Beter dan Pelle, Sigtorsson en Matavz is niet zo heeeeeel moeilijk volgens mij.
Beter dan Pelle, Sigtorsson en Matavz is niet zo heeeeeel moeilijk volgens mij.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?...peofpage=84137
De statistieken zijn weinig indrukwekkend.
Deze statistieken wel voor zijn transfer naar Nederland?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?...peofpage=84137
ik denk dat afgelopen jaar eredivisie wel bewezen heeft dat mislukte spitsen elders hier in Nederland aardig kunnen slagen. Pelle en Finnbogason kwamen ook uit het niets tot meer dan 20 doelpunten.
tjust (17 juli 2013)
Even verder in dit topic maar, wordt deze ook nog eens gebruikt.
Je doelt op Baker en Yeini neem ik aan? Je bent natuurlijk ook al Vejinovic en McEachran kwijt voor het middenveld tov afgelopen seizoen. En Leerdam is geen optie voor het middenveld, die moet zich richten op de rechtsbackpositie heeft Bosz aangegeven. Als Pröpper vertrekt is het dus geen overbodige luxe om nog een middenvelder te halen. Bovendien wel fijn om een speler erbij te krijgen die ook van de club zelf is ipv gehuurd. Met een middenveld als Yeini-Drost-Vako kun je in elk geval ook de komende seizoenen voort en ben je niet afhankelijk van Chelsea. Al gaat Vako ook onhoudbaar worden als hij zijn groei van afgelopen seizoen doorzet. Dan wordt hij (veruit) onze beste speler dit seizoen.
En ook ik zie graag een versterking voor de linksbackpositie komen. Maar als Pröpper verkocht wordt snap ik wel dat de prioriteit bij een nieuwe middenvelder ligt. Qua linksbacks zie ik ook niet zo snel een directe versterking. Tenminste niet in Nederland.
Zou ook geen linksback kunnen bedenken, in de jeugd hebben we volgens mij ook niks lopen daar.
Met Baker heb je 1 huurling, als je ze niet wilt gebruiken omdat ze huurlingen zijn dan hoef je ze ook niet te halen.
Natuurlijk is een extra middenvelder geen overbodige luxe maar ik heb in ons "nieuwe" middenveld meer vertrouwen dan de linksbackpositie...Dus ja liever een back.. Maar idd ook geen idee waar je een goede kan vinden... Maar volgens mij ga je er al snel op vooruit met wat je er nu op hebt lopen.
Het is natuurlijk een utopie dat je het hele seizoen met drie middenvelders kunt uitspelen. Dus zo'n huurling als Baker komt dan ook nog voldoende aan spelen toe ga ik vanuit. En misschien bevalt een middenveld met Yeini-Vako-Baker in de praktijk wel niet. Dan is het toch handig om meerdere opties te hebben van niveau. Of misschien bevalt een middenveld met Yeini-Vako-Drost niet en komt Baker alsnog snel in de basis te staan.
Verder hebben we voor het middenveld Nakamba en Osman nog, maar ik vraag me af of je daar al op aan kunt voor de basis. Al viel Nakamba wel een paar keer aardig in aan het einde van afgelopen seizoen. Maar raar genoeg kwam Nakamba toen telkens voor Vako in het veld terwijl ik dacht dat het een meer defensieve speler was.
Die Lukaku van KV Oostende is wel een prima back volgens mij.
We hebben 5 middenvelders, 6 als je Leerdam ook meerekent.. linksback hebben niet (niet wat voldoet)
PSV en Vitesse schijnen er al uit te zijn trouwens
Nathan kan voorlopig niet spelen, gezeik met de papieren. Mooie boel.
Wat is dat toch met Vitesse, hier lijkt dat papiertje even regelen altijd langer te duren dan bij andere clubs..
Keiser (19 juli 2015)
Ik zou wel tevreden zijn met Drost er nog bij, linksback wordt lastig. Eigenlijk hoop ik dat Wellington Verloo positief opvalt de komende weken en dat hij een basisplaats kan afdwingen.
Ach standaardprocedure toch voor die niet-EU-spelers altijd? Ligt er dan ook net aan hoe snel ze in dat land van herkomst te werk gaan. Bij Afrikanen (Traoré, Bony) duurde het al vaak snel 3 weken voordat alles rond was, maar neem aan dat het in Brazilië wel iets vlotter te regelen valt. Zal vast geen 3 weken overheen gaan.
Vitesse aast op linksback Aaron Meijers. De Arnhemmers hebben zich inmiddels gemeld bij #ADO Den Haag.http://t.co/0qqKHQ4y54
Niet echt direct een vooruitgang t.o.v. Achenteh volgens mij, ook al 27 jaar.
Beetje ervaring is niets mis mee. Zo'n jongen haal je niet om nog voor veel te verkopen over 2/3 jaar, dat moge duidelijk zijn. Maar denk dat ie in elk geval fysiek een flinke vooruitgang is tov Achenteh.
Kan me niet voorstellen dat het geen vooruitgang is...
Geen enkele bron meldt het vanuit Arnhem, opvallend.
Vilhena?
Zou een goeie zijn maar middenvelders zat nu, linksback en misschien voorin nog wat en we zijn klaar.
Sja, dan ben je wel erg afhankelijk van de goodwill van de Russische matties die nog wat talenten over kunnen hevelen.
Einstein wil wel erg graag van Vilhena af zo te lezen Misschien wil die jongen überhaupt wel niet naar een 'lagere' Eredivisieclub. En anders is het nog een prima optie voor komende zomer om transfervrij over te nemen. Nu is het middenveld inderdaad al vol.
Titel topic klopt van geen kant. Huren/Verkopen is logischer.
Cudi (18 juli 2015),Destroy (18 juli 2015),Thom Yorke (20 juli 2015)
Ik denk dat die zichzelf wat overschat heeft met z'n buitenlandse avontuur. Die hoopte op een ploeg in de Bundesliga. Met een beetje geluk komt ie misschien in de 2. Bundesliga terecht. Of anders misschien in Bulgarije of Cyprus of zo.
Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)
Favorieten/bladwijzers