Pagina 6 van 68 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #226
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coussie Bekijk bericht
    Hoe doet Daniel Van Buyten dat eigenlijk in Bayern? Als enige Belg die hem altijd al zeer graag zie spelen heb, zou ik graag eens weten of hij een beetje goed speelt in Bayern.
    Scoorde dit weekend, geloof ik.
    heeft gister avond gescoord tegen dortmund. maakte de gelijkmaker (1-1). éérste helft speelde hij een redelijke wedstrijd. tweede helft niets van terug gezien. zeer zwak in de duels en liet zich gemakkelijk voor bij komen. tweede doelpunt was volledig zijn fout nadat een dortmund speler gewoon helemaal vrij stond.

    ook heb ik me mateloos geërgerd aan onze landgenoot van bommel. bijn elk bal die de voormalig psv'er raakte werd balverlies of kwam niet goed aan bij een medespeler. daarnaast was ie de boel maar een beetje aan het op fucken en vocht liever een onderlinge strijd met ex ajacied pinar uit in plaats om in team verband te handelen/voetballen. voor de rest geld dit voor het gehele team. na de o-1 van frei werd er redelijk tot goed gevoetbald, druk gezet en een aantal kansen gecreerd. de 1-2 voorsprong had mij dan ook niet verbaasd en was meer als terecht. maar wat er zich in het tweede helft heeft afgespeeld is te triest om te formuleren. dat doelman weidenfeller geen enkele keer in gevaar kwam en geen reddingen hoefde te maken vertelt genoeg. zelden heb ik een helft gezien waar een ploeg zo zwak heeft gespeeld. werkelijk alle duel's werden bijna verloren en naar mijn weten was er geen één schot on target. de verdediging zat maar wat te gapen achterin en gaf de makkelijkste doelpunten weg. dat er in 2 a 3 minuten tijd er twee keer gescoord word en dan ook nog op zo'n lullige manier is natuurlijk bayern onwaardig. buiten sagnol, die met zijn twee assist's en goede opbouwende werk in het eerste helft, en keeper kahn heeft niemand naar behoren gespeeld. werkelijk drama. hopelijk weten ze zich daar in zuid-duitsland gauw te herpakken en verbeteren ze zich als een elftal zijnde. want als het voetbal dat gister tegen dortmund gespeeld is tekenend is voor het rest van het seizoen kan de uefa real madrid nu al vast een ticket voor de kwart finale van de CL geven, de konninklijke dus de 1/8 finale laten overslaan en bayern zich op maken voor een uefa cup avontuur in 2007/08..

  2. #227
    Il blanquito coussie's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Leeftijd
    38
    Berichten
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Maar voor de rest van het seizoen? Speelt hij een beetje goed?
    In België wordt hij continu afgebroken, om voor mij onduidelijk redenen. Hij was super in Marseille, Man City en Hamburg...

  3. #228
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coussie Bekijk bericht
    Maar voor de rest van het seizoen? Speelt hij een beetje goed?
    In België wordt hij continu afgebroken, om voor mij onduidelijk redenen. Hij was super in Marseille, Man City en Hamburg...
    samen met kahn, sagnol en demichelis één van de betere spelers en leiders in het eerste helft van het seizoen. vaak erg sterk in duel's en zeer constant over gekomen. in het begin botterde het niet echt tussen hem en lucio, maar dat was langzamerhand daarna alsmaar beetje bij beetje beter gegaan.

    het enige nadeel van van buyten is dat hij wel eens een steekje wil laten vallen wat direct genadeloos wordt afgestraft.

  4. #229
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    tjah koba, ik zei je toch dat die van bommel niet zoo goed is

    ik heb de match gezien gisteren en het was idd niet goed van bayern, maar de weg is nog lang en ik denk dat ze nog steeds de titel gaan winnen.

    prachtige sfeer in het westfeilen stadion van dortmund trouwens, fantastisch!

  5. #230
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    tjah koba, ik zei je toch dat die van bommel niet zoo goed is
    ik vind van bommel een zeer goede speler, die bij elk club van meer waarde kan zijn. hij past enkel niet in het systeem dat magath handhaaft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ik heb de match gezien gisteren en het was idd niet goed van bayern, maar de weg is nog lang en ik denk dat ze nog steeds de titel gaan winnen.
    ik betwijfel het ernstig of bayern kampioen kan worden dit seizoen. niet dat ik de selectie van de zuid-duitsers niet sterk genoeg vindt, maar omdat de concurrentie ook sterk is. met name met werder bremen heb je een echte kanshebber voor de titel. ploeg dat gemakkelijk tot scoren komt. op sommige fronten bayern zeker voorbij en daar zullen de zuid-duitsers in deze stadium van het seizoen zeker moeten gaan verbeteren willen we nog een rol van betekenis spelen om de hoofdprijs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    prachtige sfeer in het westfeilen stadion van dortmund trouwens, fantastisch!
    absoluut. dat is al jarenlang het geval daar in het westen van duitsland. persoonlijk vind ik het de mooiste sfeer, samen met liverpool, van heel europa. werkelijk fantastisch ja.

  6. #231
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Podolski vind ik ook lichtelijk overschat en gehyped door de Duitse pers.Toch is het wel een spits met zeker veel kwaliteit en hij zal zich zeker nog gaan waarmaken bij bayern munchen.

    Bayern Munchen na het 3-2 verlies tegen Dortmund op een 3e positie in de Bundesliga.Toch zie ik ze nog steeds als een titelkandidaat.Ze hebben een sterke selectie maar zitten een beetje in een dip.

    Het is natuurlijk een prachtig affiche Bayern munchen-Real Madrid in de Chamions League.beide ploegen kunnen hier winnen en het is zeer moeilijk om hier een winnaar te voorspellen.

  7. #232
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Podolski vind ik ook lichtelijk overschat en gehyped door de Duitse pers.Toch is het wel een spits met zeker veel kwaliteit en hij zal zich zeker nog gaan waarmaken bij bayern munchen.
    idd. podolski is een spits dat de potentie heeft om door te groeien. overschat is hij en dat komt grotendeels door zijn niet contante manier van presteren. daarnaast is het bij podolski ook nog altijd de vraag of hij nou een mee voetballende spits is (ala kluivert) of een echte killer (ala inzaghi). ik hoop dat hij het gaat waar maken bij bayern, gun het hem zeker, en de critici de mond doet snoeren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Bayern Munchen na het 3-2 verlies tegen Dortmund op een 3e positie in de Bundesliga.Toch zie ik ze nog steeds als een titelkandidaat.Ze hebben een sterke selectie maar zitten een beetje in een dip.
    bayern heeft een sterke selectie op papier ja. maar tot nu toe is er niet veel van gebleken. ondanks het gemis van ballack, goede voetballer maar ook overschat, had ik wel/eindelijk het idee dat ze weer van zich konden doen spreken in europa. in de CL is dat tot nu toe wel goed tot zeer goed gegaan, maar in de bundesliga gaat het toch niet zo goed. verdediging is soms gewoon te slap en daarnaast heb je niet het gevoel dat er een hechte team staat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Het is natuurlijk een prachtig affiche Bayern munchen-Real Madrid in de Chamions League.beide ploegen kunnen hier winnen en het is zeer moeilijk om hier een winnaar te voorspellen.
    een leuke en interassente affiche ja. twee voetbal culturen die rechtstreeks op elkaar botsen. bayern (het fysieke en vooral degelijke duitse voetbal) tegen het madrid (afdwingende en technische) dat ook het één en ander te bewijzen heeft. in het vorm van momenteel is real (staan wel nog altijd 0-0 tegen villarreal) de favoriet. gelukkig zal hargreaves vrij zeker inzetbaar zijn in spanje wat de wedstrijd meer competitiviteit zal geven omdat bayern dan eindelijk eens het veld op kan gaan met een goed afgestelde elftal.

  8. #233
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Bayern-coach Felix Magath luidt noodklok


    VI

    Na de 3-2 nederlaag tegen Borussia Dortmund kende Felix Magath een gebrekkige nachtrust. 'Ik heb hooguit twee uur geslapen', zei hij tegen Bild am Sonntag. Verder dacht de coach vooral met ongenoegen terug aan het spel van zijn ploeg in Dortmund.

    'Het is vijf voor twaalf voor ons', aldus Magath. 'We kunnen ons geen misstappen meer veroorloven, anders is het gedaan met onze titelkansen.' Bayern München kende een matige eerste seizoenshelft en stond bij het ingaan van de zes weken durende winterstop drie punten achter op Schalke 04.

    Wa
    Magath ging na het trainingskamp in Dubai uit van een sterkere ploeg, maar tegen Dortmund maakte de defensie opnieuw veel fouten en was er op het middenveld wederom een gebrek aan creativiteit. Magath: 'Ik maak me ook zorgen over onze inzet, die liet tegen Dortmund te wensen over.'
    Op de inzet van Mark van Bommel viel tegen Borussia weinig aan te merken, maar de Limburger ontbreekt mogelijk tijdens de eerste thuiswedstrijd van 2007, dinsdag tegen VfL Bochum. De ex-international wordt gehinderd door een achillesblessure en trainde om die reden zondag niet mee. Dat maakt mogelijk de weg vrij voor Owen Hargreaves, die na een beenbreuk in september vorig jaar niet meer in aktie kwam.



    Magath ziet natuurlijk zijn eigen positie in gevaar komen.
    Maar als je de laatste tien jaar , 7 maal kampioen bent geweest, waarvan
    5x bekerwinnaar en 1x de CL heb gewonnen en je doet vervolgens je beste speler over aan Chelsea dan vindt ik dat niet meer dan logisch dat het even minder gaat.
    Bovendien is er nog volop kans op de titel.
    En als je van Bommel als een spelverdeler voor 12 miljoen Euro binnenhaalt, dan vraag ik me af of die technische know how wel zo geweldig is in Munchen.

  9. #234
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    89' Bayern Munich 0 - 0 Bochum

    ...

  10. #235
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    0-0 gebleven.

  11. #236
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.769
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Podolski vind ik ook lichtelijk overschat en gehyped door de Duitse pers.Toch is het wel een spits met zeker veel kwaliteit en hij zal zich zeker nog gaan waarmaken bij bayern munchen.

    Bayern Munchen na het 3-2 verlies tegen Dortmund op een 3e positie in de Bundesliga.Toch zie ik ze nog steeds als een titelkandidaat.Ze hebben een sterke selectie maar zitten een beetje in een dip.

    Het is natuurlijk een prachtig affiche Bayern munchen-Real Madrid in de Chamions League.beide ploegen kunnen hier winnen en het is zeer moeilijk om hier een winnaar te voorspellen.
    Komt door het WK denk ik. Podolski presteerde daar toch goed met een hoop goals samen met Klose, dan kan je verwachten dat de media ( En vooral in eigen land! ) veel over je gaat schrijven.

    Tegen Dortmund ben ik toch wel blij, ik gun die club echt erg veel. Prachtig stadion, een paar leuke spelers ( Vooral Dede was gevaarlijk. ) en supporters.

    Nu 0-0, wederom puntenverlies dus voor Bayern. Jammer Koba, maar ik denk toch dat jullie het kampioenschap niet meer behalen. Zeker nu dit is erg lomp.

  12. #237
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bayern gaat het dit jaar niet worden. Ze spelen erg wisselvallig en gaan nu toch al de slag om het kampioensschap missen. Zeker als de ploeg van betekenis wil zijn in de CL.

    Natuurlijk is het seizoen nog maar net over de helft maar Werder Bremen speelt erg constant en ook Schalke houd het goed vol. Nu is Stuttgart ook nog gepasseerd.

  13. #238
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post


    H
    aperend Bayern ziet Stuttgart passeren


    30/1/2007

    Bayern München-VfL Bochum 0-0
    Bayern liet opnieuw punten liggen in de strijd om de Duitse landstitel. De regerend kampioen kreeg laagvlieger Bochum niet op de knieën. In de eigen Allianz Arena bakte Bayern er weinig van. In de eerste helft had het nog wel een overwicht. Mark van Bommel kreeg de grootste kans maar stuitte op doelman Jaroslav Drobny.

    Na rust kroop Bochum steeds meer uit zijn schulp, met een aantal behoorlijke mogelijkheden als gevolg. Oliver Kahn moest meermaals gestrekt om een nederlaag tegen de nummer vijftien van de Bundesliga te voorkomen. Kenmerkend voor de matige vorm van Bayern na de winterstop was het schot dat Roy Makaay in de 78ste minuut losliet: hoog over.



    Bochum vecht tegen degradatie en is nou niet bepaald de meest inspirerende tegenstander.
    Nurnberg en Arminia moeten toch haalbaar zijn voor Madrid komt en daarna komen Wolfsburg, Herta en na de (vrijwel zekere) uitschakeling tegen Real kan men wraak nemen op Bremen.

  14. #239
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Een vierde plaats inmiddekls in de bundesliga ranglijst.Bayern onwaardig om het zo maar te zeggen.De ploeg herbergt op papier genoeg kwaliteit maar het komt er nog niet uit.

    Pizarro zal naar alle waarschijnlijkheid vertrekken.De spits kan het toch nniet echt waarmaken en zijn grootste gebrek is zijn constantheid.

    Deisler heeft op 27 jarige leeftijd een einde aan zijn loopbasn gemaakt,was overgins een fantastische voetballer alleen het zat lichamelijk qua blessures en psychologisch niet mee voor de middenvelder.

    Hargreaves zal nog een hele strijd morgen om zijn.Het beste lijkt mijn mits de ploeg 30-35 miljoen euro kan ontvangen om deze Canadees/Engelse middenvelder te laten verkassen naar Manchester united.

    De eerste slimme zet voor het aankomde seizoen is gemaat door jan Schlaudraff te contracteren van Aachen.Hunt van bremen is nog erg jong maar lijkt mijn ook een uitstekende versterking voor de aanval voor het aankomend seizoen of ze moeten Gomez van Stuttgart een contraxct aanbieden.

    Daniel Carvalho van Cska Moskou lijkt mijn ook een goede speler voor de Duitse topclub.Deze Braziliaan zou het middenvekd een extra stimulans geven.

  15. #240
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    een (0-0) gelijkspel tegen bochum is zeer zeer teleurstellend en dan is dit nog gematigd uitgedrukt. kansen werden gecreerd maar er was duidelijk gebrek aan scherpte. ik geloof dat bayern 6 of meer hoekschoppen kreeg in alleen al de eerste helft en ze werden allemaal slecht genomen. ik heb me mateloos geergerd aan de hoekschoppen van schweinsteiger, die niet een al te beste indruk heeft gemaakt in de eerste twee wedstrijden na de winterstop. schweini kan momenteel zijn rol als aanvallende middenvelder niet echt waarmaken. salihamdzic speelde een slechte wedstrijd en dat geld min of meer ook voor ottl. van de middenvelders vond ik van bommel (zeker in het eerste helft) de beste speler en daar is eigenlijks ook alles mee gezegd. niets ten nadele van MvB maar de nederlander is nou niet bepaald de meest creatievste en technische speler aan bayern's kant en als schweini ook nog eens niet zijn stempel op de wedstrijd kan drukken word het heel lastig voor bayern. bayern is plots niet langer een echt team op het veld meer. ik zie weinig spelers voor elkaar door het vuur gaan en juist in deze moeilijke tijd moeten de spelers dat doen. ook zijn er weinig echte creatieve spelers bij bayern en daar zal toch heel erg snel verandering in moeten komen. rummenige moet eens ophouden met het beweren dat we geen 'goede' spelers kunnen aantrekken momenteel. hoeness moet gewoon snel ingrijpen en het liefst twee fysiek sterke en bovenal creatieve middenvelders er bij gaan halen. de samenwerking tussen de verdedigers van buyten en lucio gaat ook nog bij lange na niet naar wens. het teamgeest is verdwenen en dat zie je duidelijk in het spel dus terug. communicatie tussen de twee centrale verdedigers en de middenvelders is ronduit slecht. met 20 schoten op goal en bijna 70% balbezit mag je toch een doelpunt verwachten, maar niets is minder waar. bayern zou gehandeld moeten hebben tijders de winter transfer periode in plaats van te roepen dat het middenveld wel sterk genoeg was en dat we met deze selectie nog altijd voor de prijzen zouden kunnen strijd. nou, ik zie het erg somber in als het op deze wijze doorgaat.

    de rentree van hargreaves is meer als ooit van te voren nodig in deze roerige tijd bij bayern. met hargreaves terug zal bayern tenminste weer over haar controlerende middenvelder beschikken, kan schweini (waarschijnlijk) weer op zijn vertrouwde plek spelen en van bommel dan maar als RM. hoewel ik zelf liever pleit voor een middenveld met van bommel als centraal middenvelder die schweini en salihamdzic moet gaat ondersteunen, schweini weer als linkshalf en salihamdzic (heeft de nodige ervaring en is toch één van de boegbeelden bij bayern) op rechts. dan maar zonder een echte aanvallende middenvelder. het is natuurlijk triest en onbegrijpelijk dat een bayern fan dit moet roepen maar we hebben gewoon geen andere keuze. zolang magath gewoon houdt aan zijn idee dat schweini kan opereren als AM zullen de prestatie's uit blijfen. het 4-4-2 systeem met een aanvallende middenvelder is het komende half jaar gewoon zwaar zinloos bij bayern omdat we daar niet de spelers voor hebben. op dit moment kan ik niet denken, als bayern zo blijft voetballen als geen team zijnde, aan de confrontatie('s) tegen real madrid in de CL. willen we nog enige competitiviteit bieden aan de koninklijke dan zal magath snel moeten in grijpen en maar hopen op een snelle terugkeer van een volle 100 % fitte hargreaves. enkel hargreaves kan nog onze redding zijn !! zware tijden als bayern fan zijnde..

    we hebben een type effenberg nodig !!

    een leider op het veld die anderen wijst op hun taken en ze een schop onder de kont geeft. iemand die de motivatie van het team kan hoog houden en weet hoe een oorlog gewonnen moet worden. het ontbreekt aan creatieviteit en leiderschap bij bayern.

  16. #241
    Chief
    Guest

    Standaard

    Real Vs Bayern.

    De dooie tegen de manke gaat dat worden. Moge de minst slechte dan doorgaan....

  17. #242
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Real Vs Bayern.

    De dooie tegen de manke gaat dat worden. Moge de minst slechte dan doorgaan....
    Aldus de trouwe volger leep1:

    Barca speelt in 2006 niet beter dan Real.. Andersom is Bayern altijd een ploeg om rekening mee te houden. Beide clubs hebben laten zien dat ze in vorm tot de beste clubs van Europa behoren. Zeker met de knockoutfase zie ik de winnaar van deze confrontatie nog ver geraken.

  18. #243
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    barca heeft in 2006 toch wel de titel en de CL gewonnen amin....

    en als je het enkel over dit seizoen hebt moet ik je gelijk geven dat barca nog niet op haar beste niveau zit, maar ze speelden tot dusver wel vaker beter dan real.

    real speelt onder capello vaak (tot zeer vaak) gewoon resultaatvoetbal. kijk maar eens hoevaak ze gewonnen hebben met maar één doelpunt verschil.

    en dan is het ook interessant om te zien dat barca vaak niet met haar beste elftal speelde en ook enkele langdurige blessures kende van belangrijke pionnen (zoals eto' en messi) en andere spelers miste met minder erge blessures (zoals edmilson en zambrotta).

    real speelde bijna altijd met haar type elftal, of capello kan beter gezegd zo goed als altijd rekenen op al zijn spelers (buiten marcello's blessure, al zou die ook niet v/d eerste keer een basisplaats afdwingen boven r.carlos).

    maar terug over bayern: magath is ondertussen ontslagen en vervangen door zijn voorganger otmar hitzfeld. toch wel opvallend nieuws. bayern doet het momenteel niet goed maar ik denk niet dat dit te wijten is aan magath.

    bayern mist gewoon kwaliteit in haar ploeg (en met name op het middenveld). zodra hargreaves terugkeert, zal het beter gaan. en een extra aankoop van een goede creatieve middenvelder was zowieso noodzakelijk en is nog altijd noodzakelijk. dat is echter niet magaths werk...dus hem ontslaan was niet zo noodzakelijk eigenlijk.

    maar langs de andere kant is het aanstellen van hitzfeld dan wel het beste wat ze konden doen (en dus een goede zaak). hij kent de ploeg door en door en ik denk ook dat hij geliefd is bij de bayernfans.

  19. #244
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik bedoelde 2007.

  20. #245
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    hahah daarin heb je dan gelijk, maar het jaar is nog maar pas begonnen

    het wordt spannend, dat is zeker.

  21. #246
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Real Vs Bayern.

    De dooie tegen de manke gaat dat worden. Moge de minst slechte dan doorgaan....
    ik hoop dat je met de 'dooie' real madrid bedoeld..?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    maar terug over bayern: magath is ondertussen ontslagen en vervangen door zijn voorganger otmar hitzfeld. toch wel opvallend nieuws. bayern doet het momenteel niet goed maar ik denk niet dat dit te wijten is aan magath.

    bayern mist gewoon kwaliteit in haar ploeg (en met name op het middenveld). zodra hargreaves terugkeert, zal het beter gaan. en een extra aankoop van een goede creatieve middenvelder was zowieso noodzakelijk en is nog altijd noodzakelijk. dat is echter niet magaths werk...dus hem ontslaan was niet zo noodzakelijk eigenlijk.

    maar langs de andere kant is het aanstellen van hitzfeld dan wel het beste wat ze konden doen (en dus een goede zaak). hij kent de ploeg door en door en ik denk ook dat hij geliefd is bij de bayernfans.
    dat bayern kwaliteit mist (met name in de verdediging en op het middenveld) ben ik met je eens. dit roep ik al heel langer.

    over jouw mening van dat magath niet de oorzaak is van bayern's slechte presteren ben ik het gedeeltelijk niet met je eens. ik vind het namelijk ook gedeteeltelijk aan hem liggen. uiteraard heeft het bestuur en de spelers ook het nodige blaam. ik heb bayern het afgelopen half jaar nooit zo slecht zien functioneren als team zijnde en met minder passie zien spelen. magath is nou niet bepaald het meesterwerk in het creeren/samenstellen van een team dat constant kan zijn en ook op slechte dagen punten kan behalen. hitzfeld wel, dat heeft ie in het verleden bewezen. ook heb ik hitzfeld op tacktisch vlak hoger zitten als magath. het is niet zozeer dat ik voor de ontslag van magath ben maar voor de terugkeer van hitzfeld. hitzfeld kent namelijk het team en sommigen leiders figuren (kahn, sagnol, salihamdzic en in minder mate makaay) door en door. hitzfeld brengt een frisse wind en kan beter in dit soort omstandigheden (het maximale uit een niet zo'n breed, creatiev en technisch hoog begaafde elftal halen) presteren als magath.

  22. #247
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als de 'dooie' doorgaat in de CL neem ik aan dat hij Real bedoelt ja (h)

  23. #248
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    dat bayern kwaliteit mist (met name in de verdediging en op het middenveld) ben ik met je eens. dit roep ik al heel langer.

    over jouw mening van dat magath niet de oorzaak is van bayern's slechte presteren ben ik het gedeeltelijk niet met je eens. ik vind het namelijk ook gedeteeltelijk aan hem liggen. uiteraard heeft het bestuur en de spelers ook het nodige blaam. ik heb bayern het afgelopen half jaar nooit zo slecht zien functioneren als team zijnde en met minder passie zien spelen. magath is nou niet bepaald het meesterwerk in het creeren/samenstellen van een team dat constant kan zijn en ook op slechte dagen punten kan behalen. hitzfeld wel, dat heeft ie in het verleden bewezen. ook heb ik hitzfeld op tacktisch vlak hoger zitten als magath. het is niet zozeer dat ik voor de ontslag van magath ben maar voor de terugkeer van hitzfeld. hitzfeld kent namelijk het team en sommigen leiders figuren (kahn, sagnol, salihamdzic en in minder mate makaay) door en door. hitzfeld brengt een frisse wind en kan beter in dit soort omstandigheden (het maximale uit een niet zo'n breed, creatiev en technisch hoog begaafde elftal halen) presteren als magath.
    laat het duidelijk zijn dat ik hitzfeld ook hoger inschat dan magath. een klasse hoger zelfs. maar ik vind gewoon dat bayern "overdrijft" omdat magath zijn jaar nog ineens niet mocht afwerken. voor hetzelfste geldt zou hij nog kampioen worden met bayern.

    vergeet niet dat hij in 2 jaar tijd 2 keer de dubbel won. en dit jaar doet bayern nog steeds mee in zowel de CL als in de bundesliga. daarom vind ik dat hij nog een kans verdiende, maar ieder zijn mening natuurlijk.

  24. #249
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Als de 'dooie' doorgaat in de CL neem ik aan dat hij Real bedoelt ja (h)
    bayern is anders ook bepaald zo levend als de zon :roflmao:

    *hopen dat hitzfeld daar verandering in gaat brengen* :worthy:

  25. #250
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    laat het duidelijk zijn dat ik hitzfeld ook hoger inschat dan magath. een klasse hoger zelfs. maar ik vind gewoon dat bayern "overdrijft" omdat magath zijn jaar nog ineens niet mocht afwerken. voor hetzelfste geldt zou hij nog kampioen worden met bayern.

    vergeet niet dat hij in 2 jaar tijd 2 keer de dubbel won. en dit jaar doet bayern nog steeds mee in zowel de CL als in de bundesliga. daarom vind ik dat hij nog een kans verdiende, maar ieder zijn mening natuurlijk.
    overdrijft vind ik zelf toch een groot woord. maar dat het ontslag van magath mischien iets langer op zich had mogen wachten (om te zien of hij met bayern weer een titelkandidaat kon worden en het spel had kunnen verbeteren) kan ik me wel enigzins wel in vinden ja. maar komop maghrabi meen je dat? kampioen worden dit jaar? al zou het kunnen dan zou het nog altijd op het nippertje geweest zijn gezien de 6 punten achterstand (met een wedstrijd meer nog wel) momenteel.

    het klopt dat magath het fantastisch gedaan heeft met bayern in duitsland door twee keer achter elkaar de dubbel binnen te halen. maar onze prioriteit is op de eerste plaatst toch het presteren in de CL en daar heeft magath twee keer grondig in gefaald. en gezien het spel, ook het selectie uiteraard, van nu zou bayern onder magath toch erg weinig kans hebben gemaakt tegen real madrid. we kunnen gewoon ons niet meer een afgang veroorloven in europa en onder hitzfeld is het bestuur (en vooral de fans) van overtuigd dat we meer kans hebben tot winnen van real madrid als onder magath.

  26. #251
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ik zette overdrijft express tussen aanhalingstekens...

    en ja, ik meen het echt hoor. bayern kan nog kampioen worden. het seizoen is nog lang en er zijn nog genoeg matchen te spelen. bremen en schalke zullen ook punten laten liggen en bayern moet ook nog tegen beide spelen. de opdracht is simpel dan...

    en nipt kampioen is ook kampioen hé.

    maar ik ga er wel direct bijzeggen dat ik bremen de titel gun (wil niet zeggen dat ik het bayern niet wil zien winnen, maakt mij niets uit) omdat ik het een leuke ploeg vind met goede spelers. en ook voor de bundesliga zou het goed zijn mocht bremen de titel winnen.

  27. #252
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Owen Hargreaves is door de bezoekers van TheFA.com uitgeroepen tot Engels voetballer van het jaar. De Engelse middenvelder van Bayern München kon bij de uitverkiezing rekenen op 29% van de stemmen. Hiermee bleef de 26-jarige Hargreaves onder andere Steven Gerrard en Peter Crouch voor.

    Voor Hargreaves is de uitverkiezing met name een beloning voor het sterke WK dat de Engelsman in Duitsland speelde. Destijds werd hij ook al gekozen tot beste Engelse speler van het WK. Hargreaves werd deze laatste weken veelvuldig in verband gebracht met Engelse topclubs, maar Bayern München wilde hem niet laten gaan. De Duitse grootmacht kan momenteel niet over de verdedigende middenvelder beschikken. Al sinds september, toen hij in het duel met Arminia Bielefeld zijn been brak, staat Hargreaves aan de kant.

  28. #253
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    De vraag is of Ottmar zelf langer dan een half seizoen wil

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ottmar_Hitzfeld

    Hele ervaren suk6volle gast.

  29. #254
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik vind het eerlijk gezegd prachtig dat Bayern Munchen zo slecht presteert. Maar de club staat inderdaad te laag voor een club als Bayern Munchen is. Het ontslag komt dus eigenlijk niet als een echte verrassing. Het is voor Bayern Munchen te hopen dat Hitzfeld dat net als zijn eerdere periode bij de club, succesen boekt.

  30. #255
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ik zette overdrijft express tussen aanhalingstekens...

    en ja, ik meen het echt hoor. bayern kan nog kampioen worden. het seizoen is nog lang en er zijn nog genoeg matchen te spelen. bremen en schalke zullen ook punten laten liggen en bayern moet ook nog tegen beide spelen. de opdracht is simpel dan...

    en nipt kampioen is ook kampioen hé.
    theoretisch gezien kan het nog altijd ja en dat zal ongetwijfeld nog wel zo een tijdje blijfen. mocht hitzfeld (dat morgen met de training(en) begint) de spelers van meet af aan het duidelijke signaal geven dat het nu alles of niets gaat worden om nog in de titelrace, zonder grote tacktische veranderingen, te blijfen en de komende wedstrijden niets weten te verliezen ten op zichte van de koplopers en wie weet wat zelfs inlopen dan zie ik nog een reele kans. maar vergeet niet dat zowel schalke als bremen gewoon zeer goed voetballen.

    maar goed, laten we ons maar eerst gaan concentreren op de wedstrijden tegen nurnberg, armina bielefeld en aachen voordat ons de wedstrijd in madrid treft. hopelijk is hargreaves weer van de partij (het kan tegen nurnberg al mogelijk zijn, hoewel kans niet al te groot is) is om zo het middenveld een beetje op orde te krijgen. hitzfeld heeft een bod van dortmun eerder gehad om hun de laatste halfjaar te gaan trainen maar weigerde. sindsdien heb ik altijd het klein beetje gevoel gehad dat als hitzfeld ooit nog eens op een aanbieding van een duitse club zal ingaan dat het bayern is. en voila, dat klein beetje gevoel/hoop is toch uitgekomen. hitzfeld heeft natuurlijk op een spijtig manier afscheid moeten nemen en wil het nu toch iets laten zien. enigzins is er dus ergens wel stiekem het hoop op een goed eind, maar wel bescheiden. maar hitzfeld heeft in ieder geval mijn zegenschap en vertrouwen. als iemand het kan dan is hij het !!

    keep my fingers crossed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    maar ik ga er wel direct bijzeggen dat ik bremen de titel gun (wil niet zeggen dat ik het bayern niet wil zien winnen, maakt mij niets uit) omdat ik het een leuke ploeg vind met goede spelers. en ook voor de bundesliga zou het goed zijn mocht bremen de titel winnen.
    geen probleem hoor. ik heb, mischien raar :# , ook niets tegen bremen. integendeel zelfs ik vind het een vrij sympathieke club die ik vaak de overwinning gun. maar in het heetst van de strijd (bremen vind ik namelijk de constantste club momenteel en acht ik sterker als schalke) hoop ik toch stiekem dat ze zeker punten gaan laten liggen. maar liever bremen als schalke uiteraard.

  31. #256
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Elke topclub kent de jaren van het verval. En de meeste trainers die na succesvolle jaren terugkeren op de vertrouwde plek, hebben de prestaties uit de succesperiode bij lange na niet kunnen evenaren en werden uiteindelijk net als hun voorganger de laan uit gestuurd met als gevolg een beschadigd imago.
    Nu Hitzfeld heeft denk ik verstandig genoeg slechts tot het eind van het seizoen getekend en kan daarna zijn conclusies trekken;

    En wordt niet tijd voor Kahn om te gaan ?

  32. #257
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    21' Nurnberg 1 - 0 Bayern Munich

    Gaat weer lekker :bier:

  33. #258
    Chief
    Guest

    Standaard

    Moge Bayern de CL mislopen volgend seizoen Misschien dat Huubke met HSV er nog overheen kan

  34. #259
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ivan Saenko 13
    Markus Schroth 72


    Hihi, Bayern 2-0 achter!

  35. #260
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    3-0 zelfs, Vittek.

  36. #261
    Chief
    Guest

    Standaard

    Hehe.

    Ben trouwens voor Real tijdens de wedstrijden tegen Bayern

  37. #262
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Hehe.

    Ben trouwens voor Real tijdens de wedstrijden tegen Bayern
    Je bent je al een beetje aan het indekken voor een fantastisch Real dat zich flitsend naar de finale toespeelt (h)

  38. #263
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard



    Titel is futsch! :o

  39. #264
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Je bent je al een beetje aan het indekken voor een fantastisch Real dat zich flitsend naar de finale toespeelt (h)
    Haha een fantastisch Real heb ik de laatste 3 jaar niet meer gezien :bier:
    Maar een halfgaar Real kan deze Duitse verzameling flapdrollen nog zelfs wel aan haha

  40. #265
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Haha een fantastisch Real heb ik de laatste 3 jaar niet meer gezien :bier:
    Maar een halfgaar Real kan deze Duitse verzameling flapdrollen nog zelfs wel aan haha
    Ik vrees van niet, dit Bayern zal zich nu (zeker onder Hitzfeld) absoluut willen gaan bewijzen in de CL.

  41. #266
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wees maar blij dat de wedstrijden al op korte termijn zijn. Zelfs Hitzveld krijgt ze echt niet op zon korte termijn goed aan het draaien.

  42. #267
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Daaag Bayern :bye, de strijd mooi tussen mijn Schalke04 en Werder Bremen

  43. #268
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik gun Bremen wel de titel. Das 1 van de weinige clubs daar die leuk probeert te voetballen, en dat ook doet met dito resultaten. Beetje het AZ van Duitsland.

  44. #269
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Wees maar blij dat de wedstrijden al op korte termijn zijn. Zelfs Hitzveld krijgt ze echt niet op zon korte termijn goed aan het draaien.
    Bij Bayern kunnen ze een slechte vorm in 1 minuut omdraaien...

  45. #270
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Bij Bayern kunnen ze een slechte vorm in 1 minuut omdraaien...
    Of andersom, vraag het aan Manchester United in een bepaalde Champions League finale :bier:

Pagina 6 van 68 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •