Pagina 37 van 258 EersteEerste ... 2735363738394787137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.621 t/m 1.665 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #1621
    voetbaljunk green-white a's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 december 2005
    Locatie
    slochteren
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dus de vriendje van hitum is er ook weer bij
    Zoals theo bos wordt genoemd
    Dus het was de schuld van westerhof en niet van van hitum dus

  2. #1622
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door green-white a Bekijk bericht
    Dus de vriendje van hitum is er ook weer bij
    Zoals theo bos wordt genoemd
    Dus het was de schuld van westerhof en niet van van hitum dus
    v Hintum heeft weldegelijk fouten gemaakt, naja dat bleek achteraf.. Want laten we eerlijk zijn iedereen was blij met de aankopen en ook met de trainer..

    Westerhof heeft daarna een aantal fouten gemaakt die hem zijn kop hebben gekost.. onenigheid met spelers (oa Kolk) foute wissels, slechte commucatie, het microfoonincident (had wel gelijk, maar zoiets zeg je niet tegen v Gaal maar tegen de spelers zelf) (gehele selectie koos kant Sprockel/sansoni) .. + de desintresse die (soms) van zijn gezicht afdroop..

    Theo is geen slechte keuzen, en mss was hij ook wel de enige die echt haalbaar was voor Vitesse?

  3. #1623

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Goede trainer, uitstekende keus.

  4. #1624
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Theo Bos staat op strepen bij Vitesse

    Met clubicoon Theo Bos (43) als opvolger van de ontslagen Hans Westerhof stapt Vitesse vanavond in het vliegtuig naar Turkije. Of ook assistent-trainer Edward Sturing mee naar Schiphol vertrekt is onzeker. De beoogde partners zijn namelijk gebrouilleerd. „Ik heb een gesprek met Edward gehad en dat verliep niet prettig”, zegt de bij FC Den Bosch losgeweekte coach eerlijk. „Er zal nog minimaal één gesprek moeten volgen. Wat als we er niet uitkomen? Ik ben aangesteld als hoofdtrainer en neem aan dat de club mijn weg volgt.”
    Technisch directeur Marc van Hintum was niet op de hoogte van de controverse. „Maar ik ga ervan uit dat het goed komt. We hebben in het clubbelang gedacht en de positie van hoofdtrainer had prioriteit.” De relatie tussen Bos en Sturing, die in Arnhem nog tot 2011 een contract heeft, is slecht sinds medio 2004. Destijds prefereerde Sturing als hoofdtrainer van Vitesse Jan van Deinsen als assistent boven Bos. De laatste ging verder als trainer van Jong Vitesse en vertrok vervolgens naar FC Den Bosch. Daar presteerde hij met bescheiden middelen in een steeds stijgende lijn. „Ik zie het als een vorm van erkenning”, reageert Bos. „Als supporter heb ik de afgelopen maanden balend Vitesse gevolgd, maar wat er fout zit weet ik nog niet. Ik heb nu zeven dagen de tijd om dat te ondervinden.”

    Aanvoerder Paul Verhaegh is lovend over de aanstelling van Bos, die vijftien seizoenen voor Vitesse speelde. „Ik heb bij FC Den Bosch een halfjaar onder hem getraind en kijk uit naar de nieuwe samenwerking. Hij heeft een duidelijke voetbalvisie en is iemand die een bepaalde mate van discipline hoog in het vaandel heeft staan.”

    Bron: De Telegraaf 04-01-2009

  5. #1625
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Goed op de hoogte die van Hintum:

    Bos en Sturing geen vrienden .

    Met clubicoon Theo Bos (43) als opvolger van de ontslagen Hans Westerhof stapt Vitesse vanavond in het vliegtuig naar Turkije. Of ook assistent-trainer Edward Sturing mee naar Schiphol vertrekt is onzeker. De beoogde partners zijn namelijk gebrouilleerd.

    "Ik heb een gesprek met Edward gehad en dat verliep niet prettig", zegt de bij FC Den Bosch losgeweekte coach eerlijk. "Er zal nog minimaal één gesprek moeten volgen. Wat als we er niet uitkomen? Ik ben aangesteld als hoofdtrainer en neem aan dat de club mijn weg volgt."

    Technisch directeur Marc van Hintum was niet op de hoogte van de controverse. "Maar ik ga ervan uit dat het goed komt. We hebben in het clubbelang gedacht en de positie van hoofdtrainer had prioriteit." De relatie tussen Bos en Sturing, die in Arnhem nog tot 2011 een contract heeft, is slecht sinds medio 2004. Destijds prefereerde Sturing als hoofdtrainer van Vitesse Jan van Deinsen als assistent boven Bos. De laatste ging verder als trainer van Jong Vitesse en vertrok vervolgens naar FC Den Bosch. Daar presteerde hij met bescheiden middelen in een steeds stijgende lijn.

    "Ik zie het als een vorm van erkenning", reageert Bos. "Als supporter heb ik de afgelopen maanden balend Vitesse gevolgd, maar wat er fout zit weet ik nog niet. Ik heb nu zeven dagen de tijd om dat te ondervinden." Aanvoerder Paul Verhaegh is lovend over de aanstelling van Bos, die vijftien seizoenen voor Vitesse speelde. "Ik heb bij FC Den Bosch een halfjaar onder hem getraind en kijk uit naar de nieuwe samenwerking. Hij heeft een duidelijke voetbalvisie en is iemand die een bepaalde mate van discipline hoog in het vaandel heeft staan."

  6. #1626
    Teleteksthooligan Kroket's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 februari 2008
    Locatie
    Hilversum
    Leeftijd
    42
    Berichten
    129
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hehe, wat een blunder van die v Hintum. Het lijkt mij oiverduidelijk dat dit niet goed kan gaan.

  7. #1627
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kroket Bekijk bericht
    Hehe, wat een blunder van die v Hintum. Het lijkt mij oiverduidelijk dat dit niet goed kan gaan.
    Als hij dit echt niet geweten heeft, heeft hij de laatste jaren onder een steen geleefd.. Iedereen binnen en rond Vitesse wisten dit..

    Ik heb dus eerder het idee, dat hij het wel geweten heeft maar of onderschat of hoopt dat Sturing zijn contract zelf inleverd waardoor er geen afkoopsom hoeft te worden betaald..

  8. #1628
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Edward Sturing niet mee naar Turkije 04-01-2009

    Assistent-trainer Edward Sturing reist niet met Vitesse mee naar Turkije waar de selectie een trainingskamp belegt. Tot die gezamenlijke conclusie kwamen betrokkenen, nadat in een eerste gesprek duidelijk werd dat meerdere gesprekken nodig zijn om een samenwerking tussen beide Vitesse coryfeën mogelijk te maken.

    NIEUWE ROL VOOR ALFRED SCHREUDER

    Alfred Schreuder verruilt zijn actieve voetbalcarriere voor een rol als stagiair bij de technische staf van het eerste elftal. In Turkije gaat Schreuder de nieuwe trainer Theo Bos assisteren bij de trainingen. Dit betekent dat de 36-jarige routinier zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld

    vitesse.nl

  9. #1629
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nou de nieuwe assistent hebben we dus al in huis :xyxthumbs: Dit past weer zóooo bij onze club. Vinden we eens ergens een snelle oplossing voor, komt er weer ander gezeik om de hoek kijken.

  10. #1630
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Nou de nieuwe assistent hebben we dus al in huis :xyxthumbs: Dit past weer zóooo bij onze club. Vinden we eens ergens een snelle oplossing voor, komt er weer ander gezeik om de hoek kijken.
    Precies wat ik ook dacht toen ik het las.

  11. #1631

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Ten slotte is de komst van Vitesse speler Snijders nog onduidelijk, mede door het recente ontslag van Vitesse trainer Hans Westerhof. Cambuur blijft de komende dagen in contact met de technisch directeur Marc van Hintum van Vitesse.

    Kan iemand me iets vertellen over deze speler?

  12. #1632
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    speelt hier in het 2de, lijkt me om verhuur te gaan.. Zat laatst door zijn goede prestaties in het 2de op de bank..
    Maar verder kan ik weinig vertellen, omdat ik eigenlijk nooit bij het 2de kijk..

  13. #1633

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    speelt hier in het 2de, lijkt me om verhuur te gaan.. Zat laatst door zijn goede prestaties in het 2de op de bank..
    Maar verder kan ik weinig vertellen, omdat ik eigenlijk nooit bij het 2de kijk..
    Oke, bedankt. Gaat inderdaad om verhuur.

  14. #1634
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Alfred Schreuder heeft zijn actieve voetbalcarrière beëindigt. Hij is per direct stagiair bij de technische staf van het eerste elftal van Vitesse. De laatste jaren kwam de middenvelder amper aan spelen toe bij Feyenoord, FC Twente en Vitesse. Bij NAC speelde hij in 6 seizoenen 184 wedstrijden.

  15. #1635
    FCW2005's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    54
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Indien het echt zo is dat Van Hintum niet op de hoogte was van het feit dat Bos en Sturing geen goede vrienden zijn heeft hij echt een enorme blunder gemaakt. Dit kan Vitesse wederom een hoop geld gaan kosten indien men alsnog een nieuwe assistent-trainer aan moet trekken. Of zou er een uitgaande transfer spelen waarvan wij nog niets weten en Vitesse wat beter bij kas komt te zitten ?

    Theo Bos is wel een goede keus. Een echte clubman die bij de supporters zeker veel krediet zal krijgen !

  16. #1636
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Het is erg triest dat men bij Vitesse lauter alleen om zogenaamde club mensen gaanen de goedkoopst oplossing, een trainer mag niks kosten he? ik ben bang dat ze wederom fout na fout maken, warom geen echte trainer, een Menzo, (gaat heel goed met cambuur) een Gullit, kost wel wat maar dan heb je ook wat, of een (als het echt niet anders kan een Kraai jr, maar zeg nu eerlijk een Bos? eerder ook al geen succes. binnen kort maar weer op zoek naar een vervanger, misschien van Hintum zelf maar eens, hij weet alles zo goed.

  17. #1637
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Het is erg triest dat men bij Vitesse lauter alleen om zogenaamde club mensen gaanen de goedkoopst oplossing, een trainer mag niks kosten he? ik ben bang dat ze wederom fout na fout maken, warom geen echte trainer, een Menzo, (gaat heel goed met cambuur) een Gullit, kost wel wat maar dan heb je ook wat, of een (als het echt niet anders kan een Kraai jr, maar zeg nu eerlijk een Bos? eerder ook al geen succes. binnen kort maar weer op zoek naar een vervanger, misschien van Hintum zelf maar eens, hij weet alles zo goed.
    Eerder ook al geen succes? Die gast heeft Vitesse nog nooit gecoached...
    En mocht het je ontgaan zijn, Vitesse heeft het financieel vrij zwaar de laatste 10 jaar...

  18. #1638
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Zal allemaal wel, maar volgends mij was hij ooit ass trainer onder steuring (maar kan me vergissen) en ja dan hebben ze het niet breed, dan nog ben ik van mening dat als ze echt nog willen meedoen dat ze wel een zwaarder geschud mogen inzetten dan deze Bos.

  19. #1639
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.100
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Zal allemaal wel, maar volgends mij was hij ooit ass trainer onder steuring (maar kan me vergissen) en ja dan hebben ze het niet breed, dan nog ben ik van mening dat als ze echt nog willen meedoen dat ze wel een zwaarder geschud mogen inzetten dan deze Bos.
    Assistent ja, dat zegt toch niets?
    Juist een prima keuze, zo'n clubman...

  20. #1640
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    er is ook niks mis met de man zelf, maar te licht voor een Vitesse met ambitie, club man of niet.
    Wil je mee doen dan moet je investeren niet besparen.

  21. #1641
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    de kosten zullen vanzelf wel terug verdiend worden, succes is ook geld.

  22. #1642
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Het is erg triest dat men bij Vitesse lauter alleen om zogenaamde club mensen gaanen de goedkoopst oplossing, een trainer mag niks kosten he? ik ben bang dat ze wederom fout na fout maken, warom geen echte trainer, een Menzo, (gaat heel goed met cambuur) een Gullit, kost wel wat maar dan heb je ook wat, of een (als het echt niet anders kan een Kraai jr, maar zeg nu eerlijk een Bos? eerder ook al geen succes. binnen kort maar weer op zoek naar een vervanger, misschien van Hintum zelf maar eens, hij weet alles zo goed.
    Menzo wil hogerop en wil niet weer terug naar af!!:2smiley.php:

  23. #1643

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Leeuwarden - SC Cambuur-Leeuwarden zit niet stil tijdens deze transferperiode. De eerstedivisionist is na de komst van Pieter Collen en Tjaronn Chery nog niet uitgewinkeld. Zo heeft Cambuur Marc Mboua dit weekeinde op huurbasis aangeboden aan Vitesse. Mochten de Arnhemmers met een tijdelijke overgang instemmen, dan bewandelt Gerano Snijders de omgekeerde weg. Mboua wil graag verhuurd worden, aangezien hij momenteel weinig speelt door de concurrentie van Ruud ter Heide en Mark de Vries. ,,Maar wij zien in hem wel een heel goede voetballer, die we liever niet verkopenâ€, benadrukt algemeen directeur Alex Pama. ,,Wij hebben ons al een maand geleden gemeld bij Vitesse voor Snijders en zaterdag stelden wij voor hem tijdelijk te ruilen met Mboua. Dat is voor ons de ideale oplossing.†Met de 19-jarige Snijders hem zou trainer Stanley Menzo meer opties op de flanken hebben.

  24. #1644
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    ja Cambuur is op de goede weg, kan ik echt niet zeggen van Vitesse.

  25. #1645

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    ja Cambuur is op de goede weg, kan ik echt niet zeggen van Vitesse.
    Denk dat Mboua voor jullie wel een goede speler zou zijn, hoop dat het doorgaat.

  26. #1646
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Het is erg triest dat men bij Vitesse lauter alleen om zogenaamde club mensen gaanen de goedkoopst oplossing, een trainer mag niks kosten he? ik ben bang dat ze wederom fout na fout maken, warom geen echte trainer, een Menzo, (gaat heel goed met cambuur) een Gullit, kost wel wat maar dan heb je ook wat, of een (als het echt niet anders kan een Kraai jr, maar zeg nu eerlijk een Bos? eerder ook al geen succes. binnen kort maar weer op zoek naar een vervanger, misschien van Hintum zelf maar eens, hij weet alles zo goed.
    slechte prestaties ja... laat die maar lekker scout blijven, het trainersvak is niet voor hem weggelegd. zie Feyenoord en LA Galaxy

  27. #1647
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Madevil

    Het gezeur om een grote naam... Ik word er zo moe van.. Een grote naam is niet te betalen!! Iniedergeval niet voor Vitesse.. Laten we nou is allemaal wat realistischer worden in Arnhem!! Geef Bos is de kans om zich te bewijzen!! Pracht vent, met echt een hart voor onze club!!

  28. #1648
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Er is ook niks mis met een (echte) club man, maar daar koop je niet zo veel voor.
    Wat is nu eigenlijk het echte Vitesse? Tijden veranderen, ook voor Vitesse.

    Wil je aansluiting houden moet je je nek uitsteken, niet alleen de trainer de schuld geven.

  29. #1649
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Er is ook niks mis met een (echte) club man, maar daar koop je niet zo veel voor.
    Wat is nu eigenlijk het echte Vitesse? Tijden veranderen, ook voor Vitesse.

    Wil je aansluiting houden moet je je nek uitsteken, niet alleen de trainer de schuld geven.
    Moet er wel geld zijn!
    Misschien toch Karel Aalbers maar weer bellen?:xyxthumbs:

  30. #1650
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    zal een bak zijn als hij dan wel op de proppe kwam met een sponsor en een kruiwagen geld?

    Hoe het nu gaat is ook niet alles

  31. #1651
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    de masias onder de trainers, hmmm zal het zo zijn? we zullen wel zien.

  32. #1652
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Er is ook niks mis met een (echte) club man, maar daar koop je niet zo veel voor.
    Wat is nu eigenlijk het echte Vitesse? Tijden veranderen, ook voor Vitesse.

    Wil je aansluiting houden moet je je nek uitsteken, niet alleen de trainer de schuld geven.
    De trainer de schuld geven heeft idd gaan.. Waarom dan vragen om een trainer met naam? Wie zegt mij dat die het beter doen dan clubman Bos?

    Ja, ik had Neeskens best graag zien komen, maar daar zal geen geld voor geweest zijn! En Theo is ook een goede trainer en was wel haalbaar..

    Tijden veranderen, ook bij Vitesse... Zoals jezelf zei..

  33. #1653
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Claudemir, eigen karakter gevormd op straat

    Claudemir Domingues de Souza; Aad de Mos is lyrisch over hem en ook onder trainer Hans Westerhof was hij een ‘zekerheidje’. Vitesse stelde in 2008 teleur, maar dat deed Claudemir absoluut niet. Andermaal is een jaar niet het jaar van Vitesse geworden. Aandacht genoeg in 2008, maar niet de aandacht die de voetbalclub aan de Rijn zich zo vurig wenst. Slechts bij uitzondering komt er de laatste jaren iets goeds uit de Arnhemse voetbalwereld.
    Het beste wat Vitesse dit jaar op voetbalgebied te bieden had, was een exotische verrassing; Claudemir Domingues de Souza, geboren op 27 maart 1988 in Bahia, Brazilië. Een slungelige, on-Braziliaans ogende voetballer, met doordringende ogen en een ongeëvenaarde drang te overleven. Mee gekregen met zijn karakter, geslepen in de straten. Trainer Aad de Mos kreeg hem in de schoot geworpen van Hans Coret, zaakwaarnemer van spelers als Claudemir en Leonardo.

    Claudemir kwam op proef bij Vitesse, voldeed en werd gehaald. 'Een goudklompje', oordeelde voetbalkenner De Mos, die hem rustig maar snel bracht. Hans Westerhof zag het al net zo zitten in de Braziliaan, die nu wordt gezien als Vitesse's ongeslepen diamant.

    Een dunne lijn scheidt het straatvoetbal van Sao Paulo met de groene velden van het Arnhemse sportcentrum Papendal.

    Hij dreigde na een weinig succesvolle periode bij de jeugd van het Braziliaanse Palmeiras al vroeg verloren te gaan voor het professionele voetbal. Tot een vriend hem ertoe aanzette zich in te schrijven voor het grootste jeugdtoernooi van Brazilië; de Copa Sao Paulo 2007; een drieweeks topevenement. "Vijf elftallen met spelers die allemaal voor hun kans gingen. Ik wilde het nog een keer proberen", herinnert Claudemir zich.

    Zaakwaarnemer en vertaler Hans Coret kent het verhaal: "Het is een geweldig jeugdtoernooi waar de scouts van alle topclubs in de hele wereld rijen dik naast elkaar zitten. Ik heb er niks te zoeken, als je daar gaat scouten, ben je te laat. En er zijn er na die drie weken maar heel weinig die het halen. Misschien tien spelers."

    Claudemir is 20 jaar. Hij komt uit een gezin met twee zussen, een jongere en een oudere. Sinds twee jaar heeft hij een soort stiefbroer. Een jongen die zijn ouders verloor en in de familie is opgenomen.

    Hij kreeg op dat geweldige toernooi nummer 20, ergens achterin de hiërarchie maar vocht zich in het shirt van Sao Carlos tegen Sao Paulo, een van de allersterkste jeugdploegen van Brazilië, in de picture. Claudemir slaagde, op de valreep.

    "Anders had ik gewoon een baantje moeten zoeken, net als de andere jongens die ik ken. Ik msn nog wel met ze, zij werken allemaal. Ik heb dat ook gedaan, in een magazijn om geld te verdienen voor mijn familie. Als het niet gelukt was profvoetballer te worden, was ik er bij gaan voetballen in een straatteam. Daar kun je ook wat geld mee verdienen. Ik speelde in een vast team, maar deed soms met een ander team mee. Dan speelde ik twee potjes op een dag. Als je jong bent, ben je nooit moe. Soms verdiende ik vijftig real, soms niks. Dan speelde ik ook."

    Hij speelde dit seizoen alle wedstrijden voor Vitesse en miste zelfs geen training. Hij miste alleen kerst, thuis in Sao Paulo, 230 kilometer van Sao Carlos. "Ik ben wel gewend van huis te zijn. Ik zat al in een internaat omdat Sao Carlos ver van Sao Paulo ligt."

    "Met kerst komt bij ons de hele familie bij elkaar. Het is een feest van samen zijn met familie en van het geloof."

    Hij kan de eenzaamheid wel aan, zegt hij. Met veel Braziliaanse voetballers die hij op de Nederlandse velden ontmoette, maakte hij kennis en wisselde hij telefoonnummers uit. Ari van AZ, Douglas van FC Twente, Everton van Heracles, Leo Velos van Willem II. Vanaf deze maand is hij mobiel, dan heeft hij een rijbewijs en een auto.

    Claudemir is inmiddels wat gewend aan de Nederlandse stijl en gewoontes. "Communiceren is moeilijk. Zeker in het begin. En als het hier koud is, gooien de spelers met sneeuwballen", lacht hij.

    Claudemir spreekt Portugees, maar verstaat en spreekt ook Spaans.

    Coret: "Zoals Nederlanders en Duitsers elkaar kunnen verstaan."

    Alleen met de Spaans sprekende Santi Kolk kan hij 'normaal' communiceren. Claudemir: "Het moeilijke is dat je niet over de gewone dingen kunt praten. Alle voetbaltermen begrijp ik wel."

    De trainingen bij Vitesse zijn serieus, vindt hij. "Het zijn net wedstrijden. In Brazilië moet je juist oppassen dat er niemand geblesseerd raakt."

    Ook de beleving rond de competitiewedstrijden is anders, merkte Claudemir. "In Brazilië komen de spelers een dag voor de wedstrijd al bij elkaar. De trainingen op die dag zijn meer spelletjes."

    Na de focus op de wedstrijd volgt de ontlading. "De dag na de wedstrijd is een vrije dag. Dan wordt er gegeten, een biertje gedronken, iedereen kan doen wat hij wil. En na die vrije dag is er altijd een dag keiharde fysieke training. Zonder bal, alleen lopen, zweten, dan moet iedereen weer weten waar het om gaat. Terug in het regiem."

    Het voetbalspel zelf is ook anders, merkte Claudemir. "Fysieker, Braziliaans voetbal is meer op techniek. Er wordt hier meer gelopen, maar dat past wel bij mij."

    Claudemir is een loper, hij is voor en achter en sloopt zijn tegenstanders. Hij is een balafpakker met een functionele techniek, die minder oogt dan hij in werkelijkheid is. Hans Westerhof noemde hem vanwege zijn enorme dynamiek eens 'Scandinavische Braziliaan'. Claudemir gedijt uitstekend in Nederland en weet zich met zijn sterke spel in een zwak presterende ploeg in de belangstelling van betere clubs dan Vitesse.

    "Iedereen zegt dat ik goed speel, ik vind dat het beter moet. Als het resultaat niet goed is, dan heb je er niks aan. Pas als dat beter is, kan ik misschien anders tegen mijn spel aankijken."

    Claudemir is allesbehalve die typisch Braziliaanse voetballer. Op het veld is er geen grotere winnaar dan hij. Hij trekt, duwt, stampt en vecht 90 minuten lang, tot het bittere einde. Waar zijn voetbalavontuur hem gaat brengen, weet hij niet. Hij praat met respect over Vitesse, de club die hem de kans biedt om zijn familie goed te laten leven. "Als er een andere club komt, ga ik met mijn zaakwaarnemer en met mijzelf en Vitesse kijken wat goed is. Waar ik naar toe wil, weet ik niet. Komt er een club uit Spanje, uit de Oekraïne en het is concreet, dan ga ik kijken. Nu focus ik mij op Vitesse."

    Met de mentaliteit van de straat en de speler zelf.

    Claudemir: "Mijn kracht is mijn wedstrijdmentaliteit. Dat weet ik. Dat had ik zelf, dat is verder op straat gevormd. Toen ik mijn contract kreeg bij Sao Carlos wees mijn trainer Zilino, een oud-international, mij erop. 'Jongen, jouw wedstrijdmentaliteit is je kracht, gebruik die kracht'."

    Bron: De Gelderlander 05-01-2009

  34. #1654
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Van Mourik en Vitesse ontbinden contract

    Colin van Mourik (23) hoopt in de winterstop afscheid te nemen van Vitesse. De Rhenenaar wil per direct overstappen naar zondaghoofdklasser JVC Cuijk. Van Mourik heeft een aflopend tweejarig contract bij de Arnhemse eredivisionist, maar staat al tijden op een zijspoor.
    "Ik kom zelfs bij Jong Vitesse nauwelijks aan spelen toe. Ik heb er geen zin meer in mijn weken te slijten met alleen trainen. Ik ben gevoelsmatig klaar met het profvoetbal", zei de speler, die onder hoofdtrainer Aad de Mos zijn contractje verdiende.

    "Mijn situatie is uitzichtsloos. Vitesse verleent haar medewerking aan ontbinding van mijn contract. De KNVB beslist hopelijk snel of ik na de winterstop in de hoofdklasse mag spelen."

    Van Mourik speelde op 17 februari 2007 tegen Roda JC zijn enige competitiewedstrijd in de hoofdmacht van Vitesse. De concurrentie van vooral Paul Verhaegh was te zwaar voor de bij Candia'66 opgegroeide vleugelverdediger. Onder Hans Westerhof - inmiddels opgevolgd door Theo Bos - kwam Van Mourik helemaal niet meer in beeld.

    "Ik speelde vanaf de C-junioren bij Vitesse. Een mooie tijd, maar de laatste stap naar het eerste heb ik niet kunnen maken. Ik heb er alles aan gedaan, jammer. Ik richt mij nu op een maatschappelijke loopbaan. Daarom zie ik er ook geen heil in op zoek te gaan naar een club in de eerste divisie."

    "Contacten met DOVO en GVVV liepen op niets uit. Ik had graag dichtbij huis op niveau gespeeld, maar de interesse moet van twee kanten komen. Dus hoop ik nu bij JVC het plezier in het voetballen terug te vinden. Ik kijk er naar uit om hele wedstrijden te spelen."

    Bron: De Gelderlander 06-01-2009

  35. #1655
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Paspoort niet in orde: Pluim niet mee met Vitesse

    Wiljan Pluim zal zijn twintigste verjaardag niet snel vergeten. De aanvaller van Vitesse miste op kolderieke wijze het trainingskamp van zijn ploeg in Antalya. De Arnhemse ploeg reisde zondagavond af naar Turkije, maar pal voor vertrek bleek dat het paspoort van Pluim niet orde was. De jongeling merkte op zijn verjaardag dat hij het document had laten verlopen. Vitesse reageerde snel en voegde snel jeugdspeler Genaro Snijders toe aan gezelschap dat zich in Zuid-Europa voorbereidt op de tweede helft van de competitie.
    Een andere opvallende afwezige bij de Arnhemse ploeg is Haim Megrelishvili. De linksback uit Israël is een van de spelers die deze maand de club mogen verlaten, maar hij is de enige die ontbreekt in Turkije. Megrelishvili raakte vorig seizoen onder trainer Aad de Mos zijn basisplaats kwijt en zoekt nu naar een club in zijn moederland.

    ,,Hij is eind vorig jaar eerder teruggevlogen naar Israël’’, zegt technisch directeur Marc van Hintum. ,,We willen hem alle kans geven met clubs uit Israël te praten. Hij komt vandaag (maandag, red.) terug uit Israël en zal met het tweede elftal mee gaan trainen en spelen.’’

    In Antalya stond Vitesse maandagmiddag voor het eerst op het trainingsveld onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Theo Bos. Een speciaal moment voor de 43-jarige Arnhemmer, die met zijn nieuwe baan een droom zag uitkomen. ,,Dit was natuurlijk wel een speciaal moment’’, zei de coach. ,,Het is altijd een beetje spannend hoe de spelersgroep zal reageren. Dat ging super. Als we dit niveau van beleving vast kunnen houden, dan is dat prima.’’

    Bron: De Gelderlander 06-01-2009

  36. #1656
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bos stuurt meteen zijn spelers weg

    Theo Bos beleefde maandag in Antalya zijn vuurdoop op het veld als hoofdtrainer van Vitesse. Een speciaal moment voor Mister Vitesse, die meteen het gros van zijn spelers van het oefenterrein stuurde.
    De middagtraining was bijna afgelopen. Na een onderling partijtje verzamelde Bos zijn mannen rond het strafschopgebied van een der doelen. De coach ging zelf op de doellijn staan en nodigde de voetballers uit voor een ouderwets potje latje trappen. Iedereen kwam aan de beurt. Wie de lat raakte, kreeg van Bos een bemoedigend 'wegwezen' toegeroepen.

    Het resterende deel van de spelers wachtte de ondankbare taak het materiaal op het trainingsveld te verzamelen. Onder luid gejoel van de toekijkende 'winnaars' konden Civard Sprockel, Santi Kolk en Paul Verhaegh pionnen gaan rapen.

    Bos zag het breedlachend aan. De 43-jarige Arnhemmer genoot zichtbaar op zijn eerste dag als hoofdverantwoordelijke man. "Het is sowieso lekker op het veld te staan met die gasten", zei Bos naderhand in de lobby van het waanzinnig luxe Kremlin Hotel, waar de Arnhemse ploeg deze week verblijft. "Mijn werk verandert eigenlijk niet, alleen is Vitesse van een hoger niveau dan mijn vorige club FC Den Bosch. Maar het is zeker speciaal voor mij, als hoofdtrainer van Vitesse aan het werk te zijn."

    Voor Verhaegh is de werkwijze van Bos niet nieuw. De aanvoerder speelde in het seizoen 2005-2006 bij FC Den Bosch reeds onder de opvolger van de ontslagen Hans Westerhof. Halverwege dat seizoen stapte hij over naar Vitesse. "Ik heb een half jaar met Theo Bos gewerkt en dat was heel positief", aldus Verhaegh. "Toen ik hoorde dat hij de nieuwe trainer van ons was geworden, keek ik heel erg uit naar het begin. Hij is een trainer die duidelijk weet wat hij wil. Hij hecht veel waarde aan de discipline. We hebben een jonge ploeg en die heeft ook duidelijkheid nodig. Daarnaast heeft Bos veel verstand van het spelletje, hij heeft zelf jaren op het hoogste niveau gespeeld."

    Mooie woorden, maar Verhaegh voegde er wel waarschuwend aan toe: "Iedereen zal zich moeten realiseren dat we nog steeds vijftiende staan. We moeten er straks elke wedstrijd voor gaan."

    Aan de hand van Bos wil de Arnhemse hoofdmacht de degradatiezone verlaten. De nieuwe trainer heeft slechts twee weken de tijd om zijn ploeg voor te bereiden op de herstart in de competitie, in Enschede tegen FC Twente. Hoe de plannen van Bos er voor die korte termijn uit zien? "Vertrouwen geven, en zorgen dat de overtuiging er is dat we er in blijven", zegt Bos. "Dat is de laatste tijd logischerwijs wat minder geweest." En voetbaltactisch? Bos: "Het is de bedoeling dat we met twee spitsen gaan spelen. Met nuances op het middenveld. In een ruit, of met twee controlerende middenvelders naast elkaar. Dat kan per tegenstander verschillen."

    Bos heeft woensdag de eerste gelegenheid zijn gedachten te testen in een oefenpartij. Dan speelt Vitesse in Antalya tegen de Belgische degradatiekandidaat SV Roeselare. Die ploeg opende maandag het toernooi om een van de vele Antalya Cups met een 1-1 gelijkspel tegen Hacettepe, de Turkse formatie waartegen Vitesse zaterdag zal aantreden.

    Bron: De Gelderlander 06-01-2009

  37. #1657
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Spelersruil Vitesse-Cambuur in de maak

    De eerste versterking voor trainer Theo Bos zit eraan te komen. Cambuur Leeuwarden heeft Marc Mboua op huurbasis aangeboden bij de Arnhemse Eredivionist. In ruil wil de Friese ploeg Gerano Snijders huren.
    Mboua komt in Leeuwarden weinig aan spelen toe. De clubleiding heeft vertrouwen in de aanvaller uit Kameroen, maar wil hem ergens anders ervaring op laten doen. "Wij hebben ons al een maand geleden gemeld bij Vitesse voor Snijders en zaterdag stelden wij voor hem tijdelijk te ruilen met Mboua. Dat is voor ons de ideale oplossing", zegt technisch directeur Alex Pama in het Friesch Dagblad.

    Bron: Friesch Dagblad 06-01-2009

  38. #1658
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik ben nu al fan van Theo als trainer. Anduele krijgt eindelijk weer een echte kans

    Junker en Pryor hebben onder Bos weer perspectief
    07/01/2009 15:05

    De trainerswissel bij Vitesse betekent dat Mads Junker (foto) en Anduele Pryor weer zicht hebben op speeltijd in Arnhem. De nieuwe trainer Theo Bos geeft de twee aanvallers de kans zich te bewijzen.

    'Nieuwe ronde, nieuwe kansen', zegt technisch directeur Marc van Hintum deze week in Voetbal International. 'Het is niet meer dan logisch dat Theo eerst alle spelers wil zien alvorens hij uitspraken doet over welke spelers in Arnhem moeten blijven. Wat dat betreft is het voor iedereen super dat we nu eerst een week op trainingskamp in Turkije zijn, zodat we daarna met z'n allen bij elkaar kunnen gaan zitten.'

    De frisse wind in Gelredome verandert niets aan de situatie van Sébastian Sansoni, Abubakari Yakubu en Haim Megrelishvili. Vitesse hoopt het drietal, dat beschikt over een aflopend contract, tijdens deze transferperiode nog te verkopen.
    www.vi.nl

  39. #1659
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    hopelijk vangen ze er een beetje geld voor.

  40. #1660
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Mads Junker zal Vitesse in januari niet gaan verlaten. De aanvaller kon onder zijn voormalige oefenmeester Hans Westerhof niet rekenen op veel speelminuten, waarna hij graag wilde vertrekken bij de Arhnemmers. Roda JC werd concreet voor hem, maar het lukte de club uit Kerkrade niet Junker los te weken bij Vitesse.

  41. #1661
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Mads Junker zal Vitesse in januari niet gaan verlaten. De aanvaller kon onder zijn voormalige oefenmeester Hans Westerhof niet rekenen op veel speelminuten, waarna hij graag wilde vertrekken bij de Arhnemmers. Roda JC werd concreet voor hem, maar het lukte de club uit Kerkrade niet Junker los te weken bij Vitesse.
    Vind het nou ook niet echt een geweldige spits eerlijk gezegd.
    In drie seizoenen heeft hij er 15 inliggen wat toch een laag gemidelde is voor een spits.
    Nee dan zie ik toch liever Santi Kolk en Ricky van Wolfswinkel in de spits bij jullie ploeg.
    En wie mij ook positief opvalt is die jonge middenvelder Alexander Büttner die hoe kan het ook anders uit de jeugd van Ajax komt:xyxthumbs::xyxthumbs:

  42. #1662
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Buttner en Wolfswinkel zullen zeker nog gaan groeien, even afwachten of ze ook uitgroeien naar toppers, maar dat ze goed spelen mag deudelijk zijn

    Junker is een beetje een twijvel geval, dan weer wel dan weer net niet, moeilijk maar allicht heeft hij onder Bos nog iets goed te maken , hij zal zich wel willen laten zien wat ie waard is (of zou moeten zijn).

    Goed Vitesse de trainings kamp was niet veel soeps daar in Turkie, hopelijk maken ze er de tweede helf van de comp nog iets van, anders zien we ze wel voor de nacompetitie strijden. succes dan maar.

  43. #1663
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Vind het nou ook niet echt een geweldige spits eerlijk gezegd.
    In drie seizoenen heeft hij er 15 inliggen wat toch een laag gemidelde is voor een spits.
    Nee dan zie ik toch liever Santi Kolk en Ricky van Wolfswinkel in de spits bij jullie ploeg.
    En wie mij ook positief opvalt is die jonge middenvelder Alexander Büttner die hoe kan het ook anders uit de jeugd van Ajax komt:xyxthumbs::xyxthumbs:
    scherp !

  44. #1664
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    CLAUDEMIR TERUG OP TRAININGSVELD 09-01-2009

    Claudemir meldde zich vrijdagmiddag weer op het trainingsveld na een tweetal sessies aan zich voorbij te hebben laten gaan. De Braziliaan had pijn aan een tand en moest zich laten behandelen in een ziekenhuis.
    Donderdagochtend klaagde Claudemir plots over pijn aan het gebit. In plaats van deelname aan het voetvolleytoernooi ging de middenvelder voor controle naar het ziekenhuis in Belek. De Turkse ziekenbroeders hadden wel erg veel respect voor de voetballer aangezien het ritje van Antalya naar Belek met een noodgang (130 kilometer per uur) werd afgelegd en zelfs de sirene er aan te pas kwam.

    Na het eerste bezoek werd voor de dag daarop een afspraak ingepland om de ontstoken tand te laten behandelen. Vrijdagochtend lag Claudemir derhalve anderhalf uur op de stoel en met resultaat. De pijn was weg en direct nadat hij uit de stoel mocht vroeg hij hoe laat de training begon. Vrijdagmiddag stond hij dan ook gewoon weer op het veld en met een grote glimlach.

    De middagtraining bestond uit een partijspel van elf tegen elf en werd afgesloten met een afwerkoefening. Zaterdagmiddag staat de tweede en laatste oefenwedstrijd op het programma. Om 14.00 uur (i.p.v. 18.00 uur) speelt Vitesse tegen het Turkse Haceteppe. Het duel wordt gespeeld in Belek.

    De hesjes wonnen de partij met 1-0, doelpunt Kolk

    Bron: vitesse.nl

  45. #1665
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Graafschap en Vitesse kunnen fluiten naar hun geld

    De Graafschap en Vitesse kunnen fluiten naar het prijzengeld dat ze dachten te winnen tijdens de deelname aan toernooien in Turkije.
    De Graafschap, dat samen met Sivasspor, Genclerbirligi en KV Mechelen aan een toernooi deelneemt, zou bij toernooiwinst 20.000 euro ontvangen. Voor de nummer twee zou 15.000 euro in het verschiet liggen, 10.000 euro voor de nummer drie en 5.000 euro voor de nummer laatst. Donderdah werd echter bekend dat er geen cent uitbetaald wordt. ,,De economische crisis is hier nog harder aangekomen dan in andere landen'', zegt toernooiorganisator Atalay Mutlu. ,,De clubs krijgen echter wel hun verblijfskosten vergoed.''

    Commercieel directeur Henk Bloemers van De Graafschap was teleurgesteld. ,,Mij is door niemand iets gezegd. Ik had een vierde plek (5.000 euro) ingecalculeerd, maar nu we de eerste wedstrijd met 1-0 van Sivasspor gewonnen hebben en de tweede met 3-1 van KV Mechelen, zou dat sowieso meer worden. Dat was een mooie financiele meevaller geweest. Blijkbaar werkt het in deze landen zo, maar we laten het er zeker niet bij zitten.''

    Ook bij Vitesse wordt de clubkas niet gespekt. De Arnhemmers speelden woensdagavond hun eerste duel: 0-0 tegen Roeselare uit Belgie. Technisch directeur Marc van Hintum werd echter wel op de hoogte gesteld door de organisatie. ,,Wij hebben andere afspraken gemaakt met de organisatie van de trip en daardoor is het voor ons geen probleem dat er geen geld is.''

    Bron: De Gelderlander 08-01-2009

Pagina 37 van 258 EersteEerste ... 2735363738394787137 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •