Pagina 41 van 56 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.801 t/m 1.845 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

  1. #1801
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    FC Twente voegt in januari mogelijk opnieuw een aanvaller aan de selectie toe. Volgens La Tercera zitten de Tukkers op het vinkentouw voor Nicolas Castillo, de talentvolle dribbelaar van Universidad de Chile.

    Castillo maakte indruk met de Chileense jeugdploeg indruk tijdens het WK onder 20 en wekte de interesse van onder andere Genoa, Standard Luik en Hannover 96. FC Twente zou echter de beste papieren hebben en wil een zelfde constructie aangaan als bij Felipe Gutiérrez, waar de Tukkers 70% van de spelersrechten hebben gekocht.

    De transfersom voor Castillo, die de laatste weken een terugval kende, zou circa drie á vier miljoen euro moeten bedragen. Hannover 96 leek in poleposition te zitten, maar de Duitse club zit zonder trainer nadat het Mirko Slomka ontsloeg. FC Twente heeft daarnaast al eens succesvol zaken gedaan met Universidad de Chile.

  2. #1802
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik hoor en lees uit zéér onbetrouwbare bron dat Twente, Tadic en Borussia Mönchengladbach dicht bij een accoord zijn over een directe overgang van Tadic. Ik kan via google wel een aantal sites vinden met dit nieuws maar het is wat mij betreft allemaal (nog) zeer onbetrouwbaar. Iemand die iets meer weet?

  3. #1803
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Onbegrijpelijk.
    Een man met zoveel techniek gaat toch niet in zo een lompe competitie voetballen als de meeste Duitse clubs doen.

  4. #1804
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

  5. #1805
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Tadic out, Amrabat in. Prima deal. Voor de concurrentie dan

  6. #1806
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk.
    Een man met zoveel techniek gaat toch niet in zo een lompe competitie voetballen als de meeste Duitse clubs doen.
    Bundesliga een lompe competitie? Kom eens heel snel onder je steen vandaan...

  7. #1807
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Bundesliga een lompe competitie? Kom eens heel snel onder je steen vandaan...
    Weleens bundesliga wedstrijden live bekeken? Nou, ik in elk geval wel. Veel zelfs. In Gelsenkirchen vooral. Niet om aan te zien... Oersaai! Vooral geen tegengoals krijgen, loeren op een snelle omschakeling en knokken en rennen voor elke meter. Bayern en BVB zijn wellicht de uitzonderingen. T'is dat de busreis en de kroegen met fans in Gelsenkirchen zo gezellig waren met bratwurst, schnitzel, grote potten bier en uitbundige (niet agressieve) Schalke aanhangers......
    Laatst gewijzigd door pegasus1; 3 januari 2014 om 10:49

  8. #1808
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.122
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Weleens bundesliga wedstrijden live bekeken? Nou, ik in elk geval wel. Veel zelfs. In Gelsenkirchen vooral. Niet om aan te zien... Oersaai! Vooral geen tegengoals krijgen, loeren op een snelle omschakeling en knokken en rennen voor elke meter. Bayern en BVB zijn wellicht de uitzonderingen. T'is dat de busreis en de kroegen met fans in Gelsenkirchen zo gezellig waren met bratwurst, schnitzel, grote potten bier en uitbundige (met agressieve) Schalke aanhangers......

  9. #1809
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Mocht dit gerucht op waarheid berusten dan begrijp ik er niets van. Volgens mij zijn de flanken goed ingevuld bij Twente met zelfs prima vervangers op de bank die stuk voor stuk beter zijn dan Amrabat. Althans dat is mijn mening. Ik weet natuurlijk niet hoe hij zich in Turkije heeft ontwikkelt maar spectaculair kan dat niet zijn anders zat hij daar niet op de bank.

  10. #1810
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik bedoelde 'niet agressieve' Schalke aanhangers. Foutje bedankt.

  11. #1811
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Nordin Amrabat is niet bezig met een vertrek bij Galatasaray. De vleugelaanvaller zou volgens Turkse media op weg zijn naar FC Twente, maar daar is volgens de hoofdrolspeler zelf geen sprake van.

    "Blijkbaar is het normaal om geruchten klakkeloos over te nemen, zonder het bij mij of de club te checken", zegt Amrabat in gesprek met Voetbal International. "De feiten zijn helder: er heeft zich op dit moment geen club concreet gemeld bij Galatasaray. Ik heb dus niets om te overwegen."

  12. #1812
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    FC Twente heeft de strijd om de handtekening van Darryl Lachman gewonnen, meldt Voetbal International. De centrumverdediger van PEC Zwolle gaat een meerjarig contract bij de Tukkers tekenen.

    Peter Wisgerhof en FC Twente gaan na dit seizoen uit elkaar, meldt de Tubantia. Door de komst van Darryl Lachman, is er geen plek meer voor hem weggelegd bij de Tukkers.

    Met Andreas Bjelland, Rasmus Bengtsson, Darryl Lachman en aanstormende talenten als Joachim Andersen heeft FC Twente genoeg centrumverdedigers onder contract staan. Het contract van Wisgerhof loopt na dit seizoen af, waardoor de ervaren centrumverdediger transfervrij kan vertrekken uit Enschede.

    Het is onbekend of de routinier, 34 jaar inmiddels, na dit seizoen een punt achter zijn loopbaan zet. Bij de contractbesprekingen van vorig jaar is afgesproken dat Wisgerhof na zijn actieve loopbaan 'actief blijft voor FC Twente'.

  13. #1813
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Niemand blij dat FC Twente Lachman een contract heeft laten tekenen?

    Volgens RTV Oost heeft Lachman woensdag een driejarig contract ondertekend bij FC Twente.

    Ik lach wel , goed gedaan man.

  14. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    pegasus1 (29 januari 2014)

  15. #1814
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Niemand blij dat FC Twente Lachman een contract heeft laten tekenen?

    Volgens RTV Oost heeft Lachman woensdag een driejarig contract ondertekend bij FC Twente.

    Ik lach wel , goed gedaan man.
    Heb Lachman nooit echt gevolgd moet ik eerlijk bekennen. Als het klopt dat hij snel is dan vind ik dat een bonus want dat is het grote manco van ons huidige centrale duo. Ga er vanuit dat hij de plaats van Bengtsson gaat innemen. Duidelijk de minste van de twee.

  16. #1815
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Heb Lachman nooit echt gevolgd moet ik eerlijk bekennen. Als het klopt dat hij snel is dan vind ik dat een bonus want dat is het grote manco van ons huidige centrale duo. Ga er vanuit dat hij de plaats van Bengtsson gaat innemen. Duidelijk de minste van de twee.
    Al iets bekend over het deel dat voor Doyen is?


  17. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    pegasus1 (30 januari 2014)

  18. #1816
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Al iets bekend over het deel dat voor Doyen is?

    30% van €0,-- = ??

  19. #1817
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    30% van €0,-- = ??
    Misschien pompen ze er nog een paar ton extra in in ruil voor 30%?

  20. #1818
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    30% van €0,-- = ??
    Gaat Lachman ook transfervrij de deur uit bij Twente?

  21. #1819
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    In Lachman? Lachen man..........

  22. #1820
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Gaat Lachman ook transfervrij de deur uit bij Twente?
    Alles kan. Wilde bij PEC ook niet bijtekenen. Maar ik kan niet in de toekomst kijken en ik kan me niet voorstellen dan Doyen belangstelling zou hebben voor Lachman.

  23. #1821
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Alles kan. Wilde bij PEC ook niet bijtekenen. Maar ik kan niet in de toekomst kijken en ik kan me niet voorstellen dan Doyen belangstelling zou hebben voor Lachman.
    Waarom wel in die onbekende jeugdspeler dan??

  24. #1822
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Waarom wel in die onbekende jeugdspeler dan??
    Ik kan me dat ook niet voorstellen, heb ik ook nooit beweert overigens. Als ik Doyen was zou ik het in bijvoorbeeld Tadic en Castaignos zoeken.

  25. #1823
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik kan me dat ook niet voorstellen, heb ik ook nooit beweert overigens. Als ik Doyen was zou ik het in bijvoorbeeld Tadic en Castaignos zoeken.
    Te laat.
    Bij dit soort speler s moet je als investeerder te hoog instappen qua prijs. Dus voor niemand interessant.
    Jonge spelers die nog voor weinig als het ware op de balans staan, maar wel talent hebben en (nog) niet echt zijn ontdekt, dat zijn de speler s waar investering s maatschappijen een betere kans maken.
    Bovendien is dan het samenwerken met een club interessant te noemen.

  26. #1824
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    FC Twente wil en hoopt meer , Lachman liefst nu al:


    Darryl Lachman heeft met FC Twente overeenstemming bereikt over een driejarig contract. Desondanks hopen de Tukkers de fysiek sterke centrumverdediger per direct weg te kapen bij PEC Zwolle.

    "Dat is nog steeds concreet. We hebben vrijdag om middernacht pas zekerheid of Lachman het seizoen bij ons afmaakt", citeert NUsport Gerard Nijkamp, de technisch directeur van de Zwollenaren.

    PEC Zwolle zou echter de hoofdprijs vragen voor Lachman, die ook in de belangstelling stond van PSV en Werder Bremen. Een woordvoerder van FC Twente wou niet ingaan op de geruchten.

  27. #1825
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    FC Twente huurt Grbovic op slotdag transferperiode

    Zarko Grbovic komt de rest van het seizoen uit voor FC Twente. De 18-jarige Montenegrijn komt op huurbasis over van Modgren Budva, en zal aansluiten bij de selecties van Onder 19 en Jong FC Twente.

    FC Twente heeft een optie tot koop bedongen, waardoor de mogelijkheid bestaat dat de jeugdinternational na het seizoen een contract tekent in Enschede. Grbovic laat zelf weten blij te zijn met de overstap naar de Tukkers.

    "Ik ben heel blij met de overstap naar FC Twente. Ik zie dit als een grote stap in mijn loopbaan. Luka Djordjevic ken ik van mijn vorige club en de nationale jeugdelftallen en hij heeft mij al veel verteld over FC Twente. De komende maanden wil ik laten zien wat ik kan."

    Ook technisch manager Cees Lok laat weten positief gestemd te zijn na het aantrekken van de multi-functionele aanvaller. "We zijn verheugd dat we Zarko Grbovic kunnen toevoegen aan onze selecties. Zarko is een jonge talentvolle speler, die voorin op meerdere posities inzetbaar is."

    Grbovic vertrekt dit weekend naar zijn vaderland om de benodigde papieren in orde te maken, waarna hij officieel speelgerechtigd is voor FC Twente.

  28. #1826
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Roberto Rosales heeft over belangstelling niets te klagen. De rechtsback van FC Twente beschikt over een aflopend contract en is bezig aan een ijzersterk seizoen bij de Tukkers.

    Dat is echter ook in het buitenland niet ongemerkt gebleven. Volgens Italiaanse media hoopt Juventus op de handtekening van Roberto Rosales, die na dit seizoen dus transfervrij kan vertrekken uit Enschede.

    FC Twente wil de Venezolaan echter graag behouden en hoopt hem te verleiden met een nieuw driejarig contract.

  29. #1827
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Nog een oud-nieuwtje: Aanwinst Ntuli komt eind februari naar Enschede

    De transferperiode is al enkele dagen gesloten, maar FC Twente verwelkomt over een paar weken alsnog een nieuwe aanwinst. Vanuit Zuid-Afrika komt de talentvolle Nhlakanipho Ntuli eind februari de selectie van de Tukkers versterken.

    Ntuli legde al enkele proefperiodes af in Enschede en maakt deze maand definitief de overstap. De Zuid-Afrikaan was onlangs al vastgelegd door FC Twente, maar bij zijn club (Orlando Pirates) 'verhuurd', aangezien de middenvelder nog geen achttien was. Dat is hij 10 februari wel en dus komt hij daarna over naar Nederland. Op zijn Instagram is tevens te zien dat hij al lessen Nederlands aan het volgen is.

    Op Instagram plaatste de middenvelder dat hij zijn ticket had ontvangen en dat hij 22 februari in Nederland aankomt. Ntuli is een aanvallende middenvelder en wordt gezien als één van de grootste Zuid-Afrikaanse talenten. Daarnaast is hij ook aanvoerder van het nationale team onder 21. Voor hoeveel jaar de middenvelder gaat tekenen in Enschede, is niet bekend.

  30. #1828
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Nog een oud-nieuwtje: Aanwinst Ntuli komt eind februari naar Enschede

    De transferperiode is al enkele dagen gesloten, maar FC Twente verwelkomt over een paar weken alsnog een nieuwe aanwinst. Vanuit Zuid-Afrika komt de talentvolle Nhlakanipho Ntuli eind februari de selectie van de Tukkers versterken.

    Ntuli legde al enkele proefperiodes af in Enschede en maakt deze maand definitief de overstap. De Zuid-Afrikaan was onlangs al vastgelegd door FC Twente, maar bij zijn club (Orlando Pirates) 'verhuurd', aangezien de middenvelder nog geen achttien was. Dat is hij 10 februari wel en dus komt hij daarna over naar Nederland. Op zijn Instagram is tevens te zien dat hij al lessen Nederlands aan het volgen is.

    Op Instagram plaatste de middenvelder dat hij zijn ticket had ontvangen en dat hij 22 februari in Nederland aankomt. Ntuli is een aanvallende middenvelder en wordt gezien als één van de grootste Zuid-Afrikaanse talenten. Daarnaast is hij ook aanvoerder van het nationale team onder 21. Voor hoeveel jaar de middenvelder gaat tekenen in Enschede, is niet bekend.
    Flashback -> Bernard Parker.......

  31. #1829
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Flashback -> Bernard Parker.......

    Heb je de nieuwe jongen Ntuli al zien spelen?

  32. #1830
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Nee, om eerlijk te zijn. Ik baseer mijn mening op statistieken van spelers die door Twente in de laatste pak 'm beet 6 jaar als jeugdtalent zijn aangemerkt en nagenoeg allemaal mislukt zijn.

  33. #1831
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Nee, om eerlijk te zijn. Ik baseer mijn mening op statistieken van spelers die door Twente in de laatste pak 'm beet 6 jaar als jeugdtalent zijn aangemerkt en nagenoeg allemaal mislukt zijn.
    Misschien:
    Ola John
    Steven Berghuis
    Nick Marsman
    Nils Roseler
    Quincy Promes
    Tim Hulscher
    Shadrach Eghan
    en Dario Tanda zit er dicht tegen aan.

    Het is dus zo gek nog niet.

  34. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Radicofani (10 februari 2014)

  35. #1832
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Touche..... Ik had moeten zeggen wat ik bedoelde, als jeugdtalent zijn aangekocht.

  36. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (18 februari 2014)

  37. #1833
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Touche..... Ik had moeten zeggen wat ik bedoelde, als jeugdtalent zijn aangekocht.
    Ok, kan gebeuren.

  38. #1834
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ai -aij - ja- jaij.
    Interessant nieuws wanneer het blijkt te kloppen:

    Luc Castaignos scoorde zaterdagavond in het duel tegen Vitesse al weer zijn dertiende doelpunt van dit seizoen. Ondanks de vele kritiek heeft de Twente-spits een prima gemiddelde en dat valt ook in het buitenland op.

    Volgens SportsDirect News wil Fulham serieus werk gaan maken van de 21-jarige aanvaller. 'The Cottagers' hebben al enkele jaren interesse in Castaignos en nu hij eindelijk echt in vorm lijkt te raken, willen ze toeslaan. Fulham-spits Darren Bent lijkt Londen aan het einde van het seizoen te gaan verlaten en de technische staff van Fulham ziet in Castaignos de ideale opvolger.

    SportsDirect News meldt dat Fulham maar liefst 12 miljoen euro overheeft voor de spits van FC Twente. Kanttekening hierbij is dat Fulham dan niet moet degraderen en de club staat momenteel laatste in de Premier League. Of Castaignos interesse heeft naar een overstap naar Fulham, is de vraag.

  39. #1835
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    'Echt in vorm lijkt te raken'?

  40. #1836
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Man. United volgt Promes.
    Ziyech op weg naar FC Twente.
    Lachman is binnen.
    De speldeprikken ontwaken/

  41. #1837
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Sinds wanneer rijd je vanuit Heerenveen via Enschede naar Amsterdam?

  42. #1838
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Sinds wanneer is er geld om te investeren?

  43. #1839
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Sinds wanneer mogen wij investeren? Volgens mij staan we onder curatele.

  44. #1840
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Investeren mag wel, alleen boven de 50K moet volgens mij de KNVB toestemming geven.

  45. #1841
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.980
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Het nog niet ontvangen geld voor Tadic, te ontvangen van...nog niet bekend, wordt dus al besteed.

  46. #1842
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Investeren mag wel, alleen boven de 50K moet volgens mij de KNVB toestemming geven.
    Dat bedoelde ik maar vond ik het vermelden niet waard. Ik neem aan dat het tekengeld van Ziyech de 50K al te boven gaat.

  47. #1843
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.122
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Dus Ziyech heeft nergens getekend of zijn woord gegeven?

  48. #1844
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Heeft iemand een serieuze bron voorbij zien komen?
    Nee, dan gewoon allemaal bs uit de koker van het orakel.

  49. #1845

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Ziyech toch transfervrij?

Pagina 41 van 56 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •