Pagina 56 van 87 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.476 t/m 2.520 van 3874

Discussie: FC Twente Wedstrijdentopic

  1. #2476
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Net zoveel penalty als die van jullie.

  2. #2477
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ach, met die schwalbe heeft Sanogo in ieder geval zijn eerste (en waarschijnlijk laatste) goede actie voor Ajax gedaan. Zonde dat Van Boekel er dan nog intrapt ook.

  3. #2478
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Ach, met die schwalbe heeft Sanogo in ieder geval zijn eerste (en waarschijnlijk laatste) goede actie voor Ajax gedaan. Zonde dat Van Boekel er dan nog intrapt ook.
    Ja, in die hoek van het strafschotgebied zouden meer speler s dit toneelstuk opvoeren denk ik. Je kan eigenlijk niks beter s doen daar.
    En zoals gisteren gebeurde zullen ook andere scheidsrechter s hierin trappen, alhoewel zo een vierde man of de man op de doellijn dit natuurlijk moeten zien.
    Ik ken hem verder niet,
    waar komt deze speler vandaan ?

  4. #2479
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ja, in die hoek van het strafschotgebied zouden meer speler s dit toneelstuk opvoeren denk ik. Je kan eigenlijk niks beter s doen daar.
    En zoals gisteren gebeurde zullen ook andere scheidsrechter s hierin trappen, alhoewel zo een vierde man of de man op de doellijn dit natuurlijk moeten zien.
    Ik ken hem verder niet,
    waar komt deze speler vandaan ?
    Gehuurd van Arsenal, waar hij bekend staat als Sanogoal, dus dat zegt eigenlijk al wel genoeg.

  5. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    Keiser (13 september 2015)

  6. #2480
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.077
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Belachelijk dat Dommels geen rood kreeg. Maar daar waren er meer van Twente van.

  7. #2481
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.077
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Ach, met die schwalbe heeft Sanogo in ieder geval zijn eerste (en waarschijnlijk laatste) goede actie voor Ajax gedaan. Zonde dat Van Boekel er dan nog intrapt ook.
    Me dunkt dat jij, als PSV'er, weinig te klagen hebt dit (en vorig) speelweekend...
    Verder populair talk, Sanogo viel niet slecht in.

  8. #2482
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Belachelijk dat Dommels geen rood kreeg. Maar daar waren er meer van Twente van.
    Hey,prul met friemel vingers, zo praat je hier niet in deze voetbal reallitie rubriek, je verraad je zelf zo.

  9. #2483
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Me dunkt dat jij, als PSV'er, weinig te klagen hebt dit (en vorig) speelweekend...
    Verder populair talk, Sanogo viel niet slecht in.
    Nee, als je 3-1 en 6-0 wint, hoef je inderdaad niet echt te klagen. Vorig speelweekend inderdaad geluk met de penalty, dit keer was ie gewoon terecht, net als de rode kaart. Dat de regel die dat bepaalt belachelijk is, staat daar dan weer totaal los van.

  10. #2484
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.077
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Buitenspelgoaltje meepikken, niet de eerste dit seizoen, mogen we ook best scharen onder een mazzeltje. Maakt niet uit, punt is dat jij als PSV'er, in een Twente topic, aan het tranentrekken bent over een situatie waar de keeper het een pingel voor Ajax vond. 2 weken geleden, toen had je het over een schwalbe moeten hebben. Maar ja, dat was je eigen PSV.
    Dat keiser het allemaal niet meer kan bijbenen, maar van een FP gummer mogen we meer verwachten. Al hoewel..

  11. #2485
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Wakker Johan ?

    Wat hap je weer ?

  12. #2486
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Tapia weken uitgeschakeld.

    Tja, achteraf kan je misschien stellen: niet in de basis beginnen, maar daar schiet je nu niks meer mee op. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
    Uitrusten en weer topfit raken is nu de basis.

  13. #2487
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Buitenspelgoaltje meepikken, niet de eerste dit seizoen, mogen we ook best scharen onder een mazzeltje. Maakt niet uit, punt is dat jij als PSV'er, in een Twente topic, aan het tranentrekken bent over een situatie waar de keeper het een pingel voor Ajax vond. 2 weken geleden, toen had je het over een schwalbe moeten hebben. Maar ja, dat was je eigen PSV.
    Dat keiser het allemaal niet meer kan bijbenen, maar van een FP gummer mogen we meer verwachten. Al hoewel..
    Ik lees dit topic altijd wel, de reden dat ik weer een keertje reageer, heeft meer te maken met het feit dat ik het niet met Momus eens was. Dat jij vervolgens dan weer reageert, PSV erbij betrekt en gaat zeuren dat ik als PSV'er niets te klagen heb, zegt meer over jouw manier van discussiëren. Je zou ook inhoudelijk kunnen ingaan op de situatie, maar blijkbaar valt daar verder niet veel te winnen, dus gooi je het maar op een moment in een totaal andere wedstrijd.

  14. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    Keiser (14 september 2015)

  15. #2488
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.077
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Ik lees dit topic altijd wel, de reden dat ik weer een keertje reageer, heeft meer te maken met het feit dat ik het niet met Momus eens was. Dat jij vervolgens dan weer reageert, PSV erbij betrekt en gaat zeuren dat ik als PSV'er niets te klagen heb, zegt meer over jouw manier van discussiëren. Je zou ook inhoudelijk kunnen ingaan op de situatie, maar blijkbaar valt daar verder niet veel te winnen, dus gooi je het maar op een moment in een totaal andere wedstrijd.
    En toen bleek dat Momus gelijk had. Tja, dan kun je niet meer terug. Logisch dat ik PSV erbij betrek, aangezien je 2 weken geleden verstopt zat toen er daadwerkelijk een sprake was van een schwalbe. Er was geen schwalbe, en Sanogo viel redelijk in, wat voor inhoud wil jij nog meer hebben? Dat het niet aansluit op je mening, en spastisch om de brei blijft draaien, dát zegt genoeg over jouw vermogen om te discussiëren.

  16. #2489
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Heren - heren Johan en Peerk;
    Hou op door op deze manier elkaar proberen af te troeven.

  17. #2490
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    En toen bleek dat Momus gelijk had. Tja, dan kun je niet meer terug. Logisch dat ik PSV erbij betrek, aangezien je 2 weken geleden verstopt zat toen er daadwerkelijk een sprake was van een schwalbe. Er was geen schwalbe, en Sanogo viel redelijk in, wat voor inhoud wil jij nog meer hebben? Dat het niet aansluit op je mening, en spastisch om de brei blijft draaien, dát zegt genoeg over jouw vermogen om te discussiëren.
    Waar precies bleek dat uit dan? Als jij het dan toch zo graag op PSV wil gooien, ja, afgelopen 2 wedstrijden geluk gehad, maar vertel dan ook eens over die penalty's in Den Haag en Heerenveen. Overigens is 'er was geen schwalbe' en 'dat het niet aansluit op je mening' een totaal onzinargument, aangezien het in jouw geval ook maar om een mening gaat, en jij er overigens geen enkele onderbouwing bij geeft. Natuurlijk was het (naar mijn mening dan) een schwalbe, aangezien hij al valt voordat de keeper hem ook maar geraakt heeft, wat was volgens jou dan de reden dat hij al eerder viel?

    En ik zal verder de discussie wel afkappen als het verder niet inhoudelijk over de wedstrijd van Ajax - Twente kan gaan, en het topic verder niet vervuilen.

  18. #2491
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Waar precies bleek dat uit dan? Als jij het dan toch zo graag op PSV wil gooien, ja, afgelopen 2 wedstrijden geluk gehad, maar vertel dan ook eens over die penalty's in Den Haag en Heerenveen. Overigens is 'er was geen schwalbe' en 'dat het niet aansluit op je mening' een totaal onzinargument, aangezien het in jouw geval ook maar om een mening gaat, en jij er overigens geen enkele onderbouwing bij geeft. Natuurlijk was het (naar mijn mening dan) een schwalbe, aangezien hij al valt voordat de keeper hem ook maar geraakt heeft, wat was volgens jou dan de reden dat hij al eerder viel?

    En ik zal verder de discussie wel afkappen als het verder niet inhoudelijk over de wedstrijd van Ajax - Twente kan gaan, en het topic verder niet vervuilen.
    Die keeper gaf zelf aan dat het geen schwalbe was.

  19. #2492
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.077
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Waar precies bleek dat uit dan? Als jij het dan toch zo graag op PSV wil gooien, ja, afgelopen 2 wedstrijden geluk gehad, maar vertel dan ook eens over die penalty's in Den Haag en Heerenveen. Overigens is 'er was geen schwalbe' en 'dat het niet aansluit op je mening' een totaal onzinargument, aangezien het in jouw geval ook maar om een mening gaat, en jij er overigens geen enkele onderbouwing bij geeft. Natuurlijk was het (naar mijn mening dan) een schwalbe, aangezien hij al valt voordat de keeper hem ook maar geraakt heeft, wat was volgens jou dan de reden dat hij al eerder viel?

    En ik zal verder de discussie wel afkappen als het verder niet inhoudelijk over de wedstrijd van Ajax - Twente kan gaan, en het topic verder niet vervuilen.
    Mijn onderbouwing is het oordeel van de keeper van Twente, en van de scheidsrechter. Jij bent het in deze die met nul onderbouwing slechts je gekleurde mening ventileert. Natuurlijk was het in jouw ogen een schwalbe, Ajax. Waar was je twee geleden met je mond?

  20. #2493
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Die keeper gaf zelf aan dat het geen schwalbe was.
    Onjuist, de keeper gaf aan dat hij te gretig uit kwam, nergens zegt hij dat het geen schwalbe was, of dat de penalty terecht was. Net zoals zijn trainer die gewoon aangeeft dat het niet slim is om in zo'n situatie terecht te komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Mijn onderbouwing is het oordeel van de keeper van Twente, en van de scheidsrechter. Jij bent het in deze die met nul onderbouwing slechts je gekleurde mening ventileert. Natuurlijk was het in jouw ogen een schwalbe, Ajax. Waar was je twee geleden met je mond?
    Zoals hierboven genoemd, heeft de keeper daar geen uitspraak over gedaan. De scheidsrechter heb ik er verder niet over gehoord (kan verder ook geen interview ofzo terugvinden), dus dan ga jij uit van het moment in de wedstrijd waarbij hij op enige afstand stond en het in een seconde moet beslissen, tegenover mij die het lang en breed terug kan kijken met duizenden slow-motion herhalingen.

    Wil je mijn onderbouwde mening hebben, hierbij dan:
     
    Moment van op de keeper afkomen:


    Het moment waarop hij de val inzet, ruim voor de keeper ook maar in de buurt is:


    Nog steeds geen contact:


    En nog steeds geen contact:


    Oeh, al bijna:


    En daar is dan het eerste contact:


    Hier nog een foto van VI waarop je duidelijk ziet dat hij zijn val inzet en al loopt te schreeuwen voordat hij bij de keeper in de buurt is:


  21. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    Keiser (14 september 2015)

  22. #2494
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Onjuist, de keeper gaf aan dat hij te gretig uit kwam, nergens zegt hij dat het geen schwalbe was, of dat de penalty terecht was. Net zoals zijn trainer die gewoon aangeeft dat het niet slim is om in zo'n situatie terecht te komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joël Drommel
    ,,Dat kon je wel een beetje zien'', gaf hij toe. ,,Ik was iets te gretig toen ik naar Yaya Sanogo dook. Als ik eerlijk ben, was het inderdaad een strafschop. Ik had hem ook gegeven als ik scheidsrechter was.''

  23. #2495
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    "'Ik was te gretig om de bal te pakken', somberde hij [Drommel]. 'Hij moet niet in die situatie komen', voegde interim-trainer René Hake eraan toe."
    Deze haalde ik van de VI-site, maar ik zie die quote van jou inmiddels ook staan, dus neem ik dat gedeelte terug. Blijft echter wel de fotoreeks staan waar je duidelijk ziet dat Sanogo gewoon een duikeling maakt.

  24. #2496
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Waarom is het relevant wanneer de speler in kwestie valt? Dat maakt toch helemaal niet uit in de vraag of de keeper de speler raakt, of dat hij de bal raakt.

  25. #2497
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    "'Ik was te gretig om de bal te pakken', somberde hij [Drommel]. 'Hij moet niet in die situatie komen', voegde interim-trainer René Hake eraan toe."
    Deze haalde ik van de VI-site, maar ik zie die quote van jou inmiddels ook staan, dus neem ik dat gedeelte terug. Blijft echter wel de fotoreeks staan waar je duidelijk ziet dat Sanogo gewoon een duikeling maakt.
    Op foto's is dat sowieso niet te zien.

  26. #2498
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Waarom is het relevant wanneer de speler in kwestie valt? Dat maakt toch helemaal niet uit in de vraag of de keeper de speler raakt, of dat hij de bal raakt.
    Uiteraard maakt dat een verschil, aangezien dat bepaalt of er een schwalbe wordt gemaakt. Een schwalbe is gewoon een bestaande regel/straf waar geel op staat en als hij eerder valt, begaat hij de eerste overtreding, niet de keeper. Kortom, het maakt nogal een wereld van verschil, naast dat het gewoon sowieso geen nette actie is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Op foto's is dat sowieso niet te zien.
    Op een uitspraak van één keeper wel zeker? Hoe is het volgens jou dan vast te stellen? Niet zeker?

  27. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    Keiser (14 september 2015)

  28. #2499
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Nou ja, op een uitspraak van 1 keeper wellicht niet. Maar wanneer het de keeper in kwestie betreft, lijkt me dat redelijk van belang.

  29. #2500
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.077
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Peerk, gast.

  30. #2501
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nou ja, op een uitspraak van 1 keeper wellicht niet. Maar wanneer het de keeper in kwestie betreft, lijkt me dat redelijk van belang.
    Dat lijkt me ook zeker van belang, zeker als hij aangeeft dat het wél een penalty is, echter geeft dat in mijn ogen net zo min, en eigenlijk minder, uitsluitsel dan de beelden van de situatie. Ik blijf van mening dat het een schwalbe is, jij en Johan dus niet, dus ik ga het hier verder bij laten, want ik zie al dat jullie niet te overtuigen zijn en dan kan Keiser het topic weer voor zichzelf hebben.

  31. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    Keiser (14 september 2015)

  32. #2502
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    34
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wat een kut keeper lachwekkend nu in het terug zie.

  33. #2503
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Hans van Breukelen neemt het wel op voor Drommel.
    En sooh heurt het ook.

  34. #2504

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Van Breukelen, daar noem je ook iemand haha.

  35. The Following 2 Users Say Thank You to Bernardo For This Useful Post:

    Johan C (15 september 2015),viktor (16 september 2015)

  36. #2505
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Niet bekend bij jou?

  37. #2506

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Zekus wel.

  38. #2507
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Gelukkig.
    Jammer dat die Sanogo geen geel kreeg, was aan de ene kant beter geweest voor de keeper, maar aan de andere kant ook weer niet.
    Maar goed, de volgende keer zal weer anders zijn, zo gaat dat met speler s die keeper s op zoeken.

  39. #2508
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.077
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Van Breukelen, daar noem je ook iemand haha.
    Had hij, net zoals Peerk, niet gedaan wanneer de tegenstander anders dan Ajax was geweest.

  40. #2509
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Fanaten zijn en blijven fanatiek tot aan het gaatje.

  41. #2510
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    AAnstaand weekend:Zaterdag 19 - 09 - 2015
    De kraker om de zestiende plaats in de eredivisie:

    SC Cambuur - FC Twente 18.30 uur

  42. #2511
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Leidsman: Jochem Kamphuis.

    Kan alle kanten op.

  43. #2512
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Iedereen klaar ?

  44. #2513
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Weinig spektakel tot nu toe te zien.

  45. #2514
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Op het eind der eerste helft twee dotten van kansen, eerst FC Twente, toen Cambuur.

  46. #2515
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Goed begin tweede helft, vooral doorgaan nu.

  47. #2516
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Ai - ai, hier wordt FC Twente een 100 % strafschop onthouden.

  48. #2517
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Anderson van Cambuur krijgt een gele kaart wegens een onbeholpen wilde actie.

  49. #2518
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Hoogste tijd dat de 0 - 1 er een keer ingaat.

  50. #2519
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Kamphuis maakt zich weer belachelijk door de verkeerde speler een gele kaart te geven.

  51. #2520
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Hoe gek kun je het maken, de grens rechter vlagt voor buitenspel terwijl een speler van Cambuur de bal door kopt voor FC Twente.

Pagina 56 van 87 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2518
    Laatste bericht: 26 augustus 2024, 13:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •