we zitten zelf wel spelers aan sparta telinken maar veder hoor je of zie je niet veel op internet qwa namen .
we zitten zelf wel spelers aan sparta telinken maar veder hoor je of zie je niet veel op internet qwa namen .
Alleen Boy Waterman. Maar ik denk dat dat echt een beetje uit de lucht gegrepen is.
mboua hoor ik ook niks meer van kwam ook door hugo borts in het ad. daarom geloof ik waterman ook niet.
Mboua zou anders wel een prima versterking wezen voor Sparta.
. dus er moet een nieuwe keeper komen en een nieuwe linksback . vollopig zijn we 6 spelers kwijt en nog geen 1 voor truggekomen. nu hoop ik op waterman, darryl janmaat en birger maertensWesterveld en Polak volgend seizoen niet bij Sparta
Sander Westerveld en Sjaak Polak zullen volgend seizoen geen deel meer uitmaken van Sparta Rotterdam
Sander Westerveld en Sjaak Polak zullen volgend jaar geen deel meer uitmaken van de selectie van Sparta Rotterdam. Danny Blind heeft in de laatste dagen van zijn functioneren als technisch directeur van Sparta Rotterdam op zijn verzoek de laatste dagen contact gehad met beide spelers. Sjaak Polak (32) heeft 3 seizoenen voor de Kasteelclub gespeeld en kwam uit in 80 competitiewedstrijden waarin hij 14x scoorde. Daarnaast speelde hij 7 wedstrijden voor de KNVB-beker waarin hij 1x doeltreffend was. Sjaak maakte zijn debuut op 9 augustus 2005 in de bekerwedstrijd tegen Schijndel/SBA Euro.
Sander Westerveld speelde 1 seizoen voor Sparta Rotterdam en verdedigde het doel in 29 competitiewedstrijden en 2 wedstrijden voor de KNVB-beker. Hij maakte zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen AZ op 16 september 2007. Sander heeft al enkele malen aangegeven zelf niet tevreden te zijn over het afgelopen seizoen. In gezamenlijk overleg is besloten om uit elkaar te gaan. Mogelijk dat hij zijn carriere alsnog in het buitenland zal voortzetten wanneer die mogelijkheid zich voordoet.
Sparta Rotterdam dankt beide spelers voor hun inzet en bijdrage gedurende de afgelopen periode, waarin de club er steeds in is geslaagd het Eredivisieschap te continueren. Uiteraard wensen wij Sjaak en Sander veel succes toe in de toekomst.
Dat is zeer pauper... Idd Waterman, Janmaat en Maertens, maar er is ook wel meer nodig dan die 3 denk ik...
nog een spits nog een middevelder . mocht rose weg gaan ook nog een aanvallende middevelder,
westerveld ---- weg
polak ---- weg
roberts ---- weg
lindenbergh---- weg
tiendallie ---- gehuurdt
kerklaan ---- weg
rose ---- ?
wapenaar ---- ?
-------------------------------------------
vlug ---- was verhuurdt
oldogan ---- amateur
--------------------------------------
je ziet wat er nog nodige is zeker 7 man versterking. hopen dat ajax nog wat kwijt wil aan ons.
Laatst gewijzigd door spartapiet; 18 mei 2008 om 00:54
Vlug zal nu wel verkocht worden dek ik, zou niet weten waarom hij terug zou komen. Tiendalli kunnen we misschien wel halen. En die Oldogan is idd ook gekocht voor Jong Sparta...
Tis akelig stil op de transfermarkt bij Sparta... zoals altijd...
er gaan geruchten op het forum dat we eerste emnes moet verkopen dat we dan wat kunen kopen . dat klikt me niet zo goed die afbetaling van boua en aandewiel heb veel geld gekost dus het kan wel is waar zijn.
enOorspronkelijk geplaatst door vzfp
Ik zeg Vlug verkopen en ja die keeper maar eens aanzien! Overigens wie de fcuk is lucas van oeveren?Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
.Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
wapenaar kom op man te oud ga is naar je jeugd toe . lucas van oeveren is een behendigde spelers voor aan de zijkant bij jong sparta is die vaak de uitblinker. laat die keeper van sparta praag maar is komen.
Tja, ik denk eigenlijk dat de keeper uit Praag beter is dan Wapenaar, en als je hem op 1 zet en Wapenaar als 2e keeper, maar idd, ook bij de keepers zouden ze misschien de jeugd wat meer een kans moeten geven
Oorspronkelijk geplaatst door itwmNou, Wapenaar wordt dus de eerste keeper.Oorspronkelijk geplaatst door ad.nl
Rose, leuke speler maar overtuigd niet altijdOorspronkelijk geplaatst door itwm
En volgens mij zei Blind nog dat hij Emnes niet zou meenemen...Oorspronkelijk geplaatst door itwm
mocht blind emnes meenemen is die de groote vuile smeerlap . dan moet die er maar wat goed tegen overzetten qua geld en intressante namen .
Ja, dus veel geld betalen en het eerste jaar verhuren aan Sparta zou wel n goeie deal zijn, maar tis wel 1 naaiende actie ja...
Met de jonge gasten bij Sparta gaat het iig goed op de transfermarkt!Oorspronkelijk geplaatst door itwm
gaat zeker goed met de jeugd gelukkig tekent iedereen ook bij en gaan ze niet al snel mogenlijk naar het buitenland.
Echt jammer, heeft nooit echt de kans gekregen en ik vond het vaak toch wel een leuke voetballer, er zat zeker potentie in, dacht ik tenminste...Darryl Roberts neemt afscheid
Vandaag is de laatste dag dat Darryl Roberts aanwezig is bij Sparta Rotterdam. De aanvaller gaat met Trinidad & Tobago een jubileumwedstrijd spelen tegen Engeland. Ook is hij geselecteerd voor de WK-kwalificatiewedstrijden die daarop volgen. Algemeen Directeur Peter Bonthuis gaf de spits vanmorgen een aandenken aan zijn periode bij Sparta Rotterdam en wenste hem veel succes in zijn verdere loopbaan.
ze moesten hem houden hij kost wel wat maar kan ook meer dan rose . hij is niet voorniks internatiol van trinidad. heel erg zonde .
Roberts is beter dan Rose, veel beter, Rose is traag en heeft soms goeie acties, en Roberts had ook nog potentie voor in de toekomst. Echt een stomme zet van Sparta, hij was wel de enige echte spits die we hadden,,,,
Ik ben benieuwd!Oorspronkelijk geplaatst door itwm
eff de ajaxcieden die zeiden dat poepon kwam gelijk geven hij is bijna rond met sparta.
Voetbalonline: Poepon naar Sparta
Zondag 25 Mei 2008
Sparta neemt Rydell Poepon over van Ajax
Zondag 25 Mei 2008 12:06
Sparta is met Ajax tot overeenstemming gekomen over de overgang van Rydell Poepon naar het Kasteel. De aanvaller kwam het afgelopen seizoen op huurbasis uit voor Willem II.
Voor de Brabanders kwam hij 32 maal uit in competitieverband. Tegenover de komst van Poepoen staat het vertrek van Danny Schinkel. De Amsterdammer gaat net de tegenovergestelde richting uit en speelt de komende drie seizoenen bij Willem II. De transfer is opmerkelijk. Schenkel speelde al sinds 2002 voor de Kasteelclub en was de afgelopen seizoenen basisspeler bij de Rotterdammers. Coach Foeke Booy leek echter niet zo gecharmeerd van hem. Volgens algemeen directeur Peter Bonthuis zijn er voor Sparta echter voldoende alternatieven om de opengevallen plek op te vullen.
Bron: voetbalonline.nl
Goede transfer. Voor beide partijen.
alleen jammer dat op op dat voetbalprimeur staat dat t al rond is, maar dat is dus nog niet zo, ze zijn nog in gesprek aldus Rijnmond
Zoals ik al zei: nog neit zeker, maar er wordt aan gewerktOorspronkelijk geplaatst door vzfp
Tja, was een talentvolle keeper, en heeft nooit de kans gehad, dus ja: zonde!Oorspronkelijk geplaatst door sparta rotterdam
Hiij was te goedkoop. Iedere kenner wist voor vorig seizoen blind te vertellen dat SWesterveld
die niet bepaald goedkoop was en ver over de hill. Maar als spoedig bleek dat hij alleen dankzij D. Blind een meer dan goede voetbalvriend , hier aan de slag kon. Blind kun je niets kwalijk nemen, het buitenland kent hij niet,zowel als speler en als trainer heeft hij het lef niet om daar aan de slag te gaan. En vriendjespolitiek is hem bij Ajax jarenlang met de paplepel ingegoten. Anders overleef je daar niet of kom je niet terug als je als trainer gefaalt heb.
volgens rr wil tiendallie niet bij sparta blijven en moet sparta opzoek naar een rechtback birgir meartens zal denk ik de beste optie zijn kan rechts als centraal staan.
In de kwestie-Poepon heeft ongetwijfeld Danny Blind een aandeel. Jammer, ik had hem graag bij Willem II zien blijven.
Tja, ik vind roberts nogsteeds beter, maar tis wel goed dat rose iig blijftOorspronkelijk geplaatst door sparta-rotterdam.nl
volgens tv rijnmond hoorde ik dat wapenaar nog 1 jaar blijft rose 2 jaar . dat sparta bjina rond in met die meartens . dat ze bij feyenoord ook spelers vandaan willen halen heb ik liever niet egt maar ok,en dat ze er goed voor staan met poepon
dit zal de eerste aankoop zijn.mooi speler voor in de spits.'Poepon slaat Sparta hoger aan dan Willem II'
28/05/2008 08:42
Sparta Rotterdam is een stap dichter bij het inlijven van Rydell Poepon. De spits van Ajax, die de afgelopen anderhalf jaar op huurbasis uitkwam voor Willem II, heeft de Tilburgers laten weten liever naar Sparta te gaan dan langer bij Willem II te blijven, aldus het AD.
De enige die de transfer nog kan verhinderen, is Ajax. Poepon staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Amsterdammers. Maar Ajax heeft hem al laten weten dat hij mag uitzien naar een andere club.
dat moet dus onze nieuwe linksback worden ik ken hem niet zo erg goed dus kan niet egt over hem oordelenSpits Poepon op weg naar Sparta
28 mei 2008
Sparta lijkt Willem II af te troeven in de strijd om Rydell Poepon. De 20-jarige spits heeft de Tilburgse club laten weten meer perspectief te zien in Rotterdam.
Poepon staat nog twee seizoenen onder contract bij Ajax en Sparta zal dus een transfersom moeten betalen voor de aanvaller. De onderhandelingen tussen de Kasteelclub en Poepon zijn inmiddels zo goed als afgerond. Over de toekomst van Marvin Emnes zal later deze week waarschijnlijk meer bekend worden. Naast SC Heerenveen en Feyenoord heeft ook Ajax belangstelling getoond voor de jonge Rotterdammer.
Verder heeft Sparta verregaande interesse voor SC Heerenveen verdediger Timi Johansen. De 21-jarige Deen kwam in het afgelopen seizoen in 7 duels in actie
Birger Maertens, wow zeg, dat zou echt een bijzonder goede aanwinst zijn voor Sparta, het zij ze gegund!
Over de kwestie Emnes, ik ben benieuwd, ik hoorde laatst dat de gesprekken tussen Sparta en de zaakwaarnemer van Emnes erg goed gaan, dus misschien blijft hij nog een jaar, voor het geld hoeft het niet volgens Bonthuis, dus dan zou ik hem liever nog een jaartje houden en m door laten groeien. Johansen is een prima verdediger, zou een goeie speler zijn voor t centrum van de verdediging, iig iemand waar je op kan vertrouwen achterin.Oorspronkelijk geplaatst door Ãtwm
.Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
'Oorspronkelijk geplaatst door 'vzfp
Tja, het zal wel
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers