Pagina 41 van 258 EersteEerste ... 3139404142435191141 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.801 t/m 1.845 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #1801
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Stevanovic maandenlang aan de kant
    ARNHEM - Dalibor Stevanovic, de revelatie van dit seizoen bij Vitesse, heeft op de training een zware voetblessure opgelopen.

    Dalibor Stevanovic.
    De Sloveense middenvelder is daardoor een maand en mogelijk zes weken uitgeschakeld. Stevanovic liep een scheur in het peesblad van zijn voet op. Bij onderzoek kwam de schade vanmorgen aan het licht. Stevanovic zal eerst lang rust moeten nemen, voordat hij zich weer op het veld kan begeven.

    Voor trainer Theo Bos is dat een forse tegenvaller. Vitesse was tot vorige week aan een uitstekende serie bezig. Bij Volendam ging het elftal voor het eerst onder Bos onderuit. Daar is nu de blessure van Stevanovic bijgekomen

    Dat si echt jammer want hij is ene goede speler die mede verantwoordelijk is voor het succes van Vitesse de laatste tijd

  2. #1802
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saurez380 Bekijk bericht
    Dat si echt jammer want hij is ene goede speler die mede verantwoordelijk is voor het succes van Vitesse de laatste tijd

    ben ik deels mee eens, natuurlijk lopen er nog wel wat gasten die geweldig (kunnen) spelen, maar het is zeker een zware tegen valler voor Vitesse.

  3. #1803
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    ben ik deels mee eens, natuurlijk lopen er nog wel wat gasten die geweldig (kunnen) spelen, maar het is zeker een zware tegen valler voor Vitesse.
    Met die gasten bedoel je zeker o.a. Nilsson en Velthuizen

  4. #1804
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saurez380 Bekijk bericht
    Met die gasten bedoel je zeker o.a. Nilsson en Velthuizen

    OA, maar vergeet ookniet Hofs

  5. #1805
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    OA, maar vergeet ookniet Hofs
    Goh Madevil jij maakt ook overal vrienden!!:lol2::happydance::lol2::happydance:

  6. #1806
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Stevanovic maandenlang aan de kant
    ARNHEM - Dalibor Stevanovic, de revelatie van dit seizoen bij Vitesse, heeft op de training een zware voetblessure opgelopen.

    Dalibor Stevanovic.
    De Sloveense middenvelder is daardoor een maand en mogelijk zes weken uitgeschakeld. Stevanovic liep een scheur in het peesblad van zijn voet op. Bij onderzoek kwam de schade vanmorgen aan het licht. Stevanovic zal eerst lang rust moeten nemen, voordat hij zich weer op het veld kan begeven.

    Voor trainer Theo Bos is dat een forse tegenvaller. Vitesse was tot vorige week aan een uitstekende serie bezig. Bij Volendam ging het elftal voor het eerst onder Bos onderuit. Daar is nu de blessure van Stevanovic bijgekomen


    grrr, dit is echt zo balen :censored::cry1:. En ook al een hele kleine kans dat Pietje zaterdag keept pffff

  7. #1807
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    grrr, dit is echt zo balen :censored::cry1:. En ook al een hele kleine kans dat Pietje zaterdag keept pffff
    Ik hoorde het gisteren al, niet de ernst van de blessure maar wel dat ie geblesseerd was. Ja als je Piet gister zag lopen, ik liep er goed bij Ga er ook niet vanuit dat die zal keepen.. Hopen dat Hofs beter is..
    Anders moet Kolk maar op 10 achter Nilsson en Ricky..

    Tword puzzelen voor Theo..

  8. #1808
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Stevanovic maandenlang aan de kant
    ARNHEM - Dalibor Stevanovic, de revelatie van dit seizoen bij Vitesse, heeft op de training een zware voetblessure opgelopen.

    Dalibor Stevanovic.
    De Sloveense middenvelder is daardoor een maand en mogelijk zes weken uitgeschakeld. Stevanovic liep een scheur in het peesblad van zijn voet op. Bij onderzoek kwam de schade vanmorgen aan het licht. Stevanovic zal eerst lang rust moeten nemen, voordat hij zich weer op het veld kan begeven.

    Voor trainer Theo Bos is dat een forse tegenvaller. Vitesse was tot vorige week aan een uitstekende serie bezig. Bij Volendam ging het elftal voor het eerst onder Bos onderuit. Daar is nu de blessure van Stevanovic bijgekomen
    Mooi kut, gelukkig bedriegt de kop wel, dacht eerst dat het om meer dan 2 maanden zou gaan... Gelukkig hebben we een brede selectie en valt dit op te vangen. Natuurlijk heeft Dalibor uitzonderlijke kwaliteiten, maar ook hij viel, net als Nilsson, de laatste weken wat terug qua niveau. Een Molhoek zal zaterdag zeker getergt zijn tegen zijn oud-werkgever...

  9. #1809
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik hoorde het gisteren al, niet de ernst van de blessure maar wel dat ie geblesseerd was. Ja als je Piet gister zag lopen, ik liep er goed bij Ga er ook niet vanuit dat die zal keepen.. Hopen dat Hofs beter is..
    Anders moet Kolk maar op 10 achter Nilsson en Ricky..

    Tword puzzelen voor Theo..
    Haha idd.
    Wel balen dat Piet waarschijnlijk niet keept.

    Tja, als Kolk zijn grote mond eens waar gaat maken, dan mag ie van mij wel spelen.

  10. #1810
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Haha idd.
    Wel balen dat Piet waarschijnlijk niet keept.

    Tja, als Kolk zijn grote mond eens waar gaat maken, dan mag ie van mij wel spelen.
    En toch heb ik dus helemaal niks tegen Kolk, zoals gister het is wel weer 1 van de weinige die niet 1x zichzelf verstopt heeft voor die kinderen, die tot het eind handtekening staat uit te delen en zelfs als hij weg mag gewoon ook de laatste kinderen een handtekening geeft en met ze op de foto gaat (tot irritatie van die team begeleidster *of hoe noem je die job mag noemen van haar*)

    Maar goed, in het veld kan het allemaal nog wel een stuk beter idd..

    En over zn interviews, het zou pas vreemd zijn als ie tevreden was met een plek op de bank..

  11. #1811
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    En toch heb ik dus helemaal niks tegen Kolk, zoals gister het is wel weer 1 van de weinige die niet 1x zichzelf verstopt heeft voor die kinderen, die tot het eind handtekening staat uit te delen en zelfs als hij weg mag gewoon ook de laatste kinderen een handtekening geeft en met ze op de foto gaat (tot irritatie van die team begeleidster *of hoe noem je die job mag noemen van haar*)

    Maar goed, in het veld kan het allemaal nog wel een stuk beter idd..

    En over zn interviews, het zou pas vreemd zijn als ie tevreden was met een plek op de bank..
    Ja, daar heb je wel gelijk in, dat vond ik dan wel weer tof van hem.
    Haha ja zoiets is ze ja, die bleef maar zeggen dat ie naar binnen moest en hij bleef gewoon doorgaan.

    Tja ik vind het een beetje vermoeiend om elke x die interviews te lezen, Ik snap best dat ie het niet leuk vind om op de bank te zitten, maar laat dan je voeten spreken in plaats van elke x te klagen in media.

  12. #1812
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Ja, daar heb je wel gelijk in, dat vond ik dan wel weer tof van hem.
    Haha ja zoiets is ze ja, die bleef maar zeggen dat ie naar binnen moest en hij bleef gewoon doorgaan.

    Tja ik vind het een beetje vermoeiend om elke x die interviews te lezen, Ik snap best dat ie het niet leuk vind om op de bank te zitten, maar laat dan je voeten spreken in plaats van elke x te klagen in media.
    Klopt, maar ik heb het idee, dat dit interview en dat stukje gelijk na Volendam 1 en het zelfde interview is.. Hij zegt namelijk precies het zelfde, alleen is het nu wat uitgebreider..

    Maar ik ben het met je eens dat ie zn voeten moet laten spreken, laat maar zien dat je in de basis hoor..

  13. #1813
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Goh Madevil jij maakt ook overal vrienden!!:lol2::happydance::lol2::happydance:
    Tja en wat voor vrienden, je kan er ook niets mee.:happydance:

  14. #1814
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sansoni weet niet wat Vitesse wil

    Sebastien Sansoni heeft geen idee of zijn toekomst bij Vitesse kan liggen. De clubleiding laat hem al tijden in het ongewisse.
    "Ik hoor niks. Er stond een maand geleden iets in Voetbal International, maar tegen mij zeggen ze niks. Of ik wil blijven, hangt af van het contract dat ze me eventueel zouden aanbieden. Ik denk vooral aan mijn familie."

    Het contract van de Fransman loopt af. Technisch directeur Marc van Hintum zwijgt in alle toonaarden. trainer Theo Bos is veel duidelijker. "Ik wil verder met Sansoni, als dat binnen de mogelijkheden ligt van de club."

    Bron: Omroep Gelderland 14-03-2009





    Bos: we gooien goed gevoel zo weg

    Theo Bos ging flink tekeer na de 3-0 nederlaag van Vitesse tegen NAC. "We lieten elkaar stikken."
    Vitesse speelt de rest van het seizoen nu om des keizers baard. "We gooien niet alleen het seizoen weg, maar ook het goede gevoel. Wat een ongelooflijk contrast met de wedstrijden tegen Ajax en Heerenveen en in mindere mate ook Roda JC en NEC. We weten blijkbaar niet meer waar we vandaan komen."

    Bos wenst een dergelijke instelling niet meer te zien in het vervolg van dit seizoen. "Ik wil alleen werken met jongens die weten dat ze het zich niet kunnen permitteren om zo te spelen."

    Bron: Omroep Gelderland 14-03-2009




    Molhoek: omhoog kijken is voorbij

    Rogier Molhoek was enorm teleurgesteld na de 3-0 nederlaag van Vitesse thuis tegen NAC.
    "Dit was een klote-avond voor Vitesse. We stonden in een stukje niemandsland van waaruit we nog omhoog konden kijken, maar nu niet meer. We moeten nu zelfs nog omlaag kijken."

    De middenvelder spaarde ook zichzelf niet. "Ik baal echt over mijn eigen prestatie, die was zwaar onder de maat. En zeker tegen mijn oude ploeg NAC had ik meer willen laten zien. En dan ben ik volgende wedstrijd ook nog eens geschorst. En ook als team functioneerden we niet goed."

    Bron: Omroep Gelderland 14-03-2009

  15. #1815
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Het verlies in eigen huis van NAC maakt evt nacompetitie weer een stuk dichter bij, Vitesse moet nu echt gaan oppassen, eh hun progamma is ook niet echt makkelijk.
    Wat gaat Bosje doen? Het is voor hem nu taak om alles op orde te krijgen, het collectief
    slecht spelen van de club (zoals hij dat noemd ) ligt deels wel bij de schuld van de trainer zelf. Dus om het nu zo af te schuiven op de spelers is wel erg makkelijk, hij is verdomme de trainer.

  16. #1816
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Het verlies in eigen huis van NAC maakt evt nacompetitie weer een stuk dichter bij, Vitesse moet nu echt gaan oppassen, eh hun progamma is ook niet echt makkelijk.
    Wat gaat Bosje doen? Het is voor hem nu taak om alles op orde te krijgen, het collectief
    slecht spelen van de club (zoals hij dat noemd ) ligt deels wel bij de schuld van de trainer zelf. Dus om het nu zo af te schuiven op de spelers is wel erg makkelijk, hij is verdomme de trainer.
    Verwachte al dat je na deze nederlaag uit zou gaa halen naar Bos.. Bos hoort bij het collectief, maar als zoveel spelers niet doen wat ze zouden moeten doen.. tjaa.. Hij kijkt ook na zichzelf, hij zal ook fouten gemaakt hebben, maar ik ben juist blij dat hij ze keihard aanpak! Dat ik-heb-een-hoop- lichtpuntjes-gezien verhaal van Westerhof was lachwekkend! Spelers moeten er opgewezen worden als ze zo falen als zaterdagavond!

    En wat had jij zaterdagavond als trainer anders gedaan? Andere opstelling? Struijk laten staan? Piet gewisseld? Kolk eruit? Niks had geholpen, 8 faalde opzichtig.. Alleen Hofs en Verhaegh probeerde er nog wat van te maken.. Piet had ook zn dag niet, maar met zo een mak 11tal voor je, ben je als keeper machteloos ..

  17. #1817
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Verwachte al dat je na deze nederlaag uit zou gaa halen naar Bos.. Bos hoort bij het collectief, maar als zoveel spelers niet doen wat ze zouden moeten doen.. tjaa.. Hij kijkt ook na zichzelf, hij zal ook fouten gemaakt hebben, maar ik ben juist blij dat hij ze keihard aanpak! Dat ik-heb-een-hoop- lichtpuntjes-gezien verhaal van Westerhof was lachwekkend! Spelers moeten er opgewezen worden als ze zo falen als zaterdagavond!

    En wat had jij zaterdagavond als trainer anders gedaan? Andere opstelling? Struijk laten staan? Piet gewisseld? Kolk eruit? Niks had geholpen, 8 faalde opzichtig.. Alleen Hofs en Verhaegh probeerde er nog wat van te maken.. Piet had ook zn dag niet, maar met zo een mak 11tal voor je, ben je als keeper machteloos ..
    hoe voorspelbaar he? natuurlijk ben ik blij dat er niet over licht puntjes gesproken werd, en moeten de spelers maar eens flink op hun kop krijgen,immers ze krijgen een leuk zak centje om te spelen. alleen is het zo jammer dat Bos niet in staat is geweest dit probleem vroegtijdig te takelen, 0-3 in gewoon niet goed te praten. ook niet door Bos. en ja wat moet je dan ?
    geef ze straf trainingen laat ze een flinke boete betalen ( net als bij NEC)

    Sorry dat ik die man nu éénmaal niet zie zitten als de verlosser van Vitesse.
    trouwens er waren idd ook spelers die wel hun best deden zoals Hofs.

  18. #1818
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Waarom is Molhoek niet bij NAC gebleven. Ik vind Vitesse (persoonlijk) niet hogerop! Ze hebben wel een grotere stadion... Maar Molhoek was echt een goede speler voor NAC geweest...

  19. #1819
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacbredahb Bekijk bericht
    Waarom is Molhoek niet bij NAC gebleven. Ik vind Vitesse (persoonlijk) niet hogerop! Ze hebben wel een grotere stadion... Maar Molhoek was echt een goede speler voor NAC geweest...
    Omdat Molhoek het persoonlijk wel een stap hoger op vond? Spelers maken keuzes, niet iedereen zal ze altijd begrijpen..

    Overigs hebben wij wel een hele jonge groep.. Er zit veel meer in onze selectie dan dat er nu uit komt. Jammer alleen dat je vaak niet de kans krijg om ook daadwerkelijk wat te maken.. Talent word veel te vaak veel te vroeg weggekocht..

    ---------- Post samengevoegd om 13:32 ---------- Vorige post was om13:28 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    hoe voorspelbaar he? natuurlijk ben ik blij dat er niet over licht puntjes gesproken werd, en moeten de spelers maar eens flink op hun kop krijgen,immers ze krijgen een leuk zak centje om te spelen. alleen is het zo jammer dat Bos niet in staat is geweest dit probleem vroegtijdig te takelen, 0-3 in gewoon niet goed te praten. ook niet door Bos. en ja wat moet je dan ?
    geef ze straf trainingen laat ze een flinke boete betalen ( net als bij NEC)

    Sorry dat ik die man nu éénmaal niet zie zitten als de verlosser van Vitesse.
    trouwens er waren idd ook spelers die wel hun best deden zoals Hofs.
    De verlosser is niet te betalen.. Maar Bos is voor Vitesse gewoon een goede trainer! Daarbij een man met een echt Vitessehart, zo iemand moet je koesteren ipv hem vooraf al te bestempelen als niet goed genoeg..

    Laten we wel wezen, voor de winterstop had iedereeen voor deze positie getekend.. Nu balen we omdat we een plek in het linkerrijtje hebben verspeeld..

  20. #1820
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Omdat Molhoek het persoonlijk wel een stap hoger op vond? Spelers maken keuzes, niet iedereen zal ze altijd begrijpen..

    Overigs hebben wij wel een hele jonge groep.. Er zit veel meer in onze selectie dan dat er nu uit komt. Jammer alleen dat je vaak niet de kans krijg om ook daadwerkelijk wat te maken.. Talent word veel te vaak veel te vroeg weggekocht..

    ---------- Post samengevoegd om 13:32 ---------- Vorige post was om13:28 ----------



    De verlosser is niet te betalen.. Maar Bos is voor Vitesse gewoon een goede trainer! Daarbij een man met een echt Vitessehart, zo iemand moet je koesteren ipv hem vooraf al te bestempelen als niet goed genoeg..

    Laten we wel wezen, voor de winterstop had iedereeen voor deze positie getekend.. Nu balen we omdat we een plek in het linkerrijtje hebben verspeeld..
    Dus als ik het goed begrijp uit jou verhaal moet ik juist blij zijn (koesteren) met wat Bos doet , dus als Vitesse punten blijft morsen of gewoon slecht blijft presteren dan is dat in orde? wat koop je met een Vitesse hart vandaag de dag, dat is geen garantie voor succes, als ik naar Twente kijk zie ik daar geen trainer met een echt Twente hart, maar wel een trainer die weet wat hij doet. (winnen) Nee ik ben bang dat het Vitesse bestuur heeft gekeken naar het koste plaatje. Nogmaals Bos zal het beste voor hebben , maar hij is het gewoon niet, leuke tussen oplossing. :wheelchair:

  21. #1821
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp uit jou verhaal moet ik juist blij zijn (koesteren) met wat Bos doet , dus als Vitesse punten blijft morsen of gewoon slecht blijft presteren dan is dat in orde? wat koop je met een Vitesse hart vandaag de dag, dat is geen garantie voor succes, als ik naar Twente kijk zie ik daar geen trainer met een echt Twente hart, maar wel een trainer die weet wat hij doet. (winnen) Nee ik ben bang dat het Vitesse bestuur heeft gekeken naar het koste plaatje. Nogmaals Bos zal het beste voor hebben , maar hij is het gewoon niet, leuke tussen oplossing. :wheelchair:
    Wie zou jij dan voor de groep willen zien Madevil?
    Ik vind als buitenstaander dat Bos wel goed werk levert en net als FCLD zegt een man met een clubhart en dat is toch belangrijker dan een of andere zakkenvuller!

  22. #1822
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Wie zou jij dan voor de groep willen zien Madevil?
    Ik vind als buitenstaander dat Bos wel goed werk levert en net als FCLD zegt een man met een clubhart en dat is toch belangrijker dan een of andere zakkenvuller!

    dan liever een zakkenvuller :good1:die succes brengt, dan een (tweederangs) trainer met een Vitesse hart, ik blijf bij mijn mening dat Bos geen oplossing is om naar de top door te stuiten, wie wel, een Gullit? een Stevens? Jol? KOST EEN BEETJE MAAR DAN HEB JE OOK IETS.
    meer power en ervaring :angel_not:
    En dat er andere Bos aanhangers zijn zal allemaal wel, jij als Ajax man moet wel blij zijn, weer een concurrent minder voor de top drie (of vier)
    het is hoe je het maar ziet.:drums:

  23. #1823
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    dan liever een zakkenvuller :good1:die succes brengt, dan een (tweederangs) trainer met een Vitesse hart, ik blijf bij mijn mening dat Bos geen oplossing is om naar de top door te stuiten, wie wel, een Gullit? een Stevens? Jol? KOST EEN BEETJE MAAR DAN HEB JE OOK IETS.
    meer power en ervaring :angel_not:
    En dat er andere Bos aanhangers zijn zal allemaal wel, jij als Ajax man moet wel blij zijn, weer een concurrent minder voor de top drie (of vier)
    het is hoe je het maar ziet.:drums:
    Maar beste jongen jullie hebben het geld niet voor een van deze drie trainers die jij noemt en ten tweede zie jij een van deze trainers richting Arnhem komen?

  24. #1824
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp uit jou verhaal moet ik juist blij zijn (koesteren) met wat Bos doet , dus als Vitesse punten blijft morsen of gewoon slecht blijft presteren dan is dat in orde? wat koop je met een Vitesse hart vandaag de dag, dat is geen garantie voor succes, als ik naar Twente kijk zie ik daar geen trainer met een echt Twente hart, maar wel een trainer die weet wat hij doet. (winnen) Nee ik ben bang dat het Vitesse bestuur heeft gekeken naar het koste plaatje. Nogmaals Bos zal het beste voor hebben , maar hij is het gewoon niet, leuke tussen oplossing. :wheelchair:
    We kunnen idd een duur type ala v Gaal halen.. Ga je dan ook gezellig over 2 jaar mee naar het gemeentenhuis? Kunnen we weer gaan bedelen..

    En verder ben jij zo ongeveer de enige die het niet ziet zitten in Bos.. We hebben nu 2 mindere wedstrijden gespeeld.. Maar daarvoor hadden we gewoon zat punten, en dat had een v Gaal niet veel beter kunnen doen.. We speelde daarbij ook nog is fris voetbal..

    Ik vind het knap dat jij nu al kan zien dat het niets is Bos.. Sterker nog je wist het al voordat hij ook maar 1 wedstrijd met dit Vitesse gespeeld had..

  25. #1825
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    We kunnen idd een duur type ala v Gaal halen.. Ga je dan ook gezellig over 2 jaar mee naar het gemeentenhuis? Kunnen we weer gaan bedelen..

    En verder ben jij zo ongeveer de enige die het niet ziet zitten in Bos.. We hebben nu 2 mindere wedstrijden gespeeld.. Maar daarvoor hadden we gewoon zat punten, en dat had een v Gaal niet veel beter kunnen doen.. We speelde daarbij ook nog is fris voetbal..

    Ik vind het knap dat jij nu al kan zien dat het niets is Bos.. Sterker nog je wist het al voordat hij ook maar 1 wedstrijd met dit Vitesse gespeeld had..
    Maar beste jonge ik denk ook niet dat er op dit moment een beter optie is dan Bos (helaas) ik weet ook wel dat er geen geld is voor een trainer van het
    type Jol. de vraag van Magica is wat ik graag zou willen zien, niet wat mogelijk zou zijn, dan zou ik eerder denken aan een Joeri Mulder, of een Everse (ex Zwolle) en ja een Menzo was ook niet een slechte optie.
    of ze het beter zouden doen of niet kan ik niet zeggen, dat kan jij net zo min.

    Maar wat betreft Menzo? laat die nog maar lekker even in Leeuwarden zitten,
    ik gun Cambuur wel promotie. en ik denk dat ze met Menzo goede kans maken.

    Voor Vitesse ?? ik hoop gewoon dat ze zonder al te veel kleer scheuren (weer voor de 3 x) plaats 12 zullen halen, hopelijk dat volgend seisoen beter zal lopen, onder wie dan ook.:blind:

  26. #1826
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Maar beste jonge ik denk ook niet dat er op dit moment een beter optie is dan Bos (helaas) ik weet ook wel dat er geen geld is voor een trainer van het
    type Jol. de vraag van Magica is wat ik graag zou willen zien, niet wat mogelijk zou zijn, dan zou ik eerder denken aan een Joeri Mulder, of een Everse (ex Zwolle) en ja een Menzo was ook niet een slechte optie.
    of ze het beter zouden doen of niet kan ik niet zeggen, dat kan jij net zo min.

    Maar wat betreft Menzo? laat die nog maar lekker even in Leeuwarden zitten,
    ik gun Cambuur wel promotie. en ik denk dat ze met Menzo goede kans maken.

    Voor Vitesse ?? ik hoop gewoon dat ze zonder al te veel kleer scheuren (weer voor de 3 x) plaats 12 zullen halen, hopelijk dat volgend seisoen beter zal lopen, onder wie dan ook.:blind:

    Met Bos, want de mannen die je hier boven noemt zijn niks beter dan Bos.. Ze hebben iniedergeval niet meer gepresteerd.. De mannen waarvoor ik Bos in zou ruilen zijn te duur en onhaalbaar.. Kunnen we over dromen, maar daar heb je gewoon helemaal niks aan..

    Ik ben overigs een dame, maar dat terzijde..

  27. #1827
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Met Bos, want de mannen die je hier boven noemt zijn niks beter dan Bos.. Ze hebben iniedergeval niet meer gepresteerd.. De mannen waarvoor ik Bos in zou ruilen zijn te duur en onhaalbaar.. Kunnen we over dromen, maar daar heb je gewoon helemaal niks aan..

    Ik ben overigs een dame, maar dat terzijde..
    mevr (sorry) trainers zonder enig resultaat? kijk eens wat Menzo doet met Cambuur ? of was je niet van zijn kunsten op de hoogte? hij heeft Cambuur uit een diep dal gehaald, en ze maken grote kans op nacompetitie met een evt promotie naar de eredivisie, en ook Mulder doet niet hele slechte zaken daar in Deutschland. maar hoe dan ook, u bent erg gesharmeerd van Bos dat blijkt wel weer, of bent u familie van de beste man?

  28. #1828
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    mevr (sorry) trainers zonder enig resultaat? kijk eens wat Menzo doet met Cambuur ? of was je niet van zijn kunsten op de hoogte? hij heeft Cambuur uit een diep dal gehaald, en ze maken grote kans op nacompetitie met een evt promotie naar de eredivisie, en ook Mulder doet niet hele slechte zaken daar in Deutschland. maar hoe dan ook, u bent erg gesharmeerd van Bos dat blijkt wel weer, of bent u familie van de beste man?
    Familie? Nee, maar Cambuur heeft ook aardig ingekocht aan het begin van het seizoen.. Dat die leuk meedoen, heeft ook te maken met de spelers die van de zomer gekomen zijn..

    Wel heb ik FC Den Bosch een periode gevolgd ivm met mn neefje die daar voetbalde (onder Bos).. Daar deed hij het toch ook aardig.. Plus dat de spelers daar erg gecharmeerd zijn van Bos! Net als de spelers bij Vitesse overigs.

    Dus ja, dan heb ik toch wel een voorkeur voor Bos, zeker boven deze genoemde trainers..

  29. #1829
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Familie? Nee, maar Cambuur heeft ook aardig ingekocht aan het begin van het seizoen.. Dat die leuk meedoen, heeft ook te maken met de spelers die van de zomer gekomen zijn..

    Wel heb ik FC Den Bosch een periode gevolgd ivm met mn neefje die daar voetbalde (onder Bos).. Daar deed hij het toch ook aardig.. Plus dat de spelers daar erg gecharmeerd zijn van Bos! Net als de spelers bij Vitesse overigs.

    Dus ja, dan heb ik toch wel een voorkeur voor Bos, zeker boven deze genoemde trainers..

    Bos heeft vast ook hele goede dingen als trainer, maar voor de top van de competitie (volgend seizoen) ??
    Ik zet daar gewoon dik vraagtekens bij, Vitesse heeft goed materiaal (spelers) met Nilson er bij en als Vitesse slim is ook voor volgens seizoen Hoffs?? dan zal Vitesse best wel kans maken op een top tien, of evt Europa, maar dan moet er nog wel heeeeel wat gebeuren, kijk nu eens na de laatste twee wedstrijden??
    Als Vitesse zo makkelijk punten kan laten liggen?? en nee natuurlijk is het niet allemaal de schuld van de trainer, maar hij moet er wel voor zorgen dat zo iets niet weer mag gebeuren, is er overigens een straf (boete) aan de spelers op gelegd voor hun wangedrag tegen NAC? en dan heb ik het niet over 10 min extra rondjes lopen om het stadion. meer in de geest van een boete zoals MBeen heeft gedaan bij de spelers van
    NEC??
    Laatst gewijzigd door Madevil; 17 maart 2009 om 20:41

  30. #1830
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    Bos heeft vast ook hele goede dingen als trainer, maar voor de top van de competitie (volgend seizoen) ??
    Ik zet daar gewoon dik vraagtekens bij, Vitesse heeft goed materiaal (spelers) met Nilson er bij en als Vitesse slim is ook voor volgens seizoen Hoffs?? dan zal Vitesse best wel kans maken op een top tien, of evt Europa, maar dan moet er nog wel heeeeel wat gebeuren, kijk nu eens na de laatste twee wedstrijden??
    Als Vitesse zo makkelijk punten kan laten liggen?? en nee natuurlijk is het niet allemaal de schuld van de trainer, maar hij moet er wel voor zorgen dat zo iets niet weer mag gebeuren, is er overigens een straf (boete) aan de spelers op gelegd voor hun wangedrag tegen NAC? en dan heb ik het niet over 10 min extra rondjes lopen om het stadion. meer in de geest van een boete zoals MBeen heeft gedaan bij de spelers van
    NEC??
    In Den Bosch deed hij dat idd wel eens.. Maar zoiets hoef niet altijd in de media gemeld te worden.. Bos heeft iniedergeval al duidelijk gemaakt dat de inzet van zaterdag niet kon en dat er sacties, wat voor weet ik ook niet..

    Daar mag jij je vraagtekens bij zetten.. Maar ik zet ook mijn vraagtekens bij andere trainers.. Ik zie geen enkele trainer (die betaalbaar is) als een verbetering ten opzichte van Bos..

    + dat Bos een echte Vitesseman is, maakt voor mij de keuze makkelijk.. (naast dat nog een trainer ontslaan, en weer een andere trainer aantrekken gewoon niet te betalen is voor Vitesse)

  31. #1831
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Alexander Büttner is toegevoegd aan de selectie van het Nederlands beloftenelftal. De Vitessenaar vervangt Spartaan Joshua John. Büttner kwam eerder al in actie voor Jong Oranje. In de gewonnen wedstrijd tegen Jong Griekenland op 11 februari viel Büttner in de tweede helft in.

  32. #1832
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    dan liever een zakkenvuller :good1:die succes brengt, dan een (tweederangs) trainer met een Vitesse hart, ik blijf bij mijn mening dat Bos geen oplossing is om naar de top door te stuiten, wie wel, een Gullit? een Stevens? Jol? KOST EEN BEETJE MAAR DAN HEB JE OOK IETS.
    meer power en ervaring :angel_not:
    En dat er andere Bos aanhangers zijn zal allemaal wel, jij als Ajax man moet wel blij zijn, weer een concurrent minder voor de top drie (of vier)
    het is hoe je het maar ziet.:drums:
    Ik snap nog steeds niet wat jij in Gullit ziet... die is volgens mij ook wel blij met z'n baantje als scout bij Milan

  33. #1833
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Blunder de zoveelste van de gemeente:

    Geheime passages rapport Vitesse te lezen na blunder van gemeente

    ARNHEM - Door een blunder van de gemeente Arnhem ligt vertrouwelijke informatie uit het dossier-Vitesse op straat.

    Zwart gemaakte passages uit de gisteren openbaar gemaakte feitenreconstructie zijn met een simpele truc leesbaar
    te maken.

    In de geheime passages staan bespiegelingen van advocaten of Arnhem zich met een lening aan Vitesse niet op het gevaarlijke terrein van de staatssteun zou begeven. Ook staan bedragen genoemd over de verkoop van stadion GelreDome met of zonder het bijbehorende evenementenbedrijf. Verder hadden huurbedragen, huurachterstand en veranderingen van rentepercentages van leningen aan Vitesse geheim moeten blijven.

    De Arnhemse raad besloot maandagavond dat een geheime bijlage bij het onderzoeksrapport, naar de gemeentelijke steun aan de voetbalclub, toch naar buiten mocht. Behalve circa tien passages die zwart zijn weggelakt. De bijlage stond sinds gisterochtend op de website van de gemeente.

    Een Arnhemmer, die niet met zijn naam in de krant wil, ontdekte dat de zwarte gedeeltes uit het digitale document met een eenvoudige computerbewerking gewoon leesbaar zijn. De man zegt dat hij niet zozeer het lek te wilde duiden, als wel de gemeente er op wil wijzen dat de informatie ondanks het weglakken toch op straat ligt.

    Enkele uren nadat De Gelderlander de gemeente Arnhem op de omissie wees, verdween het document van de website. "We onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Het document is van de site. Meer kan ik er niet over zeggen", zegt een woordvoerster.

    Vooraf is in de Arnhemse politiek veel te doen geweest over geheime documenten en de vertrouwelijke feitenreconstructie. Het college van burgemeester en wethouders wilde grote delen van het rapport niet openbaar maken. Ze zouden bedrijfsgevoelige informatie van Vitesse en GelreDome bevatten. De raad besliste anders.

    Vitesse heeft Arnhem eerder al laten weten dat de kosten op de gemeente worden verhaald als de voetbalclub door openbaarmaking schade oploopt.

    Gelderlander.
    AMATEURS!!

  34. #1834
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik las het vanmorgen in De Gelderlander al.
    Schandalig. Zoiets zou nooit uit mogen lekken meer.

  35. #1835
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    [QUOTE=marcel01378041]Ik snap nog steeds niet wat jij in Gullit ziet... die is volgens mij ook wel blij met z'n baantje als scout bij Milan

    [/QUTja hoe zal ik het uitleggen, ik heb het idee dat hij wordt onderschat als trainer . Ruud heeft meer in ze mars dan menig man denkt,? Ik denk zeker dat hij met een club als Vitesse mooie dingen zou kunnen bereiken. Of het reëel is ? nee mede omdat
    er simpel weg geen geld is. Dus moeten ze het doen met tweede rangs trainers als Bos , die in mijn ogen na zn bliksemstart nu helemaal niets meer voor elkaar bakt.
    Gewoon weer 12 de plaats aan het eind van het seizoen.
    OTE]

  36. #1836
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    [QUOTE=Madevil79155]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik snap nog steeds niet wat jij in Gullit ziet... die is volgens mij ook wel blij met z'n baantje als scout bij Milan

    [/QUTja hoe zal ik het uitleggen, ik heb het idee dat hij wordt onderschat als trainer . Ruud heeft meer in ze mars dan menig man denkt,? Ik denk zeker dat hij met een club als Vitesse mooie dingen zou kunnen bereiken. Of het reëel is ? nee mede omdat
    er simpel weg geen geld is. Dus moeten ze het doen met tweede rangs trainers als Bos , die in mijn ogen na zn bliksemstart nu helemaal niets meer voor elkaar bakt.
    Gewoon weer 12 de plaats aan het eind van het seizoen.
    OTE]

    Gullet heeft nog minder bereikt dan Bos.. Heeft er overal een rotzooi van gemaakt.. Blijkbaar heeft een ''naam'' meer crediet dan een jongen uit de club..

    En hadden we voor de winterstop niet getekend voor een 12de plek??

  37. #1837
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    [QUOTE=FCLD79188]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht


    Gullet heeft nog minder bereikt dan Bos.. Heeft er overal een rotzooi van gemaakt.. Blijkbaar heeft een ''naam'' meer crediet dan een jongen uit de club..

    En hadden we voor de winterstop niet getekend voor een 12de plek??

    Jij allicht (12 de plaats) ik had eerder een top tien in gedachte.
    en wat betreft Gullit, ach ik Gullit jij je Bos:lol2:

  38. #1838
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    [QUOTE=Madevil79275]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht


    Jij allicht (12 de plaats) ik had eerder een top tien in gedachte.
    en wat betreft Gullit, ach ik Gullit jij je Bos:lol2:
    Natuurlijk hoopte ook ik op meer, maar in de winterstop had ik getekend voor een 12de plek!

    En wat Gullit betreft, een aardige naam, maar een CV als trainer waar ie niet trots op hoef te wezen! Een goede voetballer is niet altijd een goede trainer.. Ruud is daar het levende bewijs van..

  39. #1839
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Verkwanselen van geheime passages berokkent Vitesse geen schade

    ARNHEM - De geheime passages uit het Vitesse-dossier, die door een blunder van de gemeente Arnhem op straat zijn beland, betrokkenen de voetbalclub geen schade.

    De club heeft de informatie onderzocht en meent dat het het uitlekken geen kwaad kan.

    Dinsdag bleek dat zwart gemaakte passages uit een aanvankelijke geheime feitenreconstructie met een eenvoudige computerbewerking zichtbaar werden. Een dag eerder besloot de Arnhemse raad dat de reconstructie op de zwarte passages na openbaar moest worden.

    Vitesse had Arnhem vooraf gewaarschuwd dat als vertrouwelijke informatie openbaar wordt en de club daardoor schade van ondervindt, de gemeente daarvoor aansprakelijk wordt gesteld.

    "Dat lijkt ons op dit moment niet noodzakelijk", zegt Ester Bal van Vitesse. "We vinden het wel behoorlijk slordig van de gemeente."

    De gemeente Arnhem zegt het bijzonder vervelend te vinden dat de gegevens zijn uitgelekt. "Verder willen we er niet te veel over zeggen", meldt woordvoerder Arthur Verstegen.

    Ook GelreDome bekijkt of het bedrijf schade ondervindt door de blunder. Uit de zwart gemaakte gegevens kan de geschatte omzet van het evenementenbedrijf worden herleid. "Als we schade leiden, ondernemen we stappen", zegt directeur Jasper van Amstel.

    Op de website van de gemeente staat dat het feitenrelaas om technische redenen niet digitaal beschikbaar is. Een papieren versie is via de griffie beschikbaar.

    (Bron: Gelderlander)
    Overigs viel er vandaag ook nog te lezen dat die sukkels alleen de directe link verwijderd hadden, en dat als die nog gewoon wist je het alsnog gewoon kon vinden vinden..

  40. #1840
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    [QUOTE=FCLD79876]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht

    Natuurlijk hoopte ook ik op meer, maar in de winterstop had ik getekend voor een 12de plek!

    En wat Gullit betreft, een aardige naam, maar een CV als trainer waar ie niet trots op hoef te wezen! Een goede voetballer is niet altijd een goede trainer.. Ruud is daar het levende bewijs van..

    ik vraag me af of Ruud het levende bewijs is, hij heeft nog even,hij is nog jong en wacht zn kans af (op een leuke club) kan me niet voorstellen dat Bos zo goede CV had? affin maakt ook niet zo veel uit, we moeten maar zien wat Vitesse nog gaat behalen.

  41. #1841
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    [QUOTE=Madevil80120]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht


    ik vraag me af of Ruud het levende bewijs is, hij heeft nog even,hij is nog jong en wacht zn kans af (op een leuke club) kan me niet voorstellen dat Bos zo goede CV had? affin maakt ook niet zo veel uit, we moeten maar zien wat Vitesse nog gaat behalen.
    Laten we het er in ieder geval op houden dat hij bij Feyenoord en Galaxy niet geslaagd is. Waarom bij Vitesse dan wel? En die leuke club heeft hij al. Zoals ik al eerder zei is hij scout bij Milan en daar zal hij genoeg mee verdienen. Volgens mij heeft Gullit niet eens trek om elke dag weer op het trainingsveld te staan.

  42. #1842
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    AZ geeft Vitesse-belofte Kuiper dinsdag meer duidelijkheid
    28/03/2009 15:04

    AZ laat komende week horen of Nicky Kuiper een contract krijgt aangeboden. De linksback van Vitesse heeft al een aanbieding van zijn eigen club op zak.

    Kuiper, die sinds februari door een enkelblessure aan de kant staat, staat nog tot medio 2010 onder contract bij Vitesse. Dat weerhoudt AZ er niet van te gaan praten met de negentienjarige verdediger over diens toekomst.

    'Ik weet inderdaad van de belangstelling van AZ. Maar daar wil ik mij nu nog niet mee bezighouden', zei Kuiper in de Gelderlander. 'Mijn zaakwaarnemer heeft dinsdag weer een gesprek met AZ, dan hoor ik het wel.'

    Kuiper kan zijn contract in Arnhem tussentijds verlengen tot 2013. 'Ik heb inderdaad een aanbieding van Vitesse op zak. Daarover moet ik ook nog nadenken. Ik kan voor vier jaar tekenen, maar of dat gaat gebeuren, weet ik op dit moment echt niet.' De linksback wil in mei de knoop doorhakken.

    Net als Kuiper staat Ricky van Wolfswinkel in de belangstelling van AZ. Trainer Theo Bos heeft goede hoop dat de twee Vitesse-beloftes de Arnhemse club trouw blijven. 'Ik denk dat Ricky en Nicky beter bij Vitesse kunnen blijven. Dan kunnen zij komend seizoen stabiele spelers worden in de eredivisie. Met hun kwaliteiten komen de kansen vanzelf.'
    Snel verlengen die hap!

  43. #1843
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Snel verlengen die hap!
    Vergeet het maar, AZ heeft zich al gemeld.. Kuiper kan mu dus kiezen of AZ of Vitesse..
    Geld of speelminuten dus, we zullen zien waar ie voor kiest..

    En AZ? Tja.. Volgens mij hebben ze daar 2 goede linksbacks..

    Zien we Nicky nog 1x per jaar............................... in Gendt!!
    Laatst gewijzigd door FCLD; 28 maart 2009 om 18:16

  44. #1844
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    3x raden tegen wie AZ kampioen kan worden?
    Juist... Alweer een kampioensfeestje voor ons.. Begint te wennen joh!

  45. #1845
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    3x raden tegen wie AZ kampioen kan worden?
    Juist... Alweer een kampioensfeestje voor ons.. Begint te wennen joh!
    Ach zo vaart zal het niet lopen, in de komende twee wedstrijden laten Twente en Ajax nog de nodige punten liggen

Pagina 41 van 258 EersteEerste ... 3139404142435191141 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 16 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 16 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •