Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 426

Discussie: Copa Libertadores

  1. #226
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vanavond zijn er weer 2 bijgekomen. Met Bolivar heeft Bolivia in elk geval 1 team dat zich geplaatst heeft voor de volgende ronde. Ik hoopte stiekem op Junior, maar de 2 penalties waren niet genoeg voor de Colombianen (al was die kans niet heel reeel.
    Ook Deportivo Quito heeft zich geplaatst voor de volgende ronde. De halve finalist van 2005 en 2006, tevens de finalist van 2010 en de club waar Cruijff een bescheiden rolletje speelt, werd in Ecuador getrakteerd op een pak slaag 5-0.
    De plaatsing van Quito houdt ook in dat naast Venezuela en Peru nu ook bekend is dat Uruguay niet in de volgende ronde vertegenwoordigd zou zijn. Van Venezuela, waar Chavez ooit tevergeefs geprobeerd heeft voetbal populairder te maken dan honkbal, was te verwachten. Dat alle Uruguayaanse teams er al uit liggen vind ik enigszins een verassing.

    De beelden zijn niet scherp, van wat ik nu kon vinden. Maar, hier de 5-0 in Ecuador:


    Van Bolivar kon ik nog geen beelden vinden.

  2. #227
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gisteren 4 potjes, die enkel invloed zouden kunnen hebben op wie er als nummer 1 en wie als nummer 2 door zou gaan.
    Dat is hetzelfde gebleven. Fluminense en Boca bleven 1 en 2. Zo ook Corinthians en Cruz Azul.
    De 2 potjes in groep 6 waren goed voor 11 doelpunten, door 11 verschillende spelers:




    Vanavond valt ook de beslissing in de resterende groepen en wordt tevens bekend wie in de 8ste finale aan elkaar gekoppeld zullen zijn.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 19 april 2012 om 20:56

  3. #228
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Juan Aurich 1-0 voor tegen Internacional. Hopelijk weten de Brazilianen deze wedstrijd toch nog te winnen. Ontzettend weinig bezoekers overigens in het stadion.

    Santos - The Strongest nog 0-0.

  4. #229
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Internacional 1-0 gebbleven, maar met dank aan hun landgenoten toch geplaats. Weliswaar als nummer 16, daardoor zullen ze Fluminense treffen die als beste uit de poulafse kwam.
    Het gehele schema voor de 8ste finales die begin mei gepland staan:

    Blok 1:
    1. Fluminense
    16. Internacional *

    8. Union Espanola
    9. Boca Juniors *

    4. Universidad de Chile *
    13. Deportivo Quito

    5. Libertad
    12 Cruz Azul *

    Blok 2:
    2. Corinthians *
    17. Emelec

    7. Lanus
    10. Vasco da Gama *

    3. Santos *
    14. Bolivar

    6. Velez Sarsfield
    11. Atletico Nacional *

    Omdat ik niet weet hoe ik een tabel in moet voegen, heb ik het maar blok 1 en 2 genoemd om wat meer duidelijkheid te verschaffen. Uit ieder blok komt dus 1 finalist. Sterretje achter de clubnaam wil zeggen dat ik hoop dat dit team doorgaat, dus niet dat ik dit ook verwacht.
    Opvallend (of juist niet) dat de 3 beste teams allen Braziliaans zijn.
    Verder wordt dus duidelijk dat Cruz Azul aan de verkeerde kant staat. Ik heb hier eerder mijn voorkeur uitgesproken voor potentiele tegenstanders. Vasco da Gama is op 1 doelpuntje 2de geworden in de poule, waardoor Cruz Azul tegen Libertad moet aantreden.
    De door mij genoemde teams die ik hier graag zou aanschouwen kan pas gebeuren in de halve finale tegen Boca, maar zover komen ze niet.
    Maar goed, tegen Universidad de Chile kan ook een leuk potje zijn. Als ze 8ste finale tegen Libertad doorkomen, wat ik eigenlijk niet zie gebeuren.

    Ook maar even een filmpje erbij:
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 20 april 2012 om 06:52

  5. #230
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Nog even de goals van Boca uit de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Zamora Riquelme en Blandi de doelpuntenmakers.


  6. #231
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Santos lose 2-1 at Bolivar; Internacional-Fluminense first leg ends 0-0

    Bolivar 2 – Santos 1 (Copa Libertadores, April 25, 2012) Santos keeper Rafael diverted a free-kick into his own net for Bolivar’s opener. Maranhao equalised for Santos only for the Bolivians to take a first leg lead through another set-piece by Jhasmani Campos.

    Internacional 0 – Fluminense 0 (Copa Libertadores last 16 first leg, April 25, 2012)

  7. #232
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Ook nog uit de wedstrijd van Santos ze moeten Neymar wel hebben.

    How to stop Neymar: FC Bolivar throw stuff at him

    The Copa Libertadores recorded something of an upset on Wednesday night as FC Bolivar beat Santos 2-1 in the first leg of their last-16 clash.
    FC Bolivar’s victory was tarnished, however, after their supporters twice interrupted play by hurling missiles onto the pitch.
    The first pelting problem began 20 minutes into the second half.
    After Neymar has won a free-kick tight on the touchline, the starlet, along with teammate Ganso, required riot police protection after some Bolivar fans hurled objects at the Santos twosome. On this occasion all the objects missed their targets and the match was quickly resumed.
    With less than 15 minutes on the clock a second, more troublesome pelting incident, occurred.
    This time Neymar was all on his lonesome as the shaggy-haired Brazilian made his way over to take a corner. But before Naymar could take the set-play the match came to an abrupt halt as the forward was grounded by another lobbed missile from the stands.
    After riding around on the turf for a couple of minutes, and having received protection from more riot police and his fellow Santos colleagues, Neymar got back up on his feet and saw the match out to its completion.


  8. #233
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zou wat zijn als Bolivar het grote Santos eruit gooit. Al zal het in Brazilie wel zo rond de 5-0 worden.

  9. #234
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    keepertje, keepertje toch... 1-1
    Jongens...wat een kans! Alleen voor de keeper, hoog over geschoten door Villa.
    Goede redding, helaas. Cruz Azul dringt aan, ze zouden een doelpunt verdienen. Sinds ik het aan heb staan.
    Net een goal afgekeurd van de bezoekers, in de blessure tijd. Gelukkig maar.
    En afgelopen...1-1, lijkt me niet genoeg voor Los Cementeros/La Maquina. Libertad doet het thuis daarvoor iets te goed.

    Eerder deze avond verloor Atletico Nacional al van Velez Sarsfield met 0-1, jammer.
    Hier de goal:


    En een sfeer videootje:
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 2 mei 2012 om 06:39

  10. #235
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fluminense 0 2
    Internacional 0 1
    Union Espanola 1 2
    Boca Juniors 2 3
    Universidad de Chile 1 6
    Deportivo Quito 4 0
    Libertad 1 2
    Cruz Azul 1 0
    Corinthians 0 3
    Emelec 0 0
    Lanus 1 2
    Vasco da Gama 2 1
    Santos 1 8
    Bolivar 2 0
    Velez Sarsfield 1 1
    Atletico Nacional 0 1

    Eens wat nieuws geprobeerd . Ziet er eigenlijk niet uit.
    Die nederlaag van vandaag oogt zorgwekkend. Het komt wel vaker voor dat teams in Bolivia of Ecuador verliezen door het hoogte verschil, maar 4-1 is wel drastisch.
    Moet wel een bizar potje geweest zijn, of viel dat wel mee?
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 11 mei 2012 om 16:50

  11. #236
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Toch nog even de goals van Boca.

    Boca Juniors 2 – Union Espanola 1 (Copa Libertadores 1st knockout round first leg, May 2, 2012) Juan Roman Riquelme put Boca ahead in the 24th minute, following a Dario Cvitanich assist, but Sebastian Jaime equalised at the 72nd. In the last minute of the match, Santiago Silva headed a Pablo Mouche cross into the back of the net to give the Boca fans something to celebrate. In injury time Union defender Diego Scotti was sent off after a tough challenge on Riquelme.


  12. #237
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Na Uruguay en Venezuela zijn na vanavond ook alle Mexicaanse en Colombiaanse team geelimineerd uit de Copa Libertadores (Zie update #235).
    Vooral de uitschakeling van Cruz Azul vind ik erg jammer.

    Hier de beelden uit Paraguay:


    En de pot die in Argentinie werd afgewerkt, Mosquera schiet dat vrije trapje er aardig in:


    Voor de echte die hard, de pot van vorige week
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 9 mei 2012 om 06:23

  13. #238
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Copa Libertadores: Riquelme leads Boca; Corinthians & Vasco reach the quarter-finals2

    Union Espanola 2 – Boca Juniors 3 (Agg. 3-5) (Copa Libertadores 1st knockout round second leg, May 9, 2012) Juan-Manuel Insaurralde opened the scoring with a left-footed strike in the 26th minute, the assist coming from a Riquelme free-kick. Riquelme was again the provider four minutes into the second half, this time teeing up forward Pablo Mouche for a neat right-footed finish past Union Espanola goalkeeper Eduardo Lobos. Jean-Paul Pineda reduced the deficit just after the hour mark, but Riquelme soon snuffed out any hopes of a comeback by making it 3-1 on the night. Oscar Jaime netted a 70th-minute consolation for Union Espanola, after Agustin Orion had saved an Emanuel Herrera penalty, but it was in vain for the Chileans.

    Corinthians 3 – Emelec 0 (Agg. 3-0) (Copa Libertadores 1st knockout round second leg, May 9, 2012) Fabio Santos put Corinthians ahead in the sixth minute and Paulinho headed home a Chicao free-kick 19 minutes into the second half before Alex sealed the convincing win four minutes from time.

    Lanus 2 – Vasco 1 (Pens. 4-5) (Agg. 3-3) (Copa Libertadores 1st knockout round second leg, May 9, 2012) Nilton Ferreira’s 18th minute opener had put the Brazilian side in the driving seat, but Lanus responded well and second-half goals from Mariano Pavone and Teofilo Gutierrez made the tie level on aggregate. Lanus forward Silvio Romero was the only player to miss from the spot in the shootout, smashing his shot against the bar.

  14. #239
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Santos - Bolivar is momenteel 6 minuten bezig, en de Braziilianen staan al op 1-0 door een fantastisch schot van Elano. Als dit wedstrijdbeeld zich zo doorzet dan wordt het hier minimaal 4-0 voor Santos.

  15. #240
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Sterker nog, al 5-0 na 35 minuten

  16. #241
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Sterker nog, al 5-0 na 35 minuten
    Hahaha inderdaad. Wereld van verschil Bolivar thuis op grote hoogte of uit ( 2-1 winst toen voor Bolivar). Ik ben benieuwd of Santos voor de dubbele cijfers wil gaan.

    Leukste wedstrijd op papier vannacht en ook de spannendste is Fluminese - Internacional. Ook ben ik benieuwd of de Chilenen van Universtate de Chile hun 4-1 uit nederlaag nog kunnen goedmaken tegen Sociedad Deportivo Quito.

  17. #242
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    7-0 inmiddels voor Santos. Mooie vrije trap van Ganso. Als hij nu eens een tijd fit blijft dan zal hij komend seizoen zeker in een Europese topcompetitie spelen.

  18. #243
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    La U inmiddels met 3-0 voor bij rust tegen Deportivo Quito. Eerste wedstrijd met 4-1 uit verloren, en bij deze stand is Universtate De Chili dus door. Vandaag weer prachtig voetbal van hun gezien de eerste helft, en ik gun het de Chilenen om heel ver te komen deze Copa Libertadores.

  19. #244

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Vannacht 8-0 geworden voor Santos tegen Bolivar. Zitten aardig mooie doelpunten tussen.



    Lijkt me bijna zeker, als ik zo naar de prestaties kijk, dat Neymar en Ganso binnen nu en een jaar in Europa voetballen. Althans ik hoop het. Wil wel is zien of ze hier ook tot de top behoren.

  20. #245
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Fluminense come from behind to progress past Internacional

    Fluminense 2 – Internacional 1 (Agg. 2-1) (Copa Libertadores first knockout round second leg, May 10, 2012) Leandro Damiao had fired Inter into the lead on 14. Leandro Euzebio equalised two minutes later and Fred bagged the crucial goal in first half injury-time.



    Universidad Chile smash 6 past Deportivo Quito

    Universidad Chile 6 – Deportivo Quito 0 (Agg. 7-4) (Copa Libertadores 1st knockout round second leg, May 10, 2012) Junior Fernandes grabbed the first two goals – his second was a beautiful curler. Further goals rained in from Marcelo Diaz, Eugenio Mena and two from Angelo Henriquez.

  21. #246
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luppie Bekijk bericht
    Vannacht 8-0 geworden voor Santos tegen Bolivar. Zitten aardig mooie doelpunten tussen.



    Lijkt me bijna zeker, als ik zo naar de prestaties kijk, dat Neymar en Ganso binnen nu en een jaar in Europa voetballen. Althans ik hoop het. Wil wel is zien of ze hier ook tot de top behoren.
    In het geval Neymar heb ik daar weinig twijfels over. Begint steeds effectiever te worden met assists en goals.
    Aangezien hij waarschijnlijk bij Madrid of Barca terecht komt (doe maar Barca aangezien hij aan dezelfde kant staat als CR) moet dat wel goedkomen.
    Ik ben lang sceptisch geweest over die jongen, maar hij laat het nu wekelijks zien. Dat was voorheen nog niet zo.

    Het blijft toch een fenomeen, dat hoogte verschil. Zowel in Bolivia in Ecuador lukt het men zelde om te winnen. Om dan vervolgens de terug wedstrijd met 6-0 en 8-0 te winnen.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 11 mei 2012 om 16:47

  22. #247
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fluminense 0 2
    Internacional 0 1
    Union Espanola 1 2
    Boca Juniors 2 3
    Universidad de Chile 1 6
    Deportivo Quito 4 0
    Libertad 1 2
    Cruz Azul 1 0
    Corinthians 0 3
    Emelec 0 0
    Lanus 1 2
    Vasco da Gama 2 1
    Santos 1 8
    Bolivar 2 0
    Velez Sarsfield 1 1
    Atletico Nacional 0 1

    Dan krijg je dus dit als vervolg:
    Fluminense 0 1
    Boca Juniors 1 1
    Universidad de Chile 1 1 wns 5-3
    Libertad 1 1
    Corinthians 0 1
    Vasco da Gama 0 0
    Santos 0 1 wns 4-2
    Velez Sarsfield 1 0

    Erg jammer dat Cruz Azul eruit ligt, al was dat dikverdiend te noemen. Nu te hopen dat Boca dat vervelende Fluminense eruit weet te knikkeren.
    Een mogelijk halve finale is dus Santos - Universidad de Chile... 1 om je vingers bij af te likken.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 25 mei 2012 om 05:46

  23. #248

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Weet één van jullie toevallig ook wanneer en hoelaat deze wedstrijden gespeeld worden?

  24. #249
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    15-17 mei en 22-24 mei. Exacte speeldata en tijden zijn volgens mij nog niet bekend.

  25. #250

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    15-17 mei en 22-24 mei. Exacte speeldata en tijden zijn volgens mij nog niet bekend.
    Helemaal top, dankjewel. Ga wel even wat wedstrijdjes meepakken.

  26. #251
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Dan krijg je dus dit als vervolg:
    Fluminense
    Boca Juniors
    Universidad de Chile
    Libertad
    Corinthians
    Vasco da Gama
    Santos
    Velez Sarsfield

    Erg jammer dat Cruz Azul eruit ligt, al was dat dikverdiend te noemen. Nu te hopen dat Boca dat vervelende Fluminense eruit weet te knikkeren.
    Een mogelijk halve finale is dus Santos - Universidad de Chile... 1 om je vingers bij af te likken.
    Prachtig dat La U alsnog door is naar de volgende ronde. Prachtig voetbal spelen ze daar, en het vertrek van Vargas is moeiteloos opgevangen.

    Santos heeft Bolivar werkelijk alle hoeken van het veld laten zien, en de laatste tijd vind ik Neymar ook wat constanter spelen ( al vind ik hem uit tegen Bolivar zeer matig). Grote nadeel bij hem vind ik ook dat hij nog steeds veel te snel op de grond gaat liggen, en soms lijkt het wel of hij een moordaanslag heeft ondergaan terwijl er in werkelijkheid niets aan de hand is.

    Santos - Vélez Sarsfield vind ik op papier de mooiste wedstrijd van deze kwartfinale. De ploeg van tactisch genie Ricardo Gareca kan het de Brazilianen heel erg lastig gaan maken. Al zullen er ook veel mensen uitkijken naar de clash Deco - Riquelme ( speelde geniaal tegen Union Espanola). Boca tegen de Chilenen was ook een prachtige wedstrijd, en het was jammer dat ze bij Union Espanola achterin 2 keer verschrikkelijk in de fout gingen waardoor Boca eigenlijk geen moment in gevaar kwam.

  27. #252
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heb die afdroog partijtjes dus beide gemist omdat ik andere activiteiten had. Maar de resultaten zijn bij alle 3 zoals gehoopt.
    Fluminense-Boca inderdaad een mooi affiche, ik hoop dat Boca dit wint, ik vind Flu maar een vervelend team (Al denk ik van niet).
    Overigens geen idee hoe ik het in mijn hoofd heb gehaald dat Santos - Universidad de Chile een mogelijke halve finale is. Die kunnen elkaar pas in de finale treffen.
    Stuk voor stuk mooie potjes, ook de nummer 1 en 2 van Brazilie tegen elkaar. Libertad spreekt wat minder aan. Maar tegen Cruz Azul waren ze duidelijk de betere en eerste worden voor Vasco da Gama is ook niet onaardig. Universidad speelt altijd leuk, dus ook dit is een pot om naar uit te kijken.
    Zit er eigenlijk geen tussen waarbij ik op voorhand denk hem te skippen.

    Tijden en speeldata:
    Thu 17/05/12 om 00 : 30
    Libertad - Universidad Chile

    Fri 25/05/12 om 03 : 30
    Universidad Chile - Libertad

    Thu 17/05/12 om 02 : 50
    Vasco da Gama - Corinthians

    Thu 24/05/12 om 03 : 00
    Corinthians - Vasco da Gama

    Fri 18/05/12 om 00 : 45
    Boca Juniors - Fluminense

    Thu 24/05/12 om 00 : 30
    Fluminense - Boca Juniors

    Fri 18/05/12 om 03 : 00
    Vélez Sarsfield - Santos

    Fri 25/05/12 om 01:00
    Santos - Vélez Sarsfield
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 12 mei 2012 om 23:05

  28. #253
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat was de eerste kwartfinale, 1-1 in Paraguay. Heb de 2e helft mee gepikt ging redelijk gelijk op, vond Libertad af en toe wat smerig ogen. Vraag me nog af of de goal Lorenzetti van richting werd veranderd. Het leek er wel op, anders mag hij er eigenlijk niet in. In de slotminuten kreeg invaller Hernandez van Universidad de Chile nog rood. Die zal er in Santiago dus niet bij zijn. Ik verwacht en hoop wel dat de Chilenen dit in eigen huis af kunnen maken.
    over een 20 minuten de volgende pot met wellicht Juninho en Liedson in de basis.

  29. #254
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Dat was de eerste kwartfinale, 1-1 in Paraguay. Heb de 2e helft mee gepikt ging redelijk gelijk op, vond Libertad af en toe wat smerig ogen. Vraag me nog af of de goal Lorenzetti van richting werd veranderd. Het leek er wel op, anders mag hij er eigenlijk niet in. In de slotminuten kreeg invaller Hernandez van Universidad de Chile nog rood. Die zal er in Santiago dus niet bij zijn. Ik verwacht en hoop wel dat de Chilenen dit in eigen huis af kunnen maken.
    over een 20 minuten de volgende pot met wellicht Juninho en Liedson in de basis.
    Ik heb de wedstrijd ook met een half oog gekeken ( het is namelijk ook kwartfinale Copa Argentina San Lorenzo - River Plate), maar ik was ook niet echt onder de indruk van Libertad. Het ziet er gunstig uit voor La U, en ik verwacht en hoop dat ze dit thuis afmaken.


    Vasco da Gama - Corinthians beloofd een mooie pot te worden, en ik hoop dat de ploeg van Juninho en Dedé deze wedstrijd gaan winnen. Hopelijk stellen ze Matías Abelairas ( Ex River) niet op, want die kan er heel weinig van. Carlos Tenorio staat ook bij Vasco onder contract, en er zijn weinig voetballers die zo snel als de man uit Ecuador zijn.

    Rômulo van Vasco vind ik ook een interessante speler.

    Bij Vasco denk ik ook altijd meteen aan Romário en het 'Animal' Edmundo.

  30. #255
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Liedson doet niet mee, wel Cassio Ramos wederom in de basis. Carlos Tenorio, de held van 2006 geloof ik (vond ik een heerlijke speler op het betreffemde WK), staat er nog niet in. Dede stond in de wedstrijden die ik gezien heb inderdaad lekker te verdedigen. Volgens mij heb ik die tijdens de eerste Libertadores pot van Vasco dit seizoen nog uitgelicht. Volgens mij doet hij vandaag niet mee.
    Wat betreft de mogelijke winnaar. Ik hoop met je mee Al heb ik bij Corinthians nog 1 van de laatste hattricks van El Fenomeno mogen aanschouwen.

    Edit: Inmiddels een goal afgekeurd van Vasco (volgens mij was het geen buitenspel) en eindelijk Carlos Alberto ingevallen. Helaas verving hij Juninho, die waarschijnlijk op was.
    0-0 gebleven, daar zullen ze in Sao Paulo blijer mee zijn dan in Rio. Op naar de 2 Argentinie - Brazilie potjes van morgen. Laten we hopen op weer een show van respectievelijk Riquelme en Neymar.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 17 mei 2012 om 04:49

  31. #256

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Fluminense met 10 man, Carlinhos eraf. Vermakelijke pot tot nu toe.

  32. #257

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Fluminense - Boca gekeken. Was een vermakelijke pot, alleen snap ik die coach van Fluminense niet helemaal. Hij heeft de opdracht gegeven om met z'n alle achter de bal te gaan staan, opzich niet heel onlogisch als je met 10 man staat. Alleen Fluminense was veel beter als ze aanvallender gingen spelen, zie eerste kwartier en laatste 5 á 10 minuten. Vond dat dus wel opvallend maargoed ik denk dat ze volgende week thuis wel winnen en doorgaan (al hoop ik dat Boca doorgaat, zie het alleen niet gebeuren). En wat is het toch jammer dat Riquelme maar vijf jaartjes in Europa heeft gespeeld, kan echt van hem genieten.

  33. #258
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Daarom is Fluminense ook zo'n vervelende ploeg Deco en Fred ook thuislaten. Of ze geblesseerd of geschorst zijn weet ik niet, maar betwijfel het.
    Doen ze wel vaker, toen ik ze hier 2 jaar terug tegen America zag waren die 2 (en destijds nog Belleti) er ook al niet bij. Waarschijnlijk omdat ze denken dat ze het uit wel beperkt kunnen houden om het thuis af te maken? Hoop het ook niet.

    Inmiddels staat Velez Sarsfield op een, imo terechte, 1-0 voorsprong. Santos heeft nog niet veel laten zien, verwacht meer van ze de 2e helft.
    2e Helft zal ik minder fanatiek volgen, gezien ook in Mexico de finale zal aanvangen.

    EDIT: Afgelopen. 1-0 gebleven in Argentinie. Vooral Gino Perruzi viel mee erg positief op.

    In het broekzakje, ben benieuwd of het genoeg is die 1-0 overwinning.
    Santos stelde telleur, maar dit was toch vooral de verdienste van Velez Sarsfield dat onder andere Neymar dus uit de wedstrijd hield.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 18 mei 2012 om 05:17

  34. #259
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Argentina 1 – Brazil 0 (X2): Boca & Velez post slim wins over Fluminense & Santos in the Libertadores

    Boca Juniors 1 – Fluminense 0 (Copa Libertadores quarter-final first leg, May 17, 2012) Pablo Mouche fired home the only goal of the game just after the hour.

    Velez Sarsfield 1 – Santos 0 (Copa Libertadores quarter-final first leg, May 17, 2012) Mauro Obolo headed home the only goal of the game in the first half.

  35. #260
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Over een kleine 10 minuten de eerste return wedstrijd van de Copa Libertadores: Fluminese - Boca Juniors.

    Ik heb er maar weer wat geld opgezet bij Unibet.
    Deze combi:
    Técnico Universitario - Sociedad Deportivo Quito 2
    Fluminense-RJ - Boca Juniors 1
    New York Red Bulls - Chivas USA 1
    Palmeiras-SP - Atlético-PR 1

    En deze met daarbij de andere Copa Libertadores wedstrijd vannacht.
    Corinthians-SP - Vasco da Gama-RJ X
    Fluminense-RJ - Boca Juniors 1
    Goiás-GO - São Paulo-SP 2
    Palmeiras-SP - Atlético-PR 1
    Philadelphia 76ers - Boston Celtics 2
    Zamora FC - Trujillanos FC 1

  36. #261

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Nou kom op Boca!!

  37. #262
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luppie Bekijk bericht
    Nou kom op Boca!!
    Ik heb voor mijn toto liever dat Fluminese hier wint. Daarna verlengen lijkt me wel wat. Thuis zijn de Brazilianen over het algemeen zeer sterk. Al vind ik het nog steeds arrogant dat Flu vaak tijdens de eerste wedstrijd die ze uit spelen in de Copa Libertadores hun sterren thuis laat.

    Het beloofd in ieder geval op papier een mooie wedstrijd te worden. Leuk dat er hier nog een volger van het Zuid-Amerikaans voetbal is.
    Laatst gewijzigd door kitno; 24 mei 2012 om 00:41

  38. #263

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Ik heb voor mijn toto liever dat Fluminese hier wint. Daarna verlengen lijkt me wel wat. Thuis zijn de Brazilianen over het algemeen zeer sterk. Al vind ik het nog steeds arrogant dat Flu vaak tijdens de eerste wedstrijd die ze uit spelen in de Copa Libertadores hun sterren thuis laat.

    Het beloofd in ieder geval op papier een mooie wedstrijd te worden. Leuk dat er hier nog een volger van het Zuid-Amerikaans voetbal is.
    Voor dat scenario teken ik. Vond de taktiek van Flu vorige week ook al laf/vervelend, beetje beton voetbal en we zien het allemaal wel als we volgende week thuis spelen. Hoop dat ze flink op hun bek gaan maar dat zie ik echt niet gebeuren.

    En zo'n grote volger ben ik niet, kijk de meeste wedstrijden vd Copa wel, topwedstrijdjes uit Brazilië en Argentinië kijk ik ook maar dan houdt het wel een beetje op..

  39. #264
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Gol Fluuuuuuuuuuuuuuu 1-0. Thiago Carleto de doelpuntenmaker die is opgeleid bij Santos.

  40. #265
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luppie Bekijk bericht
    Voor dat scenario teken ik. Vond de taktiek van Flu vorige week ook al laf/vervelend, beetje beton voetbal en we zien het allemaal wel als we volgende week thuis spelen. Hoop dat ze flink op hun bek gaan maar dat zie ik echt niet gebeuren.

    En zo'n grote volger ben ik niet, kijk de meeste wedstrijden vd Copa wel, topwedstrijdjes uit Brazilië en Argentinië kijk ik ook maar dan houdt het wel een beetje op..
    Ik volg bijna al het Zuid-Amerikaans voetbal. Ook de Chileense competitie is leuk om te volgen. En qua quotes bij Unibet loont het ook meer de moeite dan de Europese wedstrijden.

    Fluminese stuk sterker het eerste kwartier, en zoals het er nu uitziet gaan de Brazilianen het hier binnen 90 minuten afmaken.

    Copa Libertadors is altijd leuk om te volgen, en het niveau vind ik op zich ook al;tijd wel goed. Vooral Universidad De Chili speelt deze editie geweldig voetbal.

    Fluminese is eigenlijk ook een club waar ik niets mee heb en ze spelen inderdaad vaak betonvoetbal. Nu missen ze ook nog steeds door blessures Fred en Deco.

    Thiago Neves die in Europa is gefaald is daar nu bijna wekelijks de uitblinker.

  41. #266
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Fluminese en Corinthians moeten mij slapend rijk maken vannacht. Forca!

  42. #267

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Santiago Silva!!!!!!!!!!!!!! 1-1!!
    Laatst gewijzigd door Luppie; 24 mei 2012 om 02:25

  43. #268
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luppie Bekijk bericht
    Santiago Silva!!!!!!!!!!!!!! 1-1!!
    Boca dus in de slotsecondes van de wedstrijd door. Zuur voor mijn toto, maar toch minimaal 1 Argentijnse ploeg in de halve finale van de Copa. Morgen is de wedstrijd Santos - Velez waar de Argentijnen een 1-0 voorsprong verdedigen tegen Neymar & co.

  44. #269

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Boca dus in de slotsecondes van de wedstrijd door. Zuur voor mijn toto, maar toch minimaal 1 Argentijnse ploeg in de halve finale van de Copa. Morgen is de wedstrijd Santos - Velez waar de Argentijnen een 1-0 voorsprong verdedigen tegen Neymar & co.
    Zuur voor je toto inderdaad!

    Na de eerste helft dacht ik dat Boca kansloos was, echter was dat niet het geval en scoort Santiago Silva in de 92e minuut! Tevens ook de laatste minuut. Vond het weer een leuke pot om te zien. En wat beschikken die spelertjes voorin van Fluminense over veel technische kwaliteiten zeg, die kunnen met drie stappen en drie voet bewegingen een heel bosje verdedigers de verkeerde kant op sturen. Behendige mannetjes, alleen was er vandaag niet bijster veel van te zien, vooral de 2e helft weinig.

    Morgen dus Santos - Velez, ook weer een mooi partijtje. Hopen op een Neymar showtje. En ook nog Universidad Chile - Libertad, alleen wordt dat weer een latertje dus waarschijnlijk vrijdag ochtend een samenvatting. Straks nog Corinthians - Vasco da Gama (3:00) alleen laat ik die schieten want ik ben tamelijk gebroken van een lange dag.

  45. #270
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heb nog altijd geen kanalen sinds mijn verhuizing en internet liet me in de steek, dus ik heb potverdikkeme niks gezien. Desondanks mooi dat dat vervelende Fluminense eruit ligt.
    Buiten dat ze spelers thuis laten bij uitwedstrijden, zoals al aangegeven door Kitno en mij, is het momenteel ook "de club van de rijke" natuurlijk.
    Wellicht vandaar die arrogantie . Flamengo en Vasco dat zijn de mooiere clubs imo. Bij Fluminense mag je zelfs niet naar een training kijken als je een shirtje van een Nederlandse club aan hebt.
    Jammer dat Vasco eruit ligt al was dat wel naar verwachting. De Chilenen mogen hem van mij wel winnen, in de finale tegen Santos.
    Voor de volgende ronde kijk ik al uit naar Boca - Universidad. Al moeten de Chilenen het eerst waarmaken morgen.
    Hopelijk laat internet me morgen niet in de steek, wil beide potjes wel zien.

    Voor de Argentinie volgers (Magica/Kitno/Luppie?), nou zal het jullie niet ontgaan zijn, maar ik heb dus 1 pot gezien van Gino Perruzi en die speelde erg goed. Vroeg me dus af of die altijd zo goed speelt?

    Hier de beelden van het Braziliaanse onderonsje:


    Boca is voor Magica, daar blijven we dus vanaf

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •