Pagina 6 van 35 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 1560

Discussie: Willem II Nieuws

  1. #226
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II heeft vierde versterking binnen
    Geschreven door Robert Smid op vrijdag, 11 januari om 14:30

    Willem II maakt uitgebreid gebruik van de mogelijkheid om spelers aan te trekken in januari. De Tilburgers hebben met Christophe Gregoire alweer de vierde transfer in een korte tijd afgerond. De Belg tekent voor 2,5 jaar bij de Brabanders. De 27-jarige Gregoire komt over van AA Gent, waar hij de afgelopen drie seizoenen een vaste basiskracht was. Het leverde hem ook zijn debuut voor het Belgische nationale team op, toen hij in oktober met de Rode Duivels in de basis mocht starten tegen Finland (0-0).

    Gregoire begon in 2000 zijn profcarrière bij Excelsior Moeskroen. Na 4,5 jaar trouwe dienst verruilde hij die ploeg in voor Anderlecht, maar hij wist hij nooit te slagen. Bij AA Gent bloeide de linkermiddenvelder echter weer helemaal op. Zo speelde hij dit seizoen zestien wedstrijden, waarin hij vijf keer het net wist te vinden.

    Met Gregiore komt de teller van nieuwe aanwinsten in Tilburg op vier te staan. Eerder wisten de Tricolores zich te verzekeren van de diensten van de aanvallers George Mourad en Sergio Zijler. Daarbij werd voor de achterste linie de Braziliaan Leonardo Veloso naar Nederland toe gehaald.

    Clubs als AA gent en Anderlecht zo zo

    http://www.youtube.com/watch?v=HcqI3...eature=related

  2. #227
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Zeer goede aanwinst voor Willem II, deze Grégoire.

  3. #228
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Gregoire, zijn naam klinkt mij bekend in de oren, maar ik weet niet hoes goed hij is. Maar omdat hij basisspeler van de Belgische subtopper Gent is, en Belgisch international, heb ik wel er het vertrouwen in dat hij een goede aankoop

  4. #229
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madridista 9 Bekijk bericht
    Zal morgen dan maar een kaartje halen! Wil het niet missen!
    Yeah! Ik heb nog kaarten weten te bemachtigen! Kijk er echt naar uit.. Nog meer mensen die gaan? Smitsie14 zou ook gaan las ik..

  5. #230

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wel schitterende jonge die Grégoire. Heeft neit voor het geld gekozen maar voor een mooie club waar hij goed bij past. Speler met klasse, hopelijk kan hij die bij Willem II laten zien!

  6. #231
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madridista 9 Bekijk bericht
    Yeah! Ik heb nog kaarten weten te bemachtigen! Kijk er echt naar uit.. Nog meer mensen die gaan? Smitsie14 zou ook gaan las ik..
    Jaah ik ga bus 13 en na de 1-1 bij Roda heb ik er vertrouwen in dat we 3 punten meenemen uit Breda

  7. #232
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Jaah ik ga bus 13 en na de 1-1 bij Roda heb ik er vertrouwen in dat we 3 punten meenemen uit Breda
    Het zal moeilijk worden, maar onmogelijk is het niet. Het zou wat zijn, als Willem II 3 punten weet weg te snoepen van die ratten!

  8. #233
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ook Kevin Bobson mag Willem II verlaten

    zondag 13 jan 2008 14:47

    Kevin Bobson en Technisch directeur Andries Jonker hebben in goed overleg besloten dat de aanvaller de club per direct mag verlaten. ‘Het gesprek heeft in goede harmonie plaatsgevonden en we zijn tot de conclusie gekomen dat het zowel voor Willem II als voor Kevin Bobson beter is zijn carrière elders voort te zetten’, aldus de Technisch directeur.

    Andries Jonker: ‘De situatie van Kevin Bobson is vergelijkbaar met die van Nuelson Wau. Ook met hem heb ik een goed gesprek gehad over zijn toekomst en zijn we gezamenlijk tot dezelfde conclusie gekomen.’

    Kevin Bobson (27) speelde tot nu toe 116 wedstrijden voor de Tricolores en scoorde daarin 17 maal. Daarvoor kwam hij uit voor Ajax, NAC Breda en Espanyol. Verdediger Nuelson Wau volgde de jeugdopleiding van Willem II en speelde 156 wedstrijden op het hoogste niveau.

    Bron: www.willem-ii.nl

    Vond hem de laatste tijd niet zo goed leed veel bal verlies en mij lijkt in Gregoire een betere voetballer dus dan houd het op voor Bobson in iedergeval Bedankt voor je inzet Kevin en nog succes in je verdere carrierë

  9. #234
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Vond hem de laatste tijd niet zo goed leed veel bal verlies en mij lijkt in Gregoire een betere voetballer dus dan houd het op voor Bobson in iedergeval Bedankt voor je inzet Kevin en nog succes in je verdere carrierë
    Wel een beetje oneerlijk, ik bedoel die Gregoire heeft nog helemaal niets laten zien bij Willem II en om Bobson dan maar meteen van de hand te doen, is niet fair tegenover Bobson, die al wat meer heeft laten zien in Tilburg.

  10. #235

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madridista 9 Bekijk bericht
    Wel een beetje oneerlijk, ik bedoel die Gregoire heeft nog helemaal niets laten zien bij Willem II en om Bobson dan maar meteen van de hand te doen, is niet fair tegenover Bobson, die al wat meer heeft laten zien in Tilburg.
    laatste tijd vond ik Bobson zoiezo slecht spelen. En als AZ Alves koopt gaan ze ook niet eerst Ari nog laten spelen? Die verdwijnt dan toch zoiezo naar de bank

  11. #236
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gregoire speelgerechtigd

    maandag 14 jan 2008 20:57

    Niets staat een debuut van Christophe Gregoire in de eerst volgende wedstrijd van Willem II nog in de weg. Vandaag kreeg de Belg die vorige week vrijdag werd overgenomen van AA Gent groen licht van de diverse instanties en is het speelgerechtigd om voor de Tricolores in actie te komen.

    Dinsdagochtend traint hij voor het eerst mee met de selectie van Willem II.

    (Bron: willem-ii.nl)

    Mooi goed nieuws Christophe zaterdag er 3 inschoppen of 3 assist geven jij mag kiezen

  12. #237
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Mooi goed nieuws Christophe zaterdag er 3 inschoppen of 3 assist geven jij mag kiezen
    Ik kies voor allebei de opties.

  13. #238
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nieuwe Kingside merchandise

    De nieuwe KingSide Merchandise is weer binnen! Voor deze winter zijn 2 warme hoodies ontworpen. De hooded sweaters zijn vanaf vandaag verkrijgbaar in de fanshop bij het stadion. Loop eens binnen bij de fanshop van Willem II of bestel de truien binnenkort online via www.willem-ii.nl







    Zeker vet !!! Ik ga zeker een sweater kopen ziet er mooi uit

  14. #239
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    laatste tijd vond ik Bobson zoiezo slecht spelen. En als AZ Alves koopt gaan ze ook niet eerst Ari nog laten spelen? Die verdwijnt dan toch zoiezo naar de bank
    Ja, maar als Alves op lange termijn tegenvalt, of een slepende blessure krijgt, dan heeft AZ in dat geval altijd nog Ari achter de hand. Mocht er iets gebeuren met Gregoire, dan is Bobson één van de betere "stand-ins" bij Willem II om te hebben..

  15. #240
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    De Braziliaanse verdediger Veloso is vanaf heden speelgerechtigd voor Willem II, de benodigde papieren zijn binnen.

  16. #241
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nelson Wau vetrekt naar Roda JC

    donderdag 17 jan 2008 19:42

    Nelson Wau verruilt verruilt Willem II met onmiddelijke ingang voor Roda JC. De 27-jarige rechtsback, die al sinds 1999 voor de Tilburgers uitkwam, tekende in Kerkrade een contract voor 2,5 jaar.

    Voor Willem II speelde Wau 134 competitieduels. Daarin scoorde hij één keer.

    (Bron: ELFvoetbal.nl )

    Nelson bedankt voor alles en veel succes daar ! Halee

  17. #242
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Geen aanbieding voor Maksimovich

    donderdag 17 jan 2008 21:49

    Willem II zal geen gebruik maken van de diensten van de Zwitser Boban Maksimovich. De 21-jarige aanvaller trainde de afgelopen dagen mee met de selectie van willem II. Aan die trainingsstage kwam vandaag een einde, maar de club deed hem geen contractvoorstel.

    Ag met Veloso , Zijler , Gregoire en Mourad heb je al zeker aardige versterkingen en wat ik hoorde was dat deze jonge niet echt goed genoeg was voor het eredivisie niveau . Een flinke fout dus om die jongen een stage aan te bieden dmv een Dvdtje die de scouting gezien heeft .

    Volgende keer eerst kijken en geen youtube filmpjes kijken want zelfs als ik er 1 zal maken van mezelf zou ik mooie momenten kunnen uitkiezen

  18. #243

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bobson is naar NEC, is nu zeker

  19. #244
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

  20. #245
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Selectie trakteert fans op twee uitduels

    vrijdag 25 jan 2008 13:23

    De steun van de supporters die de spelers tijdens de laatste wedstrijden ervaren, werkt als een extra motivatie. Zowel in Breda als thuis tegen Vitesse was de sfeer enorm. Om die trouwe fans te bedanken, komt de spelersgroep met een speciale actie rondom twee belangrijke uitwedstrijden tegen Excelsior en De Graafschap.

    De selectie van Willem II doet een oproep aan de supporters van de club om hen ook te steunen tijdens die twee belangrijke uitwedstrijden op 23 februari tegen Excelsior en op 1 maart tegen De Graafschap. Om hun omroep extra kracht bij te zetten, nemen zij de vervoerskosten op zich waardoor de fans voor slechts 10 euro per wedstrijd mee naar respectievelijk Rotterdam en Doetinchem kunnen reizen én toegang hebben tot het stadion.De verkoop voor deze speciale actie start vanavond (vrijdag 25 januari). Kaarten zijn dan te koop in het kantoor van de supportersclub. Vanaf maandag 28 januari zijn de kaarten te koop in de fanshop van Willem II (geopend ma. t/m za. van 13.30 uur tot 17.00 uur).Deze speciale actieprijs van € 10,00 per wedstrijd is alleen geldig in combinatie met het georganiseerde busvervoer.

    Wij hebben voor TilboTours alvast 2 bussen gereserveerd. Uiteraard hebben KingZine leden voorrang op de TilboTours bussen. Opgeven, tegen contante betaling, kan vanavond voor de wedstrijd tegen De $cheringa-Boys bij Widzew in de KingZine hoek. PB naar Widzew kan ook echter diegene die vanavond contant komen inschrijven hebben voorrang.

    Wees er snel bij want vol = vol

    Ik ben er bij 20 euro voor 2 belangrijke uitwedstrijden is geen geld dus ik ben er van overtuigd dat het zeker vol zal komen.

  21. #246
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Plaats hem hier nogmaals vind hem zo prachtig !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=3Xv-zmkyQRE

  22. #247
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Uitvak bij Excelsior - Willem II uitverkocht

    maandag 28 jan 2008 14:51

    Op zaterdag 23 februari speelt Willem II de belangrijke uitwedstrijd in Rotterdam tegen Excelsior. De spelersgroep wil de supporters bedanken voor hun enorme steun de eerste helft van het seizoen, maar zeker ook de laatste thuis-en uitwedstrijden. De selectie van Willem II deed vorige week een oproep aan de supporters van de club om hen ook te steunen tijdens die twee belangrijke uitwedstrijden op 23 februari tegen Excelsior en op 1 maart tegen De Graafschap. Om hun oproep extra kracht bij te zetten, nemen zij de vervoerskosten op zich waardoor de fans voor slechts 10 euro per wedstrijd mee naar respectievelijk Rotterdam en Doetinchem kunnen reizen én toegang hebben tot het stadion.

    Inmiddels zijn de kaarten voor de wedstrijd Excelsior - Willem II allemaal uitverkocht.
    Dat betekent dat Willem II in Rotterdam wordt gesteund door 400 supporters.

    Willem II heeft bij Excelsior een verzoek ingediend voor extra kaarten.

    Voor zowel de uitwedstrijden tegen VVV Venlo (10 februari) als De Graafschap (1 maart) zijn nog enkele kaaten te koop. In Venlo zullen 500 supporters de Tricolores ondersteunen, in Doetinchem ruim 600 supporters.

    Vanaf maandag 28 januari zijn de laatste kaarten voor VVV Venlo - Willem II (zondag 10 februari) en De Graafschap - Willem II (zaterdag 1 maart) te koop bij de receptie van het Willem II-stadion. (08.30 - 12.30 uur en 13.00 - 17.00 uur)

    (bron : www.willem-ii.nl )


    Ik ben erbij bij Excelsior - Willem II en ook bij De Graafschap - Willem II ben ik erbij Tegen VVV kon ik niet dan ben ik namelijk in op vakantie in Parijs.

  23. #248
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mooie Tifo van Willem II

    Deze met voorbereiding erbij

    http://www.youtube.com/watch?v=3Xv-zmkyQRE


    Gewoon prachtig geen woorden voor ... Hier doe je het allemaal voor :love:

    vanuit het Nac vak

    http://www.youtube.com/watch?v=5U9Dk-L3hJY

  24. #249
    Tilburger Tilburg.013's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 oktober 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    32
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Willem II neemt Akgun over van Borussia Dortmund

    30/1/2008 - Willem II heeft na maandenlange voorbereiding overeenstemming bereikt met de Duitse topclub Borussia Dortmund over de transfer van de talentvolle middenvelder Mehmet Akgün. Hij tekent bij de Tricolores een contract voor anderhalf jaar dat voorzien is van een optie voor verlenging met nog twee jaar.

    Akgün (21), die de Duitse nationaliteit bezit, debuteerde op 17-jarige leeftijd onder de toenmalige trainer Bert van Marwijk in het eerste elftal van Borussia Dortmund. In de jaren daarna maakte hij vast onderdeel uit van de eerste selectie maar kwam nauwelijks aan spelen toe. Ook nu wilde de Duitse club zijn contract verlengen, maar kiest Akgün voor de nieuwe uitdaging bij Willem II.

    Technisch directeur Andries Jonker: ‘Akgün is een technisch vaardige middenvelder met veel loopvermogen. Wij volgen hem al een tijdje en zijn verheugd nu zaken te hebben kunnen doen.’

    Willem II verwacht dat Akgün komend weekend al speelgerechtigd is voor de club.

    bron: willem-ii

  25. #250
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik ken hem niet, ik ben heel erg benieuwd.

  26. #251
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    nogal druistig spelertje, wel goed dat bvb hem verhuurt zodat hij hier ervaring kan opdoen, heeft dit jaar op backpositie gespeeld, maar was niet echt een succes(al was het maar 1 match). Voor Willem 2 een nuttige speler, die veelzijdig inzetbaar is.

  27. #252
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Hij is een zeer goede aankoop voor een club als Willem II

  28. #253

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    als dat een goede speler zou zijn heeft Willem II wel een mooi middenveld. Met Gregoir, Kargbo, Boutahar of Messoudi en dan deze jonge er nog bij!

  29. #254
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    als dat een goede speler zou zijn heeft Willem II wel een mooi middenveld. Met Gregoir, Kargbo, Boutahar of Messoudi en dan deze jonge er nog bij!
    HEt zou zonde zijn als er 1 van hun buiten de boot valt mjah Succes in Tilburg en vooral goale maoke

  30. #255
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SEBAZ Bekijk bericht
    nogal druistig spelertje, wel goed dat bvb hem verhuurt zodat hij hier ervaring kan opdoen, heeft dit jaar op backpositie gespeeld, maar was niet echt een succes(al was het maar 1 match). Voor Willem II een nuttige speler, die veelzijdig inzetbaar is.
    Willem II heeft hem gekocht en niet gehuurd!!

  31. #256
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ~Kingside~ Bekijk bericht
    Willem II heeft hem gekocht en niet gehuurd!!
    Hopen dat Messoudi / Boutahar niet buiten de boot vallen want die zijn goed in vorm de laatste tijd

  32. #257
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Hopen dat Messoudi / Boutahar niet buiten de boot vallen want die zijn goed in vorm de laatste tijd
    Als Mehmet nog beter is dan vind ik het geen probleem!!

  33. #258

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gewoon zorgen dat de beste speelt en veel wisselen.

  34. #259
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    Gewoon zorgen dat de beste speelt en veel wisselen.
    Komt misschien weer een middevelder bij .

    Willem II test transfervrije Fransman

    Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 31 januari om 16:00

    Willem II is nog steeds niet klaar met het versterken van de selectie. Na het aantrekken van diverse spelers in de nog lopende transferperiode heeft de club uit Tilburg nu een Fransman op proef. Amine Karam krijgt een kans om zich te bewijzen.

    De 23-jarige Karam is een aanvallende middenvelder die aan de linker- en rechterkant uit de voeten kan. Hij is afkomstig uit de voetbalschool van FC Sochaux en traint tot en met zaterdag mee met de Tricolores, zo meldt de officiële website van Willem II.

    Karam staat momenteel onder contract bij het Franse Vannes, waar hij geen basisplaats heeft. De middenvelder speelde dit seizoen pas drie wedstrijden, waarvan twee als invaller. Eerder in zijn loopbaan stond hij onder contract bij het Engelse Oxford United.

    Heije
    Daarnaast bracht Willem II nieuws over Pascal Heije. De Amsterdammer is toegevoegd aan het beloftenteam van de eredivisionist. De 28-jarige middenvelder, die in december op proef was bij FC Emmen maar zag dat de onderhandelingen op niets uitliepen, trainde sinds eind november al mee met de selectie van Jong Willem II. Hij kreeg een contract op amateurbasis.

    Waarom zoveel middevelders :o koop eens een verdediger we hebben nu al zonder hem boutahar , messoudi , gregoire , kargbo , mehmet eigenlijk ook douglas en dan komt hij er ook nog bij

  35. #260
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II website slachtoffer computerkraak

    1/2/2008 - De computerserver waarop ook de website van Willem II is ondergebracht, is in de nacht van donderdag op vrijdag slachtoffer geworden van een computerkraak door een actiegroep die zich richt tegen de partij van politicus Geert Wilders. Uit de tekst die tijdelijk op de site te lezen was, bleek dat de actie zich niet richtte tegen de club. Rond 8.00 uur was de schade hersteld en was de officiële website van Willem II weer in de lucht.
    De beheerder van de computerserver zal aangifte doen van de computerinbraak en onderzoekt momenteel welke verdere stappen ondernomen kunnen worden.

    Slaat nergens op dit mjah

    Valk nieuwe assistent-trainer Willem II

    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 1 februari om 09:21

    Marcel Valk wordt voor de komende vijf maanden de nieuwe assistent-coach bij Willem II. Dat meldt de Tilburgse club vrijdagochtend op de website.

    “Ik ken Marcel Valk al uit onze gezamenlijke tijd bij Volendam”, vertelt coach Andries Jonker op het digitale thuis. “Ik verwacht dat Marcel snel zijn weg zal vinden binnen Willem II, hij kent er immers nog veel gezichten en is bekend met de clubcultuur.”

    Valk (40) droeg tussen 1997 en 2000 zelf 79 maal het Rood-Wit-Blauw van de Tricolores en speelde derhalve met de Brabantse club in de Champions League. De oud-voetballer was al al scout werkzaam voor de Tilburgers en is trainer van vv Oudekerk.

    OF Geweldig !!! woonde in die tijd dat hij zelf voetballer was 2 deuren naast ons sympathieke kerel die wel eens ging voetballe met ons op het pleintje wat heb ik daar van genoten jammer dat hij toen weg ging nu gaat hij vast ergens anders wonen.

    ON lijkt me een goede assistent als Jonker hem kent zal het wel goed zijn veel Succes Marcel.

  36. #261
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Willem II website slachtoffer computerkraak

    1/2/2008 - De computerserver waarop ook de website van Willem II is ondergebracht, is in de nacht van donderdag op vrijdag slachtoffer geworden van een computerkraak door een actiegroep die zich richt tegen de partij van politicus Geert Wilders. Uit de tekst die tijdelijk op de site te lezen was, bleek dat de actie zich niet richtte tegen de club. Rond 8.00 uur was de schade hersteld en was de officiële website van Willem II weer in de lucht.
    De beheerder van de computerserver zal aangifte doen van de computerinbraak en onderzoekt momenteel welke verdere stappen ondernomen kunnen worden.

    Slaat nergens op dit mjah

    Valk nieuwe assistent-trainer Willem II

    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 1 februari om 09:21

    Marcel Valk wordt voor de komende vijf maanden de nieuwe assistent-coach bij Willem II. Dat meldt de Tilburgse club vrijdagochtend op de website.

    “Ik ken Marcel Valk al uit onze gezamenlijke tijd bij Volendamâ€, vertelt coach Andries Jonker op het digitale thuis. “Ik verwacht dat Marcel snel zijn weg zal vinden binnen Willem II, hij kent er immers nog veel gezichten en is bekend met de clubcultuur.â€

    Valk (40) droeg tussen 1997 en 2000 zelf 79 maal het Rood-Wit-Blauw van de Tricolores en speelde derhalve met de Brabantse club in de Champions League. De oud-voetballer was al al scout werkzaam voor de Tilburgers en is trainer van vv Oudekerk.

    OF Geweldig !!! woonde in die tijd dat hij zelf voetballer was 2 deuren naast ons sympathieke kerel die wel eens ging voetballe met ons op het pleintje wat heb ik daar van genoten jammer dat hij toen weg ging nu gaat hij vast ergens anders wonen.

    ON lijkt me een goede assistent als Jonker hem kent zal het wel goed zijn veel Succes Marcel.
    Tuig

  37. #262
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Extra kaarten Excelsior uit

    maandag 04 feb 2008 15:29

    Willem II is er in geslaagd 250 extra kaarten voor de belangrijke uitwedstrijd van de Tricolores tegen Excelsior op zaterdag 23 februari te bemachtigen. De kaarten kosten slechts tien euro per stuk en voor dat bedrag heeft men een toegangskaartje inclusief vervoer per bus naar stadion Woudenstein. Deze kaarten zijn vanaf donderdag 7 februari tijdens kantooruren te koop de administratie van Willem II.

    De speciale actieprijs geldt alleen voor een toegangsticket in combinatie met het busvervoer.

    (bron: www.willem2.org)

    Er gaan er zoiezo al 400 waaronder ik verder komen er misschien dus nog 250 man bij en zijn we met z,n 650 betekent denk ik achter de goal van Excelsior dus de 2 vakken aan de linkergoal denk ik.

    Beginnen tegen VVV te winnen dan zien we wel verder maar aan steun zal het zeker niet liggen !

  38. #263
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Volle KingSide bij Willem II - PSV

    donderdag 07 feb 2008 11:06

    Op zaterdag 16 februari speelt Willem II de eerstvolgende thuiswedstrijd. Na de mooie overwinningen op N.E.C. (3-0), Vitesse (4-0) en AZ (3-0) weer een mooi affiche. Voor deze wedstrijd is er grote vraag naar kaarten. De KingSide (m.u.v. enkele vaste plaatsen op vak B) en de vakken J, K en N zijn inmiddels uitverkocht. Willem II raadt supporters die achter het doel willen zitten aan, om snel een kaartje voor de vakken L, LS, of M aan te schaffen want ook deze kaarten zijn nog maar beperkt beschikbaar.

    Voorafgaand aan de wedstrijd Willem II - PSV kunt u vanaf 16.30 uur genieten van diverse optredens in het stadion, waaronder ook een optreden van het populaire duo Nick & Simon. Deze optredens staan in het teken van een grootschalige calamiteitenoefening die vanaf 16.30 uur staat gepland.

    De kaartverkoop voor Willem II - PSV is inmiddels gestart en de vraag naar kaarten is erg groot. Willem II raadt u aan om uw kaarten tijdig te bestellen.

    Klik hier om een kaartje online te bestellen >>
    (Uw bestelde kaarten worden per post toegestuurd / snel, makkelijk en veilig)

    Willem II - PSV | zaterdag 16 februari 2008, 19.30 uur

    Prijs: zie tarieven 2007-2008
    Internet: Via online ticketshop van Willem II >>>
    Verkoop: Maximaal 2 tickets per (Seizoen)clubcard. Kaartverkoop via internet, Ticketbox en de receptie van Willem II (open van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur)
    Kassa: op wedstrijddag geopend vanaf 18.00 uur
    Start verkoop: zaterdag 26 januari, 9:00 uur
    Uitverkochte vakken: P, J, K, ABC, N
    Beschikbare vakken: E, F, G, H, L, LR, LS, M, O, EN/EZ

    ( Bron : www.willem-ii.nl )


    Nog 100 kaarten voor Excelsior uit

    donderdag 07 feb 2008 17:25
    Willem II heeft begin deze week 250 extra kaarten gekregen voor Excelsior - Willem II. Hiervan zijn er inmiddels alweer 150 verkocht. De laatste 100 kaarten zijn te koop bij de receptie van het Willem II stadion en kosten € 10,-. Hiervoor hebt u zowel een bus- als wedstrijdkaart.

    (bron: www.willem-ii.nl)


    Mooi tegen PSV hebben we de steun nodig zelfde geld voor Excelsior en bij Excelsior gaan er nu al 550 man dat is hopelijk de gehele zijde achter de goal.

  39. #264
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Your voice: En zo is het alweer Augustus 2008.

    maandag 18 feb 2008 09:43

    Ik, Hans Verbunt, kijk als voorzitter van Willem II terug op 6 bewogen maanden. Nu we de eerste thuiswedstrijd in de Jupiler League tegen AGOVV nipt hebben gewonnen is het een mooi moment om even mijn hoogtepunten als voorzitter te vieren. Want iedereen die dacht dat ik na het ontslag van Van Wijk en het vertrek van vriend Wassing geen knip voor mijn neus waard was is mooi bedrogen uitgekomen.

    Meteen na het beschamende verlies tegen Excelsior eind Februari heb ik mijn stem laten horen. Zo heb ik meteen alle vakken voor de volgende thuiswedstrijd “door laten draaien”. Het kindervak zat ineens op de lange zijde, de uitsupporters mochten op vak ABC zitten en de Kingside op de eretribune. Die jongens hadden onderhand ook wel een bitterbal en een gratis pilsje na afloop verdient. Kordaat optreden nietwaar?

    En wat te zeggen van de nieuwe hoofdsponsor? Apetrots presenteerde ik, in de week na het verlies bij de Graafschap, de Beekse Bergen als shirt sponsor. Veel geld krijgen we niet maar alle supporters mogen wel een jaar lang gratis naar dat speelland. De spelers mogen zelfs gratis naar het Safaripark! Megadeal nietwaar?

    Ook heb ik, na het blamerende gelijkspel thuis tegen Groningen, de reservespelers verplicht voortaan de ronde vlag van de middenstip te trekken voor aanvang van de thuiswedstrijden. Daar worden ze toch vorstelijk voor betaald nietwaar? Na het verlies bij Sparta heb ik bij Voetbal insite nog een keer aan vriend Derksen uitgelegd dat ik echt wel weet dat er zand in een bal zit hoor! Goed gedaan nietwaar? En ja toen het tij helemaal niet meer te keren was heb ik mijn vroegere vriend Jonker verplicht om tijdens de laatste twee thuiswedstrijden als Kingo de tribune op te gaan. Zwaaien Andries, zwaaien!

    Vol trots kijk ik nu naar alle blijken van medeleven ontvangen vlak na onze rechtstreekse degradatie. Alle clubs bedankte ons hartelijk voor de punten en wenste ons veel succes. Ze zullen ons (en onze punten) missen schreven ze. Ontroerend nietwaar? Na afloop van de voorlopig laatste eredivisiewedstrijd heb ik nog even Kargbo verkocht aan AZ. Van die opbrengst kunnen alle seizoenkaarthouders het hele Jupiler seizoen gratis naar binnen. Mooie geste nietwaar?

    Tja dan heb je als voorzitter toch alles gedaan wat in je macht ligt! Niemand die ik meer hoor over die 8 miljoen van El Hamdaoui. Die zijn toch goed besteedt en hebben toch geen gevolgen gehad, nietwaar? Tilburgs voetbal trots zingt even een toontje lager, doet niet meer met de grote jongens mee, is nog steeds ziek van binnen en er is geen clubman meer te vinden. Dat is mijn eigen mooie prestatie, nietwaar?

    En plots schrik ik wakker. Ik ben helemaal niet de voorzitter van Willem II maar een hondstrouwe supporter die met de afstandbediening in zijn hand en teletekst pagina 819 op de TV in slaap gevallen is. Willem II staat stijf onderaan maar de wedstrijd tegen Excelsior moet nog gespeeld worden. Nu maar hopen dat iedere Willem II speler die de komende wedstrijden het veld oploopt tot op het bot en in elke levende cel beseft voor welke schitterende club ze voetballen en wat er op het spel staat. Strijd, strijd en nog een strijd en drie punten. Dat is alles wat we vragen, nietwaar?

    Een supporter

    Schitterend stuk en nu GVD strijd vertonen tegen Excelsior want we MOETEN van de laatste plaats af

  40. #265
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

  41. #266
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II de beste degradant

    Nog een kleine 8 weken en dat weten we of dat Willem II de beste degradant ooit zal worden. Het geweldige voetbalblad van de geweldige snorremans wist namelijk te berekenen dat als Willem II doorgaat zoals het er nu voorstaat, ze gaan degraderen met slechts 43 tegendoelpunten. Een record.

    Willem II mag dit seizoen dan de laatste plaats in de Eredivisie bezetten, toch krijgt de Tilburgse club weinig doelpunten tegen. Slechts vier clubs incasseerden minder treffers dan de 33 van De Tricolores, die op weg lijken naar een record.

    PSV, Feyenoord, FC Twente en NAC Breda zijn de enige clubs die verdedigend hun zaken beter op orde hebben, zo bewijzen de doelcijfers. Gemiddeld moesten doelmannen Maikel Aerts (foto) en Kenneth Vermeer in de 26 duels 1,27 tegengoal toestaan. Indien dit duo tot het einde van deze competitie dit moyenne handhaaft, dan eindigt Willem II met 43 tegendoelpunten.

    Volendam en GVAV zijn vooralsnog de clubs die met de minste tegengoals degradeerden: 45 doelpunten. Volendam moest in de zomer van 1968 terug naar de Eerste Divisie, GVAV wachtte twee jaar later degradatie.

    Het hoogste aantal tegendoelpunten staat op naam van SHS, dat in 1959 met 111 stuks op de laatste plaats eindigde.

    (Bron: VI.nl)

    Fijn ... Cmon Willem II gewoon winnen zaterdag weet niet hoe maar dan staan we alweer wat ruimer hoop k ! vervolgens thuis van Grunn en Heracles winnen en uit bij Sparta ! mjah als je naar de stand kijkt kan het nog steeds dus waarom kunnen we niet winnen zaterdag

  42. #267

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hopen dat het we dat record niet halen....

    Wanneer maakt Mehmet zijn debuut is

  43. #268
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Brandts wijst Willem II niet op voorhand af

    Ernie Brandts staat open voor een aanbieding van Willem II. De Tricolores, waar Andries Jonker als interim-trainer werkzaam is, willen na het seizoen een nieuwe hoofdcoach aanstellen. Brandts komt bij zijn huidige werkgever NAC Breda niet in aanmerking voor een nieuw contract en is dus beschikbaar voor de aartsrivaal uit Tilburg.

    "Ik zal toch moeten eten. Niemand betaalt mijn boterham", zegt Brandts tegen ELF over een mogelijke aanbieding van Willem II. Overigens haast de oefenmeester zich te zeggen dat van eventuele interesse geen sprake is.

    Brandts laat wel weten dat Willem II hem in 2006 benaderde voor de functie van hoofdtrainer. "Uiteindelijk gingen ze in zee met Dennis van Wijk, omdat die meer kennis had van de Belgische transfermarkt."


    Bestuur halen die man !!! hij mag dan wel van nac komen maar dat intereseert me op dit moment geen fuck zoveel mensen gaan over en weer van breda naar tilburg en Brandts lijkt mij de perfecte man om ons weer op de rails te krijgen

  44. #269
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Voor Aerts komt het leven zoals het komt

    AMSTERDAM/BEST - Het aanschouwen van de televisiebeelden wekte al afgrijzen. Maikel Aerts bleef met zijn noppen in het gras steken, terwijl zijn lichaam doordraaide. "Ik hoorde het kraken en verging echt van de pijn.

    Wist dat het foute boel was. Ik zag mijn scheenbeschermer gewoon op zijn plaats zitten, maar mijn voet bungelde er onder", haalde de doelman van Willem II het moment gisteravond terug vanaf de bank in zijn huis met een lading morfine in zijn lijf.

    Het linkerbeen van Aerts is in Amsterdam in het gips gezet. Vandaag worden de foto's bekeken en volgt een operatie. "Mijn kuitbeen is gebroken en waarschijnlijk zullen de enkelbanden ook schade hebben.

    Echt ongelofelijk. Ik heb haast nooit spierblessures of zo. Als ik iets heb is het meteen ernstig", refereerde Aerts aan eerdere blessures aan knie en schouder. "Dit seizoen kan ik vergeten. Ik moet weer toewerken naar het nieuwe seizoen. Voor de zoveelste keer." Aerts was bezig aan een reeks met veel pieken. "Daarom is dit ook zo gigantisch balen. Juist nu heeft de club me ontzettend hard nodig. Maar je ziet, het leven komt zoals het komt."

    Kenneth Vermeer had al aangegeven dat hij meer speeltijd wilde op niveau en dat hij niet nòg een seizoen achter Aerts op de bank wilde zitten. " Ik moet spelen om mezelf te kunnen blijven ontwikkelen", zei Vermeer na afloop van het duel bij Ajax, de club waar hij onder contract staat. Vermeer kan de komende tijd dan toch aan de bak. "Het is lullig voor Maikel, hij was echt goed bezig." De doelman uit Amsterdam moest zonder fatsoenlijke warming up aan de bak in 'zijn' Arena. Zonder dat het echt spitsuur voor zijn neus was, incasseerde Vermeer toch vier goals.

    Er viel hem niet veel te verwijten. Misschien was de keuze vlak voor rust om uit zijn doel te komen bij de 2-1 achteraf niet de juiste. "Je beslist in een fractie van een seconde. Ik wilde de hoek verkleinen. Al met al vind ik dat Willem II het goed gedaan heeft. Vanaf de tribune zag het er misschien niet zo uit, maar Ajax heeft echt genoeg werk aan ons gehad hoor."

    Mohammed Messoudi, die als initiatiefrijke middenvelder op een aardige wedstrijd kon terug kijken, ging nog een stap verder. "Ajax wist het echt niet in het begin. We startten voortreffelijk. Alleen die momentjes hè." Met schade aan hoofd en knie verliet Arjan Swinkels het strijdperk. Souveniertjes van Luis Suarez. Op basis van de beelden hangt de spits van Ajax wellicht nog een schorsing boven het hoofd. Maar daar schieten Willem II en Swinkels niets mee op. "Precies. Op zich deden we het goed. We konden ook vrijuit spelen, volgende week tegen Heracles bijvoorbeeld moet het echt gebeuren. Maar als je niet kort genoeg dekt zoals vandaag, wordt het een moeilijk verhaal."

    "Vorig jaar werden we hier helemaal weggespeeld. Toen moesten we ons schamen. Nu niet. Ik ben tevreden over de manier waarop wij gespeeld hebben", aldus Jonker, die arbiter Blom enige mate van subjectiviteit verweet. "Hij gaf Davids geen geel omdat het Davids was. Wij kregen voor een identieke overtreding wèl geel. En Swinkels kreeg een elleboog die ook niet werd bestraft. Daarom wond ik me zo op langs de lijn."

    Sterkte Maikel !!!! Het zit ons dit seizoen bijna nooit mee ... Mjah

  45. #270

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Echt balen man, voor Aerts en voor Willem II ... Net nu we hem nodig hebben

Pagina 6 van 35 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws van de dag
    By Laird in forum De maatschappij
    Reacties: 52399
    Laatste bericht: 10 mei 2024, 13:25
  2. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •