Pagina 57 van 176 EersteEerste ... 747555657585967107157 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.521 t/m 2.565 van 7917

Discussie: Twente Nieuws

  1. #2521
    Chief
    Guest

    Standaard

    Daar heb ik even niet bij nagedacht. Mocht het kloppen wat je zegt, vergeet dan wat ik hierboven zei

    Edit: nagekeken, Zeus had gelijk. De Telegraaf vermeldde het wat krom.

  2. #2522
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    8 in 6 duels. Ken je feiten.
    8 goals in laatste 6 duels, wil niet zeggen dat ie in alle 6 duels heeft gescoord. En Janko scoorde 7 in 3 duels na de winterstop en was aan het einde van de competitie ook meer bankzitter dan basisspeler... ken je feiten En daar kun je dus ook een leuke draai aan geven door er 7 goals in de laatste 7 wedstrijden van te maken. Dan loopt ie plots 1 op 1 in 7 duels. In één wedstrijd scoorde hij inderdaad 4 keer tegen Heracles (5-0), maar uit bij Groningen en Utrecht zorgden zijn goals in totaal voor 6 punten. Voor de winterstop kan ik zo niet terugzien op de VI-site.

    edit: Don moet niet zo snel typen...

  3. #2523
    Chief
    Guest

    Standaard

    Nogmaals, Janko heeft vele maanden lang in de basis gestaan. Niet te vergelijken met Huntelaar, die in een half jaartje waarvan meestal als wissel maar een paar goaltjes minder heeft gemaakt.

  4. #2524
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik wil ze ook helemaal niet vergelijken, zou ook nogal oneerlijk zijn tov Janko. Twente steekt er in Nederland natuurlijk niet zo bovenuit als Real Madrid, dat wekelijks 4/5 goals er in kan leggen tegen de middenmoters.

  5. #2525
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik wil ze ook helemaal niet vergelijken, zou ook nogal oneerlijk zijn tov Janko. Twente steekt er in Nederland natuurlijk niet zo bovenuit als Real Madrid, dat wekelijks 4/5 goals er in kan leggen tegen de middenmoters.
    Dat is natuurlijk waar. Al vond ik de prestatie van Huntelaar ook knap. Hij moest meteen mee in een veel hoger niveau en als je in een half jaar liefst 8 competitiegoals maakt terwijl je bijna altijd wissel bent dan mag je er tevreden mee zijn.

    Anyway, ik vind Janko niks

  6. #2526
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Anyway, ik vind Janko niks
    Hallo meneer Ajax litmanen,
    Marc Janco is wel prof voetballer. En scoord ook wel geregeld een doelpunt.
    Het voetbal op zich is niet het beste dat hij laat zien. Koppen is zijn specialiteit en af en toe wat intikkertjes.
    Toch verwacht ik komend seizoen meer doelpunten van Janco dan vorig seozoen gezien Adriaanse weet hoe andere speler s Janco in stelling moeten brengen en daardoor vaker kan scoren.

  7. #2527
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Je hoort wel eens wat in de wandelgangen.
    Zo ook is mij ter ore gekomen:
    FC Twente de begroting voor komend seizoen met 6 a 7 euro miljoen naar beneden bijsteld.
    FC Twente het in elkaar gevallen dakgedeelte per 1 augustus kan gaan verwijderen/opruimen.
    FC Twente voorlopig niet begint de nieuwe dak gedeeltes te herbouwen, er dus gewoon geen dak op het nieuwe gedeelte tribune komt. Wel kunnen toeschouwes gebruik gaan maken van de nieuwe trinbune voetbal kijkplaatsen komend seizoen..
    Wel moet er kunstlicht aangelegd worden in/bij de nieuwe tribunes.

  8. #2528
    En dan denk ik aan ...... Phermes's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2008
    Locatie
    Veldhoven
    Leeftijd
    63
    Berichten
    3.372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zuid-Afrikaan op proef in Enschede:

    AMSTERDAM – Erick Mathoho krijgt een week de tijd om de leiding van FC Twente te overtuigen van zijn kwaliteiten en zo een contract in Enschede te verdienen.

    De tukkers zijn het met de huidige club van de Zuid-Afrikaanse verdediger, Bloemfontein Celtic, al eens over de eventuele transfersom van één miljoen euro, zo meldt Voetbal International.

    Het Israëlische Maccabi Haifa hoopt Mathoho vast te leggen, maar de 21-jarige international richt zich in eerste instantie op een kans in Nederland.

    De 1.98 meter lange Mathoho die in het centrum van de verdediging en als rechtsback kan spelen, wordt vanwege het drukke programma van FC Twente bekeken bij het beloftenelftal van de club.

    Vaslui en Ajax

    De ploeg van Co Adriaanse neemt het dinsdag in de derde kwalificatieronde van de Champions League in het Gelredome op tegen het Roemeense FC Vaslui.

    Zaterdag staat het duel om de Johan Cruijff Schaal op het programma. Tegenstander is dan landskampioen Ajax.

  9. #2529
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Ik heb hier op dit forum vorig seizoen ergens iets verteld over het tactisch lopen/voetbal vermogen van een voetballer, ik weet de naam op dit moment niet. Velen wisten niet de betekenis hiervan.
    Let op: Co Adriaanse heeft ook het 1 en ander ontdekt:
    Echter ik ben dus schijnbaar niet de enige die over tactisch lopen van een speler kan praten:

    Het gaat om de zeer talent volle FC Twente jeugd speler Steven Berghuis.
    Steven heeft specifieke kwaliteitenâ€, aldus Adriaanse. „Hij is een tactisch slimme speler, die erg goed loopt bij het pressen. Dat is een kwestie van voetbalslimheid. Daarnaast heeft hij snelheid, een goede balbehandeling en snelle voeten. Vooral zijn trap met links is goed. Daarnaast kan hij iets wat je ook bij Messi ziet. Aan de rechterkant kan hij de tegenstander buitenom passeren met de bal aan de linkervoet en de bal dan ook nog voor krijgen. Dat zag ik hem onder meer tegen Galatasaray doen.â€

    „Steven is door FC Twente zelf opgeleid. Dat vind ik een pre. Bovendien is hij erg jong, zodat hij nog lang niet aan zijn top zit. En daarnaast spreekt het me aan dat hij het in de voorbereiding zo lang heeft volgehouden. Elke training en elke wedstrijd heeft hij een goed niveau gehaald.â€

    Goed verwoord Co, ik hoop dat jij en FC Twente heel en heel veel voetbal plezier aan deze zeer talentvolle jeugd speler mogen beleven.

  10. #2530
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Wat een orakel ben je toch ook Keiser. Dat je dit allemaal hebt kunnen voorspellen. Respect!

  11. #2531
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Wat een orakel ben je toch ook Keiser. Dat je dit allemaal hebt kunnen voorspellen. Respect!
    Doe geen rare/grappige uitspraken Momus.

    Feit is dat een aantal leden hier op dit forum bij een af en toe niet/wel te volgen/begrijpen stukje tekst van mij nogal laconiek doen en dan kudde gedrag vertonen door mij op een bepaalde manier na te wijzen.
    Toch ben ik geregeld zo klaar/duidelijk als het lcht. En dat is dus niet donker.

  12. #2532
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Doe geen rare/grappige uitspraken Momus.

    Feit is dat een aantal leden hier op dit forum bij een af en toe niet/wel te volgen/begrijpen stukje tekst van mij nogal laconiek doen en dan kudde gedrag vertonen door mij op een bepaalde manier na te wijzen.
    Toch ben ik geregeld zo klaar/duidelijk als het lcht. En dat is dus niet donker.
    Als ik zeg dat Johan Cruijff zijn analyses Jip en Janneke taal zijn in vergelijking met die van jou, weet jij dan genoeg?

  13. #2533
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Als ik zeg dat Johan Cruijff zijn analyses Jip en Janneke taal zijn in vergelijking met die van jou, weet jij dan genoeg?
    Nee en ja, en nog eens een neen.
    Maakt niet uit Momus wie wie ( bekende) wel/niet iemand ( wel/niet bekend) wel of niet wil snappen.
    Zo is Johan Cruijff voor de ene persoon een jip en janneke figuur en voor de ander een interessant man.
    Je mag lezen, maar ook doorgaan naar een ander onderwerp.

  14. #2534
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Gelredome slecht gevuld

    ARNHEM - FC Twente-trainer Co Adriaanse en aanvoerder Peter Wisgerhof deden in de aanloop naar het eerste treffen met FC Vaslui een oproep aan de Twentse supporters om de ploeg te komen steunen in de Gelredome. Gisteren waren slechts 10.000 van de 25.000 beschikbare kaarten aan de man gebracht. Door het stadiondrama in Enschede kan FC Twente niet in eigen huis spelen.

    „We spelen niet echt thuis. Dat is een nadeelâ€, aldus Wisgerhof. „Hopelijk komen er toch nog meer supporters, want als het stadion slecht gevuld is, hebben we helemaal geen thuisvoordeel.â€

  15. #2535
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zelfs wij krijgen het nog voller

  16. #2536
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zelfs wij krijgen het nog voller
    waarom ga je niet een dan?

  17. #2537
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Gelredome slecht gevuld

    ARNHEM - FC Twente-trainer Co Adriaanse en aanvoerder Peter Wisgerhof deden in de aanloop naar het eerste treffen met FC Vaslui een oproep aan de Twentse supporters om de ploeg te komen steunen in de Gelredome. Gisteren waren slechts 10.000 van de 25.000 beschikbare kaarten aan de man gebracht. Door het stadiondrama in Enschede kan FC Twente niet in eigen huis spelen.

    „We spelen niet echt thuis. Dat is een nadeelâ€, aldus Wisgerhof. „Hopelijk komen er toch nog meer supporters, want als het stadion slecht gevuld is, hebben we helemaal geen thuisvoordeel.â€
    Iedereen is nu op vakantie natuurlijk. Bij Ajax - PAOK zaten er ook maar 16.000 ofzo.

  18. #2538
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    39
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Nee en ja, en nog eens een neen.
    Maakt niet uit Momus wie wie ( bekende) wel/niet iemand ( wel/niet bekend) wel of niet wil snappen.
    Zo is Johan Cruijff voor de ene persoon een jip en janneke figuur en voor de ander een interessant man.
    Je mag lezen, maar ook doorgaan naar een ander onderwerp.
    Je snapt het echt niet he?

  19. #2539
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    FC Twente mist komende woensdag in de voorronde CL wedstrijd tegen Vaslui de speler s:
    Chadli en Bajrami
    Beide zijn geblesseerd.
    FC Twente moet een 2 - 0 voorsprong zien te verdedigen om de volgende voor ronde CL te halen.
    Gezien de wel aanwezige speler s moet FC Twente de nul kunnen houden en zelf misschien eenmaal kunnen scoren.

    Hup Twente

  20. #2540
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    FC Twente weigert hoofdprijs te betalen

    FC Twente is niet van plan de hoofdprijs aan Feyenoord te betalen voor Leroy Fer. De Tukkers willen de middenvelder alleen inlijven voor een redelijke prijs.

    Feyenoord liet weten Fer alleen te willen verkopen bij een 'absurd' bod, maar FC Twente laat zich niet zomaar uit het veld slaan. "Fer kan op veel plekken spelen, dat kunnen we goed gebruiken. Maar je moet wel kijken naar de prijs-kwaliteit-verhouding", zegt trainer Co Adriaanse tegen TC/Tubantia.

    FC Twente is dan ook van plan te wachten totdat Feyenoord het prijskaartje van Fer aanzienlijk verlaagt: "Als je boodschappen gaat doen wacht je soms ook tot iets in de aanbieding komt. Dan doen wij met Fer nu ook."

    Fer maakte er de afgelopen weken geen geheim van graag naar FC Twente te verkassen. Daarmee maakte hij zich niet populair onder sommige supporters.

  21. #2541
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Actie Wisgerhof in buitenland uitgeroepen tot 'ergste Schwalbe ooit'
    Dinsdag, 2 augustus 2011 om 22:20

    Niet alleen in Nederland maar ook over de landsgrenzen werd de strijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en FC Twente nauwlettend gevolgd. In het buitenland werd niet alleen over de overwinning van het team van Co Adriaanse nagepraat, maar ook over de Schwalbe van Peter Wisgerhof enkele minuten voor het einde.

    Daley Blind probeerde Wisgerhof de bal te onfutselen en leek de verdediger daarbij te raken. Pas twee seconden later viel de captain van FC Twente op de grond. Na afloop claimde Wisgerhof dat hij wel degelijk was geraakt en dat hij geen gele kaart had gekregen omdat hij tegen arbiter Pol van Boekel had gezegd dat hij als verdediger niet eens wist hoe hij zich bewust moest laten vallen.
    De actie van Wisgerhof is inmiddels een veel bekeken item op het digitale thuis van de Spaanse sportkrant Marca, waar het omschreven wordt als 'de ergste Schwalbe' ooit: "El piscinazo más escandaloso del mundo". In Oostenrijk, het land van teamgenoot Marc Janko, is men dezelfde mening toegedaan. "Die schlechteste Schwalbe jemals", luidt de algemene tendens.
    Hij wist inderdaad niet hoe hij zich bewust moest laten vallen. Dit was het resultaat

  22. #2542
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    Hij wist inderdaad niet hoe hij zich bewust moest laten vallen. Dit was het resultaat
    Wisgerhof schrok zo van de inkomende Blind dat hij dacht dat hij een verschrikkelijke schop zou krijgen.
    Echter Blind raakte Wisgerhof amper, misschien dat vanuit de gedachte al een val was ingezet waardoor de balans zoek was en de buitenstaander al snel aan een swalbe gaat denken.
    Ben best wel benieuwd \naar Wisgerhof s verklaring.

  23. #2543
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nog verdedigen ook, haha kom zeg. Je mag best om onkunde lachen ook al is het van een speler van je eigen club.
    Zijn verklaring staat trouwens dikgedrukt 'hij werd geraakt'.

  24. #2544
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Echter Blind raakte Wisgerhof amper, .
    Amper ?


    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=E7kxTPJGeP8&feature=player_embedded[/ame]

  25. #2545
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.167
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    FC Twente weigert hoofdprijs te betalen

    FC Twente is niet van plan de hoofdprijs aan Feyenoord te betalen voor Leroy Fer. De Tukkers willen de middenvelder alleen inlijven voor een redelijke prijs.

    Feyenoord liet weten Fer alleen te willen verkopen bij een 'absurd' bod, maar FC Twente laat zich niet zomaar uit het veld slaan. "Fer kan op veel plekken spelen, dat kunnen we goed gebruiken. Maar je moet wel kijken naar de prijs-kwaliteit-verhouding", zegt trainer Co Adriaanse tegen TC/Tubantia.

    FC Twente is dan ook van plan te wachten totdat Feyenoord het prijskaartje van Fer aanzienlijk verlaagt: "Als je boodschappen gaat doen wacht je soms ook tot iets in de aanbieding komt. Dan doen wij met Fer nu ook."

    Fer maakte er de afgelopen weken geen geheim van graag naar FC Twente te verkassen. Daarmee maakte hij zich niet populair onder sommige supporters.
    Zou die Co niet gewoon stiekem al vooruit kijken en weten dat hij volgend jaar trainer van Feyenoord is en daarom Fer negeert?

  26. #2546
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Edit: Kasper had het al gepost. Blijft hilarisch.
    Laatst gewijzigd door David89; 3 augustus 2011 om 10:50

  27. #2547
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ben niet boos op Wisgerhof, normaal een faire speler, maar dit was natuurlijk wel belachelijk dom. Hij heeft zichzelf gewoon internationaal voor lul gezet met die schwalbe. Je mag het misschien wel de slechtste schwalbe ooit noemen ja. Ergens wel lullig, krijgt die Berghuis rood terwijl eigenlijk Wisgerhof hem zaterdag verdiende.

  28. #2548
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    In het geruchtencircuit doet het verhaal de ronde dat Twente bij plaatsing voor de volgende ronde nog een laatste poging zal wagen om Fer op korte termijn binnen te halen. Zou me niet verbazen wanneer er nog deze week duidelijkheid komt inzake deze soap.

  29. #2549
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    In het geruchtencircuit doet het verhaal de ronde dat Twente bij plaatsing voor de volgende ronde nog een laatste poging zal wagen om Fer op korte termijn binnen te halen. Zou me niet verbazen wanneer er nog deze week duidelijkheid komt inzake deze soap.
    Mag hij dan spelen in de volgende ronde? selectie mag je toch pas weer aanpassen in het hoofdtoernooi en niet per voor ronde? Of willen ze gewoon eerst zekerheid dat er europese centen binnen gaan komen (CL of EL maakt daarbij niet uit?)

  30. #2550
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Mag hij dan spelen in de volgende ronde? selectie mag je toch pas weer aanpassen in het hoofdtoernooi en niet per voor ronde? Of willen ze gewoon eerst zekerheid dat er europese centen binnen gaan komen (CL of EL maakt daarbij niet uit?)
    Schijnt inderdaad met de centen te maken hebben. Volgens VI betekent plaatsing voor de volgende ronde een niet begroot, fors extra inkomen. Twente gaat nu eenmaal zuinig om met de centjes. Het grootste deel van de gerealiseerde inkomsten wordt in het stadion gestoken.

  31. #2551
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Mag hij dan spelen in de volgende ronde? selectie mag je toch pas weer aanpassen in het hoofdtoernooi en niet per voor ronde? Of willen ze gewoon eerst zekerheid dat er europese centen binnen gaan komen (CL of EL maakt daarbij niet uit?)
    MEH speelde vorig jaar ook enkel tegen Kiev in de voorronde CL , dus dan zou Fer toch ook wel speelgerechtigd zijn in de volgende voorronde. (Of ze moeten MeH al voor de wedstrijden tegen Paok hebben ingeschreven??)

  32. #2552
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Mag hij dan spelen in de volgende ronde? selectie mag je toch pas weer aanpassen in het hoofdtoernooi en niet per voor ronde? Of willen ze gewoon eerst zekerheid dat er europese centen binnen gaan komen (CL of EL maakt daarbij niet uit?)
    Dat mag dus wel per voorronde, gezien de transferperiode nog in volle gang is.

  33. #2553
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    FC Twente heeft het afgelopen seizoen voor de zevende achtereenvolgende keer een positief resultaat geboekt.

    Er is 1,6 miljoen overgehouden afgelopen seizoen.

    FC Twente was met een begroting van 35,9 miljoen begonnen, echter na deelname bekend was in de CL is dat om gegaan naar ruim 53 miljoen.

    De nieuwe begroting voor het komend seizoen is rond de 45 miljoen.

  34. #2554
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    FC Twente supporters helpen woensdag en donderdag met het opruimen van het gedeelte van het ingestorte dak.

    Dan kunnen er ook mogelijk meer toeschouwers in het stadion, mits vrij gegeven en goed gekeurd.

  35. #2555
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Twente zal komende jaren ver weg zakken. Echt noodzaak voor uitbreiden is er dus niet bij.

  36. #2556
    Kufibear's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    9.927
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    De club die al een paar jaar het beste beleid voert van Nederland zal ver wegzakken??

  37. #2557
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Twente zal komende jaren ver weg zakken. Echt noodzaak voor uitbreiden is er dus niet bij.
    Zolang Zeist ze een vrijbrief blijft geven voor het weren van uitsupporters zie ik dat niet gebeuren. Schandalig dat de bond dat toestaat, bij de UEFA is ze het niet gelukt.

  38. #2558
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Zolang Zeist ze een vrijbrief blijft geven voor het weren van uitsupporters zie ik dat niet gebeuren. Schandalig dat de bond dat toestaat, bij de UEFA is ze het niet gelukt.
    Gelukkig gaan er echte beleids bestuurders over dergelijke zaken.

  39. #2559
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Gelukkig gaan er echte beleids bestuurders over dergelijke zaken.
    Bij de UEFA wel. Vanuit Twente-oogpunt snap ik deze opmerking, logisch gezien het feit dat ze er weer mee wegkomen. Daar waar elke andere club voor bezoekende supporters plaats had MOETEN maken, mag Twente gewoon zoveel mogelijk eigen supporters ontvangen en hoeft er geen plaats gemaakt te worden voor bezoekers. En mocht het dit weekend goed bevallen is de kans groot dat de werkzaamheden uitlopen, zodat de wedstrijden daarop ook zonder supporters van de bezoekers gespeeld gaan worden. Gooiden ze in het verleden vlak voor een wedstrijd tegen PSV het complete veld eruit om een dag extra rust te pakken, nu grijpen ze de ramp met het dak aan om onder hun verplichtingen uit te komen. En Zeist geeft ze die ruimte....

  40. #2560
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Bij de UEFA wel. Vanuit Twente-oogpunt snap ik deze opmerking, logisch gezien het feit dat ze er weer mee wegkomen. Daar waar elke andere club voor bezoekende supporters plaats had MOETEN maken, mag Twente gewoon zoveel mogelijk eigen supporters ontvangen en hoeft er geen plaats gemaakt te worden voor bezoekers. En mocht het dit weekend goed bevallen is de kans groot dat de werkzaamheden uitlopen, zodat de wedstrijden daarop ook zonder supporters van de bezoekers gespeeld gaan worden. Gooiden ze in het verleden vlak voor een wedstrijd tegen PSV het complete veld eruit om een dag extra rust te pakken, nu grijpen ze de ramp met het dak aan om onder hun verplichtingen uit te komen. En Zeist geeft ze die ruimte....
    Vanuit iedere hersen knobbel kan je een invalshoek bedenken zoals je zelf wilt.
    Wat ben je soms flauw met je opmerkingen.

  41. #2561

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik zou als Twente zijnde Assaidi halen en niet Verhoek (de namen die de laatste tijd worden genoemd). Zoals een ander hier onlangs al terecht opmerkte, gebruik je de kwaliteiten van Janko wellicht beter met Verhoek, maar ik vind Assaidi veel meer een kwaliteitsspeler. Ben niet zo onder de indruk van Verhoek, ondanks dat die best een fraaie trap heeft, en heb het gevoel dat het vorige seizoen gewoon een hele grote uitschieter was, net als bij de rest van de ADO-spelers overigens. In Verhoek zie ik ook absoluut geen speler waar Bayern München of Manchester United 15 - 20 miljoen euro voor gaat neerleggen.

  42. #2562
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.056
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ik zou als Twente zijnde Assaidi halen en niet Verhoek (de namen die de laatste tijd worden genoemd). Zoals een ander hier onlangs al terecht opmerkte, gebruik je de kwaliteiten van Janko wellicht beter met Verhoek, maar ik vind Assaidi veel meer een kwaliteitsspeler. Ben niet zo onder de indruk van Verhoek, ondanks dat die best een fraaie trap heeft, en heb het gevoel dat het vorige seizoen gewoon een hele grote uitschieter was, net als bij de rest van de ADO-spelers overigens. In Verhoek zie ik ook absoluut geen speler waar Bayern München of Manchester United 15 - 20 miljoen euro voor gaat neerleggen.
    Verhoek is een prima speler, echter ik denk dat FC Twente met Ola Jhon en zeker met Stefan Berghuis al twee toekomstihe vleugel spelers in huis hebben, dus niet achter Verhoek aan gaan. Ook niet achte Assaidi.
    Persoonlijk zie ik een type Roorda wel zitten om te kopen bij FC Twente.
    Echter Ruiz is nog niet weg, zowel de Spurs als Ruiz zelf moeten beide overtuigd zijn om tot elkaar te komen, nu nog niet het geval.

  43. #2563
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    29.080
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Vanuit iedere hersen knobbel kan je een invalshoek bedenken zoals je zelf wilt.
    Wat ben je soms flauw met je opmerkingen.
    Waarheid is hard, niet flauw.

  44. #2564
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    44
    Berichten
    63.184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Verhoek is een prima speler, echter ik denk dat FC Twente met Ola Jhon en zeker met Stefan Berghuis al twee toekomstihe vleugel spelers in huis hebben, dus niet achter Verhoek aan gaan. Ook niet achte Assaidi.
    Persoonlijk zie ik een type Roorda wel zitten om te kopen bij FC Twente.
    Echter Ruiz is nog niet weg, zowel de Spurs als Ruiz zelf moeten beide overtuigd zijn om tot elkaar te komen, nu nog niet het geval.
    Berghuis. De nieuwe Messi. Zit wel snor met Twente.

  45. #2565

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Twente wil dit seizoen toch al kampioen spelen. Dat gaat je niet lukken met Berghuis/John/Bajrami op één van de lanken.

Pagina 57 van 176 EersteEerste ... 747555657585967107157 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 25 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 25 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3873
    Laatste bericht: 14 september 2024, 18:26
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2518
    Laatste bericht: 26 augustus 2024, 13:16
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •