Pagina 39 van 56 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.711 t/m 1.755 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

  1. #1711
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ook daarvoor is interesse.
    Echter ik las ergens dat Joop Munsterman nog denkt dat Jesus toch naar FC Twente zal komen.
    Nog iemand nodig om het brood te breken?

  2. #1712
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Tadic denkt niet over vertrek. Tadic voetbalt lekker en vind het hele team belangrijk.

    Dusan Tadic is dit seizoen dé smaakmaker van FC Twente. De Servische vormgever ontbrak nog in de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk, maar stond zowel tegen Feyenoord als FC Utrecht aan de basis van een grote overwinning.

    "Ik ben blij om hier te zien", reageert hij echter nuchter. "Het belangrijkste is dat we hebben gewonnen en dat de supporters een leuke middag hebben gehad. Ik denk alleen aan FC Twente en om mensen gelukkig te maken. We hebben een goede groep en moeten het van wedstrijd tot wedstrijd bekijken", vertelt hij realistisch.

    Tadic gaf in twee wedstrijden al vier assists en kwam al drie keer tot scoren. "De laatste wedstrijden spelen we echt als een team en dan vallen de goals vanzelf", weet hij. "Dan gaat het er niet om wie er scoort, want iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en doet waar hij goed in is."

  3. #1713
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Tadic.
    Toch ben ik er niet gerust op dat Tadic voor 100% blijft.

    Indien Everton genoeg geld beurt door verkoop van speler s aan Man. United, dan is het zomaar mogelijk dat Everton de knip trekt voor Tadic.
    Ik weet niet in hoeverre Tadic zelf mee beslist over zijn voetbal toekomst alhoewel hij een warm hart richting FC Twente heeft.

  4. #1714
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik lees op FC Twente online dat Arsenal misschien op de markt is voor Tadic. Als Twente niet perse om het geld verlegen is zou ik als Munsterman zijnde eens een keer mijn voet stijf houden en niet bezwijken voor het grote geld. Met Tadic is Twente denk ik de belangrijkste kandidaat voor europees voetbal na Ajax en PSV. Tadic heeft geen aflopend contract en zal vermoedelijk ook volgend jaar nog de nodige euro's opleveren.

  5. The Following User Says Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    Keiser (19 augustus 2013)

  6. #1715
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Jesús Manuel Corona naar FC Twente'

    FC Twente lijkt Jesús Manuel Corona binnen te hebben. Volgens diverse Mexicaanse media, onder wie La Afición, verruilt de 21-jarige vleugelaanvaller zijn club CF Monterrey voor FC Twente.

    Na een aantal weken van onderhandeling lijkt er dan eindelijk een einde aan de soap rond Corona te komen. Met de transfer zou een bedrag van 5 miljoen Amerikaanse dollar gemoeid zijn, zo'n 3,7 miljoen euro. Dit bedrag wordt mogelijk betaald door externe financiers.

    FC Twente hoopte het Mexicaanse talent al eerder te presenteren, maar de zaakwaarnemer van Corona vroeg langer bedenktijd. FC Twente troeft in de strijd rond Corona onder meer Borussia Dortmund en FC Porto af. 'El Tecatito', zoals de bijnaam van Corona uit, blonk uit op het WK onder 20 jaar.

    Volgens Mexicaanse media is de komst van Ulises Davila naar FC Twente ook nog niet van de baan. De Mexicaan heeft dezelfde zaakwaarnemer als Corona en zou in het kielzog van de vleugelaanvaller naar Enschede kunnen komen. FC Twente kan Davila, eveneens een vleugelaanvaller, mogelijk huren van Chelsea.

    Update 09.36 uur: Volgens Jeroen Kapteijns, FC Twente-watcher van De Telegraaf, moet de deal tussen de clubs alleen nog administratief worden afgehandeld. Daarna kan Corona naar Nederland vliegen om medisch gekeurd te worden en het contract te tekenen.

    Corona zal daarna weer terug moeten vliegen naar Mexico om een werkvergunning te regelen. De Mexicaan zal waarschijnlijk pas op 14 september aan kunnen treden tegen PSV. FC Twente wil de deal nog niet bevestigen.

    Misschien kan het corona bier ook meteen meekomen.

  7. #1716
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ik lees op FC Twente online dat Arsenal misschien op de markt is voor Tadic. Als Twente niet perse om het geld verlegen is zou ik als Munsterman zijnde eens een keer mijn voet stijf houden en niet bezwijken voor het grote geld. Met Tadic is Twente denk ik de belangrijkste kandidaat voor europees voetbal na Ajax en PSV. Tadic heeft geen aflopend contract en zal vermoedelijk ook volgend jaar nog de nodige euro's opleveren.
    Schat je Twente na de renovatie hoger in dan Feyenoord en Vitesse? Waarom?

  8. #1717
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Schat je Twente na de renovatie hoger in dan Feyenoord en Vitesse? Waarom?
    goede renovatie gehad

  9. The Following User Says Thank You to Jan For This Useful Post:

    Keiser (21 augustus 2013)

  10. #1718
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Schat je Twente na de renovatie hoger in dan Feyenoord en Vitesse? Waarom?
    De waan van de dag denk ik. Gebaseerd dus op de eerste drie wedstrijden van dit seizoen. Ben ook maar een simpele opportunistische supporter.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    Thom Yorke (26 augustus 2013),tjust (21 augustus 2013)

  12. #1719
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Update 19.21 uur: Jesus in aantocht

    Alleen de medische keuring lijkt een overgang van Corona naar FC Twente nog in de weg te staan. Volgens de Mexicaanse journaliste María Elena Partida tekent de Mexicaan een vierjarig contract bij FC Twente. Corona vliegt later deze week met zijn zaakwaarnemer naar Nederland om de transfer af te ronden.

  13. #1720
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Jesus...... laat hem gaan man. Ik wil gewoon Mokhtar en Sno. Kost minder en het rendement is waarschijnlijk vele malen hoger. Alles wat bij Twente een jeugdig toptallent werd genoemd is mislukt. Denk nog maar aan Parker en die playboy Irakees.

  14. #1721
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ik heb de beelden gezien van Corona en heb best wel veel vertrouwen in deze Jesus Ruiz.
    Heb jij de beelden gezien?

    Verder haal je Sno aan wat ik totaal niet als een versterking zie, maar als een vertraging en een speler die te vaak een kaart pakt.
    De andere speler s werden op advies van M Claren gehaald. Achteraf heeft Steve weinig goeds gebracht.

  15. #1722
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard





    Voor wie het niet geheel snapt, Ome Joop en Grolsch hebben nogal wat stress omdat Ome Joop het bier te duur vind en Grolsch dreigt om over te stappen op een ander biermerk. (De naam van Heieken gaat rond, waar ik me niets bij kan voorstellen overigens. Grolsch is één van de stersponsoren van Twente, bij mijn weten al tientallen jaren lang, die stuur je niet zomaar weg)

  16. #1723
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht




    Voor wie het niet geheel snapt, Ome Joop en Grolsch hebben nogal wat stress omdat Ome Joop het bier te duur vind en Grolsch dreigt om over te stappen op een ander biermerk. (De naam van Heieken gaat rond, waar ik me niets bij kan voorstellen overigens. Grolsch is één van de stersponsoren van Twente, bij mijn weten al tientallen jaren lang, die stuur je niet zomaar weg)
    Haha ik denk niet dat je het zo diep moet zoeken met de Knudde-strips. Gewoon een simpele grap om Corona.

  17. #1724
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Nee, deze grap heeft een dubbele lading. Het gaat allemaal wel met een sisser aflopen, maar Grolsch en Twente hebben wel stress om de bierprijs.

  18. #1725
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Nee, deze grap heeft een dubbele lading. Het gaat allemaal wel met een sisser aflopen, maar Grolsch en Twente hebben wel stress om de bierprijs.
    En om de smaak neem ik aan?
    Bocht...

  19. #1726
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Denk het niet. Ook in de arena schenken ze Grolsch.

  20. #1727
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Denk het niet. Ook in de arena schenken ze Grolsch.
    Daar kom ik nooit.

  21. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Thom Yorke (26 augustus 2013)

  22. #1728
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Verklaart de hoofdpijn elke maandagochtend.

  23. #1729
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Daar kom ik nooit.
    Ik weet hier in de buurt wel een goed cafe waar men wel de lekkere corona heeft.

  24. #1730
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ze geloven wel in deze nieuwe Messias. Nog geen medische keuring gehad, nog geen contract getekend maar vanmiddag is er een signeersessie voorafgaand aan het duel van jong-Twente.

    Ongelooflijk...... eigenlijk wel......

    Kom Jesús Corona verwelkomen in De Grolsch Veste!



    Maandag hoopt FC Twente, onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring, de transfer van Jesús Corona af te ronden. Rondom de thuiswedstrijd van Jong FC Twente tegen FC Den Bosch wil FC Twente deze transfer een speciaal tintje geven.

    Voorafgaand aan het duel wordt er tussen 19.00 uur en 19.30 uur een signeer- en fotosessie in de FC Twente Fanstore bij De Grolsch Veste gehouden. Alle supporters zijn welkom. Scoor direct een handtekening van de nieuwste aanwinst en ga met Corona op de foto!

    Jong FC Twente-FC Den Bosch
    Maandagavond om 20.00 uur speelt Jong FC Twente in De Grolsch Veste de Jupiler League-wedstrijd tegen FC Den Bosch. Kort voorafgaand aan deze wedstrijd zal Corona op het veld komen om de supporters van FC Twente te begroeten.

    Bron...

  25. #1731
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ik ben er niet bij vanmiddag.

    Heb wat anders te doen.

  26. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Zeus (26 augustus 2013)

  27. #1732
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Het is rond, het Corona bier kan getapt worden.


    FC Twente heeft Jesús Manuel Corona definitief binnen. De twintigjarige vleugelaanvaller komt over van CF Monterrey en tekende maandag een contract voor vier seizoenen in Enschede. Corona krijgt rugnummer 11.

    "Ik heb hard gewerkt om hier te komen en ben blij met de kansen die mij zijn gegeven", zegt Corona op de officiële website van FC Twente. "Het is goed om nu bij FC Twente te zijn. Nederland is een land met veel goede spelers en een attractieve competitie. Ik wil mijn ploeggenoten leren kennen en een bijdrage leveren aan de resultaten van de club."

    Trainer Michel Jansen is blij met zijn nieuwe aanwinst. "We volgen hem al lange tijd en het is mooi om te zien dat FC Twente er in is geslaagd deze talentvolle speler voor langere periode aan de club te binden", aldus de oefenmeester.

    Corona kan komend weekend nog niet debuteren voor FC Twente. De Mexicaan moet terug naar zijn vaderland om een werkvergunning te regelen en hoopt op 14 september, als FC Twente PSV ontvangt, speelgerechtigd te zijn.

  28. #1733
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Het kan nog, nu snel doorbijten die knoop.

    Joshua John vindt mogelijk voor het verstrijken van de transferdeadline nog een nieuwe club. Volgens het Deense Bt.dk is FC Kopenhagen in gesprek met FC Twente met de intentie om de vleugelaanvaller over te nemen.

    John kende vorig seizoen een sterk jaar bij FC Nordsjælland, dat de aanvaller huurde van FC Twente. In Enschede heeft de oud-speler van Sparta Rotterdam geen basisplaats en mag hij vertrekken.

    FC Kopenhagen was een maand geleden al akkoord over een transfersom van 4,5 miljoen Deense Kronen (zo'n 600.000 euro). John wilde destijds nog wachten en ging niet in op het aanbod van de kampioen van Denemarken. De vleugelaanvaller moest van directeur Carsten V. Jensen binnen 24 uur beslissen en voelde daar niets voor. "Het aanbod was prima, maar het gevoel in mijn buik was slecht omdat ik zo'n grote en belangrijke beslissing moest nemen in een zeer korte tijd", zei John destijds.

    Kopenhagen werd donderdagavond bij de loting van de Champions League gekoppeld aan Real Madrid, Juventus en Galatasaray. John scoorde vorig seizoen nog in het kampioenenbal voor FC Nordsjælland tegen Chelsea. Kopenhagen hoopt dit weekend een akkoord te bereiken met FC Twente en Joshua John. Jensen wilde vrijdag niet reageren op de berichtgeving.

  29. #1734
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Met nog drie dagen te gaan is de transferperiode nog lange tijd open en ook bij FC Twente zorgt dat voor onrust. De Tukkers zijn in principe tevreden over de selectie, maar als bijvoorbeeld Dusan Tadic nog vertrekt, is er nog weinig tijd over om een geschikte vervanger aan te trekken.

    Als Tadic vanavond tegen sc Heerenveen (wederom) uitblinkt, kan het maar zo zijn dat de Serviër nog vertrekt uit Enschede. Wanneer een club zich meldt, zullen ze echter wel met een bod van minimaal 15 miljoen moeten komen. "Bij ons heeft niemand zich gemeld. De berichten in de media doen echter wel iets met de groep en de trainers, maar we laten ons er niet door uit het lood slaan", verklaart Jansen tegen De Telegraaf. "Het liefst hoor ik Dusan zeggen: 'Ik blijf, aan mijn lijf geen polonaise'. Dat had hij kunnen zeggen, maar deze situatie zie je overal terug."

    Naast het aanblijven van spelmaker Tadic, hoopt FC Twente wel afscheid te nemen van Glynor Plet en Joshua John. John wordt in verband gebracht met FC Kopenhagen, dat al eerder een bod (600.000 euro) deed op de buitenspeler. "Daar weet ik niks van, maar dan willen we er het liefst een speler bij hebben", meldt Jansen. Die vervanger zal dan waarschijnlijk PEC Zwolle-aanvaller Youness Mokhtar zijn, waar de Twentse ogen al een tijd op gericht zijn. Technisch directeur van PEC Zwolle Gerald Nijkamp verwacht ook dat er voor maandag nog een club concreet wordt voor de Marokkaanse spelmaker.

    Glynor Plet komt totaal niet meer in de plannen van FC Twente voor. De 26-jarige spits is zelfs niet meer welkom op de trainingen van de eerste selectie en die van de Beloften en vult zijn dagen met het lopen van rondjes op veld twee. Wanneer Plet voor maandag nog niet vertrokken is, verandert zijn situatie misschien nog. "Maar dat wil niet zeggen dat we deze maatregel herzien", maakt Jansen duidelijk.


    Joshua John lijkt definitief te vertrekken naar Denemarken. Eerder bereikten FC Twente en FC Kopenhagen al een akkoord over John maar die vond zelf dat hij te snel moest beslissen en koos voor zijn kans bij FC Twente.

    Die kans kreeg hij, maar hij wist niet te overtuigen voor een plek in het basiselftal. FC Twente heeft de vleugelaanvaller toen duidelijk gemaakt dat hij niet meer in de plannen voorkomt en John heeft dit ter harte genomen. FC Kopenhagen en FC Nordsjælland toonden interesse in John, die vorig jaar bij laatstgenoemde club op huurbasis furore maakte in de Deense competitie.
    Laatst gewijzigd door Keiser; 1 september 2013 om 12:20 Reden: toevoeging

  30. #1735
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Bod op Youness Mokhtar

    De interesse van FC Twente in Youness Mokhtar blijkt meer dan een loos gerucht. De ploeg uit Enschede heeft een officieel bod uitgebracht op de smaakmaker van PEC Zwolle, meldt Nico Wantia, sportverslaggever voor RTV Oost.

    FC Twente is overigens niet de enige ploeg met interesse in Youness Mokhtar. De 21-jarige vleugelaanvaller staat ook in de belangstelling van een andere, onbekende ploeg uit de Eredivisie en een ploeg uit de Belgische Jupiler Pro League, mogelijk Club Brugge.

    De verregaande interesse van de Enscheëders in Mokhtar betekent hoogstwaarschijnlijk het einde van Joshua John bij FC Twente. De vleugelaanvaller wordt al lange tijd in verband gebracht met een transfer en lijkt zijn loopbaan voort te zetten bij FC Kopenhagen.

  31. #1736
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Prima aankoop. Nu nog een spits die zijn voorbereidende acties kan afmaken

  32. #1737
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Update: 'Mokhtar maandag medisch gekeurd en tekent voor vier jaar'

    ENSCHEDE - Youness Mokthar tekent zondag een 4-jarig contract bij FC Twente. De aanvaller van PEC Zwolle wordt in de loop van de dag gekeurd en zit al niet meer bij de wedstrijdselectie van PEC Zwolle, dat aantreeft tegen FC Utrecht. Mokthar is een vleugelspits, die opgroeide bij PSV en dit seizoen een van de revelaties is van de koploper van de eredivisie. Hij had een clausule in zijn contract. De vraag is nu of Mokthar een aanvulling is van de selectie van Twente, of dat de club zich hiermee al indekt tegen een vertrek van Dusan Tadic. Tadic kan voor veel geld in Rusland terecht. Daar sluit de transfermarkt pas komende vrijdag.
    Laatst gewijzigd door Keiser; 1 september 2013 om 12:31 Reden: toevoeging

  33. #1738
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    weer een minder......

    Tweet van Paul Schabbink 01-09 / 17:35 - Contract Glynor Plet ontbonden bij #FCTwente
    Andere bron;

    Tweent van FCT Today - FC Twente heeft #Glynor #plet een transfervrije status gegeven. De relatie tussen club en speler was flink verstoord. #fctwente #krcgenk

  34. #1739
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    weer een minder......



    Andere bron;
    Wie had Plet gescout ?

    Laat tie hem ook gratis weg brengen dan.

  35. #1740
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Aankoop van onze grote oppergod McClaren.

  36. #1741
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Aankoop van onze grote oppergod McClaren.
    Als je zo alle aankopen van Mc Claren afgaat heeft die Stievie FC Twente dus een stuk armer gemaakt.

  37. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Radicofani ( 1 september 2013)

  38. #1742

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Wij kunnen Plet wel gebruiken, al kunnen wij hem vast niet betalen.

  39. #1743
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Wij kunnen Plet wel gebruiken, al kunnen wij hem vast niet betalen.
    Het is nu enkel zijn salaris, Plet is gratis weg te kapen nu.

  40. #1744
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Sterk staaltje Twents Geld Over De Balk Gooien. De miljoen die we van Manchester City ontvingen voor Guidetti gooien we dus met deze afkoop weer weg. Sterker, we ruilden hem tegen Gouyrie met een miljoen toe. Die Gouryie speelt ook inmiddels al niet voor Heracles, maar heeft hem verkocht aan ADO. Er is maar één partij beter aan geworden, Heracles. Zeker als je bedenkt dat Gouyrie Heracles naar de eerste bekerfinale ooit schoot tegen AZ.

  41. #1745
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Gouyrie vind ik altijd wel een goede speler, jammer dat hij naar ADO is gegaan uiteindelijk. Vraagje, wat moet Twente met Mokthar als ze Corona en Tadic nog in de selectie hebben?

  42. #1746
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk bericht
    Gouyrie vind ik altijd wel een goede speler, jammer dat hij naar ADO is gegaan uiteindelijk. Vraagje, wat moet Twente met Mokthar als ze Corona en Tadic nog in de selectie hebben?
    Voetballen indien nodig.
    Mokthar is multi functioneel inzetbaar op meerdere posities.
    Wie bij wie het beste past, cq samen voetbald moet zich uitwijzen de komende maanden.
    Mokthar zal langzaam gebracht worden denk ik, net zo als Corona.
    Gewenning vraagt geduld.

  43. #1747
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Sno verlaat FC Twente zonder contract.

    Sno zit zonder club, nadat hij in april vertrok bij NEC. De middenvelder trainde eerst mee bij zijn oude club RKC Waalwijk, maar besloot het later te proberen bij FC Twente. Eerder speelde Sno voor Feyenoord, NAC Breda, Celtic, Ajax, Bristol City, RKC Waalwijk en NEC.

  44. #1748
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Mjah...... aan de ene kant een gemiste kans, aan de andere kant, een groot risico.

  45. #1749
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Mjah...... aan de ene kant een gemiste kans, aan de andere kant, een groot risico.
    Neen,
    type Brama, maar dan net wat beter aanvallender, maar ook soms te veel gele en rode kaarten pakkend.
    Keurig, weer een speler die niet op de loonlijst hoeft.

  46. #1750
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Een voorbeeld voor Real Madrid: Goed hoeft absoluut niet duur te zijn.


    FC Twente lijkt Youness Mokhtar voor een spotprijs te hebben gekocht. PSV-watcher Thijs Slegers zegt in Voetbal International dat FC Twente slechts 650.000 euro moest overmaken aan PEC Zwolle. Eerder gingen geruchten dat de vraagprijs van PEC Zwolle zo'n twee miljoen euro zou zijn.



    Mokhtar kostte FC Twente slechts 650.000 euro'

    Koploper PEC Zwolle houdt zelf maar vier ton over aan de transfer. PSV strijkt namelijk ruim twee ton op, omdat de Eindhovenaren een fors doorverkooppercentage hadden bedongen bij de overgang van Mokhtar van PSV naar PEC Zwolle.

    Bij PSV werd Mokhtar te licht bevonden bij de wedstrijden van de beloften. De vleugelaanvaller wilde daarom verhuurd worden aan FC Eindhoven en verdiende in de Jupiler League een transfer naar PEC Zwolle. Volgende zaterdag kan Mokhtar debuteren voor FC Twente, uitgerekend in de thuiswedstrijd tegen PSV.

  47. #1751
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Fredrik Jensen heeft maandag een opleidingscontract getekend bij FC Twente. De Finse aanvaller werd maandag zestien jaar en kon meteen zijn handtekening zetten bij de Tukkers.

    "Dit is een speciale dag, ik ben heel blij met mijn contract", vertelt Jensen, die tevens uitkomt voor Finland onder 17. "Ik heb deze zomer heel bewust voor FC Twente gekozen. Enkele clubs uit de Premier League hadden ook interesse, maar mede door mijn broer Richard heb ik voor de Nederlandse competitie gekozen. Hij speelt sinds vorig seizoen voor FC Twente, hij is speler van de A1."

    Jansen kwam dit seizoen over van HJK Helsinki en heeft al meegetraind in Hengelo. "Afgelopen maand heb ik al met de B1 gespeeld en getraind en heb ik mijn ploeggenoten al leren kennen, het is een leuk team met goede voetballers. Komend seizoen wil ik mezelf als voetballer verder ontwikkelen en wil ik de Nederlandse taal goed leren", laat hij weten op de officiële website.

  48. #1752
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ghanees Ofosu-Ayeh in beeld als opvolger Roberto Rosales


    Ondanks dat de transferwindow alweer een maand is gesloten zit FC Twente niet stil. Aankomende zomer zal rechtsback Roberto Rosales transfervrij de deur uitlopen, en is het nu al op zoek naar een geschikte vervanger. Vrijdagavond bekeek FC Twente de Ghanees Phil Ofosu-Ayeh tijdens de wedstrijd MSV Duisburg – Hansa Rostock. De rechtsback staat momenteel onder contract bij Duisburg waar hij momenteel hoge ogen gooit. Na afloop zou de delegatie uit Enschede enthousiast terugkeren naar Nederland. Ofosu-Ayeh speelde een uitstekende wedstrijd die met 2-0 werd gewonnen door Duisburg.

    De 22-jarige Phil Ofosu-Ayeh werd geboren op 15 September 1991 in het Duitse Moers onder de naam Phil Schlüter. Zijn moeder is Duits en zij vader Ghanees. Zelf voelt hij zich mee Ghanees en wil in de toekomst ook graag uitkomen voor Ghana. Hij koos er dan ook voor om de naam van zijn vader aan te nemen.

    In 2009 maakte Ofosu-Ayeh zijn debuut voor zijn voormalige club SV Wilhelmshaven. Hier speelde hij twee seizoenen waarna hij vertrok naar FC Rot-Weiß Erfurt. Ook hier speelde hij twee seizoenen waarna hij afgelopen zomer koos voor een overstap naar MSV Duisburg dat acteert op het 3e niveau van Duitsland, de 3. Bundesliga.

    Interlands speelde Ofosu-Ayeh nog niet voor Ghana. In 2011 kreeg hij de kans om zijn debuut te maken voor Ghana -20 jaar, maar de clubleiding van SV Wilhelmshaven weigerde destijds toestemming te geven om af te vliegen naar Afrika.

    Phil Ofosu-Ayeh is in het bezit van een aflopende verbintenis. Hij tekende afgelopen zomer voor slechts één seizoen, waardoor hij net als Rosales transfervrij is medio 2014.

  49. #1753
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Rosales zit erover te denken om alsnog bij te tekenen.

    Maar dat neemt niet weg dat FC Twente wakker is en voor iedere positie bezig is om op te vullen wanneer dat nodig is/zou zijn.

  50. #1754
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Rosales zit erover te denken om alsnog bij te tekenen.

    Maar dat neemt niet weg dat FC Twente wakker is en voor iedere positie bezig is om op te vullen wanneer dat nodig is/zou zijn.
    FC Twente zou er over na moeten denken of ze wel willen verlengen met die jongen. Aanvallend een grote plus als back, verdedigend gewoon erg zwak als back, helemaal naast Bengston en Bjelland.

  51. #1755
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    FC Twente zou er over na moeten denken of ze wel willen verlengen met die jongen. Aanvallend een grote plus als back, verdedigend gewoon erg zwak als back, helemaal naast Bengston en Bjelland.
    Ligt moeilijk.
    Wanneer je volop de aanval kunt spelen is het des te makkelijker voor Rosales.

    Het echt verdedigen is inderdaad te zwak richting toekomst.

Pagina 39 van 56 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •