Pagina 40 van 258 EersteEerste ... 3038394041425090140 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.756 t/m 1.800 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #1756
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Natuurlijk doet Bos tot op hede geen slechte zaken, en doet Vitesse het na omstandigheden leuk.
    Maar ik zie voor Vitesse liever een trainer die meer uit de club kan halen dan de middenmoot, een trainer die ze terug kan brengen naar de top 5 , en met alle respect voor Bos, daat gaat hij nooit flikke, zo wel neem ik al mn woorden terug.
    Met alle respect, maar zelfs v Gaal zal het bij ons niet lukke om ons structueel terug te brengen naar de top 5..

  2. #1757
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Met alle respect, maar zelfs v Gaal zal het bij ons niet lukke om ons structueel terug te brengen naar de top 5..

    nee klopt, er is meer voor nodig, maar laten ze dan eerst eens een sponsor vinden die veel geld wil stoppen in de ploeg (zal tegen vallen deze dagen) dan moet het bestuur eens op de schop, men denkt nu wel heel kneuterig daar. en dan met een klasse coach , zal het al een stuk beter gaan, niet dat het nu zo slecht is, maar voor de top? neeeeee

  3. #1758
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    nee klopt, er is meer voor nodig, maar laten ze dan eerst eens een sponsor vinden die veel geld wil stoppen in de ploeg (zal tegen vallen deze dagen) dan moet het bestuur eens op de schop, men denkt nu wel heel kneuterig daar. en dan met een klasse coach , zal het al een stuk beter gaan, niet dat het nu zo slecht is, maar voor de top? neeeeee
    Laten we beginnen bovenaf... Op dit moment is Theo de juiste man voor dit 11tal, grote namen hadden het echt niet beter gedaan, daarvoor moet er veel meer veranderen bij Vitesse (bv het banksaldo)

  4. #1759
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse wil Hofs en Nilsson behouden

    Vitesse wil ook na dit seizoen verder met Nicky Hofs en Lasse Nilsson. Beide spelers worden momenteel gehuurd van respectievelijk Feyenoord en Saint-Etienne, maar Vitesse hoopt het tweetal definitief vast te leggen.
    Bij de huur van Nilsson werd er door de Arnhemmers een optie tot koop bedongen. Ondanks dat Vitesse opnieuw kampt met een tekort aan financiële middelen, wil de club Nilsson zo spoedig mogelijk contracteren. "Al hebben we bij hem nog even de tijd", zegt technisch directeur Marc van Hintum in Voetbal International. "Lasse is hier net, maar heeft al een goede indruk achter gelaten."
    De Zweedse aanvaller staat nog tot medio 2011 onder contract bij Saint-Etienne. Vitesse zal daarom een transfersom op tafel moeten leggen, wil het Nilsson overnemen van de Franse club. "Er hangt een prijskaartje om zijn nek, niet voor niets hebben we hem in de winterstop niet al definitief vastgelegd."

    Ook hopen de Gelderlanders Hofs defintief over te nemen van Feyenoord, dat hem momenteel verhuurt. Vitesse zou echter niet de enige belangstellende club zijn. Onder andere FC Utrecht zou ook interesse hebben, mocht Gregoor van Dijk vertrekken.

    Bron: Voetbal International 25-02-2009

  5. #1760
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    kuiper paar weken eruit, klotezooi.

  6. #1761
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Laten we beginnen bovenaf... Op dit moment is Theo de juiste man voor dit 11tal, grote namen hadden het echt niet beter gedaan, daarvoor moet er veel meer veranderen bij Vitesse (bv het banksaldo)

    Allicht is Meneer Bos op dit momend een uitstekend (tussen )oplossing voor de gang van zaken, natuurlijk
    is het nog steeds het oude liedje bij Vitesse er is geen poen meer, en van deze (redelijke) sponsor moet je ook niet veel verwachten in tijden van een crisis.

    Als ze nu slim zijn moeten ze inderdaad die Nelson binnen huis zien te houden, maar ook Hofs terug halen.

    verder is het gewoon overleven tot betere tijden.

  7. #1762
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Allicht is Meneer Bos op dit momend een uitstekend (tussen )oplossing voor de gang van zaken, natuurlijk
    is het nog steeds het oude liedje bij Vitesse er is geen poen meer, en van deze (redelijke) sponsor moet je ook niet veel verwachten in tijden van een crisis.

    Als ze nu slim zijn moeten ze inderdaad die Nelson binnen huis zien te houden, maar ook Hofs terug halen.

    verder is het gewoon overleven tot betere tijden.
    Gaat toch heel goed onder Bos als trainer dus waarom zie jij hem als tussen oplossing?

  8. #1763
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Gaat toch heel goed onder Bos als trainer dus waarom zie jij hem als tussen oplossing?
    laat het heel maar weg, of je zou bedoelen heel aardig, ik vrees nog steeds dat Vitesse straks weer terug valt in een dip lees

    Velthuizen betreurt vertrek Jager

    Ook Piet Velthuizen heeft een mening over de 'affaire Jager'. De doelman keepte weer een prima wedstrijd tegen Feyenoord, maar ziet wel zijn trainer van de laatste vier jaar vertrekken.
    Velthuizen: "Natuurlijk is het zonde dat we afscheid moeten nemen. Ik heb vier jaar een fantastische band met die man gehad."

    De doelman heeft geen stem gehad in de beslissing: "Ik hoorde het eergisteren pas. We hebben er nog niet over gesproken. Ik denk dat het voor mezelf belangrijk is om me op het team te concentreren."


    zijn dit geen tekens aan de muur?? die gast gaat straks ook weg, er is nog steeds veel onrust, zolang van Hintum daar het voor het zeggen heeft heb ik er geen vetrouwe in, heb die man nooit gemogen.

    ---------- Post samengevoegd om 20:08 ---------- Vorige post was om20:06 ----------

    Technisch directeur Marc van Hintum is wat karig met zijn uitleg over het vertrek van Lambert Jager als keeperstrainer van Vitesse.
    "We willen iemand die past in het profiel, iemand die goed genoeg is. Het heeft niks te maken met het niet functioneren van Lambert Jager, na vier jaar willen we gewoon een ander. Het staat ook los van Piet Velthuizen, of hij wel of niet blijft. Ik ga ervan uit dat Piet hier volgend jaar speelt. Dit is de voetballerij."

    Over het profiel jong en dynamisch zegt Van Hintum: "Dan moet je bij Veronica zijn

  9. #1764
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    laat het heel maar weg, of je zou bedoelen heel aardig, ik vrees nog steeds dat Vitesse straks weer terug valt in een dip lees
    Niet zo negatief jongen een verloren wedstrijd na de winterstop is toch echt niet verkeerd dus heeft Bos het elftal weer aardig op de rails gekregen toch?

  10. #1765
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Sommige zien Vitesse nog als de club van een jaar of 10 terug, en ja dan valt het nu nog steeds allemaal tegen..
    Die tijden moeten we koesteren maar niet vergelijken met hoe het nu gaat.. We zijn allang niet zo groot en goed dan toen!

    En Bos doet het met DIT Vitesse van nu, harstikke goed

  11. #1766
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Niet zo negatief jongen een verloren wedstrijd na de winterstop is toch echt niet verkeerd dus heeft Bos het elftal weer aardig op de rails gekregen toch?
    dat zeg je heel goed AARDIG, maar dat komt met name door de goede spelers die er nu spelen, natuurlijk zet hij ze er neer, maar wil je de top dan is er veel meer voor nodig dan een aardig resultaat en een gem trainer. ik wil allicht net iets te veel van die club , maar ik hou nu 1 maal niet van dat halfe werk.
    ik ga voor maar 1 ding winst. (de beste willen zijn)

  12. #1767
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    dat zeg je heel goed AARDIG, maar dat komt met name door de goede spelers die er nu spelen, natuurlijk zet hij ze er neer, maar wil je de top dan is er veel meer voor nodig dan een aardig resultaat en een gem trainer. ik wil allicht net iets te veel van die club , maar ik hou nu 1 maal niet van dat halfe werk.
    ik ga voor maar 1 ding winst. (de beste willen zijn)
    Dat wilt iedereen, winnen.. Maar je moet ook realistisch zijn.. We draaien na de winterstop goed, hebben nu al net zoveel punten als voor de winterstop, staan veilig en kijken stiekem omhoog.. Natuurlijk heeft Bos er 2 toppertjes bij maar je kan niet ontkennen dat heel Vitesse beter staat, het is meer een team.. En dat is toch zeker ook Bos zijn succes..

  13. #1768
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dat wilt iedereen, winnen.. Maar je moet ook realistisch zijn.. We draaien na de winterstop goed, hebben nu al net zoveel punten als voor de winterstop, staan veilig en kijken stiekem omhoog.. Natuurlijk heeft Bos er 2 toppertjes bij maar je kan niet ontkennen dat heel Vitesse beter staat, het is meer een team.. En dat is toch zeker ook Bos zijn succes..
    helemaal mee eens, ik ontken ook niet dat het goed (aardig) gaat , ik weet ook wel dat de tijden van keizer Aalbers voorbij zijn (althans?) en dat er een nieuwe wind waaid, maar tegelijke tijd zie ik (mijn mening) dat het een wind is die ik niet vetrouw, eentje met een ranzig luchtje (van Hintum) ik mag hopen dat ik er lelijk naast zit, en zou de eerste zijn die dat toe geeft indien blijkt dat ik er naast zit. maar voorals nog ben ik nu erg sceptisch , maar geniet wel een beetje van wat Vitesse doet (dat dan weer wel)

  14. #1769
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    helemaal mee eens, ik ontken ook niet dat het goed (aardig) gaat , ik weet ook wel dat de tijden van keizer Aalbers voorbij zijn (althans?) en dat er een nieuwe wind waaid, maar tegelijke tijd zie ik (mijn mening) dat het een wind is die ik niet vetrouw, eentje met een ranzig luchtje (van Hintum) ik mag hopen dat ik er lelijk naast zit, en zou de eerste zijn die dat toe geeft indien blijkt dat ik er naast zit. maar voorals nog ben ik nu erg sceptisch , maar geniet wel een beetje van wat Vitesse doet (dat dan weer wel)
    Tja dat het boven Bos allemaal nog niet lekker zit, dat weet ik ook.. Maar over Bos ben ik gewoon tevreden.. Daar hadden we het ook over

  15. #1770
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Tja dat het boven Bos allemaal nog niet lekker zit, dat weet ik ook.. Maar over Bos ben ik gewoon tevreden.. Daar hadden we het ook over

    Goed laten we het dan zo stellen, de man krijgt van mij de voordeel van de twijvel, hij is goed bezig.
    tijd zal leren.

  16. #1771
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Het gemeentebestuur van Arnhem heeft grote fouten gemaakt bij de reddingsoperaties voor Vitesse en stadion Gelredome. Dat blijkt uit een onderzoek van Bureau Berenschot.
    De gemeente had jarenlang onvoldoende zicht op de financiële huishouding van Vitesse, ondanks een miljoenenlening die de gemeente in 2003 verstrekte. In maart 2008 kwam Arnhem nog eens met een reddingsplan van 11 miljoen euro.

    Het rapport stelt ook dat het Arnhemse college de raad niet altijd goed heeft geïnformeerd. Dat was deels te wijten aan de vertrouwelijkheid die gepaard ging met het dossier-Vitesse.

    Door de jaren heen zijn diverse Arnhemse wethouders verantwoordelijk geweest de kwestie Vitesse. Het maandag gepresenteerde rapport wijst geen schuldigen aan. Het college wil het verslag eerst bestuderen alvorens een reactie te geven. De Arnhemse gemeenteraad debatteert op 16 maart over het rapport.

  17. #1772
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Natuurlijk doet Bos tot op hede geen slechte zaken, en doet Vitesse het na omstandigheden leuk.
    Maar ik zie voor Vitesse liever een trainer die meer uit de club kan halen dan de middenmoot, een trainer die ze terug kan brengen naar de top 5 , en met alle respect voor Bos, daat gaat hij nooit flikke, zo wel neem ik al mn woorden terug.
    Had je verwacht dat Mario Been het met NEC zo goed zou doen? lijkt me niet en Theo kan dat ook bij Vitesse doen. één voordeel Theo Bos zou dan niet zo snel voor een andere club kiezen, Vitesse is zijn club en blijft dat ook. Mario is een Feyenoorder en toen Feyenoord voor de deur stond hoefde hij niet lang na te denken. Moraal van dit verhaal. Theo Bos kan wel degelijk de juiste man zijn om Vitesse terug te brengen waar het hoort, samen met een goed uitgestippeld beleid die van Hintum nu aan het uit zetten is.

  18. #1773
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vitesse heeft van der Gun op het oog, goede versterking. Maar aan de andere kant, zo langzaam aan komen de blaadjes weer aan de boom en dus komen de geruchten ook weer op gang.

  19. #1774
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vitesse enkele weken zonder jongeling Snijders


    Vitesse kan de komende weken niet beschikken over Genaro Snijders. Door een blessure aan zijn hamstring staat de aanvaller ongeveer drie weken aan de kant. Dat meldt Vitesse vrijdagmorgen via de officiële kanalen.

    Snijders blesseerde zich afgelopen maandag tijdens de wedstrijd Jong Vitesse - Jong Heerenveen. Verder onderzoek heeft uitgewezen dat Snijders een scheurtje in zijn hamstring heeft. De medische staf schat in dat hij over drie weken weer inzetbaar is.

    Het jeugdproduct van de Arnhemmers debuteerde op 25 januari in de streekderby met NEC (0-0). Een week later viel hij in de slotfase van het uitduel bij Willem II (0-2) in. Snijders doorliep eerder de jeugdopleiding van AZ, waar hij tot de A-junioren kwam.

  20. #1775
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
    Vitesse heeft van der Gun op het oog, goede versterking. Maar aan de andere kant, zo langzaam aan komen de blaadjes weer aan de boom en dus komen de geruchten ook weer op gang.
    Gelukkig is er meer interesse in hem. Vind hem de laatste tijd ontzettend veel gehyped. Hij is niet voor niets mislukt bij Ajax (op 1 goed seizoen na) en Dortmund, en daarna heeft hij ook bij andere clubs niet eerder zijn huidige niveau laten zien. De kans dat hij dit niveau volgend seizoen weer haalt acht ik dus niet zo groot... zeker gezien zijn leeftijd.

  21. #1776
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Gelukkig is er meer interesse in hem. Vind hem de laatste tijd ontzettend veel gehyped. Hij is niet voor niets mislukt bij Ajax (op 1 goed seizoen na) en Dortmund, en daarna heeft hij ook bij andere clubs niet eerder zijn huidige niveau laten zien. De kans dat hij dit niveau volgend seizoen weer haalt acht ik dus niet zo groot... zeker gezien zijn leeftijd.
    Ik vind het wel een goede versterking voor Vitesse, ben namelijk niet gecharmeerd van Kolk en Wolfswinkel.

  22. #1777
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Schreuder heeft afspraak met Twente

    Vitesse wil graag verder met assistent-trainer Alfred Schreuder, maar die zit met een dilemma.
    "IK heb het hier uitstekend naar mijn zin, maar ik heb een afspraak met Twente. Zij willen mij na dit seizoen terug, dat was ook afgesproken. Ik zou een jaar voor Vitesse spelen en dan een functie krijgen bij Twente in de technische staf. Maar alles is heel anders gelopen",constateert Schreuder.

    Schreuder staat nu voor een moelijke keuze. "Dit is echt lastig, want hier bij Vitesse is veel ten positieve veranderd. Ik heb in ieder geval nog geen deadline."

    Bron: Omroep Gelderland 06-03-2009




    Vitesse ver met Van der Gouw

    Raimond van der Gouw (45) is de belangrijkste kandidaat om Lambert Jager op te volgen als keeperstrainer van Vitesse. De oud-speler van onder meer Vitesse en Manchester United is nu keeperstrainer bij het Engelse Sunderland.
    Technisch directeur Marc van Hintum zei gisteravond dat er van een overeenkomst nog geen sprake was, maar bevestigde de kandidatuur van ex-keeper. "Hij is absoluut een kandidaat, maar er staat nog niks vast. Het is niet duidelijk wat zijn toekomst bij Sunderland is", aldus Van Hintum, die ook met andere kandidaten in gesprek is. Daaronder de bij FC Utrecht weggestuurde Maarten Arts.

    Van der Gouw maakte deel uit van het Vitesse (258 duels) van de negentiger jaren. Daarin werd onder de trainers Bert Jacobs en Herbert Neumann de stap gemaakt naar de subtop van de eredivisie. De doelman vertrok naar Manchester United waar hij als stand-inn voor de legendarische Peter Schmeichel in de Premier League en de Champions League speelde. Hij bouwde af bij AGOVV.

    Bron: De Gelderlander 06-03-2009

    Bos stelt negende plaats als doel

    Vitesse-trainer Theo Bos wil eigenlijk alleen nog omhoog kijken.
    "We hebben nog een punt of zes nodig om helemaal veilig te zijn, maar het gat met de degradatieplaatsen is groter dan met de plekken voor de UEFA-cup-play-offs. En toen ik begon was het doel al om steeds een plekje hoger te komen, dus is de negende plaats nu ook ons doel. Maar dan zullen we moeten blijven winnen."

    Vitesse heeft moeite met kunstgras, maar dat deert de trainer niet. "Het wordt tijd dat Vitesse een keer wint op kunstgras. Verder moeten we daar niet teveel aandacht aan besteden."

    Bron: Omroep Gelderland 06-03-2009




    Molhoek: bankzitten is frustrerend

    Rogier Molhoek raakte op het verkeerde moment geblesseerd, want juist toen begon Vitesse te winnen.
    "Dat kan gebeuren, maar het is wel frustrerend om op de bank te zitten. Zo is het leven van een voetballer. Maar ik kan moeilijk tegen de trainer zeggen dat hij mij erin moet zetten, want hij heeft ons van plek zeventien naar plek tien geleid met een opstelling waarin ik niet meedeed."

    Molhoek start zondag tegen Volendam wel op de positie van de geschorste Sebastien Sansoni. "Ik speel graag op die plek in de as, het is mijn favoriete positie op het middenveld."

    Bron: Omroep Gelderland 06-03-2009






    ---------- Post samengevoegd om 18:32 ---------- Vorige post was om18:29 ----------

    Karel Aalbers: ik ben weer welkom

    Ex-Vitesse-voorzitter Karel Aalbers bezoekt weer zeer regelmatig wedstrijden van zijn club. "Ik voel me weer hartelijk welkom, de tijd heelt blijkbaar alle wonden."
    Volgens Aalbers heeft de reünie die onlangs plaatsvond in de Gelredome een rol gespeeld. "Oud-spelers vlogen me in de armen. Ook met veel mensen van nu heb ik prettig gesproken."

    De Eerbeker sprak op uitnodiging van Ondernemend Westervoort en verhaalde vol passie over zijn Vitesse-tijd. "Ik bied mijzelf niet meer aan. Dat heb ik al een paar keer tevergeefs gedaan. Maar de deur staat wel altijd open."

    Bron: Omroep Gelderland 06-03-2009

  23. #1778
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
    Ik vind het wel een goede versterking voor Vitesse, ben namelijk niet gecharmeerd van Kolk en Wolfswinkel.
    Hij is niet beter dan Kolk of v Wolfswinkel..

    Sterker nog, Kolk in goede doen is gewoon beter & v Wolfswinkel heeft veel meer in huis dan die (29- jarige) net niet speler..

  24. #1779
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    interesse in vd Gun is echt onzin,

    van wolfswinkel een jaar verhuren en dan terughalen lijkt mij het beste. Junker Kolk en Nilsson zijn gewoon veel beter momenteel.

  25. #1780
    AMSTERDAM 24ft25's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 mei 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    174
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat denken jullie trouwens, is Claudemir klaar voor een stap hogerop? Ik ben best wel onder de indruk van hem eigenlijk. Hoeveel zou Vitesse voor hem willen hebben?

  26. #1781
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 24ft25 Bekijk bericht
    Wat denken jullie trouwens, is Claudemir klaar voor een stap hogerop? Ik ben best wel onder de indruk van hem eigenlijk. Hoeveel zou Vitesse voor hem willen hebben?
    Groot talent, geweldige wedstrijdmentaliteit en ziet het spelletje erg goed.. Zit nu alleen in een iets mindere periode, maar goed is pas 20.. Zal de stap zeker maken, wat Vitesse wilt hebben zou ik niet weten.. Maar zeker een paar miljoen lijkt me

  27. #1782
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    En klets daar was ie weer, de klap in het gezicht (was plots weer wakker) weg droom dat Vitesse weer een beetje leuk aan het voetballen was. ik probeerde me zelf te overtuigen dat die Bos nog zo slecht niet was als trainer. en dan Volendam!!!
    Ik ben weer terug naar af, klaar wakker en zie daar!!??? Vitesse loopt weer aan te rommelen , het zelfde oude liedje??
    punten laten liggen waar ze die hadden moeten pakken!! ik snap er gewoon niets meer van. heb je geweldigge spelers
    in het team, doen ze niets, (nou ja ,niet veel) waar is de tratteeg Bos? daarom heb ik een probleem met Bos als trainer.
    te licht. Ongeschikt, basta!

  28. #1783
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    En klets daar was ie weer, de klap in het gezicht (was plots weer wakker) weg droom dat Vitesse weer een beetje leuk aan het voetballen was. ik probeerde me zelf te overtuigen dat die Bos nog zo slecht niet was als trainer. en dan Volendam!!!
    Ik ben weer terug naar af, klaar wakker en zie daar!!??? Vitesse loopt weer aan te rommelen , het zelfde oude liedje??
    punten laten liggen waar ze die hadden moeten pakken!! ik snap er gewoon niets meer van. heb je geweldigge spelers
    in het team, doen ze niets, (nou ja ,niet veel) waar is de tratteeg Bos? daarom heb ik een probleem met Bos als trainer.
    te licht. Ongeschikt, basta!
    Dit kun je werkelijk niet 1% aan Bos toedichten dat er verloren werd van Volendam, dit is al jaren zo Vitesse is winnen van toppers, teleurstellen tegen laagvliegers.

    Als Bos nu weer wint van NAC is hij dan weer de held?

  29. #1784
    FP Moderators fc030's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 augustus 2008
    Locatie
    IJsselstein
    Leeftijd
    62
    Berichten
    2.234
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
    Vitesse heeft van der Gun op het oog, goede versterking. Maar aan de andere kant, zo langzaam aan komen de blaadjes weer aan de boom en dus komen de geruchten ook weer op gang.
    Van der Gun wil graag naar het buitenland.
    Los daarvan kan Vitesse hem sowieso niet betalen.
    Hij heeft bij Utrecht een salarisaanbod van 6 ton afgeslagen.

  30. #1785
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fc030 Bekijk bericht
    Van der Gun wil graag naar het buitenland.
    Los daarvan kan Vitesse hem sowieso niet betalen.
    Hij heeft bij Utrecht een salarisaanbod van 6 ton afgeslagen.
    Zeg bij Vitesse nooit nooit, toch moet ik mijn mening bijstellen. van der Gun is niet de versterking die Vitesse zoekt. Wat ook al eerder aangeven werd door mede Vitessenaren.

  31. #1786
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
    Zeg bij Vitesse nooit nooit, toch moet ik mijn mening bijstellen. van der Gun is niet de versterking die Vitesse zoekt. Wat ook al eerder aangeven werd door mede Vitessenaren.
    6 ton ligt ver boven ons salarisplafond, dat zullen ze nooit gaan betalen voor een 29- jarige vd Gun..
    Zelfs vd Schaaf kon dat bedrag op zn buik schrijven.

  32. #1787
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    En klets daar was ie weer, de klap in het gezicht (was plots weer wakker) weg droom dat Vitesse weer een beetje leuk aan het voetballen was. ik probeerde me zelf te overtuigen dat die Bos nog zo slecht niet was als trainer. en dan Volendam!!!
    Ik ben weer terug naar af, klaar wakker en zie daar!!??? Vitesse loopt weer aan te rommelen , het zelfde oude liedje??
    punten laten liggen waar ze die hadden moeten pakken!! ik snap er gewoon niets meer van. heb je geweldigge spelers
    in het team, doen ze niets, (nou ja ,niet veel) waar is de tratteeg Bos? daarom heb ik een probleem met Bos als trainer.
    te licht. Ongeschikt, basta!
    Geen idee, moet ik eerst weten wat een tratteeg is. Maar een dyslect als jij kunt dat vast niet uitleggen in ABN.

  33. #1788
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
    Dit kun je werkelijk niet 1% aan Bos toedichten dat er verloren werd van Volendam, dit is al jaren zo Vitesse is winnen van toppers, teleurstellen tegen laagvliegers.

    Als Bos nu weer wint van NAC is hij dan weer de held?

    Nee natuurlijk niet man, deze Bos heb ik nooit echt zien zitten, net zo min in die gasten
    die ze de laatste jaren in dienst hadden. maar goed een beetje goede trainer kost nu
    éénmaal geld, en bekend is dat Vitesse dat niet heeft , of moet ik zeggen,, over heeft voor
    een goede trainer,?? wie zal het zeggen.

  34. #1789
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Nee natuurlijk niet man, deze Bos heb ik nooit echt zien zitten, net zo min in die gasten
    die ze de laatste jaren in dienst hadden. maar goed een beetje goede trainer kost nu
    éénmaal geld, en bekend is dat Vitesse dat niet heeft , of moet ik zeggen,, over heeft voor
    een goede trainer,?? wie zal het zeggen.
    Bos is geen held als hij van NAC, wint net zo goed hij ook niet zo afgekraakt hoort te worden door jou nadat hij verloren heeft van Volendam. geef die man op zijn minst een kans. In Been zag ook niemand wat voor hij begon aan NEC, en heeft het daar heel erg moeilijk gehad, toch de kans gekregen en is nu de meest succesvolle trainer die NEC ooit! gehad heeft. Wie is volgens jou dan wel een goede trainer voor Vitesse?

  35. #1790
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Nee natuurlijk niet man, deze Bos heb ik nooit echt zien zitten, net zo min in die gasten
    die ze de laatste jaren in dienst hadden. maar goed een beetje goede trainer kost nu
    éénmaal geld, en bekend is dat Vitesse dat niet heeft , of moet ik zeggen,, over heeft voor
    een goede trainer,?? wie zal het zeggen.
    Eindelijk een man aan het roer die zich net zo klote voelt na een nederlaag als ik..
    Alleen al zijn drijf zijn wil om wat van Vitesse te maken zorgt er voor dat er een hele andere sfeer hangt bij Vitesse.. Het 11tal staat beter, voelt zich beter, draait beter...

  36. #1791
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
    Bos is geen held als hij van NAC, wint net zo goed hij ook niet zo afgekraakt hoort te worden door jou nadat hij verloren heeft van Volendam. geef die man op zijn minst een kans. In Been zag ook niemand wat voor hij begon aan NEC, en heeft het daar heel erg moeilijk gehad, toch de kans gekregen en is nu de meest succesvolle trainer die NEC ooit! gehad heeft. Wie is volgens jou dan wel een goede trainer voor Vitesse?
    geen iedee, maar weet wel dat Bos dat niet is, en nee niets mis met de man, alleen zie ik geen top met Bos.

  37. #1792
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    geen iedee, maar weet wel dat Bos dat niet is, en nee niets mis met de man, alleen zie ik geen top met Bos.
    Nou geloof me er is op deze wereld geen één trainer die van dit Vitesse een topteam kan maken. Geen van Gaal geen Mourinho, en geen Bos. wat ik wel weet is dat Bos op dit moment de juiste man voor de groep is. Dan maar even een paar jaar opbouwen tot we weer een stabiele subtopper zijn, die eens in de zoveel tijd Europees voetbal haalt.

  38. #1793
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Geen idee, moet ik eerst weten wat een tratteeg is. Maar een dyslect als jij kunt dat vast niet uitleggen in ABN.

    humor van de bovenste plank. mis jij nooit eens een letter? shit hapends als je snel wil typen he?

    ---------- Post samengevoegd om 12:58 ---------- Vorige post was om12:44 ----------

    Overigens of er wel een trainer zou zijn die van deze vitesse (spelers groep)
    Een goed team kan kneden, denk ik dat die er heus wel zullen zijn.
    Maar de vraag is wie gaat de uitdaging aan ? En wat gaat het kosten.?
    En dat laatste is gewoon een Vitesse probleem. Geen geld.
    Ik geloof nog steeds dat K.Aalbers het goed voor had met Vitesse toen hij
    een investeerder uit Engeland (?) had, voorwade was dan wel dat hij op de troon mocht
    zitten ( aan het roer) als een echte Keizer. En natuurlijk is de discussie al eeuwen oud over
    Aalberts , maar ik ben van mening dat als je een ploeg groot maakt (de top) dan mag je zelf
    ook wel wat lof en poen in de zak steken, voor wat hoort wat., nu heeft Vitesse niets alleen een status van tweederangs sub ploeg met geld problemen, en voor alle duidelijkheid
    Ik ben en blijf een Vitesse fan al is dat de laatste jaren erg moeilijk te begrijpen.

  39. #1794
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    humor van de bovenste plank. mis jij nooit eens een letter? shit hapends als je snel wil typen he?
    Wel eens, niet altijd. Bijna al je posts zitten vol met spelfouten en zijn daardoor irritant om te lezen... maar goed jou neem ik sowieso niet serieus. Apart dat je nu opeens weer verkondigt fan te zijn na nota bene een nederlaag. urrender:

  40. #1795
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wel eens, niet altijd. Bijna al je posts zitten vol met spelfouten en zijn daardoor irritant om te lezen... maar goed jou neem ik sowieso niet serieus. Apart dat je nu opeens weer verkondigt fan te zijn na nota bene een nederlaag. urrender:
    jij snapt er ook geen reed van, zal wel aan je bekrompe gedachte gang liggen, je kan fan zijn van een club, maar ook als die club waardeloos voetbal laat zien kan je een fan zijn (iets minder op dat moment) en mijn spel fouten ?? ( ik ben ook geen vol bloed Nederlander voor jou informatie) die maken er een hele hoop,lullig voor jou als je het verveldend lezen vindt, lees het dan niet, en hou je commetaar ook voor je. Ik vindt jou een heel irritant mannetje.
    beetje de betweter uithangen, mooi joggie vooral doorgaan met je onbenullige opmerkingen naar anderre toe, laat ieder zn gedachte hebben over wat dan ook, en loop niet ieder zo afte zijken. stupido.
    Laatst gewijzigd door Madevil; 11 maart 2009 om 15:19

  41. #1796
    Hertog's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2009
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    humor van de bovenste plank. mis jij nooit eens een letter? shit hapends als je snel wil typen he?

    ---------- Post samengevoegd om 12:58 ---------- Vorige post was om12:44 ----------

    Overigens of er wel een trainer zou zijn die van deze vitesse (spelers groep)
    Een goed team kan kneden, denk ik dat die er heus wel zullen zijn.
    Maar de vraag is wie gaat de uitdaging aan ? En wat gaat het kosten.?
    En dat laatste is gewoon een Vitesse probleem. Geen geld.
    Ik geloof nog steeds dat K.Aalbers het goed voor had met Vitesse toen hij
    een investeerder uit Engeland (?) had, voorwade was dan wel dat hij op de troon mocht
    zitten ( aan het roer) als een echte Keizer. En natuurlijk is de discussie al eeuwen oud over
    Aalberts , maar ik ben van mening dat als je een ploeg groot maakt (de top) dan mag je zelf
    ook wel wat lof en poen in de zak steken, voor wat hoort wat., nu heeft Vitesse niets alleen een status van tweederangs sub ploeg met geld problemen, en voor alle duidelijkheid
    Ik ben en blijf een Vitesse fan al is dat de laatste jaren erg moeilijk te begrijpen.
    Karel Aalbers terug naar Vitesse zou het beste zijn wat de club kan doen. Paul van der Kraan heeft zijn werk naar behoren gedaan wat saneren betreft. Maar een club opbouwen is niet wat hij kan, ook zijn relatie naar de supporters toe laat flink te wensen over. En dan druk ik me nog zacht uit, Karel heeft de capaciteiten de connecties en de wil om Vitesse weer terug te brengen naar de top. Hij heeft fouten gemaakt in zijn beslissingen toen hij de voorzitter was. Maar hij stond ook met zijn rug tegen de muur.

  42. #1797
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
    Karel Aalbers terug naar Vitesse zou het beste zijn wat de club kan doen. Paul van der Kraan heeft zijn werk naar behoren gedaan wat saneren betreft. Maar een club opbouwen is niet wat hij kan, ook zijn relatie naar de supporters toe laat flink te wensen over. En dan druk ik me nog zacht uit, Karel heeft de capaciteiten de connecties en de wil om Vitesse weer terug te brengen naar de top. Hij heeft fouten gemaakt in zijn beslissingen toen hij de voorzitter was. Maar hij stond ook met zijn rug tegen de muur.

    Kijk daar heb ik iets aan, dus ik ben niet de enige die daar zo over denkt. thanks.:respekt:

  43. #1798
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    jij snapt er ook geen reed van, zal wel aan je bekrompe gedachte gang liggen, je kan fan zijn van een club, maar ook als die club waardeloos voetbal laat zien kan je een fan zijn (iets minder op dat moment) en mijn spel fouten ?? ( ik ben ook geen vol bloed Nederlander voor jou informatie) die maken er een hele hoop,lullig voor jou als je het verveldend lezen vindt, lees het dan niet, en hou je commetaar ook voor je. Ik vindt jou een heel irritant mannetje.
    beetje de betweter uithangen, mooi joggie vooral doorgaan met je onbenullige opmerkingen naar anderre toe, laat ieder zn gedachte hebben over wat dan ook, en loop niet ieder zo afte zijken. stupido.
    Precies, en dat is mijn probleem met jou. Je bent fan of niet. Je bent niet minder fan als de club minder presteert, dan ben je gewoon geen fan. Dan ben je een gloryhunter. En ik houd mijn commentaar voor me wanneer ik dat wil... met die laatste zin kom je in ieder geval niet bijster intelligent over.

    On-topic: in jullie mening over Aalbers kan ik me wel vinden, alleen is een terugkomst van hem niet reëel (helaas).

  44. #1799
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Precies, en dat is mijn probleem met jou. Je bent fan of niet. Je bent niet minder fan als de club minder presteert, dan ben je gewoon geen fan. Dan ben je een gloryhunter. En ik houd mijn commentaar voor me wanneer ik dat wil... met die laatste zin kom je in ieder geval niet bijster intelligent over.

    On-topic: in jullie mening over Aalbers kan ik me wel vinden, alleen is een terugkomst van hem niet reëel (helaas).
    zonder op de man te willen spelen kreeg ik wel het iedee dat je daar aardig mee bezig bent, jij denkt er blijkbaar anders over als ik, priema, maar fan zijn was en blijf ik wel, ik heb alleen enorm lopen balen van dat gestuntel van Vitesse, en dat heeft niets te maken met geen fan meer zijn. je noemd mij een gloryhunter (nice name) beter dan loosers hunter. vraagje : wil jij Vitesse dan niet aan de top zien? natuurlijk wel.
    als ik een puur glory hunter was liep ik nu weg met AZ en Twente (ook een leuke club maar dat ter zijde)
    Ik betruur het dat Vitesse (bestuur) tevreden is met een middenmoot, daar snap ik niets van. je doet mee om de beste te worden of te zijn, niet voor de lol of het meedoen het is geen spelletje?
    en zullen we afspreken voortaan niet meer op de man te spelen? wel zo aardig.
    Laatst gewijzigd door Madevil; 11 maart 2009 om 16:05

  45. #1800
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Stevanovic maandenlang aan de kant
    ARNHEM - Dalibor Stevanovic, de revelatie van dit seizoen bij Vitesse, heeft op de training een zware voetblessure opgelopen.

    Dalibor Stevanovic.
    De Sloveense middenvelder is daardoor een maand en mogelijk zes weken uitgeschakeld. Stevanovic liep een scheur in het peesblad van zijn voet op. Bij onderzoek kwam de schade vanmorgen aan het licht. Stevanovic zal eerst lang rust moeten nemen, voordat hij zich weer op het veld kan begeven.

    Voor trainer Theo Bos is dat een forse tegenvaller. Vitesse was tot vorige week aan een uitstekende serie bezig. Bij Volendam ging het elftal voor het eerst onder Bos onderuit. Daar is nu de blessure van Stevanovic bijgekomen

Pagina 40 van 258 EersteEerste ... 3038394041425090140 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 15 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 15 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •