Pagina 6 van 102 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #226
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    SC Heerenveen-aanvaller Nilsson heeft clubs voor het uitkiezen

    Lasse Nilsson lijkt niet te behouden voor SC Heerenveen. Volgens zijn zaakwaarnemer Martin Klette lonken clubs uit Engeland, Italië, Spanje en Frankrijk naar de 25-jarige Zweed. “Clubs uit de bovenste regionen in deze landen houden Nilsson in het oog. We zijn echter nog niet begonnen met onderhandelingen”, aldus Klette in Sportbladet.

    Nilsson is vereerd door de interesse. “Ik heb al eerder gezegd dat ik graag iets nieuws zou proberen. De club is daarvan op de hoogte. Tegelijkertijd ben ik me ervan bewust dat mijn contract bij Heerenveen nog twee jaar doorloopt.”

  2. #227
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Olympique Marseille hoopt zich komende zomer te versterken met Afonso Alves. Volgens de Franse krant L'Equipe staat de topscorer van Nederland hoog op het verlanglijstje van de oud winnaar van de Champions League.

    Marseille zou volgens de berichten veertien miljoen euro over hebben voor de Braziliaan. Heerenveen heeft echter al eerder laten weten de aanvaller pas dan te willen laten gan indien er bedragen worden geboden van boven de 20 miljoen euro.

  3. #228
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Die berichten kloppen van geen kanten
    Abelenstra.com is achter het lijstje aan gegaan en kwam tegen dat Olympique Marseille 10 miljoen wil bieden................ HOOGUIT

    Kierewiet die gasten daar

  4. #229
    Rasechte Maassluizer Baraja's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 oktober 2006
    Locatie
    Maassluis
    Leeftijd
    32
    Berichten
    82
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Barcelona wil flink betalen voor Alves'
    Geschreven door Robert Smid op woensdag, 9 mei om 10:33

    Volgens het Zweedse Sportbladet is FC Barcelona bereid om 25 miljoen euro neer te leggen voor Eredivisie-topscorer Afonso Alves. De Catalanen hebben serieuze interesse voor de spits en willen hem losweken bij SC Heerenveen.

    FC Barcelona zou al langer interesse hebben getoond in 26-jarige Alves, maar steeds was de hoge vraagprijs van SC Heerenveen-voorzitter Koos Formsma een niet te passeren obstakel. De preses van de Friezen heeft meerdere malen in de media aangegeven wellicht akkoord te zullen gaan met een bod van minstens 20 miljoen euro op de spits.

    Afonso Alves heeft de topclubs momenteel voor het uitkiezen. De spits geniet niet alleen van de interesse van FC Barcelona, maar in zowel Nederland als bij aantal grote clubs uit Italië, Spanje en Duitsland is Alves een gewilde speler. In Nederland zouden PSV en Ajax zeer geïnteresseerd zijn in de diensten van Alves, maar ook Juventus, Valencia en Bayern München houden de spits al langer in de gaten.

    Een toekomstige transfer zal niet alleen voor SC Heerenveen een hoop geld opleveren. Ook Alves' oude werkgever Malmö FF zal een flinke smak geld ontvangen voor de Braziliaan. De Zweedse club heeft Afonso Alves voor 4,5 miljoen euro plus tien á vijftien procent transferrechten verkocht aan Heerenveen. Dit zou dus betekenen dat Malmö FF een bedrag van minstens 2,5 miljoen euro zou kunnen opstrijken aan een transfer van Alves naar de Catalaanse grootmacht.

    Ronaldinho
    Ook Ronaldinho heeft al zijn zegje gedaan over de kwaliteiten van zijn misschien toekomstige teamgenoot Afonso Alves. De sterkhouder van FC Barcelona liet deze week tegenover het Zweedse televisiekanaal SVT toevalligerwijs weten gecharmeerd te zijn van de kwaliteiten van zijn landgenoot.

    "Ik heb Afonso Alves zien spelen voor SC Heerenveen op de televisie, en ik moet zeggen dat hij het fantastisch deed," reageerde Ronaldinho op de vraag wat hij van de Heerenveen-spits vond. "Ik hoor ook van anderen dat hij momenteel de sterren van de hemel speelt. Als hij zo doorgaat, heeft hij een zeer grote toekomst voor zich liggen."

    Ook Afonso Alves zelf was op de hoogte van de lofbetuigingen van de 'grote' Ronaldinho. "Het is zeer belangrijk voor mij om een speler van het kaliber Ronaldinho zulke dingen over mij zegt. Het is een heel mooi gebaar, maar dat betekent niet dat ik er al ben. Ik besef zelf ook dat ik keihard moet werken om te spelen op het niveau waar hij momenteel op speelt."

  5. #230
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baraja1991 Bekijk bericht
    'Barcelona wil flink betalen voor Alves'
    Geschreven door Robert Smid op woensdag, 9 mei om 10:33

    Volgens het Zweedse Sportbladet is FC Barcelona bereid om 25 miljoen euro neer te leggen voor Eredivisie-topscorer Afonso Alves. De Catalanen hebben serieuze interesse voor de spits en willen hem losweken bij SC Heerenveen.

    FC Barcelona zou al langer interesse hebben getoond in 26-jarige Alves, maar steeds was de hoge vraagprijs van SC Heerenveen-voorzitter Koos Formsma een niet te passeren obstakel. De preses van de Friezen heeft meerdere malen in de media aangegeven wellicht akkoord te zullen gaan met een bod van minstens 20 miljoen euro op de spits.

    Afonso Alves heeft de topclubs momenteel voor het uitkiezen. De spits geniet niet alleen van de interesse van FC Barcelona, maar in zowel Nederland als bij aantal grote clubs uit Italië, Spanje en Duitsland is Alves een gewilde speler. In Nederland zouden PSV en Ajax zeer geïnteresseerd zijn in de diensten van Alves, maar ook Juventus, Valencia en Bayern München houden de spits al langer in de gaten.

    Een toekomstige transfer zal niet alleen voor SC Heerenveen een hoop geld opleveren. Ook Alves' oude werkgever Malmö FF zal een flinke smak geld ontvangen voor de Braziliaan. De Zweedse club heeft Afonso Alves voor 4,5 miljoen euro plus tien á vijftien procent transferrechten verkocht aan Heerenveen. Dit zou dus betekenen dat Malmö FF een bedrag van minstens 2,5 miljoen euro zou kunnen opstrijken aan een transfer van Alves naar de Catalaanse grootmacht.

    Ronaldinho
    Ook Ronaldinho heeft al zijn zegje gedaan over de kwaliteiten van zijn misschien toekomstige teamgenoot Afonso Alves. De sterkhouder van FC Barcelona liet deze week tegenover het Zweedse televisiekanaal SVT toevalligerwijs weten gecharmeerd te zijn van de kwaliteiten van zijn landgenoot.

    "Ik heb Afonso Alves zien spelen voor SC Heerenveen op de televisie, en ik moet zeggen dat hij het fantastisch deed," reageerde Ronaldinho op de vraag wat hij van de Heerenveen-spits vond. "Ik hoor ook van anderen dat hij momenteel de sterren van de hemel speelt. Als hij zo doorgaat, heeft hij een zeer grote toekomst voor zich liggen."

    Ook Afonso Alves zelf was op de hoogte van de lofbetuigingen van de 'grote' Ronaldinho. "Het is zeer belangrijk voor mij om een speler van het kaliber Ronaldinho zulke dingen over mij zegt. Het is een heel mooi gebaar, maar dat betekent niet dat ik er al ben. Ik besef zelf ook dat ik keihard moet werken om te spelen op het niveau waar hij momenteel op speelt."
    dit staat ook al in het transfer topic van SCH.

  6. #231
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bosvelt: 'Voetballend werd ik onderschat'

    Paul Bosvelt speelde afgelopen zondag zijn laatste wedstrijd in het profvoetbal. De middenvelder van SC Heerenveen kijkt in Nummer 14 terug op zijn indrukwekkende loopbaan.

    Bosvelt begon bij zijn carrière, maar daar werd nog niet meteen duidelijk dat hij een grote toekomst voor zich had. "Op mijn achttiende kwam ik als amateur in het tweede elftal van Go Ahead Eagles. Dat geeft wel aan dat je geen toptalent bent. Een zaakwaarnemer had ik niet, die kreeg ik vervolgens door de club aangewezen. Het leek er vooral op dat ik blij mocht zijn dát ik een contract kreeg."

    Na vijf jaar in Deventer, maakte Bosvelt de overstap naar FC Twente. Vervolgens maakte hij de overstap naar Feyenoord, waar hij uitgroeide tot publiekslieveling en waar hij bovendien zijn selectie voor het Nederlands elftal afdwong. "Toen ik Oranje haalde, verbaasde me dat wel. Je kunt zeggen dat het de volgende logische stap was, maar aan de andere kant was ik al dertig."

    "Qua inzet en mentaliteit ben ik altijd wel geprezen, maar ik denk dat ik voetballend vaak wordt onderschat. Ik heb tijdens mijn carrière een gevoel voor ruimte en slimmigheid ontwikkeld. Je hoeft in principe niet eens veel te lopen om goed te spelen. Het gaat om die paar meters op het juiste moment."

    "Voetballen is nog steeds het mooiste om te doen. Maar dat kan net zo goed onderling op een camping. Da's ook hartstikke leuk", zo sluit hij af.

  7. #232
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Het laatste jaar stelde hij anders ook voetballend niks meer voor

  8. #233
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Prager weer opgeroepen voor Oostenrijk

    Thomas Prager heeft weer een uitnodiging ontvangen van bondscoach Josef Hickersberger. De middenvelder van SC Heerenveen is opgeroepen voor de vriendschappelijke ontmoetingen van Oostenrijk tegen Schotland (30 mei) en Paraguay (2 juni).

    Naast de negenvoudig international bevinden zich ook vier nieuwe gezichten bij de selectie van Oostenrijk, dat volgend jaar samen met Zwitserland gastheer zal zijn van het EK: Erwin Hoffer (20), Emin Sulimani (20), Sebstian Prödl (19) en Jürgen Patochka (30).

    De aanwezigheid van Hoffer is voor de kenners geen verrassing. De aanvaller van Rapid Wien wist in dertig wedstrijden voor Jong Oostenrijk achttien maal te scoren en staat in de belangstelling van een hele trits Europese clubs.

    De voltallige selectie:

    Doel: Jürgen Macho (1. FC Kaiserslautern), Alexander Manninger (Siena) en Helge Payer (Rapid Wien)

    Verdediging: Christian Fuchs (SV Mattersburg), Martin Hiden (Rapid Wien), Andreas Ibertsberger (SC Freiburg), Markus Katzer (Rapid Wien), Jürgen Patocka (SV Mattersburg), Sebastian Prödl (Sturm Graz), Joachim Standfest (Austria Wien) en Martin Stranzl (Spartak Moskou)

    Middenveld: Cem Atan (SV Mattersburg), René Aufhauser (FC Salzburg), Andreas Ivanschitz (Panathinaikos), Christoph Leitgeb (Sturm Graz), Thomas Prager (SC Heerenveen), Yüksel Sariyar (FCS Pasching), Jürgen Säumel (Sturm Graz), Emin Sulimani (SV Ried) en Markus Weissenberger (Eintracht Frankfurt)

    Aanval: Mario Haas (Sturm Graz), Erwin Hoffer (Rapid Wien), Sanel Kuljic (geen club) en Roland Linz (Boavista).

  9. #234
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    17/05 (12:13) Bo Storm zoekt nog steeds een club waar hij wel speeltijd krijgt. FC Kopenhagen toonde al voorzichtig belangstelling, maar met een andere club is de middenvelder al in onderhandeling.

    Die andere club is Nordsjælland. Storm vertrekt een van de komende dagen naar Denemarken om zijn familie te bezoeken. De kans is groot dat hij de vakantieperiode gebruikt om verder te onderhandelen met Deense clubs. Nordsjælland lijkt op dit moment een goede kandidaat.

    Bo Storm mag vertrekken bij sc Heerenveen. Clubs uit de Eredivisie belden al om te informeren of hij wil komen, maar vooralsnog lijkt de kans op een terugkeer naar Denemarken groter.

  10. #235
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    SC Heerenveen-middenvelder Danijel Pranjic is door bondscoach Slaven Bilic van Kroatië opgenomen in zijn keurkorps voor de EK-kwalificatieduels tegen Estland en Rusland, begin volgende maand. Bilic formeerde een 25-koppige selectie. Met dertien punten uit vijf duels staat Kroatie eerste in poule E, boven Israël, Rusland en Engeland.

  11. #236
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Spreekt voor zich
    1 van de betere middenvelders van Kroatie

    Ongelooflijk goede techniek, goed schot etc.

  12. #237
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Fjórtán ára strákur úr Val til Heerenveen (Staðfest)
    Mynd: valur.is

    Ingólfur Sigurðsson, efnilegur leikmaður úr Val mun í lok júlí fara til hollenska liðsins Heerenveen þar sem hann mun leika næsta vetur.

    Ingólfur sem er á fjórtánda aldursári getur leikið sem sóknarmaður eða framliggjandi miðjumaður. Hann er ennþá í fjórða flokki en þrátt fyrir það hefur hann verið að leika með þriðja flokki Vals þar sem hann er lykilmaður.

    ,,Þetta er einn efnilegasti leikmaður sem Íslendingar eiga í dag held ég. Hann er örfættur, með gríðarlega tækni og útsjónarsemi og hann hefur bætt sig mikið í vetur spillega," sagði Magni Fannberg yfirþjálfari Vals og þjálfari 3.flokks um Ingólf.

    ,,Þetta er klassaleikmaður og hann átti stóran þátt í að tryggja okkur Reykjavíkurmeistatitilinn í þriðja flokki þrátt fyrir að vera í fjórða flokki," bætti Magni við í samtali við Fótbolti.net.


    Heerenveen sign 14 year old wonderkid

    Heerenveen have signed Icelandic youth player, 14 year old striker (attacking midfielder) Ingolfur Sigurdsson from Icelandic club Valur.

    “He’s probably the most gifted young Icelandic player today. He’s left footed with excellent technique and great intelligence, said Sigurdsson youth coach at Valur.

    “He’s a class player and was the main reason Valur won the Icelandic U16 championship despite being only 14 years old.”

  13. #238
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heerenveen biedt circa 2 miljoen euro op Ari

    SC Heerenveen heeft volgens het Zweedse Fotbollskanalen een bod van circa twee miljoen euro neergelegd bij Kalmar FF, de werkgever van Ari da Silva Ferreira. De Friese club heeft zijn zinnen gezet op de Braziliaanse aanvaller maar heeft concurrentie van verscheidene Europese topclubs.

    Scouts van onder meer Ajax, Feyenoord, PSV, Hamburger SV en Anderlecht traden in de voetsporen van het alom geprezen scoutingssysteem van Heerenveen. Toch lijkt de Friese club de belangrijkste gegadigde om Ari da Silva in te lijven, mede dankzij de goede reputatie in Scandinavië.

    Voorzitter Svante Sammuelson bevestigt de belangstelling en verklaart zelfs dat er een bod is binnengekomen van om en nabij de 4 miljoen euro. "Ik ga niet vertellen wat er allemaal wordt gezegd binnen ons bestuur, maar dat er belangstelling is voor Ari valt niet te ontkennen."

  14. #239
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Dat bericht is zeg maar van zo'n 2 weken geleden..

  15. #240
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Topscorer België moet Alves bij SC Heerenveen opvolgen

    SC Heerenveen is in de markt voor François Sterchele, de topscorer van de Belgische competitie. Dat bericht de Belgische krant Het Nieuwsblad. De Friezen houden rekening met een vertrek van Afonso Alves. Sterchele komt uit voor Germinal Beerschot. Zijn ster is snel gerezen: drie jaar geleden speelde hij nog in de Vierde Klasse. Germinal zou Sterchele voor zo’n vier miljoen euro van de hand willen doen.

  16. #241

    Aangemeld
    15 januari 2007
    Locatie
    Clermont Ferrand/Malinas
    Leeftijd
    43
    Berichten
    332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Op teletekst stond vandaag te lezen dat Heerenveen geïnteresseerd zou zijn in François Sterchele. De topscorer van de Belgische Jupiler Leaugue zou 4 miljoen euro moeten gaan kosten. Als Heerenveen Alves verkoopt, kan het met dat geld dus Sterchele binnenhalen. Sterchele is 25 en legde er in deze competitie 21 in de netten.

    wat denken jullie Heerenveenfans? Een waardige opvolger?

  17. #242
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zware schorsing dreigt voor Michael Dingsdag

    Michael Dingsdag mist mogelijk de eerste drie wedstrijden van de nieuwe competitie. De aanklager betaald voetbal wil de verdediger zwaar straffen voor een overtreding op Klaas Jan Huntelaar in de laatste wedstrijd tegen Ajax.
    Scheidsrechter Bossen zag het niet, maar op tv-beelden is te zien dat Dingsdag op de rug van de Ajax-aanvaller ging staan. De aanklager stelt, op basis van die beelden, een schorsing van drie wedstrijden voor. Dingsdag moet vandaag (dinsdag) voor 12:00 uur bepalen of hij akkoord gaat met het voorstel.

  18. #243
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Topscorer België moet Alves bij SC Heerenveen opvolgen

    SC Heerenveen is in de markt voor François Sterchele, de topscorer van de Belgische competitie. Dat bericht de Belgische krant Het Nieuwsblad. De Friezen houden rekening met een vertrek van Afonso Alves. Sterchele komt uit voor Germinal Beerschot. Zijn ster is snel gerezen: drie jaar geleden speelde hij nog in de Vierde Klasse. Germinal zou Sterchele voor zo’n vier miljoen euro van de hand willen doen.
    sja als hij echt goed is mag hij komen...maar hij zal vast niet zo goed zijn als Alves. ik hoop ook nog steeds dat Afonso blijft.

  19. #244

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dat Alves niet houdbaar is. Het is een moeilijke afweging, want plakt hij er nog een goed seizoen aan vast en speelt H'veen zowel nationaal bij de top als in de Uefa cup wat meer rondjes, dan levert hij volgend jaar nog meer op én heeft H'veen er veel aan.

    Wat die Sterchele betreft weet ik het niet, want ik hoor ook nog steeds geruchten dat ze al bijna rond zouden zijn met Ari. Lijkt me stug dat ze beiden willen hebben.

  20. #245
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean fan Bekijk bericht
    Persoonlijk denk ik dat Alves niet houdbaar is. Het is een moeilijke afweging, want plakt hij er nog een goed seizoen aan vast en speelt H'veen zowel nationaal bij de top als in de Uefa cup wat meer rondjes, dan levert hij volgend jaar nog meer op én heeft H'veen er veel aan.

    Wat die Sterchele betreft weet ik het niet, want ik hoor ook nog steeds geruchten dat ze al bijna rond zouden zijn met Ari. Lijkt me stug dat ze beiden willen hebben.
    wat ik dan weer begrepen heb is dat Ari niet een pure spits is.

  21. #246
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Nilsson moet 7,5 miljoen euro kosten'

    Volgens Franse media is Paris Saint Germain geïnteresseerd in Lasse Nilsson van Heerenveen. De spits zou minimaal 7,5 miljoen euro moeten kosten. Nilsson liet in een reactie weten wel open te staan voor een transfer naar Frankrijk. Ook PSV zou volgens de geruchten in de markt zijn voor de aanvaller. 7,5 miljoen euro zou echter wel een erg hoog bedrag betekenen voor PSV.

  22. #247
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Logisch
    Heerenveen laat haar spelers niet zomaar gaan wanneer het geld niet noodzakelijk is

  23. #248
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Lasse Nilsson naar Paris Saint Germain'

    Volgens de website van Eurosport zou Lasse Nilsson van Heerenveen, heel dicht bij een overeenkomst zijn met Paris Saint Germain, de club uit de franse hoofdstad

    De Zweedse international, die dit seizoen maarliefst negen doelpunten heeft gemaakt voor Heerenveen, staat op het punt de eerste versterking te worden van Paris Saint Germain dat volgend jaar als doelstelling heeft om bij de eerste zeven te eindigen. Dit seizoen verliep slecht voor PSG, het kan al jaren niet meer meedoen om de titel in de Franse Ligue 1.

  24. #249
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    strik eromheen en wegwezen...

  25. #250

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nilsson weg heb ik ook niet heel veel moeite mee, omdat zijn rendement vaak wel erg laag is. Maar wie speelt er dan op die positie?

  26. #251
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Friend

    Of met 3 spitsen spelen

    Garcia - Alves - Yildirim

  27. #252
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Frysln
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baf Bekijk bericht
    Friend

    Of met 3 spitsen spelen

    Garcia - Alves - Yildirim
    Alves presteert beter in een 4-4-2.

    Ik zou het, in tegenstelling tot anderen, wel jammer vinden als Nilsson weggaat. Ook ik zie de domme dingen die hij doet. Maar moet je zien hoe hij gaten voor Alves opentrekt. Het is dan ook niet meer dan logisch dat dit ten koste van zijn spel gaat. Want: iedereen wordt toch een keer moe. Geloof me het lijkt nu makkelijk hem van de hand te doen, maar hij doet veel nuttig werk.



    Maar als PSG, zoals de geruchten zijn 7 miljoen wil neertellen. Dan moet je niet al te lang nadenken. Een topspeler is het nu ook weer niet, en 7 miljoen is ongeloofelijk veel geld voor een club als Heerenveen. Als hij gaat zou dat een verlies zijn, maar voor de hoofdprijs (5 a 7 miljoen) mag hij best vertrekken.

  28. #253
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Weet je niks van, Alves scoorde ook 8 keer in het 4-3-3 systeem..

    Beide systemen zouden werken bij Alves, en Nilsson heeft geen toegevoegde waarde. Op die positie kan ook Garcia-Garcia. Die heeft 20x zoveel techniek en 20x zoveel snelheid. Een goeie voorzet, en die ballen rond Alves ook af.

  29. #254
    Giallo-Rossi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 maart 2007
    Locatie
    Frysln
    Leeftijd
    34
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baf Bekijk bericht
    Weet je niks van, Alves scoorde ook 8 keer in het 4-3-3 systeem..

    Beide systemen zouden werken bij Alves, en Nilsson heeft geen toegevoegde waarde. Op die positie kan ook Garcia-Garcia. Die heeft 20x zoveel techniek en 20x zoveel snelheid. Een goeie voorzet, en die ballen rond Alves ook af.
    Je hebt dus duidelijk niet begrepen waar Nilsson nu juist nuttig in is. Hij loopt de gaten open voor Alves, zodat Alves kan scoren. Een eigenschap die niet erg opvalt, maar hij beschikt er wel over, en dat is ook een gave.

    Ik vind toch dat Alves beter fuctioneert in een 4-4-2, met een snelle speler om hem heen zwervend.

  30. #255

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Totti10_ Bekijk bericht
    Je hebt dus duidelijk niet begrepen waar Nilsson nu juist nuttig in is. Hij loopt de gaten open voor Alves, zodat Alves kan scoren. Een eigenschap die niet erg opvalt, maar hij beschikt er wel over, en dat is ook een gave.

    Ik vind toch dat Alves beter fuctioneert in een 4-4-2, met een snelle speler om hem heen zwervend.
    Ik moet zeggen dat ik het met deze quote wel een beetje eens ben. Echter als die 7 miljoen waar is, dan doet H'veen weer goede zaken. Nilsson is erg wisselvallig en H'veen heeft inderdaad wel alternatieven op die positie. Oftewel Garcia, of Friend. Hopen dat het rond komt dus.

  31. #256
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Dat deed hij inderdaad

    Maar Nilsson heeft de laatste 10 wedstrijden vrijwel geen bal meer geraakt. Speelde keer op keer erg slecht, liep alleen maar in de weg (of liep helemaal niet) en viel keer op keer weer tegen.

  32. #257
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Interesse Stuttgart van Alves naar Gomis'

    Afonso Alves is afgevallen als potentiële versterking voor VfB Stuttgart, dat zijn pijlen heeft gericht op Bafetimbi Gomis.
    Volgens Kicker heeft VfB Stuttgart de komst van Alves als onrealistisch ingeschaald, omdat de door SC Heerenveen verlangde afkoopsom te veel van het goede is voor de Duitse kampioen.

    Voor een stuk minder denkt Stuttgart de gewenste offensieve versterking binnen te halen. De 21-jarige Gomis, die bij Die Schwaben de concurrentie moet aangaan met Cacau en Mario Gomez, kost ruim drie miljoen euro. De aanvaller verlengde in januari zijn contract bij Saint-Etienne tot medio 2010.

    De komst van een aanvaller staat los van de eventuele verkoop van Jon Dahl Tomasson en Danijel Ljuboja, die afgelopen seizoen waren verhuurd aan respectievelijk Villarreal en Hamburger SV. Beiden hebben geen toekomst meer bij Die Schwaben, die echter niet afhankelijk zijn van de transferopbrengsten van de twee overbodige aanvallers.

  33. #258
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Stuttgart heet naar mijn weten nooit interesse getoont..

  34. #259
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baf Bekijk bericht
    Stuttgart heet naar mijn weten nooit interesse getoont..
    nee maar helaashelaas weet jij ook niet alles. want ik was er wel van op de hoogte dat Stuttgart ook enigszins interesse had.

  35. #260
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    RTV Oost: ,,sc Heerenveen meldt zich bij Ajax voor verdediger Boakye''

    sc Heerenveen heeft zich bij Ajax gemeld voor Emmanuel Boakye. Dat meldt RTV Oost. Afgelopen seizoen speelde hij nog op huurbasis bij Heracles Almelo.
    nieuws De club uit Almelo wil hem best nog een jaartje houden, maar verwacht zelf niet dat het tegen de concurrentie van sc Heerenveen op kan. Van Ajax mag de speler vertrekken, al vragen de Amsterdammers nog wel een transfersom. Het is niet bekend hoe hoog die som is.

    Boakye kan als rechtback het beste uit de voeten. Het afgelopen seizoen speelde hij 31 wedstrijden voor Heracles Almelo, het seizoen daarvoor zes voor Ajax.

  36. #261

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dit lijkt me niet zo'n verkeerde zet. Als rechtsback hebben we met Zuiverloon een aardig dunne spoeling en een beetje concurrentie zal hem wellicht goed doen. Van mij mag hij komen.

  37. #262
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Potentieel zou het een goede aankoop zijn..
    Laatst gewijzigd door Feankenner; 7 juni 2007 om 12:56 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  38. #263
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heerenveen heeft Salmon op de korrel

    SC Heerenveen hengelt nadrukkelijk naar de diensten van Glen Salmon, zo meldt de Leeuwarder Courant in haar jongste editie. De Friese subtopper zou al hebben geïnformeerd bij de zaakwaarnemer, Chiel Dekker, van de Zuid-Afrikaanse aanvaller die momenteel actief is voor NAC Breda.

    Salmon speelde de laatste helft van dit seizoen op huurbasis voor NAC Breda, dat hem huurde van FC Groningen. De Bredanaars wilden de aanvaller langer aan zich binden, maar Salmon ging hier niet op in. Hij is momenteel op zoek naar een club in Engeland, maar heeft volgens Dekker ook wel oren naar een overgang naar Heerenveen.

  39. #264
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Heeft het goed gedaan in Breda, lijkt me wel een versterking.

  40. #265
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ik hoop het toch aub niet. heeft hier niks te zoeken, we zitten wel met betere spitsen.

  41. #266
    Legende
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Precies.
    Salmon scoord in z'n eerste wedstrijden een paar doelpunten en daarna maakt ie er amper meer 1. Dit gebeurde bij Groningen en nu is het ook bij NAC gebeurd. Niks voor Heerenveen! Ze kunnen wel betere krijgen.

  42. #267
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heerenveen haalt Deen Nielsen

    Kristan Bak Nielsen heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor vier seizoenen bij SC Heerenveen. De verdediger komt over van FC Midtjylland, dat tweede staat in de Deense competitie.

    De 24-jarige Deense international is op veel plaatsen inzetbaar, maar wordt in eerste instantie gehaald als verdediger. "Als het moet kan hij zelfs in de spits voetballen", benadrukt directeur Yme Kuiper zijn multi-inzetbaarheid.

    Waarschijnlijk zal Nielsen volgend seizoen een duo gaan vormen met Michael Dingsdag centraal in de verdediging, nu Petter Hansson naar Stade Rennes vertrekt.

  43. #268
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Klinkt goed, maar weet niks van die speler
    Heb een 'simpel' filmpje gezien

    Hij laat in ieder geval een goede indruk achter aan mij

  44. #269
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jeugdtalent tekent bij Heerenveen

    Sportclub Heerenveen heeft gisteren een talentvolle jeugdspeler vastgelegd. Het gaat om de vijftienjarige Jeffrey Gouweleeuw. De centrale verdediger van Heerenveen B1 en tevens jeugdinternational zette zijn handtekening onder een contract dat hem voor drie seizoenen aan Heerenveen verbindt.

  45. #270
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Is Heerenveen goed mee bezig
    Haalt de laatste jaren een paar geweldige jeugdspelers binnen, met resultaat..

    Jensen (Werder Bremen), Prager, V. van den Berg (Arsenal), Jong-a-Pin en Sulejmani zijn maar zomaar 5 namen..

    Om de 2 bekendste nog maar te vergeten.. Ook Rigters en Samaras komen uit de jeugdopleiding van Heerenveen

Pagina 6 van 102 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •