Pagina 31 van 176 EersteEerste ... 2129303132334181131 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.351 t/m 1.395 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #1351
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Denneboom is met zijn kracht en snelheid heel gevaarlijk wanneer je hem in de diepte aanspeelt. Hij is dan bijna niet af te stoppen. De voortzetting is overigens meestal matig. Te onrustig volgens mij.

    In de Grolsch Veste is Twente bijna altijd de aanvallende ploeg waardoor de ruimtes voor Dennenboom heel klein worden en hij is dus absoluut niet goed op de vierkante meter. Daarvoor is hij technisch gewoon niet goed genoeg.

    Ik gun het hem dat hij weer eens zijn kwaliteiten heeft kunnen tonen en belangrijk kon zijn voor de ploeg.
    Ik zag hem tegen ADO zelfs een bal heel goed voorslingeren, en acties op techniek maken. Normaal is het idd op tempo en kracht. Maar ik vond hem echt voetballend ook goed tegen ADO. Nou kreeg ie ook wel de tijd trouwens. Maar neemt niet af dat hij het goed deed. Ben benieuwd of hij nog aan een ontwikkeling bezig is.

    Wat ik trouwens het mooie vind aan Brama is dat hij een echte over-mijn-lijk mentaliteit heeft gekregen. Deelde gisteren ook een tikkie uit aan Danny Buijs, die daarvoor al een paar schoppen uit had gedeeld. En wint vrijwel elk duel.

  2. #1352
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Ik zag hem tegen ADO zelfs een bal heel goed voorslingeren, en acties op techniek maken. Normaal is het idd op tempo en kracht. Maar ik vond hem echt voetballend ook goed tegen ADO. Nou kreeg ie ook wel de tijd trouwens. Maar neemt niet af dat hij het goed deed. Ben benieuwd of hij nog aan een ontwikkeling bezig is.

    Wat ik trouwens het mooie vind aan Brama is dat hij een echte over-mijn-lijk mentaliteit heeft gekregen. Deelde gisteren ook een tikkie uit aan Danny Buijs, die daarvoor al een paar schoppen uit had gedeeld. En wint vrijwel elk duel.
    Brama is inderdaad heel sterk in de persoonlijke duels. Hijzelf heeft ooit gezegd dat hij vooral sterker is geworden in de periode onder Rutten toen hij wisselspeler was. Het trainingsniveau werd onder Rutten zo hoog opgevoerd dat hij zich voelde groeien.
    Als hij ook nogeens snelheid had dan was het een topspeler in spé.

  3. #1353
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Brama is inderdaad heel sterk in de persoonlijke duels. Hijzelf heeft ooit gezegd dat hij vooral sterker is geworden in de periode onder Rutten toen hij wisselspeler was. Het trainingsniveau werd onder Rutten zo hoog opgevoerd dat hij zich voelde groeien.
    Als hij ook nogeens snelheid had dan was het een topspeler in spé.
    Ik denk dat je je een beetje verkijkt op Brama's snelheid. Want die heeft hij echt wel. Hield tegen PSV Afellay bijv. ook redelijk simpel bij. Dat van die periode onder Rutten klopt, maar buiten het trainingsniveau is hij ook nog als een gek voor zichzelf aan het werk geweest in de sportschool.

  4. #1354
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Flamur Kastrati zal morgen naar Nederland komen om een tweejarig contract te ondertekenen, zo meldt de TV 2 Sporten. De 17-jarige spits werkte eind vorig jaar een stage af op aanraden van Halvar Thoresen en wist de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. Afgelopen seizoen kwam hij met Skeid Oslo uit in de Noorse 2e divisie en scoorde zes doelpunten in twintig duels.

  5. #1355
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Twente verwelkomt Flamur Kastrati

    Donderdag 29-1-2009

    Flamur Kastrati zal morgen naar Nederland komen om een tweejarig contract te ondertekenen, zo meldt de Noorse site TV 2 Sporten. De 17-jarige spits werkte eind vorig jaar een stage af op aanraden van Halvar Thoresen en wist de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. Afgelopen seizoen kwam hij met Skeid Oslo uit in de Noorse 2e divisie en scoorde zes doelpunten in twintig duels

    Kastrati geldt als een van de grootste talenten van Noorwegen en werd eerder gelinkt aan clubs als Chelsea en WBA.

  6. #1356
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Flamur Kastrati zal morgen naar Nederland komen om een tweejarig contract te ondertekenen, zo meldt de TV 2 Sporten. De 17-jarige spits werkte eind vorig jaar een stage af op aanraden van Halvar Thoresen en wist de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. Afgelopen seizoen kwam hij met Skeid Oslo uit in de Noorse 2e divisie en scoorde zes doelpunten in twintig duels.
    Shit. Je was me net voor.

  7. #1357
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'FC Twente heeft Noors talent bijna binnen'

    FC Twente staat op het punt om Flamur Kastrati aan zich te binden. De Noorse aanvaller staat momenteel onder contract bij de Noorse club FK Skeid Oslo. Volgens de Noorse media is een akkoord tussen de clubs echter niet ver weg.

    Eén dezer dagen staat er een gesprek op het programma tussen de bestuurders van FC Twente en FK Streid. Inzet van deze ontmoeting is de overgang van de zeventienjarige aanvaller, weet het Noorse TV 2 Sporten.

    Kastrati zelf ziet een overgang helemaal zitten. De Nederlandse manier van voetballen is in zijn ogen uitermate geschikt voor zijn speelstijl, zo vertelt hij. Mochten de clubs tot een akkoord komen zal de spits naar verluidt vrijdag een contract tekenen in Enschede.

    Eerder al liep de Noorse jongeling stage in Enschede. Vanwege de goede indruk die hij achterliet hoopt de club hem nu te kunnen binden. Dan moeten de Tukkers wel snel handelen want Kastrati staat ook in de belangstelling van onder meer Werder Bremen en Chelsea.

    Kastrati werkte afgelopen jaar zijn eerste seizoen af bij Skeid Oslo. Hij kwam twintig keer in actie voor de club en scoorde in die optredens zes treffers. Mede dankzij zijn goede spel promoveerde de club naar de op één na hoogste voetbaldivisie van het land.
    Laatst gewijzigd door pegasus1; 29 januari 2009 om 15:03

  8. #1358
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik ben altijd snel pegasus he

    Mooi nieuws dit hoor. Vind het mooi dat wij ook kunnen winnen van Werder Bremen en Chelsea, met spelers dan..

  9. #1359
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Eerder met Arnautovic en Rendla ook al. Teken dat de club het goed doet. Talenten krijgen ook een kans hier, en wordt ook wat bijgeleerd.

  10. #1360
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Ajax en Twente onderhandelen nu over Goossens'

    29/01/2009 23:37

    Ajax en FC Twente zitten wederom aan de onderhandelingstafel. Dit keer zijn de Tukkers de vragende partij. Zij willen John Goossens graag overnemen van de Amsterdamse club, zo meldt het Algemeen Dagblad.

    Goossens zou het persoonlijk al eens zijn met FC Twente over een contract voor drieënhalf jaar. De clubs moeten het nog eens worden over een transfersom. De twintigjarige aanvaller is bij Ajax nog niet verder gekomen dan het beloftenteam. Eerder toonden Haarlem en NEC belangstelling voor hem.



    Ik kan verder weinig zeggen over deze jongen. Linkerflankspeler, 21 jaar en nog altijd niet bij de eerste selectie van Ajax!?

  11. #1361
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    TCTubantia:

    Een eer om McClaren als trainer te hebben
    Nieuwe aanwinst Nikita Rukavytsya voegt zich bij selectie FC Twente


    Bij zijn voormalige club Perth Glory in Australië speelde Nikita Rukavytsya (21) met zijn geluksnummer 13, bij zijn nieuwe club FC Twente kreeg de aanvaller gisteren het rugnummer 14 toebedeeld. Ook niet verkeerd, vindt de speler als hij verneemt dat Johan Cruijff met dat nummer speelde. De aanwinst tekende in Enschede een contract voor 1,5 jaar met een optie voor nog twee seizoenen.

    Je bent geboren in Oekraïne, verhuisde op je veertiende naar Perth in Australië en maakt nu de oversteek naar Nederland. Wat brengt je hier? "Het Nederlandse voetbal past bij mij. En Twente is voor mij een topclub, ze staan bij de eerste drie. Ik ben hier op proef geweest en wist dat ik hier wilde spelen. Mijn vriendin komt over en mijn ouders zullen me bezoeken, dus alleen zal ik niet zijn. Ik verwacht dat ik me snel aan kan passen, ook aan het klimaat. In Perth is het altijd warm, maar ik vind dat je beter kan voetballen als het kouder is."

    Wat kunnen de Tukkers van Nikita Rukavytsya verwachten? "Ik ben een spits met veel snelheid, ik sta meestal in het centrum, maar kan ook aan de buitenkant spelen. En verder ben ik een aardig en makkelijk mens. Ik heb twee paspoorten en voel me Australiër en Oekraïner."

    Bij FC Twente heb je stevige concurrentie op jouw positie(s)... "Dat weet ik, elke speler bij Twente is goed. Het is aan mij om mijn kansen te pakken."' Een nieuwe wereld, met nieuwe spelers en een nieuwe trainer. Was er iemand die je al kende voordat je op stage kwam bij Twente? "Ik keek Rajkovic aan en dacht: die ken ik. Hij had hetzelfde. Blijkt dat we tegenover elkaar hebben gestaan tijdens de Olympische Spelen in China (hij speelt voor Australië, red.).

    En Steve McClaren ken ik natuurlijk van televisie. Ik kan niet geloven dat hij mijn trainer is. Die man is wereldberoemd, hij werkte met sterren als Beckham en Gerrard. Ik vind het een enorme eer om in zijn selectie te zitten."

  12. #1362
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht


    Ik kan verder weinig zeggen over deze jongen. Linkerflankspeler, 21 jaar en nog altijd niet bij de eerste selectie van Ajax!?
    Lijkt me echt geen verkeerde hoor: http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=new. Zitten een paar topgoals bij, vooral die vrije trappen.

    Op Twente.net zeiden ze dat hij aanvoerder en topscorer was bij Jong Ajax.

  13. #1363
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Hoef je niets te kunnen om met FC Twente derde te staan?'

    januari 2009

    Sinds Steve McClaren de technische scepter zwaait bij FC Twente, weten de collega’s uit Engeland me te vinden. Er gaat geen week voorbij of er hangt wel een Britse reporter aan de lijn, soms van een serieuze krant, meestal van een boulevardblad. Ook in de eerste dagen van 2009 draait de telefoon overuren. Waar het zoal over gaat? Ik zou zeggen: lees mee. Het betreft niet de precieze transcriptie, maar wel een getrouwe weergave van de meest recente gesprekjes met drie niet nader te noemen verslaggevers van niet nader te noemen tabloids uit Engeland (Ik moet nog even met hen verder...)



    Conversatie 1

    Hij: ‘Zeg, wat is er met Steve McClaren aan de hand?’

    Ik: ‘Weinig. De man is gezond en succesvol in zijn werk.’


    Hij: ‘Hij staat met FC Twente toch derde in Nederland? Hoef je niets te kunnen om zo hoog te staan?’

    Ik: ‘Mijn schoonmoeder zou met dit materiaal inderdaad ook in de subtop staan. Maar geen derde. Steve heeft een belangrijke stem in het succes.’


    Hij: ‘Maar hij kan niets. Dat hebben we in Engeland toch gezien?’

    Ik: ‘Ach, jullie hebben een trauma overgehouden aan de uitschakeling voor het EK. De trainer moet dan boeten, maar ik zag die keeper, Scott Carson, in de beslissende wedstrijd tegen Kroatië twee gigantische blunders maken.’


    Hij: ‘Dat komt door McClaren. Hij had hem niet moeten opstellen.’

    Ik: ‘Zo lust ik er nog wel een paar. Je mag toch verwachten dat een doelman in elk geval ‘normale’ ballen pakt? Maar los daarvan, wat is je vraag?’


    Hij: ‘Ik wil een verhaal maken over Steve. Maar het moet niet té positief zijn, weet je. We kunnen met de krant niet plotseling een andere koers gaan varen. Daarom: wat doet hij fout?’

    Ik: ‘Niets.’


    Hij: ‘Niets? We zagen hem met 4-0 verliezen van Arsenal.’

    Ik: ‘Dat lag niet aan Steve.’


    Hij: ‘Een trainer is altijd verantwoordelijk voor het eindresultaat.’

    Ik: ‘Klopt, maar ook met Johan Cruijff of Alex Ferguson had Twente met 4-0 van Arsenal verloren. Kwestie van een te groot kwaliteitsverschil.’


    Hij: ‘Ja, maar Steve moet toch íets fout doen?’

    Ik: ‘Oh, iedereen maakt fouten, maar over de hele linie verricht Steve uitstekend werk in Enschede.’


    Hij: ‘Dan heb ik geen verhaal!’

    Ik: ‘Lullig voor je.’


    Conversatie 2


    Hij: ‘McClaren wordt gelinkt aan Derby County. Gaat-ie?’

    Ik: ‘Nee.’


    Hij: ‘Zeker?’

    Ik: ‘Honderd procent.’


    Hij: ‘Maar een trainer met ambitie werkt toch liever in Engeland.’

    Ik: ‘Misschien, maar McClaren heeft een contract voor twee seizoenen en is een man van zijn woord, een gentleman zogezegd. Hij zal FC Twente echt niet tussentijds verruilen voor een clubje als Derby County.’


    Hij: ‘Een clubje?'

    Ik: ‘FC Twente speelt Europees.’


    Hij: ‘Sure, maar wedden dat McClaren voor Derby kiest, als die club hem vraagt?’

    Ik: ‘Ok, waar wedden we om? Een jaarsalaris of een fles whisky?’


    Hij: ‘Ehh, doe maar een fles whisky.’


    Conversatie 3


    Zij: ‘Ik wil een menselijk verhaal maken over Steve McClaren.’

    Ik: ‘Mooi.’


    Zij: ‘Je kent hem goed. Waar woont hij?’

    Ik: ‘Niet relevant.’


    Zij: ‘Voor ons wel.’

    Ik: ‘Voor mij niet. En voor hem al helemaal niet.’


    Zij: ‘Wie is Steve McClaren buiten het voetbal? Heeft hij hobby’s?’

    Ik: ‘Voor zover ik weet, verzamelt hij Kroatische postzegels en bezoekt hij regelmatig een darkroom, maar dat heb ik van horen zeggen.’


    Zij: ‘Echt waar?’

    Ik: ‘Nee, ik verzin maar wat. In Nederland vinden we zijn privé-leven niet interessant.’


    Zij: ‘Hoe is hij dan in de dagelijkse omgang?’

    Ik: ‘Erg sympathiek, met oog voor humor en relativering. Een prettig heerschap.’


    Zij: ‘Heeft hij vijanden?’

    Ik: ‘Jawel.’


    Zij: ‘Andere trainers?’

    Ik: ‘Nee.’


    Zij: ‘Wie dan?’

    Ik: ‘Sensatiezoekers van de Britse tabloids, denk ik.’


    Zij: ‘Ja, maar wij moeten ook ons werk doen.’

    Ik: ‘Weet ik, ik veroordeel ook niets en niemand.’


    Zij: ‘Maar je helpt me ook niet.’

    Ik: ‘Ik wil je graag helpen. Vraag me alles over de werkwijze van de trainer Steve McClaren.’


    Zij: ‘Maar dat zegt niets over de mens McClaren.’

    Ik: ‘Juist wel.’


    Zij: ‘Ok, ik overleg het op de redactie even en bel je misschien terug.’

    Ik: ‘Uitstekend, tot snel.’


    Eddy van de Ley (verslaggever AD)

  14. #1364
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

  15. #1365
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    'Ajax en Twente onderhandelen nu over Goossens'

    29/01/2009 23:37

    Ajax en FC Twente zitten wederom aan de onderhandelingstafel. Dit keer zijn de Tukkers de vragende partij. Zij willen John Goossens graag overnemen van de Amsterdamse club, zo meldt het Algemeen Dagblad.

    Goossens zou het persoonlijk al eens zijn met FC Twente over een contract voor drieënhalf jaar. De clubs moeten het nog eens worden over een transfersom. De twintigjarige aanvaller is bij Ajax nog niet verder gekomen dan het beloftenteam. Eerder toonden Haarlem en NEC belangstelling voor hem.



    Ik kan verder weinig zeggen over deze jongen. Linkerflankspeler, 21 jaar en nog altijd niet bij de eerste selectie van Ajax!?
    Vond hem een van de mindere spelers op het succes-ek en wk met Oranje onder-17. Maar dat zegt niet zo heel veel in een team dat 3de wordt op een WK. Wel een goede techniek, goede traptechniek ook(voorzet, schot), maar niet echt explosief en ook niet echt een individuele actie.

  16. #1366
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Vond hem een van de mindere spelers op het succes-ek en wk met Oranje onder-17. Maar dat zegt niet zo heel veel in een team dat 3de wordt op een WK. Wel een goede techniek, goede traptechniek ook(voorzet, schot), maar niet echt explosief en ook niet echt een individuele actie.
    Klinkt een beetje als Tommie van der Leegte.

  17. #1367
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ramon Zomer hoopt op definitieve transfer naar NEC: 'Het gaat hier lekker'

    30 januari 2009

    NIJMEGEN – Ramon Zomer hoopt op korte termijn definitief door NEC overgenomen te worden van FC Twente. De 25-jarige centrumverdediger is in Nijmegen op zijn plaats. ‘Ik wil iedere week voetballen op een goed niveau’, zegt hij, ‘en die mogelijkheid heb ik hier.’

    Sinds FC Twente hem verhuurde aan NEC, stapt Zomer met een vrolijk gemoed door het leven. ‘Een voetballer wil nu eenmaal altijd spelen’, zegt hij. ‘En dat was bij FC Twente al lange tijd niet meer het geval. Met als gevolg dat je toch anders in je vel zit. Nu speel ik iedere week en weet ik waarvoor ik het doe.’

    Zomer maakt opwindende tijden door in Nijmegen. NEC heeft zich opgeworpen tot een goede middenmoter in de eredivisie, hij traint er onder de (naar Feyenoord vertrekkende) kroonprins van het vaderlandse trainersgilde, Mario Been, en treedt binnenkort in de UEFA Cup aan tegen Hamburger SC.

    De wedstrijd van komende zondag mag er ook zijn: thuis tegen Feyenoord, de toekomstige club van zijn trainer. Been zal gebrand zijn op een overwinning, denkt Zomer. ‘En ik denk ook dat we gaan winnen. We hebben een stugge, goede voetballende ploeg, vooral thuis. In Nijmegen winnen niet veel ploegen van ons.’

    In die formatie is Zomer centraal achterin een zekerheidje, ook al speelt zijn kompaan Peter Wisgerhof nu in het shirt van FC Twente, nog steeds zíjn werkgever. ‘Peter kan goed mee op het niveau van FC Twente, daar heb ik geen moment aan getwijfeld. Hij is een sobere, degelijke mandekker.’

    Misschien wel een beetje als Zomer, die geen toekomst meer heeft in Enschede. ‘NEC heeft aangegeven me van FC Twente te willen overnemen en dat juich ik toe. Ik wil nu eenmaal iedere week spelen en bij Twente zie ik dat niet gebeuren.’


    NEC is een hele mooie club en ik gun het hem van harte. Als jongen van de streek had ik hem ook wel graag bij Heracles zien spelen, waar ik Wuytens nog wel een keer zie vertrekken.

  18. #1368
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hopelijk nog een mooi bedrag voor vangen, en verder is hem succes gewenst idd.

  19. #1369
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Vond hem een van de mindere spelers op het succes-ek en wk met Oranje onder-17. Maar dat zegt niet zo heel veel in een team dat 3de wordt op een WK. Wel een goede techniek, goede traptechniek ook(voorzet, schot), maar niet echt explosief en ook niet echt een individuele actie.
    Volgens een prikker op Twente online is hij al medisch gekeurd.

  20. #1370
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Las het ook. Een meer opmerkelijk bericht

    FC Twente-doelman Sander Boschker heeft een aanbieding van AZ.

    De Achterhoeker kan een contract tekenen voor twee jaar in Alkmaar waar hij de beoogde tweede doelman is achter de Argentijn Romero. Boschker kan en wil ook bij FC Twente blijven maar komt er financieel nog niet uit met het bestuur van de Enschedese club. Boschker is bezig aan zijn 18e seizoen bij FC Twente. Binnenkort speelt hij zijn 500e competitiewedstrijd in de eredivisie.

    RTV Oost

  21. #1371
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ja zag het ook.
    Boschker gaat echt niet naar AZ, hoop ook niet dat Jopie akkoord gaat. Boschker is zeker niet de beste met meevoetballen, maar is echt een geweldige lijnkeeper. Belangrijk is ook dat hij echt liefde heeft voor FC Twente.

  22. #1372
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FLAMUR KASTRATI NAAR FC TWENTE
    Flamur Kastrati (17) stapt over naar FC Twente. De Noorse speler voegt zich per direct bij het beloftenteam van trainer Cees Lok. Kastrati komt over van FK Skeid Oslo.
    Aldus FCTwente.nl

  23. #1373
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Ja zag het ook.
    Boschker gaat echt niet naar AZ, hoop ook niet dat Jopie akkoord gaat. Boschker is zeker niet de beste met meevoetballen, maar is echt een geweldige lijnkeeper. Belangrijk is ook dat hij echt liefde heeft voor FC Twente.
    Zal misschien over na dit seizoen gaan. Dan heeft Twente er niet zo heel veel over te zeggen. Het schijnt dat Twente Boschker na dit seizoen aan de technische staf wil toevoegen, en dat Boschker nog 2 jaar wil spelen, met een verbeterd contract. Aangezien FC Twente al druk op zoek is naar een vervangende keeper(Vorm en Velthuizen zijn blijkbaar in de picture), zie ik Boschker nog best naar AZ verhuizen. En als een van die beiden er voor terug komt zou ik er niet eens zo mee zitten, al mag het dan een enorm clubicoon zijn.

  24. #1374
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    'Ajax en Twente onderhandelen nu over Goossens'

    29/01/2009 23:37

    Ajax en FC Twente zitten wederom aan de onderhandelingstafel. Dit keer zijn de Tukkers de vragende partij. Zij willen John Goossens graag overnemen van de Amsterdamse club, zo meldt het Algemeen Dagblad.

    Goossens zou het persoonlijk al eens zijn met FC Twente over een contract voor drieënhalf jaar. De clubs moeten het nog eens worden over een transfersom. De twintigjarige aanvaller is bij Ajax nog niet verder gekomen dan het beloftenteam. Eerder toonden Haarlem en NEC belangstelling voor hem.



    Ik kan verder weinig zeggen over deze jongen. Linkerflankspeler, 21 jaar en nog altijd niet bij de eerste selectie van Ajax!?

    gaat naar nec toe. Dat betekent maar 1 ding. Ajax wil hem niet laten gaan naar twente. Dat betekent weer dat ajax niet meer hoeft aan te kloppen voor o.a elia. IK heb begrepen dat goossens heel erg graag naar twente wou en twente wou hem heel graag hebben maar toch is de deal met nec gemaakt.

    Over boschker: Geloof me die vertrekt niet meer, echt niet. Twente haalt vorm , boschker wordt 2de keeper en krijgt een mooie functie bij ZIJN club twente.

  25. #1375
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Voor welke positie zag jij Goossens dan? Nu speelt hij linksback en daar staat nu Braafheid en in het verleden speelde hij ook op zowel de linkshalf als de linksbuiten positie, maar die positeies zijn ook goed bezet bij Twente.

  26. #1376
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    gaat naar nec toe. Dat betekent maar 1 ding. Ajax wil hem niet laten gaan naar twente. Dat betekent weer dat ajax niet meer hoeft aan te kloppen voor o.a elia. IK heb begrepen dat goossens heel erg graag naar twente wou en twente wou hem heel graag hebben maar toch is de deal met nec gemaakt.

    Over boschker: Geloof me die vertrekt niet meer, echt niet. Twente haalt vorm , boschker wordt 2de keeper en krijgt een mooie functie bij ZIJN club twente.
    Voorzover ik begreep had Ajax nogal wat eisen, waar ze het volste recht toe hebben natuurlijk. En Twente heeft daarop nee gezegd. Jammer, maar helaas. Dat heeft verder op de transfer van Elia geen invloed. Munsterman gaf onlangs aan dat 12 miljoen euro niet genoeg was, en ik neem eigenlijk aan dat ajax zo ver al niet wil gaan. Boschker zie ik wel vertrekken, een tweede man die meer verdient dan een eerste zorgt voor scheve verhoudingen. En bovendien voor een forse greep uit je te besteden salarissen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Voor welke positie zag jij Goossens dan? Nu speelt hij linksback en daar staat nu Braafheid en in het verleden speelde hij ook op zowel de linkshalf als de linksbuiten positie, maar die positeies zijn ook goed bezet bij Twente.
    Twente is op het moment op zoek naar spelers die als stand-in kunnen fungeren voor de basisposities. Ik hoorde een gerucht dat Arnautovic bij zou tekenen, en Douglas ook nog een jaar zou blijven. Maar je bent wel goede spelers nodig, voor als er 1 van de basiself wegvalt. Goossens had Twente dan blijkbaar een goede optie geleken.

  27. #1377
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dat was balen gisteren in het stadion. Mischien moet Twente toch maar proberen om Vorm te halen als opvolger van Boschker. De manier waarop hij de vrije trap van Perez uit de hoek ranselde was indrukwekkend.
    Daarnaast speelde FC Twente welliswaar niet zijn beste wedstrijd maar had toch gewoon moeten winnen. Arnautovic, Janssen en Wisgerhof hadden alledrie moeten scoren. Doodzonde.

  28. #1378
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    MARTIN SUS TOCH NAAR FC TWENTE
    Martin Sus (18) en Petteri Pennanen (18) maken de overstap naar FC Twente. Beide spelers voegen zich per direct bij het beloftenteam van trainer Cees Lok. Sus speelde voorheen bij FC Brno uit zijn vaderland Tsjechië en Pennanen bij het Finse Kups Kuopio.

    Bartek Pacuszka, speler van Jong FC Twente, speelt tot aan het einde van dit seizoen voor Heracles Almelo. De achttienjarige Poolse verdediger wordt de rest van dit seizoen gehuurd door Heracles Almelo.
    FC Twente.nl

  29. #1379
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Voorzover ik begreep had Ajax nogal wat eisen, waar ze het volste recht toe hebben natuurlijk. En Twente heeft daarop nee gezegd. Jammer, maar helaas. Dat heeft verder op de transfer van Elia geen invloed. Munsterman gaf onlangs aan dat 12 miljoen euro niet genoeg was, en ik neem eigenlijk aan dat ajax zo ver al niet wil gaan. Boschker zie ik wel vertrekken, een tweede man die meer verdient dan een eerste zorgt voor scheve verhoudingen. En bovendien voor een forse greep uit je te besteden salarissen.



    Twente is op het moment op zoek naar spelers die als stand-in kunnen fungeren voor de basisposities. Ik hoorde een gerucht dat Arnautovic bij zou tekenen, en Douglas ook nog een jaar zou blijven. Maar je bent wel goede spelers nodig, voor als er 1 van de basiself wegvalt. Goossens had Twente dan blijkbaar een goede optie geleken.
    Ok das jouw versie. IK heb andere dingen gehoord maar goed maakt ook allemaal niet meer uit hehe.

    Ik heb dus weer het gerucht gehoord dat man city 15 miljoen gaat bieden voor elia van de zomer. Maar ik vind (zal mss 1 van de weinige zijn) het allemaal nog wel meevallen met elia. Speelde een hele leuke eerste seizoenshelft maar meer nog niet. Na de winterstop is het nog niet veel . Dus even afwachten.
    Maar stel man city komt met 15 mil. Strik eromheen en weg ermee

    Az heeft trouwens het gerucht rond boschker als fabeltje bestempelt. Ik geloof echt nooit dat boschker nog weggaat uit enschede. Die gaat het gevecht aan met vorm(let maar op die komt) en neemt toch genoegen met 2de keeper en krijgt een mooie functie bij twente.

    Klote btw dat gelijk spel tegen utreg. Als we vanavond winnen stonden we 4 pnt los op ajax en 8 of zo op heerenveen.

  30. #1380
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    MARTIN SUS TOCH NAAR FC TWENTE

    Citaat:
    Martin Sus (18) en Petteri Pennanen (18) maken de overstap naar FC Twente. Beide spelers voegen zich per direct bij het beloftenteam van trainer Cees Lok. Sus speelde voorheen bij FC Brno uit zijn vaderland Tsjechië en Pennanen bij het Finse Kups Kuopio.

    Bartek Pacuszka, speler van Jong FC Twente, speelt tot aan het einde van dit seizoen voor Heracles Almelo. De achttienjarige Poolse verdediger wordt de rest van dit seizoen gehuurd door Heracles Almelo.

    FC Twente.nl



    Van Petteri Pennanen had ik nog nooit gehoord. Van Martin Sus weet ik dat FC Twente daar al sinds de zomer van vorig jaar achteraan zit. Zo langzamerhand kunnen we het complete beloftenteam opstellen met jonge gasten uit het buitenland.
    Ik weet nog dat Rutten ooit zei: "We halen alleen buitenlandse jeugd wanneer die serieus beter zijn dan de eigen". Hopelijk klopt dat nog steeds want anders vind ik het wel heel erg jammer voor de eigen jeugd. Of hebben we momenteel zo'n slechte lichting?

  31. #1381
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    Ok das jouw versie. IK heb andere dingen gehoord maar goed maakt ook allemaal niet meer uit hehe.

    Ik heb dus weer het gerucht gehoord dat man city 15 miljoen gaat bieden voor elia van de zomer. Maar ik vind (zal mss 1 van de weinige zijn) het allemaal nog wel meevallen met elia. Speelde een hele leuke eerste seizoenshelft maar meer nog niet. Na de winterstop is het nog niet veel . Dus even afwachten.
    Maar stel man city komt met 15 mil. Strik eromheen en weg ermee

    Az heeft trouwens het gerucht rond boschker als fabeltje bestempelt. Ik geloof echt nooit dat boschker nog weggaat uit enschede. Die gaat het gevecht aan met vorm(let maar op die komt) en neemt toch genoegen met 2de keeper en krijgt een mooie functie bij twente.

    Klote btw dat gelijk spel tegen utreg. Als we vanavond winnen stonden we 4 pnt los op ajax en 8 of zo op heerenveen.
    Elia heeft gewoon een dip, dat overkomt meer talenten. Het blijft een geweldig talent. Dat was eind vorig seizoen al zichtbaar, en die lijn trok hij door. Als Man City met 15 miljoen als openingsbod komt moet je daar nooit mee akkoord gaan trouwens. Dat betekent namelijk meestal dat ze nog wel meer gaan bieden dan. Al is 15 miljoen natuurlijk een geweldig bedrag voor Elia. Helemaal omdat je z'n opvolger al in huis hebt voor weinig geld. Kun je de rest van het bedrag dus besteden aan aflossen en uitbouwen van je team.

    Of Boschker gaat weet ik niet. Vorm schijnt iig binnenkort bij te tekenen bij Utrecht, dus zal een dure grap worden, wil je die binnenhalen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht

    Van Petteri Pennanen had ik nog nooit gehoord. Van Martin Sus weet ik dat FC Twente daar al sinds de zomer van vorig jaar achteraan zit. Zo langzamerhand kunnen we het complete beloftenteam opstellen met jonge gasten uit het buitenland.
    Ik weet nog dat Rutten ooit zei: "We halen alleen buitenlandse jeugd wanneer die serieus beter zijn dan de eigen". Hopelijk klopt dat nog steeds want anders vind ik het wel heel erg jammer voor de eigen jeugd. Of hebben we momenteel zo'n slechte lichting?
    Ik denk dat je dat anders moet zien. Twente raakt elk jaar ongeveer 3 bepalende spelers kwijt. Die zul je sowieso moeten vervangen. Daarnaast wil Twente een selectie waarbij de spelers in de breedte net zo goed zijn als in de basis. En ze willen ook nog eens inspringen op evt. toekomstige transfers. Om dat allemaal vanuit eigen jeugd in te vullen is vrijwel onmogelijk. Dan zouden er elk seizoen ik weet niet hoeveel toptalenten door moeten komen. Om dat op te vullen met volwassen spelers van buitenaf is financiëel ook niet te doen. Doorgebroken spelers kosten nou eenmaal veel geld. Dus moet je het wel op deze manier aanpakken.

  32. #1382
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Ik denk dat je dat anders moet zien. Twente raakt elk jaar ongeveer 3 bepalende spelers kwijt. Die zul je sowieso moeten vervangen. Daarnaast wil Twente een selectie waarbij de spelers in de breedte net zo goed zijn als in de basis. En ze willen ook nog eens inspringen op evt. toekomstige transfers. Om dat allemaal vanuit eigen jeugd in te vullen is vrijwel onmogelijk. Dan zouden er elk seizoen ik weet niet hoeveel toptalenten door moeten komen. Om dat op te vullen met volwassen spelers van buitenaf is financiëel ook niet te doen. Doorgebroken spelers kosten nou eenmaal veel geld. Dus moet je het wel op deze manier aanpakken.

    Vermoedelijk heb je gelijk. Ik hoop dat er potentiële toppers tussenzitten. Eerst vanavond maar eens zien te winnen van NAC.

  33. #1383
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Home TrainersFans Middlesbrough willen McClaren…

    Fans Middlesbrough willen McClaren terug
    Als het aan de supporters van Middlesbrough ligt, komt Steve McClaren terug naar het Riverside Stadium. De Boro-fans worden niet bepaald verwend in de competitie. Hun team staat samen met West Bromwich Albion laatste in de Premier League en wist de laatste vijf wedstrijden slechts twee punten te pakken.

    Met de groeiende onvrede over Manager Gareth Southgate in het achterhoofd stelde een supporterssite een voorzichtige poll op met de vraag welke manager het hoogst in de achting van de fans stond. Steve McClaren, Bryan Robson of Gareth Southgate. McClaren won de poll met vlag en wimpel. Liefst 61 procent van de stemmers geeft de voorkeur aan de ex-trainer die momenteel wonderen verricht met FC Twente.

    Dat McClaren in Noordoost Engeland wel populair is heeft alles te maken met de gewonnen FA Cup en het behalen van de UEFA-cupfinale in Eindhoven. Nu dat soort prestaties verder weg zijn dan ooit zetten de fans zich makkelijk over het falen met de Engelse ploeg heen.

    McClaren zal vooralsnog niet staan te springen om terug te gaan naar het saaie Middlesbrough. Hoewel hij ongetwijfeld meer kan verdienen aan de Tees, is het succes dat hij met FC Twente viert een onbetaalbaar visitekaartje op weg naar een mooie club in de Premier League. McClaren doet nog mee in Europa, de beker en bovendien schoof hij gisteren op naar de tweede plaats in de eredivisie.


    Donderdag 5 februari 2009 om 17:47

    McClaren is niet geïnteresseerd in Sunderland

    Steve McClaren heeft in de Twentsche Courant Tubantia laten weten geen trek te hebben in een terugkeer naar Engeland om de vrijgekomen plaats bij SunderlandInce ‘eindelijk’ ontslagen bij Blackburn Rovers
    Bij de tabloids was het niet meer de vraag óf trainer Paul Ince door Blackburn Rovers ontslagen zou worden, maar wanneer.

  34. #1384
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    McClaren gaat hier echt niet zomaar weg hoor. Ik denk ook dat Joop hem na dit seizoen aan zijn contract houd.

  35. #1385
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Home TrainersFans Middlesbrough willen McClaren…

    Fans Middlesbrough willen McClaren terug
    Als het aan de supporters van Middlesbrough ligt, komt Steve McClaren terug naar het Riverside Stadium. De Boro-fans worden niet bepaald verwend in de competitie. Hun team staat samen met West Bromwich Albion laatste in de Premier League en wist de laatste vijf wedstrijden slechts twee punten te pakken.

    Met de groeiende onvrede over Manager Gareth Southgate in het achterhoofd stelde een supporterssite een voorzichtige poll op met de vraag welke manager het hoogst in de achting van de fans stond. Steve McClaren, Bryan Robson of Gareth Southgate. McClaren won de poll met vlag en wimpel. Liefst 61 procent van de stemmers geeft de voorkeur aan de ex-trainer die momenteel wonderen verricht met FC Twente.

    Dat McClaren in Noordoost Engeland wel populair is heeft alles te maken met de gewonnen FA Cup en het behalen van de UEFA-cupfinale in Eindhoven. Nu dat soort prestaties verder weg zijn dan ooit zetten de fans zich makkelijk over het falen met de Engelse ploeg heen.

    McClaren zal vooralsnog niet staan te springen om terug te gaan naar het saaie Middlesbrough. Hoewel hij ongetwijfeld meer kan verdienen aan de Tees, is het succes dat hij met FC Twente viert een onbetaalbaar visitekaartje op weg naar een mooie club in de Premier League. McClaren doet nog mee in Europa, de beker en bovendien schoof hij gisteren op naar de tweede plaats in de eredivisie.


    Donderdag 5 februari 2009 om 17:47

    McClaren is niet geïnteresseerd in Sunderland

    Steve McClaren heeft in de Twentsche Courant Tubantia laten weten geen trek te hebben in een terugkeer naar Engeland om de vrijgekomen plaats bij SunderlandInce ‘eindelijk’ ontslagen bij Blackburn Rovers
    Bij de tabloids was het niet meer de vraag óf trainer Paul Ince door Blackburn Rovers ontslagen zou worden, maar wanneer.

    Geen wonder dat Steve McClaren hier in Nederland continu met een glimlach op zijn gezicht loopt. Zijn rehablitatie in Engeland is in volle gang al hebben de engelse journalisten nog altijd veel moeite om positieve stukken te schrijven over de man die zij eerder met de grond gelijk hebben gemaakt. Hoe blijf je geloofwaardig?

    Toch gaat het mij te ver om alle krediet aan McClaren te geven. Als je Jan van Halst goed beluisterd en bij het interview van VI met Sander Boschker tussen de regels door leest dan geloof ik dat FC Twente nog steeds profiteerd van de professionalisering en van de fundamenten die door Fred Rutten zijn ingevoerd respectievelijk gelegd en door de huidige assistenten (vooral Ten Hag) worden gekoesterd en in stand gehouden. Steve McClaren voegt daar zijn enorme ervaring uit met name zijn Manchester United periode aan toe en is zelfs in staat gebleken om de groep opnieuw stappen te laten maken. Dat is weer knap.
    De volgende trainer van FC Twente komt opnieuw in een opgemaakt bed. Daar ben ik van overtuigd.

  36. #1386
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    D'r staat een hele goede staf bij Twente. Niet alleen de assistent en hoofdtrainer, maar ook de medische staf incl. Alessandro Schoenmaker doen erg goed werk. Lovende woorden vanuit Heerenveen-hoek:

    Van Brian Vandenbussche:
    "Ik schat FC Twente op dit moment hoger in. Ik denk dat Twente zelfs beter speelt dan AZ. Zij beschikken met Arnautivic, Elia , N’Kufo en Perez over zo veel aanvallende kracht, dat ze bijna niet zijn af te stoppen. Bovendien is FC Twente stabieler. Zo lang wij nog wedstrijden als tegen Vitesse spelen, blijven we kwetsbaar."

    Van Sollied:
    Sollied: "Twente beste ploeg van Nederland"
    06 februari 2009

    Niet AZ, maar FC Twente is de beste club van Nederland. Dat vindt althans SC Heerenveen-trainer Trond Sollied. "Twente heeft de beste ploeg van Nederland. Het elftal is uitstekend in balans", zei de Noor vrijdag.

    Sollied kwam tot die conclusie toen hij NAC Breda, komend weekend de opponent van Heerenveen, bekeek in de wedstrijd tegen Twente. Toch ziet Sollied AZ kampioen worden. "AZ heeft geen Europese verplichtingen. Dat kan een groot voordeel zijn."

    Toch erg lekker om te lezen.

  37. #1387
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Las trouwens in de FC Twente Inside dat er ook een fanshop komt in Hengelo.

  38. #1388
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wout Brama heeft maandag zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij FC Twente. De verbintenis met de 22-jarige middenvelder loopt nu tot medio 2012.

    Wout Brama, afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van FC Twente, maakte op 13 augustus 2005 in de wedstrijd Roda JC-FC Twente zijn debuut in de hoofdmacht van de Tukkers. Brama speelde tot dusver 95 competitiewedstrijden voor FC Twente.

    FC Twente.nl

    Goede zaak dit. Brama is echt een topper dit seizoen en komt bovendien uit de eigen jeugd.

  39. #1389
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Wout Brama heeft maandag zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij FC Twente. De verbintenis met de 22-jarige middenvelder loopt nu tot medio 2012.

    Wout Brama, afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van FC Twente, maakte op 13 augustus 2005 in de wedstrijd Roda JC-FC Twente zijn debuut in de hoofdmacht van de Tukkers. Brama speelde tot dusver 95 competitiewedstrijden voor FC Twente.

    FC Twente.nl

    Goede zaak dit. Brama is echt een topper dit seizoen en komt bovendien uit de eigen jeugd.

    Hele goede zaak. Niet alleen omdat hij een jongen van de streek is maar ook omdat hij zich stormachtig ontwikkeld. Op twente.net staat hij met stip op 1 bij de verkiezing speler van het jaar. Dat wil toch wel iets zeggen als je de huidige selectie bekijkt.

  40. #1390
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mooi dat je zulke jongens langer kunt binden inderdaad. Nou hoop ik dat Arnautovic binnenkort ook nog een keer bijtekend. Dat wordt een sensatie volgend seizoen.

  41. #1391
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FC Twente en Sander Boschker hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract. De verbintenis met 38-jarige doelman liep komende zomer af, maar is nu verlengd tot medio 2011. Boschker debuteerde in het seizoen 1989/1990 voor FC Twente en speelde tot dusver 501 competitiewedstrijden voor de Enschedese club.

    Met uitzondering van het seizoen 2003/2004 speelde Sander Boschker in zijn carrière onafgebroken voor FC Twente. Boschker, die op zestienjarige leeftijd overkwam van Longa ´30 uit Lichtenvoorde, is bezig aan zijn negentiende seizoen bij de Tukkers.

  42. #1392
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ze zijn maar druk met die contracten de laatste tijd. Nou Braafheid en Arnautovic nog. Dan hou je of de boel bij elkaar komende zomer, of je kunt flink cashen.

  43. #1393
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Goed nieuws van Boschker. Clubheld en nog eens zeer functioneel.

    Over Braafheid staat al enkele dagen dit op FCTwente.net
    Edson Braafheid heeft FC Twente laten weten geen haast te hebben om zijn contract te verlengen, zo meldt VI op haar website. De 25-jarige verdediger, die in januari van 2007 van Utrecht overkwam, kan zijn contract verlengen tot medio 2012. Zijn huidige verbintenis loopt eind volgend seizoen af.
    Mocht Twente een transfersom willen ontvangen bij een vertrek van de linksback zal het zijn contract moeten openbreken of hem deze zomer moeten verkopen aan een andere club.

  44. #1394
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik weet het. Misschien ijdele hoop, maar ik hoop dat hij alsnog bijtekent.

  45. #1395
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FC Twente heeft opnieuw geïnvesteerd in de toekomst. De Enschedese club heeft met de Hongaarse club Akademie Szombathely overeenstemming bereikt over de komst van Mate Szolga, een pas 15-jarige aanvaller. Dat meldt AD Sportwereld.

    Szolga, een rechterspits, is al het derde buitenlandse toptalent dat in korte tijd bij FC Twente tekent. Eerder legde de huidige nummer twee van de Eredivisie de 17-jarige Flamur Kastrati uit Noorwegen en de 18-jarige Fin Petteri Pennanen vast.

    Gaat goed zeg, in de scouting. Moet wel zeggen dat 15 jaar wel erg jong is.

Pagina 31 van 176 EersteEerste ... 2129303132334181131 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 27 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 27 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •