Haha, Anelka. Anelka ziet helemaal niets en kan helemaal niets. Waardeloze vent.
Haha, Anelka. Anelka ziet helemaal niets en kan helemaal niets. Waardeloze vent.
Jack (23 mei 2017)
En Yannis is officieel aan de kant geschoven op aandringen van de spelersgroep, laatste geruchten zijn dat tijdens het tweeluik met MVV de honneurs waar worden genomen door Huub Stevens, wel een motivator natuurlijk.
Wat een club. Wat een beleid. Lachwekkend. Dit verdiend een enkeltje JL.
Thomas83 (23 mei 2017)
En Huub Stevens it is!
@Bernardo, uiteindelijk met zijn optredens in de media terecht dat hij aan de kant is geschoven.
Ik hoop dat Stevens het redt, een mooie persoonlijkheid, en ik vind blijkbaar als enige niet Limburger hier Roda ook een mooie club.
Nu helemaal forza MVV.
Haha Stevens zal wel de trainingen doen, maar niet op de bank zitten bij wedstrijden?
Wat jij vindt is niet zo interessant. Als ze Yannis hadden laten zitten had je exact hetzelfde gezegd. Jij bent zo eentje die elke beslissing van roda fout vindt zonder zich te verdiepen, verblind door de haat. Ik zou trouwens maar hopen dat ze het redden, "nooit meer Roda" toch? Of wil je toch nog revanche voor 2009?
Laatst gewijzigd door Miln; 24 mei 2017 om 18:57
WiseGuy1897 (24 mei 2017)
Dus jij vind dit beleid normaal? Had hem dan voor de play offs er uit gegooid, iemand 2 dagen voor een hele belangrijke wedstrijd is toch ook gewoon lachwekkend?
Benieuwd of de spelers donderdag wel ineens 4x naar elkaar kunnen overspelen.Die hebben een grote druk op hun schouders nu.
Ik vind het belachelijk, als in dit besluit had eerder genomen moeten worden. Maar yannis is met zijn hoofd al in België en heeft aangegeven dat hij niet meer weet hoe hij de spelers op scherp kan krijgen. Er is geen chemie, nooit geweest. Zo'n trainer wil ik niet op de bank hebben tegen MVV. Dan gooi je bij voorbaat de handdoek in de ring.
Met je hoofd in België, terwijl je nog in Duitsland zit. Dat kan niet goed gaan.
Drie trainers en dan nog een zwaargewicht die tijdens een handjevol trainingen een geknakte selectie mag gaan uitblaffen. Bat. Shit. Crazy.
Als je na de wedstrijd tegen Helmond Sport aangeeft niet meer te weten hoe je de spelers moet raken, dan is het klaar. Als je iets moet kunnen in de playoffs dan is het de spelers motiveren.
Huub doe het maar!
Bijzondere constructie dat een spelersgroep waarvan ruim de helft er niet langer dan 2 a 3 transferperiodes zit een grote stem heeft in het ontslaan van die coach. Benieuwd wat Stevens er van gaat bakken, gaf hij niet meerdere malen al aan niet meer in Nederland te willen trainen?
Mooi dat Dijkhuizen weer een kans krijgt. Benieuwd wat de 'nieuwe' technische staf gaat omgooien!Henk Dijkhuizen zit voor het eerst sinds april 2016 weer bij de hoofdmacht van Roda JC Kerkrade. De rechtsback scheurde destijds zijn kruisband af en heeft sindsdien op amateurbasis bij de club mogen revalideren en spelen bij Jong Roda JC. Ook aanvaller Célestin Djim mag zich weer melden het eerste.
Dijkhuizen kwam medio 2013 van Sparta Rotterdam naar Roda JC. De Haagse rechtsback was direct een basisspeler in Zuid-Limburg en maakte een goede ontwikkeling door. Medio 2016 zou zijn contract aflopen en waren er verschillende mooie clubs in de race voor hem. Maar tijdens het uitduel tegen PEC Zwolle ging het mis voor de nu vierentwintig jarige Dijkhuizen, zijn kruisband scheurde af.
Roda JC bood hem daarop direct aan om te revalideren bij de club, wat Dijkhuizen met beide handen aannam. Begin dit jaar was hij weer genoeg hersteld om minuten te kunnen maken bij Jong Roda. Dat levert hem nu zelfs een rentree op bij de hoofdmacht, voor het tweeluik met MVV Maastricht.
Célestin Djim
De aanvaller kwam begin dit seizoen over van FC Porto om aan te sluiten bij Jong Roda JC. Eric van der Luer - trainer van het tweede elftal - beval hem al snel aan bij de hoofdmacht. Daar waren echter twijfels over zijn houding, waarfoor hij niet verder kwam dan twee invalbeurten. Het interimkwartet Stevens, Trost, Plum en Zoetmulder geven de tweeëntwintig jarige aanvaller nu een nieuwe kans om zich te bewijzen.
Stevens, moest die niet stoppen wegens hartproblemen?
Lekker naar de Jupiler met Roda.
Wat een schande om je trainer middenin in de play-offs te vervangen.
Het ontslag had natuurlijk eerder moeten plaatsvinden, maar de andere optie op dit moment was om de finale van de play-offs in te gaan met een trainer die het gewoon niet meer weet en een selectie die niet met die trainer verder wil, en dat is tegen een MVV dat er 200% voor zal gaan een zekere degradatie. Het ontslag van Anastasiou nu is de juiste keuze, hoewel die nogmaals veel te laat gemaakt is.
Twee keer de verkeerde keuze maakt nog niet een keer de juiste wat mij betreft.
Het zou een nog grotere schande zijn geweest om hem te laten zitten tegen MVV.
Ik snapte het gister nog een soort van, maar er zitten dus drie nobody's met gelijke verantwoordelijkheid op de bank en Huub mag ze tijdens de drie, vier resterende trainingen een paar keer heel hard toeschreeuwen? Die gasten kunnen toch al alle sturing die ze kunnen krijgen gebruiken, maar die hebben nou echt geen idee meer waar ze naar moeten luisteren. Behalve dat je gewoon moeilijk kan hopen dat dit goed uitpakt kan ik ook oprecht niet inzien hoe dit beter is dan wat het was.
Plum en Trost hebben de leiding over de trainingen en Stevens assisteert en adviseert ze daarbij. Plum en Trost zijn echt geen nobodies, die lopen al langer rond daar.
Die Trost heb ik dit jaar nog zien coachen bij de O19. Dat was schrikbarend.
Almogaver (24 mei 2017)
Roda zou bijna akkoord zijn met Heerenveen over een transfer van van Leer.
Was te verwachten. Hij is Roda duidelijk al het hele seizoen ontgroeid en deze stap is hem van harte gegund.
Zou een wonder zijn, Heerenveen en een goede keeper halen.
Tsjerkstra Media weet dat te melden, die hebben het zelden bij het goede eind gehad.
Het zou me ook niets verbazen. Ach, hij zou sowieso wel vertrekken dus dat maakt ook niets uit. Heerenveen zal veel plezier aan hem beleven, mocht het waar zijn. Is hem gegund!
Prachtig moment voor Dijkhuizen vandaag, toen hij na de wedstrijd door de supporters op de schouders werd genomen en toegejuicht werd voor de koempeltribune. Ik zeg geef die man maar weer een contract, heeft het prima gedaan.
Almogaver (31 mei 2017)
Haha er was er één die wel enorm blij was met het shirt van Dijkhuizen. Die heeft vijf rondjes door het stadion gerend en het shirt aan duizend man laten zien.
Zo de opruiming lijkt te beginnen, Caanen en Anastasiou was al weg. Maar achter de schermen zijn ze druk bezig, want ook Wim Collard gaat een pas opzij zetten en voor de functie Algemeen Directeur is nu Johan de Kock in het vizier, het Technische gedeelte zal ingevuld worden door Harm van Veldhoven, die in Kerkrade natuurlijk een heldenstatus heeft.
Ook Huub Stevens willen ze behouden in de vorm van een functie in de Raad van Commissarissen, dat zal wel Technische zaken zijn. Mooi dat draaikont en pluchebeest Harm Wierts is vertrokken als voorzitter van de RvC. De club kan nu echt opnieuw gaan bouwen met mensen die voetbalverstand genieten.
Almogaver (31 mei 2017)
Het is een goede zaak dat Collard een stap opzij zet, echter hoop ik wel dat hij behouden blijft voor de club als Financieël Directeur.
Ik ben van mening dat hij veel te veel onterechte kritiek heeft ontvangen. De beste man heeft fouten gemaakt als AD, maar hij is na de degradatie in 2014 AD geworden omdat niemand anders het aandurfde om bij Roda in te stappen, gezien de penibele financiële situatie van de club. Ik vind dat een moedige beslissing en heb daar alleen maar respect voor. Collard ziet zelf ook wel in dat deze functie niets voor hem is, maar hij deed het puur uit clubliefde.
Na Roda-MVV zag je ook de tranen bij hem, oprechte tranen. Laat die man alsjeblieft behouden blijven voor Roda en laat hem ook daadwerkelijk doen waar hij goed in is, op de achtergrond. Dan heb je een hele goeie aan hem.
Van Leer in de belangstelling van Heerenveen en Utrecht, Kum heeft interesse van ADO en Ajagun zou met Anastasiou meegaan naar Kortrijk.
Wordt weer een drukke transferzomer. Hopelijk worden de bestuurlijke functies snel ingevuld zodat men kan beginnen met bouwen aan de selectie.
Heel leuk dat hij betrokken is bij de club, maar ik heb nu al jaren alleen maar verhalen van fouten gehoord. Plus het feit dat die jaarlijks teveel uitgeeft dan dat er binnenkomt. Dat die een potentieel interessante overname dwarsboomt omdat zijn positie in gevaar zou komen. Nee die man is echt heel aardig en hij zal vast betrokken zijn, maar hij is gewoon niet geschikt.
Oud speler Cheikh Tioté plots overleden op 30-jarige leeftijd tijdens een training van zijn club Bejing Enterprises. Niet te geloven.
Cheikh stond mij bekend voor zijn onuitputtelijke arbeidsethos, een man van staal, een vechter. Rust zacht Koempel.
Is het al officieel ?
Ben er wel even stil van...
Zoiets zouden ze toch niet zomaar de wereld ingooien lijkt me? Kan het niet bevatten, wat een spierbundel van een tank was dat.
Het lijkt inderdaad echt waar te zijn...
Yep, het is bevestigd door Emanuele Palladino, zijn zaakwaarnemer.
Verschrikkelijk nieuws
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers