een verdedigende fout, dit keer van de rechtsback en de stand-in laatste man (waar ik dus anders speel) kwam Purmersteijn niet onverdiend op voorsprong, het leek beslist, want veel tijd was er niet meer.
    Daarna hebben we kans na kans gekregen, werd ik weer laatste man en ging de gelegenheids-laatste man naar linksbuiten: meer snelheid en lengte voorin. In de laatste minuut van de officiële zeventig minuten kregen we nog een corner, dé kans op de 3-3. Bal komt heerlijk voor de goal en.... wordt weggekopt:kwasny:. In diezelfde periode volgt echter een schandalige overtreding. De bal was al lang en breed weggekopt, en de keeper van Purmersteijn C1 trapt vól in de maag van een SVW-speler, een opstootje ontstaat, waarin veel harde woorden richting de scheidsrechter vallen (in mijn ogen terecht, want dit is gewoon schorsen, en nóóit meer het veld op). Maar goed, we staan achter, dus het moet snel in de blessuretijd. In de allerlaatste minuut gooien we 'm nog eens diep en uit de kluts: 3-3! Purmersteijn kon wel janken, maar moest de laatste minuut nog uitspelen. De aftrap werd genomen, we pakten snel de bal af, gooien 'm weer diep en jahoor, het onmogelijke voltrekt zich: van 2-3 in de laatste minuut naar 4-3.

    Één minpunt: mijn stem is kapot, van het juichen welteverstaan.
    Die Thomas toch.......

  11. #1091
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    5-1 verloren van schalkhaar B3

    1e wedstrijd van het seizoen. We hadden meer mot met de scheids en hun nummer 9 dan me de bal, toch wou hij niet achter hun keeper en bij ons dus wel.

  12. #1092
    MaartenQBAjax's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2006
    Locatie
    Katwijk
    Leeftijd
    33
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    bij ons ware vette relle (niet iedereen hoor): 1 met een gebroken neus

    FC Rijnvogels - Quick Boys 1 - 1 na 30 minute gestaakt

    katwijkse derby trouwens

  13. #1093
    Batistuta's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag AFC - Koninklijke HFC.
    Ik begon verdedigend middenvelder op een 4-4-2 systeem. Na 5 keer overpassen na de aftrap was het al raak, keeper van KHFC zat er volledig naast. Vervolgens staan we 4-1 achter bij rust door slecht positiespel. We kwamen bikkels uit de kleedkamer we maken de 4-4 laatste 10 minuten, 1x gescoord. Laatste minuut 5-4 gewonnen. Was heerlijke wedstrijd, zat er wel doorhhen na afloop.

  14. #1094
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    13-1 verloren van meppel

    maar wel me tegenstander geblesseert geschopt

  15. #1095
    #12 yayyay's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    Souberucht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gister 2/1 gewonnen van HVV24..
    1 keer gescoord
    toch leuk als je jezelf dan terugziet op tv..

  16. #1096
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    13-1 verloren van meppel

    maar wel me tegenstander geblesseert geschopt
    Moest je tegen MSC Antaris? Ligt ook in Meppel

  17. #1097
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svsdoo Bekijk bericht
    Moest je tegen MSC Antaris? Ligt ook in Meppel
    Nee dit is Meppel A1

    MSC Antaris moesten we vorige week tegen, dat werd 4-0 verlies.

  18. #1098
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Nee dit is Meppel A1

    MSC Antaris moesten we vorige week tegen, dat werd 4-0 verlies.

    Oow ok, want bij MSC Antaris speelt iemand die ik ken, Roy Knipmeyer, zit in de C1

  19. #1099
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jij zet ook echt elke naam op internet he...

  20. #1100
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord-Bob Bekijk bericht
    Jij zet ook echt elke naam op internet he...
    Haha, mag dat niet dan? Ik probeer hem alleen maar te helpen met wat info over die club te zeggen. Dat er een keer een naam bij zit, is dat zo erg?

  21. #1101
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svsdoo Bekijk bericht
    Haha, mag dat niet dan? Ik probeer hem alleen maar te helpen met wat info over die club te zeggen. Dat er een keer een naam bij zit, is dat zo erg?
    Ik vind het niet erg, maar ook in wedstrijd verslagen, of die spits van jullie nou vernoemd is naar Klaas-Jan of Dirk boeit mij vrij weinig. Het gaat om de wedstrijd en de beleving ervan, de rest maakt mij niet uit, als iemand heel simpel wint ben ik minder blij als wanneer iemand vol passie schrijft over een geweldige wedstrijd. Dan maken namen geen verschil

  22. #1102
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord-Bob Bekijk bericht
    Ik vind het niet erg, maar ook in wedstrijd verslagen, of die spits van jullie nou vernoemd is naar Klaas-Jan of Dirk boeit mij vrij weinig. Het gaat om de wedstrijd en de beleving ervan, de rest maakt mij niet uit, als iemand heel simpel wint ben ik minder blij als wanneer iemand vol passie schrijft over een geweldige wedstrijd. Dan maken namen geen verschil
    je houd dus van mijn verhalen dikke overwinningen vind je er niet in terug:w00t: ghehe..

  23. #1103
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    je houd dus van mijn verhalen dikke overwinningen vind je er niet in terug:w00t: ghehe..
    Haha zo kun je het ook opvatten ja

  24. #1104
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    vanavond vriendschappelijk tegen een team dat in dezelfde klasse speelt, alleen dan in West II. Eens kijken wat het verschil is...

    West I-Side for life!

  25. #1105
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Aankomende zaterdag tegen Blauw Wit C4, wordt leuk, hun staan onder ons, zaterdag komt het verslag, maar eerst vol an de bak vanavond met trainen

  26. #1106
    Cesc's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 mei 2006
    Berichten
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik heb tot nu toe 1 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren en 1 gescoord

  27. #1107
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Hee, we hebben nu eindelijk een trainer. Ook een zeer gemotiveerde. En mogelijk wisselen we van klasse met SVM A1, zodat we beide in de klasse komen waar we in thuishoren (al kunnen we nu wel kampioen worden). Kan nog es interessant worden (h)

  28. #1108
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wij zaterdag tegen buur BVV We hebben 6 punten, minste puntverlies. Staan 2des, alleen de nummer 1 + 2 hebben een wedstrijd meer gespeeld, en gelijk gespeeld.

  29. #1109
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Morgen tegen Eijsden B2 voetballen. Wij hebben nog steeds 0 verliespunten.
    Eijsden heeft 2 verloren en 1 gelijkgespeeld dus eigenlijk zouden we moeten winnen maar elke wedstrijd moet je weer even gelijk beschouwen.

  30. #1110
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    afgelopen zaterdag de eerste competitie wedstrijd kansloos met 7-0 verloren, en woensdag een vriendschappelijk potje met de hakken over de sloot gewonnen van een team die 2 klassen lager speelde. Het lijkt er dus op dat we weinig in de 2e klasse te zoeken hebben dit jaar.

    Gelukkig ben ik morgen geselecteerd voor t 1e.

  31. #1111
    Seizoenskaarthouder Chuff070's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    31
    Berichten
    72
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Morgen Remo uit maar mag nog steeds niet spelen

  32. #1112
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    morgen Drachten A2...hopelijk hebben we nu een keer het geluk aan onze zijde!

  33. #1113
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Morgen Erp A2 die bovenaan staan en nog maar 1 tegengoal incasseren, zei wonnen zelfs met 3-0 van SSE A2 waar wij met 13-0 verloren, je begrijpt, ik ben hoopvol gestemd...:cigar:

  34. #1114
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    morgen vrij ,niet doorgebekerd.
    wedstrijden allebei kansloos verloren met 8-0

  35. #1115
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder Bekijk bericht
    Morgen Erp A2 die bovenaan staan en nog maar 1 tegengoal incasseren, zei wonnen zelfs met 3-0 van SSE A2 waar wij met 13-0 verloren, je begrijpt, ik ben hoopvol gestemd...:cigar:
    Haha, als ze met meer dan 20 goals winnen stuur ik een krat bier richting Cat's Town

    Maar dat ken ik ook wel, 3 seizoenen werd ik met een C team kansloos laatste. We verloren geen wedstrijd met minder dan 7 tegengoals. En ik was daar keeper van. Heerlijk :dry:

  36. #1116
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Haha, als ze met meer dan 20 goals winnen stuur ik een krat bier richting Cat's Town

    Maar dat ken ik ook wel, 3 seizoenen werd ik met een C team kansloos laatste. We verloren geen wedstrijd met minder dan 7 tegengoals. En ik was daar keeper van. Heerlijk :dry:
    wij zoeken nog een keeper :whistle:

  37. #1117
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    wij zoeken nog een keeper :whistle:
    Voor 3 kratten bier per wedstrijd wil ik het best doen

  38. #1118
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Voor 3 kratten bier per wedstrijd wil ik het best doen
    dat valt te regelen.. Die vraag geeft al aan dat je prima in mijn team past:

    http://youtube.com/watch?v=nYG6xQm7bgw

  39. #1119
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    dat valt te regelen.. Die vraag geeft al aan dat je prima in mijn team past:

    http://youtube.com/watch?v=nYG6xQm7bgw
    Haha, mooi man.

    Maar voetballen jullie dan eigenlijk nog?

  40. #1120
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Haha, mooi man.

    Maar voetballen jullie dan eigenlijk nog?
    haha we spelen toch nog 2e klasse.. vorig jaar nog 8e geworden. Zonder die 8 minpunten waren we nog 3e geworden :kwasny:

    Maar serieus.. heb je nog geen club?:innocent:

  41. #1121
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    dat valt te regelen.. Die vraag geeft al aan dat je prima in mijn team past:

    http://youtube.com/watch?v=nYG6xQm7bgw
    :roflmao:

  42. #1122
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    haha we spelen toch nog 2e klasse.. vorig jaar nog 8e geworden. Zonder die 8 minpunten waren we nog 3e geworden :kwasny:

    Maar serieus.. heb je nog geen club?:innocent:
    Ik keep bij SC Botlek B1 (1e klasse), voor meer informatie belt u mijn zaakwaarnemerTs Cees Farenhout of Roland Lindt op 0640081001. Ik heb wel interesse in uw aanbod, aangezien het drinkvermogen van uw ploeg een stuk hoger is dan dat van ons (althans dat vermoed ik na het zien van deze schokkende beelden!)

  43. #1123
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    oke jammer. dan kan je je niet meer inschrijven

    Je bent een potentieel aanvoerder van de derde helft.

  44. #1124
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    0-7 ofzo verloren tegen olde veste a2. Of hij werd gestaakt, dat kan ook. Was een (heel) flinke opstoot aan het einde.

  45. #1125
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    1-1, wij hadden nog een penal gemist. achterin werd er weer zo zwak uitverdedigd:S je word er ziek van gewoon, week in week uit de zelfde laksheid in de achterhoede

Pagina 25 van 74 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •