Pagina 25 van 176 EersteEerste ... 1523242526273575125 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.081 t/m 1.125 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #1081

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zal niet je hele stuk quoten,maar vraag af waarom Heerenveen niet meegenomen is in dit stuk.Dit terwijl ook Heerenveen naar meer dan 40.000 zitplekken wil en ook de top tegemoet treedt.
    Met Twente gaat het zeker de goede kant op , met name de stabiliteit binnen de organisatie zorgt voor rust , die elke club nodig heeft. Twente kan mede door het strakke management een mooie toekomst tegemoet zien.Ik ber er van overtuigd dat het Nederlandse voetbal in zijn algeheel achteruit gaat,maar daarmee de zogenoemde 'top' groter wordt,met het resultaat dat we binnen 10 jaar eindelijk weer een keer een andere kampioen krijgen ( EZWDKZ ! ). Voor Twente is dat een mooi moment om aan te haken,en vanwege de grotere concurrentie moeten ook de "topclubs" weer groeien.Denk dat de komende aantal jaren,zeer bepalend zullen zijn voor het Nederlandse voetbal.

    Viva la Revolucion!!

  2. #1082
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zullen vast ook stukjes zijn waarin Twente of Groningen niet genoemd wordt, of zelfs AZ. Ik denk dat dat de bedoeling ook niet was van het stukje, om op te sommen wie kans maken om aan te haken bij de top. Maar het gaat inderdaad erg goed hier. Met een veel mindere begroting boven AZ en Heerenveen geëindigd. En nou qua begroting(nog niet qua spelersbudget), al voorbij iig Heerenveen. Goede jeugd, goede scouting, alles klopt gewoon op het moment, en ook al zouden we een slecht jaar draaien, is dat een heel belangrijke houvast. Dat belooft wat voor de komende jaren. Kan niet wachten om straks in een volle Grolsch Veste te zitten eigenlijk. En zie nou al uit naar het moment dat de hele ring d'rop staat.

  3. #1083
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Anders dan mischien de grote rivaliteit tussen de suporters doet vermoeden is er een respectvol contact tussen de besturen en het management van beide clubs. Ik las ooit in een interview met Hans Nijland dat hij regelmatig met Joop Munsterman belt en dat hij veel opsteekt van onze Joop. Er zijn ook veel paralellen tussen beide clubs. Beide zijn volksclubs pur sang, hebben een grote achterban en proberen tegen de stroom in als "boeren"clubs, in navolging van PSV, de kloof met de "arrogante" westerse clubs te dichten. Dat juist deze clubs vaak met elkaar worden vergeleken vind ik niet zo gek. Heerenveen vind ik een ander verhaal. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van deze club moet vinden. Respect voor wat zij hebben bereikt is het meest positieve wat ik kan bedenken. Voor de rest heb ik niets met deze club.

  4. #1084

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Anders dan mischien de grote rivaliteit tussen de suporters doet vermoeden is er een respectvol contact tussen de besturen en het management van beide clubs. Ik las ooit in een interview met Hans Nijland dat hij regelmatig met Joop Munsterman belt en dat hij veel opsteekt van onze Joop.

    Er zijn ook veel paralellen tussen beide clubs. Beide zijn volksclubs pur sang, hebben een grote achterban en proberen tegen de stroom in als "boeren"clubs, in navolging van PSV, de kloof met de "arrogante" westerse clubs te dichten. Dat juist deze clubs vaak met elkaar worden vergeleken vind ik niet zo gek. Heerenveen vind ik een ander verhaal. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van deze club moet vinden. Respect voor wat zij hebben bereikt is het meest positieve wat ik kan bedenken. Voor de rest heb ik niets met deze club.
    In je tweede stuk sla je de plank volledig raak
    Denk ook dat bij de nieuwe generatie supporters,de rivaliteit met groningen en feyenoord ook veel minder wordt. Je "zoekt" toch vaak je tegenhanger als rivaal en dat zal dus ongetwijfeld Heracles worden.

  5. #1085
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Beiden boeien me weinig om eerlijk te zijn. Maar ik heb dat rivaliserende sowieso niet zo. Steek m'n energie liever in eigen club.

  6. #1086
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het heeft even geduurd, maar Everton staat op het punt de eerste aankoop voor het reeds begonnen seizoen te verwelkomen. Lars Christian Jacobsen zal dinsdagmorgen na een medische keuring een éénjarig contract ondertekenen, zo meldt de Engelse club op de website. De Deense rechterverdediger komt transfervrij over. Jacobsen (28) is toe aan zijn derde buitenlandse avontuur. De verdediger maakte zes jaar geleden de overstap naar Hamburger SV, maar daar slaagde hij niet. Na een verblijf van drie jaar bij FC Kopenhagen speelde Jacobsen vorig seizoen voor 1.FC Nürnberg, dat door de degradatie besloot zijn aflopende verbintenis niet te verlengen.

    Met Jacobsen haalt trainer David Moyes een volwaardig international naar Goodison Park. De rechtsbenige verdediger speelde zestien interlands en stond vorige week in de oefeninterland tegen Spanje (0-3 verlies) in de basis. Vorig seizoen speelde Nürnberg in het kader van de UEFA Cup tegen Everton, maar Jacobsen kwam niet in actie.

  7. #1087
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Het heeft even geduurd, maar Everton staat op het punt de eerste aankoop voor het reeds begonnen seizoen te verwelkomen. Lars Christian Jacobsen zal dinsdagmorgen na een medische keuring een éénjarig contract ondertekenen, zo meldt de Engelse club op de website. De Deense rechterverdediger komt transfervrij over. Jacobsen (28) is toe aan zijn derde buitenlandse avontuur. De verdediger maakte zes jaar geleden de overstap naar Hamburger SV, maar daar slaagde hij niet. Na een verblijf van drie jaar bij FC Kopenhagen speelde Jacobsen vorig seizoen voor 1.FC Nürnberg, dat door de degradatie besloot zijn aflopende verbintenis niet te verlengen.

    Met Jacobsen haalt trainer David Moyes een volwaardig international naar Goodison Park. De rechtsbenige verdediger speelde zestien interlands en stond vorige week in de oefeninterland tegen Spanje (0-3 verlies) in de basis. Vorig seizoen speelde Nürnberg in het kader van de UEFA Cup tegen Everton, maar Jacobsen kwam niet in actie.
    en wat heeft dit met FC twente te maken

  8. #1088
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat zijn die Twente Supporters toch een stelletje huilbaby`s zeg....gaat je ploeg gezien 2 wedstrijden kansloos onderuit tegen een ploeg die kwalitatief veel beter is, gaan ze een beetje wat spelers van de tegenstander zitten uit te fluiten. En mate name van Persie gehoorkanalen kregen het zwaar te voorduren tijdens het verlaten van het veld. Van Persie die notabene nog word toegejuicht tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal, ook door de Tukkers. Man man man, wat ben je dan Zielig zeg!

  9. #1089
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Wat zijn die Twente Supporters toch een stelletje huilbaby`s zeg....gaat je ploeg gezien 2 wedstrijden kansloos onderuit tegen een ploeg die kwalitatief veel beter is, gaan ze een beetje wat spelers van de tegenstander zitten uit te fluiten. En mate name van Persie gehoorkanalen kregen het zwaar te voorduren tijdens het verlaten van het veld. Van Persie die notabene nog word toegejuicht tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal, ook door de Tukkers. Man man man, wat ben je dan Zielig zeg!
    Haha, anders ga je jezelf ff dubbel voor schut zetten...
    Zakdoekje?

  10. #1090
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Wat zijn die Twente Supporters toch een stelletje huilbaby`s zeg....gaat je ploeg gezien 2 wedstrijden kansloos onderuit tegen een ploeg die kwalitatief veel beter is, gaan ze een beetje wat spelers van de tegenstander zitten uit te fluiten. En mate name van Persie gehoorkanalen kregen het zwaar te voorduren tijdens het verlaten van het veld. Van Persie die notabene nog word toegejuicht tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal, ook door de Tukkers. Man man man, wat ben je dan Zielig zeg!
    Schandalig zeg, je tegenstander uitfluiten. Ongehoord!

    Benieuwd of je hetzelfde zegt als Arsenal supporters dat deden als ze wederom ingemaakt werden door Man Utd...

  11. #1091
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Schandalig zeg, je tegenstander uitfluiten. Ongehoord!

    Benieuwd of je hetzelfde zegt als Arsenal supporters dat deden als ze wederom ingemaakt werden door Man Utd...
    Arsenal supporters zijn niet zo zielig...

    Zij zullen echt niet massaal een onschuldige Rio Ferdinand uit gaan fluiten die het veld afloopt, om maar een voorbeeld te noemen, dat overigens ook nog eens een heel slecht voorbeeld is!!!...

  12. #1092
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Arsenal supporters zijn niet zo zielig...

    Zij zullen echt niet massaal een onschuldige Rio Ferdinand uit gaan fluiten die het veld afloopt, om maar een voorbeeld te noemen, dat overigens ook nog eens een heel slecht voorbeeld is!!!...
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

  13. #1093
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Arsenal supporters zijn niet zo zielig...

    Zij zullen echt niet massaal een onschuldige Rio Ferdinand uit gaan fluiten die het veld afloopt, om maar een voorbeeld te noemen, dat overigens ook nog eens een heel slecht voorbeeld is!!!...
    Zoals Momus al zei, zakdoekje erbij? Je zit je echt aan te stellen, of Arsenal nooit wat doet..

  14. #1094
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

  15. #1095
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    :bawl:

  16. #1096
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    EN NU WIL IK.

    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

  17. #1097
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Smatske je zet jezelf voor schut. De Twente fans kwamen negentig minuten lang boven die van Arsenal uit. Dus wat zeik je?

  18. #1098
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Zoals Momus al zei, zakdoekje erbij? Je zit je echt aan te stellen, of Arsenal nooit wat doet..
    Zonder daarbij een enkele reden te hebben?...Nee, niet dat ik weet...

    Deden ze dat wel....zou dat ook een wanvertoning zijn!....

    Een beetje fatsoenlijk nederlands supporter uit respect naar een speler als van Persie....ooit van gehoord?

  19. #1099
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Zonder daarbij een enkele reden te hebben?...Nee, niet dat ik weet...

    Deden ze dat wel....zou dat ook een wanvertoning zijn!....

    Een beetje fatsoenlijk nederlands supporter uit respect naar een speler als van Persie....ooit van gehoord?
    VAN Persie nooit van gehoord

  20. #1100
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GAE-Deventer Bekijk bericht
    VAN Persie nooit van gehoord
    In dat geval, zou de rol van jouw in deze discussie al bij voorbaat uitgesloten moeten worden...

  21. #1101
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    In dat geval, zou de rol van jouw in deze discussie al bij voorbaat uitgesloten moeten worden...
    En die van jou ook

  22. #1102
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Mijn hemel:o dit kan echt niet!

    http://www.youtube.com/watch?v=5RmdeAbY0kY

  23. #1103
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Mijn hemel:o dit kan echt niet!

    http://www.youtube.com/watch?v=5RmdeAbY0kY
    Jij begrijpt duidelijk mijn opzet niet. En voordat ik nog maar enig woord hieraan vuil maak, zou ik je willen verzoeken het gehele gesprek nog maar eens een keer GOED door te nemen, aub!

  24. #1104
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GAE-Deventer Bekijk bericht
    En die van jou ook
    Ik ben deze discusie begonnen voorals je je dat nog niet was opgevallen :kwasny:

  25. #1105
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    nee was me niet opgevallen

  26. #1106
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GAE-Deventer Bekijk bericht
    en wat heeft dit met FC twente te maken
    Daar was Twente geïnteresseerd in

  27. #1107
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Anders dan mischien de grote rivaliteit tussen de suporters doet vermoeden is er een respectvol contact tussen de besturen en het management van beide clubs. Ik las ooit in een interview met Hans Nijland dat hij regelmatig met Joop Munsterman belt en dat hij veel opsteekt van onze Joop. Er zijn ook veel paralellen tussen beide clubs. Beide zijn volksclubs pur sang, hebben een grote achterban en proberen tegen de stroom in als "boeren"clubs, in navolging van PSV, de kloof met de "arrogante" westerse clubs te dichten. Dat juist deze clubs vaak met elkaar worden vergeleken vind ik niet zo gek. Heerenveen vind ik een ander verhaal. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van deze club moet vinden. Respect voor wat zij hebben bereikt is het meest positieve wat ik kan bedenken. Voor de rest heb ik niets met deze club.
    Je doet nu alsof Twente en Groningen die manier van werken hebben uitgevonden, terwijl het juist Heerenveen is waar ze dat beleid van af hebben gekeken. Apart dat je dan wel wat met Groningen hebt, en niet wat met Heerenveen. Terwijl Groningen een rivaal van jullie is, en Heerenveen niet. Met daarbij dat beide clubs zon beetje hetzelfde beleid volgen.

    Ooit wel eens gekeken hoeveel ''klompenmannen'' er bij Heerenveen op de tribune rondlopen? Denk dat Heerenveen de grootste boerenclub van allemaal is, zonder dat het zichzelf daarmee promoot

  28. #1108
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Wat zijn die Twente Supporters toch een stelletje huilbaby`s zeg....gaat je ploeg gezien 2 wedstrijden kansloos onderuit tegen een ploeg die kwalitatief veel beter is, gaan ze een beetje wat spelers van de tegenstander zitten uit te fluiten. En mate name van Persie gehoorkanalen kregen het zwaar te voorduren tijdens het verlaten van het veld. Van Persie die notabene nog word toegejuicht tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal, ook door de Tukkers. Man man man, wat ben je dan Zielig zeg!
    Leer de Tukse aanhang kennen. Thuis een toppubliek, uit net een stel kleuters.

  29. #1109
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard Elia in beeld bij Espanyol

    AMSTERDAM - FC Twente loopt het risico om na Karim El Ahmadi, Orlando Engelaar en Luke Wilkshire ook Eljero Elia kwijt te raken. De jeugdige aanvaller is in beeld bij Espanyol.

    Technisch directeur Paco Herrera en trainer Bartolomé Marquez waren gisteren in Londen bij het Champions Leagueduel tussen FC Twente en Arsenal om Elia aan het werk te zien. De tweede club van Barcelona staat op het punt om Albert Riera, vorig seizoen op het verlanglijstje van Ajax, te verkopen aan Liverpool. Na de verkoop van Riera wil Espanyol zich direct weer versterken en daarvoor is Elia een kandidaat.
    Het geld blijft binnenstromen bij Twente. Nu Ekramy weg is bij ons zoeken we nog een ervaren 2de doelman Wellicht is Boschker een juiste kandidaat. .

  30. #1110
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha jij denkt dat Boschker nog een keer als 2e doelman gaat fungeren?
    Reken er niet op, hij was er al snel klaar mee...

  31. #1111
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Zonder daarbij een enkele reden te hebben?...Nee, niet dat ik weet...

    Deden ze dat wel....zou dat ook een wanvertoning zijn!....

    Een beetje fatsoenlijk nederlands supporter uit respect naar een speler als van Persie....ooit van gehoord?
    Respect voor v. Persie? Prachtige, fantastische voetballer, maar als persoon is het, en dat is nog zacht uitgedrukt, een drol. Zoek youtube trouwens voor de gein eens af naar wat filmpjes van jullie uitsupporters bij de wedstrijd in Arnhem. Niks anders als bashen, en dan nog op een voor hun onbeduidend clubje als Twente, als je het over zielig hebt.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Je doet nu alsof Twente en Groningen die manier van werken hebben uitgevonden, terwijl het juist Heerenveen is waar ze dat beleid van af hebben gekeken. Apart dat je dan wel wat met Groningen hebt, en niet wat met Heerenveen. Terwijl Groningen een rivaal van jullie is, en Heerenveen niet. Met daarbij dat beide clubs zon beetje hetzelfde beleid volgen.

    Ooit wel eens gekeken hoeveel ''klompenmannen'' er bij Heerenveen op de tribune rondlopen? Denk dat Heerenveen de grootste boerenclub van allemaal is, zonder dat het zichzelf daarmee promoot
    Je leest blijkbaar precies wat je wilt lezen. Hij zegt nergens dat wij of Groningen die manier van werken hebben uitgevonden. Hij zegt alleen dat wij het nu op die manier doen. Waarom hij wel wat met Groningen heeft is simpel, zelfde sfeertje, zelfde type mensen. Bij Heerenveen loopt er een heel ander type publiek, boer of niet. D'r komt normaal gesproken nauwelijks iemand in dit topic, buiten de standaardposters, dus naar wie is hij zich aan 't promoten?

  32. #1112
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Respect voor v. Persie? Prachtige, fantastische voetballer, maar als persoon is het, en dat is nog zacht uitgedrukt, een drol. Zoek youtube trouwens voor de gein eens af naar wat filmpjes van jullie uitsupporters bij de wedstrijd in Arnhem. Niks anders als bashen, en dan nog op een voor hun onbeduidend clubje als Twente, als je het over zielig hebt.
    :roflmao: waarvan zou jij dat nou van moeten weten :roflmao:

  33. #1113
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Je leest blijkbaar precies wat je wilt lezen. Hij zegt nergens dat wij of Groningen die manier van werken hebben uitgevonden. Hij zegt alleen dat wij het nu op die manier doen. Waarom hij wel wat met Groningen heeft is simpel, zelfde sfeertje, zelfde type mensen. Bij Heerenveen loopt er een heel ander type publiek, boer of niet. D'r komt normaal gesproken nauwelijks iemand in dit topic, buiten de standaardposters, dus naar wie is hij zich aan 't promoten?
    Ik kom er geregelt, reageer alleen als ik dat nodig vind. Reageer sowiezo niet veel in nieuwstopics, gaat me meer om het nieuws.
    Maar ik ben het in dit geval niet geheel met hem eens, en daar heb ik dus op gereageert.

    Blijkbaar heb ik het anders opgevat, in dat geval mijn excuses.

  34. #1114
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    :roflmao: waarvan zou jij dat nou van moeten weten :roflmao:
    Misschien heb ik m'n mening ook wat snel klaar, maar krijg aardig wat van en over hem mee via de media.

  35. #1115
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Elia niet laten gaan, anders wordt de selectie van Twente wel erg krapjes....

  36. #1116
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dat zeker niet doen idd. Ook al zou je er miljoenen voor krijgen, moet je zelf nog wat vinden, weer inwerken, etc. Dan ben je alweer een eind verder.

  37. #1117
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ook het verhaal ajax en wielaert schijnt volgens de geruchten toch nog niet afgelopen te zijn.

    Het moet verdomme niet gekker worden. Wilkshire vlak voor sluiten van de markt en begin comp. weg. En dan zeker ook elia en wielaert nog wel . Niks ervan. Joop en twente zullen gek zijn.

    NU gewoon nog een rechtsback halen en een nummer 10 en niemand meer laten gaan. Heb je straks aardig wat centen op de bank staan maar mis je een half(bij wijze van spreken) elftal.

    Ik houd me hart nog vast tot 2 september

  38. #1118
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zag ik dat nou goed? Kreeg Twente ZWARTE stoeletjes op de hoofdtribune?

    EDIT: http://www.thuisbijfctwente.nl/uploa...jpg?1219991529
    Ja dus..

    Waarom kan Twente niet gewoon "puur" rood, of met een wit Twente logo erin (zoals voorheen ook altijd was).. Vind Rood-Zwart geen mooie combinatie eerlijk gezegt..

  39. #1119
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    Ook het verhaal ajax en wielaert schijnt volgens de geruchten toch nog niet afgelopen te zijn.

    Het moet verdomme niet gekker worden. Wilkshire vlak voor sluiten van de markt en begin comp. weg. En dan zeker ook elia en wielaert nog wel . Niks ervan. Joop en twente zullen gek zijn.

    NU gewoon nog een rechtsback halen en een nummer 10 en niemand meer laten gaan. Heb je straks aardig wat centen op de bank staan maar mis je een half(bij wijze van spreken) elftal.

    Ik houd me hart nog vast tot 2 september
    Wij denken daar precies het zelfde over, maar daar hebben ze in Twente dan weer geen boodschap aan.. Jank niet zo als je zelf precies het zelfde doet!

  40. #1120
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    Ook het verhaal ajax en wielaert schijnt volgens de geruchten toch nog niet afgelopen te zijn.

    Het moet verdomme niet gekker worden. Wilkshire vlak voor sluiten van de markt en begin comp. weg. En dan zeker ook elia en wielaert nog wel . Niks ervan. Joop en twente zullen gek zijn.

    NU gewoon nog een rechtsback halen en een nummer 10 en niemand meer laten gaan. Heb je straks aardig wat centen op de bank staan maar mis je een half(bij wijze van spreken) elftal.

    Ik houd me hart nog vast tot 2 september
    Heb je enige bron over Ajax en Wielaert dan? Ik heb er al een 2 week niks meer over gelezen.

  41. #1121

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smatske Bekijk bericht
    Wat zijn die Twente Supporters toch een stelletje huilbaby`s zeg....gaat je ploeg gezien 2 wedstrijden kansloos onderuit tegen een ploeg die kwalitatief veel beter is, gaan ze een beetje wat spelers van de tegenstander zitten uit te fluiten. En mate name van Persie gehoorkanalen kregen het zwaar te voorduren tijdens het verlaten van het veld. Van Persie die notabene nog word toegejuicht tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal, ook door de Tukkers. Man man man, wat ben je dan Zielig zeg!
    Huilbaby's ? Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken , maar zeker niet die van woensdag !! Het Twentse publiek heeft 90 minuten ( + uur voor de wedstrijd) vol de club aangemoedigt.Zelfs toen Arsenal op 2-0 kwam,en de enige hoop op een doelpunt of gelijkspel was verdwenen,klonk het You'll never walk alone uit 3000 Twentse kelen.
    Na mijn mening was het inderdaad een beetje onnodig om van Persie zo vaak uit te fluiten, heb dan liever liedjes voor mijn eigen club. Jij praat echter alsof we niks anders gezongen en gefloten hebben.
    En over trieste supporters gesproken, een publiek wat in principe 90 minuten stil is,alleen te horen is bij een goal en slechts een beetje gebaren richting uitpubliek maakt is al behoorlijk triest. Maar om dan rond de 80e minuut,wanneer het Twentse publiek een zeldzame 30 seconden stil is, "You're not singing anymore" te zingen,terwijl ze zelf de hele wedstrijd de bek dicht houden,dat noem ik zielig.

    Al met al weer prachtig tripje gehad,genoten van de sfeer op Covent Garden,in het Stadion en van het verassend hoog gehalte aan vrouwelijk schoon.

  42. #1122
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Zag ik dat nou goed? Kreeg Twente ZWARTE stoeletjes op de hoofdtribune?

    EDIT: http://www.thuisbijfctwente.nl/uploa...jpg?1219991529
    Ja dus..

    Waarom kan Twente niet gewoon "puur" rood, of met een wit Twente logo erin (zoals voorheen ook altijd was).. Vind Rood-Zwart geen mooie combinatie eerlijk gezegt..
    Als je nog eens goed kijkt, zie je dat die stoeltjes opgeklapt zijn, en dat de onderkant zwart is. Bovenkant is gewoon rood.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Wij denken daar precies het zelfde over, maar daar hebben ze in Twente dan weer geen boodschap aan.. Jank niet zo als je zelf precies het zelfde doet!
    Als je daar hetzelfde over denkt, wat doe je dan moeilijk? Je zou zelfs kunnen zeggen dat we lotgenoten zijn :kus:

  43. #1123
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Huilbaby's ? Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken , maar zeker niet die van woensdag !! Het Twentse publiek heeft 90 minuten ( + uur voor de wedstrijd) vol de club aangemoedigt.Zelfs toen Arsenal op 2-0 kwam,en de enige hoop op een doelpunt of gelijkspel was verdwenen,klonk het You'll never walk alone uit 3000 Twentse kelen.
    Na mijn mening was het inderdaad een beetje onnodig om van Persie zo vaak uit te fluiten, heb dan liever liedjes voor mijn eigen club. Jij praat echter alsof we niks anders gezongen en gefloten hebben.
    En over trieste supporters gesproken, een publiek wat in principe 90 minuten stil is,alleen te horen is bij een goal en slechts een beetje gebaren richting uitpubliek maakt is al behoorlijk triest. Maar om dan rond de 80e minuut,wanneer het Twentse publiek een zeldzame 30 seconden stil is, "You're not singing anymore" te zingen,terwijl ze zelf de hele wedstrijd de bek dicht houden,dat noem ik zielig.

    Al met al weer prachtig tripje gehad,genoten van de sfeer op Covent Garden,in het Stadion en van het verassend hoog gehalte aan vrouwelijk schoon.
    Ik had mij eigenlijk meer voorgesteld van de sfeer bij Covent Garden. Zal er ongetwijveld ook mee te maken hebben gehad dat de supporters met Twente-shirt en/of sjaal de kroeg niet in mochten. Het Bobby-gehalte was natuurlijk ook erg hoog.

  44. #1124
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Huilbaby's ? Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken , maar zeker niet die van woensdag !! Het Twentse publiek heeft 90 minuten ( + uur voor de wedstrijd) vol de club aangemoedigt.Zelfs toen Arsenal op 2-0 kwam,en de enige hoop op een doelpunt of gelijkspel was verdwenen,klonk het You'll never walk alone uit 3000 Twentse kelen.
    Na mijn mening was het inderdaad een beetje onnodig om van Persie zo vaak uit te fluiten, heb dan liever liedjes voor mijn eigen club. Jij praat echter alsof we niks anders gezongen en gefloten hebben.
    En over trieste supporters gesproken, een publiek wat in principe 90 minuten stil is,alleen te horen is bij een goal en slechts een beetje gebaren richting uitpubliek maakt is al behoorlijk triest. Maar om dan rond de 80e minuut,wanneer het Twentse publiek een zeldzame 30 seconden stil is, "You're not singing anymore" te zingen,terwijl ze zelf de hele wedstrijd de bek dicht houden,dat noem ik zielig.

    Al met al weer prachtig tripje gehad,genoten van de sfeer op Covent Garden,in het Stadion en van het verassend hoog gehalte aan vrouwelijk schoon.
    Ik heb het ook over het uitfluiten van van Persie betreft. Niet over het Twente publiek richting hun eigen club, want dat zal vast en zeker mooi genoeg zijn...

  45. #1125
    4-ever Arsenal F.C. Smatske's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2007
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Misschien heb ik m'n mening ook wat snel klaar, maar krijg aardig wat van en over hem mee via de media.
    Dan zullen die berichten vast uit de tijd zijn geweest dat hij bij Feyenoord voetbalde. Sinds hij bij Arsenal voetbald is het een heel andere jonge geworden.

Pagina 25 van 176 EersteEerste ... 1523242526273575125 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 30 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 30 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •