Pagina 45 van 258 EersteEerste ... 3543444546475595145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.981 t/m 2.025 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #1981
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ach Haim zal deze zomer nog wel naar Israel vertrekken (hoop ik)... maar goed, in veel landen is de competitie nog maar net afgelopen, dus de transferstroom zal later deze maand en vanaf 1 juli wel op gang komen.
    Haim heeft zich compleet belachlijk gemaakt in Israel. De speelminuten die hij daar kreeg, schijnt hij zo verneukt te hebben dat ze stonden te juichen (bij wijze van spreke) toen hij weer op het vliegtuig naar Nederland stapte. Nee dit wordt een gevalletje Yakubu. Wel veel verdienen, maar het hele seizoen tussen de supporters zitten.

    Fijn trouwens voor die transferstroom, maar Vitesse zal eerst geld van externen moeten krijgen wil het zich hier ook in mengen. Want zoals ik eerder al zei:

    Er is geen geld!

  2. #1982
    Zola25's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 april 2009
    Berichten
    882
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Iemand die mij kan vertellen of Vitesse nog steeds geïnteresseerd is in Ben Sahar?

  3. #1983
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Haim heeft zich compleet belachlijk gemaakt in Israel. De speelminuten die hij daar kreeg, schijnt hij zo verneukt te hebben dat ze stonden te juichen (bij wijze van spreke) toen hij weer op het vliegtuig naar Nederland stapte. Nee dit wordt een gevalletje Yakubu. Wel veel verdienen, maar het hele seizoen tussen de supporters zitten.

    Fijn trouwens voor die transferstroom, maar Vitesse zal eerst geld van externen moeten krijgen wil het zich hier ook in mengen. Want zoals ik eerder al zei:

    Er is geen geld!
    Wie geen geld heeft moet creatief zijn... Dat zijn ze bij ons nou niet bepaald, helaas..

  4. #1984
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zola23 Bekijk bericht
    Iemand die mij kan vertellen of Vitesse nog steeds geïnteresseerd is in Ben Sahar?
    Als jij een pot geld kom brengen naar Arnhem...

    nee, aangezien de Graafschap uitgevoetbald is en vW al weg is, en het stil blijft denk ik niet dat het hem gaat worden..

  5. #1985
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Interesse wel, geld is op.

    Anderlecht en Espanyol zijn geen ploegen waar wij tegen kunnen concurreren.

    Dit seizoen wordt huilen met de pet op, straks gaan ze echt met Junker voorin het seizoen in.

    @ FCLD De spijker op zijn kop! Van Hintum aanstellen als TD was de slechtste beslissing voor een club die net weer aan het opbouwen is. Het liefst zie ik Aad de Mos terugkeren op zijn positie.

  6. #1986
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Haim heeft zich compleet belachlijk gemaakt in Israel. De speelminuten die hij daar kreeg, schijnt hij zo verneukt te hebben dat ze stonden te juichen (bij wijze van spreke) toen hij weer op het vliegtuig naar Nederland stapte. Nee dit wordt een gevalletje Yakubu. Wel veel verdienen, maar het hele seizoen tussen de supporters zitten.

    Fijn trouwens voor die transferstroom, maar Vitesse zal eerst geld van externen moeten krijgen wil het zich hier ook in mengen. Want zoals ik eerder al zei:

    Er is geen geld!
    Ik duidde met de transferstroom natuurlijk op Junker en Haim. Voor eerstgenoemde was afgelopen zomer en winter in ieder geval wel belangstelling, dus wat dat betreft zal het wel goedkomen. Betreft inkomende tranfers: eigenlijk hoeft enkel Hofs en een spits definitief te komen, verder zit het hier wel prima qua selectie. Afgelopen seizoen hadden we na de winter zelfs een té brede selectie.

    Snap ook niet dat FCLD en jij met het statement komen dat de huidige selectie weer onderin meedraait. Volgens mij is het zo slecht nog niet wat er staat. En hoezo niet creatief? Afgelopen zomer is Van Hintum en co toch ook erg creatief bezig geweest door middel van huren met optie tot koop. Heeft met Jeroen Drost oa erg goed uitgepakt!

  7. #1987
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Interesse wel, geld is op.

    Anderlecht en Espanyol zijn geen ploegen waar wij tegen kunnen concurreren.

    Dit seizoen wordt huilen met de pet op, straks gaan ze echt met Junker voorin het seizoen in.
    Kolk en Junker... Tja... mss Snijders.. Ohh en Jenner!

  8. #1988
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik duidde met de transferstroom natuurlijk op Junker en Haim. Voor eerstgenoemde was afgelopen zomer en winter in ieder geval wel belangstelling, dus wat dat betreft zal het wel goedkomen. Betreft inkomende tranfers: eigenlijk hoeft enkel Hofs en een spits definitief te komen, verder zit het hier wel prima qua selectie. Afgelopen seizoen hadden we na de winter zelfs een té brede selectie.

    Snap ook niet dat FCLD en jij met het statement komen dat de huidige selectie weer onderin meedraait. Volgens mij is het zo slecht nog niet wat er staat. En hoezo niet creatief? Afgelopen zomer is Van Hintum en co toch ook erg creatief bezig geweest door middel van huren met optie tot koop. Heeft met Jeroen Drost oa erg goed uitgepakt!
    Over de verdediging en middenveld hoor je me ook niet klagen... Maar als je niet scoort win je geen wedstrijden, ik weet niet wat jij verwacht maar van onze spitsen verwacht ik alleen van Kolk een aantal doelpunten!

    Drost en Molhoek ja...

  9. #1989
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Daarom zeg ik ook een spits en Hofs erbij, maar verder staat er een goed elftal, mits de huidige basis bijeen blijft. Wellicht valt er ook wel weer ergens een spits te huren met optie tot koop. Alleen dan wel een betere optie dan Tarvajärvi haha

  10. #1990
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Daarom zeg ik ook een spits en Hofs erbij, maar verder staat er een goed elftal, mits de huidige basis bijeen blijft. Wellicht valt er ook wel weer ergens een spits te huren met optie tot koop. Alleen dan wel een betere optie dan Tarvajärvi haha
    Hofs zou leuk zijn en heel bruikbaar.. Maar een spits is voor mij toch wel op dit moment hoogste prioriteit..

  11. #1991
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik duidde met de transferstroom natuurlijk op Junker en Haim. Voor eerstgenoemde was afgelopen zomer en winter in ieder geval wel belangstelling, dus wat dat betreft zal het wel goedkomen. Betreft inkomende tranfers: eigenlijk hoeft enkel Hofs en een spits definitief te komen, verder zit het hier wel prima qua selectie. Afgelopen seizoen hadden we na de winter zelfs een té brede selectie.

    Snap ook niet dat FCLD en jij met het statement komen dat de huidige selectie weer onderin meedraait. Volgens mij is het zo slecht nog niet wat er staat. En hoezo niet creatief? Afgelopen zomer is Van Hintum en co toch ook erg creatief bezig geweest door middel van huren met optie tot koop. Heeft met Jeroen Drost oa erg goed uitgepakt!
    De belangstelling voor Junker is nooit concreet geworden. Er waren flirts met Utrecht en Deense clubs maar die werden vaak dezelfde week nog ontkracht. Nee dit waren verhaaltjes van zijn zaakwaarnemer die de wereld zijn ingeholpen.

    Onze selectie:

    Op doel: Velthuizen / Graafland / Room (Graafland ligt er nog een aantal maanden uit dacht ik) / v/d Sman

    Verdediging: Verhaegh (in belangstelling van NAC), Sprockel, Drost, v/d Struijk, Kuiper (In belangstelling van AZ), van Diermen

    Middenveld: Claudemir, Molhoek, Pryor, Stevanovic, Buttner, Pluim. (En owja, en onze als-het-echt-moet-dan-gaan-we-er-wel-met-tegenzin-staan-middenvelders: Kolk en Jenner

    Aanval: Junker, Kolk, Jenner, Snijders


    Vind je het gek dat ik hier helemaal niet van uit mijn bol voor ga? Deze selectie is het linker rijtje niet waard. Plek 10/11 zijn het hoogst haalbare.

    En hebben de huur/koop constructies wel zo goed uitgepakt? Ja Drost die kreeg eindelijk weer eens speelminuten, en werd beter onder Bos. Dat pakte goed uit.
    Jenner en Molhoek echter kwamen van AZ af en lieten van begin af aan dat Vitesse eigenlijk onder hun stand voetbalde. Jenner deed dit niet alleen in de wedstrijden, dit deed hij ook op de trainingen.

    Geweldige constructies. We moeten nu het volledige salaris betalen van die spelers, Terwijl de begroting toch al achteruit ging. TOP!

    WIJ HEBBEN GEEN VISIE! ER IS GEEN LANGETERMIJNBELEID! EN NOG EVEN EN DAN ZORGT DIT ER O.A. VOOR DAT ZE DAN DE STEKKER UIT VITESSE KUNNEN TREKKEN!

  12. #1992
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    ---------------Velthuizen-------------
    Verhaegh---Sprockel---Drost---Kuiper
    ----------------Molhoek--------------
    ---Claudemir---Stevanovic---Büttner*--
    ----------Snijders--------Kolk---------

    Met deze basis is een plek in het linkerrijtje zeker haalbaar in mijn ogen. Snijders heeft dan nog wel niets bewezen, maar dat had Ricky voor dit seizoen ook niet buiten de jeugd. Molhoek mist gewoon te veel diepgang en risico in zijn spel (wat hij zelf ook aangeeft) om op die linksmid positie te renderen. Zet hem lekker als blok voor de verdediging, dan komt het wel goed.

    *zie liever zelf Pryor, maar dat lijkt met de huidige technische staf niet reëel

  13. #1993
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    ---------------Velthuizen-------------
    Verhaegh---Sprockel---Drost---Kuiper
    ----------------Molhoek--------------
    ---Claudemir---Stevanovic---Büttner*--
    ----------Snijders--------Kolk---------

    Met deze basis is een plek in het linkerrijtje zeker haalbaar in mijn ogen. Snijders heeft dan nog wel niets bewezen, maar dat had Ricky voor dit seizoen ook niet buiten de jeugd. Molhoek mist gewoon te veel diepgang en risico in zijn spel (wat hij zelf ook aangeeft) om op die linksmid positie te renderen. Zet hem lekker als blok voor de verdediging, dan komt het wel goed.

    *zie liever zelf Pryor, maar dat lijkt met de huidige technische staf niet reëel
    Laten we lekker gokken, zetten Snijders maar het hele seizoen in de basis. Snijders is een buitenspeler, het liefst hangend van rechts. Hij heeft een heerlijke vooorzet, maar het is geen afmaker. Kolk zal de lijn van de laatste wedstrijden door moeten zetten wil hij ook echt een meerwaarde voor het team hebben. Een tot op het bot gemotiveerde Kolk is geweldig, een niet gemotiveerde Kolk is waardeloos.

    Kritiek: Snijders is geen afmaker, Kolk moet gemotiveerd zijn. En wie zit daarachter? Juist ene Junker. Of nog liever, ene Jenner. Spelers die hebben getoont echte afmakers te zijn, maar niet huis.

    Al met al een matige aanval dus.

    Het middenveld is aardig ja. Maar opnieuw, wat zit daar achter? Momenteel helemaal niets waarvan je kan zeggen: Ja dat is een aardige back - up.

    Verdediging: Zolang het zo blijft staan ben ik er tevreden over. Echter, er zal echt een rechterverdediger moeten komen. v/d Struik is op zijn best (en dat is nog steeds waardeloos) als centrale verdediger. Bij het wegvallen van Verhaegh staat er momenteel niets. Dan krijg je weer van die net niet oplossingen.

    Maar goed, ik wil best wel in de polonaise stappen richting het volgende seizoen. Probleem is, dat ik helemaal geen zin heb in de polonaise. Ik zie ook geen reden voor een Polonaise.

    Niet alleen Feyenoord is een club met genoeg problemen waarvan je kunt zeggen: Het is 10 voor 12

    Ook bij Vitesse komt de kleine wijzer weer lekker dictbij de 10, waar de grote wijzer allang op de 12 staat...

  14. #1994
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Alsof Van Wolfswinkel wel een afmaker is gebleken (acht doelpunten is over een heel seizoen simpelweg te weinig voor een spits)... en ook Nilsson heeft genoeg kansen verprutst na Ajax-thuis. Ze zorgden wel voor dreiging, maar zelfs tegen degradanten als De Graafschap en Volendam kon dat duo niet voor doelpunten zorgen. (daarnaast speelden ze té egoïstisch naar mijn mening itt Kolk, die zelfs ongemotiveerd een balletje breed legde bij een 3-1 voorsprong) Je hoeft helemaal geen polonaise te lopen, dat doe ik ook niet. Maar top 9 is zeker haalbaar met dit materiaal. NAC presteert de laatste twee jaar ook erg goed, terwijl die dat ook bereiken met een stel kreupele bejaarden en onzekere doelman.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 8 juni 2009 om 14:03

  15. #1995
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Alsof Van Wolfswinkel wel een afmaker is gebleken (acht doelpunten is over een heel seizoen simpelweg te weinig voor een spits)... en ook Nilsson heeft genoeg kansen verprutst na Ajax-thuis. Ze zorgden wel voor dreiging, maar zelfs tegen degradanten als De Graafschap en Volendam kon dat duo niet voor doelpunten zorgen. (daarnaast speelden ze té egoïstisch naar mijn mening itt Kolk, die zelfs ongemotiveerd een balletje breed legde bij een 3-1 voorsprong) Je hoeft helemaal geen polonaise te lopen, dat doe ik ook niet. Maar top 9 is zeker haalbaar met dit materiaal. NAC presteert de laatste twee jaar ook erg goed, terwijl die dat ook bereiken met een stel kreupele bejaarden en onzekere doelman.
    Ik snap de vergelijking met het duo van Wolfswinkel en Nilsson niet. Nee ook dat waren geen afmakers als je zag hoeveel kansen deze hebben verprutst. Echter, dat waren niet voor niets de spitsen die spelers als Kolk en Snijders uit de basiself hielden. Bos zag ook wel dat dit de spitsen waren die de meeste doelpunten konden gaan maken. Dat we met Kolk en Snijders / Junker een dodelijk probleem hadden als we daarmee het afgelopen seizoen de doelpunten moesten gaan maken.

    Dus nee, deze aanval schiet te kort, de hele selectie schiet te kort. Deze selectie schiet te kort op basis van mentaliteit (hoe verklaar je de plotselinge omslag anders?), op kwaliteit en in de breedte voor het linkerrijtje.

  16. #1996
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wil je in het linker rijtje meedoen heb je nodig:

    1 directe versterking voor het middenveld (hofs)
    1 in de aanval..

    + in elke linie voor de breedte...

    En dan mag er niemand meer vertrekken..
    Nou dat kunnen we wel vergeten..

  17. #1997
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Er is toch ook nog iets zoals jeugd voor de breedte? Of lopen er verder geen Kuipertjes of Snijders rondt in Jong Vitesse? Wanneer spelers als Pryor en Jenner op de tribune zitten omdat je bank vol zit, lijkt me dat je ook niet goed bezig bent als club met matige financiële middelen. Al die spelers in de A-selectie krijgen wel een dik salaris.

  18. #1998
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Er is toch ook nog iets zoals jeugd voor de breedte? Of lopen er verder geen Kuipertjes of Snijders rondt in Jong Vitesse? Wanneer spelers als Pryor en Jenner op de tribune zitten omdat je bank vol zit, lijkt me dat je ook niet goed bezig bent als club met matige financiële middelen. Al die spelers in de A-selectie krijgen wel een dik salaris.
    Ik zei ook niet dat die voor de breedte gehaald moesten worden, maar een jongen moet wel klaar zijn voor die stap..

    Op het middenveld hebben we 3 spelers die subtopwaardig zijn, dat is gewoon te weinig... (Molhoek, Stevanovic, Claudemir)

    Voorin heb je eigenlijk alleen Kolk (middemoot), mits die er zin in heeft..
    Snijders moet zich nog bewijzen..

    Verdediging is redelijk, maar er moet geen speler wegvallen..

  19. #1999
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik zei ook niet dat die voor de breedte gehaald moesten worden, maar een jongen moet wel klaar zijn voor die stap..

    Op het middenveld hebben we 3 spelers die subtopwaardig zijn, dat is gewoon te weinig... (Molhoek, Stevanovic, Claudemir)

    Voorin heb je eigenlijk alleen Kolk (middemoot), mits die er zin in heeft..
    Snijders moet zich nog bewijzen..

    Verdediging is redelijk, maar er moet geen speler wegvallen..
    dus weer lekker 10 x niets, zo gaat het zeker niet lukken om het linker rijtje te halen.

  20. #2000
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    dus weer lekker 10 x niets, zo gaat het zeker niet lukken om het linker rijtje te halen.
    Hehe, jij snapt het:happydance:

  21. #2001
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Op de site van het financieel dagblad kwam ik onderstaand stukje tegen.

    "Vitesse
    Afab sponsort Vitesse sinds 2004. Aanvankelijk ging het om een contract van 3 jaar tot 1 juli 2007. In 2006 is dit contract echter tussentijds opengebroken en verlengd tot 1 juli aanstaande. Momenteel vinden gesprekken plaats over een verlenging, vertelt CEO Maasbert Schouten van Afab, die in 2008 ook tot de raad van commissarissen van Vitesse is toegetreden. Hoeveel geld er met de deal gemoeid is wil Schouten niet zeggen, wel zegt hij dat ten gevolge van de effecten van de kredietcrisis uiteraard alle investeringen, waaronder sponsoring, nog zorgvuldiger c.q. kritischer beoordeeld worden dan voorheen.
    Volgens kredietinformatie van Graydon is de kans op wanbetaling door Afab gemiddeld."
    Na regen komt zonneschijn, zullen we maar op dat spreekwoordelijke gezegde vertrouwen?

  22. #2002
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    dus weer lekker 10 x niets, zo gaat het zeker niet lukken om het linker rijtje te halen.
    Dat was eigenlijk wel mijn conclussie ja... Over nog geen 2 weken beginnen de trainingen weer en we hebben alleen maar spelers laten gaan!

  23. #2003
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Voor 16 juni (clause contract Nilsson, hij keert de 17e weer terug naar Frankrijk) is Vitesse zeker niet bezig een aanvaller te halen. Tot die tijd probeert met armoedig geld bij elkaar te sprokkelen om Nilsson te kunnen betalen. Lukt dit niet, dan gaan ze praten met andere aanvallers...

  24. #2004
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Voor 16 juni (clause contract Nilsson, hij keert de 17e weer terug naar Frankrijk) is Vitesse zeker niet bezig een aanvaller te halen. Tot die tijd probeert met armoedig geld bij elkaar te sprokkelen om Nilsson te kunnen betalen. Lukt dit niet, dan gaan ze praten met andere aanvallers...
    Kortom, dan zijn alle betaalbare spitsen al niet meer te krijgen en kan je net zogoed Nilsson halen, want goedkoper ga je ze dan niet meer vinden..

    Of je gaat natuurlijk gewoon verder met die geweldige spitsen die we nu hebben :angel_not:

  25. #2005
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Kortom, dan zijn alle betaalbare spitsen al niet meer te krijgen en kan je net zogoed Nilsson halen, want goedkoper ga je ze dan niet meer vinden..

    Of je gaat natuurlijk gewoon verder met die geweldige spitsen die we nu hebben :angel_not:
    Dat laatste zullen ze wel door onze strot duwen urrender:

    Nee, er zijn wel een aantal spitsen op het oog (als ik Paul v/d Kraan mag geloven), maar Nilsson heeft prioriteit nummer 1.

  26. #2006
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zaterdag 1 Augsutus:
    18:45 : Heracles Almelo - NAC Breda
    19:45 : FC Utrecht - FC twente
    19:45 : PSV - Willem II
    20:45 : Vitesse - Ajax
    Dit programma stond een aantal dagen nog vast, vandaag heb ik begrepen dat de KNVB het weer gaat omdraaien en Vitesse naar alle waarschijnlijkheid de eerste wedstrijd uit moet. (Tegenstander en datum volgen nog)

  27. #2007
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Schade, Ajax-thuis staat gelijk aan drie punten en een spectaculaire pot voetbal

  28. #2008
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Schade, Ajax-thuis staat gelijk aan drie punten en een spectaculaire pot voetbal
    Klopt, dat zijn echt geweldige wedstrijden, qua sfeer ook. Nu zal het wel weer iets in de trand van Sparta uit zijn... :angel_not:

    Trouwens, dat bericht over de hoofdsponsor betekent dat we nu ook geen geld binnen krijgen van een hoofdsponsor...
    En we hadden al zoveel geld!

    Update:

    Het contract met Afab loopt deze zomer af. Wat ik begrepen heb heeft Vitesse twee sponsoren achter de hand (die berichten dateren al van een maand geleden, waarom horen we daar niets over?) en zou Afab dan een soort sub-sponsor worden. Bij het niet doorgaan van die deal zou Afab hoofdsponsor blijven. Als die deal wel door gaat, gaat de club er een paar ton op vooruit qua inkomsten maar ik vind het wel erg stil de laatste tijd op dit gebied. Als zo'n deal rond zou zijn zou je immers verwachten dat 'ons bestuur' dat van de daken zou schreeuwen...
    Laatst gewijzigd door Vitesse_Zuid; 9 juni 2009 om 11:33 Reden: Meer nieuws over de sponsor

  29. #2009
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Vitesse en Totaalnet beëindigen samenwerking

    Met ingang van het nieuwe seizoen komt er een einde aan de samenwerking tussen Vitesse en Totaalnet Internet Services bv. Het internetbedrijf uit Duiven is drie seizoenen een zeer professionele en meer dan betrouwbare partner geweest op het gebied van internet. Vitesse en Totaalnet hebben gezamenlijk besloten om een andere weg in te slaan.

    Sinds het seizoen 2006/2007 is Totaalnet de websitebouwer van Vitesse. De website, www.vitesse.nl, is gedurende deze periode voorzien van het Totaalnet Content Management Systeem. Verder werd het grafisch ontwerp, onderhoud van de website, de domeinnaamregistratie en diverse hostingfaciliteiten verzorgd door het internetbedrijf.

    Algemeen directeur van Vitesse, Paul van der Kraan: "Totaalnet heeft Vitesse op de internetkaart gezet. Tijdens onze samenwerking voldeden zij aan enkele belangrijke criteria, zoals snelheid, kwaliteit en servicegerichtheid. Na drie prettige jaren hebben wij in goed overleg besloten om op een andere wijze invulling te geven aan Vitesse.nl."

    "Wij hebben altijd met veel enthousiasme aan www.vitesse.nl gewerkt", aldus Christian van Ekeris, sales manager van Totaalnet Internet Services bv. "Als van origine Arnhems bedrijf blijven wij vanaf de zijlijn de ontwikkelingen van Vitesse nauwlettend op de voet volgen!"

    Nog voor de start van het nieuwe seizoen lanceert Vitesse een nieuwe website.

    Vitesse 09-06-09


    :happydance:

    Eindelijk van die rampenwebsite af. Het was echt triest de afgelopen paar jaar. Het gedeelte over de jeugd werd nauwelijks ge-update, veel verkeerde info over contracten, wedstrijden waarin het debut wordt gemaakt e.d.

    Met toppunt dat er te lezen was dat Vitesse Lienden had uitgeschakeld... urrender:

  30. #2010
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Door die 'blunder' had vitesse.nl wel direct honderd keer zoveel hits

  31. #2011
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    is er al iets bekend over een evt overname van Hofs, of heb ik iets gemist.

  32. #2012
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    is er al iets bekend over een evt overname van Hofs, of heb ik iets gemist.
    Hofs heeft aangegeven dat wanneer er een buitenlandse club concreet wordt, hij daar ook mee wil gaan praten.

    Is dit niet het geval voor een bepaalde datum (weet het niet meer precies, dacht 1 Juli) dan gaat meneer met Vitesse praten.
    Een andere club in Nederland is geen optie.

    Maar nee, geen nieuws dus...

  33. #2013
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Schade, Ajax-thuis staat gelijk aan drie punten en een spectaculaire pot voetbal
    Gemeente Arnhem heeft het eerste weekend als knelpunt opgegeven (geen politie beschikbaar), dus ga er maar vanuit.
    Om het maar even te onderbouwen waarom Ajax thuis niet doorgaat het 1e weekend.

  34. #2014
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Dit wil ik jullie toch echt niet onthouden...

    Vitesse geeft kennelijk uitsluitend interviews aan RTV Arnhem.
    De belangrijkste informatie uit de mond van PvdK:
    · Het seizoen 2008/2009 heeft een verlies (liquiditeitstekort) van 2 miljoen Euro opgeleverd, dit is inclusief de trainingswissel en het aantrekken van Stevanovic en huren van Nilsson. Dit verlies wordt weggewerkt door de uitgifte van aandelen, dit loopt goed en hij verwacht hier het totale verlies mee weg te werken.


    · Molhoek en Jenner zijn aangetrokken voor bij elkaar 1.5 miljoen Euro, maar zijn nog niet betaald. Er is met AZ een betalingsregeling getroffen die wordt verwerkt in de liquiditeitsbegroting.


    · De begroting voor komend seizoen gaat 10 % omlaag.


    · De opbrengst van de verkoop van Ricky van Wolfswinkel zal gedeeltelijk kunnen worden geïnvesteerd in spelers.


    Bron: RTV Arnhem







    urrender:

  35. #2015
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Vitesse geeft kennelijk uitsluitend interviews aan RTV Arnhem.
    De belangrijkste informatie uit de mond van PvdK:
    · Het seizoen 2008/2009 heeft een verlies (liquiditeitstekort) van 2 miljoen Euro opgeleverd, dit is inclusief de trainingswissel en het aantrekken van Stevanovic en huren van Nilsson. Dit verlies wordt weggewerkt door de uitgifte van aandelen, dit loopt goed en hij verwacht hier het totale verlies mee weg te werken.


    · Molhoek en Jenner zijn aangetrokken voor bij elkaar 1.5 miljoen Euro, maar zijn nog niet betaald. Er is met AZ een betalingsregeling getroffen die wordt verwerkt in de liquiditeitsbegroting.


    · De begroting voor komend seizoen gaat 10 % omlaag.


    · De opbrengst van de verkoop van Ricky van Wolfswinkel zal gedeeltelijk kunnen worden geïnvesteerd in spelers.


    Bron: RTV Arnhem







    urrender:
    10% omlaag, wil Vitesse voor seisoen 2009/10 behalen??? doelstelling (weer) plaats 10 of 11?

  36. #2016
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nee, ze spreken bij osn geen doelstelling uit. Is wel zo makkelijk, kan het nooit tegenvallen....

    *Diepe zucht....*

  37. #2017
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Nee, ze spreken bij osn geen doelstelling uit. Is wel zo makkelijk, kan het nooit tegenvallen....

    *Diepe zucht....*

    ik vraag me dus ook af wat we mogen gaan verwachten komend seisoen van Vitesse,
    aangezien er eigenlijk geen geld is voor (echte) versterking, Gaat Bos er voor zorgen dat Vitesse niet weer in de gevarezone komt? gaat hij het einde van het seisoen 2009 halen (winterstop)of ??? lijkt me nog een hele zware klus waar Vitesse voor staat, en dan beginnen ze ook nog tegen Ajax thuis, tja succes er mee.

  38. #2018
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madevil Bekijk bericht
    ik vraag me dus ook af wat we mogen gaan verwachten komend seisoen van Vitesse,
    aangezien er eigenlijk geen geld is voor (echte) versterking, Gaat Bos er voor zorgen dat Vitesse niet weer in de gevarezone komt? gaat hij het einde van het seisoen 2009 halen (winterstop)of ??? lijkt me nog een hele zware klus waar Vitesse voor staat, en dan beginnen ze ook nog tegen Ajax thuis, tja succes er mee.
    We beginnen helemaal niet met Ajax thuis, weet niet waar je deze onzin vandaan haalt













    :nar:

  39. #2019
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    We beginnen helemaal niet met Ajax thuis, weet niet waar je deze onzin vandaan haalt















    :nar:
    ik meende dit onlangs ergens te hebben gelezen op deze site

  40. #2020
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Dan moet je het wel blijven volgen. O.a. # 2015 maar even lezen van dit topic

  41. #2021
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    foutje, las er te snel overheen, maar dan nog, zal Vitesse er klaar voor zijn? ze hebben natuurlijk nog wel even, ik zie wel waarmee ze komen,

  42. #2022
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Tsja, die vraag zou ik ook niet kunnen beantwoorden. Op Vitesse is geen peil te trekken, we wachten het dan ook maar rustig af...

  43. #2023
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Eindelijk krijg ik dan ook bevestigd wat ik al een weekje weet:

    EXCLUSIEF - Vitesse wil alles op alles zetten op Lasse Nilsson ook de komende jaren in het geelzwart te laten spelen. De Arnhemmers zijn in verregaande onderhandeling met het Franse Saint-Etienne over een definitieve overgang van de Zweedse aanvaller, die het afgelopen halfjaar op huurbasis in stadion Gelredome speelde.

    Het aanblijven van Nilsson is een uitdrukkelijke wens van trainer Theo Bos, die twee weken geleden Ricky van Wolfswinkel naar FC Utrecht zag vertrekken. Bos acht een spits van het kaliber Nilsson noodzakelijk om volgend jaar de doelstellingen van de club te kunnen verwezenlijken.

    De komst van Nilsson leek lange tijd problematisch, aangezien Saint-Etienne een transfersom van anderhalf miljoen euro verlangde. Op een creatieve wijze hoopt Vitesse zich alsnog van zijn diensten te kunnen verzekeren. De Arnhemmers hopen deze week op witte rook, maar de laatste details moeten nog worden beklonken.

    Nilsson zelf heeft er nooit een geheim van gemaakt graag bij Vitesse te blijven. De voormalig international gaf eerder in een interview in VI al aan absoluut niet terug te willen naar Frankrijk. 'De Eredivisie heeft altijd heel goed bij mij gepast en vanaf de eerste dag in Arnhem heb ik het naar mijn zin

    @ .org

  44. #2024
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Eindelijk krijg ik dan ook bevestigd wat ik al een weekje weet:

    EXCLUSIEF - Vitesse wil alles op alles zetten op Lasse Nilsson ook de komende jaren in het geelzwart te laten spelen. De Arnhemmers zijn in verregaande onderhandeling met het Franse Saint-Etienne over een definitieve overgang van de Zweedse aanvaller, die het afgelopen halfjaar op huurbasis in stadion Gelredome speelde.

    Het aanblijven van Nilsson is een uitdrukkelijke wens van trainer Theo Bos, die twee weken geleden Ricky van Wolfswinkel naar FC Utrecht zag vertrekken. Bos acht een spits van het kaliber Nilsson noodzakelijk om volgend jaar de doelstellingen van de club te kunnen verwezenlijken.

    De komst van Nilsson leek lange tijd problematisch, aangezien Saint-Etienne een transfersom van anderhalf miljoen euro verlangde. Op een creatieve wijze hoopt Vitesse zich alsnog van zijn diensten te kunnen verzekeren. De Arnhemmers hopen deze week op witte rook, maar de laatste details moeten nog worden beklonken.

    Nilsson zelf heeft er nooit een geheim van gemaakt graag bij Vitesse te blijven. De voormalig international gaf eerder in een interview in VI al aan absoluut niet terug te willen naar Frankrijk. 'De Eredivisie heeft altijd heel goed bij mij gepast en vanaf de eerste dag in Arnhem heb ik het naar mijn zin

    @ .org
    Dat zou toch erg mooi zijn!!

  45. #2025
    The Real Clubhopper??!! Madevil's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2008
    Berichten
    396
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    [QUOTE=Vitesse_Zuid;1366209]Eindelijk krijg ik dan ook bevestigd wat ik al een weekje weet:

    EXCLUSIEF - Vitesse wil alles op alles zetten op Lasse Nilsson ook de komende jaren in het geelzwart te laten spelen. De Arnhemmers zijn in verregaande onderhandeling met het Franse Saint-Etienne over een definitieve overgang van de Zweedse aanvaller, die het afgelopen halfjaar op huurbasis in stadion Gelredome speelde.

    Het aanblijven van Nilsson is een uitdrukkelijke wens van trainer Theo Bos, die twee weken geleden Ricky van Wolfswinkel naar FC Utrecht zag vertrekken. Bos acht een spits van het kaliber Nilsson noodzakelijk om volgend jaar de doelstellingen van de club te kunnen verwezenlijken.

    De komst van Nilsson leek lange tijd problematisch, aangezien Saint-Etienne een transfersom van anderhalf miljoen euro verlangde. Op een creatieve wijze hoopt Vitesse zich alsnog van zijn diensten te kunnen verzekeren. De Arnhemmers hopen deze week op witte rook, maar de laatste details moeten nog worden beklonken.

    Nilsson zelf heeft er nooit een geheim van gemaakt graag bij Vitesse te blijven. De voormalig international gaf eerder in een interview in VI al aan absoluut niet terug te willen naar Frankrijk. 'De Eredivisie heeft altijd heel goed bij mij gepast en vanaf de eerste dag in Arnhem heb ik het naar mijn zin

    @ .org[/QUOTE


    Klinkt er positief, maar ik wist niet dat Ricky van Wolfswinkel al weg was, Vitesse wou 5 mil voor hem?

Pagina 45 van 258 EersteEerste ... 3543444546475595145 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 40 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 40 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •