Pagina 38 van 259 EersteEerste ... 2836373839404888138 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.666 t/m 1.710 van 11613

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #1666
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Meer clubs in de rij voor Snijders

    Vitesse’s jeugdspeler Genaro Snijders blijkt gewild. De 21-jarige aanvaller kan rekenen op de interesse van diverse clubs. Eerder werd al bekend dat een ruil tussen hem en Cambuur-speler Marc Mboua tot de mogelijkheden behoort.
    Cambuur ziet een ruil tussen de jeugdige Snijders en de Afrikaan wel zitten. Zeker is de overgang van beide spelers echter niet. Er zijn diverse partijen geïnteresseerd in het overnemen van Snijders, temeer omdat de voorhoedespeler op amateurbasis in Arnhem actief is.

    In de loop van deze maand zal de zaakwaarnemer van Snijders om de tafel gaan zitten met een delegatie van Vitesse, weet VoetbalPrimeur. Dan zal de toekomst van zijn cliënt besproken worden. Momenteel is de speler mee op trainingskamp in Turkije.

    Bron: Voetbalprimeur.nl 08-01-2009

  2. #1667
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Geen geld? gewoon ruilen met Cambuur. lijkt mij de beste optie.

  3. #1668
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Haceteppe-Vitesse 2-0

    Vitesse heeft het tweede oefenduel in Turkije met 2-0 verloren van Haceteppe. Voor rust kopte spits Ãœmit Tutuncu uit een corner raak. Na rust bepaalde invaller Patiyo Tambue de eindstand op 2-0. De wedstrijd werd grotendeels in de regen gespeeld en werd in de slotfase zelfs nog begeleid met enkele bliksemflitsen.
    Vitesse startte scherp aan het duel tegen Haceteppe. De in het paars spelende Turken, zeg maar het 'Fiorentina van Turkije', werden direct afgejaagd en doordat het spitsenduo Kolk/Junker één tegen één stonden was de opdracht om snel de diepte te zoeken. Ondanks het hoge percentage balbezit in de eerste helft werden beide spitsen te weinig gevonden.

    Claudemir blesseerde zich na 22 minuten aan zijn arm, maar kon even later doorspelen. Ook Sansoni kreeg halverwege een tik, maar kon de eerste 45 minuten wel volmaken. De Fransman moest zich in de rust wel laten vervangen. Vier minuten voor rust kwam Haceteppe op voorsprong uit een hoekschop. Spits Tutuncu kopte van dichtbij raak: 1-0. Het initiatief dat in het begin bij Vitesse lag, werd na rust overgenomen door de technisch behendige Turken.

    Theo Bos wisselde in de rust Sansoni voor Büttner. In het eerste kwartier na rust waren er kleine mogelijkheden voor Nicky Hofs (kopbal over) en Mads Junker (goede crosspass Sprockel, net weggewerkt Turkse verdediger). In de 64e minuut liet Piet Velthuizen na een aanval over rechts de bal los en profiteerde Tambue in de rebound: 2-0.

    Direct na de tegentreffer verving Ronald Graafland de aan zijn knie geblesseerde Velthuizen. In het laatste kwartier kregen Büttner en de eveneens ingevallen Van Wolfswinkel nog kansen op een Arnhemse treffer, maar de ploeg wist ook in dit duel niet tot scoren te komen.

    Theo Bos: "Net als tegen Roeselaere maakten wij het de tegenstander te gemakkelijk. Ik denk dat wij in de eerste helft zeventig tot tachtig procent balbezit hebben gehad. Dat was echter alleen op onze eigen helft. Ondanks het vele balbezit werd te vaak terug of breed gespeeld in plaats van juist vooruit te voetballen. Daar lag wel de ruimte vanmiddag en dat kunnen we onszelf aanrekenen. We willen graag vooruit voetballen, kort op de tegenstander en met goed positiespel. Dat is een proces waar verandering in moet worden gebracht en dat krijg je niet in een week tijd voor elkaar natuurlijk. Desondanks kijk ik met een goed gevoel terug op het trainingskamp waarin de ploeg dichter naar elkaar toe is gegroeid."

    Bron: Vitesse.nl 10-01-2009

  4. #1669
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    DAG 6 TURKIJE: SPROCKEL STEEDS BETER IN VORM 10-01-2009

    De naam van Civard Sprockel kwam na de competitiewedstrijd tegen AZ (1-1) op een opvallende en voor de speler zelf vervelende manier in de media. Het zorgde bij de verdediger wel voor een gevoel van revanche. Toeval of niet, Sprockel begon na het incident steeds beter te voetballen.

    In het oefenduel met KSV Roeselaere speelde de centrale verdediger wederom een prima wedstrijd. Civard Sprockel raakt steeds beter in vorm, tot tevredenheid van de speler zelf.

    Stijgende lijn
    “Voor mij telde na het gesprek tussen Westerhof en Van Gaal, zo noem ik het maar even, maar één ding. Ik wist dat ik in een mindere fase zat en dat ik niet goed aan het seizoen was begonnen. Het was gewoon te wisselvallig. Ik kon veel beter en vanaf dat moment wilde ik nog meer laten zien wat mijn niveau wel is. In de wedstrijden die daarna volgden was er een stijgende lijn te zien en begon ik steeds beter te spelen. Ik zit de laatste maanden in ieder geval een stuk beter in mijn vel en dat hoop ik ook na de winterstop weer te kunnen laten zien. ”

    4-4-2
    “Tegen Roeselaere speelden we met twee spitsen. Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit of we in een twee- of drie spitsensysteem spelen. Ik voel mij in beide systemen prettig. Belangrijker is dat wij het als team goed moeten uitvoeren. Daarnaast kijk je als verdediger meer naar het systeem van de tegenstander. Speelt die met drie spitsen, dan is de verdeling in het veld vaak duidelijker dan bijvoorbeeld in een systeem met twee spitsen. Dan is er veel meer beweging en wisseling van posities. Het zorgt ervoor dat je als centrale verdediger veel meer moet opletten wie en waar jouw directe tegenstander is.”

    Vitesse speelt zaterdagmiddag om 14.00 uur de oefenwedstrijd tegen Haceteppe. Naar alle waarschijnlijkheid start Civard Sprockel ook dan weer als een van de twee centrale verdedigers in het elftal van Theo Bos.

    vitesse.nl

  5. #1670
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vitesse verliest duel tussen laagvliegers
    Vitesse heeft het trainingskamp in Turkije niet op de juiste manier af weten te sluiten. De manschappen van de kersverse trainer Theo Bos (foto) verloren met 2-0 van Hacettepe.
    De Turkse opponent bivakkeert, evenals de Arnhemmers, in de onderste regionen van de ranglijst. Desondanks wisten de spitsen van Vitesse de verdediging van Hacettepe niet te slechten.

    In Belek, waar het hard regende, maakte Umit Turuncu middels een kopbal na ongeveer een half uur de 1-0 voor de Turkse ploeg.

    Patiyo Tambue bepaalde na 65 minuten de eindstand op 2-0, waardoor FC Hollywood aan de Rijn de tweede seizoenshelft niet met een gerust hart ingaat.

    In een eerder duel op het trainingskamp eindigde het duel tussen SV Roeselare en Vitesse gelijk.

    Dus hopen op meer succes in de tweede helfd van de competitie dan maar.

  6. #1671
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Open gesprek tussen directie en Edward Sturing

    Maandagochtend heeft de directie, in de personen van Paul van der Kraan en Marc van Hintum, een gesprek gehad met assistent-trainer Edward Sturing over zijn positie binnen de club.
    Hoofdtrainer Theo Bos was niet aanwezig bij dit gesprek, omdat Van der Kraan en Van Hintum zich in eerste instantie zelf een nader beeld wilden vormen van de gerezen pijnpunten in relatie tot de toekomst. Van der Kraan, Van Hintum en Sturing spreken over een open gesprek, maar achten het te vroeg om inhoudelijk op de kwestie in te gaan. Later deze week krijgt het gesprek tussen directie en assistent-trainer een vervolg wanneer Bos en Sturing met elkaar om tafel gaan.

    Bron: Vitesse.nl 12-01-2009



    Van Hintum zwijgt over Sturing

    Er is nog geen duidelijkheid over de positie van Edward Sturing bij Vitesse. De Eerbeker had maandag een onderhoud met trainer Theo Bos en technisch directeur Marc van Hintum.
    "Ik kan daar nu niks over zeggen", reageert van Hintum. "De woordvoering wordt gedaan door Ester Bal, onze persvoorlichter. Dat hebben we met elkaar zo afgesproken."

    Van die afdeling van Vitesse is nog niets gemeld over de positie van Sturing, die niet meereisde met de Arnhemse club naar Turkije. Bos en Sturing raakten in 2004 gebrouilleerd. Een eerste gesprek leverde niets op.

    Bron: Omroep Gelderland 12-01-2009

  7. #1672
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Velthuizen baalt van ‘ Turkse’ blessure

    Piet Velthuizen was zaterdag zwaar aangeslagen na de oefenwedstrijd tegen Hacettepe (2-0). „ Ik voel dat het niet goed zit”, sprak de 22-jarige doelman van Vitesse . „Er zit iets in de knie wat niet goed is.”

    Velthuizen stapte in de 65ste minuut - de eindstand was al bereikt - van de tweede testpartij in Turkije geblesseerd van het veld. Hij werd vervangen door Ronald Graafland, zijn van Excelsior overgenomen stand-in.

    „Ik heb al een week last van mijn linkerknie”, legde de goalie van Nederland B uit. „Ik voel een stekende pijn bij het uittrappen. Dat is niet goed. Elke keer als ik uittrap, dan heb ik steeds pijn. Dat had ik vorig jaar nog niet. Toen ik hier kwam ( doelt op het trainingskamp in Antalya, red.), is het begonnen.” De klachten ontstonden dinsdag tijdens de tweede trainingsdag. Velthuizen trainde gewoon de hele week mee en speelde ook in beide oefenwedstrijden. In het eerste duel (0-0 tegen Roeselare) speelde hij een helft.

    De eerste diagnose kon hem niet geruststellen. „ Ze dachten misschien aan een ontsteking van de slijmbeurs. Als het een klein iets is, dan gaat het binnen een paar dagen wel weg. Maar het zit er al de hele week. Ik weet niet of er iets kapot is, maar ik voel dat er iets blokkeert of klem zit. Elke keer als ik uittrap met rechts voel ik het in mijn standbeen.”

    De gewezen jeugdinternational is tot dusver in zijn carrière gevrijwaard gebleven van groot blessureleed. „Ik moet het afkloppen, maar tot nu toe ben ik nooit geblesseerd geweest”, aldus Velthuizen. „ Een jaar of drie geleden ben ik alleen een keer geopereerd aan de meniscus. Dat was de knie die nu pijn doet. Ik wil snel duidelijkheid, want ik moet helemaal fit zijn om top te presteren.”

    Bron: De Gelderlander 12-01-200

  8. #1673
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse is na twee weken Bos niet klaar voor FC Twente
    De nieuwe trainer Theo Bos heeft twee weken om ‘zijn’ ploeg klaar te stomen voor de herstart van de competitie. Dat is te weinig

    Vitesse hervat de competitie zaterdag met de uitwedstrijd tegen FC Twente. De nieuwe trainer Theo Bos heeft slechts twee weken de tijd om de ploeg naar zijn hand te zetten. Dat is te weinig.

    Met een remise en een nederlaag, en een doelsaldo van nul voor en twee tegen, is Vitesse gisteravond teruggekeerd van het trainingskamp in Turkije. ‘Ik ben tevreden over de manier waarop gewerkt is, maar over de wedstrijden mogen we niet tevreden zijn. Dat is duide-lijk’, stelde trainer Theo Bos realistisch vast.

    De clubman heeft zijn eerste week gewerkt met de spelersgroep van Vitesse . De opvolger van de ontslagen HansWesterhof presenteerde zich in Antalya als een trainer die qua discipline korter op de ploeg zit dan zijn voorganger, maar die het plezier in het spelletje benadrukt.

    Enkele typerende voorbeelden: Bos liet na een onderling partijtje de twee teams latje trappen, waarbij de verliezende ploeg het materiaal van het veld moet meenemen.

    Ronald Graafland en Jeroen Drost moesten de ploeg trakteren op gebak, nadat ze tijdens een rondo van negen tegen twee vijftig keer waren weggetikt. Bos liet alle spelers na de training zoeken, wanneer er een bal kwijt was. En alle spelers legden per persoon vijf euro in bij een voetvolleybaltoernooi, dat wordt gewonnen door Nicky Hofs, Abubakari Yakubu en voormalig wereldkampioen beachvoetbal Sébastien Sansoni.

    Natuurlijk was de sfeer in Antalya prima. De komst van een nieuwe hoofdtrainer zorgt altijd voor optimisme bij de spelers. Om vastigheden te creëren liet Bos zijn ploeg in beide oefenwedstrijden spelen in een ruit op het middenveld. De coach streeft eveneens naar een speelwijze met twee centrale controlerende middenvelders. Daar zag hij in Turkije nog van af, omdat de ploeg eerst maar eens het spel met de ruit moet beheersen.

    Een verstandige keuze, want de spelers van Vitesse hebben in de eerste helft van het seizoen veel te veel verschillende speelwijzen en opstellingen voorbij zien komen.

    Het was een tactische puinhoop. Aan Theo Bos is nu de taak orde aan te brengen op tactisch vlak. De eerste, belangrijke stap heeft de coach al gezet door de spelers van Vitesse duidelijk te maken dat 4- 4- 2 de strijdwijze zal zijn. Daar stemmen Bos en zijn assistent Alfred Schreuder de trainingen ook op af.

    Dat er veel werk ligt te wachten, dat maakten de confrontaties met SV Roeselare (0-0) en Hacettepe (0-2) duidelijk. Het probleem van de aanvallende impotentie is niet nieuw. Voor de winterstop scoorde Vitesse in zeventien competitiewedstrijden slechts vijftien keer. Nicky Hofs is de enige middenvelder met voldoende scorend vermogen, het talent Ricky vanWolfswinkel heeft er nog maar drie in liggen en Mads Junker en Niklas Tarvajärvi zijn geen doelpuntenmachines. Veel zal dus afhangen van de productie van Santi Kolk, Vitesse ’s beste schutter in 2008.

    Bos heeft de Hagenees in elk geval wel op de juiste, centrale plek gezet. Dat is al een hele verbetering met het voortdurende geschuif met Kolk in de eerste helft van het seizoen. Bos wil aan de haperende aanval werken op de trainingen. Met trainingsvormen, waarbij de spelers verplicht zijn vooruit te spelen. De trainer moet Vitesse uit de gevarenzone van de eredivisie leiden, maar hij stuit daarbij op een groot nadeel. De wedstrijd tegen FC Twente komt al na twee weken arbeid. Normaal gesproken heeft een trainer in de zomer liefst zes weken de tijd om te sleutelen aan zijn formatie.

    Logisch dus, dat het duel met FC Twente te vroeg komt voor Vitesse . ‘ Dat zal moeten blijken’, zegt Bos. ‘ We maken een stap als het gaat om de bereidheid voor elkaar. We gaan met een beter teamgevoel naar Twente. Maar dat Twente als ploeg verder is, dat lijkt me een open deur’.

    Bron: De Gelderlander 12-01-2009

  9. #1674
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    we zullen zien wat de nieuwe trainer kan uitrichten ( zou hij kunnen toveren?) ik geloof niet in sprookjes (althans?)

  10. #1675
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vitesse heeft Sloveens international op proef
    13/01/2009 15:24

    Dalibor Stevanovic mag proberen een contract af te dwingen bij Vitesse. De 24-jarige middenvelder speelt momenteel voor het Israëlische Maccabi Petach Tikva, maar kan door de Arnhemmers transfervrij worden overgenomen.

    Stevanovic begon zijn carrière bij Olimpija Ljubljana waarna hij naar NK Domzale verkaste. Vervolgens speelde hij twee jaar voor Real Sociedad, maar groeide daar niet uit tot een vaste waarde. Na uitgeleend te zijn aan Alaves volgde een mislukt avontuur bij Real Sociedad.

    Dit seizoen speelde de Sloveens international tien duels voor Maccabi Petach Tikva. Hij scoorde niet. Stevanovic speelde negen interlands (geen doelpunten) voor Slovenië.
    bron: vi.nl

    Interessant. Lijkt me op het eerste gezicht een directe versterking en meerwaarde voor Vitesse. Transfervrij klinkt in ieder geval altijd goed voor Vitesse

  11. #1676
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vitesse licht opties in contracten Jenner en Molhoek
    14/01/2009 10:25

    Vitesse heeft Julian Jenner en Rogier Molhoek tot 2012 vastgelegd. Beide spelers waren gehuurd van AZ met een optie tot koop. De Arnhemmers hebben deze optie gelicht.

    Beide spelers arriveerden aan het begin van dit seizoen in het Gelredome. De 24-jarige Jenner kwam bij AZ steeds minder aan spelen toe. De aanvaller speelde voor zijn AZ-periode bij NAC Breda.

    Molhoek (foto) stond ook onder contract bij de Alkmaarders, maar was het gehele vorige seizoen al verhuurd aan NAC Breda. Daarvoor kwam de middenvelder nog uit voor RKC Waalwijk en Dordrecht '90.
    bron: vi.nl

  12. #1677
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    FC Zwolle meldt zich bij Vitesse voor Keizer

    FC Zwolle, subtopper in de eerste divisie, heeft zich bij Vitess gemeld voor Cees Keizer, aanvoerder van Jong Vitesse . De middenvelder komt in de Arnhemse hoofdmacht niet aan spelen toe. Hij kreeg van de nieuwe hoofdtrainer Theo Bos te horen dat de kans op speeltijd niet groot is. Vitesse verleent de Volendamse oudjeugdinternational medewerking.

    Bron: De Gelderlander 14-01-2009

  13. #1678
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tegenvaller voor Onur Kaya

    Onur Kaya heeft dinsdag in het oefenduel van Jong Vitesse tegen Jong AGOVV een schouderblessure opgelopen. Het bewuste lichaamsdeel raakte na een overtreding op de middenvelder uit de kom. Kaya is hierdoor enkele weken uitgeschakeld.
    Jong Vitesse oefende op het terrein van Apeldoornse Boys tegen Jong AGOVV (3-0 winst). Na een te laat ingezette tackle op Kaya kwam de technisch begaafde middenvelder verkeerd terecht en schoot de schouder uit de kom. Piet Velthuizen keerde met een kniekwetsuur terug uit Turkije. De doelman werkt de komende twee dagen uit voorzorg een individueel programma af. In de loop van de week wordt bekeken wanneer Velthuizen weer met de groep mee gaat trainen. De net van een knieblessure herstelde Kevin van Diermen heeft een terugslag gekregen. In een training met Jong Vitesse raakte de verdediger uit balans en kreeg wederom last van de mediale band van zijn rechterknie. Bekeken wordt in hoeverre de irritatie gevolgen heeft voor zijn trainingsintensiteit.

    Bron: Vitesse.nl 13-01-2009

  14. #1679
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Contract voor talent

    Genaro Snijder krijgt van Vitesse een meerjarig contract aangeboden. Dat heeft technisch directeur Marc van Hintum gisteren bekendgemaakt. De jonge, speersnelle aanvaller maakt een stormachtige ontwikkeling door en is door trainer Theo Bos toegevoegd aan de selectie. Verschillende clubs zouden Snijder al op de korrel hebben. Van Hintum denkt dat speler en club eruitkomen.

    Bron: De Gelderlander 14-01-2009

  15. #1680
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Edward Sturing blijft vrijwel zeker in dienst van Vitesse
    Assistent-trainer later deze week weer om tafel met Theo Bos.


    ARNHEM – Edward Sturing blijft vrijwel zeker in dienst van Vitesse . Gisteren sprak de clubleiding opnieuw met de 45-jarige assistent- trainer over diens toekomst bij de Arnhemse club. Sturing is jaren geleden gebrouilleerd met de nieuwe hoofdtrainer Theo Bos (43) en ging vorige week niet mee op trainingskamp naar Turkije.

    Vitesse wilde gisteren geen duidelijkheid verschaffen over de positie van Sturing. De drievoudig international gaat later deze week om de tafel met Bos. Gisteren schoof hij aan bij algemeen directeur Paul van der Kraan en technisch directeur Marc van Hintum. In een summiere en intrigerende verklaring op de clubsite stelt Vitesse : ‘Bos was niet aanwezig bij het gesprek, omdat Van der Kraan en Van Hintum zich in eerste instantie zelf een nader beeld wilden vormen van de gerezen pijnpunten in relatie tot de toekomst’.

    Van Hintum verklaarde eerder dat hij hoopt dat „ de vakman Sturing voor de club behouden blijft.” Van Hintum haalde Sturing afgelopen zomer binnen als assistent-trainer voor de lange termijn. Sturing ondertekende een contract tot medio 2011. Geld om die langdurige verbintenis af te kopen, heeft Vitesse niet. Ook het feit dat Sturing en Bos deze week opnieuw met elkaar gaan praten, maakt het aannemelijk dat Sturing bij Vitesse blijft. Welke rol hij gaat vervullen, is echter nog onduidelijk.

    De clubiconen Sturing en Bos raakten gebrouilleerd, nadat Sturing in zijn tijd als hoofdtrainer van Vitesse Bos afserveerde als assistent. Toen Vitesse Bos aanstelde als opvolger van de ontslagen HansWes-terhof, gaf Sturing bij de clubleiding aan dat hij het niet zag zitten onder Bos te gaan werken. Dat was ook de uitkomst van een volgend gesprek tussen Sturing, Bos, Van Hintum en Van der Kraan.

    Tijdens het trainingskamp fungeerde Alfred Schreuder als assistent van Bos. Schreuder is op verzoek van Bos per direct gestopt met voetballen en toegevoegd aan de technische staf van Vitesse . De Arnhemse degradatiekandidaat hervat de competitie zaterdag met de uitwedstrijd tegen FC Twente.

    Bron: De Gelderlander 13-01-2009

  16. #1681
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vitesse heeft de ex-NAC'ers Julian Jenner en Rogier Molhoek definitief van AZ overgenomen. Beide spelers werden dit seizoen al gehuurd.
    Molhoek tekende een contract tot de zomer van 2011, terwijl Jenner tot de zomer van 2012 werd vastgelegd. Omdat Jenner voor zijn 23e enige tijd bij NAC heeft gespeeld, heeft NAC recht op een deel van de transfersom. Vitesse betaalt AZ vermoedelijk geen miljoenen en dus zal dit bedrag naar alle waarschijnlijkheid net genoeg zijn om het stadion een rondje te geven. Levert die Jenner toch weer iets op

  17. #1682
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    16 janNieuwe functie Sturing binnen Vitesse



    Edward Sturing krijgt binnen eredivisieclub Vitesse een nieuwe rol. De assistent-trainer gaat zich binnen de voetbalclub bezighouden met scoutingswerk en wedstrijdanalyses voor het eerste elftal.

    Sturing kon zich na het ontslag van hoofdtrainer Hans Westerhof moeilijk vinden in diens opvolger Theo Bos. De twee botsten jaren geleden met elkaar bij Vitesse. Sturing was toen hoofdtrainer en wilde Bos niet hebben als assistent-trainer. Toen Vitesse begin januari op trainingskamp ging naar Turkije, bleef Sturing thuis. Hij had weinig trek om onder Bos te gaan werken.

    "Na het ontslag van Hans Westerhof lag de prioriteit bij de aanstelling van een nieuwe hoofdtrainer. Dat werd Theo Bos. Een zeer bewuste keuze, waarbij wij ons niet hebben laten leiden door gebeurtenissen uit het verleden".

    "Wij hadden gehoopt dat het ondanks het verleden mogelijk zou zijn voor Theo en Edward om samen te werken bij het eerste elftal. Dat is helaas niet het geval, maar alle kou is uit de lucht", liet technisch directeur Marc van Hintum weten.

    Geen vete
    "Ik wil nogmaals benadrukken dat er tussen Edward en mij geen sprake is van een persoonlijke vete. Op voetbaltechnisch gebied was er tijdens onze eerdere samenwerking verschil van inzicht. Die kwestie van toen is inmiddels in alle openheid uitgesproken", voegde hoofdtrainer Bos toe aan de woorden van Van Hintum.

    "Gelijktijdig hebben wij samen geconcludeerd dat er desondanks op dit moment geen basis is om rond een eerste elftal op het veld met elkaar te werken", gaf hoofdtrainer Bos aan.

    Sturing zelf is blij dat de lucht geklaard is. "We zijn alsnog uit de impasse gekomen. Ik accepteer de keuzes van de clubleiding, hoewel ik daar zelf anders tegenaan kijk. Voor mezelf heb ik de gebeurtenissen van de afgelopen weken op een rijtje gezet. Dat heeft geresulteerd in deze nieuwe functie", legde Sturing de veranderingen uit.

  18. #1683
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    PERSBERICHT VITESSE

    Arnhem, 16 januari 2009

    Nieuwe rol voor Edward Sturing bij Vitesse

    Edward Sturing (45) blijft in Arnhemse dienst. De voormalige voetballer en assistent-trainer krijgt met directe ingang een andere functie binnen de club. Sturing gaat zich bezighouden met scoutingwerkzaamheden en wedstrijdanalyses ten behoeve van het eerste elftal. Dit betekent dat hij zich minder bezig zal houden met het eerste team zelf.

    Marc van Hintum, technisch directeur: “Na het ontslag van Hans Westerhof lag de prioriteit bij de aanstelling van een nieuwe hoofdtrainer. Dat werd Theo Bos. Een zeer bewuste keuze en een keuze waarbij wij ons niet hebben laten leiden door gebeurtenissen uit het verleden, hoewel wij daar uiteraard van op de hoogte waren. Wel hadden wij gehoopt dat het ondanks het verleden mogelijk zou zijn voor Theo en Edward om samen te werken bij het eerste elftal. Dat is helaas niet het geval, maar alle kou is uit de lucht. Beide heren hebben in het belang van de club meegedacht in een oplossing. Die lag in de nieuwe rol van Edward.”

    Theo Bos, hoofdtrainer/coach: “Ik wil nogmaals benadrukken dat er tussen Edward en mij geen sprake is van een persoonlijke vete. Op voetbaltechnisch gebied was er tijdens onze eerdere samenwerking verschil van inzicht. Die kwestie van toen is inmiddels in alle openheid uitgesproken. Gelijktijdig hebben wij samen geconcludeerd dat er desondanks op dit moment geen basis is om rond een eerste elftal op het veld met elkaar te werken. Ik wil nu al mijn energie in het elftal steken.”

    Edward Sturing: “Er is wat water door de Rijn gegaan, maar we zijn alsnog uit de impasse gekomen. Ik accepteer de keuzes van de clubleiding, ondanks dat ik daar zelf anders tegenaan kijk. Voor mezelf heb ik de gebeurtenissen van de afgelopen weken op een rijtje gezet. Dit heeft geresulteerd in deze nieuwe functie. Het betekent dat ik mij de komende maanden met enthousiasme en betrokkenheid blijf inzetten voor Vitesse.”
    16-01-2009

  19. #1684
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse verhuurt Haim Megrelishvili

    Vitesse verhuurt Haim Megreslishvili tot aan het einde van dit seizoen aan Maccabi Tel Aviv.
    De Israëliër kwam in 2007 naar Vitesse, maar kwam dit seizoen niet meer aan spelen toe. In zijn eerste seizoen dwong Megrelishvili direct een basisplaats af, maar na enkele mindere optredens werd hij door de toenmalige trainer Aad de Mos "even wat rust gegund". Daarna keerde hij terug in het elftal, maar werd hij één keer na zes minuten en één keer na een kwartier al gewisseld door De Mos.

    Maccabi Tel Aviv deed in september al een vergeefse poging om hem te halen.

    Bron: Omroep Gelderland 15-01-2009

  20. #1685
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Andere wereld voor Mads Junker

    ARNHEM - Voor de winterstop was Mads Junker alleen maar bezig om weg te komen bij Vitesse, maar nu verkeert de Deense spits in een andere wereld.
    "Ik had niet verwacht dat ik hier nog zou staan. Sowieso niet bij de club, maar al helemaal niet dat ik weer zou spelen. Voor mij is het 4-4-2 systeem een voordeel en dat geldt voor meer spelers. Theo Bos is dus een goede trainer", lacht de aanvaller.

    "Nee, maar serieus. Hij is nu twee weken bezig en heeft al echt zijn stempel gedrukt. De sfeer is beter en veel spelers willen een nieuwe kans. Een frisse wind is goed voor de club."

    rtvgelderland

  21. #1686
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Goed Mads Junker krijgt van mij de voordeel van de twijvel, we zullen zien en hopen voor je Mads.

  22. #1687
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    17 jan Moeizame zege FC Twente op Vitesse

    FC Twente - Vitesse 2-1

    1-0 Blaise N'Kufo (19.)
    1-1 Sébastien Sansoni (53.)
    2-1 Kenneth Perez (67.)

    FC Twente heeft zich steviger op de derde plaats genesteld door Vitesse in de Grolsch Veste met 2-1 te verslaan.

    De Enschedeërs speelden onnauwkeurig en in een te laag tempo. Het laaggeplaatste Vitesse, met coach Theo Bos voor de eerste keer op de bank, kwam nauwelijks in de problemen. De 1-0 van Blaise N'Kufo, die precies goed stond nadat Sébastien Sansoni de bal klunzig richting zijn eigen doel had gekopt, was dan ook een mazzeltje.

    Vitesse pakte na rust vol goede moed de draad weer op had met een zwabberschot van Sansoni, waar Sander Boschker zich lelijk op verkeek, al snel succes. Kenneth Perez bezorgde Twente met een prima loopactie en een nog beter schot alsnog de overwinning.

  23. #1688
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    dan kan je leuk spel in huis hebben daar pak je nog steeds geen 3 punten mee, wat is het volgende plan?

    De na competitie komt zo wel erg snel dichter bij, ik hoop dat ze next week NEC dan wel aanpakken en de 3 punten binnen halen. allicht geeft ze dat dan het zetje in de rug, (mag van mij wel een vlinke por zijn ook)

  24. #1689
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vent wees realistisch, Twente heeft meer kwaliteit en een uitnederlaag is dan ook zeker geen schande. Je moet ook niet direct wonderen verwachten met een nieuwe hoofdcoach.

  25. #1690
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Dat doe ik ook niet, sterker nog ik verwacht helemaal niks van dit Vitesse (helaas) En ja ik heb mijn twijvel bij Bos (sorry) Ik ben een beetje Vitessee af aan het worden merk ik, Ik wil DE GROTE MAN KAREL TERUG, wat er nu zit is zo ammateur!

  26. #1691
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik zou eerst je tekst eens door de spellingcontrole halen voordat je hem post... nogal irritant om te lezen met al die fouten. Bos moet je gewoon een eerlijke kans geven, en ook al ben je het er misschien niet mee eens, we speelden gisteravond acceptabel tegen een zwak Twente. Vooral de verdediging stond erg goed. Nu nog de creativiteit voorin krijgen. Het zal nodig zijn tegen nek!

  27. #1692
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    spelling controler (leuk) man ik typ met 1 oog dicht en een joint in mn schuif so what?

  28. #1693
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Sloveen Stevanovic naar Vitesse



    Vitesse heeft Dalibor Stevanovic tot het eind van het seizoen vastgelegd, met een eenzijdige optie op nog twee jaar.

    De 24-jarige Sloveense middenvelder, die komt van het Israëlische Maccabi Petah Tikva, wordt maandag medisch gekeurd.

    Stevanovic speelde eerder in de Primera Division. Daar kwam hij uit voor Real Sociedad en Almería. Hij speelde tien interlands voor Slovenië.

  29. #1694
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    nice, 't is rond :clap:

    Sloveens international Stevanovic gaat naar Vitesse
    18/01/2009 23:08

    Vitesse heeft zich versterkt met Dalibor Stevanovic. De Sloveense middenvelder stemde zondagavond in met het contractvoorstel dat de Arnhemse club hem had gedaan.

    Stevanovic en Vitesse zijn het eens over een verbintenis tot het einde van dit seizoen. De veelzijdige middenvelder, die zowel aanvallend als controlerend kan spelen, moet maandag alleen nog een medische keuring doorstaan.

    Stevanovic is afkomstig van Maccabi Petach Tikva. Bij de Israëlische club kwam hij dit seizoen (zijn eerste) tienmaal in actie, waarvan zeven keer als basisspeler.

    Voor zijn avontuur in Israël voetbalde Stevanovic onder meer bij Real Sociedad, Alavés en Domzale. De 24-jarige middenvelder voetbalde negen interlands voor de nationale ploeg van Slovenië.
    Valt me wel weer op dat onder Van Hintum er geen risico's worden genomen. Hij is transfervrij en moet zich het komende halfjaar eerst bewijzen, anders mag hij deze zomer meteen weer oprotten. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in dat Stevanovic een meerwaarde gaat worden. Zal Sansoni waarschijnlijk z'n plekje kosten. Ik denk namelijk niet dat Bos Hofs eruit gaat halen, ook al presteert die de laatste tijd bijzonder matig.

  30. #1695
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Sansoni is ook niet de meest slimme speler op het veld. allicht een oplossing voor Vitesse.

  31. #1696
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Sansoni is ook niet de meest slimme speler op het veld. allicht een oplossing voor Vitesse.
    Jij bent op de hoogte van zijn IQ?

  32. #1697
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik ben niet op de hoogte van zn IQ Momus, maar ik zie wel dat hij niet al te slimme acties laat zien op het veld (vandaar)

  33. #1698
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vitesse-aanwinst Stevanovic: 'De club staat te laag'

    Dalibor Stevanovic tekent dinsdag een contract voor een half jaar bij VItesse. De 24-jarige Sloveense international is verheugd over zijn nieuwe club en kijkt uit naar het spelen in de eredivisie. ‘Ik houd van het Nederlandse voetbal en wil me bewijzen zodat ik langer bij Vitesse blijf.’

    De 24-jarige middenvelder, die transfervrij overkomt van Maccabi Petach Tikva, heeft de Arnhemse club hoog zitten. ‘Ik ben blij met Vitesse,’ zegt Stevanovic tegen De Gelderlander. ‘Vitesse is een grote club voor mij. Ik houd van het voetbal in Nederland. Het open voetbal, de manier van spelen. Als kind volgde ik het Europese voetbal, de Champions League en de UEFA Cup. Ik herinner me dat Vitesse altijd in de top vijf, zes van Nederland speelde.’

    ‘Ik wil het team helpen betere resultaten te boeken. Vitesse staat te laag, de mensen in Arnhem verdienen beter,’ aldus de Sloveen. ‘Ik weet dat Vitesse de laatste jaren financiële problemen heeft gehad. Maar voor mij is dat geen probleem. Ik wil langer bij Vitesse blijven dan een half jaar. Ik geloof in mezelf en ik geloof dat ik in de Nederlandse competitie kan spelen.’ (MavdH)

  34. #1699
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    'Wachten op vrijgave Stevanovic'

    Het is nog onzeker of Dalibor Stevanovic zondag zijn debuut kan maken voor Vitesse in de derby tegen NEC. De Sloveen wacht nog op de vrijgave van de Israëlische voetbalbond.
    'Die moet vrijdag voor twaalf uur binnen zijn bij de KNVB', zegt technisch directeur Marc van Hintum. 'Zijn werkvergunning is geen probleem, omdat Slovenië tegenwoordig tot de EU behoort'.

    De Arnhemse voetbalclub legde Stevanovic deze week voor een half jaar vast. Hij komt transfervrij over van Maccabi Petach Tikva.

    Bron: Omroep Gelderland 22-01-2009

  35. #1700
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse ziet af van Klimavicius

    Vitesse ziet af van Arunas Klimavicius, de Litouwse international die vorige week zo'n ongelukkige proefwedstrijd speelde. In het oefenduel met Jong Vitesse tegen Jong AGOVV haakte hij na 3 minuten af.

    Hoewel de knieblessure niet ernstig bleek, is de interesse van Vitesse verflauwd. Vitesse gaat er vanuit dat aanwinst Dalibor Stevanovic (24) zondag (12.30 uur Gelredome) tegen NEC inzetbaar is, maar is afhankelijk van de Israëlisch voetbalbond die de Sloveens international van Maccabi Petach Tikva moet vrijgeven.
    Bron: De Gelderlander 22-01-2009

  36. #1701
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mads Junker: 'Scoren tegen NEC, ik weet hoe het moet'

    Hij had zijn afscheid al meerdere keren aangekondigd, zijn gevoel zei dat zijn toekomst niet bij Vitesse lag. Onder Hans Westerhof was Mads Junker (27) op de tribune terecht gekomen en speelminuten leken verder weg dan ooit. Na de wisseling van de wacht is in Arnhem echter alles anders en dus vond de Deen zich zaterdag tegen FC Twente plots terug in de basis.
    Zat jij in gedachten al bij een andere club?

    Mads Junker: 'Ja, voor mijn gevoel was ik al weg. Maar hoewel er wel wat zijdelingse interesse was van een aantal clubs, is nu wel gebleken dat je niet te gauw afscheid moet nemen van een club. De eerste seizoenshelft was voor Vitesse een drama, maar voor mij misschien nog wel meer. Sinds ik tegen FC Groningen nog in de basis mocht beginnen, was het over. Ik kwam niet meer in de plannen van Hans Westerhof voor en dus zat er niets anders op dan verder te kijken. Roda JC had op zich wel interesse, maar wat schoot ik daarmee op? Het is niet zo dat ik daar de garantie op een basisplaats had. Bij een paar Deense clubs met belangstelling was dat misschien wel zo geweest, maar ik had nog geen zin in een terugkeer naar huis. Ik heb het in Nederland uitstekend naar mijn zin en op zich bij Vitesse ook, dit is een heerlijke club. Helemaal nu ik weer speel. Ik ben hier weer volledig happy.'

    Kan je concreet aangeven wat er onder Theo Bos veranderd is?

    'Een heel praktisch punt is natuurlijk het 4-4-2-systeem. Ik heb me daar altijd fijn in gevoeld en persoonlijk denk ik dat de rest van de selectie daar ook beter bij functioneert. Voor de rest zijn er qua trainingen en regels natuurlijk ook een aantal dingen veranderd, maar ik heb ook makkelijk praten doordat ik weer speel. Dan kijk je automatisch anders tegen de dingen aan. De afgelopen maanden heb ik alleen maar getraind met het oog op wedstrijden in het tweede team. Dat werkt niet bepaald motiverend. Zeker op deze leeftijd moet je spelen, het is zonde om als speler van 27 stil te zitten. Mentaal is er nu iets veranderd, eigenlijk was het duel met FC Volendam vlak voor de jaarwisseling al de ommekeer. Ik viel in, scoorde en Marc van Hintum zei dat er nog toekomst was. Hij had gelijk.'

    Hoe pijnlijk is het om Vitesse op de huidige zeventiende plek te zien staan?

    'We horen daar niet thuis, maar tegelijkertijd mogen we niet weglopen voor de werkelijkheid. De ranglijst liegt niet, maar ik maak me geen zorgen dat we hier over twee maanden nog staan. Afgelopen zaterdag zag ik al progressie. We konden niet spelen zoals we wilden, ik voelde me soms ook meer middenvelder dan spits, maar dat is niet gek als je tegen FC Twente speelt. Het begin onder Theo Bos is er, nu moeten we de punten pakken.'

    Zondag spelen jullie de derby tegen NEC, een mooi moment voor de ommekeer?

    'Absoluut. We mogen in elk geval niet verliezen, dat is dodelijk. Ik zit hier inmiddels drie jaar in Arnhem en weet zo langzamerhand welke sentimenten er spelen. Al staat er sportief niets meer op het spel, wedstrijden tussen Vitesse en NEC hebben voor de regio, de supporters en ook voor mij als speler altijd iets speciaals'

    Mocht je de winnende goal maken , dan ben je weer écht helemaal terug.

    'Ja, als dat zou kunnen...,een mooie uitdaging. Twee jaar geleden speelden we tegen NEC 1-1 en scoorde ik ook. Ik weet dus hoe het moet...'

    Bron: VI nr 4 2009

  37. #1702
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bos kijkt uit naar eerste derby

    Nog altijd wacht Vitesse op de sportieve ommekeer. Onder de spelers bestaat vrijwel unaniem tevredenheid over de nieuwe trainer, Theo Bos, maar ook het eerste duel in de frisse wind leidde niet tot een zege. Al stemde het spel in Enschede tegen FC Twente (2-1) tot tevredenheid. Komende zondag wacht de derby tegen NEC. Is er een beter moment voor een herstel dan tegen de aartsrivaal? 'Nee, als we zondag winnen, heeft dat voor het publiek een enorme impact', zegt Theo Bos. 'Voor mij is het natuurlijk een speciale dag en ik kijk er dan ook heel erg naar uit. Vanuit mijn tijd als speler weet ik wat wedstrijden tussen Vitesse en NEC betekenen, daarmee kun je een seizoen maken of breken. Aan de andere kant vind ik dat we qua voorbereiding niet te veel moeten veranderen. Naar mijn idee zitten we op de goede weg, ik heb een goed gevoel overgehouden aan de afgelopen weken. In het duel met de Nijmegenaren moet Bos waarschijnlijk Santi Kolk missen. De aanvaller liep tegen FC Twente een blessure op aan zijn rechterenkel.
    Bron: VI nr 4 2009

  38. #1703
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik kijk uit naar het duel der duels, hopelijk een mooie 3 punter voor Vitesse, hoop blijft leven. (ook al is die wel erg laag)

  39. #1704
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Grote namen op reünie Vitesse

    Nenad Grozdic in het Vitesse-shirt. Grozdic is een van de vele oud-spelers met Slavische roots die naar de reünie in gelreDome komen. Foto: ANP
    ARNHEM - De eerste reünie van Vitesse lijkt een groot succes te worden. De profclub heeft al meer dan honderd aanmeldingen ontvangen van oud-spelers. De reünie heeft plaats op dinsdag 3 februari in Gelredome.

    Iedereen die tussen 1983 en 2008 in het eerste elftal van Vitesse heeft gevoetbald, is welkom. Ook oud-trainers en bestuursleden kunnen zich via de website van Vitesse opgeven.

    Bekende voetballers die hebben toegezegd te komen zijn: Phillip Cocu, Hans Gillhaus, Rene Eijer, Orlando Trustfull, Harry Lubse, Dick Schoenaker, Pierre van Hooijdonk, Bob Peeters en John van den Brom. "Wij hopen dat nog meer oud-spelers en trainers zich aanmelden. Vooral trainers, want van hen hebben wij nog niet veel aanmeldingen ontvangen", aldus Marije de Jonge, die namens Vitesse bij de organisatie is betrokken. Voormalig (assistent)trainers die in elk geval komen, zijn Jan van Deinsen en Jan Jongbloed.


    Dankzij bemiddelend werk van scout en voormalig Vitesse-speler Bosco Bursac komen ook veel oud-spelers met Slavische roots naar de reünie: Dejan Stefanovic, Danko Lazovic, Darko Butorovic, Nenad Grozdic, Marko Perovic en Aleksandar Rankovic.

    De gasten worden rond 18.00 uur in Gelredome welkom geheten door algemeen directeur Paul van der Kraan. Er wordt een groepsfoto gemaakt en geluisterd naar een gastspreker. Na het diner wordt gezamenlijk naar de competitiewedstrijd Vitesse-Heerenveen gekeken. Daarna volgt er een informeel samenzijn.

    Volledige lijst:

    Voornaam Achternaam Relatie
    Karel Aalbers Anders
    Harrie Appeldoorn (Oud) Speler
    Patrick Ax (Oud) Speler
    Rein Baart (Oud) Speler
    Patrick Baltus (Oud) Speler
    Bernd Beekman (Oud) Speler
    Fred Benson (Oud) Speler
    Darko Butorovic (Oud) Speler
    Gert Claessens (Oud) Speler
    Jacques Cleeren (Oud) Speler
    Phillip Cocu (Oud) Speler
    Tim Cornelisse (Oud) Speler
    Dejan Curovic (Oud) Speler
    Albert de Kler (Oud) Speler
    Marco de Marchi (Oud) Speler
    Tim de Meersman (Oud) Speler
    Raymond de Vries (Oud) Speler
    Henk-Jan Donderwinkel Anders
    René Eijer (Oud) Speler
    Martin Esveld (Oud) Speler
    Oege Feitsma Anders
    Purrel Fränkel (Oud) Speler
    Ricardo Gil Muinos (Oud) Speler
    Hans Gillhaus (Oud) Speler
    Edwin Gorter (Oud) Speler
    Theo Groeneveld (Oud) Speler
    Nenan Grozdic (Oud) Speler
    Cor Guijt (Oud) Speler
    Wim Hachmang (Oud) Speler
    Toon Hartemink (Oud) Speler
    Peter Held (Oud) Speler
    Glenn Helder (Oud) Speler
    Toon Hendriks Anders
    Dick Herberts (Oud) Speler
    Youssouf Hersi (Oud) Speler
    Rick Hilgers (Oud) Speler
    Ben Hulshoff (Oud) Speler
    Dolf Jaegermann (Oud) Speler
    Michael Jansen (Oud) Speler
    Pieter Jansen (Oud) Speler
    Theo Janssen (Oud) Speler
    Jan Jongbloed (Oud) Speler
    Ben Jonkers (Oud) Speler
    Ton Keijman (Oud) Speler
    Wilco Klop (Oud) Speler
    Ruud Knol (Oud) Speler
    Richard Knopper (Oud) Speler
    Job Komol (Oud) Speler
    Jurrie Koolhof (Oud) Speler
    Michel Kreek (Oud) Speler
    dennis krijgsman (Oud) Speler
    Martijn Kuiper (Oud) Speler
    Martin Laamers (Oud) Speler
    Rob Lagé (Oud) Techische staf
    Frank Lampenscherf (Oud) Speler
    Louis Laros (Oud) Speler
    Bart Lathuheru (Oud) Speler
    Danko Lazovic (Oud) Speler
    Pierre le Grand (Oud) Speler
    Paul Leusink Anders
    Huub Loeffen (Oud) Speler
    Harry Lubse (Oud) Speler
    Didier Martel (Oud) Speler
    Wim Meijers (Oud) Speler
    Rihairo Meulens (Oud) Speler
    Sjaak Monsma (Oud) Speler
    Frans Mosterman Anders
    Edwin Neijenhuis (Oud) Speler
    Herbert Neumann (Oud) Speler
    Bob Peeters (Oud) Speler
    Henri Pelleboer (Oud) Speler
    Marko Perovic (Oud) Speler
    Joop Peters (Oud) Speler
    Sjaak Peters (Oud) Speler
    Wim Pothoven (Oud) Speler
    Aleksandar Rankovic (Oud) Speler
    Harrie Rekker (Oud) Speler
    Ben Roelofs Anders
    Ben Roelofs (Oud) Speler
    Eldridge Rojer (Oud) Speler
    Dick Schoenaker (Oud) Speler
    Wim Schoorl (Oud) Speler
    Hans Schreudering Anders
    Jerry Simons (Oud) Speler
    Ben Snelders (Oud) Speler
    Glenn Sonneville (Oud) Speler
    Dejan Stefanovic (Oud) Speler
    Ron Stoffelen (Oud) Speler
    Roberto Straal (Oud) Speler
    Jan Streuer (Oud) Techische staf
    Frans Talapessy (Oud) Speler
    Joop ten Klooster (Oud) Speler
    Berry Tijhuis (Oud) Speler
    Orlando Trustfull (Oud) Speler
    Hans van Arum (Oud) Speler
    Ton van Bremen (Oud) Speler
    Jan van Deinsen (Oud) Speler
    Chris van den Akker (Oud) Speler
    Peter van den Berg (Oud) Speler
    Frits van den Berk (Oud) Speler
    John van den Brom (Oud) Speler
    Chris van den Dungen (Oud) Speler
    Jochem van der Hoeven (Oud) Speler
    Evert van der Horst (Oud) Speler
    Raymond van Driel (Oud) Speler
    Marc van Hintum (Oud) Speler
    Pierre van Hooijdonk (Oud) Speler
    Bart van Ingen (Oud) Speler
    Hans van Roest (Oud) Speler
    Jan van Voorst (Oud) Speler
    Nico van Zoghel (Oud) Speler
    Wilie Veenstra (Oud) Speler
    Carlo Verhulsdonk Anders
    Marco Versteeg (Oud) Speler
    Stijn Vreven (Oud) Speler
    Jan Geert Wagenaar (Oud) Speler
    Harald Wapenaar (Oud) Speler
    Peter Wesselink (Oud) Speler
    Bas Wijnen (Oud) Speler
    Jan Witte (Oud) Speler
    Roel Zaaijer (Oud) Speler
    Hans Zwartkruis (Oud) Speler
    Harry Zweers (Oud) Speler

  40. #1705
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VITESSE HAALT NILSSON TERUG NAAR NEDERLAND

    Donderdag 29 om Januari 2009 20:23

    Lasse Nilsson keert terug in de Eredivisie. Vitesse heeft donderdag met het Franse Saint-Etienne overeenstemming bereikt over de huur van de Zweed tot het einde van het seizoen. De Arnhemmers hebben tevens een optie tot koop bedongen op de voormalig aanvaller van sc Heerenveen. Nilsson komt in Frankrijk vrijwel niet aan spelen toe.

    De tweevoudig international speelde vorig seizoen slechts vijf duels voor Saint-Etienne en kwam vervolgens op huurbasis uit voor het Deense AaB en het Zweedse IF Elfsborg. Hij keerde terug naar Frankrijk, maar kwam deze jaargang nog helemaal niet in actie.

    In Heerenveen hebben ze goede herinneringen aan Nilsson. In drie seizoenen speelde hij 76 competitieduels voor de Friezen en maakte hij 22 doelpunten. In zijn laatste seizoen bij Heerenveen was hij bovendien goed voor tien assists.
    Als die zijn oude niveau van zijn tijd in Heerenveen weer haalt, is het een ontzettend goeie speler voor Vitesse.

  41. #1706
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nilsson Wat een fantastische huur en toekomstige aankoop. Met zijn snelheid en klasse van bij sc Heerenveen, kan hij uitgroeien tot uitblinker bij ons. Je moet het Van Hintum en co nageven, ze hebben deze maand uitstekende zaken gedaan door Westerhof buiten te trappen en Stevanovic en deze Nilsson te halen :clap:

  42. #1707
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Als hij zn oude niveau nog kan halen en een Junker, zal het allicht een leuk aanvaller duo worden, als.

  43. #1708
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Als hij zn oude niveau nog kan halen en een Junker, zal het allicht een leuk aanvaller duo worden, als.
    Dan heb ik toch liever Kolk met Nilsson. Twee rappe, technische jongens voorin die een doelpuntje kunnen scoren.

  44. #1709
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    snele jongens zijn goed, maar wie in de basis zal spelen? niet altijd is snelheid de betere oplossing, dus Bos heeft straks keus genoeg.

  45. #1710
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    snele jongens zijn goed, maar wie in de basis zal spelen? niet altijd is snelheid de betere oplossing, dus Bos heeft straks keus genoeg.
    Kolk op de plek van Hofs, achter de spitsen... Junker (v Wolfswinkel) en Nilsson ervoor

    Velthuizen
    Verhaegh Sprockel Vd. Struijk Kuiper
    Stevanovic
    Claudemir Molhoek
    Kolk
    Junker Nilsson
    Laatst gewijzigd door FCLD; 30 januari 2009 om 14:20

Pagina 38 van 259 EersteEerste ... 2836373839404888138 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 12 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 12 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •