Pagina 49 van 74 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.161 t/m 2.205 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #2161
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    32
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    Haha, nee. Ben een ras-Utrechter!



    Inderdaad, vind je Denny ook al zo eng?



    Waar maak je dat uit op? :blind:
    Nou Maartensdijk, daar staan best wel grote huizen enzo, volgens mij wonen er best veel kakkers.

  2. #2162
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Woensdag voor de beker tegen SVN A1 volgens mij. Uit of thuis weet niet, morgen voor de eerste keer trainen.

    EDIT:
    Ik had het fout, ik moet voor de beker tegen Limbricht A1, woensdag uit om half 7. Ben benieuwd wat het wordt. We hebben een ex-prof als trainer, Pierre Vermeulen. Maar mijn conditie is niet wat het moet zijn
    Laatst gewijzigd door Michael_; 24 augustus 2009 om 21:53

  3. #2163
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vanavond voor de beker tegen OKVC.

  4. #2164

    Aangemeld
    24 oktober 2008
    Locatie
    Laakwartier
    Leeftijd
    28
    Berichten
    168
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik speel pas 5 spemtember in de beker Maar vandaag weer volle bak trainen mijn conditie is helemaal niks na de vakantie.. AAlhouwel hij voor de vakantie ook niet al te best was:hmm:

  5. #2165
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Vorig seizoen zat ik als eerstejaars A in de A1, en werden we derde in de eerste klasse met een periodetitel op zak. Dit jaar speel ik wederom in de A1, maar spelen we tweede klasse... Ons team is echt een stuk minder dan vorig jaar (alle tweedejaars naar de selectie), hoewel we voetballend echt nog goed zijn. Zondag in de beker tegen geweldig team. Leuk.

  6. #2166
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Vanavond voor de beker tegen Roden A2 en morgen tegen Gomos A2.

  7. #2167
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    0-0 gespeeld tegen OKVC, terechte uitslag. zaadpot.

  8. #2168
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    40
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Harskamp - De Glind 0-1

    Maarliefst 7 geblesseerden, maar toch goed genoeg om Harskamp te verslaan.

  9. #2169
    Dennuss's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2008
    Locatie
    Papendrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik heb met mijn team (Drechtstreek A2) een oefenwedstrijd gespeeld tegen De Zwervers A2. Deze hebben we met 7-0 gewonnen. Volgende week voor de beker, hopelijk weer een overwinning.

  10. #2170
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    40
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Vanmiddag gewonnen van FC Jeugd uit Ede. Hierdoor zijn we een ronde verder in de beker

  11. #2171
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Eerste competitiematch afgesloten met een 3-5 winst. Een assist gegeven en zelf een goal gemaat; een krulbal vanaf 20 meter in de winkelhaad

  12. #2172

    Aangemeld
    24 oktober 2008
    Locatie
    Laakwartier
    Leeftijd
    28
    Berichten
    168
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Volgende week tegen de boerenlullen van Maasdijk voor de beker. Ik ben blij als we met ''maar'' 5-0 verliezen ofzo..

  13. #2173
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Hoppa, 1-3 gewonnen van Tollebeek/SC Emmeloord A1 (teams samengegooid omdat ze apart geen vol team kunnen krijgen) in de beker. We zijn nu zo goed als door.

  14. #2174
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Maghreb? Gezellig..

    Wij hebben door een 2-0, 8-1 en 1-0 overwinning 9 uit 3 en zijn zodoende door in de beker. Als het nou eens in de competitie ook zo goed gaat..

  15. #2175
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vanavond tweede (beker)wedstrijd van het seizoen

  16. #2176
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Gisteren eerste bekerwedstrijd met 1-2 verloren tegen Eindhoven/av. Zure wedstrijd, totaal onnodig dat we verloren. En nog geel gepakt ook.

  17. #2177
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vanavond 7-1 gewonnen, eerste helft op de bank, tweede helft best goed gespeeld denk ik.

    Martijn, dokken?

  18. #2178
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Vanavond 7-1 gewonnen, eerste helft op de bank, tweede helft best goed gespeeld denk ik.

    Martijn, dokken?
    Jep, 13 euro geloof ik. Maar kan zijn dat de club hem betaald, de scheidsrechter hem achteraf niet op het wedstrijdformulier noteert of iets dergelijks. Wacht rustig af tot ik iets van de club hoor.

    Was een nuttige overtreding. Counter, 3 aanvallers tegen 2 verdedigers (waaronder ik). Aanvaller ging mij voorbij, dus ik moest wel.. Was een licht tikje, wel terecht geel.

  19. #2179
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Jeetje, kan je niet meedoen met je team, spelen ze prompt gelijk tegen de simpelste tegenstander in de beker! Gelukkig waren de eerste twee wedstrijden gewonnen dus zijn we alsnog door.

  20. #2180
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    vanavond de 3e wedstrijd in de beker tegen CVVB. Zal wel een kansloze zaak worden. Ik kan niet meespelen, want ik heb lekker een tentamen 's avonds...

  21. #2181
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.467
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Na de uitwedstrijd verloren te hebben, thuis met 2-2 gespeeld en dus uitgeschakeld in de beker. We speelde wel aardig, alleen hun gingen wat efficienter met de kansen om ; twee schoten in de hele wedstrijd op doel.. 2x raak :newsmile07:

  22. #2182
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Morgen uit tegen Brabantia. Ben benieuwd. We moeten winnen.

  23. #2183
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn_PSV Bekijk bericht
    Morgen uit tegen Brabantia. Ben benieuwd. We moeten winnen.
    Wat een wedstrijd is dat geworden zeg. Voetballen kun je het niet meer noemen. De scheidsrechter was de leider van hen, oke dat kan op het niveau waarop wij als vriendenteam voetballen, maar wat ik gisteren meegemaakt heb, heb ik nog nooit meegemaakt.

    Het begon al toen we aankwamen en te horen kregen dat een veld afgekeurd was door de KNVB, omdat de goals te laag waren. We moesten hierdoor op het trainingsveld voetballen, de lijnen waren ze nog aan het zetten en de goals werden nog goed gezet. Het begon hard te waaien, we waren tien minuten bezig en het doel viel ineens om. Het scheelde maar weinig of het doel was op onze keeper gevallen.

    Wij weigerden verder te spelen als de goal niet vastgezet werd, want het was gewoon echt onveilig. Na een kwartier stond het doel vast en werd er weer gevoetbald. En als je dan denkt alles gehad te hebben gaat het nog verder: hun grote rechtsbuiten gaat na een corner uit het niets liggen, de dichstbijzijnde tegenstander van hem stond bijna een meter van hem af en de scheids is zo aardig om hem een penalty te geven...
    Daarna volgden nog twee buitenspelgoals en elke keer als onze grens vlagde liet hij doorspelen (waarom zet je er dan een grens neer?). Echt ongelofelijk.

    De stand was 4-1, wij trappen af, hun spits komt op mij af en roept: "Er gaat er vandaag één geblesseerd af bij jullie" en hij geeft me vol een schop op de enkels (zonder dat er een bal in de buurt was). Ik snap nog steeds niet waar zijn frustraties vandaan kwamen. Mijn directe tegenstander, de andere spits van hen, hoorde het ook en werd (gelukkig) ook pissig op zijn medespeler.

    En tja, dat was nog niet het ergste. We kwamen terug tot 4-3, wij waren er van overtuigd nog een minuut of tien te hebben, dat kon niet anders gezien het tijdstip dat te zien was op de kerkklok vlakbij het terrein. En tot onze verbazing floot de scheids al af.

    Een heel verhaal, ik ben normaal niet iemand die snel klaagt over de scheidsrechter of de tegenstander, maar dit was echt te gek voor woorden...

  24. #2184

    Aangemeld
    24 oktober 2008
    Locatie
    Laakwartier
    Leeftijd
    28
    Berichten
    168
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn_PSV Bekijk bericht
    Wat een wedstrijd is dat geworden zeg. Voetballen kun je het niet meer noemen. De scheidsrechter was de leider van hen, oke dat kan op het niveau waarop wij als vriendenteam voetballen, maar wat ik gisteren meegemaakt heb, heb ik nog nooit meegemaakt.

    Het begon al toen we aankwamen en te horen kregen dat een veld afgekeurd was door de KNVB, omdat de goals te laag waren. We moesten hierdoor op het trainingsveld voetballen, de lijnen waren ze nog aan het zetten en de goals werden nog goed gezet. Het begon hard te waaien, we waren tien minuten bezig en het doel viel ineens om. Het scheelde maar weinig of het doel was op onze keeper gevallen.

    Wij weigerden verder te spelen als de goal niet vastgezet werd, want het was gewoon echt onveilig. Na een kwartier stond het doel vast en werd er weer gevoetbald. En als je dan denkt alles gehad te hebben gaat het nog verder: hun grote rechtsbuiten gaat na een corner uit het niets liggen, de dichstbijzijnde tegenstander van hem stond bijna een meter van hem af en de scheids is zo aardig om hem een penalty te geven...
    Daarna volgden nog twee buitenspelgoals en elke keer als onze grens vlagde liet hij doorspelen (waarom zet je er dan een grens neer?). Echt ongelofelijk.

    De stand was 4-1, wij trappen af, hun spits komt op mij af en roept: "Er gaat er vandaag één geblesseerd af bij jullie" en hij geeft me vol een schop op de enkels (zonder dat er een bal in de buurt was). Ik snap nog steeds niet waar zijn frustraties vandaan kwamen. Mijn directe tegenstander, de andere spits van hen, hoorde het ook en werd (gelukkig) ook pissig op zijn medespeler.

    En tja, dat was nog niet het ergste. We kwamen terug tot 4-3, wij waren er van overtuigd nog een minuut of tien te hebben, dat kon niet anders gezien het tijdstip dat te zien was op de kerkklok vlakbij het terrein. En tot onze verbazing floot de scheids al af.

    Een heel verhaal, ik ben normaal niet iemand die snel klaagt over de scheidsrechter of de tegenstander, maar dit was echt te gek voor woorden...
    WOW dat gaat wel erg ver zeg.. Heb weleens een paar trappen gehad maar kom op he wat tering vereniging zeg.



    Ik speel 3de klasse en hoor dat we zijn ingedeeld in de bekers met 2dejaars en 2deklasser spelers. Dat wordt laatste Vandaag de eerste Maasdijk B1 ben echt blij als we er niet met dubbele cijfers afgaan. Ben zelf ook niet 100%
    Ben ziek dus denk dat ik op de bank begin vandaag..

  25. #2185
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jonathancr Bekijk bericht
    WOW dat gaat wel erg ver zeg.. Heb weleens een paar trappen gehad maar kom op he wat tering vereniging zeg.



    Ik speel 3de klasse en hoor dat we zijn ingedeeld in de bekers met 2dejaars en 2deklasser spelers. Dat wordt laatste Vandaag de eerste Maasdijk B1 ben echt blij als we er niet met dubbele cijfers afgaan. Ben zelf ook niet 100%
    Ben ziek dus denk dat ik op de bank begin vandaag..
    Ach, aan de andere kant ook een leuke uitdaging. Je hebt niets te verliezen, gewoon lekker vrij uit ballen. :newsmile05:

    Ben je echt ziek of gewoon zwak? Als je echt ziek bent kun je toch beter thuisblijven lijkt mij...

  26. #2186
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jonathancr Bekijk bericht

    Ik speel 3de klasse en hoor dat we zijn ingedeeld in de bekers met 2dejaars en 2deklasser spelers. Dat wordt laatste
    Vandaag de eerste Maasdijk B1 ben echt blij als we er niet met dubbele cijfers afgaan. Ben zelf ook niet 100%
    Ben ziek dus denk dat ik op de bank begin vandaag..
    Vorig jaar speelden wij ook derde klasser, maar van een ploeg die tweede klas speelde (en 4e stond vlak voor de winterstop) met 8-2 gewonnen. Zegt helemaal niets dus

    Vandaag tegen Enter Vooruit, voor de beker, we missen 6 spelers maar gelukkig zijn we al voor 80% door.
    Laatst gewijzigd door TwenteTom; 5 september 2009 om 18:12

  27. #2187
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Hoppakeeee.

    De eerste wedstrijd is gewonnen. We speelden nu 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Dat ging stukken beter aangezien we nu 2 aanspeelpunten hadden. Met 4-3-3 komen we er niet aan te pas aangezien onze vleugels 3 keer niks zijn.

    5-2 gewonnen

  28. #2188

    Aangemeld
    24 oktober 2008
    Locatie
    Laakwartier
    Leeftijd
    28
    Berichten
    168
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Ach, aan de andere kant ook een leuke uitdaging. Je hebt niets te verliezen, gewoon lekker vrij uit ballen. :newsmile05:

    Ben je echt ziek of gewoon zwak? Als je echt ziek bent kun je toch beter thuisblijven lijkt mij...
    Ben ziek beetje grieperig. Heb ook maar half uurtje gespeeld..

    Tjonge jonge 0-8 verloren. We waren gelijkwaardig tot die 1-0 viel was slopende wedstrijd waarin we niet bij machte waren hun te grijpen bij de counters die we hadden..

  29. #2189
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Alles bij ons afgelast. Er zaten engerlingen in het vled, hele veld aangetast en de overvloedige regenval hier was ook niet bevorderlijk. Sta je om 9 uur sochtends, doorweekt van de regen op het voetbalveld om de E-tjes te fluiten...

  30. #2190
    Mielmans's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 maart 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    208
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Luister je mee Bob?

    0-5 verloren van Hunsingo A1, moest voor de verandering als laatste man in plaats van op goal, omdat onze andere keeper en ik per wedstrijd wisselen. Wel weer opvallend dat juist wij twee de beste mannen aan onze kant waren. Maar we komen als team gewoon talent tekort tegen zulke tegenstanders.

    Tipje voor Bobbie: Zorg dat ze niet kunnen passen, gaan ze op elkaar schelden.

  31. #2191
    Dennuss's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2008
    Locatie
    Papendrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Kom net terug van de voetbal, we stonden 2-0 achter, maar het is gelukkig 2-2 geworden, dat tweede doelpunt van ons werd in de laatste 10 seconden van de wedstrijd gescoord. Maandag weer een wedstrijd voor de beker. Hopelijk winnen we die om toch nog die groepsfase te overleven.

  32. #2192
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    We stonden 3 achter tegen NBSVV voor de beker. Kwamen terug tot 3-2 met rust. toen uiteindelijk met 4-3 of 5-3 verloren. Mijn teamgenoten zeiden dat ik super en fantastisch had gespeeld en ook de coach vond dat ik erg hard werkte. Jammer dat we verloren maar voor mezelf een goede wedstrijd dus

  33. #2193
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Vandaag tegen Enter Vooruit, voor de beker, we missen 6 spelers maar gelukkig zijn we al voor 80% door.
    Naja, 3-2 verloren..:S

  34. #2194
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    0-0 gespeeld tegen GSV,,weer gezellige knokpartij:respekt:

  35. #2195
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    4-1 gewonnen van Olympia A2, wat een bizar slecht team zeg. Had eigenlijk 15-0 moeten zijn, haha.

  36. #2196
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Zitten er hier nog mensen in de competitie bij LAC Frisia?

  37. #2197
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    1-0 gewonnen in de 1e competitiewedstrijd. matchwinner: benni. Ik wilde een voorzet geven maar die bal vliegt erin.. best toch..

  38. #2198
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    1-0 gewonnen in de 1e competitiewedstrijd. matchwinner: benni. Ik wilde een voorzet geven maar die bal vliegt erin.. best toch..
    Hehe, bij ons nam onze rechtsbuiten vanaf rechts een corner (uitdraaiend dus) en de bal vloog erin..

  39. #2199
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    haha. volgens mij had ik wind pal tegen.. dus hoe ik het deed weet ik niet. Misschien was het gewoon mijn voetbalinstinct.

  40. #2200
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    40
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Gisteren met 0-2 gewonnen bij Oeken, had met gemak 0-7 of iets dergelijks kunnen zijn. Onze spitsen waren niet echt sterk.

    Maar goed, eerste 3 punten zijn binnen, goede start dus. Speelde zelf ca. 75 minuten.

  41. #2201
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    1-0 gewonnen in de beker. We gaan echter niet door. Naast deze winst speelden we eenmaal gelijk en verloren we een keer met redelijk ruime cijfers. Ja, mijn team is echt een stuk minder als dat van vorig jaar

  42. #2202
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    2-1 verloren vandaag in de laatste bekerwedstrijd. Echt totaal onnodig weer, we waren een stuk sterker dan de tegenstander, kregen ook genoeg kansen, maar maken het niet af (had zelf ook moeten scoren). Tegenstander twee kansen, twee goals. Balen, maar als we zo blijven voetballen gaan we het in de competitie goed doen.

  43. #2203
    Forza Inter's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2009
    Locatie
    Atlanta
    Leeftijd
    30
    Berichten
    188
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    De Derby tussen VVz B4 - B3gewonnen met maarliefst 3-11. Stond hele wedstrijd LB ze kwamen er maar niet doorheen gingen ze met vleugels wisselen

  44. #2204
    Dennuss's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2008
    Locatie
    Papendrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik heb gisterenavond voor de beker tegen Hardnixveld A2 gespeeld. We hebben met 1-2 gewonnen! Alleen van de eindstand werd je vrolijk, want we hebben zoveel kansen keregen en die helaas niet verzilverd. Nu het slechtste nieuws, een ploeggenoot kreeg een elleboog in z'n nek waardoor hij helemaal stil op de grond las. We hebben hem naar de kant gedragen en de ambulance gebeld. Ik weet verder nog niet wat hij heeft, maar ik denk zelf dat hij een Whiplash heeft. Hij had namelijk ook tintelingen. Was echt even schrikken!

  45. #2205

    Aangemeld
    24 oktober 2008
    Locatie
    Laakwartier
    Leeftijd
    28
    Berichten
    168
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Zo dadelijk 2de wedstrijd in debeker vandaag tegen Escamp B1 vraag me af hoe erg we vandaag verliezen..

Pagina 49 van 74 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •