Pagina 45 van 176 EersteEerste ... 3543444546475595145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.981 t/m 2.025 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #1981
    Sang culer, cor Català! Almogaver's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2010
    Locatie
    In de mooiste provincie van Nederland
    Berichten
    3.928
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Landzaat buigt voor AZ, maar niet voor Yudhoyono

    Het was een klein berichtje in de krant, maar voor Denny Landzaat had het grote betekenis. 'Landzaat weigert Indonesische president te ontmoeten', zo werd gemeld.

    Landzaat, die zaterdag met FC Twente verrassend moest buigen voor de club waar hij tussen 2003 en 2006 voor uitkwam (AZ won in Enschede met 1-2), blikt in Voetbal International terug op de gebeurtenissen van enkele weken geleden.

    President Yudhoyono van Indonesië cancelde uiteindelijk zijn voor begin oktober geplande bezoek omdat in Nederland woonachtige Molukkers zijn arrestatie eisten vanwege schending van de mensenrechten en zware mishandeling. De Molukken claimen al zestig jaar onafhankelijkheid van Indonesië of in ieder geval een vorm van zelfbeschikking.

    'Ik kreeg via de ambassade een uitnodiging om Yudhoyono te ontmoeten, net als Giovanni van Bronckhorst', verklaart Landzaat. 'Maar die man onderdrukt mijn volk. Als je openlijk uitkomt voor de Molukse zaak loop je gevaar. Er is geen vrijheid van meningsuiting, er worden mensen gevangen gezet en gemarteld.'

    'Recent is er nog een gevangene overleden omdat hem de noodzakelijke medische zorg werd ontzegd', vervolgt Landzaat. 'Dan kan ik niet gezellig thee gaan drinken met de man die daarvoor eindverantwoordelijk is. De hoop dat je met hem over de problemen kunt praten of stelling kunt nemen door een shirt met de Molukse vlag te overhandigen, had ik niet. Die beelden zouden door de censuur sowieso Indonesië niet bereiken. Die president wilde waarschijnlijk alleen goede sier
    maken met twee ex-internationals van Nederland. Daarvoor laat ik me niet misbruiken.'

    Landzaat werd in Amsterdam geboren en heeft zelf de Molukken nooit bezocht. 'Mijn moeder kwam op tweejarige leeftijd van de Molukken naar Nederland, samen met nog duizenden mensen. Het betrof militairen en hun gezinnen die in het Nederlandse leger tegen de Indonesische Republiek hadden gevochten.'

    'Door mijn afkomst en de geschiedenis voel ik me sterk verbonden met de Molukkers. Om dat uit te dragen heb ik op mijn voetbalschoenen ook de Molukse vlag laten naaien. Ik heb toch het idee dat er in Nederland weinig oor en oog is voor onze problematiek. Ik gun iedereen het beste, maar andere buitenlanders krijgen sneller en meer aandacht dan Molukkers die nota bene hun leven hebben gewaagd voor de Nederlandse driekleur.'

    Bron: vi.nl

  2. #1982
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Landzaat heeft volkomen gelijk. Principes verloochen je niet.

  3. #1983
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.122
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'Ik probeerde te draaien en toen hoorde ik 'krak, krak''

    Bryan Ruiz heeft zaterdag in het duel met NEC (2-4 winst) zeer waarschijnlijk de buitenband van zijn knie gescheurd. "Ik probeerde te draaien en toen hoorde ik 'krak, krak", vertelde de aanvaller van FC Twente TC/Tubantia. "Ik kan mijn been nu niet strekken. Het doet enorm veel pijn."

    Ruiz wordt zondagmorgen nader onderzocht, mocht het onderzoek negatief uitpakken dan is de aanvaller uit Costa Rica vermoedelijk tot na de winterstop uitgeschakeld. Ruiz maakte tot dusver zeven doelpunten in zestien wedstrijden. Dat waren er vorig seizoen 24 stuks in 34 competitiewedstrijden..

    Twente-coach Michel Preud'homme zei zich zorgen te maken. ''We moeten nader onderzoek afwachten, maar het ziet er niet goed uit. Dit kunnen we niet gebruiken." De Tukkers profiteerden optimaal van de nederlaag van PSV vrijdag in Breda. Beide teams hebben na zestien duels evenveel punten: 34.
    En tot ziens kampioenschap.

  4. #1984
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat is wel een aderlating. Hij is dit seizoen nog niet zo beslissend, maar zeker de beste speler van Twente. Die Zweedse aankoop is volgens mij ook nog steeds geblesseerd dus ik vraag mij af wie zijn vervanger wordt. Dit seizoen gaat de smalle selectie van Twente zich misschien wel opbreken.

    Wellicht zien we Diba dan weer eindelijk in Nederland. Had het altijd een leuke speler gevonden en had hem graag bij Feyenoord gezien jaren terug.

  5. #1985
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.122
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Landzaat zal nu wel basisspeler worden, neem ik aan.

  6. #1986
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    En dan de Jong vanaf rechts? Ik ben sowieso nog niet echt overtuigd van de Jong, op 10, maar aan de rechterkant heb je waarschijnlijk nog minder aan hem.

  7. #1987
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.122
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    En dan de Jong vanaf rechts? Ik ben sowieso nog niet echt overtuigd van de Jong, op 10, maar aan de rechterkant heb je waarschijnlijk nog minder aan hem.
    Ik vind Landzaat een betere nummer 10 dan De Jong ja. Met Jansen, Brama en Landzaat heb je een prima middenveld. Dan Chadli en Janko sowieso voorin en wie die 3e voorhoede speler moet worden, is aan Preud Homme.

  8. #1988
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Dat is wel een aderlating. Hij is dit seizoen nog niet zo beslissend, maar zeker de beste speler van Twente. Die Zweedse aankoop is volgens mij ook nog steeds geblesseerd dus ik vraag mij af wie zijn vervanger wordt. Dit seizoen gaat de smalle selectie van Twente zich misschien wel opbreken. Wellicht zien we Diba dan weer eindelijk in Nederland. Had het altijd een leuke speler gevonden en had hem graag bij Feyenoord gezien jaren terug.
    Ik vind eigenlijk dat alleen PSV een 'brede' selectie heeft, dus dat wat betreft valt het wel mee hoe smal die van Twente is.

  9. #1989
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Bryan Ruiz is geblesseerd en zal vermoedelijk maanden herstel nodig hebben.

    FC Twente kan nu Denny Landzaat in de basis laten beginnen als nummer 10/
    Luuk de Jong met zijn techniek kan wel op links , gewoon die lange kooper Janko in de spits en onze snelle Chadli op rechts.

    Heel jammer en zuur voor Ruiz en zijn aanhangers dat Ruiz geblesserd is geraakt.
    Gisterenavond kon iedereen weer eens zien dat Ruiz met afstand de beste erevisie speler is.
    Wat een geweldig voetbal spelinzicht , snel, niet na denkend, gelijk weten wat je moet doen met de bal en hoe te schieten/passen.
    De eerste goal die Ruiz maakte spreekt boekdelen.
    Verder waren er acties vanuit het niets ineens gevaarlijk.

    Ruiiz, veel sterkte met je herstel.

  10. #1990
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Afellay is toch wel twee, drie stappen verder dan Bryan, dus ik ben het niet met je eens als je zegt dat hij de beste speler van de eredivisie is.

  11. #1991
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Officiele FC Twente Clubsite
    28-11-2010, 17.15 uur

    In het met 2-4 gewonnen uitduel tegen NEC zaterdagavond verliet Bryan Ruiz in de tweede helft geblesseerd het veld. De maker van twee doelpunten moest zich per brancard van het veld laten dragen. Zondag is na onderzoek in het ziekenhuis gebleken dat hij een scheur heeft in de buitenmeniscus van zijn linkerknie. Hij wordt maandag geopereerd. Dit betekent dat Bryan Ruiz voor de winterstop niet meer in actie kan komen voor FC Twente.

  12. #1992
    Moraalridder Carpe Diem's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    665
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Officiele FC Twente Clubsite
    28-11-2010, 17.15 uur

    In het met 2-4 gewonnen uitduel tegen NEC zaterdagavond verliet Bryan Ruiz in de tweede helft geblesseerd het veld. De maker van twee doelpunten moest zich per brancard van het veld laten dragen. Zondag is na onderzoek in het ziekenhuis gebleken dat hij een scheur heeft in de buitenmeniscus van zijn linkerknie. Hij wordt maandag geopereerd. Dit betekent dat Bryan Ruiz voor de winterstop niet meer in actie kan komen voor FC Twente.
    Weet iemand al hoeveel maanden hij ongeveer nodig zal hebben? Een buitenmeniscus scheuren vergt altijd een lange herstelperiode. Alleen is het de vraag hoe ernstig de scheur is.

  13. #1993
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Geen idee hoelang hier voor staat. Maar wanneer men benadrukt dat hij voor de winterstop niet meer in actie gaat komen dan heeft men kennelijk de hoop dat hij na de winterstop weer zal kunnen spelen.

  14. #1994
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ja, maar hoe snel na de winter? In maart is het ook nog na de winter.

    Twente levert wel een hoop kwaliteit en klasse in als Ruiz niet speelt. Met hem vind ik Twente titelkandidaat nr 1. Zonder hem is Twente niet specialer dan Ajax en PSV.

  15. #1995
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Als ie in maart fit is mag Twente zijn handjes dichtknijpen.

  16. #1996
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik krijg juist het idee dat het allemaal wel meevalt met Ruíz.

  17. #1997
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik hoor termijnen van 6 tot 8 weken. Dat zou passen in de opmerking "niet meer spelen voor de winter". Dat het kloten van de bok is, lijkt me duidelijk. Je zag gisteren toch ook dat na het uitvallen van Ruiz de angel er gelijk uit is, al speelde Ruiz gisteren beter dan in de wedstrijden daarvoor. Ruiz leek weer een beetje op de speler van vorig seizoen, dat loopt nu ook weer een deuk op. Twente kan het in een aantal wedstrijden wel opvangen, toch zie ik zware problemen tegen de Spurs, Vitesse voor de beker en Heerenveen (competitie). De andere wedstrijden zijn ook lastig maar niet onoverkomelijk zonder Ruiz.

  18. #1998
    Chief
    Guest

    Standaard

    Op Eredivisie Live gaan ze van 6 weken uit. Valt nog echt reuze mee. Ze praten nu met Munsterman.

  19. #1999
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Meevallen bedoelde ik natuurlijk relatief gezien. Als ik dingen lees over knieën denk ik al gauw aan seizoenen vandaar. Gelukkig is Twente al geplaatst voor de Europa League en in de competitie is hij toch makkelijker op te vangen.

  20. #2000
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Voor het nieuwjaar gaat de schop de grond in. Dit moet het gaan worden, per zomer 2011.


  21. #2001
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ziet er goed uit, wordt die kleine tribune op termijn dan als laatste uitgebreid?

  22. #2002
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Enkel als Nederland het WK 2018 krijgt wordt ook de oude hoofdtribune uitgebreid.

    Mogelijke Grolsch Veste 2018

    Dit is overigens de huidige situatie;

    Laatst gewijzigd door Radicofani; 29 november 2010 om 16:11

  23. #2003
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCT104 Bekijk bericht
    Voor het nieuwjaar gaat de schop de grond in. Dit moet het gaan worden, per zomer 2011.

    Ik vind het mooi om te zien dat de groei van Twente terug te zien is in het stadion van de club. Een beetje zoals de leeftijdsringen van een boom.

  24. #2004
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCT104 Bekijk bericht
    Voor het nieuwjaar gaat de schop de grond in. Dit moet het gaan worden, per zomer 2011.

    Begin bijna te schreeuwen hier, zo mooi

  25. #2005
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCT104 Bekijk bericht
    Voor het nieuwjaar gaat de schop de grond in. Dit moet het gaan worden, per zomer 2011.

    Prachtig zicht vanaf de oude hoofdtribune (mijn plekje).

  26. #2006
    Potjandriedubbeltjes DutchLiam's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Bremen (DL)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    2.279
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wordt vak p één lange oplopende tribune en worden de "grachten" kleiner? Dat heb ik Munsterman ooit horen zeggen...

  27. #2007
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchLiam Bekijk bericht
    Wordt vak p één lange oplopende tribune en worden de "grachten" kleiner? Dat heb ik Munsterman ooit horen zeggen...
    Kan ik je geen antwoord op geven.

  28. #2008
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het is inderdaad de bedoeling dat de gracht gaat verdwijnen in het hele stadion. Hoe dat in de praktijk gaat weet ik niet. Ik maak me nu al zorgen over mijn plaats. Ik zit op 104, 3de rij in het midden achter de goal. Als de gracht gedempt gaat worden zit ik misschien ineens op rij 13 achter de goal. Ik wil graag vooraan blijven staan.

  29. #2009
    Moraalridder Carpe Diem's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    665
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De vuistregel is één miljoen aan extra inkomsten per duizend extra plaatsen. Ka-ching!

  30. #2010
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Door het mislopen van het WK 2018 kan er definitief een streep door de plannen van de 3de uitbreiding van de Grolsch Veste. jammer, want in de plannen van Munsterman was dit stadion nodig om op hetzelfde niveau te komen van clubs zoals manchester City, HSV, enz.... Deze plaatjes zullen dus voorlopig een droom blijven.




  31. #2011
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Douglas genomineerd door UEFA
    04-12-2010

    FC Twente-verdediger Douglas is door de UEFA genomineerd voor het Team van het jaar 2010. Deze verkiezing wordt jaarlijks gehouden. De 60 spelers zijn genomineerd op basis van de prestaties in alle officiële wedstrijden die zij spelen voor hun club of land. Supporters kunnen stemmen op de site van de UEFA.

    Douglas is genomineerd in de categorie centrale verdedigers. Hij neemt het in die categorie op tegen Pique, Lucio, Puyol, Samuel, Luiz, Bonucci, Hangeland, Lugano en Diawara. Op de site van de UEFA is ook een filmpje te zien waarbij onder meer trainers en medespelers ingaan op de nominaties.

  32. #2012
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Laat ik het hier ook maar even plaatsen

    Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Twente gaat samenwerken met Manchester United. Ze zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Dit is afgelopen december in Zuid-Amerika gebeurd. Hoe de exacte samenwerking er uit gaat zien is mij nog onbekend. Maar denk vooral aan de scouting en het eventueel uitwisselen van spelers.
    Van www.fctwente.net

  33. #2013
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nederlandse topclubs horen geen spelers te huren en aangezien FC Twente graag een Nederlandse topclub wil zijn hoop ik dat de samenwerking dat in ieder geval niet betekend.

  34. #2014
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Nederlandse topclubs horen geen spelers te huren en aangezien FC Twente graag een Nederlandse topclub wil zijn hoop ik dat de samenwerking dat in ieder geval niet betekend.
    Vorig jaar werden ze kampioen met 2 Chelsea-huurlingen.. Wat maakt het uit?

  35. #2015
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heeft Manchester United toch nog haar satelietclubje in Nederland binnen nadat ze zijn afgewezen door sc Heerenveen.

  36. #2016
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Heeft Manchester United toch nog haar satelietclubje in Nederland binnen nadat ze zijn afgewezen door sc Heerenveen.
    Bron?

  37. #2017
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/0981...jk-samenwerken

    Kuiper: "Wij zijn in Nederland ook aan regels gebonden en willen voorlopig zelf onze weg vinden op de Zuid-Amerikaanse markt. Stél dat we het met Manchester eens worden om spelers bij ons te stallen, hoe geef je dat exact vorm? Het kan niet zo zijn dat ze spelers op elk willekeurig moment kunnen opeisen. En krijg je een deel van de winst als een speler wordt verkocht? Maar het is zeker een interessante ontwikkeling."
    Ik zoek nog even verder voor je.

    Yme Kuiper is voorzichtig positief. "Het is natuurlijk altijd interessant als zo'n grote club met ons wil samenwerken, maar wij stellen ons gereserveerd op. Wij hebben inmiddels bekendheid en een goede naam in Brazilië en wij werken met een gerenommeerd bureau in dat land. Op deze manier willen wij eerst zelf proberen de Braziliaanse markt te ontplooien."
    Bericht over het afketsen er van kan ik zo snel even niet vinden.
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 5 januari 2011 om 23:03

  38. #2018
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Misschien nu toch maar het ''gestolen'' clublied veranderen..

  39. #2019
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Misschien nu toch maar het ''gestolen'' clublied veranderen..
    Is niet gestolen, is door de stadionspeaker van Liverpool FC zelf aan FC Twente geschonken!

    Ik zie het wel positief in, heb ook het volste vertrouwen in het bestuur. Zullen echt geen sattelietclubje worden. Twente haalt ook 3 toptalenten uit Peru, Brazilië en nog een land, wel iets met een samenwerking maar dat hoor je nog wel.

  40. #2020
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Is niet gestolen, is door de stadionspeaker van Liverpool FC zelf aan FC Twente geschonken!

    Ik zie het wel positief in, heb ook het volste vertrouwen in het bestuur. Zullen echt geen sattelietclubje worden. Twente haalt ook 3 toptalenten uit Peru, Brazilië en nog een land, wel iets met een samenwerking maar dat hoor je nog wel.

    Ok, sorry, was overigens als grapje bedoeld uhmm maar het clublied van Liverpool draaien als je samenwerkt met manchester united.

    Met samenwerken heb ik geen problemen overigens, Als je daardoor goedkoop aan spelers kan komen, ben je gek als je het niet doet. Tegenwoordig is een contract ook niet veel meer zekerheid dat een speler langer blijft.

  41. #2021
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ok, sorry, was overigens als grapje bedoeld uhmm maar het clublied van Liverpool draaien als je samenwerkt met manchester united.

    Met samenwerken heb ik geen problemen overigens, Als je daardoor goedkoop aan spelers kan komen, ben je gek als je het niet doet. Tegenwoordig is een contract ook niet veel meer zekerheid dat een speler langer blijft.
    Oh oke, maar je hebt gelijk, maar zal Utd vast niks uitmaken.

    ---------- Post toegevoegd om 16:42 ---------- vorige post was om 16:42 ----------

    Nog even een berichtje

    Zoals eerder al gemeld via Twitter heeft FC Twente een samenwerkingsverband getekend met grootmacht Manchester United. De 18-voudig Engelse landskampioen en de Tukkers gaan met name samenwerken op het gebied van talentvolle Zuid Amerikaanse spelers. United heeft een voetbalschool in Brazilië waarin de grootste talenten uit heel Zuid Amerika worden gestald. Aangezien het in het Verenigd Koninkrijk erg lastig is om een werkvergunning te krijgen, willen de Engelsen jaarlijks een of meerdere talenten in Enschede stallen om zo te rijpen en te wennen aan het Europese voetbal.

    Manchester United ziet in de landskampioen van Nederland een ideale samenwerkingspartner, omdat men gelooft dat Twente zich definitief aan het nestelen is in de Nederlandse top. Ook gaan de Engelsen Twente op commercieel en logistiek vlak adviseren.

    Overigens wil FC Twente ook graag samenwerken met de Paraguayaanse topclub Club Olimpia. Ook wil men een voetbalschool oprichten in Peru.
    FCTwente.net

  42. #2022
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    En Onyewu gaat dus naar FC Twente. Op huurbasis. Heb ik doorgekregen.

  43. #2023
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    En Onyewu gaat dus naar FC Twente. Op huurbasis. Heb ik doorgekregen.
    Lijkt me gewoon een goede versterking. Ook al heeft hij de laatste tijd niet veel gespeeld zal hij het niveau van de eredivisie toch zeker aan kunnen.

  44. #2024
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wat dat betreft: Paul Schabbink op twitter:

    Slecht nieuws over Oneywu. Sprak net Joop Munsterman en die denkt dat het niet doorgaat. "Ik heb daar weinig hoop op."
    Maarja, that's Joop I guess. Diezelfde Schabbink op twitter:
    Had ook graag met de preses even gesproken over samenwerking met Man U. "Erg prematuur." Dus morgen maar eens weer een poging wagen.
    Staan trouwens 4-1 achter tegen Kaiserslautern op het moment.

    Kaiserslautern - Twente 4-1. 5' Illecevic 1-0, 22' Moravek 2-0, 30' de Wit 3-0, 34' Janko 3-1 en even later de 4-1 van Hoffer. Gelukkig is het een oefenwedstrijd, vorig jaar was het ook 5-0 tegen Anderlecht en werden we kampioen!

  45. #2025
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Opnieuw zware knieblessure Nicky Kuiper



    FC Twente-verdediger Nicky Kuiper heeft opnieuw een knieblessure opgelopen. De linksback verdraaide zijn linkerknie zaterdagochtend op de training van de landskampioen in het Spaanse La Manga in een duel met Roberto Rosales.

    Kuiper schreeuwde het uit van de pijn en moest zich van het veld laten dragen. De verwachting is dat hij gescheurde kruisbanden heeft, hij vliegt zaterdagavond terug naar Nederland en ondergaat maandag een MRI-scan in Enschede. De verdediger is net terug van een lange revalidatieperiode na een blessure aan dezelfde knie. Als het opnieuw een zware knieblessure is zou dat de derde zijn voor Kuiper, eerder werd hij geopereerd aan zijn rechterknie. De knieblessure die Nacer Chadli vrijdag opliep lijkt mee te vallen, hij trainde echter nog niet.

    Bron...
    De man van glas balt niet bij Bayern maar bij Twente....

Pagina 45 van 176 EersteEerste ... 3543444546475595145 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 21 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 21 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •