Pagina 54 van 102 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.386 t/m 2.430 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #2386
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Het lijkt mij een onverstandige keuze.
    Gestopt met lezen. Natuurlijk lijkt het jou onverstandig, dat konden we van te voren ook wel voorspellen.

  2. #2387
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Alles met een Amsterdams verleden zorgt voor rare reacties van Laird. Dat heb je inmiddels toch wel door?
    Nou nee hoor. De Boertjes, Bergkamp, Litmanen, Jonk, Wouters bv om maar n paar voorbeelden te noemen zijn namen die ik prima kan hebben. En zo zijn er echt wel meer. Maar als jou versie je beter uitkomt ook goed hoor.

  3. #2388
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Unive heeft de knoop door gehakt en verlengt met Heerenveen.

  4. #2389
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.121
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Narsingh twijfelt na komst Van Basten over transfer

    Luciano Narsingh weet nog niet zeker of hij na dit seizoen wel wil vertrekken bij sc Heerenveen. De 21-jarige vleugelaanvaller is bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste en vormt een geweldig aanvalstrio met Bas Dost en Oussama Assaidi. Aanvankelijk was Narsingh van plan het in de zomer hogerop te zoeken, maar nu hij weet dat Marco van Basten straks trainer wordt in Friesland overweegt hij niet meer te vertrekken.

    Narsingh hoorde maandag dat Van Basten na dit seizoen Ron Jans opvolgt in Heerenveen. “Ik geloofde het eerst niet toen ik het eerst van mijn moeder hoorde. Nu Van Basten trainer wordt, twijfel ik echt of ik deze zomer wel naar een andere club moet vertrekken. Ik denk dat Van Basten me beter kan maken en ben benieuwd naar de plannen die hij met me heeft”, zegt Narsingh in een interview met de Leeuwarder Courant.

    Een dag na het sluiten van de transfertermijn zei Narsingh nog dat hij in de zomer best naar Ajax wilde, de club die het op 31 januari nog bij hem probeerde. “Ajax heeft een streepje voor. Ik ben toch een Amsterdammer en hoop dat Ajax bij me terugkomt. Maar PSV of FC Twente zou ook heel mooi zijn. Ik vind mezelf niet rijp voor het buitenland, denk dat het verstandiger is om eerst naar de Nederlandse top te gaan. Als er een grote club komt, wil ik zeker weg”, zei de aanvaller toen.

    Daarvan is hij nu lang niet zo zeker meer en hij is niet de enige; Narsingh stelt dat ook goede vriend Assaidi twijfelt of hij in de zomer wel weg wil uit het Abe Lenstra Stadion. “Ik heb nog contact gehad met Oussama. Hij was ook blij. Misschien dat we nu toch samen bij de club blijven”, stelt de jeugdinternational. Van Basten zelf werd maandag nog gevraagd of hij vreesde voor een transfer van Narsingh en Assaidi na dit seizoen, dus nog voor hij met ze zou kunnen samenwerken. “Nee, dat niet. Het is iets om trots op zijn. Voor de club is het goed als ze op een gegeven moment voor een goed bedrag verkocht worden. En dan halen we met het deel van het geld vervangers”, zei de oud-bondscoach daarover na zijn aanstelling.

  5. #2390
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Gestopt met lezen. Natuurlijk lijkt het jou onverstandig, dat konden we van te voren ook wel voorspellen.
    Volgens mij kom ik met argumenten dus zo raar is de stelling niet. Maar ik begrijp dat je even populair moet doen.

  6. #2391
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Narsingh twijfelt na komst Van Basten over transfer

    Luciano Narsingh weet nog niet zeker of hij na dit seizoen wel wil vertrekken bij sc Heerenveen. De 21-jarige vleugelaanvaller is bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste en vormt een geweldig aanvalstrio met Bas Dost en Oussama Assaidi. Aanvankelijk was Narsingh van plan het in de zomer hogerop te zoeken, maar nu hij weet dat Marco van Basten straks trainer wordt in Friesland overweegt hij niet meer te vertrekken.

    Narsingh hoorde maandag dat Van Basten na dit seizoen Ron Jans opvolgt in Heerenveen. “Ik geloofde het eerst niet toen ik het eerst van mijn moeder hoorde. Nu Van Basten trainer wordt, twijfel ik echt of ik deze zomer wel naar een andere club moet vertrekken. Ik denk dat Van Basten me beter kan maken en ben benieuwd naar de plannen die hij met me heeft”, zegt Narsingh in een interview met de Leeuwarder Courant.

    Een dag na het sluiten van de transfertermijn zei Narsingh nog dat hij in de zomer best naar Ajax wilde, de club die het op 31 januari nog bij hem probeerde. “Ajax heeft een streepje voor. Ik ben toch een Amsterdammer en hoop dat Ajax bij me terugkomt. Maar PSV of FC Twente zou ook heel mooi zijn. Ik vind mezelf niet rijp voor het buitenland, denk dat het verstandiger is om eerst naar de Nederlandse top te gaan. Als er een grote club komt, wil ik zeker weg”, zei de aanvaller toen.

    Daarvan is hij nu lang niet zo zeker meer en hij is niet de enige; Narsingh stelt dat ook goede vriend Assaidi twijfelt of hij in de zomer wel weg wil uit het Abe Lenstra Stadion. “Ik heb nog contact gehad met Oussama. Hij was ook blij. Misschien dat we nu toch samen bij de club blijven”, stelt de jeugdinternational. Van Basten zelf werd maandag nog gevraagd of hij vreesde voor een transfer van Narsingh en Assaidi na dit seizoen, dus nog voor hij met ze zou kunnen samenwerken. “Nee, dat niet. Het is iets om trots op zijn. Voor de club is het goed als ze op een gegeven moment voor een goed bedrag verkocht worden. En dan halen we met het deel van het geld vervangers”, zei de oud-bondscoach daarover na zijn aanstelling.
    Hoppa, dat is de tweede die gaat nadenken. Snel een contractverhoging aanbieden die jongen.

  7. #2392
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Volgens mij kom ik met argumenten dus zo raar is de stelling niet. Maar ik begrijp dat je even populair moet doen.
    Ik hoef niet perse populair te zijn, schuif het daar dus aub niet op af.

  8. #2393
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik hoef niet perse populair te zijn, schuif het daar dus aub niet op af.
    Beoordeel dan de mening en niet de persoon.

  9. #2394
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Beoordeel dan de mening en niet de persoon.
    Ok jij vind het niks dus? Ik had gisterochtend geen idee wie geschikt zou zijn. MVB is een aangename verrassing voor mij.

  10. #2395
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Niks gaat mij te ver. Ik vind het zelfs vrij logisch dat ze bij hem uitkwamen zoals ik zei, maar ik denk dat deze keuze niet gebaseerd is op verstand.

  11. #2396
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Beoordeel dan de mening en niet de persoon.
    Vrij zinloos om 1 persoon elke keer tegen te gaan spreken.

  12. #2397
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.121
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Hoppa, dat is de tweede die gaat nadenken. Snel een contractverhoging aanbieden die jongen.
    Ik neem aan dat hij dan ook tot de conclusie komt dat het geen straf is om met Bergkamp en Overmars te moeten gaan trainen ipv Van Basten.

  13. #2398
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Vrij zinloos om 1 persoon elke keer tegen te gaan spreken.
    Ja want op het onderwerp juiste coaches voor sc Heerenveen hebben we ook zo vaak discussies.

  14. #2399
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik neem aan dat hij dan ook tot de conclusie komt dat het geen straf is om met Bergkamp en Overmars te moeten gaan trainen ipv Van Basten.
    Laat Ane nou maar in zijn droomwereldje.

  15. #2400
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik neem aan dat hij dan ook tot de conclusie komt dat het geen straf is om met Bergkamp en Overmars te moeten gaan trainen ipv Van Basten.
    Maakt niet uit, als hij nu twijfelt kan een flinke contractverhoging mogelijk de doorslag geven. Wat hij hier doet is de deur weer open zetten voor Heerenveen. De kans dat hij tekent zal niet enorm groot zijn, maar dat wil niet zeggen dat je als club zijnde stil moet zitten en dit signaal moet negeren.

  16. #2401
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Mooie reactie ook van Mika.

    Mika Väyrynen@MikaVayrynen10
    my old club doing it!Top 4 in EreD & got dutch legend as their new head coach for next season.they gettin' to the level where they belong

  17. #2402
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Laat Ane nou maar in zijn droomwereldje.
    Zegt iemand van Vitesse.

  18. #2403
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.110
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Fantastisch nieuws. Djuricic, die laatst nog snel hogerop wilde, is nu zo tevreden dat hij nog enkele jaren wil blijven om dan de stap richting een mooie Europese club wil maken. Niks Ajax of PSV. Mooiste nieuws van de dag!
    Fantastisch nieuws. Djuricic weet het ineens niet meer of ie nog 6 maanden moet blijven of een jaar. Maar dat zijn voorkeur uitging naar vertrekken.

  19. #2404
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Zegt iemand van Vitesse.
    Vertel? Wanneer heb ik beweerd dat spelers Ajax boven Vitesse gaan kiezen? Makkelijk gescoord, maar flink de plank misgeslagen.

  20. #2405
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Fantastisch nieuws. Djuricic weet het ineens niet meer of ie nog 6 maanden moet blijven of een jaar. Maar dat zijn voorkeur uitging naar vertrekken.
    Djuricic is oprecht. Staat open voor contact met supporters, zijn interview in het Nieuw Noord boekje zegt genoeg. Dat jij dat niet geloofd snap ik, maar ik geloof er zeker in. Djuricic is niet zomaar een passant, dat is er één zoals Pranjic. Met veel liefde en waardering voor de club die hem de kans heeft gegeven. En natuurlijk wil hij hogerop, niemand die het hem niet zal gunnen.

  21. #2406
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Viel me trouwens gisteravond wel op dat ie Nederlands verstaat maar in Engels antwoordt...

  22. #2407
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Duidelijke taal van Hansma vandaag. Assaidi en Narsingh moeten bijtekenen willen ze onder Van Basten spelen, anders gaat men een nieuwe club voor ze zoeken. In theorie is het mogelijk dat het tweetal zich niks van deze taal aantrekt en blijft zonder bij te tekenen, maar denk niet dat dat verstandig is.

  23. #2408
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgens het AD heeft Heerenveen zich bij het rijtje clubs gevoegd dat Marten de Roon over wil nemen deze zomer. Ook AZ en Heracles hebben interesse. Ik hoop nog steeds dat Marten bij Sparta blijft, waarschijnlijk tegen beter weten in. Bij AZ en Heerenveen zal ie echt moeten aanpoten om mee te kunnen. Hij is de beste speler bij Sparta, heeft zich dit seizoen enorm ontwikkeld, maar als Sparta promoveert kan ie beter bij ons in de basis uitblinken in de eredivisie dan dat ie op zn tenen moet lopen om het niveau van AZ of Heerenveen aan te kunnen. maarja, hij is transfervrij he. Dan wil de hele eredivisie hem hebben en heeft ie de clubs voor het uitkiezen.

    Denk dat ie het niveau uiteindelijk wel aankan trouwens. De Roon heeft veel tijd nodig gehad om de jeugdigheid in zijn spel kwijt te raken, maar is nu één van de beste spelers in de Jupiler League geworden.

  24. #2409
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

  25. #2410
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen heeft De Roon van Sparta binnen volgens Hugo Borst.

  26. #2411
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen maakt mij blij!!

    Roelof de Vries op Twitter: (meerdere tweets samen gevoegd)

    Ook @RobertVeenstra was aanwezig. Kwam met mooi nieuws: de club wil deze zomer beginnen met de verbouw van de oost-tribune. Dat levert 1000 extra plaatsen af. Het hangt echter nog wel af van vergunningen en dergelijke. Als alles goed gaat, willen ze het seizoen daarna beginnen met de noord en zuidtribune. De grachten worden dichtgebouwd. Noord krijgt +- 750 en zuid zo'n 900 staanplaatsen. Vooraan dus. Als alles doorgaat krijg je één vd mooiste stadions van Nederland. Dicht op het veld en de fanatieke supporters staan kort achter de goal.

  27. #2412
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

  28. #2413
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kan ie samen met Jos en Carlos gaan spitsen

  29. #2414
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Fidom!

  30. #2415
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Beetje jammer dat ie bij Hodo (Hollandscheveld) is weggepikt door Emmen (net als zoveel andere talenten) en wanneer ze het daar niet halen, ze elders terechtkomen. Maar zeker een talentvolle afmaker. Carlos vind ik persoonlijk wel beter, geweldige dribbel heeft die jongen. Heeft MSC vorig seizoen zelf gescout bij Zuidwolde.

  31. #2416
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

  32. #2417
    Dammie's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    45
    Berichten
    5.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Inderdaad wel een mooi en stuur uittenue

  33. #2418
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Bas Dost tekent contract bij VfL Wolfsburg
    Een dag na zijn 23e verjaardag heeft Bas Dost een contract getekend bij VfL Wolfsburg. Na twee seizoenen sc Heerenveen vertrekt Bas naar de nummer acht van de Duitse Bundesliga.

    Bas Dost kwam in 2010 van Heracles Almelo naar sc Heerenveen. Na een eerste jaar van gewenning werd Bas in zijn eerste jaar bij sc Heerenveen clubtopscorer (13 goals) en het jaar daarna groeide Bas uit tot topscorer van de Eredivisie met 32 doelpunten. De aanvaller scoorde deze afgelopen jaargang ook nog zes keer in het bekertoernooi, en daarmee kwam zijn doelpuntentotaal van het afgelopen seizoen op 38. Hij loste met dat aantal Afonso Alves af als seizoenstopscorer aller tijden van sc Heerenveen. Alves scoorde in het seizoen 2006/2007 één doelpunt minder (37). In totaal speelde Dost 73 wedstrijden in het shirt van sc Heerenveen, en scoorde daarin 52 keer. Door de Feanfans werd hij in 2012 uitgeroepen tot Speler van het Jaar.

    De topscorer is naar eigen zeggen daarom ook bijzonder trots op Heerenveen. In het Aktiejournaal van sc Heerenveen zei hij: “Ik ben heel blij dat ik – samen met mijn ploegmaten – de supporters datgene heb kunnen geven, waar ze al twee jaar op zaten te wachten. Europees voetbal is bereikt en dat geeft mij heel veel voldoening. Ik ben bijzonder trots op de club en op de spelers, dat we dit hebben weten te flikken!”

    Dost gaf in hetzelfde interview al aan dat de kans op zijn vertrek uit Friesland serieus was. “Na een geweldig seizoen, waarin ik vele prijzen heb weten te pakken, is het voor mij tijd om verder te gaan. Veel clubs hebben zich gemeld bij mijn zaakwaarnemer. Dus als we er uit komen met een club, dan zal ik gaan.” Vandaag werd bekend dat Dost en sc Heerenveen rond zijn met Wolfsburg.

    Wij zijn Bas dankbaar voor wat hij voor sc Heerenveen heeft betekend en wensen hem heel veel succes in het vervolg in zijn carrière. Wij hopen dat Bas ook snel topscorer in de Bundesliga gaat worden.


    Bron Heerenveen nieuwsflits OSSH

  34. #2419
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Bassie is nog even afscheid komen nemen in zijn splinternieuwe Duitse wagen! Met een zeer toepasselijk shirt


  35. #2420
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Jammer dat Bas naar Wolfsburg gaat. Mocht hij niet bevallen zal Magath in de winterstop zo weer 10 spelers halen en zit Dost weer op de tribune. Ik snap niet dat Dost niet gekozen heeft voor West Ham United ofzo.

  36. #2421
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Omdat Dost eisen stelde aan een nieuwe club

    - club met aanvallende speelstijl
    - club met 3 aanvallers waarvan 2 buitenspelers
    - club waar hij in de basis zou komen

  37. #2422
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Sinds wanneer speelt Wolfsburg met 3 spitsen dan? Magath heeft altijd 4-4-2 gespeeld met een ruit en heeft ook bij Wolfsburg geen buitenspelers rondlopen geloof ik. En met Mandzukic en Olic heeft ie spitsen voor een typische 4-4-2. Ik zie Dost er dan ook niet slagen.

  38. #2423
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Misschien zijn ze het volgend jaar van plan, Dost is een verstandige voetballer. Die weet wel waar hij mee bezig is.

  39. #2424
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik hoop het voor hem, maar het lijkt me sterk dat de defensieve Magath zo ineens 4-3-3 gaat spelen.

  40. #2425
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Apart dat Dost toch is vertrokken, ik dacht dat ie zo graag met Van Basten zou willen werken? Maar ook ik twijfel wel een beetje of Wolfsburg een juiste club voor hem is. Ik hoop dat ie er slaagt en zal 'm zeker blijven volgen, maar het is inderdaad wel een erge koopclub die jaarlijks tig transfers doet. Als ze Diego weten over te halen om toch terug te keren, kan die wel wat ballen panklaar op 't hoofd van Bassie klaarleggen.

  41. #2426
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    40
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Van Basten krijgt het druk volgend jaar. Geen Dost, waarschijnlijk geen Narsingh, met een beetje mazzel geen Assaidi en Gouweleeuw. Wat is het verwachtingspatroon van onze Friese buren voor komend seizoen?

  42. #2427
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Gouweleeuw zie ik wel blijven eerlijk gezegd. Ik ben bang dat ze een beetje een Groningen seizoen tegemoet gaan. Zou ik erg zonde vinden voor van Basten, want die gun ik wel een keer een goed seizoen.

  43. #2428
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ben ook benieuw wat Heerenveen als Vervanger van Dost naar voren schuift. Je krijg een leuk bedrag wat nog het een of ander gedeelt moeten worden met Emmen en Heracles.

    En dat Bas het lastig gaat krijgen staat wel vast , Ben ook wel Benieuwd of hun gewoon niet nog een spits halen ofzo. Het is voor hem daar wel buigen of barsten denk ik , Als je de kans krijg moet je erstaan het is geen team waar je rustig de kat uit de boom ken kijken. Want voor hem is erzo weer een ander binnen gehaalt hoor.

  44. #2429
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heerenveen had toch al een Duits talent gehaald als opvolger van Dost? Zoiets heb ik in elk geval een paar weken terug in de VI gelezen.

  45. #2430
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Die gaat er ook meer maken dan Dost. Zegt ie zelf.

Pagina 54 van 102 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •