Pagina 38 van 102 EersteEerste ... 2836373839404888 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.666 t/m 1.710 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #1666
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.351
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heerenveen Bekijk bericht
    Nog meer chaos dus langs de normale wegen.
    Ze hadden beter gewoon 5 euro bovenop de seizoenskaart kunnen doen.
    Ze kunnen het best gewoon lijnbussen uit Sneek, Drachten, Lemmer inzetten die gewoon om het kwartier voor en na de wedstrijd vertrekken. Zitten toch wel vol!

  2. #1667
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    SC Heerenveen zal waarschijnlijk aandeelhouder worden in het nieuwe Thialf. Dit is één van de schetsen:


  3. #1668
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Ze kunnen het best gewoon lijnbussen uit Sneek, Drachten, Lemmer inzetten die gewoon om het kwartier voor en na de wedstrijd vertrekken. Zitten toch wel vol!
    Ja precies.
    Vroeger gebeurde dat ook maar dat is al heel lang geleden.

  4. #1669
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Groot nieuws bij Heerenveen! Yme weg?
    Heerenveen heeft voor vanmiddag half twee een speciale persconferentie belegd. De club heeft via de pers laten weten dat er groot nieuws is. De verwachting is een verandering in de structuur van de club, en een eventueel vertrek van huidige directieleden. Om half twee meer nieuws!
    Spannend!!

  5. #1670
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    sc Heerenveen volgt Bokila met grote interesse
    sc Heerenveen heeft grote interesse voor AGOVV-speler Jeremy Bokila(21), zo hebben wij uit betrouwbare bron vernomen. De aanvaller is bezig aan zijn derde seizoen bij AGOVV en beschikt over een aflopend contract. In zijn eerste jaar maakte hij 7 doelpunten, vorig seizoen kwam hij tot 14 doelpunten. In het huidige seizoen heeft Bokila er ook al 10 in liggen. Heerenveen bood afgelopen zomer al op Bokila, maar beide clubs kwamen destijds niet tot overeenstemming. Nu moet hij transfervrij overkomen om de Friese gelederen te versterken.
    Frisian Pride

  6. #1671
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    sc Heerenveen zoekt nieuwe voorzitter

    sc Heerenveen gaat de in 2007 ingevoerde directiestructuur aanpassen. Het huidige driekoppige directieteam gaat functioneren onder een nieuwe voorzitter. De nieuwe man moet voor de start van het nieuwe seizoen aan de slag in It Friese Haagje. Verder krijgt de Raad van Commissarissen de komende jaren een compleet nieuwe invulling. Vijf van de zes leden treden af. Oud-voorzitter Riemer van der Velde stopt met onmiddellijke ingang.

    De Raad van Commissarissen en directie van sc Heerenveen hebben de laatste maanden intensief overlegd over het gevoerde en te voeren beleid. Dit is uitgemond in een nieuwe directiestructuur. De huidige directie, Yme Kuiper, Henk Hoekstra en Jan van Erve, gaat functioneren onder een nieuw aan te stellen voorzitter.

    Volgens voorzitter Bart van der Meer van de Raad van Commissarissen, heeft de directie zijn werk de afgelopen jaren met veel inzet en betrokkenheid uitgevoerd en zijn er sportief en financieel aansprekende resultaten behaald. Toch is een verandering noodzakelijk. ,,Het bedrijf sc Heerenveen is qua inrichting, omgeving en concurrentie steeds complexer.’ De Raad van Commissarissen vindt dat dit laatste meer nadruk moet krijgen. Bart van der Meer: ,,sc Heerenveen heeft behoefte aan een leider, een voorzitter van het directieteam.’’

    De invulling van de nieuwe functie zal met alle zorgvuldigheid worden omringd. Na de aanstelling zal waar nodig binnen het management van de club een herverdeling van taken en verantwoordelijkheden plaatsvinden, terwijl mede door de economische ontwikkeling scherper aan de wind moet worden gezeild.

    De Raad van Commissarissen bezint zich al geruime tijd op vernieuwing. Zwaarwegende besluiten over het functioneren en de aansturing van de club vragen volgens Bart van der Meer ook om zelfreflectie bij en een kwetsbare opstelling van de Raad van Commissarissen. Besloten is een vernieuwingsproces te starten waarbij de huidige zes leden van de Raad van Commissarissen in de periode 2010/2012 aftreden en niet herkiesbaar zijn. Een uitzondering hierop is Theun van der Meulen, die in 2010 aftreedt en voor een periode van vier jaar herkiesbaar is.

    De Raad van Commissarissen wil bovendien naar een omvang van vijf leden. Inmiddels heeft oud-voorzitter Riemer van der Velde kenbaar gemaakt per direct zijn positie als lid van de Raad van Commissarissen ter beschikking te stellen. Hij blijft als erevoorzitter en als supporter bij sc Heerenveen betrokken. Daarnaast heeft Riemer van der Velde aangeboden waar nodig de club met raad en daad terzijde te willen staan. De vervanging van de leden hoeft volgens Bart van der Meer geen probleem te zijn. ,,Rondom sc Heerenveen is veel bestuurskracht aanwezig. ‘’

    Selectie en financieel beleid

    sc Heerenveen wilde komende tijd investeren in de spelersgroep. Hiervoor zijn middelen aanwezig. De Friese club heeft een uiterst gezonde financiële positie en heeft geen vreemd vermogen. Toch groeien ook in Heerenveen de bomen niet tot aan de hemel. De club heeft mede door grote transfers (o.a.Alves, Sulejmani) een flinke kas opgebouwd, maar er is volgens Bart van der Meer de laatste jaren, zeker in de breedte, het nodige geïnvesteerd.

    Het beeld dat sc Heerenveen vooral geld opspaart en niet investeert, klopt volgens Bart van der Meer niet. ,,Het gevoerde investeringsbeleid is helaas onvoldoende rendabel gebleken en beïnvloedt de verdere mogelijkheden in negatieve zin. Het gaat hierbij niet alleen om de betaalde transferbedragen, maar ook om de gevolgschade van salariskosten van spelers die er niet in slagen een basisplaats af te dwingen.’’

    In overleg met de nieuwe trainer Ron Jans zal sc Heerenveen de komende periode op zoek gaan naar versterkingen. Bart van der Meer: ,,De club heeft hiervoor de middelen. Wellicht minder dan gedacht, maar sc Heerenveen verkeert nog steeds in een “luxe positie” in BVO Nederland. Wij hebben er, gezien de huidige situatie in het voetbal, alle vertrouwen in dat dit voldoende ruimte biedt voor de noodzakelijke versterking. Uiteraard zal zorgvuldig en creatief gehandeld moeten worden.’’

    Uitbreiding Abe Lenstra stadion

    De ambitieuze plannen om al in de zomer van 2010 te starten met de uitbreiding van de West tribune blijken zowel voor Sportstad Heerenveen als opdrachtgever als voor sc Heerenveen als gebruiker te veel risico’s qua planning en uitvoering met zich mee te brengen. Besloten is dan ook de voorbereidingen en aanvraag bouwvergunning te continueren maar met de realisering te starten na het voetbalseizoen 2010/2011.

    Huidige positie en toekomst

    sc Heerenveen heeft de overtuiging en doelstelling ook volgend jaar op het hoogste niveau te spelen en succesvol te zijn. Het beleid en de maatregelen die nu genomen worden zijn gericht op: Een stabiele omgeving onder sterk leiderschap; Een aangescherpte interne organisatie, waarbij teamwork, integriteit en positiviteit kernwoorden zijn; een moderne voetbalclub die sportief, commercieel, financieel en maatschappelijk een voorbeeld is, en de trend zet; een toekomstgericht en gedurfd investeringsbeleid waar het gaat om de selectie. Bart van der Meer is ervan overtuigd dat op sc Heerenveen op die manier klaar is voor de toekomst. ,,Vanuit het sterke fundament dat sc Heerenveen heeft, kunnen we dan alleen maar winnaar worden.’’
    Heerenveen-site

  7. #1672
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    'Ik hou mijn seizoenskaart ook wanneer Heerenveen degradeert'

    Uiteraard
    56% [40 Stemmen]


    Misschien, ik twijfel nog
    6% [4 Stemmen]

    Nee, ik zeg mijn seizoenskaart dan op
    10% [7 Stemmen]

    Ik heb geen seizoenskaart en wil hem dan ook niet
    11% [8 Stemmen]

    Ik neem een seizoenskaart zodra er plek vrij is, degradatie of niet
    18% [13 Stemmen]

    Stemmen: 72
    Begonnen: 11.03.2010 14:01
    Eindigd: 12.03.2010 14:14
    Slechts 72 stemmen omdat hij maar 1 dag gedraaid heeft, er staat nu een interessantere poll. In ieder geval een klein beeld van hoe de bezoekers er over denken.

    Van deze 72 waren 51 seizoenskaarthouder. Daarvan 40 stemmen voor ''uiteraard''. Van de 21 die geen seizoenskaart hebben, zeggen 13 er één te willen wanneer er ruimte vrij is
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 12 maart 2010 om 15:37

  8. #1673
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Lekker betrouwbare poll. Hoe kan er nou 101% stemmen?

  9. #1674
    Chief
    Guest

    Standaard

    En makkelijk lullen nu. Pas als het echt gebeurt gaan mensen er ook echt over nadenken of ze wel naar Heerenveen-Veendam willen.

  10. #1675
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    En makkelijk lullen nu. Pas als het echt gebeurt gaan mensen er ook echt over nadenken of ze wel naar Heerenveen-Veendam willen.
    Dat is ook zo. Maar je merkt aan alles wel dat we zeer trouw publiek hebben. Ik denk dat we, mochten we degraderen, het eerste jaar zeker 15.000 gemiddeld pakken en dan schat ik het nog laag in. Maar ook dat is gissen, mocht het gebeuren zullen we het wel zien

  11. #1676
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik geloof je zo, heb ook niet het idee dat ze wegblijven, maar met zon poll is het wel goedkoop scoren.

  12. #1677
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Dat is ook zo. Maar je merkt aan alles wel dat we zeer trouw publiek hebben. Ik denk dat we, mochten we degraderen, het eerste jaar zeker 15.000 gemiddeld pakken en dan schat ik het nog laag in. Maar ook dat is gissen, mocht het gebeuren zullen we het wel zien
    Denk het niet. Het merendeel komt er voor het voetbal als toeschouwer of ze willen een avondje bij de vrouw weg ipv dat ze komen voor Heerenveen om hun te steunen dat zie je wel bij bekerwedstrijden. En denk dat er best een grote kans is dat er veel mensen (omgeving lwd) niet meer zullen gaan of naar scc gaan (of beide).

    Wat mijzelf betreft zal ik altijd bij Heerenveen komen alleen zullen de thuiswedstrijden wel een stuk minder leuk worden denk ik, uitwedstrijd worden dan wel leuker. Gezellig naar Deventer,Zwolle,Volendam,Veendam(?) dat zie ik dan nog wel zitten

  13. #1678
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.351
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    De hele club staat in brand, aldus Derksen.

  14. #1679
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Dat was al een paar maanden duidelijk, nu komt het pas echt in de media.

  15. #1680
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Lekker overdreven is het. Beetje smaakmakerij. Dat er een wanbeleid is gevoerd is duidelijk en dat er nu wat aan gedaan werd is alleen maar goed. Er komt straks een nieuwe voorzitter en een nieuw beleid en dan komt alles wel weer goed.

  16. #1681
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Blij dat jij altijd blind overal vertrouwen in hebt.

  17. #1682
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Je kan ook onnodig negatief doen, het is maar wat je jezelf aan wilt doen

  18. #1683
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Als je even realistisch bent dan kom je al snel tot de conclussie dat niet alles zomaar hosanna is, er is een en al chaos binnen de club en jij zegt dat het vanzelf wel goed komt. Een goeie voorzitter vind je niet zomaar, de selectie compleet veranderen kan niet zomaar, de supporters hou je niet zomaar tevreden.

  19. #1684
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zeg ik dat 'alles zomaar hosanna' is?

    Dacht het niet.

    Tuurlijk, er is wanbeleid gevoerd. De verkeerde spelers zijn gehaald. Kuiper luisterde niet naar de scouting, zo gaan de geruchten. Hij haalde spelers voor de breedte ipv directe versterkingen.

    Het nieuwe beleid is duidelijk, ik neem aan dat je het gelezen hebt op de Heerenveen website. Er is veel geld verloren gegaan aan ontslagen en miskopen, maar de komende tijd is het beleid duidelijk. Er moeten zon 10 spelers weg, en dan is er nog geld over voor nieuwe investeringen. Dat is de belangrijkste beslissing van de afgelopen weken. Wat men dus eigenlijk doet, is terug vallen op het beleid onder Riemer van der Velde.

    Om dan te zeggen dat Heerenveen er zo slecht voor staat vind ik behoorlijk overdreven. Er is wanbeleid gevoerd, maar de grootste stap is gezet: stoppen met het huidige beleid.

  20. #1685
    Chief
    Guest

    Standaard

    Als Riemer en Foppe klaar zijn met de club en de handen er vanaf trekken, dan moet er toch wel het nodige mis zijn gegaan daar zeg...

  21. #1686
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Dat valt nog wel te verklaren. Foppe de Haan is al lang en breed weg, vond in Zuid Afrika een mooie uitdaging en gaat het WK van dichtbij mee beleven. Riemer van der Velde had geen enkele invloed meer op de club en voornamelijk ook op de dagelijkse leiding van de club. Al zou er ook wel eens meer hebben kunnen gespeeld, dat gaan we zo horen als ik Genee mag geloven....

  22. #1687
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Als Riemer en Foppe klaar zijn met de club en de handen er vanaf trekken, dan moet er toch wel het nodige mis zijn gegaan daar zeg...
    Jij zegt ook in andere topics dat Derksen altijd overdrijft, nu ook het geval aangezien Riemer heeft aangegeven nog altijd tips te willen geven waar nodig is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Zeg ik dat 'alles zomaar hosanna' is?

    Dacht het niet.

    Tuurlijk, er is wanbeleid gevoerd. De verkeerde spelers zijn gehaald. Kuiper luisterde niet naar de scouting, zo gaan de geruchten. Hij haalde spelers voor de breedte ipv directe versterkingen.

    Het nieuwe beleid is duidelijk, ik neem aan dat je het gelezen hebt op de Heerenveen website. Er is veel geld verloren gegaan aan ontslagen en miskopen, maar de komende tijd is het beleid duidelijk. Er moeten zon 10 spelers weg, en dan is er nog geld over voor nieuwe investeringen. Dat is de belangrijkste beslissing van de afgelopen weken. Wat men dus eigenlijk doet, is terug vallen op het beleid onder Riemer van der Velde.

    Om dan te zeggen dat Heerenveen er zo slecht voor staat vind ik behoorlijk overdreven. Er is wanbeleid gevoerd, maar de grootste stap is gezet: stoppen met het huidige beleid.
    Maar waar ga je een goeie voorzitter vinden, wie zegt dat we nu wel echte versterkingen halen, onze scouting zit al 2 jaar op zijn gat. Er komen alleen maar drama spelers onze kant op, uitzonderingen daar gelaten. Ik moet al die praatjes nog maar eens zien, word zoveel gezegt de laatste jaren.

  23. #1688
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Maar waar ga je een goeie voorzitter vinden, wie zegt dat we nu wel echte versterkingen halen, onze scouting zit al 2 jaar op zijn gat. Er komen alleen maar drama spelers onze kant op, uitzonderingen daar gelaten. Ik moet al die praatjes nog maar eens zien, word zoveel gezegt de laatste jaren.
    Er zijn genoeg goede voorzitters, maar die moet je vinden. Riemer heeft destijds de verkeerde keuze gemaakt, waarna het flink fout ging. Die Formsma had geen idee waar hij mee bezig was. Maar er zijn wel een paar goede voorzitters die ongetwijfeld op de shortlist zullen staan. O.a. Alberda, die een hele grote kans maakt.

    De scouting kwam met Ruiz, maar het bestuur durfde dat niet aan. (voornamelijk op basis van salaris) Schijnt zelfs dat Djuric helemaal niet gescout is.. Ik heb mijn twijfels wat betreft het functioneren van de scouting, de communicatie tussen de scouting en Kuiper en in hoeverre Kuiper de scouting volgde.

  24. #1689
    Chief
    Guest

    Standaard

    Jij zegt ook in andere topics dat Derksen altijd overdrijft, nu ook het geval aangezien Riemer heeft aangegeven nog altijd tips te willen geven waar nodig is.
    Scheelt dat de woorden van Kraaij kwamen die Riemer sprak een tijdje terug.

  25. #1690
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Scheelt dat de woorden van Kraaij kwamen die Riemer sprak een tijdje terug.
    Onzin, Derksen kwam er mee..... 100% zeker. Kraaij wou er tussen door wat zeggen maar kreeg daar de kans (weer eens) niet voor

  26. #1691
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Onzin, Derksen kwam er mee..... 100% zeker. Kraaij wou er tussen door wat zeggen maar kreeg daar de kans (weer eens) niet voor
    Kraaij zei dat hij Riemer sprak tijdens Nederland-Paraguay waar Kraaij als journalist aanwezig was voor SBS.

  27. #1692
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nou, niet vandaag...

  28. #1693
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zoals ik al zei, niemand luisterde naar Riemer. Daarom is hij weg.

  29. #1694
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Even een berichtje van Sparta kant, 3 april spelen we tegen jullie, alleen gisteren (ja serieus gisteren) heeft de gemeente Heerenveen en de politie van Heerenveen aangekondigd om het risiconiveau van de wedstrijd op te schalen naar niveau B, dit houdt in dat er een verplichte bus en autocombi zal komen...
    Daarom wordt deze wedstrijd geboycot!

    En dat is ZO zwaar zonde! Vorig jaar nog, met n man of 50 gezellig in de kroeg, niks aan de hand. Burgemeester Aboutaleb kwam nog langs, heeft met wat supporters gepraat, en alles is zonder problemen verlopen.

    En nu dìt ineens! Ik vind het zonde, Heerenveen vroege bus was altijd een van de leukste uitwedstrijden, ondanks de uitslag. Het was altijd gezellig, en nu, om 1 of andere onduidelijke rede, is ook dit verleden tijd...

    Even een stukje van het officiële bericht:

    "De politie van Heereveen heeft ondertussen aangegeven dat zij geen Spartanen in het centrum van Heerenveen willen hebben op zaterdag 3 april. Het alternatief was om met een vroege bus naar een andere plaats in de buurt van Heerenveen te gaan. Maar ook dat is ons niet gegund, sinds gisteren weten we dat de politie van Heerenveen de wedstrijd heeft opgeschaald naar een B-wedstrijd. Dus een verplichte auto- en buscombi.

    Maandagavond heeft het bestuur van de supportersvereniging hierover vergaderd en stelling genomen. Hierbij is ook de belabberde wedstrijdmentaliteit en het gebrek aan passie in cruciale uitwedstrijden onderwerp van gesprek geweest. Dit alles heeft geresulteerd in een volledige boycot van de wedstrijd SC Heerenveen - Sparta Rotterdam, waardoor er ook geen ''late bus'' zal rijden. Sparta-supporters wordt tevens geadviseerd af te zien van deelname aan de opgelegde autocombi. "

    Zijn we als Spartanen mooi klaar mee...

  30. #1695
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Geen idee waarom, maar de combi slaat nergens op. Wat mij betreft komt Sparta hier gewoon met eigen vervoer

    Wel goed moment voor jullie om het duel te boycotten overigens, in strijd tegen degradatie..

  31. #1696
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jammer.

  32. #1697
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Wel goed moment voor jullie om het duel te boycotten overigens, in strijd tegen degradatie..
    Tja, als je kijkt wat de bezoekersaantallen zijn van afgelopen wedstrijden...
    Uitwedstrijden dan, naar Willem 2 uit, met nog geen 200 man, PSV uit, ik geloof dat er 40 waren.... Alleen met zo'n vroege bus strik je veel mensen, iig vaak wel, misschien dat er in Heerenveen een man of 200 zou zitten, meer niet denk ik...

    ---------- Post toegevoegd om 12:25 ---------- vorige post was om 12:12 ----------

    Overigens, hehe, nu een officieel bericht, dit viel me nog op...


    "Men wilde absoluut geen Sparta-supporters in het centrum van Heerenveen, omdat dit wel eens uit zou kunnen lopen op een harde confrontatie met fans van de plaatselijke Sportclub. Als argument werd daarbij aangevoerd dat de Heerenveen-fans behoorlijk opgefokt zouden zijn door de teleurstellende resultaten in de competitie, en dat ook de Spartanen toch eigenlijk niet van die lieverdjes waren, gelet op de ongeregeldheden in het centrum van Heerenveen tijdens de afgelopen jaren!"

    Ongeregeldheden... die er niet waren hahaha!

  33. #1698
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Behoorlijke drogreden zeg.

  34. #1699
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Stellingen worden betrokken in machtsstrijd heerenveen

    vanuit langweer is het voorspelde geschut ingezet. Een deel van de ’ontslagbrief’ van riemer van der velde werd gisteravond in het voetbalprogramma van rtl7 voorgelezen door de bevriende vi-hoofdredacteur
    johan derksen. Die vervolgens, als tegenprestatie, verkondigde dat sc heerenveen momenteel nog maar door één persoon kan worden gered.
    Inderdaad, door de vorige week als commissaris opgestapte van der velde. Wat binnenkort nog volgt, is een verhaal in het weekblad van derksen alsmede één of twee pro-van der velde columns in het ad. Dat zijn de lijntjes die worden uitgelegd. Wie namelijk had gedacht dat van der velde met stille trom zou vertrekken, zit mis. De directie wees een paar weken geleden al op de route die de erevoorzitter in de media zou gaan bewandelen. Vrijdag doorzag ook een rvc-lid de vanuit langweer te hanteren tactiek, met daarbij de eerste aanvalsdag (gisteren) goed voorspeld. Als van der velde namelijk geruisloos had willen terugtreden, had hij gewacht tot zijn zeventigste verjaardag in oktober. ,,maar hij moest zijn eigen podium creëren’’, werd vrijdag opgemerkt. De macht kan niet worden gemist, werd eerder al in deze kolommen geconstateerd. Van der velde wilde achter de schermen nog aan touwtjes blijven trekken, maar bemerkte na zijn vertrek als voorzitter dat binnen de club democratisch over veel zaken wordt beslist. Aldus kon het gebeuren dat hij zijn zin niet altijd meer kreeg.
    Niet van de - door hem opgeleide - directie en niet van de collega’s binnen de raad van commissarissen. Dat was een hard gelag voor de man die weinig tegenspraak gewend was. Het is ook zeker niet gezegd dat het bij heerenveen na zijn afscheid van een leien dakje is gegaan, hoewel natuurlijk wél die ene beker is veroverd. Maar ere wie ere toekomt: Onder leiding van van der velde is heerenveen uitgegroeid tot een gezonde en populaire club. Echter: Door over zijn graf te willen blijven regeren, is van der velde nu mede verantwoordelijk voor de afbrokkeling van het bolwerk. Binnen het abe lenstrastadion is het door interne machtsspelletjes voortdurend onrustig geweest, met als laatste zeperd, vrijdag, het genadeloos afschieten van de directie, onder wier bewind tien maanden eerder nog de knvb-beker het dorp werd binnengedragen. Dat de directie meer kont in de broek had mogen hebben, is helder. Rvc-voorzitter bart van der meer is geen jokkebrok als hij verkondigt dat yme kuiper c.s. Een gebrek aan leiderschap hebben getoond, alsmede besluiteloosheid, bijvoorbeeld in het
    rondmaken van de transfer van bryan ruiz. Maar van der meer heeft tegelijkertijd een inschattingsfout begaan. Door de directie publiekelijk in de hoek te zetten, gaat diezelfde leiding als aangeschoten wild de komende periode in. Een cruciale periode, waarin samen met de nieuwe trainer ron jans zaken moeten worden gedaan om de selectie door te lichten
    en te versterken. Dat gaat niet meevallen voor beschadigde directeuren. Van der meer denkt dat de nieuwe directievoorzitter op tijd wordt aangesteld, maar dat is niet zo. Als de sollicitatieprocedure in augustus is afgerond, moeten de zaken voor het ieuwe voetbaljaar allang geregeld zijn, wil heerenveen een tweede rampseizoen bespaard blijven.
    Het is voor heerenveen te hopen dat het jans lukt de stoere verdediger andreas granqvist over te halen mee te verhuizen. Ook kan jans een rol spelen bij het aantrekken van heracles- spits bas dost, die wellicht door zijn huidige trainer gertjan verbeek (supporter van heerenveen) ook nog kan worden gepusht. Ondertussen zou van der meer een balletje kunnen opgooien bij toon gerbrands. De huidige directeur van az is een intelligente fries (sneek), die bij de regerend landskampioen heeft geleerd hoe de hazen in de voetbaljungle lopen. Omdat in alkmaar de tering naar de nering moet worden gezet - directeur voetbalzaken marcel brands kiest met de overstap naar psv al eieren voor zijn geld – heeft gerbrands wel oren naar de klus in heerenveen. Heerenveen is aan de top gebaat bij vers bloed. De voetbalwereld is veranderd, is sneller en complexer geworden. Nieuwe bezems zijn nodig. Met een man als gerbrands erbij kunnen kuiper, hoekstra en van erve zich weer concentreren op zaken waar ze goed in zijn gebleken. Het valt voor de club echter te vrezen dat het langweerder geschut nog wel een poosje zal vuren, waarbij de kanonnier tegelijkertijd zal verkondigen dat een terugkeer niet zijn doel is. Maar pas op: De macht smaakt kennelijk net zo lekker als de vis uit eigen schuur.

    Peter van der meeren
    lc

  35. #1700
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    “Ik sta pas aan het begin. Ik denk dat ik in Heerenveen voorlopig nog voldoende kan leren. Pas als ik de beste speler van de eredivisie ben, is het tijd voor een volgende stap. Over vier, vijf jaar hoop ik bij een Europese topclub te spelen.'
    Aldus Djuricic.

    Aan hem om deze mooie woorden waar te maken.

  36. #1701
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hansson twijfelt over verlenging contract
    Petter Hansson twijfelt nog over verlenging van zijn contract bij het Franse Stade Rennes. "Ik heb nog geen keuze gemaakt", vertelt hij op de officiële website van Stade Rennes. "Ik ben nog steeds aan het denken en sluit niet uit dat ik bijteken." De Zweedse voetballer, afkomstig van Heerenveen, is momenteel bezig met zijn derde seizoen bij Stade Rennes, waar hij tevens aanvoerder is. De club staat momenteel 10e in de Franse competitie en heeft nog uitzicht op Europees voetbal.
    Frisian Pride

  37. #1702
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    40
    Berichten
    8.539
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Waarom post je dat hier? Hoop je op een terugkomst naar Heerenveen?

  38. #1703
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Daar hoop ik inderdaad op! De club heeft hem in de winterstop gepolst, toen was hij te duur voor een 30er. Aankomende zomer is hij (vooralsnog) transfervrij..

  39. #1704
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Van het Heerenveen forum:

    Er zijn twee gesprekken met Jans geweest. Het eerste gesprek vond plaats met Kuiper, Hoekstra, Van Erve én Klaas de Leeuw van de RvC. Het tweede gesprek vond plaats met Kuiper, Riemer van der Velde en Bart van der Meer.

    Conclusie: de zwaargewichten uit de RvC hebben zich stevig met deze keuze bemoeid. Ze laten de directie niet zomaar weer een trainer uitzoeken.

  40. #1705
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Aldus Djuricic.

    Aan hem om deze mooie woorden waar te maken.
    Hij zal volgend jaar wel weer voor dik geld naar Ajax vertrekken.

  41. #1706
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Alsof Ajax nog geld heeft

  42. #1707
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Alsof Ajax nog geld heeft
    Tegen die tijd wel inderdaad.

  43. #1708
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Steppe op de weg terug
    Kenny Steppe is op de weg terug, die melding maakt de officiële website vandaag. Door een rugblessure kwam de Belgische doelman in het eerste seizoen tot slechts tien optredens in de hoofdmacht van de Friese club. Op dit moment houdt een handblessure hem al tijden aan de kant. De rentree van de Belg zit er echter aan te komen. Steppe leek eerder dit jaar al mee te kunnen op trainingskamp, maar een tweede operatie was noodzakelijk. Inmiddels is Steppe hersteld en hoopt hij nog voor het einde van het seizoen zijn rentree te maken bij de beloften.
    Frisian Pride
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 18 maart 2010 om 13:00

  44. #1709
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Jammer dat ie nu achter Timmer in de rangorde staat.

  45. #1710
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hij gaat dit jaar dan ook sowieso niet meer keepen bij het eerste

Pagina 38 van 102 EersteEerste ... 2836373839404888 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •