Pagina 43 van 47 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.891 t/m 1.935 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #1891
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Volgens mij stond ie in zn recht door de contract-'verbetering' van AZ te weigeren. AZ heeft m ook tot de laatste cent moeten uitbetalen en dat hele verhaal over het lekken hebben ze terug moeten nemen omdat het toch niet bleek te kloppen. Dat maakt ook allemaal geen zak meer uit nu. Als ie een goeie trainer is, is ie een goeie trainer. En of ie dan ruzie heeft met mensen bij AZ kan niemand bij Sparta iets schelen. Het enige belangrijke is dat ie Sparta aan t voetballen krijgt.
    Of hij gelijk heeft of niet maakt niet zo veel uit. Hij heeft de schijn enorm tegen en het lijkt alsof niemand hem echt vertrouwd. Ik heb ook een beetje het idee dat het een irritante betweter en carrierejager is. Ik denk overigens wel dat het een aardige trainer is met verstand van zaken, maar als speler denk ik dat je zo'n man niet zo snel serieus neemt.

  2. #1892
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Of hij gelijk heeft of niet maakt niet zo veel uit. Hij heeft de schijn enorm tegen en het lijkt alsof niemand hem echt vertrouwd. Ik heb ook een beetje het idee dat het een irritante betweter en carrierejager is. Ik denk overigens wel dat het een aardige trainer is met verstand van zaken, maar als speler denk ik dat je zo'n man niet zo snel serieus neemt.
    Een carrierejager is ie zeker niet. Ik bedoel je, weigert het hoofdtrainerschap bij AZ en gaat bij Sparta aan de slag. Dat is eerder het tegenovergestelde van een carrierejager lijkt me. En nogmaals, dat ze bij AZ iets tegen Pastoor hebben of dat ze m daar niet vertrouwen zal allemaal wel. De feiten zijn dat AZ de harde woorden in moest slikken en nu het trainerschap van Pastoor bij Sparta mede financiert. Waarvoor trouwens dank. Ik heb t interview met Pastoor gezien bij zn aanstelling en daarin kwam ie juist heel nuchter over.

    Maar we zullen het allemaal wel zien. In mijn ogen is het heel simpel. Een winnende trainer is een goeie trainer, dus winnen is het devies.

  3. #1893
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Voor de verandering winnen we nog maar s een oefenpotje tegen een Eredivisieclub. Na een gelijkspel tegen Vitesse en overwinningen op NAC, Excelsior en Ajax is nu Go Ahead met maar liefst 5-1 verslagen.

    Je koopt er helemaal niks voor, maar het geeft aan dat het niveauverschil tussen een groot deel van de Eredivisie en Sparta er eigenlijk nauwelijks is, en dat je bij promotie zeker niet het lachertje van de Eredivisie hoeft te worden. Dat hebben de laatste promovendi eigenlijk ook al wel laten zien.

  4. #1894

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Voor de verandering winnen we nog maar s een oefenpotje tegen een Eredivisieclub. Na een gelijkspel tegen Vitesse en overwinningen op NAC, Excelsior en Ajax is nu Go Ahead met maar liefst 5-1 verslagen.

    Je koopt er helemaal niks voor, maar het geeft aan dat het niveauverschil tussen een groot deel van de Eredivisie en Sparta er eigenlijk nauwelijks is, en dat je bij promotie zeker niet het lachertje van de Eredivisie hoeft te worden. Dat hebben de laatste promovendi eigenlijk ook al wel laten zien.
    Als het de groep vertrouwen geeft is het goed, maar vrijdag is pas de echte pot en dan kunnen we meer zeggen.

  5. #1895
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucajoy Bekijk bericht
    Als het de groep vertrouwen geeft is het goed, maar vrijdag is pas de echte pot en dan kunnen we meer zeggen.
    Ik reken nog steeds nergens op.

  6. #1896

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ik reken nog steeds nergens op.
    Dan kan het ook niet tegenvallen

  7. #1897
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De 20-jarige middenvelder Yalany Baio speelt tot het einde van het seizoen bij Sparta. In zijn contract is een optie voor een verlenging van twee seizoenen opgenomen.

    Baio speelde in de jeugd bij Liverpool, maar brak nooit door in het eerste. Toen hij ook in Liverpool onder 21 weinig aan spelen toekwam, mocht hij eind vorig seizoen vertrekken bij Liverpool, nadat zijn contract afliep.

    De speler uit Guinea-Bissau kon vervolgens begin januari aansluiten bij het trainingskamp van Sparta in Portugal. Daar maakte hij een dusdanig goede indruk op de technische staf, dat hij nu een contract op zak heeft.

    Baio is vandaag in Rotterdam aangekomen en zal morgen niet in de basis starten tegen FC Den Bosch. De kans is groot dat hij zelfs geen onderdeel uitmaakt van de selectie.
    Welkom, meneer Baio. dat je maar even veel furore mag maken als onze vorige Afrikaanse held Dele Adeleye.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    lucajoy (15 januari 2015),spartapiet (15 januari 2015)

  9. #1898
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zowel de hoofdsponsor van de jeugdopleiding (Peinneman), als de hoofdsponsor van Sparta 1 (Axidus) hebben een jaar verlengd. Toch wel heel mooi dat in deze zware tijden de twee grote geldschieters voor de club behouden blijven.

  10. #1899
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Alle andere grote sponsoren hebben ook verlengd. Volgend jaar dus weer met de tweede of derde begroting van de JL aan de competitie beginnen. Idem voor het spelersbudget. Daar zal t niet aan liggen. Net als aan de supporters die in de laatste wedstrijd van het seizoen nog met 8500 man op kwamen draven. Nee, de spelers hebben het seizoen volledig zelf verkloot tegen de kleintjes in de competitie. We hebben het afgelopen jaar moeten doen met te veel spelers die tegen wil en dank bij Sparta voetballen en die geen ambitie hadden om mét Sparta verder te komen. Waar dat soort gasten het idee vandaan halen dat ze hogerop kunnen is me trouwens aan raadsel, maar de mentaliteit van deze selectie was schrijnend. Anders kan ik het niet verklaren.

    Uithuilen en opnieuw beginnen dus. Voor de zoveelste keer. De organisatie staat nu met Westerhof, Pastoor, Roks en Beenhakker, die waarschijnlijk blijft. Pastoor heeft de boel in elk geval al aan het voetballen gekregen na de winterstop. Ik heb wel vertrouwen in hem als trainer. Beter kunnen we toch niet krijgen. Hopelijk kunnen we deze zomer eindelijk bouwen aan een fatsoenlijk elftal.

  11. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    Pizzakoerier (31 augustus 2015)

  12. #1900

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Alle andere grote sponsoren hebben ook verlengd. Volgend jaar dus weer met de tweede of derde begroting van de JL aan de competitie beginnen. Idem voor het spelersbudget. Daar zal t niet aan liggen. Net als aan de supporters die in de laatste wedstrijd van het seizoen nog met 8500 man op kwamen draven. Nee, de spelers hebben het seizoen volledig zelf verkloot tegen de kleintjes in de competitie. We hebben het afgelopen jaar moeten doen met te veel spelers die tegen wil en dank bij Sparta voetballen en die geen ambitie hadden om mét Sparta verder te komen. Waar dat soort gasten het idee vandaan halen dat ze hogerop kunnen is me trouwens aan raadsel, maar de mentaliteit van deze selectie was schrijnend. Anders kan ik het niet verklaren.

    Uithuilen en opnieuw beginnen dus. Voor de zoveelste keer. De organisatie staat nu met Westerhof, Pastoor, Roks en Beenhakker, die waarschijnlijk blijft. Pastoor heeft de boel in elk geval al aan het voetballen gekregen na de winterstop. Ik heb wel vertrouwen in hem als trainer. Beter kunnen we toch niet krijgen. Hopelijk kunnen we deze zomer eindelijk bouwen aan een fatsoenlijk elftal.
    Dat er versterkingen nodig zijn dat is duidelijk ook is het duidelijk dat dit huidige team niet de doelstelling heeft gehaald. Toch ben ik het niet met je eens wanneer je schrijft dat de spelers het zelf hebben verkloot, zij hebben iedere wedstrijd moeten spelen onder druk het zijn vrij jonge spelers die er nog niet helemaal zijn met een mix van ervaren spelers als je vergelijk met vorig seizoen is het bijna een nieuw elftal met ergens in het midden van het seizoen een andere trainer die Baio laat komen en dan tot de conclusie komt dat hij 4 4 2 wil gaan voetballen om die reden valt Baio door de mand wanneer je een spits bezit zoals Voskamp moet je 4 3 3 blijven spelen want die scoort ook als het geen kans is misschien had Gladon dit ook wel gedaan? Volgens mij is dit elftal redelijk goed met hier en daar een passende aanpassing een echt dragende middenvelder zou al heel wat helpen. Een stavaste rechtsbuiten en dan ben je er naar mijn mening al de jonge spelers zijn in het nieuwe seizoen weer een stapje verder ik vind lekker doorgaan met deze selectie en staf een paar versterkingen met ervaring erbij dan komt het helemaal goed

  13. #1901
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik wil ze wel bij naam noemen,want spelers als Mahmudov, Dogan, De Nooijer en eigenlijk ook Gladon moeten zich kapot schamen dat ze met hun 'talent' tegen clubs als Jong PSV, Achilles, Telstar, Almere en Jong Twente niet konden winnen omdat ze het niet konden opbrengen om tegen 'kleintjes' 100% inzet te tonen. Die gasten hebben zeker na de winter alleen voor zichzelf gespeeld omdat ze denken dat ze hogerop kunnen. Af en toe pakte dat goed uit, zoals Mahmudov die er ineens drie scoort tegen Roda, maar als een teamprestatie gevraagd wordt geven deze spelers niet thuis. Werken en bikkelen, extra meters maken om fouten van anderen te corrigeren. Daar hebben ze allemaal nog nooit van gehoord. Zonde, want juist deze spelers hadden het verschil kunnen maken dit seizoen.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 19 mei 2015 om 22:41

  14. #1902

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ik wil ze wel bij naam noemen,want spelers als Mahmudov, Dogan, De Nooijer en eigenlijk ook Gladon moeten zich kapot schamen dat ze met hun 'talent' tegen clubs als Jong PSV, Achilles, Telstar, Almere en Jong Twente niet konden winnen omdat ze het niet konden opbrengen om tegen 'kleintjes' 100% inzet te tonen. Die gasten hebben zeker na de winter alleen voor zichzelf gespeeld omdat ze denken dat ze hogerop kunnen. Af en toe pakte dat goed uit, zoals Mahmudov die er ineens drie scoort tegen Roda, maar als een teamprestatie gevraagd wordt geven deze spelers niet thuis. Werken en bikkelen, extra meters maken om fouten van anderen te corrigeren. Daar hebben ze allemaal nog nooit van gehoord. Zonde, want juist deze spelers hadden het verschil kunnen maken dit seizoen.
    Dogan is 21 jaar Gladon en De Nooyer zijn 23 jaar en werden onderhand iedere week door de supporters afgebrand je kunt niet verwachten dat deze jongens iedere wedstrijd top zijn ik hoop dat De Nooyer blijft van Gladon weten we inmiddels dat hij vertrekt is niet erg want op zijn top is hij niet zo goed als dat hij zelf denkt. Blijft Mahmudov 25 jaar over daar geef ik je volledig gelijk in dit is een speler die niet heeft gebracht wat je van hem zou mogen verwachten. Denk ook niet dat hij kan blijven hij bezit niet de mentaliteit van een profvoetballer.

  15. #1903
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het gaat niet om hoe goed ze zijn, of dat ze nog jong zijn, al zijn ze 18. Maar dat ze zichzelf te goed vinden voor de Jupiler League. Die verschrikkelijke mentaliteit heeft ons punten gekost. De Nooijer, Gladon en Dogan zijn nog niet eens vaste basisspeler bij Sparta, maar ze denken al wel dat ze goed genoeg zijn voor een stap hogerop. Ondertussen laten ze het keer op keer afweten als er gevochten moet worden. Die gasten moeten dankbaar zijn dat ze een kans krijgen in het betaalde voetbal, hard werken en luisteren naar wat de trainer zegt. En als ze dan echt te goed blijken te zijn voor de Jupiler League komt er vast een mooie club voor ze.

  16. #1904
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Veldmate mag weg bij Heracles . Was eigenlijk de enige goede aankoop van Sparta in 5 jaar , Moeten we niet proberen om hem weer binnen tehalen . Er moet echt nog veel spelers bij hoor , gaat genoeg weg na vele jaren, Maar ik zou nu wel is spelers willen zien met echte meerwaarde wat andere clubs wel hebben/halen.

  17. #1905
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Veldmate zou een topper zijn voor ons. Met hem centraal achterin werden we nog tweede. Waar is de tijd...

  18. #1906
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat vind je van onze selectie tot nu toe Tie-wrap ?? Met Sanusi , Dougall , Van Moorsel en Dijkstra als aankopen . en nog wat proef spelers . Ik heb er eigenlijk best een hard hoofd in , Vind het erg matig in vergelijking bij Nac en Goahead , Die halen toch spelers binnen wie ik graag bij ons had gezien wat jij ??

  19. #1907

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Wat is de doelstelling? Kampioen? Top 5?

  20. #1908
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Doelstelling is zoals elk jaar promoveren. Kampioen lijkt me niet realistisch met NAC erbij en nu Go Ahead zich goed heeft weten te versterken schat ik die op voorhand ook een stuk hoger in. Voor de rest is het afwachten. Haast iedereen is zn beste spelers kwijt, maar geen enkele club heeft zn selectie al compleet en overal kunnen nog spelers weggekocht worden.

    Over onze nieuwe 'aanwinsten' ben in niet heel negatief. Dijkstra lijkt me een verbetering tov Van Boxel. Dougall en Sanusi ken ik niet zo goed, maar De Nooijer, Nieuwendaal en Nijs vervangen is niet heel moeilijk. Datw aren geen hoogvliegers. Met Van Moorsel en Brogno lijken we goeie aanvallende en scorende middenvelders in de selectie te hebben. Maar willen we meedoen om de bovenste plaatsen, dan moet er denk ik een topspits bij. Voskamp alleen is niet genoeg, vanwege zn blessuregevoeligheid. En ook nog een hele goeie linksback. Dat was onze zwakste plek achterin afgelopen seizoen. Als je dat lek kunt dichten staat er op t oog een degelijke achterhoede.

    Hoe dan ook, we beginnen pas half augustus. Er zullen vast nog spelers bij komen. Dan zien we het wel. Dat Go Ahead zn selectie zo snel op orde heeft komt ook door hun Europese wedstrijdjes begin juli. Vergeleken met de overige ploegen in de competitie is Sparta al verrassend compleet.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 21 juni 2015 om 21:40

  21. #1909
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Wat is de doelstelling? Kampioen? Top 5?
    Play offs halen denk ik. Geen kampioen weet ik zeker.

  22. #1910

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Dan hoef je sowieso niet naar NAC te kijken en in principe ook niet naar GAE. Die zullen vol voor kampioenschap gaan.

  23. #1911

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Doelstelling is zoals elk jaar promoveren. Kampioen lijkt me niet realistisch met NAC erbij en nu Go Ahead zich goed heeft weten te versterken schat ik die op voorhand ook een stuk hoger in. Voor de rest is het afwachten. Geen enkele club heeft zn selectie al compleet en overal kunnen nog spelers weggekocht worden.

    Over onze nieuwe 'aanwinsten' ben in niet heel negatief. Dijkstra lijkt me een verbetering tov Van Boxel. Dougall en Sanusi ken ik niet zo goed, maar De Nooijer, Nieuwendaal en Nijs vervangen is niet heel moeilijk. Datw aren geen hoogvliegers. Met Van Moorsel en Brogno lijken we goeie aanvallende en scorende middenvelders in de selectie te hebben. Maar willen we meedoen om de bovenste plaatsen, dan moet er denk ik een topspits bij. Voskamp alleen is niet genoeg, vanwege zn blessuregevoeligheid. En ook nog een hele goeie linksback. Dat was onze zwakste plek achterin afgelopen seizoen. Als je dat lek kunt dichten staat er op t oog een degelijke achterhoede.

    Hoe dan ook, we beginnen ook pas half augustus. Er zullen vast nog spelers bij komen. Dan zien we het wel. Dat Go Ahead zn selectie zo snel op orde heeft komt ook door hun Europese wedstrijdjes begin juli. Vergeleken met de overige ploegen in de competitie is Sparta al verrassend compleet.
    Slijngard is transfervrij

  24. #1912
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Schijnt zelf oren te hebben naar een terugkeer op Spangen. Of Sparta dat ook wil, geen idee? Ik heb zelf liever een back die ook echt kan verdedigen, maar wat mij betreft mag ie, net zoals bij Cambuur, op amateurbasis aansluiten hoor. Sympathieke gozer en hij heeft best een goeie voorzet.

  25. #1913
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Slijngard niks mis mee , Maar geen echte verdedigende back , Teijsse is gelukkig ook weg , was aanvallend oke , maar het verdedigende taak liet die zovaak lopen.

    Dat er nog een extra spits bij moet lijkt me logisch , Helaas lopen we al een paar spellers mis , Brands ,Opoku , Ewijk , waarschijnlijk ook Peters en Janssen die niet komen , Hou je niet veel over denk ik , Wat echt haalbaar is en gratis.

  26. #1914
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Janssen heeft een doorlopend contract bij Almere. Die is volstrekt onhaalbaar voor elke JL-club en zelfs voor de meeste Eredivisieclubs.Cas Peters zou de ideale aanwinst voor Sparta zijn, maar ik vrees ook onhaalbaar met NAC en een aantal Eredivisieclubs in de markt. vEwijk en Opoku zijn denk ik niet beter dan wat wij hebben met Voskamp en vMoorsel.

    We zullen het moeten hebben van een toevalstreffer of een huurspeler. Bij AZ en Heerenveen lopen ze over van de spitsen. Dolf moet maar s een belletje doen.

  27. #1915
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We hebben toch een spits van jong Az tussen de proefspelers lopen dacht ik. Zou niet 1,2,3 een spits weten van Az of Heerenveen die weg mag en beschikbaar is voor ons.

  28. #1916
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Wat vind je van onze selectie tot nu toe Tie-wrap ?? Met Sanusi , Dougall , Van Moorsel en Dijkstra als aankopen . en nog wat proef spelers . Ik heb er eigenlijk best een hard hoofd in , Vind het erg matig in vergelijking bij Nac en Goahead , Die halen toch spelers binnen wie ik graag bij ons had gezien wat jij ??
    Veel succes ermee!

  29. #1917
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We zullen het zien he. Misschien is ie wel opgebloeid bij Oss en wordt ie de onbetwiste leider op het middenveld. Zoveel is daar ook weer niet voor nodig in de pilsdivisie.

  30. #1918
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Sparta heeft de selectie ogenschijnlijk compleet ruim voor de eerste competitiewedstrijd. De zwakke plekken zijn vervangen door (hopelijk) iets betere spelers. Alleen het vertrek van Mahmudov vind ik jammer. Maargoed, dan moeten Voskamp en/of Bergkamp ze er maar inschieten..

    Het lijkt me sterk dat er nog iemand wordt weggekocht, of er moet een gek zijn die ineens geld over heeft voor Dogan, Verhaar of Kortsmit ofzo. Maar dat zou me verbazen. Dit zijn dus de mannen en jochies die het komend seizoen voor ons moeten doen:

    Kortsmit (Kieboom/Janssen)

    Breedijk (Van Buuren/Floranus) - Ketting - Dijkstra (Breuer/Dumpfries) - Supusepa (Claver/vDrongelen)

    Sanusi - Dougall (Dogan/Neral/Vissers)

    Verhaar (Hiwat) - vMoorsel - Brogno (Langedijk)

    Voskamp/Bergkamp (Stokkers)



    Over een maandje gaan we het zien...

  31. The Following 2 Users Say Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    lucajoy (10 juli 2015),Pizzakoerier (10 juli 2015)

  32. #1919
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vergeet je mislukkeling Romano van de Stoep nog he , daar zitten we ook nog een jaar aanvast . Was woensdag tegen Voc ook weer slecht bezig. hoop dat er verdedigend op het middenveld nog iets bij komt, Je heb 5 spelers voor die positie , maar eigenlijk heb niemand echt iets laten zien op een hoger niveau . Plus dat Neral nog maar 17 is en vooral in Jong Gaat spelen geldt ook voor Floranis en V Drongelen

  33. #1920
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zo, 5-2. Het had een veel hogere uitslag moeten zijn, maar vijf goals is niet verkeerd. Na 2 minuten al open kansen op 1-0 en 2-0 die er niet in gingen, uiteindelijk stond die score zes minuten later op het bord. Daarna was het tot de rust allemaal veel te gemakzuchtig. Tweede helft wel weer goed, met een excellerende Verhaar en Sanusi. Die laatste verrast me wel. Ik had er niet veel van verwacht, maar het is een ideaal stofzuigertje, die ook nog eens de oplossing vooruit zoekt.

    Het 'nieuwe Sparta' is eigenlijk wel een leuk team. Het straalt plezier en frivoliteit uit. Eindelijk weer wat technisch begaafde spelers op het middenveld omgoed combinatievoetbal mee te spelen. Ik denk wel te wisselvallig om voor de titel mee te doen. Andere teams hebben denk ik wat meer ervaring en kwaliteit (NAC, GAE, Volendam). Maar bij vlagen was het echt fantastisch voetbal vanmiddag. Functionele hakjes, overstapjes, one-touch. Dat hebben we lang niet meer gezien. En dat met een heel jong elftal. De mid-mid 19, de spits is 19, de rechtsback is deze week 17 geworden. Er komen weer talentjes aan, gelukkig. Op Breuer en Verhaar na is de rest ook begin twintig. Wat mij betreft niet al te veel meer sleutelen aan dit team. Straks is Supusepa fit, maar Dougall doet het ook goed op linksback. En Floranus op rechtsback is echt een revelatie. Dan mag ie pas net 17 zijn, hij doet niet onder voor de rest en zeker niet voor Kees van Buuren.

  34. #1921
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sherrill McDonald op huurbasis naar Sparta. Wat we daarmee moeten? Geen idee....

  35. #1922
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Die zal er toch een hoop in rossen.

  36. #1923
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Die zal er toch een hoop in rossen.
    Ajax-opleiding he. Moet wel een goeie zijn.

  37. #1924
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ajax-opleiding he. Moet wel een goeie zijn.
    Sowieso. Geen echt goeie, dan had ie het wel bij een echte topclub gemaakt, maar voor een statiegeldclubje als Sparta een prima versterking.

  38. #1925
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Sowieso. Geen echt goeie, dan had ie het wel bij een echte topclub gemaakt, maar voor een statiegeldclubje als Sparta een prima versterking.
    Je verwart ons met onze oud-papier buurtjes uit Kralingen, niet erg...

    Hoe dan ook. Hij zal niet voor de basis gehaald zijn, want voorin draait het uitstekend met de huidige bezetting. Ik verwacht een vertrek van de te dure Voskamp of een verhuur van Stokkers aan Dordt ofzo.

  39. #1926
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    hij kan ook op de vleugel spelen, dus je kan hem op meerdere posities kwijt , Alleen maar goed joh , Al zal Voskamp of Stokkers of Hiwat nog wel weg gaan.

  40. #1927
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta blijkbaar tegen FC Twente geoefend vandaag: 1-1. Geen idee of beide teams met t eerste elftal gespeeld hebben.

  41. #1928
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Sparta blijkbaar tegen FC Twente geoefend vandaag: 1-1. Geen idee of beide teams met t eerste elftal gespeeld hebben.
    Sherjill MacDonald gelijk al ze eerste goal te pakken, Sparta speelde de eerste helft wel redelijk met de basis het zelfde gelde voor Fc twente , Die een tweede helft met 6 wissels speelde maar ook daar speelde een Cabral en Eghan Uvini gewoon mee . Dus gewoon een net resultaat voor ons en dat sommige spelers wedstrijd fit worden is helemaal mooi.

  42. #1929
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nieuws van het Rood-Witte Mannendiner:

    - Pastoor gaat zeer binnenkort verlengen tot 2018.
    - Sparta stelt zeer binnenkort een nieuw technisch bestuurslid aan.
    - Sparta wil in de toekomst internationaler (Azië, Afrika) gaan scouten om het gat van de weg geroofde jeugdspelers op te vangen.
    - Er is deze avond met een veiling meer dan 60.000 euro opgehaald voor de jeugdopleiding van Sparta.
    - Piet de Visser heeft een niet nader te noemen Sparta-talent op de korrel voor Chelsea (...dan denk ik: Rick van Drongelen?).

    - Topscorer van de Jupiler League en 'beste speler van de eerste periode' Thomas Verhaar is één of twee weken geblesseerd (hopelijk herstelt ie snel en kan ie meedoen uit bij NAC volgende week).


    En los van dat alles heeft Sparta ondertussen maar weer eens een oefenpot gewonnen tegen een Eredivisieclub: uit bij Groningen (0-1). Ik denk dat we de complete Eredivisie inmiddels wel verslagen hebben in oefenwedstrijden. Jammer alleen dat je er geen kut voor koopt.


    Anyway. Als we van Oss winnen zondag is het pas echt een prima weekje...
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 16 oktober 2015 om 11:38

  43. The Following 2 Users Say Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    lucajoy (16 oktober 2015),spartapiet (16 oktober 2015)

  44. #1930
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kogel door de kerk. Pastoor blijft tot 2018 bij Sparta.

    Nu Reiziger en Verhaar nog verlengen...

  45. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    spartapiet ( 2 december 2015)

  46. #1931
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Verhaar blijft bij Sparta
    Eerst met 6-0 winnen, dan het nieuws dat Verhaar tot 2019 heeft bijgetekend. Het weekend kan niet beter beginnen!!

    Thomas Verhaar tot 2019 bij Sparta Rotterdam

    Topscorer tekent meerjarige verbintenis op Het Kasteel

    Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met Thomas Verhaar over het openbreken en verlengen van zijn contract. De aanvaller kwam in de zomer van 2014 over van VOC Rotterdam en tekende voor twee seizoenen. Nu is overeengekomen dat de nieuwe overeenkomst tot medio 2019 zal duren.

    Trainer Alex Pastoor over de contractverlenging van Sparta’s topscorer. “Deze contractverlenging is een beloning voor de speler en club. Voor Thomas omdat hij zich heeft ontwikkeld tot een volwaardige basisspeler in het eerste elftal. Voor Sparta is dit een bewijs dat spelers vertrouwen hebben in de ambitie van de club en zich prettig voelen op Het Kasteel.”

    Thomas Verhaar is zelf ook blij met zijn verlengde verblijf in Rotterdam-West. “Ik voel me goed op Het Kasteel en merk dat ik mijzelf blijf ontwikkelen. Sparta is de club waar ik in de jeugd al heb gespeeld en via een omweg ben ik toch in het eerste elftal terecht gekomen. Ik kijk er naar uit om dit seizoen, en de seizoenen hierna, goed te presteren met onze groep en door het verlengen van mijn contract weet iedereen waar mijn ambitie ligt."

    Bron: www.sparta-rotterdam.nl
    De goednieuwsshow duurt voort. Verhaar heeft bijgetekend. Dat zou het laatste beetje potentiële onrust weg moeten nemen. Er is niemand die veel geld neer gaat leggen voor een 27-jarige aanvaller, dus ik ben er van overtuigd dat hij ook echt blijft.

    Eerder tekenden Breedijk, Dougall en Kieboom dat al bij. Dumfries heeft ook een langdurig contract. Nog een jaartje hopen dat Floranus en Van Drongelen niet weggeroofd worden door een topclub en dan zijn die ook oud genoeg om meerjarige contracten te tekenen. De basis vol Rotterdams talent ligt er. Vooral qua verdedigers is het uitstekend wat de jeugdopleiding aan het afleveren is.

  47. #1932
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met Ajax over de huur van Óttar Magnus Karlsson.
    De 18-jarige aanvaller zal na de winterstop aansluiten bij de A-selectie van Sparta Rotterdam en gaat mee op trainingskamp naar Portugal.

    Trainer Alex Pastoor over de nieuweling bij de Kasteelclub: “We nemen met de komst van Óttar een voorschot op de toekomst. Hij mag zich bewijzen bij Sparta Rotterdam en doordat we een optie hebben om het contract na de huurperiode met twee seizoenen te verlengen gaan we zijn ontwikkeling sterk in de gaten houden de komende maanden.”
    Nooit van gehoord. Neem aan dat dit in eerste instantie voor Jong Sparta is.

  48. #1933
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Nooit van gehoord. Neem aan dat dit in eerste instantie voor Jong Sparta is.
    Jong-Sparta maakt deel uit van de A-selectie ja?

  49. #1934
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Jong-Sparta maakt deel uit van de A-selectie ja?
    Ja.

  50. #1935
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kan nooit kwaad om zo speler te huren is het wat dan kan je hem gratis overnemen , Ajax haalt hem ook niet zomaar natuurlijk. En wat je zegt we doen met 2 teams mee om promotie dus kan hij minuten maken in Jong Sparta en misschien af en toe is invallen in het eerste.

Pagina 43 van 47 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •